ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Κυριακή 7 Μαΐου 2023

Η ΚΑΜΠΑΛΑ ΩΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΚΑΑΜΠΑ...


Ας εμβαθύνουμε περισσότερο στη μεταφυσική της «Καμπάλα».

Η Καμπάλα με την πιο καθαρή της έννοια μπορεί να θεωρηθεί μεταφυσικά ως η λατρεία του κύβου σε αντίθεση με τον κώνο. Ως εκ τούτου, θα δείτε σε διάφορες πλάκες από τη μεσαιωνική περίοδο σχετικά με την Ιερά Εξέταση, όπου τα θύματα των Ιεχωβιανών δικαστηρίων αναγκάζονται να φορούν «σκουφάκια». Η λέξη "dunce" σημαίνει "είναι ηλίθιος", αλλά καθώς ο κόσμος του Setian Occult συχνά αναποδογυρίζεται με μια πιο μοχθηρή και συχνά σαδιστική κλίση, αυτό που είναι "dunce" θα σήμαινε "πολύ προχωρημένος και γνώστης" ψυχή που το μόνο της έγκλημα ήταν να μην υποκύψει στην διαρκώς καταπατητική επιβολή των σαδιστών που αποτελούν τον πυρήνα της σετιανής φιλοσοφικής σκέψης. Σίγουρα μια τέτοια ψυχή θα μπορούσε να θεωρηθεί ως "χορός", ή μια ανόητη ψυχή,

Ωστόσο, παρά τον τρόμο που βασίλευε σε όλη την Ευρώπη κάτω από τον ζυγό της σετιανής μεταφυσικής, είναι σαφές ότι οι θεσμοί που είχαν χτιστεί προηγουμένως από τις δυτικές ελίτ (Οσιριανοί και Ισιανοί αποκρυφιστές), αν και συντρίφθηκαν, μπόρεσαν να διατηρήσουν πολλά από τα βασικά τους σύμβολα. Το «Χριστουγεννιάτικο Δέντρο», για παράδειγμα, που μετονομάστηκε για να κατευνάσει τη διείσδυση των βαρβάρων Σετιανών, παραμένει μέχρι σήμερα σύμβολο δύναμης και επιλογής για μια μεγάλη μάζα της σημερινής ανθρωπότητας ως σύμβολο ειρήνης και ζωής. Ένα σύνθετο και ωστόσο απίστευτα απλό σύμβολο, το «Χριστουγεννιάτικο Δέντρο» φέρνει ζωή και ευτυχία σε έναν κατά τα άλλα θλιβερό και φρικτό Δεκέμβριο σε μεγάλο μέρος του βόρειου ημισφαιρίου.

Το σχήμα του «χριστουγεννιάτικου δέντρου» είναι αυτό του κώνου, που προέρχεται από τη «σφαίρα», ενώ η πυραμίδα προέρχεται από τον κύβο.

Καμπάλα. Το Gold Standard;


Ας στρέψουμε την προσοχή μας στο «Χρυσό Πρότυπο» το Αποκρυφισμού: την Καμπάλα.

Είναι περίεργο το πόσο λίγο καταλαβαίνει το μαζικό κοινό αυτό το Τέχνης, και ακόμη πιο εκπληκτικό ακριβώς επειδή τόσοι πολλοί από τους κόσμους «ελίτ» και σίγουρα εκείνοι που θα μπορούσαν να θεωρηθούν «οι Illuminatus» με όποια ονόματα θέλουν να βάλουν στον εαυτό τους, είναι Πράγματι είτε έμπειροι είτε «σεβόμενοι» τις παραδόσεις της γνώσης που περιέχονται στην «Καμπάλα», ακόμη και καθώς ο τρόπος και η μορφή με την οποία διδάσκεται είναι ουσιαστικά μια μισή αλήθεια, και ως εκ τούτου μια σύγχυση και μυστήριο.

Ακόμη και χωρίς τέτοια, έχετε σκεφτεί ποτέ ότι κανείς δεν ξέρει πώς να το γράψει; Πόσες παραλλαγές μπορείτε να βρείτε;

Καμπάλα
Qaballa
Cabala
Cabala
Kabalah
Queballa
Qabalah

Είμαι βέβαιος ότι μπορείτε να προσθέσετε μερικά ακόμη χωρίς υπερβολική προσπάθεια ή αναζήτηση, αλλά θα πρέπει να κάνετε μια πολύ απλή ερώτηση:

"Εάν το "Kabballah" είναι ένα τέτοιο "Gold Standard", και αυτό το "Gold Standard" είναι τελικά συγχωνευμένο με Γράμματα/Αριθμούς/Ήχους, τότε γιατί αυτό το υποτιθέμενο "Χρυσό Πρότυπο" είναι τόσο μπερδεμένο ώστε να γράψει ακριβώς το δικό του όνομα "Χρυσός Πρότυπος";

Απλά περισσότερος παραλογισμός για να λύσει κανείς όταν βυθίζεται στην Ιεχωβική ή τη Σετιανική Μεταφυσική.




Υπάρχουν δύο συστήματα. Μια Ερμητική Καμπάλα βασισμένη σε δύο ζάρια και μια Ραβινική Καμπάλα βασισμένη σε ένα μόνο ζάρι. Κάθε ένα από τα συστήματα θα χρησιμοποιήσει τις παραλλαγές πολλών μαθηματικών κρυπτογράφησης για να προσπαθήσει να αποδείξει την «υπεροχή» και τις «αλήθειες» του. Το πρώτο έχει 1000 χρόνια πρωτοπορία, το δεύτερο μόλις αποκαλύπτεται στη μαζική ανθρώπινη συνείδηση.

Το καθένα έχει τη δική του γεωμετρική μήτρα που αποκαλύπτει αμέσως την υποκείμενη «λογικότητα» των «αληθειών» στις οποίες βασίζεται το καθένα. Οι δύο μήτρες είναι πραγματικά σπασμένα μισά μιας σύνθετης μήτρας γνωστής ως "The Philosopher's Stone" όπως φαίνεται εδώ.

----The Single Die, Kabballah

Ο γρηγορότερος τρόπος για να διασφαλίσετε ότι λειτουργείτε με το σωστό "Qaballa" είναι να μελετήσετε εάν χρησιμοποιείτε έναν μόνο "κύβο", γνωστό και ως "ζάρι" ή δύο κύβους ή ένα "ζεύγος ζαριών".

Οι κώδικες του Ισσιιανού είναι ξεκάθαροι ως προς αυτό:

DIE = Single Cube = RABBINICAL KABBALLA

PAIR of DICE = PARADISE = ΕΡΜΗΤΙΚΗ QABALLA

Ένα σύστημα που βασίζεται εξ ολοκλήρου στον "μονό κύβο" ή "το ζάρι", τα λέει λίγο πολύ όλα: είναι ένα σύστημα στηρίζεται στον θάνατο. Το Φίδι δεν είπε ψέματα. Ένα τέτοιο σύστημα δεν μπορεί πραγματικά να εξυψώσει την ψυχή με οποιαδήποτε μορφή ή τρόπο, και η ασύνδετη μέθοδος λειτουργίας του και η εξάρτησή του σε έναν μη ισορροπημένο μηχανισμό διασφαλίζει την τελική αποτυχία και τα ψευδή συμπεράσματα.

Ένας άλλος τρόπος για να δείτε το "Δέντρο" του Καμπαλιστή είναι να κατανοήσετε τους γερμανικούς κανόνες στο παιχνίδι του λυκίσκου. Πιο συγκεκριμένα, όπως δείχνει η παραπάνω εικόνα από την Αγγλία (πηγή εικόνας), το Σετιανό Δέντρο της Ζωής ως απόλυτο απόκρυφο σύστημα κατά κάποιον τρόπο «γελοιοποιήθηκε» στο παιχνίδι του λυκίσκου, όπου το «Earth» ή το «Malkuth» ήταν τοποθετήθηκε στο κάτω μέρος και το "Ain Soph" ως "Heaven" τοποθετήθηκε στην κορυφή.

Το παιχνίδι, ωστόσο, παραμένει βασισμένο στο να χοροπηδάει με το ένα πόδι (το dreidle ή το jack) και έτσι από συμπέρασμα το σύστημα στερείται ισορροπίας και σταθερότητας και, φυσικά, ο συμμετέχων στο σύστημα προορίζεται να χάσει την ισορροπία του και να «προσγειωθεί δύο πόδια», που σημαίνει ότι το άτομο πρόκειται να αποτύχει. Το να είσαι σε ισορροπία ισοδυναμεί με αποτυχία στη μεταφυσική του Σετιανού, επειδή ο στόχος του συστήματος είναι να κρατήσει την ανθρωπότητα και τις ψυχές «εκτός ισορροπίας», όπου είναι ευκολότερο να χειραγωγήσεις και να εξαναγκάσεις σε ολοένα εξελισσόμενες αποτυχίες.

Ως εκ τούτου, το ζάρι των «ζαριών» υπαινίσσεται όλο και πιο περίπλοκες φιλοσοφικές πραγματικότητες που συνδέονται με τη μεταφυσική του Σετι. Χωρίς κάποια εξωτερική δύναμη να «γυρίσει το Dreidle», το άτομο θα πέσει και ως εκ τούτου θα «πεθάνει». Η αποτυχία, τελικά, είναι εξασφαλισμένη, τουλάχιστον από πνευματική αίσθηση. Το "μονό ζάρι" ως περιστρεφόμενη μοναδική ενέργεια έχει εγγενή ελαττώματα, επομένως είναι εύστοχα αντιπροσωπευτικό όλου του θανάτου που φέρνει ένα σύστημα που βασίζεται σε αυτή τη φιλοσοφία.

Είναι όλα τα ελαττώματα και ο εγγενής θάνατος που φέρνει κάτι τέτοιο που ερωτεύει τόσο πολύ τον Σετιανό Ιλλουμινάτο.

Ευτυχώς, υπάρχει, και υπήρχε πάντα, μια κρυφή και ανταγωνιστική Qaballa, αυτή που βασίζεται στα αγγλικά και το Vesica Piscis και ένα «ζεύγος ζαριών». Αυτή είναι η "ερμητική Qaballa"

---Η ερμητική Qaballa, ή ένα ζευγάρι ζάρια


Το Hermetic Qaballa αντιπροσωπεύει μια αλλαγή διαστάσεων στο Craft και είναι πολύ περισσότερο σε ευθυγράμμιση με αρχετυπικές κατασκευές. Είναι επίσης σχεδιασμένο κυριολεκτικά σύμφωνα με τις πληροφορίες που βρίσκονται στο Βιβλίο του Σχηματισμού. 

Ως αναπαράσταση του 22 Μεγάλου Αρκάνου των Κάρτων Ταρώ, μπορεί να φανεί ότι η Ερμητική Qaballa βρίσκεται σε τέλεια διαδοχική αναπαράσταση, σε αντίθεση με τις μεταγενέστερες αποδόσεις "Illuminatus" των Setian Mason που προσπάθησαν να συνδέσουν το Ταρώ με το δέντρο Setian. .

Ο παραλογισμός της άσκησης επιδεινώθηκε μόνο από τον παραλογισμό της μάζας των ψυχών που αγόρασαν την άσκηση. Κανείς δεν φαινόταν να θέλει να λύσει το γεγονός ότι τα συστήματα του Σετι ήταν αυτά που προσπάθησαν να καταστρέψουν τη γνώση και, αποτυγχάνοντας να το κάνουν, οι ίδιοι προσπάθησαν να συγχωνεύσουν την αρχετυπική γνώση στο δικό τους σύστημα που ήταν απλώς το μισό ενός μεγαλύτερου συστήματος κρυμμένο ακόμα πιο μακριά.

Αργότερα θα ασχοληθούμε με την Ερμητική Qaballa ως θεμελιώδη μήτρα, αλλά ας προχωρήσουμε με την ανάλυση Setian.

Μια αριθμητική βάση για τη γλώσσα

Ίσως ο λόγος για τον οποίο τόσο λίγοι άνθρωποι μπορούν να δουν τη Φύση του Κατασκευάσματος είναι ακριβώς επειδή το Κατασκεύασμα ήταν μια κάστα ενάντια στη συγχωνευμένη φιλοσοφία σε σχέση με αριθμούς, γράμματα και ήχους. Αυτοί οι ήχοι μπορεί να είναι κάστας και να περνούν από φυλή σε φυλή και πολιτισμό σε πολιτισμό για μια χρονική περίοδο από ένα απόκρυφο ιερέα και το τελευταίο να μην μπορεί ποτέ να υποψιαστεί την εγγενή πρόθεση να δημιουργήσει μια πραγματικότητα βασισμένη σε μια πιο απόκρυφη φιλοσοφία.

Η κρυμμένη φιλοσοφία, που βασίζεται στον «Κήπο της Εδέμ» «φυλάσσεται» από ένα πέπλο: εγγυημένη

Έτσι, θα μπορούσε να υποστηριχθεί: ο λόγος για τον οποίο εσείς και πράγματι, η συντριπτική πλειοψηφία της ανθρωπότητας δεν μπορείτε να "δείτε" μέσα από αυτό το πέπλο είναι επειδή σας έχει τοποθετηθεί ένα κυριολεκτικό "ΕΞΑ" με κυριολεκτική και διαστατική έννοια: "πραγματικότητα " δημιουργήθηκε έναντι ενός NUMBER, και ωστόσο λίγοι βλέπουν ότι το "NUMBER" είναι διαδιάστατο.

Μια πραγματικότητα που βασίζεται στο NUMBER σας κάνει NUMB-ER. Ή, πιο επί της ουσίας, «μουδιασμένος» και «αριθμός» όπως ακριβώς έχετε το «χαζό» και «βουβό» έχετε το «μουδιασμένο» και το «αριθμό»: το καθένα είναι κυριολεκτικές καταστάσεις ύπαρξης.

Η δημιουργία της «πραγματικότητας» γύρω από το «μουδιασμένο» και τον «αριθμό» είναι μια ακριβής Απόκρυφη επιστήμη, τους ασκούμενους της οποίας θα πρέπει να μάθετε να προσέχετε, να σέβεστε και να κατανοείτε. Δεν νικάς έναν εχθρό χωρίς να καταλάβεις το ίδιο. Εάν κινηθείτε δεξιά, και το δεξί βρίσκεται στην καρδιά των άμυνων των εχθρών, θα ταλαιπωρηθείτε για την προσπάθεια. Εάν μετακινηθείτε αριστερά και ο εχθρός έχει εγκαταλείψει τη θέση του, θα μείνετε με μια τεράστια ποσότητα δαπανημένης προσπάθειας και ενέργειας και τίποτα να δείξετε για το χρόνο σας στην άσκηση.

Εξ ου και η ανάγκη, λες, για τους Ισσιανούς Κώδικες.



Στη θέση 8 μπορούν να βρεθούν τα γράμματα Η και Χ, ωστόσο το άθροισμα 1:8 (1+2+3+4+5+6+7+8=36) αποκαλύπτει το τετράγωνο του 6, όπου το τετράγωνο του 6 είναι γνωστός ως κύβος. Ως εκ τούτου, ένα HEX και ένα εξάγωνο δεν είναι παρά λέξεις που βασίζονται σε ακριβείς μαθηματικές ενδείξεις που βρίσκονται στους ήχους (Αλφάβητο).

Αυτό που μας λέει πάλι είναι ότι το Rabbinical/Setian δέντρο είναι «το εξάγωνο», ή αυτό που «φυλάει» τον «κήπο της Εδέμ».

Επιστρέφουμε λοιπόν στην αρχική διατριβή: υπάρχουν δύο συστήματα στο παιχνίδι.

Αυτά τα αναγνωρίζουμε ως «Καμπάλα» και «Καμπάλα».

Qaballa = Οσιριανή, ή Ερμητική, Qaballa, στο ότι το σύστημα προηγείται της ραβινικής Καμπάλα και είναι μια πιο καθαρή και πιο άμεση μορφή της Qaballa. Ωστόσο, τα δύο συστήματα στην πραγματικότητα δεν είναι αποκλειστικά μεταξύ τους και ασχολούνται με δύο ξεχωριστές πτυχές της ανθρώπινης δημιουργίας. Μόνο με τον τρόπο και τη μορφή με τον οποίο η τελευταία Καμπάλα έχει επιβληθεί στην ανθρωπότητα είναι απαραίτητο να αντιμετωπίζεται ως ένα μοναδικά διαφορετικό «ζώο» σε σχέση με μια Αποκρυφιστική προοπτική.

Στην πραγματικότητα, τα δύο δεν αλληλοαποκλείονται καθόλου, αλλά ο τρόπος με τον οποίο πωλείται και διδάσκεται η σύγχρονη «καμπαλά» αναμειγνύει πτυχές της Qaballa (Ερμητικής) με τη ραβινική μορφή σαν οι ραβίνοι να είναι συγγενείς με τους μοναδικούς κριτές του χειροτεχνία. Το ότι οι δυτικές ελίτ (Illuminatus) επέτρεψαν να συμβεί κάτι τέτοιο με τον τρόπο που το επέτρεψαν, ακόμη και στο σημείο να δημιουργήσουν ένα σύστημα ορθολογικών παραλογισμών, αποτελεί απόδειξη του επιπέδου στο οποίο προστατεύεται το μυστικό του συνόλου σε βάρος του την ανθρωπότητα στο σύνολό της.

Επιπλέον, το ότι υπάρχουν και πάλι δύο συστήματα στο παιχνίδι δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη για όποιον τολμήσει στις φιλοσοφίες που χρησιμοποιούνται από εκείνους που αυτοαποκαλούνται ως μέρος του «Illuminatus» με όποιον όρο επιθυμούν να αποδώσουν στον εαυτό τους. Ένας από αυτούς τους κλάδους που επιχειρεί να ξαναγράψει το εσωτερικό των αγγλικών είναι αυτός του Aleister Crowley και των παραφυάδων του OTO/Thelema.

Πόσες ελίτ των Mason και των σχετικών ελίτ κυκλοφόρησαν σε βασανιστήρια συστροφή των σετιανικών (εβραϊκών) κεντρικών συσκέψεων του Crowley, δεν μπορούν πραγματικά να μετρηθούν, αλλά αρκεί να πούμε ότι θα πρέπει να υπάρχει το τεκμήριο μιας κρίσιμης πυκνότητας στα συστήματα ελέγχου πυρήνα του πλανήτη.

Ο Κρόουλι, ο οποίος αυτοαποκαλούσε τον εαυτό του «το Τέρας», αλλά πέθανε ως ναρκομανής, είχε αυτόν τον μάλλον κρυπτικό υπαινιγμό στα δύο πρόσωπα της Καμπάλα και της Καμπάλα: «46. Τίποτα δεν είναι μυστικό κλειδί

αυτού του νόμου. Εξήντα ένα λένε οι Εβραίοι το ονομάζω οκτώ, ογδόντα, τετρακόσια και δεκαοκτώ.

47. Αλλά έχουν το μισό: ενώσου με την τέχνη σου, ώστε να εξαφανιστούν όλα». Πηγή, The Book of the Law, Aleister Crowley

Αν «οι Εβραίοι» έχουν το μισό, τότε δεν μπορούν να έχουν «το σύνολο». Αυτή είναι μια τόσο απλοϊκή και αυτονόητη δήλωση που διαψεύδει τη λογική ως προς το γιατί κάποιος δίνει ένα πέρασμα στην τέχνη της «καμπαλά» και δεν αμφισβητεί τα ίδια τα άτομα που διδάσκουν το σύστημα με τρόπο που συχνά θεωρείται απαιτητικός. τυφλή υπακοή.

Το μισό δεν είναι όλο. Πάντα. Μπορούμε συχνά να υποθέσουμε το κρυμμένο μισό αν έχουμε το ορατό μισό, αλλά ποτέ δεν μπορεί κανείς να είναι τόσο σίγουρος εκτός αν το άλλο μισό αποκαλυφθεί εντελώς.

Καμπαλιστές ως Κααμπιστές



Οι Καμπαλιστές είναι «κααμπιστές». Λατρεύουν τον κύβο σε εξαγωνική μορφή. Δεν είναι μυστικό ότι η λέξη "να βάλεις ένα εξάγωνο" σε κάποιον θεωρείται ως μια μορφή κακού. Εάν θέλετε να υπολογίσετε τη δύναμη της χειροτεχνίας τους, δείτε τη δύναμη της Κάαμπα, μια υπογραφή των αποκρυφιστών τους.

Προσπαθήστε όσο μπορείτε να εξηγήσετε ορθολογικά τις Αποκρυφιστικές δυνάμεις που παίζουν σχετικά με την Κάαμπα και η αντίδραση δεν είναι πραγματικά πολύ διαφορετική από αυτή που θα μπορούσατε να βρείτε από τον ανακριτή του Μεσαίωνα, και αυτό ακριβώς θέλουν οι Καμπαλιστές.

Ως εκ τούτου, η Κάαμπα και οι Καμπαλιστές είναι πολύ πιο αλληλένδετοι από ό,τι οι μάζες τολμούν να παρατηρήσουν και να κατανοήσουν.

Στο μυαλό του «καββαλιστή», η ανθρωπότητα θα υποκλιθεί στον Κύβο. Αυτό που επιδιώκουν είναι μια μορφή δουλικής υπακοής με μια κλασική οργουελική έννοια είναι η μόνη πραγματικότητα που οι Σετιανές δυνάμεις κατανοούν και θα αποδεχτούν.

Καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για να δημιουργήσουν θρησκευτικές κατασκευές που υπαινίσσονται αλήθειες, προκαλούν παύσεις και καθυστερήσεις, όλα αυτά πετυχαίνοντας τον τελικό τους στόχο της απόλυτης κυριαρχίας στο υλικό βασίλειο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: