ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Πέμπτη 16 Απριλίου 2020

ΠΕΜΠΤΗ ΑΝΑΜΕΤΑΔΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟ ......

ΠΕΜΠΤΗ ΑΝΑΜΕΤΑΔΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ - ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΣΤΟΝ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟ
γράφει ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΛΑΔΑΣ..
 
Αγαπητοί φίλες και φίλοι,

στην τιτλοφορία αυτής τής σειράς αναρτήσεων δεν έγινε τυχαία χρήση τής φράσης "ενημέρωση από το γερμανικό διαδίκτυο". Στόχο έχει να ενημερώση σχετικά με απόψεις και ιδέες που κυκλοφορούν εκεί, απευθυνόμενη κυρίως σε πρόσωπα, που μπορούν να μην διαθέτουν την ευχέρεια, για λόγους γλωσσικούς ή άλλους, να έχουν μια άμεση πρόσβαση. Δεν αποσκοπώ σχετικοποιήσω, ότι στις προηγούμενες αναρτήσεις στήριξα ανεπιφύλακτα τις επιλογές τής διοίκησης Τραμπ και την παρέμβαση Q Anon. Scripta manent και εφόσον γράφω, αναλαμβάνω την ευθύνη τών γραφομένων. Συχνά όμως έχω δηλώσει, ότι δεν αποσκοπώ να πείσω, αλλά να προβληματίσω. Οι επισκέπτες εξ άλλου μιας σελίδας όπως αυτή, που συχνά πλατειάζει και δεν αποφεύγει τον κίνδυνο να γίνεται - ή να καταντά εάν επιθυμείτε - αρκετά δυσνόητη, κατά κανόνα διαθέτουν αυξημένο κριτήριο, που δεν επιτρέπει αυτοί να άγονται και να φέρονται με μυθοπλασίες. Άρα θα ήμουν ιδιαίτερα αφελής, εάν εκτιμούσα, ότι παρά την όποια συμπάθεια, δεν παύουν τα γραφόμενά μου να προσλαμβάνονται με ιδιαίτερα κριτικό πνεύμα. Υπό αυτήν την έννοια, είμαι βέβαιος, ότι το πνεύμα τής παρούσης αναρτήσεως, παρόλο που ξεφεύγει από αυτό τών προηγούμενων, με στόχο να καταγραφή και η άλλη άποψη, ώστε να αποκατασταθή το ισοβαρές, δεν θα εκληφθή ως υπαναχώρηση. Αλλά ακόμη και σε μια τέτοια περίπτωση δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα να αποδεχθώ, ότι μονίμως είμαι διατεθειμένος να προσαρμόσω τις απόψεις μου, βάσει νέων δεδομένων που μπορεί να προκύπτουν. Το ζητούμενο δεν μπορεί να συνίσταται στην όποιας μορφής καταξίωση, αλλά στην προσπάθεια να αφαιρέσουμε βήμα προς βήμα την λάσπη από τα μάτια μας, ώστε να μπορέσουμε να δούμε. Σε αυτό θέλω να συμβάλλω, χωρίς όμως να θεωρώ, ότι αυτόν τον στόχο άλλοτε τον πετυχαίνω και άλλοτε όχι. Η αναζήτηση συνεπάγεται διακινδύνευση. Διότι με μια ανάλογη προσπάθεια μπορεί να βρω, ή να μην βρω. Το τόλμημα τής εισόδου όμως σε χώρους πρωτότυπους αποτελεί την μόνη μέθοδο να συμβάλουμε στην περισυλλογή τών κόκκων τής αλήθειας. "Δεν είναι η αλήθεια το φως, αλλά το φως η αλήθεια". Εκτιμώ, ότι δεν είναι απαραίτητο να εισέλθη κάποιος στο βάθος τής λαγουδότρυπας, ώστε να φωτισθή. Προϋπόθεση τού φωτισμού είναι αποκλειστικά η αρετή, ως πρόταγμα ήθους και ασκητικό επίτευγμα (κατά τον Χρήστο Γιανναρά) η οποία δεν ταυτίζεται πάντοτε με την έρευνα και τις επιγνώσεις που μπορεί αυτή να προσκομίζη. Είμαι όμως βέβαιος, ότι εάν κάποιος φωτισθή, έστω ελάχιστα, κάποια στιγμή θα φθάση ως το έσχατο βάθος τής αποκάλυψης του κεκριμμένου. Διότι το φως είναι χείρα, που κρούει τήν θύρα τής αληθείας, είναι ο Έρως τής Αγνωσίας πέραν τής σοφίας τού κόσμου τούτου, είναι το άνοιγμα τής καρδιάς στην απόλυτη κοσμική ενέργεια που λέγεται αγάπη.

 












1. ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

    Σε μια πολύ ενδιαφέρουσα δήλωση είχε προβεί ο Stephen Hawking, ο οποίος συχνά αναφέρθηκε σε θέματα αιχμής, που αφορούν την ανθρωπότητα: Ισχυρίστηκε, ότι τα πυρηνικά όπλα απειλούν δευτερευόντως την επιβίωση επάνω στη γη, ενώ ο κύριος κίνδυνος προέρχεται από τον βιολογικό πόλεμο. Διότι για την κατασκευή πυρηνικών όπλων απαιτείται τεράστια τεχνογνωσία και εξοπλισμοί. Ενώ ένα βιολογικό εργαστήριο μπορεί να οργανωθή με πολύ στοιχειώδη μέσα. Διέθετε εσωτερική γνώση, οπότε κάποιοι εκμεταλλευόμενοι την αυθεντία του τον έβαλαν να προετοιμάση ψυχολογικό κλίμα, ή μήπως η αυξημένη του ιδιοφυΐα τον οδήγησαν να συλλάβη πιθανές εξελίξεις και να προβή σε προειδοποίηση; Δεν γνωρίζω. Αυτό όμως που καταγράφεται, είναι ότι η επισήμανσή του αυτήν την περίοδο ανταποκρίνεται σε μια διογκούμενη απειλή. Μια απειλή, η οποία ουδόλως αφορά την δημόσια υγεία, αλλά έχει τεράστιες παράπλευρες συνέπειες. Ο παλιός κόσμος πλέον καταρρέει. Η ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΣΤΗΣΑΝ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑ, ΠΟΥ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΡΙΞ; Όταν ρώτησα κάποτε τον μακαρίτη τον πατέρα μου για τούς λόγους που έλαβε χώρα ο Β΄ΠΠ μού απάντησε: Εάν θέλεις να διακρίνης τα αίτια ενός πολέμου, μελέτησε τα αποτελέσματά του. Και μην χάνεσαι μέσα στον λαβύρινθο τών αφορμών. Αυτές είναι μόνο προπέτασμα καπνού. Εμείς είμαστε στην όλη ιστορία το κρέας για τα κανόνια. Πριν πάρεις το μέρος οποιουδήποτε, πάρε μια βαθιά ανάσα και σκέψου. Σκέψου βαθιά. Γιατί εάν καταλάβεις τι κόλπα παίχθηκαν κατόπιν εορτής, εάν και εφόσον προλάβεις, θα είναι αργά παιδί μου. Εγώ πήγα στην σχολή εμποροπλοιάρχων, για να μην στρατευθώ ούτε μια τη μια ούτε με την άλλη μεριά στον εμφύλιο. Τότε είχαν χαρίσει οι Αμερικάνοι με το σχέδιο Τρούμαν στους εφοπλιστές τα Liberty, για να φτιάξουν μια κάστα δική τους και όποιος πήγαινε στην σχολή εξαιρούνταν από την στράτευση. Μια ζωή βλέπω μόνο ουρανό, θάλασσα και λαμαρίνα. Αλλά δεν το μετάνιωσα, γιατί εσύ τρως ψωμί. Εσύ όμως τα βρήκες έτοιμα και σε βλέπω θερμόαιμο και επιρρεπή. Τις ατελείωτες νύχτες που περνώ στη γέφυρα, προσεύχομαι μόνο για ένα πράγμα: Να μπορής να βλέπης, πριν αποφασίζεις. Και σού ζητάω μόνο ένα πράγμα αγόρι μου: Έχε τα μάτια σου ανοιχτά. Για την καρδιά σου δεν αμφιβάλω. Όμως τα μάτια σου με τρομάζουν.
    Τέτοιες στιγμές κρίσεως σκέφτομαι τον γέρο, καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται. Και μέσα στην απέραντη αφέλειά μου αναλογίζομαι την επιταγή του με ευγνωμοσύνη σαν φυλακτό. Έτσι προσπάθησα να ψηλαφίσω  την ιστορική διάσταση τού πράγματος, γνωρίζοντας ότι είναι δύσκολο να δή κάποιος τα επερχόμενα εκ τών προτέρων. Θυμάμαι μια ακόμη εκμυστήρευσή του: Αν δεν την έπιανα την φουρτούνα τρεις μέρες πριν αυτή εκδηλωθεί με τα μπράτσα ανατριχιάζοντας, θα είχα ξεμπαρκάρει στο πρώτο λιμάνι. Αυτά που λένε, ότι ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται, είναι παραμύθια. Τρεις μέρες πριν πρέπει αγόρι μου. Όταν το πλοίο μπει κάτω από τα κύματα, δεν προλαβαίνεις τίποτα, τίποτα. Στη μπουνάτσα φώναζε κι αμπάρωνε. Κι άσε τους να σε λένε τρελό.
    Έτσι θυμήθηκα, ότι πριν εικοσιπέντε περίπου χρόνια είχα αγοράσει ένα βιβλίο με τίτλο με τίτλο "Οι Επιδημίες Διαμορφώνουν Ιστορία" (Seuchen machen Geschichte), μαζί με κάποιο άλλο σχετικά με την σατανολατρεία, μόνο επειδή κι αυτό ανήκε στην ίδια σειρά. Για πρώτη φορά το διάβασα προχθές, με αποτέλεσμα να καταλάβω ένα πολύ σημαντικό δεδομένο στην διαμόρφωση τής ιστορίας. Αρκετές φορές για την εξάπλωση κάποιων επιδημιών, δεν ήταν υπεύθυνοι οι ιοί, τα βακτηρίδια, ή τα σαπρόφυτα, αλλά οι σχεδιασμοί πολύ ύπουλων κυκλωμάτων, με στόχο να εξοντώσουν, ή να καθυποτάξουν τούς αντιπάλους τους. Οι επιδημίες είναι ένα πολύ παλιό όπλο, που σύμφωνα με την διαπίστωση τού συγγραφέα, οι ιστοριογραφία έχει παραβλέψει. Και οπωσδήποτε τα κυκλώματα εξουσιασμού και επιβολής διαθέτουν και κωδικοποιούν πολύ παλιά γνώση, μεταδίδοντάς τη μέσω αδελφάτων και στοών από τη μια γενιά δημίων στην επόμενη.
   Εντοπίζει λοιπόν ο William Mc Neill, συγγραφέας τού βιβλίου "Plagues and Peoples" το εξής: Ένα παράδοξο στο οποίο δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να απαντήση η ιστοριογραφία είναι ο λόγος που ο Cortez με λιγότερο από εξακόσιους οπλοφόρους κατάφερε να καθυποτάξη τα εκατομμύρια τών Αζτέκων στο Μεξικό. Έστω κι αν αρχικά ο Μοντεζούμα  και οι αυλικοί του αρχικά υπέθεσαν, ότι οι Ισπανοί είναι θεοί, η πρώτη έκπληξη και ο φόβος που τούς προξένησαν τα πυροβόλα όπλα και άλογα, που δεν είχαν ξαναδεί, γρήγορα ξεπεράστηκε. Γρήγορα μέσα στις πρώτες συγκρούσεις διαπίστωσαν, ότι τόσο τα άλογα μπορούσαν να τραυματισθούν, όσο και τα πρωτόγονα τουφέκια τών Ισπανών δεν ήσαν αήτητα μπροστά στον πολυάριθμο στρατό που αυτοί κινητοποιούσαν. Πώς μπόρεσαν οι Ισπανοί κονκουισταντόρες να πείσουν χιλιάδες αυτόχθονες να συμμαχήσουν μαζί τους, πολεμώντας ενάντια στην ίδια τη θρησκεία τους και τον πολιτισμό τους, που είχαν διάρκεια αιώνων, κατορθώνοντας να κατατριπώσουν και να εξοντώσουν αρχικά κατομμύρια τών Αζτέκων στο Μεξικό και τών Ίνκας στην συνέχεια στο Περού; Ούτε οι αρχαίοι θεοί τών ιθαγενών, ούτε τα ιερατεία τους, μπόρεσαν να πείσουν τα πλήθη, ότι οι Ιπανοί δεν είναι θεοί, όταν αυτοί έβλεπαν χιλιάδες ομοεθνών τους να αποδεκατίζονται γύρω τους από μια επιδημία, ενώ οι Ισπανοί παρέμεναν αλώβητοι. Οι δίψα τών Ισπανών για χρυσάφι, σκλάβους και αποικιοκρατική λεηλασία, τούς οδήγησαν στο μαζικό έγκλημα να μολύνουν τις πηγές τών ιθαγενών με μικρόβια λοιμωδών νόσων, έναντι τών οποίων αυτοί στην πορεία τού χρόνου είχαν αποκτήσει ανοσία. Πέντε κωρονοϊοί τής εποχής ήσαν αρκετοί για να καθυποτάξη μια χούφτα πλιατσικολόγων εισβολέων μια ολόκληρη ήπειρο, στα πλαίσια ενός βιολογικού πολέμου πρωτόγονης μορφής. Κάποιοι σύγχρονοι επίγονοι τών ισπανών αιμοποτών σκέφθηκαν για ποιον λόγο μια ακόμη χούφτα κοροϊδοϊών να μην σταθή σήμερα αρκετή για να εξανδραποδίσουν τα στίφη τών σατανιστών, που είναι σήμερα παγκοσμίως πολύ πιο οργανωμένοι από τούς κατσικοκλέφτες τού Κορτέζ, ένα ολόκληρο πλανήτη; Παλίο το κόλπο και δοκιμασμένο. Στην ιστοριογραφία έχει καθιερωθεί ο όρος γενοκτονία, ως ένα από το πλέον απεχθή εγκλήματα. Σε τι βαθμό κακουργήματος ανάγεται όμως το σχέδιο αλυσοδέματος ενός πλανήτη, από αυτούς που ισχυριζόμενοι τον κίνδυνο ανύπαρκτων όπλων μαζικής καταστροφής για να εξαπολύουν πολέμους, επιχειρούν να δηλητηριάσουν με θανατηφόρα εμβόλια την συντριπτική πλειοψηφία τού παγκόσμιου πληθυσμού;
    Άρα ένα το κρατούμενο: Ο Μπιλ Γκέιτς, ο WHO και ο ΟΗΕ, καθώς και οι φανεροί ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗ ΠΡΑΦΑΝΕΙΣ υπηρέτες τους δεν έπεσαν από τον ουρανό. Έρπουν μέσα στο σαράκι τής ανθρωπότητος εδώ και αιώνες. Ή μήπως χιλιετίες;
  1. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
        Ο πρώτος που αμφισβήτησε την σοβαρότητα τών Q Anon στο γερμανικό διαδίκτυο με ένα σύντομο σχόλιο ήταν ο Joseph Hörstel, στον οποίο έχω αναφερθεί στην πρώτη ανάρτηση αυτής τής σειράς. Αυτός παρεμβαίνει με βιντεοσκοπημένες ομιλίες, που διαρκούν περίπου μιάμισυ ώρα κάθε εβδομάδα, στις οποίες αναλύει με πολύ εμπεριστατωμένο τρόπο την διεθνή και γερμανική επικαιρότητα. Πρόκειται για ιδιαίτερα έμπειρο δημοσιογράφο, ο οποίος εργάστηκε επί δεκαετίες ως ανταποκριτής τού πρώτου προγράμματος τής γερμανικής τηλεόρασης (ARD) στις ΗΠΑ και κατά την διάρκεια τού πολέμου στο Αφγανιστάν. Διαθέτει άριστες γνώσεις τών διεθνών σχέσεων και γνωρίζεται προσωπικά με πολλές σημαντικές φυσιογνωμίες τής παγκόσμιας πολιτικής σκηνής λόγω τού επαγγελματικού του παρελθόντος. Δηλώνει απερίφραστη συμπάθεια έναντι τού Ρωσικού και τού Ιρανικού καθεστώτος, ενώ τα επίσημα επικοινωνιακά μέσα τών δυο αυτών χωρών τού αποδίδουν ιδιαίτερη προσοχή με την αντίστοιχη προβολή του. Οι συνεντεύξεις του στο Russia Today και την κρατική ιρανική ραδιοφωνία είναι συχνές, αντιμετωπίζοντάς τον ως τον πλέον φερέγγυο Γερμανό αναλυτή. Τα δυο τελευταία χρόνια ο Joseph Hörstel εμφανίζεται ως πρόεδρος ενός μικρού κόμματος, υπό την επωνυμία “Γερμανικό Κέντρο” (Deutsche Mitte) που φαίνεται να έχει μια μικρή, αλλά ακετά οργανωμένη δομή, με παρουσία σε όλα τα ομόσπονδα κρατίδια. Η αιχμή του κατευθύνεται ενάντια στα διεθνή καρτέλ και την γερμανική κυβέρνηση ως φερέφωνό τους, δηλώνοντας, ότι από την ιδιότητα μέλους στο κόμμα που προΐσταται αποκλείονται όσοι έχουν περιουσία μεγαλύτερη τών εκατό εκατομμυρίων ευρώ. Αυτό υποδηλώνει, ότι ο βασικός πυρήνας που τον στηρίζει, αποτελείται από ανθρώπους πολύ μεγάλης οικονομικής επιφάνειας, η οποία όμως είναι αρκετά μικρότερη από ότι η δύναμις τών ανθρώπων που διαμορφώνουν το κατεστημένο. Ως ισχυροί μεν, αλλά παραγκωνισμένοι από την επικρατούσα ελίτ, αυτοί φαίνονται όχι μόνο να διαφωνούν, αλλά και να αισθάνονται άμεση απειλή από τις επιλογές της. Υπό αυτό το πρίσμα ο Joseph Hörstel φαίνεται να διαθέτη ισχυρές πλάτες, που βρίσκονται και λειτουργούν εκτός κατεστημένου, ενώ γύρω από αυτόν δεν παραλειτουργεί κάποιος διευρυμένος συμβατικός κομματικός μηχανισμός, όπως συμβαίνει με τα κόμματα τής επίσημης αντιπολίτευσης, που αφήνει υπόνοιες ότι μέσω αυτών εκπροσωπούνται δυσδιάκριτα ή έκνομα συμφέροντα πέραν τών όποιων τους εξαγγελιών. Ο Hörstel από την μια ξεκοκαλίζει τον διεθνή τύπο, από την άλλη, μέσω τών επαφών του έχει πρόσβαση σε προωθημένες πηγές ενημέρωσης. Με συνέπεια οι βιντεοσκοπήσεις του να παρέχουν με σύντομο τρόπο μια πολύ σφαιρική και εμπεριστατωμένη ενημέρωση για τα τρέχοντα. Δηλώνει μεν οπαδός τών συνωμοσιολογικών αντιλήψεων, αλλά ταυτόχρονα ομολογεί, ότι ως δημοσιογράφος δεν έχει εντρίψει με σύστημα σε αυτές. Από τα ανωτέρω διαφαίνεται, ότι αποδίδω ιδιαίτερη προσοχή σε όσα αυτός καταθέτει. Ο Joseph Hörstel προέβη πριν τρεις εβδομάδες σε ένα ειρωνικό σχόλιο σχετικά με τούς Q Anon, στην φάση που είχαν αρχίσει να αναρτούνται τα σχετικά βίντεο με την προγραμματισμένη να επέλθη παρέμβασή τους στην γερμανία. Με ένα ειρωνικό χαμόγελο αμφισβήτησε πλήρως την σοβαρότητά τους, θεωρώντας την όλη παρέμβαση ένα σύντομο ανέκδοτο και ταυτίζοντας το white rabbit που προπαγανδίζουν αυτοί με το πασχαλινό λαγουδάκι, τού οποίου τα σοκολατένια αυγά κρύβουν οι γερμανοί στον κήπο, στέλνοντας τα παιδιά τους να τα βρουν. Όταν πρωτοείδα τότε αυτό το σχόλιο του Hörstel, παραξενεύτηκα και το απόδωσα σε μια σχετική αδυναμία του να ερμηνεύση γεγονότα, που εκδηλονώντουσαν ξαφνικά και με μεγάλη ορμή, ως μη ιδιαίτερα ενημερωμένος ως προς το βάθος τής συνωμοσιολογίας.

     Ο επόμενος που αμφισβήτησε μετωπικά την ειλικρίνεια και την σοβαρότητα τών Q Anon είναι ο Kai Orak , πολωνός με μόνιμη κατοικία στην γερμανία, που εμφανίζεται σε εβδομαδιαία βάση με βιντεοσκοπήσεις διαρκείας περίπου μιας ώρας, οι οποίες έχουν χαρακτήρα προβολής τών ειδήσεων τής εβδομάδας. Το μεγαλύτερο μέρος τής παρουσίασης αποτελείται από προβολή τού Kai Orak ενώσω αυτός αναλύει, ενώ σε μέρος της ενσωματώνονται εικόνες και τμήματα βιντεοσκοπήσεων από επίκαιρα συμβάντα, με δικό του σχολιασμό. Τα βίντεο αυτά αναπαράγονται από αρκετές σελίδες εναλλακτικής ενημέρωσης, που έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα. Ο παρουσιαστής εκδηλώνεται ως έντονος υποστηριχτής τών ρωσικών επιλογών και δρυμής κατήγορος τού ΝΑΤΟ, με μόνιμες πολύ σκληρές αιχμές ενάντια στην γερμανική κυβέρνηση. Κατά την εκτίμησή μου, η παρέμβασή του αποτελεί μια προωθημένη βάση ενημέρωσης τής ομάδας Πούτιν, που απευθύνεται στο γερμανόγλωσσο κοινό, μέσω ενός μεμονωμένου ακτιβιστή, ο οποίος διαθέτει άλλη ευχέρεια έκφρασης, από ότι τα επίσημα ρωσικά μέσα, που υπόκεινται σε σκόπιμους περιορισμούς.
     Ο παρουσιατής αυτός χρησιμοποιεί σκληρή γλώσσα, στην βάση όμως πολύ τεκμηριωμένων επιχειρημάτων και διαθέτει ισχυρή πειστικότητα. Πριν δυο εβδομάδες αναφέρεθηκε σύντομα και αυτός στα δημοσιεύματα περί Q Anon, αποδίδοντάς τους με τον σκληρό τρόπο που τον διακρίνει απόλυτη γελοιότητα χωρίς υπεκφυγές, χωρίς όμως να προβάλλη συγκεκριμένα επιχειρήματα, εντάσσοντάς τους στην ανάξια περεταίρω σχολιασμού σφαίρα τών υπερβολών, που παραβιάζουν το στοιχειώδες αισθητήριο. Στην συνέχεια προέβη σε μύδρους ενάντια στην γερμανική κυβέρνηση λόγω τού αντιδημοκρατικού περιορισμού τών ελευθεριών με αφορμή μια τελείως ανύπαρκτη “πανδημία”, ως βάση ενός δόλιου σχεδιασμού για τον εκφασισμό τής κοινωνίας.
     Στην συγκεκριμένη φάση, που οι δυο αυτοί αναλυτές αμφισβήτησαν μετωπικά και ολωσχερώς τούς Q Anon, δεν με έπεισαν στο ελάχιστο, διότι δεν πρόβαλλαν σχετικά συγκεκριμένα επιχειρήματα, περιοριζόμενοι με αφορισμό σε μια πλήρη απαξωτική απόρριψη. Δεν μπορώ όμως να αποκρύψω, ότι η στάση τους με προβλημάτισε αρκετά. Διότι και οι δυο δεν ενεργούν ως μεμονωμένα άτομα, αλλά πίσω από αυτούς φαίνεται να λειτουργούν κάποια μικρά μεν, αλλά πολύ καλά συγκροτημένα και πληροφορημένα επιτελεία αναλυτών.

     Το πρώτο βίντεο, από αυτά που καταθέτω, είναι η πρώτη προσπάθεια που εμφανίστηκε στο γερμανικό διαδίκτυο, αναπτύσσοντας μια σχετικά εκτεταμένη αμφισβήτηση τών προθέσεων τού Τραμπ, βάσει συγκεκριμένων επιχειρημάτων. Ταυτοχρόνως αυτό χαρακτηρίζεται από κάποιο επεγγελματισμό στη δόμησή του. Το βίντεο αυτό ασχολείται στο πρώτο μέρος αποκλειστικά με την σαθρή επιχειρηματολογία που κλιμακώθηκε σχετικά με την ανύπαρκτη πανδημία. Φαίνεται να το έχει φτιάξη κάποιος βιολόγος, ειδικός σε θέματα λοιμωδών μολύνσεων, που έχει προβεί και στο παρελθόν με αρκετές βιντεοσκοπήσεις στην παρουσίαση μιας δικής του θεωρίας, που αμφισβητεί την συμβατική και διαδεδομένη άποψη περί τής επενέργειας τών λοιμώξεων μέσω ιών και βακτηριδίων.
Στην συνέχεια θα παρακάμψω αυτό το μέρος τής παρουσίασης, αν και από επιστημονικής πλευράς παρουσιάζει ενδιαφέρον, διότι εκτιμώ ότι ενδιαμέσως κάθε εχέφρων ενδιαφερόμενος είναι σε θέση να κατανοή τούς στόχους τής κλιμακούμενης ψύχωσης από τα κρατικά μέσα.

Συνεχίζεται...http://bostopel.blogspot.com/2020/04/blog-post_15.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: