ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025

21/12/1944, δολοφονία Ελένης Παπαδάκη

 


ΕργΔημΕργ 

Χειμερινό ηλιοστάσιο και τότε, σαν σήμερα. (23:15′ τότε, 17:03′ σήμερα.) Αλλά το θέμα μας δεν είναι τα ημερολογιακά ορόσημα.

. . . . . . . . . . .

Εισαγωγή

Έ, λοιπόν, όποιος αγνοεί την «συνομωσιολογική» πλευρά της Ιστορίας, απλά δεν ξέρει Ιστορία! (Εντάξει, κάνω μία μεγαλοπρεπή παραχώρηση: δεν την ξέρει στο 100%. 🙂 )

Καί, πρώτα-πρώτα, η ίδια η λέξη «συνομωσιολογία» είναι γνωστό ότι προήλθε από ειρωνεία της …Θείας προς εμάς, το κατ’ αυτήν ανόητο πόπολο. Αν καί δυστυχώς, όμως, ως προς το «ανόητο» έπεσε μέσα… αφού κανείς δεν της πέταξε στα μούτρα ότι οι κρατούντες ουδέποτε φανερώνουν τα σχέδιά τους, διότι θέλουν να έχουν το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού. Αλλοιώς, ποιά η αναγκαιότητα να υπάρχουν εξ αρχής μυστικές υπηρεσίες, ώ …Θεία;

[Αυτό ακριβώς αντιγύρισα σε κάποιον διαδικτυακό ηλίθιο κάποτε, που με ειρωνεύτηκε. «- Χά χά, ρέ μαλάκα», είπε, «κι εσύ συνομωσιολόγος είσαι, άρα λές μαλακίες!» Του απάντησα ότι, προφανώς σ’ αυτόν (σε αντίθεση μ’ εμάς τους υπόλοιπους κοινούς θνητούς), όλοι οι κρατούντες κάνουν εξαίρεση, καί του φανερώνουν τα μυστικά τους σχέδια, πρίν κάν τα πραγματοποιήσουν – σωστά; Πού ξέρω, μπορεί μέχρι καί να τον καλούν στις συσκέψεις τους, να τους συμβουλεύει – σωστά;

Το βούλωσε.]

. . . . . . . . . . .

Γιά να φτάσει κανείς στην (ιστορική, αλλά καί οποιουδήποτε είδους) αλήθεια, έχει ένα τρομερό όπλο: τη λογική. Βέβαια, αφήνοντας κατά μέρος το γεγονός ότι δεν έχουν όλοι ικανότητα λογικών συλλογισμών, καί δή διαδοχικών, πάντα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι η λογική μας πρέπει να είναι «γουώτερτάϊτ» ( = υδατοστεγής, που λένε καί οι αγγλόφωνοι), ώστε να μας οδηγήσει σε ασφαλή συμπεράσματα. Οι Έλληνες το ξέρουμε αυτό, τουλάχιστον από τον καιρό του Ζήνωνος, με το «παράδοξο του Αχιλλέα καί της χελώνας».

[ = Αν μία χελώνα ξεκινήσει πρίν τον Αχιλλέα, ο «ωκύπους» -γοργοπόδαρος, παναπεί- Αχιλλέας ουδέποτε θα την προσπεράσει. Διότι, αν φτάσει στη θέση που κατείχε η χελώνα, αυτή θα έχει ήδη προχωρήσει κάμποσο. Αν φτάσει καί στη δεύτερη θέση, πάλι η χελώνα θα έχει προχωρήσει κι άλλο. Καί ούτω καθ’ εξής.]

Ωστόσο, αν καί ο συλλογισμός του Ζήνωνα φαίνεται άψογος (καί αποτελεί τη βάση του Διαφορικού Λογισμού!), γνωρίζουμε από εμπειρία πως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στην πραγματικότητα. Πιθανώτατα αυτός είναι ο (ίσως καί μή συνειδητώς εκπεφρασμένος) κύριος λόγος, που οι ακαδημαϊκοί ιστορικοί της καριέρας δεν δέχονται τίποτε άλλο ως βάση των μελετών τους, παρά μόνον τις διαθέσιμες πηγές. (Δηλαδή χειρόγραφα, αρχαιολογικά ευρήματα, κτλ παρεμφερή.) Όμως, εμείς εδώ, στο παρόν χάρβαλον ιστομπλόγκιον, ούτε ζητάμε, ούτε απονέμουμε πτυχία.

Ζητάμε μόνο την αλήθεια.

Άρα, είμαστε ελεύθεροι να χρησιμοποιήσουμε κάθε διαθέσιμο μέσον.

. . . . . . . . . . .

α. «Εξωτερικά» μεθοδολογικά εργαλεία

Γιά να προσεγγίσουμε, λοιπόν, την (εξειδικεύουμε) ιστορική αλήθεια, δεν περιοριζόμαστε στις πηγές (καί στη λογική). «Δανειζόμαστε» εργαλεία κι απ’ αλλού. Από:

  • την Αστρονομία
  • τα Μαθηματικά
  • την Εγκληματολογία καί την Ψυχολογία
  • την Λαογραφία

Το αποτέλεσμα είναι η «ακτινογραφία» οποιουδήποτε προσώπου, οποιασδήποτε ομάδας, οποιασδήποτε κατάστασης, που οι κρατούντες νομίζουν ότι μπορούν να αποκρύψουν καί να κρατάνε ες αεί μακρυά από τα «αδιάκριτα» βλέμματα των «βεβήλων»… έεε, ημών των κοινών θνητών. Όμως,

Ουδέν κρυπτόν υπό τον Ήλιον!

Καί νά πώς:

. . . . . . . . . . .

i-α. Αστρονομία

Η μέν Αστρονομία (συν η Αστρολογία, καμιά φορά…) είναι το αδιατάρακτο (καί μή επιδεχόμενο λαθροχειρίες) συμπαντικό ρολόϊ. Συνεπώς, μπορούμε κάλλιστα να ξέρουμε πότε ακριβώς συνέβη κάτι, άσχετο αν οι πηγές το αποκρύπτουν. Ως πρόχειρο παράδειγμα, οι γεννήσεις των βασιλικών γόνων της αγγλίτσας: οι υπεύθυνοι (γονείς, μαιευτήρες, λοιπό προσωπικό του Μπάκινγκχαμ) ουδέποτε δίνουν παραέξω την ακριβή ημερομηνία καί ώρα γεννήσεως, από φόβο μήπως κάποιοι μαύροι μάγοι εκμεταλλευτούν το ωροσκόπιο του μωρού, γιά να του κάνουν κακό. Μή γελάτε· υπερβολή μέν, αλλά αυτός ο φόβος προέρχεται από την αρχαία Αίγυπτο. Όπου οι θεοί καί οι φαραώ απεικονίζονται πάντα με την επάνω πλευρά των χεριών τους, όχι την παλάμη… μήν τυχόν καί διαβάσει κάποιος κακόβουλος τις γραμμές του χεριού τους.

. . . . . . . . . . .

ii. Μαθηματικά

Τα Μαθηματικά, τώρα, μας δείχνουν πράγματα, που άλλως περνάνε απαρατήρητα. Πχ, οι πυραμίδες της Γκίζας: είπανε κάποιοι πως απεικονίζουν τον αστερισμό του Ωρίωνα (τη «ζώνη» του, γιά την ακρίβεια). Αλλά, κάποιοι άλλοι είπαν πως ο Ωρίων έχει εφτά «χαρακτηριστικά» άστρα, άρα τα άλλα τέσσερα πού είναι; (Αναπαριστάμενα επί εδάφους με κτίσματα, εννοείται.) Άρα (είπαν), δεν ισχύει ο ισχυρισμός περί απεικονίσεως της «ζώνης».

Κι όμως, τα άλλα τέσσερα υπάρχουν!… με μορφή μικρών πυραμίδων (διαβρωμένων σήμερα από την πολυκαιρία καί την έλλειψη συντήρησης), αν καί δεν βρίσκονται σε αποστάσεις αναλογίας 1:1. Βρίσκονται σε αναλογία 2/3, σε σχέση με την αναλογία στις αποστάσεις της αναπαραστάσεως της «ζώνης» του αστερισμού με τις τρείς μεγάλες πυραμίδες. (Η οποία αναλογία ομοιότητας σχημάτων είναι όντως 1:1 .)

Αυτό, με τη σειρά του, μας δείχνει ότι οι άνθρωποι εκείνης της εποχής (καί της χώρας) είχαν άλλη αντίληψη περί συμμετρίας καί αρμονίας· μην ξεχνάτε πως, ακόμη καί στη γνωστή μας αρχαία Ελλάδα, οι αριθμοί κάποτε αντιμετωπιζόντουσαν σα να είχαν μιά «ιερότητα». Όθεν, γιά αρκετούς αρχαίους πολιτισμούς, μπορείς ν’ αποφανθείς γιά την (στο περίπου) χρονολόγηση κάποιων αρχαίων (συνόλων) κτισμάτων τους, μ’ ένα απλό κλιμακόμετρο επί χάρτου! (Συγκρίνοντας με γνωστά παραδείγματα πολιτισμών, εννοείται.)

. . . . . . . . . . .

Υπάρχει ακόμη κάτι, που πρέπει να ειπωθεί εδώ.

Κατά καιρούς, εμφανίζονται διάφορα πρόσωπα, όχι απαραίτητα ηγεμόνες, που θεωρούν (ή, έστω, οι ιστορικές φήμες λένε πως ισχυριζόντουσαν κάτι τέτοιο) τους εαυτούς τους κάτι σαν «όργανα της Μοίρας»… καί δρούν με τρόπο, που δεν υπολογίζει άσχημες συνέπειες. Σα να ξέρουν ( ; ) πως το αποτέλεσμα θα είναι αυτό ακριβώς που θέλουν!!! Βέβαια, η ιστορική καταγραφή δείχνει πως κατά κανόνα τρώνε τα μούτρα τους στο τέλος, άσχετο αν στο μεταξύ έχουν καταταράξει τους πάντες (κυρίως με πολέμους)… κι έχουν αρκετές αρχικές επιτυχίες.

Από (κι αν θυμάμαι καλά) την Ιωάννα της Λωρραίνης, γιά παράδειγμα, μέχρι τον Ταμερλάνο, τον Σαμπετάϊ Τσεβή, τον Ναπολέοντα, τον Ρασπούτιν, τον Χίτλερ… δεν έχει τελειωμό ο κατάλογος! Όμως, ξέρετε κάτι;

Μπορεί καί νά ‘χαν δίκιο!!!

Γιατί;

Διότι, αν καθήσει κανείς καί υπολογίσει (με βάση το πότε ακριβώς έκαναν ό,τι έκαναν) τις χρονικές διαφορές (καί τους κλασματικούς λόγους των χρονικών διαφορών) των γεγονότων αυτών…

…κι αν βρεί τίποτε (υπο)πολλαπλάσια της «χρυσής αναλογίας», ξέρω ‘γώ, ή άλλων αριθμών (πχ 33, 72), που εμφανίζονται επιμόνως στις μαθηματικές αυτές σχέσεις…

τότε όντως αυτά τα πρόσωπα κάτι, κάποιο εξωτερικό αίτιο, τα έσπρωχνε στις πράξεις τους. Δηλαδή, δεν ενεργούσαν πάντα αυτοβούλως.

[…Διότι, αν ενεργούσαν σε συνειδητό επίπεδο, πχ να βγάζουν ένα διάταγμα κάθε 33 μέρες ξέρω ‘γώ, σά να είχαν καταπιεί ρολόϊ, κάποιος θα το παρατηρούσε. Ένας στην αρχή, περισσότεροι μετά, όλος ο λαός στο τέλος. Καί -με το δίκιο τους!- θα τον περνούσαν γιά (επικίνδυνο) τρελλό τον ηγεμόνα· καί, ή θα τον καθαιρούσαν, ή θα τον σκότωναν.

Τέτοιο σύνολο ενεργειών, που προδίδει αυστηρό μαθηματικό «πλέγμα» από κάτω του, δεν προέρχεται από ελεύθερη βούληση του ενεργούντος ατόμου.]

Τώρα, ποιό μπορεί να ήταν αυτό το αίτιο; μήν ψάχνετε πολύ: το Μάτριξ, η «Μοίρα», ο Ακατονόμαστος. Στην καλύτερη περίπτωση: όχι διαόλοι καί τριβόλοι, ούτε «φωνές» μέσα στο κεφάλι του. Αλλά ένα κρυφό ανθρώπινο ιερατείο (με σάρκα καί οστά), στο οποίο το συγκεκριμένο ιστορικό πρόσωπο ουδέποτε θα διανοείτο να φέρει αντιρρήσεις.

Ενδιαφέρον, έ; Μόνο που δεν πρέπει να περιμένετε τα πάντα από μένα, να σας φέρω σχετικές μελέτες στο πιάτο· σ’ αυτή τη φάση της ζωής μου, ακόμη καί ο χρόνος, που δαπανώ γιά να γράψω το παρόν κείμενο, είναι «κλεμμένος» απ’ αλλού.

Αφού σας έδωσα τη μέθοδο, ψάξτε κι εσείς τίποτε.

. . . . . . . . . . .

i-β. Ξανά Αστρονομία

Επανερχόμενοι (προσωρινώς) στην Αστρονομία, δεν ισχύει ούτε ο ισχυρισμός πως οι 3 μεγάλες πυραμίδες της Γκίζας δεν απεικονίζουν τη «ζώνη» του Ωρίωνα – διότι η αναλογία των αποστάσεων των πυραμίδων επί εδάφους δεν είναι ακριβής απεικόνιση της ουράνιας, δηλαδή των άστρων της «ζώνης». Γιατί; Διότι όντως την απεικονίζουν, αλλά σε τελείως άλλη εποχή· όχι στα χρόνια της γνωστής Ιστορίας (καί Προϊστορίας) !

Βλέπετε, ακόμη καί οι «απλανείς» αστέρες μετακινούνται, αν καί χρειάζονται πάρα πολύ χρόνο προς τούτο. Συνεπώς… Τώρα, βέβαια, αναγνωρίζω ότι ακόμη καί μή ακαδημαϊκός ερευνητής θα τρόμαζε με την πραγματική χρονολόγηση! (Διότι θα έπρεπε να βρεί εξήγηση του γιατί οι κατασκευαστές των πυραμίδων απεικόνισαν τόσο παλιά εποχή.) Τέλος πάντων, ο καθείς κάνει ό,τι μπορεί. Στόχος μας είναι πάντα η αλήθεια.

. . . . . . . . . . .

iii. Εγκληματολογία – Ψυχολογία

Εδώ έχουμε καταγεγραμμένες σταθερές συμπεριφορές των εγκληματιών. Σά να τους σπρώχνει κάτι (ή κάποιος) να επαναλαμβάνουν κινήσεις! Άρα, αν βρεθεί ο ένοχος βάσει συμπεριφορικού μοντέλου, τότε πιθανώτατα μπορεί να προβλεφθεί το επόμενο σχεδιαζόμενο έγκλημά του… καί ίσως να προληφθεί, πρίν το διαπράξει.

Λοιπόν, οι υψηλής νοημοσύνης κατά συρροήν εγκληματίες πάντα έχουν τη δική τους μέθοδο, στον σχεδιασμό των εγκλημάτων τους. (Τα θύματά τους, βέβαια, δεν είναι απαραίτητο να έχουν έχθρα μ’ αυτούς· μπορεί να είναι καί τυχαίοι περαστικοί.) Κι αυτή η μέθοδος τους προδίδει, τελικώς.

Οι ακόμη υψηλώτερης νοημοσύνης κατά συρροήν εγκληματίες έχουν πολλές μεθόδους, καί γι’ αυτό μπερδεύουν πολύ τις Αρχές· υπάρχουν εγκλήματά τους ανεξιχνίαστα επί πολλές δεκαετίες.

[Δεν αναφέρομαι στον Τζάκ τον Αντεροβγάλτη· αυτός πιθανώτατα ήταν μέλος του παλατιού της αγγλίτσας, γι’ αυτό καί δεν αποκαλύφθηκε ποτέ η ταυτότητά του. Άσχετο αν τώρα τελευταία οι -δήθεν- έρευνες (με το DNA) κατέληξαν σε κάποιον παρακατιανό… κάποιον ξένο ναυτικό, νομίζω, που μισούσε τις πόρνες. (Ξένος ναυτικός που θα κρυβόταν τόσο καλά σε ξένο τόπο, καί θα διέπραττε μασωνικούς τελετουργικούς φόνους; Άντε, ρέ!)

Αναφέρομαι στην ακόμη άλυτη υπόθεση του «Ζόντιακ Κίλλερ«.]

Τέλος, οι τέρμα υψηλής νοημοσύνης εγκληματίες, είναι οι λεγόμενοι «κόπυκάτζ» ( = γάτες που αντιγράφουν). Αυτοί καταλαβαίνουν αμέσως τη μέθοδο κάποιου άλλου …»συναδέλφου» τους, καί την αντιγράφουν, ώστε να ενοχοποιηθεί αυτός!

. . . . . . . . . . .

Εν πάσει περιπτώσει, απ’ όλη αυτή η συζήτηση κρατήστε τη φράση: «μεθοδολογία του κατά συρροήν εγκληματία». Καθώς καί τη λέξη: «τελετουργία».

Πράγμα που μας οδηγεί στην…

. . . . . . . . . . .

iv. Λαογραφία

Επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές (πάλι!), αλλά αυτή τη φορά στα ήθη καί τα έθιμα· καί, κυρίως, σύμβολα καί συμβολισμοί. Από παραμύθια (ξέρω ‘γώ, η βασιλοπούλα που θυσιάζεται, αλλά μερικές φορές τη σώζει ο ήρωας), μέχρι θυρεούς.

Όλ’ αυτά σίγουρα είχαν κάποτε κάποια βάση, κάποια αφορμή στην πραγματικότητα, άσχετο αν με την πάροδο αιώνων / χιλιετιών αυτή η βάση ξεχάστηκε. Εννοείται, όμως, πως δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά· άρα, με λίγο (λογικό) ψάξιμο ξαναβρίσκουμε την αρχική αιτία δημιουργίας του εθίμου!… αδιάφορο πόσο παλιά μπορεί να είναι αυτή.

Γι’ αυτό καί η Λαογραφία «βλέπει» τόσο πίσω στον χρόνο, όσο δεν μπορεί να «δεί» ούτε η Μυθολογία.

[Δώρο: ο κατ’ εξοχήν τίτλος, γιά να μάθετε πέντε πράγματα από λαογραφία, είναι «Το Χρυσό Κλαδί«, του σέρ Τζέημς Τζώρτζ Φραίηζερ. Έχει μεταφραστεί καί στα Ελληνικά, αν καί δεν γνωρίζω αν μεταφράστηκε στο σύνολό του.]

Οίκοθεν νοείται ότι, γιά να καταλαβαίνουμε τα σύμβολα «αυτών», «αυτοί» όντως μιλάνε με την ίδια συμβολική γλώσσα μ’ εμάς. (Πχ αστρολογικά σύμβολα, Ελληνική Μυθολογία, κτλ.) Πράγμα που όντως συμβαίνει, θα έλεγα.

Κι εδώ ακριβώς υπεισέρχεται η λογική σκέψη πως, γιά να καταλαβαίνεις πού το πάνε άλλοι λαοί, πρέπει πρώτα να μελετήσεις πολύ καλά τα σύμβολά τους· πχ των Κινέζων.

[…Κι επειδή, όσα γράφω εγώ, τα ξέρουν ήδη κι «αυτοί», εξηγείται άριστα το γεγονός ότι δεν μπορούν να μελετήσουν / αναλύσουν τους Ρώσσους όσο καλά θα ήθελαν, καί να τους πλακώσουν στον ψυχολογικό πόλεμο – διαρκούντος του πολέμου στην Ουκρανία! Διότι οι Ρώσσοι δεν έχουν Ιστορία πρό της εμφανίσεώς τους βορείως του Ευξείνου. (Άρα, κανείς δεν μπορεί να βασιστεί σε κάποιο αρχαίο Ρωσσικό «συμβολοσύνολο».) Είχαν, βέβαια, ιστορικό γίγνεσθαι ως Σκανδιναυϊκή φυλή, αλλά σήμερα ουδόλως αναφέρονται πχ στον Οντίν, ή στον Θώρ. Γιά να τους περάσεις ακτινογραφία αυτουνούς, πρέπει να κοιτάξεις αλλού. Πχ στην κλασική λογοτεχνία τους.]

. . . . . . . . . . .

β. Ελένη Παπαδάκη

Προπολεμική (καί επί Κατοχής) ηθοποιός σε διάφορα είδη θεάτρου· ανάμεσα στα οποία, όμως, καί αρχαίες τραγωδίες. Μία εισαγωγική βιογραφία της, στη Γουΐκι.

Στις 21 Δεκεμβρίου 1944 το βράδυ συνελήφθη (από προσκείμενη στο ΚΚΕ) ομάδα φανατικών ατόμων, καί με το που μπήκε η 22α Δεκεμβρίου, εκτελέστηκε. Αργότερα, εκτελέστηκε καί ο εκ της ομάδας των εκτελεστών της, που πήρε το γούνινο παλτό της, καί το χάρισε στη γκόμενά του!

Αυτή ακριβώς η γυναίκα είναι η αφορμή του παρόντος· κι αυτά ακριβώς τα λέει καί το άρθρο της Γουΐκι, δεν πρωτοτυπούμε. Ωστόσο, εμείς θα τα δούμε με τον δικό μας, διαφορετικό τρόπο.

. . . . . . . . . . .

Κατ’ αρχάς, σε κάθε έγκλημα υπάρχει ο φυσικός αυτουργός ( = ο δολοφόνος), αλλά καί ο ηθικός αυτουργός ( = αυτός, που βάζει λόγια στον δολοφόνο, να προβεί στο έγκλημά του). Ο φυσικός αυτουργός στη δολοφονία της Παπαδάκη είναι γνωστός, ήταν ο (διεθνώς άγνωστος καί ασήμαντος) Βλάσης Μακαρώνας. Αυτός ήταν ένας από τους φανατικούς οπαδούς του ΚΚΕ, που διέπρατταν φόνους «αντιδραστικών», κατ’ εντολήν του κόμματος.

. . . . . . . . . . .

[Ειρήσθω ότι σκουπίδια του κοινωνικού περιθωρίου χρησιμοποιούν όλοι, όσοι θέλουν να καταλάβουν την εξουσία. Σιγά, τώρα, μην είχαν διαβάσει / είχαν καταλάβει / είχαν προκρίνει ως πολιτική θεωρία τους (κατόπιν ωρίμου σκέψεως) τον μαρξισμό οι διάφοροι δολοφόνοι της ΟΠΛΑ, τύπου Μακαρώνα, Λιόλιου, καί λοιπών παρεμφερών μπουμπουκιών! Ποινικά καθάρματα ήταν, καί τίποτε άλλο· χρήσιμα μόνο γιά εγκλήματα.

Κι απ’ την άλλη πλευρά, βεβαίως-βεβαίως, ο Χίτλερ στηρίχτηκε κι αυτός εν πολλοίς στο λεγόμενο «λούμπεν προλεταριάτο» (πχ νταβατζήδες οίκων ανοχής, κτλ), καταστάσεις που σατιρίζει ο Μπρέχτ. Αλλά, ας μην πάμε μακρυά: εδώ, στην Ελλάδα, οι επί Κατοχής εγκληματίες «Σουμπερταίοι» τί ήταν; (Βαρυποινίτες των φυλακών ήταν, βγαλμένοι έξω με ειδική άδεια των Γερμαναράδων.)

Στην εποχή μας, δέ, όποιος «παράγων» ποδοσφαιρικής ομάδας, δημιουργημένης γιά ξέπλυμα χρήματος, θέλει ν’ αποκτήσει φανατικούς οπαδούς (διότι οι «κανονικές» ομάδες έχουν ήδη πολυάριθμους οπαδούς), χαρτζηλικώνει τα κοπρόσκυλα των καφενείων. Τα ίδια καί οι πωλητικοί: μ’ αυτόν τον τρόπο εξαγοράζουν ψήφους γύφτων καί λοιπών ατόμων του κοινωνικού περιθωρίου.]

. . . . . . . . . . .

Ωστόσο, ο ηθικός αυτουργός της συγκεκριμένης δολοφονίας ακόμη σήμερα μας διαφεύγει… κι αυτόν ακριβώς θα προσπαθήσουμε να φέρουμε στο φώς.

Ηθικοί αυτουργοί του εγκλήματος δεν ήταν οι συνάδελφοί της (κυρίως γυναίκες) που τη ζήλευαν, καταπώς γράφουν οι εκτεταμένες βιογραφίες της· έστω, δεν ήταν ούτε μόνον, ούτε κυρίως αυτοί-ές. Αλλά, ας δούμε τα σχετικά.

. . . . . . . . . . .

γ. Τελετουργίες πάντα καί παντού

Κατ’ αρχάς, η (ομόφωνη) «θεωρητική» καταδίκη της Παπαδάκη (γιά δωσιλογισμό) καί η διαγραφή της από το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών συνέβη λίγες μέρες μετά την απελευθέρωση της Αθήνας από τις Γερμανικές Δυνάμεις Κατοχής. Δηλαδή, δύο μήνες πρίν τη δολοφονία της. Άρα, αν κάποιοι ήθελαν να τη σκοτώσουν, δεν θα περίμεναν τόσο. (Η ΟΠΛΑ δρούσε από αρκετά πρίν απελευθερωθεί η Αθήνα.)

Άρα, η σύλληψή της ελάχιστα μετά την ώρα του χειμερινού ηλιοστασίου (τη δείχνω με ακρίβεια δευτερολέπτου), σαφέστατα δείχνει τελετουργικό, καί δή προσχεδιασμένο.

Πώς;

Έτσι:

Ο Βασιλίσκος δείχνει (καί με τα δύο χέρια) «αυτούς»! Σας έχω πεί ότι ο Βασιλίσκος είναι το άστρο στη σημαία της Τουρκίας καί του Πακιστάν, καί γιά κάποιους λόγους (ακόμη άγνωστους σ’ εμένα) φωνάζει «Ατλαντίδα!». Αλλά, ακόμη κι αν αγνοούμε τον συσχετισμό Βασιλίσκου καί Ατλαντίδας, όπου βλέπουμε αυτό το αστέρι, καταλαβαίνουμε.

[Ριχάρδος ο Λεοντόκαρδος, πχ. Ταιριαστό, θα έλεγα. Η απορία μου είναι τί δουλειά έχει μία από τις παραδοσιακές έδρες της Σικελικής Μαφίας, το πάλαι ποτέ χωριό καί νύν πολίχνη Κόρ Λεόνε ( = Καρδιά του Λέοντα, Βασιλίσκος, Regulus) με τους Άτλαντες. Αλλά, πού θα μου πάει; Κάποια μέρα θα το απαντήσω κι αυτό το ερώτημα!]

Το άστρο αυτό, την ώρα που συνέλαβαν την Ελένη Παπαδάκη, βρισκόταν ακριβώς στην Ανατολή· καί ακριβώς στο «υπερδιαστατικό» ύψος των 19.47 μοιρών!!! Η δέ Παρθένος (δηλαδή, ο ομώνυμος ζωδιακός αστερισμός) βρισκόταν κάτω από τον ορίζοντα. (Μόλις που φαίνεται το κεφάλι της στην εικόνα.) Τί σχέση έχει, τώρα, η Παρθένος καί την αναφέρουμε; Μά, σχετίζεται άμεσα με την παροιμιώδη «θυσία της (παρθένας) βασιλοπούλας»! Στη δέ συμβολική γλώσσα «αυτών», κάτω από τον ορίζοντα σημαίνει «θάνατος».

Πότε την εκτέλεσαν;

Τότε:

Ο Σείριος ακριβώς στις 33.33 μοίρες πάνω από τον ορίζοντα!… καί σε οριζόντιο αζιμούθιο 162 μοίρες καί κάτι ψιλά! (Είπε κανείς τίποτε γιά «χρυσή αναλογία»; ) Να διευκρινίσω, ότι η θέση του Σείριου (πάνω από τον ορίζοντα = ζωή) δεν αναφέρεται στην Παπαδάκη, αλλά σ’ «αυτούς»: είναι η στιγμή του θριάμβου τους.

. . . . . . . . . . .

[Αδιαφορώ αν οι αυτόπτες / αυτήκοοι μάρτυρες έδωσαν άλλες ώρες των γεγονότων, ή αν δούλευε σωστά η μνήμη τους. Η Αστρονομία καί ο συμβολισμός είναι καί ακριβέστατα εργαλεία, καί μαρτυριάρικα.

Τώρα, βέβαια, τα -συμφώνως με το Stellarium– περίπου 35 λεπτά που μεσολάβησαν από τη σύλληψή της μέχρι την εκτέλεσή της, ίσως -με τα μέσα της εποχής- να μην ήταν αρκετά γιά τη μεταφορά της στο διϋλιστήριο της εταιρείας ύδατος «Ούλεν» (νύν ΕΥΔΑΠ) στο Γαλάτσι, όπου (υποτίθεται ότι) την εκτέλεσαν· δηλαδή, σε μία απόσταση κάπου 5 χιλιόμετρα από τα Πατήσια, όπου βρισκόταν το σπίτι του ηθοποιού Μυράτ, όπου τη συνέλαβαν. Αλλά, ποιός μας βεβαιώνει ότι στην «Ούλεν» τη μετέφεραν ζωντανή;

Άλλως τε:

Πρώτον, αυτοί οι δολοφόνοι εκτελούσαν τα θύματά τους με τσεκουριές· καί γιά να μην ξοδεύουν σφαίρες, καί γιά να μην ακούγεται θόρυβος πυροβολισμών. Οπότε, κανείς δεν άκουσε τίποτε από πυροβολισμό, άρα κανείς εκεί κοντά δεν υποψιάστηκε εκτέλεση ανθρώπου.

Δεύτερον, αν μέχρι τότε η τελετουργία πήγαινε σύμφωνα με την εικόνα του ουρανού, έ! η συνέχειά της δεν θα ήταν ασύμφωνη με το προηγούμενο τελετουργικό σκεπτικό!]

. . . . . . . . . . .

Τέλος, ο λόγος που οι ίδιοι οι ομοϊδεάτες του πρώτα έψαξαν επιμόνως (με ανακρίσεις) να βρούν, καί μετά σκότωσαν αυτόν, που (αμέσως μετά την εκτέλεσή της) πήρε το γούνινο παλτό της, δεν ήταν η αγοραστική (ή μεταπωλητική, ή ανταλλακτική) αξία ενός ενδύματος· ήταν ότι οικειοποιήθηκε χωρίς άδεια τον «χιτώνα της μάγισσας»!

Το πιάσατε τώρα;

[Σημειωτέον ακόμη: ότι, πρίν την εκτελέσουν, τη διέταξαν να βγάλει ό,τι φορούσε. Αυτή αρνήθηκε, καί τότε την εκτέλεσαν. (Το πτώμα της το άφησαν καί το έθαψαν με τα εσώρρουχά της – περιέργως, δεν τα έβγαλαν κι αυτά.)

Πέρα από το προφανές πλιάτσικο, πέρα από τον εξ ίσου προφανή εξευτελισμό της Παπαδάκη (…την αρχή την είχαν κάνει οι «συνάδελφοί» της στο Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών, φωνάζοντας: «- Θάνατος στην πουτάνα!»), μέρος του τελετουργικού ήταν καί το (διόλου απαραίτητο γιά εκτέλεση θύματος) ξέντυμα. Σήμαινε: «- Δεν θ’ αφήσουμε τίποτε στους Έλληνες, ουδέ κάν τα ρούχα που φοράνε!»… Μιά που η Παπαδάκη εκείνη τη στιγμή συμβόλιζε την Ελλάδα. (Λέμε παρακάτω το γιατί.)

Έ, οι «φίλοι» καί «σύμμαχοι» Δυτικοί δεν το κάνανε το 1944 μέσωι των δολοφόνων της ΟΠΛΑ, το κάνουν σήμερα μέσωι πωλητικών δολοφόνων (λέγε με: «εμβόλια») καί τραπεζών δολοφόνων (λέγε με: «funds»). Ποτέ δεν είναι αργά.]

. . . . . . . . . . .

Ο κυρίως ηθικός αυτουργός

Όπως ακριβώς με τη δολοφονία του Ίωνα Δραγούμη σας είπα ότι το άτομο, που έδωσε την εντολή στους «Γυπαραίους», αλλά καί παρακολούθησε «αθέατο» την εκτέλεσή της, ήταν από την (πλησίον ευρισκόμενη) πρεσβεία της αγγλίτσας… καί δεν ήταν, δεν θα μπορούσε να ήταν κάποιο άλλο άτομο, από άλλο κέντρο εξουσίας…

…έτσι ακριβώς κι εδώ, έχουμε τον ίδιο ηθικό αυτουργό καί ένοχο. Δηλαδή, άτομο από την πρεσβεία της αγγλίτσας· το οποίο, είτε βρισκόταν ήδη ανάμεσα στην ομάδα των δολοφόνων ( * ), είτε τους παρακολουθούσε από κάπου εκεί κοντά καί τους έδινε εντολές, γιά το πότε ακριβώς να κάνουν αυτό, ή το άλλο.

[( * ) Μην ξεχνάτε πως πχ τον Βελουχιώτη τον τύλιξαν εξ αρχής σά βδέλλες Άγγλοι «σύμβουλοι» καί «σύνδεσμοι» με το στρατηγείο Μέσης Ανατολής, όπως έκαναν καί με τον -μασώνο- Ζέρβα, όπως καί με όλη την Εθνική Αντίσταση. Ο Βελουχιώτης ήταν μόνος του μονάχα γιά ελάχιστους μήνες, από τότε που δημιούργησε το αντάρτικο σώμα του. Μετά, του την έπεσαν (στην κυριολεξία! – ως αλεξιπτωτιστές!) οι Άγγλοι «σύνδεσμοι». Έ, δεν θ’ άφηναν αμολητόν κάποιον μισοπάλαβο, να κάνει ό,τι θέλει στα …χωράφια των Ρότσιλντ!]

Άλλως τε, οι σχέσεις των Άγγλων με το ΚΚΕ ήταν πολύ καλές. Απόδειξη; το ότι αργότερα, μέλη του ΕΛΑΣ άφησαν τους (μεταβαίνοντες από το αεροδρόμιο του -τότε ονομαζόμενου «Χασάνι»- «Ελληνικού» στο αποκλεισμένο από τον ΕΛΑΣ κέντρο της Αθήνας) Σκόμπυ καί Τσώρτσιλλ να περάσουν «ατουφέκιστοι», κατ’ εντολήν.

Άλλως τε (εκ δευτέρου), στους συμβολισμούς καί στις τελετουργίες, οι αγγλόφωνοι (μασώνοι, ή μή) είναι «μανούλες». Τί χρείαν έχομεν μαρτύρων;

. . . . . . . . . . .

Πρός τί, όμως, όλ’ αυτά; Πρός τί ο τόσο ακριβής συμβολισμός, με τη θυσία της «παρθένας (αρχαιο-Ελληνίδας ιέρειας / τραγωδού) βασιλοπούλας»; Βλέπετε, η Παπαδάκη δεν είχε παντρευτεί, ούτε έκανε παιδιά, άρα ήταν το ιδανικό άτομο να φέρει επάνω της τον συμβολισμό της ιέρειας. Κι όσο γιά τη σχέση της (μέσωι θεατρικών ρόλων) με την αρχαία Ελλάδα, αυτό δεν χρειάζεται εξήγηση!

Γιατί, λοιπόν, την εκτέλεσαν;

Μά, ως θυσία για να «στεριώσουν» τα επόμενα γεγονότα!…

  • Γιά να έρθει ο Τσώρτσιλλ στην Αθήνα χωρίς προβλήματα. (Ήρθε 4 μέρες μετά τη δολοφονία, στις 25 Δεκεμβρίου 1944, ανήμερα Χριστούγεννα.)
  • Γιά να πέσει η Ελλάδα μεταπολεμικώς ξανά στα χέρια της αγγλίτσας.
  • Γιά να μή μπορεί η χώρα μας να διεκδικήσει τα εθνικά της δίκαια, παρά τις θυσίες της κατά τον Β’ ΠΠ, καί να συνεχίσει να τρώει φάπες.

Σας θυμίζω ότι, γιά να «στεριώσει» το νέο Ελληνικό (ψευδο)κράτος παύλα «ψευτορωμαίϊκο» ως προτεκτοράτο του Σουλτάνου καί κυρίως των Άγγλων (ουσιαστικώς, των Ρότσιλντ), χωρίς εθνική μνήμη της προγενέστερης συνέχειάς του, μας έκλεψαν / κατέστρεψαν όχι μία, όχι δύο, αλλά τρείς Αφροδίτες… καί σας έχω πεί τί συμβολίζει η Αφροδίτη. (Επαναλαμβάνω γιά καινούργιους αναγνώστες: αρχαίες απόκρυφες γνώσεις συμβολίζει – μεταξύ των άλλων.)

[Ποιές; Την Καρυάτιδα της Αφροδίτης, την Αφροδίτη της Μήλου, καί την εκκλησία Εσκή Τζουμά της Θεσσαλονίκης, άλλως: «Παλαιά Παρασκευή»· ένθα η Αγία Παρασκευή φέρει τον συμβολισμό της Αφροδίτης Αποστροφίας.

Άσε που, στο ωροσκόπιο του Πρωτοκόλλου του Λονδίνου, η Αφροδίτη βρίσκεται στους Ιχθύες καί σε δυσμενείς σχέσεις με άλλους πλανήτες. Δεν ξέρω αν πρόκειται γιά ευθεία συνέπεια αυτού του προσχεδιασμένου ωροσκοπίου, πάντως η ενάλια αρχαιοκαπηλεία στις θάλασσες του ψευδοκράτους μας δίνει και παίρνει.

«Αυτοί» ήξεραν καί τότε τον σχετικό συμβολισμό. Εμείς είμαστε τα Ζά, που τα ξεχάσαμε κάτι τέτοια.]

Στα πλαίσια αυτά, το μόνο που (βλέπω να) δικαιολογεί την καθυστέρηση επί δίμηνο να δολοφονήσουν την Παπαδάκη, είναι η δυσκολία «αυτών» να κάνουν τους απαραίτητους αστρονομικούς υπολογισμούς γιά το τελετουργικό τους. (Δεν είχαν κομπιούτερς τότε, βλέπετε.)

. . . . . . . . . . .

Δίκην επιλόγου

Το να γνωρίζει κανείς τον χειρισμό του συμβολισμού απ’ «αυτούς», είναι ισχυρώτατο όπλο γιά να προβλέψει / εμποδίσει μελλοντικά εγκλήματά τους εις βάρος μας. Ας ελπίσουμε ότι η διαφορετική ματιά, που ρίξαμε στην ανθρωποθυσία της Ελένης Παπαδάκη, θα ξυπνήσει καμπόσους από μας, ώστε να «βλέπουμε» καθαρά όσους προσπαθούν να κρυφτούν στα σκοτάδια του σιχαμερού τους «μαύρου» αποκρυφισμού.

Δυστυχώς, οι ανθρωποθυσίες μπορεί να είναι καί μαζικές (πράγμα που δεν μπορούμε να διακρίνουμε εύκολα)… όχι μόνο σήμερα, ανέκαθεν· καί γι’ αυτό φέρνουν τόση μαζεμένη δυστυχία στην Ελλάδα. Βλέπε Μαρφίν, Μάτι, Τέμπη, νεκροζούμια (δήθεν εμβόλια). Ας ελπίσουμε, όμως, στο εξής καί να τις προλαβαίνουμε (αφού πρώτα πάρουμε χαμπάρι τον προσχεδιασμό τους), καί -στην έσχατη καί χείριστη περίπτωση, που δεν τις προλάβουμε- να προλαβαίνουμε τις (σαφώς άσχημες) συνέπειές τους.

Μέρα που είναι σήμερα, χειμερινό ηλιοστάσιο, ας κάνουμε μιά ευχή να σταματήσει το κακό.

Λένε ότι πιάνουν οι ευχές στα ηλιοστάσια.

ΤΕΛΟΣ

. . . . . . . . . . .

Υγ 1: Η χρονική απόσταση από τότε είναι ακριβώς 81 χρόνια· δηλαδή, 9 εις το τετράγωνον! Δεν ξέρω αν αυτό το διπλό εννιάρι σημαίνει κάτι, δεν με βοηθάνε οι ελάχιστες γνώσεις μου γιά τις θεωρίες του Πυθαγόρα.

Ωστόσο, εύχομαι η Ελένη Παπαδάκη να έχει ενσαρκωθεί ξανά σε μιά ζωή χωρίς προβλήματα καί χωρίς την κακία των ανθρώπων γύρω της.

. . . . . . . . . . .

Υγ 2: Δολοφονία επάνω στο χειμερινό ηλιοστάσιο… «Μπάμ» έκανε! (Από ‘κεί -ως γνώστης του συμβολισμού- έπιασα πανεύκολα το νήμα καί βρήκα τα υπόλοιπα. Απλώς, μόλις τώρα βρήκα τον χρόνο να καταγράψω τις σκέψεις μου.)

Κι όχι δολοφονία, ανθρωποθυσία – γιά ν’ ακριβολογούμε.

Κι αφού επρόκειτο γιά ανθρωποθυσία, πάλι μιλάμε γιά οπαδούς του Κρόνου. Γιατί, τί νομίζετε πως είναι οι Δυτικοί – τέκτονες, «λέσχες», Βατικανά, καί τα ρέστα; Αλλά μήπως καί το ΚΚΕ δεν έχει σύμβολο το δρεπάνι του Κρόνου;

…’Ντάξ’, λένε πως το σφυροδρέπανο συμβολίζει τον «ιερό γάμο» (είναι ο ντίιιτ μέσα στο ντίιιτ), αλλά τέλος πάντων. Προφανώς ο Λένιν το εμπνεύστηκε κατόπιν «συμβουλών» του Όρντο Τέμπλι Οριέντις, στο οποίο έγινε μέλος στη Ζυρίχη – αρκετά πρίν πάει στη Ρωσσία γιά την επανάστασή του. Το Ο.Τ.Ο., τώρα, ήταν μία τεκτονική στοά, όπως όλες, αλλά κάποια στιγμή το ανέλαβε ο διαβόητος Κρώουλυ καί το μετέτρεψε σε ξεχωριστή μασωνία γιά κομμουνιστές, αναρχικούς, άθεους, καί σατανιστές. Γι’ αυτό καί οι εδώ παραδοσιακοί τέκτονες μεταπολεμικά καθιέρωσαν τον όρο «οι αναρχοκομμουνισταί!», παρά το ότι αναρχισμός καί κομμουνισμός δεν έχουν καμμία σχέση ως θεωρίες (καί πρακτικές). Αυτό ήταν εσωτερικός τους αστεϊσμός· ήθελαν να πούν -με τον τρόπο τους- ότι ΚΚΕδες καί λοιποί παρεμφερείς δεν είναι δικοί τους, αλλά του ετέρου μαγαζιού, του Ο.Τ.Ο. . (Γι’ αυτό μέχρι σήμερα αρνούνται να δεχθούν ως νέο μέλος τους -«μαθητή τέκτονα»- άτομο, που είναι ήδη μέλος του ΚΚΕ.)

. . . . . . . . . . .

Υγ 3: Να τέλεσαν, άρα γε, την ανθρωποθυσία της Ελένης Παπαδάκη μέλη όχι της «κλασικής» μασωνίας, αλλά του Ο.Τ.Ο.; («Κομμουνιστές», αφού.) Καί πόση συμμετοχή έχει (αν έχει) αυτή η οργάνωση σε μεταγενέστερες δυστυχίες της Ελλάδας;

Ένας Θεός ξέρει, κι ένας λαός αγνοεί.

. . . . . . . . . . .

Υγ 4: Έλα, με την ευκαιρία, κι ένα δώρο σε βραδυπορούντες ακαδημαϊκούς αρχαιολόγους!…

Ο κάθετος άξονας στην είσοδο του μυκηναϊκού τάφου, που βρέθηκε κατά τη διάνοιξη του περιφερειακού δρόμου του Βόλου (λίγο πρίν την Ολυμπιάδα του 2004), δείχνει ακριβώς το σημείο της ευρύτερης περιοχής του Βόλου, όπου δύει ο Ήλιος στο χειμερινό ηλιοστάσιο. (Αυτό το σημείο δεν αλλάζει, όσα χρόνια κι αν περάσουν.) Με τη σειρά του, αυτό το σημείο συμβολικώς δείχνει άκρα δυστυχία. (Διότι φεύγει το φώς του Ηλίου καί ξεκινάει η μεγαλύτερη νύχτα του χρόνου.)

Εδώ καί 21 χρόνια δεν έγινε καμμία επίσημη ανακοίνωση γιά τα του τάφου, παρεκτός του ότι τα χρυσά κτερίσματα των νεκρών όντως φτιάχτηκαν με χρυσό από την Κολχίδα! (Βεβαιωμένο αυτό εργαστηριακώς.) Πάντως πρόκειται γιά ομαδική ταφή· καί συμπληρώνω, ότι πρόκειται γιά ομαδική δολοφονία επάνω στο χειμερινό ηλιοστάσιο. (Πιθανώτατα με δηλητηριασμένα κόλλυβα, ή κάτι παρόμοιο, πχ πλακούντα. Ψυχοσάββατα, γιορτές προς τιμήν των νεκρών… προσφορές στους νεκρούς τροφίμων καί σπονδές κρασιού… έτσι εξηγείται. Τα έθιμα δύσκολα φεύγουν, όσο αρχαία κι αν είναι!)

Ποιών δολοφονία; Των απογόνων του βασιλικού σογιού του Ιάσονα. (Όχι του ίδιου του Ιάσονα, αυτός πέθανε πάνω από 500 χρόνια πιό πρίν.) Από ποιούς; Προφανέστατα από το αντίζηλο (Ατλάντειο) βασιλικό σόϊ του Πελία, δηλαδή όσο έμεινε (μετά τον φόνο του Ακάστου από τον Πηλέα) καί μπόρεσε να κάνει απογόνους. (Σας έχω πεί ότι οι Άτλαντες καί οι ατλαντόφρονες είναι άκρως εκδικητικοί, καί τα σχέδιά τους γιά εκδίκηση τα φυλάνε επί αιώνες καί χιλετίες. Ποτέ δεν ξεχνούν!)

Όπως προανέφερα, η «αποκωδικοποίηση» τέτοιων γεγονότων μου είναι πανεύκολη· καί σιγά μην περιμένω το πότε θα ευδοκήσει να κάνει ανακοινώσεις η κάθε Εφορεία Αρχαιοτήτων! Ορίστε, τους ανοίγω τα μάτια από τώρα, αν καί είμαι περίεργος να δω σε τί συμπεράσματα θα καταλήξουν – καί πώς!

. . . . . . . . . . .

Υγ 5: Όταν σας λέω πως δεν έχω ελεύθερο χρόνο… Κοντεύει 8 το βράδυ, καί ακόμη δεν ενημερώθηκα γιά σημερινές σημαντικές ειδήσεις.

Αν δεν το καταλάβατε ήδη: εννοώ να μην έγινε καμιά άλλη ανθρωποθυσία σήμερα, μέρα που είναι!…

**Τό ιστολόγιο δέν συμφωνει απαραίτητα με τις απόψεις των αρθρογράφων

Δεν υπάρχουν σχόλια: