ς συνέχεια της …εκβλαστήσεως νέων φύλλων στο παμπάλαιο δέντρο του έθνους μας, σήμερα θ’ ασχοληθούμε με τους ναούς του Κρόνου. Είπαμε: ο Κρόνος είναι ο εχθρός!
Ψάχνουμε, λοιπόν, ένα κλίκ με το ποντίκι μας παρακάτω, καί βρίσκουμε λίαν ενδιαφέροντα πράγματα.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχουν διασωθεί πολλοί ναοί του Κρόνου απ’ την (σχετικά πρόσφατη πρό Χριστού) αρχαιότητα. (Το γιατί, παρακάτω.) Ένας τους είναι αυτός εδώ:
Ο ναός του Κρόνου στη Ρώμη. Σήμερα βλέπουμε ό,τι απέμεινε από την πρόσοψή του, ύστερ’ από καναδυό καταστροφές (πχ από πυρκαϊά) κι άλλες τόσες επανανακαινίσεις. Από τη Γουΐκι, μαθαίνουμε πως πρωτοκατασκευάστηκε το 497 πΧ, αν καί οι αρχαίοι συγγραφείς διαφωνούν ως προς την ακριβή χρονολογία.
Κι εδώ έρχεται αυτό που λέω, ότι η χρονικώς αποσπασματική ανάγνωση της Ιστορίας είναι σκέτη ηλιθιότητα. (Χάνεται η σύνδεση αιτίου-αιτιατού, γι’ αυτό. Χωρίς αιτιατή σχέση, τα ιστορικά φαινόμενα καταπίπτουν σε …φυσικά φαινόμενα, όπως πχ η βροχή.) 497 πΧ, έ; Τίιιι γινόταν τότε, τα χρόνια εκείνα; Όχι στην Ιταλία, αλλά λιγάκι πιό ανατολικά.
Γινόταν (μερικές δεκαετίες πριν) ότι ένα αισχρό υποκείμενο, κάποιος Μορντεχάϊ (ή «Μαρδόνιος», κατά Ηρόδοτο), κι η άλλο τόσο αισχρή αδελφή του, ένα αξιόπτυστο γύναιο ακούον στο όνομα «Εσθήρ» (νταβατζής της οποίας ήταν ο αδελφός της), έβαλαν ιδέες στον ηλίθιο βασιλιά της Περσίας να πατήσει τους Έλληνες από κάτω. Πράγμα που ο -αποχαυνωμένος απ’ το βρωμερό απαυτό της Εσθήρ- «μέγας βασιλεύς» ξεκίνησε μετά χαράς. (Ξέρετε τί σέρνει τρίχα από απαυτό – έστω καί βρωμερό.)
Πρώτα έσφαξε τον Ελληνικής καταγωγής πρωθυπουργό του Άμμωνα (στην «Παλαιά Διαθήκη» αναφέρεται ως «Αμάν») καί την οικογένειά του, μετά ξεπάτωσε καμιά τριανταριά χιλιάδες Έλληνες που ζούσαν στην Περσία (καί προφανώς αρκετοί στελέχωναν τον κρατικό μηχανισμό), καί τέλος επιτέθηκε εναντίον των Ελληνικών πόλεων των δυτικών παραλίων της Μ. Ασίας.
Αυτές ήταν φόρου υποτελείς στον «μέγα βασιλέα», αλλά στον Μορντεχάϊ καί την Εσθήρ η φόρου υποτέλεια δεν αρκούσε. Έπρεπε να εξαφανιστούν από προσώπου Γής. Καί, βέβαια, αυτό θα προκαλούσε (όπως καί προκάλεσε) την αντίδραση των Ελλήνων της μητροπολιτικής Ελλάδας, με τα γνωστά αποτελέσματα. (Μαραθώνας, Σαλαμίνα, Πλαταιές,… καί την οργή της νομπελίστριας -από μυαλά- κόρης του πολυχρονεμένου νύν υπουργού Οικονομικών, που αναγκάζεται η καημένη να μαθαίνει αρχαία Ελληνικά, επειδή νικήσαμε τους Πέρσες τότε.)
Βλέπετε, όμως, ότι με τα πρώτα σημάδια της επίθεσης των Περσών (καί οβριών, καί Φοινίκων) κατά των Ελλήνων, καί με τις πρώτες καταστροφές (πχ Μιλήτου άλωσις) το κρόνιο ιερατείο των Πελασγών της Ρώμης άρχισε να στήνει …εξέδρα, γιά να πανηγυρίσει!
497 πΧ είπαμε, δεν είπαμε;
Τώρα, θα μου πείς… Εάν οι Πελασγοί της περιοχής της Ρώμης ήταν πιστοί του Κρόνου, γιατί περίμεναν να φτάσει εκείνη η χρονολογία, γιά να χτίσουν ναό; Δεν μπορούσαν πιό πριν;
Δύο οι λόγοι.
Ο πρώτος, ότι μπορεί κάλλιστα ήδη να είχαν ναούς του Κρόνου, αλλά μικρούς καί άνευ καλλιτεχνικής σημασίας.
Κι ο δεύτερος, να είχαν φάει τέτοιο στραπάτσο από τους πιστούς του Διός, που έπρεπε να περάσουν αρκετοί αιώνες από την ήττα τους, πριν ξαναστήσουν ναό του Κρόνου.
Κατά τη γνώμη μου, μάλλον το πρώτο ισχύει – διότι δεν γνωρίζω περί παλαιών πολέμων από πηγές. Αλλά δεν αποκλείω τίποτε.
Στο μεταξύ, προσέξτε τους κίονες του ναού. Οι ακραίοι είναι λιγάκι παχύτεροι, καί δεν είναι οφθαλμαπάτη δική μου. Τους κοίταξα καί τους ξανακοίταξα, τους μέτρησα καί τους ξαναμέτρησα. Είναι όντως παχύτεροι. Πρράγμα που δεν είναι χαρακτηριστικό γενικά των αρχαιοελληνικών ναών. (Ο δε Παρθενώνας έχει ακραίους κίονες λεπτότερους των υπολοίπων.)
Έ, λοιπόν, ως φαίνεται, αυτό είναι χαρακτηριστικό των ναών του Κρόνου, ακόμη καί συγχρόνων. Όπως αυτός εδώ:
Όντως, πρόκειται γιά το
χκρηματιστήριο των ηπαπάρα. Ξέρετε, αυτό που με κωλόχαρτα υποδουλώνει λαούς. Σας έβαλα το αρχιτεκτονικό σχέδιο, επειδή δεν βρήκα καλή φωτογραφία ανφάς. (Έχει πολλές στα ιντερνέτια, αλλά υπό γωνία.)
Λοιπόν; Πώς σας φαίνεται; Τυχαίο σχέδιο, ή κάτι ήξερε ο
αρχιτέκτων;
Οι δε τέκτονες το παραξεφτίλησαν, κρατώντας στις στοές τους μονάχα τους δύο ακραίους στύλους!!!
(Εικόνα από εδώ.)
Υπάρχουν κι άλλοι σύγχρονοι ναοί του Κρόνου. Όπως οι «σύναγκογκζ»:
Οι «στοές»:, πχ εδώ:
ή η κορυφαία εγχώρια:
Ή τα τζαμιά:
Κι όπως βλέπετε, αποτελούν αντιγραφές (άτεχνες, ή …έντεχνες) Ελληνικών ναών, αρχαίων ή χριστιανικών.
Η ομοιότητα ενός τζαμιού με μία ορθόδοξη εκκλησία είναι παραπάνω από φανερή. Επί της ουσίας, πρόκειται γιά αισχρή αντιγραφή! Το οικοδόμημα με τον τρούλλο συμβολίζει τη Γή με τον ουρανό από πάνω, το καμπαναριό κι ο μιναρές συμβολίζουν τον φαλλό (αφήστε το τώρα το γιατί), κι επάνω-επάνω έχουν πηγές ήχου (ο «Θείος Λόγος»). Η μεν καμπάνα είναι συνέχεια των καζανιών της Δωδώνης, ο δε μουεζίνης εκφωνεί τον θείο λόγο (των μωαμεθανών) απ’ τον εξώστη του μιναρέ.
Η ομοιότητα μιάς συναγωγής (ή του χρηματιστηρίου αξιών ηπαπάρα) με αρχαιοελληνικό ναό, είναι κι αυτή εμφανής. Μόνο που εδώ το σχήμα είναι πιό γκροτέσκο: τούβλο σε μεγέθυνση! (Κι όπου βρουν ευκαιρία, προσθέτουν καί τους δύο χοντρούς ακραίους κίονες.)
Αυτές οι κατασκευές, τώρα, αντιγράφουν (γιά την ακρίβεια: προσπαθούν, αλλά …κοστίζει! :-) ) το αρχιτεκτονικό πρότυπο αυτού εδώ του ναού του Κρόνου:
Ή, σε σύγχρονη εκδοχή αναπαράστασης:
Τούβλο με δύο χοντρούς κίονες. Καθαρά ναός του Κρόνου.
- Ρέ Εργοδότη, αυτός είναι ο ναός του Σολομώντα!
- Ρέ βλήμα, αυτός εδώ ο ναός:
…είναι του Περικλή, του Ικτίνου, του Καλλικράτη, ή του Φειδία;
- Είναι της Θεάς Αθηνάς!
- Κι αυτός εδώ:
…Είναι του Ιουστινιανού, της Θεοδώρας, του Ανθεμίου, ή του Ισιδώρου;, ή της ΑΕΚ;
- Είναι της Αγίας Σοφίας του Θεού!
- Καί γιά την ακρίβεια, είναι ο ναός της Ύπατης Σοφίας του Ένσαρκου Λόγου του Θεού. Βλέπεις τί εννοώ; Επομένως, ποιόν «ναό του Σολομώντος» (καί του Χιράμ Αμπίφφ) μου τσαμπουνάς; Γιατί δεν τον λες στα ίσα ναό του Κρόνου – αυτό ακριβώς που είναι, δηλαδή;
- Ρέ άσχετε Εργοδότη, οι εβραίοι δεν κατονομάζουν τον θεό τους! Γι’ αυτό τον προσδιορίζουν με όνομα ανθρώπου!
- Άσχετος; Εγώ; Καί ποιόν «θεό τους» εννοείς, ρέ κακομοίρη; Τους Ελοχείμ; Τον Γιαχβέ; Τον Σαββαώθ-Κρόνο; Ή τον άκρως απόρρητο θεό του Μωϋσή, τον Άτον; Ποιόν απ’ όλους «δεν κατονομάζουν»;
Άειντε!… Γεμίσαμε ξερόλες εδωπέρα!
Να μην το ξεχάσω: Ναοί του Κρόνου είναι ακόμη όλοι οι ναοί των ιουδαιοπλήκτων προτεσταντών. Ναί, αυτών που κάνουν στην Ελλάδα μαθήματα ηθικής σήμερα, κι απαιτούν τα λεφτά «τους» από τη χώρα μας. Όπως πχ εδώ:
(Δεν κρύβεται το τούβλο στη μορφή!)
Επίσης, αισθητική ναού του Κρόνου, δηλαδή όρθιο τούβλο με δυό στύλους στην είσοδο, έχουν καί οι σημερινές πολυκατοικίες στην Ελλάδα. Δεν σας άρεσαν οι μονοκατοικίες με τις αυλές καί τα λουλούδια, καί τις δώσατε αντιπαροχή, έ; Περαστικά σας, νεοέλληνες!
Ο δεύτερος αρχαίος ναός του Κρόνου που (κάπως) σώθηκε μέχρι σήμερα, είναι αυτός που απεικονίζεται ακριβώς από πάνω από την κόκκινη κουκκίδα:
Ναί, είναι ο ναός του Κρόνου καί της Ρέας, στην Αθήνα. Στους στύλους του Ολυμπίου Διός. (Όμορφες εικόνες με επεξηγήσεις, εδώ.) Λοιπόν, μαθαίνουμε ότι χτίστηκε το 150 μΧ, ενώ ο μεγαλοπρεπής ναός του Ολυμπίου Διός εγκαινιάστηκε από τον Αδριανό το 131 μΧ.
Με το που είδα τη διαφορά,… 19 χρόνια… με χτύπησε κατ’ ευθείαν: ακριβώς ένας μετωνικός κύκλος!!! (Ο κύκλος του κάρμα, αναγνώστη μου.) Παναπεί, ότι το (σε μυστική καί λαθραία μορφή ευρισκόμενο στην Ελλάδα τα χρόνια εκείνα, έστω καί επί Ρωμαιοκρατίας) κρόνιο ιερατείο «ευλόγησε» τον συγκεκριμένο ναό με ποιός ξέρει ποιά ξόρκια καί ποιές κατάρες εναντίον μας.
(Σας είπα ότι η Ιστορία της Ελλάδας είναι χτύπημα-αντιχτύπημα. Δίας εμείς; Κρόνος αυτοί! Φαίνεται καθαρά το πράγμα, καί δεν χρειάζεται άλλη απόδειξη. Οποιαδήποτε άλλη ανάγνωση της Ιστορίας, της οικονομικής παύλα μαρξιστικής παύλα τρείς-το-λάδι-τρείς-το-ξύδι μπακαλίστικης συμπεριλαμβανομένης, είναι ελλιπής – άρα εσφαλμένη.)
Το συγκεκριμένο ναΐδριο, λοιπόν, είναι η θρησκευτική απαρχή των δεινών (ανθελληνικών σφαγών, κτλ) της κρόνιας Ιχθυακής Εποχής στην Ελλάδα.
Γιατί, όμως, δεν υπάρχουν πολλοί αρχαίοι ναοί του Κρόνου;
Διότι, όταν τέλειωσε -κάπου το 3,500 πΧ- ο τότε (δυστυχώς εμφύλιος) πόλεμος μεταξύ Πελασγών/Ελλήνων του Διός καί των Πελασγών/Ελλήνων του Κρόνου, καί οι τελευταίοι εκδιώχθηκαν κλωτσηδόν απ’ τη μητροπολιτική Ελλάδα, οι πρώτοι ξεπάτωσαν τους ναούς του Κρόνου. Καί φαίνεται πως επέβαλαν απαγόρευση λατρείας του Κρόνου.
Παράβαλε καί το έγινε με τα τζαμιά, όταν έφυγαν οι Οθωμανοί το 1829.
Βέβαια, οι ηττηθέντες Πελασγοί ποτέ δεν εγκατέλειψαν τις φιλοδοξίες τους να επιστρέψουν εδώ ως νικητές. Ούτε οι ηττηθέντες κρόνιοι Άτλαντες, ούτε οι ηττηθέντες κρόνιοι Οθωμανοί.
Οι πρώτοι εμφανίζονται σήμερα με διάφορες εθνικές μάσκες, πχ ως «Γερμανοί» – καί μας εγκαλούν, διότι δεν δείχνουμε «ανθρωπισμό», να επιτρέψουμε σε κάθε λαθρομετανάστη (που μας τον κουβαλάνε εδώ παρανόμως οι ηττηθέντες Οθωμανοί) να γεμίσει την Ελλάδα τζαμιά. Οι δε κρόνιοι Άτλαντες εμφανίζονται αργότερα στην Ελλάδα πότε σκέτοι (Φοίνικες), πότε ως μεμειγμένοι με κρόνιους Πελασγούς (Γεφυραίοι), καί πότε ως μεμειγμένοι με …ό,τι θέλεις (μέρος των σημερινών ιουδαίων).
Με την ευκαιρία: Αν οι δύο ακραίοι χοντροί στύλοι συνδέονται (γιά κάποιους συμβολιστικούς λόγους που αγνοώ – καί δεν μ’ απασχολούν) με τον θεό -καί των Ατλάντων- Κρόνο, τότε εξηγείται πολύ καλά το γιατί ο Ηρακλής έφτιαξε τις δύο στήλες στο σημερινό Γιβραλτάρ. (Έφτιαξε, τις βρήκε έτοιμες, το ίδιο κάνει.) Διότι συμβολικώς όρισε πως, ανατολικά των στηλών έχει Ελλάδα, καί δυτικά έχει Ατλαντίδα. Καί το όριο, είναι όριο. Δεν παραβιάζεται.
Επίσης, το άτεχνο σχήμα τούβλου των αρχαιοπρεπών ναών του Κρόνου ίσως συνδέεται μ’ έναν τύπο παλαιού αρχαίου ναού, που στην Ελλάδα είναι γνωστός ως «μεγαρόσχημος». (Δυστυχώς, δεν βρήκα φωτογραφίες, αλλά ρωτήστε οποιονδήποτε αρχαιολόγο.) Άρα, αν ποτέ βρούμε σε ανασκαφές κανέναν διατηρημένο ναό του Κρόνου, ξέρουμε απάνω-κάτω τί εμφάνιση θα έχει.
Όμως, ώσπου να ξανάρθουν οι κρόνιοι στην Ελλάδα, το κρόνιο ιερατείο έδρασε κρυφά. …Ιεροκρυφίως! :-) Ακριβώς σαν τα σημερινά παράνομα τζαμιά των λαθρομεταναστών. Είδατε; «Ναός του Κρόνου καί της Ρέας»! Όχι στα ίσα «του Κρόνου», αλλά πλαγίως. Γιά να περάσουν απ’ το φράγμα της απαγόρευσης της κρόνιας λατρείας.
Σα να δούμε σήμερα ναό …»του Χριστού καί του Οξαποδώ», όπου θα εμφανίζεται ο Χριστός ξέρω ‘γώ να έχει πλακώσει στις φάπες τον διάβολο, κι ο τελευταίος να έχει κλαμμένο ύφος, δήθεν μετανοιωμένος. Οπότε, τί θα κάνει ο πιστός χριστιανός; Θ’ ανάβει στην εικόνα ένα κερί γιά τον Χριστό, κι ένα γιά τον διάβολο, δήθεν «το έθιμο». Το πιάσατε το υπονοούμενο, πώς περνάει απ’ την πίσω πόρτα λάου-λάου;
Καί της Ρέας! Χά! Η οποία πήρε σαφώς το μέρος του Δία, του παιδιού της!
Ως συμπέρασμα: Νέοι ναοί του Κρόνου στην Ελλάδα, δεν πρέπει να επιτραπούν ούτε γιά πλάκα. Οποιασδήποτε μορφής. Κι αφήστε μερικοί εξυπνάκηδες τους «ανθρωπισμούς».
Κι οι παλιοί ναοί του συγκεκριμένου θεού στην Ελλάδα, να κατεδαφίζονται σιγά-σιγά.
Ασεβές προς θρησκείες συνανθρώπων μας;
Γιατί; Μήπως οι «συνάνθρωποί» μας (του Κρόνου) σέβονται τη δική μας; (Δες πρόχειρα εδώ κι εδώ. Κι εδώ. Τί «αναρχικοί», καί άρρενες γεννητικοί αδένες εκ Καλαβρίας! Πείτε τους «ιουδαίους», ρέ ΜΜΕ, να συνεννοούμαστε! Τέτοιοι είναι!)
Έχουμε πόλεμο, …μωρό μου!
Καί θα τους γ.μήσουμε τον Σαββαώθ!
Υγ: Θα τελείωνα την ανάρτηση σ’ αυτό το σημείο, αλλά το πρόσφατο εξώφυλλο του «Σπήγκελ»…
…με υποχρεώνει να πω δυό λόγια γιά ένα από τα σύμβολα του Κρόνου, το οποίο είναι η γνωστή σημαία των ναζιστών.
Η φωτογραφική αυτή σύνθεση κρύβει πολλά περισσότερα απ’ όσα φανερώνει, κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Το ίδιο, όπως το «κωλοδάχτυλο» της Αφροδίτης. Ούτε το ένα εξώφυλλο είναι αστεϊσμός, ούτε το άλλο. Αλλά, επειδή μάλλον δεν πιάσατε το νόημα, να σας το κάνω ψιλά.
Γιά την Αφροδίτη, σας το εξήγησα: σημαίνει την προ του 1821 προσπάθεια των Δυτικών προς βίαιη αποκοπή μας από τις πανάρχαιες πνευματικές ρίζες μας. Ετούτο εδώ μας πάει αλλού: στη γενεαλογία του αίματος. Θυμηθείτε τις φήμες που θέλουν τη Μέρκελ παιδί του Χίτλερ!
Είτε είναι αληθινές αυτές οι φήμες, είτε όχι, η φωτογραφία μιλάει ευθέως γιά κυριαρχία του Κρόνου επάνω στην Ακρόπολη. Κι επειδή η Αθήνα είναι το θρησκευτικό κέντρο της Ελλάδας, καταλαβαίνετε. Λοιπόν:
…Όλες, μα όλες τις φορές, η κρόνια κυριαρχία εκεί πάνω τερματίστηκε!
Καί ειδικά το 1941, ποδοπατήθηκε καί το σύμβολο του Κρόνου!
Παρένθεση εδώ: Γλέζος καί Σάντας είπαν την αλήθεια ότι κατέβασαν τη σημαία με τη σβάστικα, καί οι αμφισβητίεςπαρακαλούνται εντέλλονται να βγάλουν το σκασμό. Διότι
πολλές πορδές εκτοξεύονται καί μας έπνιξε η σκατίλαπολλά λέγονται σήμερα με περισσή ευκολία από δήθεν «ιστορικούς» γιά την περίοδο της Κατοχής, λες καί ήταν περίοδος …ελευθερίας!!! Λες κι ο καθένας έκοβε τότε βόλτες ελεύθερα καί προμηθευόταν όπλα ελεύθερα! Κι άμα θυμότανε, έστηνε καί κανά αντάρτικο. (Τί να κάνουμε, όμως; Οι μαλακίες των αυτοκλήτων «ιστορικών» των ΜΜΕ δεν φορολογούνται. Εκτός αν μιλάμε γιά άτομα, που πάνε να δικαιολογήσουν πράξεις δωσιλόγων. Οι δωσίλογοι, μάλιστα! Επί Κατοχής έκοβαν ελεύθερα όσες βόλτες γούσταραν.)
Μόνο που ο Μανώλης κι ο Απόστολος απέκρυψαν -γιά τους δικούς τους λόγους- την ύπαρξη τρίτου εμπλεκόμενου προσώπου: μιάς γυναίκας.
Αλλά, ναός της Θεάς Αθηνάς χωρίς αρρηφόρες, δεν γίνεται! Επομένως, την ύπαρξη γυναίκας θά ‘πρεπε να τη μαντέψουμε - ακόμη κι αν δεν μας μιλούσε κανείς γι’ αυτήν.
Τί να τα κάνουμε τα κρονάκια; Δεν βάζουν μυαλό, κι ούτε μπορούμε να τους βάλουμε εμείς. Ραντεβού, λοιπόν, στα μαρμαρένι’ αλώνια! Ή αυτοί, ή εμείς!
Υγ 2: Διάβασα είδηση γιά σχεδιαζόμενο ναό του …Σατανά στην Κηφισιά! «Σατανάς» καί …κακάκια, προς αποπροσανατολισμό των αφελών! Κρόνος, ωρέ! Κρόνος.....ΠΗΓΗ.https://ergdhmerg.wordpress.com/
Ψάχνουμε, λοιπόν, ένα κλίκ με το ποντίκι μας παρακάτω, καί βρίσκουμε λίαν ενδιαφέροντα πράγματα.
Η αλήθεια είναι πως δεν έχουν διασωθεί πολλοί ναοί του Κρόνου απ’ την (σχετικά πρόσφατη πρό Χριστού) αρχαιότητα. (Το γιατί, παρακάτω.) Ένας τους είναι αυτός εδώ:
Ο ναός του Κρόνου στη Ρώμη. Σήμερα βλέπουμε ό,τι απέμεινε από την πρόσοψή του, ύστερ’ από καναδυό καταστροφές (πχ από πυρκαϊά) κι άλλες τόσες επανανακαινίσεις. Από τη Γουΐκι, μαθαίνουμε πως πρωτοκατασκευάστηκε το 497 πΧ, αν καί οι αρχαίοι συγγραφείς διαφωνούν ως προς την ακριβή χρονολογία.
Κι εδώ έρχεται αυτό που λέω, ότι η χρονικώς αποσπασματική ανάγνωση της Ιστορίας είναι σκέτη ηλιθιότητα. (Χάνεται η σύνδεση αιτίου-αιτιατού, γι’ αυτό. Χωρίς αιτιατή σχέση, τα ιστορικά φαινόμενα καταπίπτουν σε …φυσικά φαινόμενα, όπως πχ η βροχή.) 497 πΧ, έ; Τίιιι γινόταν τότε, τα χρόνια εκείνα; Όχι στην Ιταλία, αλλά λιγάκι πιό ανατολικά.
Γινόταν (μερικές δεκαετίες πριν) ότι ένα αισχρό υποκείμενο, κάποιος Μορντεχάϊ (ή «Μαρδόνιος», κατά Ηρόδοτο), κι η άλλο τόσο αισχρή αδελφή του, ένα αξιόπτυστο γύναιο ακούον στο όνομα «Εσθήρ» (νταβατζής της οποίας ήταν ο αδελφός της), έβαλαν ιδέες στον ηλίθιο βασιλιά της Περσίας να πατήσει τους Έλληνες από κάτω. Πράγμα που ο -αποχαυνωμένος απ’ το βρωμερό απαυτό της Εσθήρ- «μέγας βασιλεύς» ξεκίνησε μετά χαράς. (Ξέρετε τί σέρνει τρίχα από απαυτό – έστω καί βρωμερό.)
Πρώτα έσφαξε τον Ελληνικής καταγωγής πρωθυπουργό του Άμμωνα (στην «Παλαιά Διαθήκη» αναφέρεται ως «Αμάν») καί την οικογένειά του, μετά ξεπάτωσε καμιά τριανταριά χιλιάδες Έλληνες που ζούσαν στην Περσία (καί προφανώς αρκετοί στελέχωναν τον κρατικό μηχανισμό), καί τέλος επιτέθηκε εναντίον των Ελληνικών πόλεων των δυτικών παραλίων της Μ. Ασίας.
Αυτές ήταν φόρου υποτελείς στον «μέγα βασιλέα», αλλά στον Μορντεχάϊ καί την Εσθήρ η φόρου υποτέλεια δεν αρκούσε. Έπρεπε να εξαφανιστούν από προσώπου Γής. Καί, βέβαια, αυτό θα προκαλούσε (όπως καί προκάλεσε) την αντίδραση των Ελλήνων της μητροπολιτικής Ελλάδας, με τα γνωστά αποτελέσματα. (Μαραθώνας, Σαλαμίνα, Πλαταιές,… καί την οργή της νομπελίστριας -από μυαλά- κόρης του πολυχρονεμένου νύν υπουργού Οικονομικών, που αναγκάζεται η καημένη να μαθαίνει αρχαία Ελληνικά, επειδή νικήσαμε τους Πέρσες τότε.)
Βλέπετε, όμως, ότι με τα πρώτα σημάδια της επίθεσης των Περσών (καί οβριών, καί Φοινίκων) κατά των Ελλήνων, καί με τις πρώτες καταστροφές (πχ Μιλήτου άλωσις) το κρόνιο ιερατείο των Πελασγών της Ρώμης άρχισε να στήνει …εξέδρα, γιά να πανηγυρίσει!
497 πΧ είπαμε, δεν είπαμε;
Τώρα, θα μου πείς… Εάν οι Πελασγοί της περιοχής της Ρώμης ήταν πιστοί του Κρόνου, γιατί περίμεναν να φτάσει εκείνη η χρονολογία, γιά να χτίσουν ναό; Δεν μπορούσαν πιό πριν;
Δύο οι λόγοι.
Ο πρώτος, ότι μπορεί κάλλιστα ήδη να είχαν ναούς του Κρόνου, αλλά μικρούς καί άνευ καλλιτεχνικής σημασίας.
Κι ο δεύτερος, να είχαν φάει τέτοιο στραπάτσο από τους πιστούς του Διός, που έπρεπε να περάσουν αρκετοί αιώνες από την ήττα τους, πριν ξαναστήσουν ναό του Κρόνου.
Κατά τη γνώμη μου, μάλλον το πρώτο ισχύει – διότι δεν γνωρίζω περί παλαιών πολέμων από πηγές. Αλλά δεν αποκλείω τίποτε.
Στο μεταξύ, προσέξτε τους κίονες του ναού. Οι ακραίοι είναι λιγάκι παχύτεροι, καί δεν είναι οφθαλμαπάτη δική μου. Τους κοίταξα καί τους ξανακοίταξα, τους μέτρησα καί τους ξαναμέτρησα. Είναι όντως παχύτεροι. Πρράγμα που δεν είναι χαρακτηριστικό γενικά των αρχαιοελληνικών ναών. (Ο δε Παρθενώνας έχει ακραίους κίονες λεπτότερους των υπολοίπων.)
Έ, λοιπόν, ως φαίνεται, αυτό είναι χαρακτηριστικό των ναών του Κρόνου, ακόμη καί συγχρόνων. Όπως αυτός εδώ:
Όντως, πρόκειται γιά το
Λοιπόν; Πώς σας φαίνεται; Τυχαίο σχέδιο, ή κάτι ήξερε ο
Οι δε τέκτονες το παραξεφτίλησαν, κρατώντας στις στοές τους μονάχα τους δύο ακραίους στύλους!!!
(Εικόνα από εδώ.)
Υπάρχουν κι άλλοι σύγχρονοι ναοί του Κρόνου. Όπως οι «σύναγκογκζ»:
Οι «στοές»:, πχ εδώ:
ή η κορυφαία εγχώρια:
Ή τα τζαμιά:
Κι όπως βλέπετε, αποτελούν αντιγραφές (άτεχνες, ή …έντεχνες) Ελληνικών ναών, αρχαίων ή χριστιανικών.
Η ομοιότητα ενός τζαμιού με μία ορθόδοξη εκκλησία είναι παραπάνω από φανερή. Επί της ουσίας, πρόκειται γιά αισχρή αντιγραφή! Το οικοδόμημα με τον τρούλλο συμβολίζει τη Γή με τον ουρανό από πάνω, το καμπαναριό κι ο μιναρές συμβολίζουν τον φαλλό (αφήστε το τώρα το γιατί), κι επάνω-επάνω έχουν πηγές ήχου (ο «Θείος Λόγος»). Η μεν καμπάνα είναι συνέχεια των καζανιών της Δωδώνης, ο δε μουεζίνης εκφωνεί τον θείο λόγο (των μωαμεθανών) απ’ τον εξώστη του μιναρέ.
Η ομοιότητα μιάς συναγωγής (ή του χρηματιστηρίου αξιών ηπαπάρα) με αρχαιοελληνικό ναό, είναι κι αυτή εμφανής. Μόνο που εδώ το σχήμα είναι πιό γκροτέσκο: τούβλο σε μεγέθυνση! (Κι όπου βρουν ευκαιρία, προσθέτουν καί τους δύο χοντρούς ακραίους κίονες.)
Αυτές οι κατασκευές, τώρα, αντιγράφουν (γιά την ακρίβεια: προσπαθούν, αλλά …κοστίζει! :-) ) το αρχιτεκτονικό πρότυπο αυτού εδώ του ναού του Κρόνου:
Ή, σε σύγχρονη εκδοχή αναπαράστασης:
Τούβλο με δύο χοντρούς κίονες. Καθαρά ναός του Κρόνου.
- Ρέ Εργοδότη, αυτός είναι ο ναός του Σολομώντα!
- Ρέ βλήμα, αυτός εδώ ο ναός:
…είναι του Περικλή, του Ικτίνου, του Καλλικράτη, ή του Φειδία;
- Είναι της Θεάς Αθηνάς!
- Κι αυτός εδώ:
…Είναι του Ιουστινιανού, της Θεοδώρας, του Ανθεμίου, ή του Ισιδώρου;
- Είναι της Αγίας Σοφίας του Θεού!
- Καί γιά την ακρίβεια, είναι ο ναός της Ύπατης Σοφίας του Ένσαρκου Λόγου του Θεού. Βλέπεις τί εννοώ; Επομένως, ποιόν «ναό του Σολομώντος» (καί του Χιράμ Αμπίφφ) μου τσαμπουνάς; Γιατί δεν τον λες στα ίσα ναό του Κρόνου – αυτό ακριβώς που είναι, δηλαδή;
- Ρέ άσχετε Εργοδότη, οι εβραίοι δεν κατονομάζουν τον θεό τους! Γι’ αυτό τον προσδιορίζουν με όνομα ανθρώπου!
- Άσχετος; Εγώ; Καί ποιόν «θεό τους» εννοείς, ρέ κακομοίρη; Τους Ελοχείμ; Τον Γιαχβέ; Τον Σαββαώθ-Κρόνο; Ή τον άκρως απόρρητο θεό του Μωϋσή, τον Άτον; Ποιόν απ’ όλους «δεν κατονομάζουν»;
Άειντε!… Γεμίσαμε ξερόλες εδωπέρα!
Να μην το ξεχάσω: Ναοί του Κρόνου είναι ακόμη όλοι οι ναοί των ιουδαιοπλήκτων προτεσταντών. Ναί, αυτών που κάνουν στην Ελλάδα μαθήματα ηθικής σήμερα, κι απαιτούν τα λεφτά «τους» από τη χώρα μας. Όπως πχ εδώ:
(Δεν κρύβεται το τούβλο στη μορφή!)
Επίσης, αισθητική ναού του Κρόνου, δηλαδή όρθιο τούβλο με δυό στύλους στην είσοδο, έχουν καί οι σημερινές πολυκατοικίες στην Ελλάδα. Δεν σας άρεσαν οι μονοκατοικίες με τις αυλές καί τα λουλούδια, καί τις δώσατε αντιπαροχή, έ; Περαστικά σας, νεοέλληνες!
Ο δεύτερος αρχαίος ναός του Κρόνου που (κάπως) σώθηκε μέχρι σήμερα, είναι αυτός που απεικονίζεται ακριβώς από πάνω από την κόκκινη κουκκίδα:
Ναί, είναι ο ναός του Κρόνου καί της Ρέας, στην Αθήνα. Στους στύλους του Ολυμπίου Διός. (Όμορφες εικόνες με επεξηγήσεις, εδώ.) Λοιπόν, μαθαίνουμε ότι χτίστηκε το 150 μΧ, ενώ ο μεγαλοπρεπής ναός του Ολυμπίου Διός εγκαινιάστηκε από τον Αδριανό το 131 μΧ.
Με το που είδα τη διαφορά,… 19 χρόνια… με χτύπησε κατ’ ευθείαν: ακριβώς ένας μετωνικός κύκλος!!! (Ο κύκλος του κάρμα, αναγνώστη μου.) Παναπεί, ότι το (σε μυστική καί λαθραία μορφή ευρισκόμενο στην Ελλάδα τα χρόνια εκείνα, έστω καί επί Ρωμαιοκρατίας) κρόνιο ιερατείο «ευλόγησε» τον συγκεκριμένο ναό με ποιός ξέρει ποιά ξόρκια καί ποιές κατάρες εναντίον μας.
(Σας είπα ότι η Ιστορία της Ελλάδας είναι χτύπημα-αντιχτύπημα. Δίας εμείς; Κρόνος αυτοί! Φαίνεται καθαρά το πράγμα, καί δεν χρειάζεται άλλη απόδειξη. Οποιαδήποτε άλλη ανάγνωση της Ιστορίας, της οικονομικής παύλα μαρξιστικής παύλα τρείς-το-λάδι-τρείς-το-ξύδι μπακαλίστικης συμπεριλαμβανομένης, είναι ελλιπής – άρα εσφαλμένη.)
Το συγκεκριμένο ναΐδριο, λοιπόν, είναι η θρησκευτική απαρχή των δεινών (ανθελληνικών σφαγών, κτλ) της κρόνιας Ιχθυακής Εποχής στην Ελλάδα.
Γιατί, όμως, δεν υπάρχουν πολλοί αρχαίοι ναοί του Κρόνου;
Διότι, όταν τέλειωσε -κάπου το 3,500 πΧ- ο τότε (δυστυχώς εμφύλιος) πόλεμος μεταξύ Πελασγών/Ελλήνων του Διός καί των Πελασγών/Ελλήνων του Κρόνου, καί οι τελευταίοι εκδιώχθηκαν κλωτσηδόν απ’ τη μητροπολιτική Ελλάδα, οι πρώτοι ξεπάτωσαν τους ναούς του Κρόνου. Καί φαίνεται πως επέβαλαν απαγόρευση λατρείας του Κρόνου.
Παράβαλε καί το έγινε με τα τζαμιά, όταν έφυγαν οι Οθωμανοί το 1829.
Βέβαια, οι ηττηθέντες Πελασγοί ποτέ δεν εγκατέλειψαν τις φιλοδοξίες τους να επιστρέψουν εδώ ως νικητές. Ούτε οι ηττηθέντες κρόνιοι Άτλαντες, ούτε οι ηττηθέντες κρόνιοι Οθωμανοί.
Οι πρώτοι εμφανίζονται σήμερα με διάφορες εθνικές μάσκες, πχ ως «Γερμανοί» – καί μας εγκαλούν, διότι δεν δείχνουμε «ανθρωπισμό», να επιτρέψουμε σε κάθε λαθρομετανάστη (που μας τον κουβαλάνε εδώ παρανόμως οι ηττηθέντες Οθωμανοί) να γεμίσει την Ελλάδα τζαμιά. Οι δε κρόνιοι Άτλαντες εμφανίζονται αργότερα στην Ελλάδα πότε σκέτοι (Φοίνικες), πότε ως μεμειγμένοι με κρόνιους Πελασγούς (Γεφυραίοι), καί πότε ως μεμειγμένοι με …ό,τι θέλεις (μέρος των σημερινών ιουδαίων).
Με την ευκαιρία: Αν οι δύο ακραίοι χοντροί στύλοι συνδέονται (γιά κάποιους συμβολιστικούς λόγους που αγνοώ – καί δεν μ’ απασχολούν) με τον θεό -καί των Ατλάντων- Κρόνο, τότε εξηγείται πολύ καλά το γιατί ο Ηρακλής έφτιαξε τις δύο στήλες στο σημερινό Γιβραλτάρ. (Έφτιαξε, τις βρήκε έτοιμες, το ίδιο κάνει.) Διότι συμβολικώς όρισε πως, ανατολικά των στηλών έχει Ελλάδα, καί δυτικά έχει Ατλαντίδα. Καί το όριο, είναι όριο. Δεν παραβιάζεται.
Επίσης, το άτεχνο σχήμα τούβλου των αρχαιοπρεπών ναών του Κρόνου ίσως συνδέεται μ’ έναν τύπο παλαιού αρχαίου ναού, που στην Ελλάδα είναι γνωστός ως «μεγαρόσχημος». (Δυστυχώς, δεν βρήκα φωτογραφίες, αλλά ρωτήστε οποιονδήποτε αρχαιολόγο.) Άρα, αν ποτέ βρούμε σε ανασκαφές κανέναν διατηρημένο ναό του Κρόνου, ξέρουμε απάνω-κάτω τί εμφάνιση θα έχει.
Όμως, ώσπου να ξανάρθουν οι κρόνιοι στην Ελλάδα, το κρόνιο ιερατείο έδρασε κρυφά. …Ιεροκρυφίως! :-) Ακριβώς σαν τα σημερινά παράνομα τζαμιά των λαθρομεταναστών. Είδατε; «Ναός του Κρόνου καί της Ρέας»! Όχι στα ίσα «του Κρόνου», αλλά πλαγίως. Γιά να περάσουν απ’ το φράγμα της απαγόρευσης της κρόνιας λατρείας.
Σα να δούμε σήμερα ναό …»του Χριστού καί του Οξαποδώ», όπου θα εμφανίζεται ο Χριστός ξέρω ‘γώ να έχει πλακώσει στις φάπες τον διάβολο, κι ο τελευταίος να έχει κλαμμένο ύφος, δήθεν μετανοιωμένος. Οπότε, τί θα κάνει ο πιστός χριστιανός; Θ’ ανάβει στην εικόνα ένα κερί γιά τον Χριστό, κι ένα γιά τον διάβολο, δήθεν «το έθιμο». Το πιάσατε το υπονοούμενο, πώς περνάει απ’ την πίσω πόρτα λάου-λάου;
Καί της Ρέας! Χά! Η οποία πήρε σαφώς το μέρος του Δία, του παιδιού της!
Ως συμπέρασμα: Νέοι ναοί του Κρόνου στην Ελλάδα, δεν πρέπει να επιτραπούν ούτε γιά πλάκα. Οποιασδήποτε μορφής. Κι αφήστε μερικοί εξυπνάκηδες τους «ανθρωπισμούς».
Κι οι παλιοί ναοί του συγκεκριμένου θεού στην Ελλάδα, να κατεδαφίζονται σιγά-σιγά.
Ασεβές προς θρησκείες συνανθρώπων μας;
Γιατί; Μήπως οι «συνάνθρωποί» μας (του Κρόνου) σέβονται τη δική μας; (Δες πρόχειρα εδώ κι εδώ. Κι εδώ. Τί «αναρχικοί», καί άρρενες γεννητικοί αδένες εκ Καλαβρίας! Πείτε τους «ιουδαίους», ρέ ΜΜΕ, να συνεννοούμαστε! Τέτοιοι είναι!)
Έχουμε πόλεμο, …μωρό μου!
Καί θα τους γ.μήσουμε τον Σαββαώθ!
Υγ: Θα τελείωνα την ανάρτηση σ’ αυτό το σημείο, αλλά το πρόσφατο εξώφυλλο του «Σπήγκελ»…
…με υποχρεώνει να πω δυό λόγια γιά ένα από τα σύμβολα του Κρόνου, το οποίο είναι η γνωστή σημαία των ναζιστών.
Η φωτογραφική αυτή σύνθεση κρύβει πολλά περισσότερα απ’ όσα φανερώνει, κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Το ίδιο, όπως το «κωλοδάχτυλο» της Αφροδίτης. Ούτε το ένα εξώφυλλο είναι αστεϊσμός, ούτε το άλλο. Αλλά, επειδή μάλλον δεν πιάσατε το νόημα, να σας το κάνω ψιλά.
Γιά την Αφροδίτη, σας το εξήγησα: σημαίνει την προ του 1821 προσπάθεια των Δυτικών προς βίαιη αποκοπή μας από τις πανάρχαιες πνευματικές ρίζες μας. Ετούτο εδώ μας πάει αλλού: στη γενεαλογία του αίματος. Θυμηθείτε τις φήμες που θέλουν τη Μέρκελ παιδί του Χίτλερ!
Είτε είναι αληθινές αυτές οι φήμες, είτε όχι, η φωτογραφία μιλάει ευθέως γιά κυριαρχία του Κρόνου επάνω στην Ακρόπολη. Κι επειδή η Αθήνα είναι το θρησκευτικό κέντρο της Ελλάδας, καταλαβαίνετε. Λοιπόν:
- Οι πρώτοι ιστορικώς αναφερόμενοι που κατοίκησαν εκεί πάνω, ήταν οι Πελασγοί του Κρόνου, οι οποίοι εξεδιώχθησαν. (Έχουν βρεθεί τα ίχνη του ανακτόρου τους από τους αρχαιολόγους.)
- Μετά από αρκετούς αιώνες, οι Πέρσες του Μορντεχάϊ-«Μαρδόνιου» ανέβηκαν στην Ακρόπολη καί κατέστρεψαν το Εκατόμπεδον.
- Μετά από κάμποσους αιώνες, πάλι, κάτι πρόγονοι της Μέρκελ, κάτι Ερούλοι καί διάφοροι άλλοι σιχαμεροί βάρβαροι του είδους, κατέστρεψαν τον Παρθενώνα.
- Μετά από αρκετούς αιώνες, ακόμη, έστησε εκεί το τσαντήρι του καί το
μπουρδέλλο τουχαρέμι του ο Οθωμανός στρατιωτικός διοικητής Αθήνας, ο δισδάρης. - Μετά από κάμποσους αιώνες, ξανά-μανά, ήρθε εδώ άλλος πρόγονος της Μέρκελ, ο βασιλεύς Όθων. Κάποιοι πήγαν να του βάλουν ιδέες να κατοικήσει στον Παρθενώνα, μάλιστα ο αρχιτέκτων Λεοπόλδος φόν Κλέντσε είχε ετοιμάσει καί τα σχέδια του παλατιού!!! Ευτυχώς, επεκράτησαν ψυχραιμότερες σκέψεις.
- Τέλος, από το 1941-1944 μπαστακώθηκαν εκεί οι κρόνιοι ναζιστές, με το κωλοσύμβολό τους.
- Τέλος-τέλος, στα χρόνια μας κάποια άλλα γερμανοπιθήκια μας πρότειναν να …πουλήσουμε τον Παρθενώνα, να ξεχρεώσουμε.
…Όλες, μα όλες τις φορές, η κρόνια κυριαρχία εκεί πάνω τερματίστηκε!
Καί ειδικά το 1941, ποδοπατήθηκε καί το σύμβολο του Κρόνου!
Παρένθεση εδώ: Γλέζος καί Σάντας είπαν την αλήθεια ότι κατέβασαν τη σημαία με τη σβάστικα, καί οι αμφισβητίες
Μόνο που ο Μανώλης κι ο Απόστολος απέκρυψαν -γιά τους δικούς τους λόγους- την ύπαρξη τρίτου εμπλεκόμενου προσώπου: μιάς γυναίκας.
Αλλά, ναός της Θεάς Αθηνάς χωρίς αρρηφόρες, δεν γίνεται! Επομένως, την ύπαρξη γυναίκας θά ‘πρεπε να τη μαντέψουμε - ακόμη κι αν δεν μας μιλούσε κανείς γι’ αυτήν.
Τί να τα κάνουμε τα κρονάκια; Δεν βάζουν μυαλό, κι ούτε μπορούμε να τους βάλουμε εμείς. Ραντεβού, λοιπόν, στα μαρμαρένι’ αλώνια! Ή αυτοί, ή εμείς!
Υγ 2: Διάβασα είδηση γιά σχεδιαζόμενο ναό του …Σατανά στην Κηφισιά! «Σατανάς» καί …κακάκια, προς αποπροσανατολισμό των αφελών! Κρόνος, ωρέ! Κρόνος.....ΠΗΓΗ.https://ergdhmerg.wordpress.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου