ΜΕΡΟΣ Α΄
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΛΙΖΕΕΦ
Κεφάλαιο 1. Μύστες αυτού που δεν υπάρχει
Το 2001, ένα βιβλίο του επικεφαλής του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (WEF) Klaus Schwab και του αναλυτή Thierre Mahleret "Covid-19. Η Μεγάλη Επαναφορά». Σύμφωνα με ορισμένες μεταφράσεις, η "Μεγάλη Επαναφορά" πρέπει να εννοείται εδώ, και σύμφωνα με άλλους, "η Μεγάλη Επαναφορά, η Μεγάλη Επαναφορά".
Φαίνεται ότι είναι πιο κατάλληλο να μιλήσουμε για το Zeroing, επειδή στην ανθρωπότητα προσφέρονται εντελώς μηδενιστικές αλλαγές. Έτσι, προτείνεται η εξάλειψη των κρατών, αντικαθιστώντας τη δύναμή τους με τη δύναμη των εταιρειών.
Αλλά, το πιο σημαντικό, οι «Σουηβοί» αντιπροσωπεύουν μια πραγματική οντολογική επανάσταση. Ο ίδιος ο επικεφαλής του WEF έκανε μια εκπληκτική ομολογία: «... Βλέπετε, η διαφορά με την Τέταρτη Βιομηχανική Επανάσταση είναι ότι δεν αλλάζει αυτό που κάνεις, αλλάζει τον εαυτό σου. Εάν, για παράδειγμα, αποδεχτείτε την επεξεργασία γονιδίων, τότε είστε αυτός που αλλάζει. Και, φυσικά, έχει μεγάλο αντίκτυπο στην προσωπικότητά σας. Η νέα βιομηχανική επανάσταση ανοίγει πολλές ευκαιρίες, αλλά προκαλεί και πολλά ερωτήματα». (Συνέντευξη με τον Αμερικανό δημοσιογράφο Charles Rose, Νοέμβριος 2015)
Έτσι, αυτός ο «Μεγάλος Μηδενισμός» έχει σκοπό να βάλει το Υποκείμενο, το Αντικείμενο, στη θέση του. Δηλαδή, μιλάμε για την αλλαγή της ίδιας της οντολογίας, στην οποία οι πιο μηδενιστές επαναστάτες δεν έχουν ακόμη συμφωνήσει. Όλα τα άλλα προέρχονται από αυτό.
Στην πραγματικότητα, μας προσφέρεται να επαναφέρουμε τον κόσμο - με την κυριολεκτική έννοια. Αυτό δεν είναι σχήμα λόγου, πρέπει να καταλάβετε τα πάντα κυριολεκτικά. Οι μύστες του Μηδενισμού αγωνίζονται για κάποιο απόλυτο Μηδέν, για το Τίποτα, όπου θέλουν να ρίξουν τον κόσμο. Και είναι από αυτό το Τίποτα που οι μύστες ονειρεύονται να δημιουργήσουν έναν θεμελιωδώς νέο κόσμο. Όχι ένας ριζικά αλλαγμένος κόσμος, αλλά ένας εντελώς διαφορετικός κόσμος, ο οποίος δεν έχει καμία σχέση με τον κόσμο που βλέπουμε, αισθανόμαστε και συνειδητοποιούμε. Αυτό είναι σωστό - και δεν είναι σχήμα λόγου. Δεν υπάρχει συνέχεια εδώ, ακυρώνεται, επαναφέρεται.
Φυσικά, ένας τέτοιος κόσμος είναι αδύνατος, γιατί είναι αδύνατο να καταργηθεί η Δημιουργία, να καταργηθεί ο Δημιουργός. Αλλά είναι δυνατόν να απελευθερωθεί μια ενέργεια άρνησης που δεν έχει δει ακόμα στην Ιστορία. Μπορεί κανείς μάλιστα να πει ότι δεν είδαν κάτι πραγματικά παρόμοιο, είδαν μόνο σκιές ομοιότητας, που ήταν οι «μεγάλες επαναστάσεις» των περασμένων αιώνων της Ιστορίας.
Ωστόσο, κάτι παρόμοιο παρατηρήθηκε στην προκατακλυσμιαία εποχή, η οποία τελείωσε με τον πρώτο θάνατο της ανθρωπότητας. Ήταν επίσης ο θάνατος της Πρωτο-Δύσης, από την οποία αναπτύχθηκε η ιστορική Δύση, και τώρα η μετα-ιστορική Μετα-Δύση, με τη «νέα κανονικότητα» και την «κουλτούρα ακύρωσης», αναπτύσσεται ραγδαία.
Για να συνεχίσουμε τη συζήτηση σχετικά με αυτό το θέμα, ας εξετάσουμε την ερώτηση - τι είναι μηδέν; Και ποιο είναι το «τίποτα» που αυτός, αυτό το πολύ μηδέν, εκφράζει συχνά;
Το μηδέν, πράγματι, κατά κάποιο τρόπο, δεν εκφράζει τίποτα, κάτι που φαίνεται τουλάχιστον από την ετυμολογία. Η λέξη "μηδέν-μηδέν" έχει γερμανικές ρίζες. Υπό τον Μέγα Πέτρο, οι Γερμανοί μας έδωσαν "μηδέν" - από το "μηδέν", και από τους Σουηδούς - "noll". Και οι δύο λέξεις σήμαιναν «τίποτα».
Ωστόσο, για τον Πυθαγόρα, το μηδέν σήμαινε μια συγκεκριμένη αρχέγονη πηγή των πάντων, μια τέλεια μονάδα. Και, πράγματι, ο κύκλος (ως σχήμα) εκφράζει πληρότητα, τελειότητα.
Αυστηρά μιλώντας, υπάρχουν δύο "τίποτα". Η πρώτη εκφράζει την ατέλεια της συνείδησής μας, η οποία, λόγω της οντολογικής φθοράς της (αποτέλεσμα της πτώσης), επιδιώκει να ελαχιστοποιήσει και να εξαντλήσει τόσο την ύπαρξή της όσο και την ύπαρξη του περιβάλλοντος κόσμου. Υπάρχει ένας ορισμένος αντιπόλος μέσα μας, ο οντολογικός μας πυθμένας, ο οποίος δημιουργήθηκε ακόμη και πριν από εμάς – και ακόμη και πριν από όλα τα πράγματα που σχηματίστηκαν με κάποιο τρόπο.
Στο βιβλίο της Γένεσης λέγεται: «Και η γη ήταν άμορφη και άδεια, και το σκοτάδι ήταν πάνω από τα βαθιά, και το Πνεύμα του Θεού κινούνταν πάνω από τα νερά. (1. 2). Αυτά τα νερά δεν προέκυψαν «από μόνα τους» (όπως υποστηρίζεται στις «ειδωλολατρικές» παραδόσεις). Δημιουργήθηκαν ως ένα είδος αδιαμόρφωτου "πράγματος" από το οποίο, στο μέλλον, δημιουργούνται ήδη σχηματισμένα "πράγματα". Μέσα σε ένα πρόσωπο και σε άλλες πραγματικότητες που τον περιβάλλουν, τα σκοτεινά νερά της αρχέγονης ανυπαρξίας εκτοξεύονται («το χάος ανακατεύεται από κάτω μας»). Επομένως, υπάρχει η ευκαιρία να προσβλέπει κανείς τόσο στο Αγνό Ον (και, επομένως, στον Δημιουργό, το Απόλυτο) όσο και στον πυθμένα της δικής του οντολογίας. Χωρίς αυτή τη δυνατότητα, ο άνθρωπος θα ήταν απλώς ένα αυτόματο του Απόλυτου.
Αυτό, φυσικά, δεν είναι τίποτα, δεν είναι ανυπαρξία – είναι σωστό να το ονομάζουμε ανυπαρξία. Αυτό, ας πούμε, είναι το «ελάχιστο ελάχιστο» της ύπαρξης. Χάρη σ' αυτό είναι δυνατόν να φανταστεί κανείς ανύπαρκτο Τίποτα, άδειο Κενό. Υπάρχει όμως και ένα υπαρξιακό, ή μάλλον υπερϋπαρκτό Τίποτα. Στην ορθόδοξη θεολογία, ο Θεός περιγράφεται επίσης αποφατικά – ως ένα είδος άρνησης των ιδιοτήτων (αόρατων, ακατανόητων).
Μπορεί να αντιταχθεί ότι τι γίνεται με τη βιβλική δημιουργία του κόσμου από το τίποτα (ex nihilo); Ωστόσο, στην οπτική της ορθόδοξης θεολογίας, το «τίποτα» δεν είναι σε καμία περίπτωση κάποιο είδος «κενού». Ο Βλαντιμίρ Λόσκι έγραψε γι 'αυτό: "Είναι αδύνατο να αντικειμενοποιηθεί το πρωταρχικό "τίποτα". Nihil εδώ σημαίνει απλώς ότι «πριν» από τη δημιουργία δεν υπήρχε τίποτα «έξω» από τον Θεό. Ή, μάλλον, ότι αυτά τα «έξω» και τα «πριν» είναι παράλογα αν εξαρτώνται από τη δημιουργία. Το να προσπαθείς να σκεφτείς αυτό το «έξω» σημαίνει να συναντήσεις «τίποτα», δηλαδή με την αδυναμία σκέψης. Αυτό το «έξω» υπάρχει μόνο χάρη στη δημιουργία, είναι η ίδια η «χωρικότητα» που συνιστά τη δημιουργία. Είναι επίσης αδύνατο να φανταστούμε τι ήταν «πριν» από τη δημιουργία: στον Θεό, η «αρχή» δεν έχει νόημα, γεννιέται μαζί με το δημιουργημένο ον. Είναι η πράξη της δημιουργίας που καθιερώνει τον χρόνο, οι κατηγορίες του οποίου είναι «πριν» και «μετά». Τόσο το «έξω» όσο και το «πριν» ανάγονται σε εκείνο το μηδενικό που καταργεί τη σκέψη. Και τα δύο, θα έλεγαν οι Γερμανοί, είναι «απόλυτες έννοιες». ("Δογματική Θεολογία" - Θεία Όραση / μετάφραση από τα γαλλικά από τον V.A. Reschikova, που συντάχθηκε και εισήχθη από τον A.S. Filonenko - Μόσχα: ACT, 2006.)
Δηλαδή, αποδεικνύεται ότι το «Τίποτα» είναι ένας αποφατικός ορισμός του Θεού – στον οποίο δίνονται στον Θεό «αρνητικά» χαρακτηριστικά. (Η καταφατική περιγραφή προϋποθέτει θετικούς ορισμούς.) Και η ίδια η επιθυμία να φανταστούμε το Τίποτα (Τίποτα) είναι συνέπεια της βλάβης στο μυαλό μας, το οποίο έχει την τάση (και την ευκαιρία) να κινηθεί προς την ανυπαρξία.
Υπάρχουν, ωστόσο, άνθρωποι στους οποίους αυτή η τάση είναι τόσο ισχυρή που τη διατυπώνουν «δογματικά» και πρακτικά. Αυτοί είναι ήδη μύστες που πιστεύουν ότι τίποτα δεν υπάρχει πραγματικά. Και, επιπλέον, ολόκληρος ο κόσμος μπορεί να μετατραπεί σε αυτό, ενώ γίνεται δημιουργός ενός νέου κόσμου. Βλέπουν όλες τις μεταρρυθμίσεις, τις επαναστάσεις, τους πολέμους και άλλες αλλαγές ως έναν τρόπο να καταστρέψουν την πραγματικότητα. Αυτό είναι αδύνατο, κατ 'αρχήν, όπως είναι αδύνατο να ακυρωθεί η Δημιουργία, αλλά είναι δυνατόν να προχωρήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερο προς τα κάτω και να μετακινήσουμε πολλούς άλλους σε αυτήν.
Οι μύστες του Τίποτα εμφανίστηκαν στους αρχαιότερους χρόνους. Αυτοί ήταν άνθρωποι που ασχολούνταν με πνευματικές και μυστικιστικές αναζητήσεις, αλλά μπήκαν, όπως λένε, από λάθος πόρτες. Αντί για την παραδεισιακή-αγγελική περιοχή του Πνεύματος, έσπευσαν στην ψυχοσυναισθηματική περιοχή της Ψυχής – τον κόσμο της ολικής κίνησης και της συνεχούς αλλαγής. Γενικά, δεν υπάρχει Κέντρο εδώ, αλλά υπάρχει μόνο μία συνεχής Περιφέρεια – επομένως, στην Ινδο-Άρια παράδοση, το κέντρο του «λεπτοφυούς», πνευματικού κόσμου είναι το κέντρο του πυκνού κόσμου μας – ο γήινος θεός Αγνή (του οποίου το όνομα δεν χρειάζεται να μεταφραστεί).
Η περιοχή της Ψυχής (οι Σλάβοι την ονόμαζαν Nav) προέκυψε ως αποτέλεσμα μιας ορισμένης οντολογικής μεταμόρφωσης των υδάτων της ανυπαρξίας: «Και ο Θεός είπε: ας υπάρχει ένα στερέωμα στη μέση των υδάτων, και ας χωρίσει το νερό από το νερό. Και έτσι ήταν. Και ο Θεός έφτιαξε το στερέωμα, και χώρισε το νερό που είναι κάτω από το στερέωμα από το νερό που είναι πάνω από το στερέωμα. Και έτσι ήταν». (1.6.-1.7.)
Έτσι, το χάος ελαχιστοποιήθηκε και εμφανίστηκε μια ορισμένη δύναμη, η οποία μπορεί να αναβιώσει και να σκοτώσει. Από μόνη της, δεν είναι "κακό" ή "καλό", μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο για καλό όσο και για κακό. Ένα αναμφισβήτητο κακό είναι η προσπάθεια να τοποθετηθεί η Ψυχή στο κέντρο των πάντων – και πάνω ακόμη και από το Πνευματικό. Αυτό, στην πραγματικότητα, πραγματοποιήθηκε από τους προαναφερθέντες μύστες. Έχουν αγγίξει τον κόσμο της Ψυχής, παρασυρμένοι από τη Δύναμη των αλλαγών της. Τους φαινόταν το πιο ισχυρό, αν και η οντολογική του δύναμη είναι αμελητέα σε σύγκριση με το Πνεύμα. Είναι επίσης ασήμαντη με την έννοια ότι μπορεί να ακυρώσει την πραγματικότητα, να την ελαχιστοποιήσει. Εξ ου και ο πειρασμός που προέκυψε μεταξύ των μύστες να χρησιμοποιήσουν μαγικές τεχνολογίες επικοινωνίας με αυτή τη Δύναμη για να καταστρέψουν την πραγματικότητα - προκειμένου να δημιουργήσουν μια νέα πραγματικότητα - τη δική τους - στην οποία θα γίνονταν (σύμφωνα με τα σχέδιά τους) απόλυτοι και αθάνατοι κυρίαρχοι.
Προφανώς, αυτοί οι μύστες ήταν μερικοί «φύλακες» του Πρώτου Βιβλίου του Ενώχ, οι οποίοι συνήψαν σαρκική ένωση με τις «κόρες των ανθρώπων». (Προφανώς, επρόκειτο για μερικούς Σεθίτες που παντρεύτηκαν ορισμένους Καϊνίτες, με τη βοήθεια ξεπεσμένων πνευμάτων.) «Αποκάλυψαν στις συζύγους τους 'τα απαγορευμένα μυστικά που φυλάσσονταν στον ουρανό', ώστε οι πιο μορφωμένοι από τους γιους των ανθρώπων να τα κάνουν πράξη». Χάρη σε αυτή τη γνώση, οι απόγονοί τους (γίγαντες ή rephaim) έλαβαν κολοσσιαία δύναμη πάνω στη φύση. Συγκεκριμένα, ήταν σε θέση να «περικλείσουν το στερέωμα, προκαλώντας βροχές να πέσουν» (Μπερεσίτ Ραββά 26:17. Σώτα 34β). Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο ο προκατακλυσμιαίος πατριάρχης Ενώχ επιπλήττει τον Κύριο στους «φύλακες»: «Ήσασταν στον ουρανό, και παρόλο που τα κρυμμένα πράγματα δεν σας αποκαλύφθηκαν ακόμη, εντούτοις μάθατε ένα μικρό μυστικό και το είπατε με τη σκληρότητα της καρδιάς σας στις συζύγους, και μέσω αυτού οι μυστικές γυναίκες και σύζυγοι κάνουν πολύ κακό στη γη». (Αλεξέι Κομογκόρτσεφ. «Η σκοτεινή μητριαρχία και η μυστηριακή κληρονομιά των «θυγατέρων των ανθρώπων»)
Η επίδραση στο στερέωμα για την πρόκληση βροχής δείχνει σαφώς την περιοχή με την οποία εργάζονταν οι «φύλακες», δηλαδή τα ανώτερα νερά.
Όσο για τους τερατώδεις απογόνους τους, επικεντρώνονταν αποκλειστικά στην καταστροφή του εαυτού τους, και καθώς μεγάλωναν, «άρχισαν να καταβροχθίζουν τα προϊόντα του μόχθου όλων των γιων των ανθρώπων, και οι άνθρωποι έγιναν ανίκανοι να τραφούν. Και οι γίγαντες σχεδίασαν να καταστρέψουν τους ανθρώπους και να τους καταβροχθίσουν. Και αρχίζουν να αμαρτάνουν, και... εναντίον όλων των πτηνών και των θηρίων της γης, και των ερπετών που σέρνονται στη γη, και των ζώων που κατοικούν στα ύδατα και στους ουρανούς, και των ψαριών της θάλασσας, και καταβροχθίζουν το ένα τη σάρκα του άλλου, και πίνουν το αίμα...»
Όπως μπορεί να υποτεθεί, σε μια ορισμένη περίοδο ολόκληρος ο κόσμος αναγνώρισε την πρωτοκαθεδρία των «κηδεμόνων» και των τερατωδών δημιουργιών τους. Αυτό προκύπτει από το γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν άκουσαν την προειδοποίηση του Θεού και δεν πήγαν στην Κιβωτό της σωτηρίας του Νώε. Αυστηρά μιλώντας, η ανθρωπότητα αυτοκαταστράφηκε συμφωνώντας με το «πρόγραμμα καταστροφής» και την εφαρμογή του πριν από τον Κατακλυσμό.
Οι «φύλακες» ήθελαν να καλέσουν βροχή από τα ανώτερα νερά, εξ ου και το συμβολικό, μαγικό έργο των τερατωδών πλασμάτων τους με το στερέωμα. Με αυτόν τον τρόπο ήλπιζαν να κερδίσουν την πληρότητα της Δύναμης της Ψυχής. Και «συνέβη σύμφωνα με το λόγο τους» - μια μεγάλη βροχή χύθηκε κάτω από τους ουρανούς, πλημμυρίζοντας τον αρχαιότερο πολιτισμό. Μόνο που ήταν υλική βροχή, η οποία εξέφρασε συμβολικά το καταστροφικό χάος των "ανώτερων υδάτων".
Κεφάλαιο 2. Καϊνίτες και παγκόσμιος καπιταλισμός
Ο προκατακλυσμιαίος πολιτισμός δεν ήταν ο αρχαιότερος. Ιδρύθηκε από μετανάστες από την Υπερβορεία, την αρχική, πολική χώρα, που απεικονίζεται στον χάρτη του Μερκάτορα ως ήπειρος, σε σχήμα σταυρού χωρισμένη από τέσσερα ποτάμια. (Έρρεαν από τον μεγάλο ποταμό που κατέβαινε από τον Παράδεισο.)
Ο ποτάμιος χαρακτήρας της Υπερβορείας συμβόλιζε το σχηματισμό και την υποταγή του υδάτινου στοιχείου (ο ποταμός υποτάσσεται στη γη με τις όχθες του).
Ταυτόχρονα, η θάλασσα συμβολίζει την απεραντοσύνη των νερών και, ως εκ τούτου, το χαοτικό στοιχείο. («Λατρεία του Χάους του Νερού»)
Ήταν υπέρ της θάλασσας, με τον χαοτικό συμβολισμό της, που οι αποστάτες από τους Υπερβόρειους έκαναν την επιλογή τους. (Η ίδια η Υπερβορεία εξαφανίστηκε επίσης από το ορατό επίπεδο, αλλά δεν χάθηκε, κρύβοντας κάτω από τα νερά. «Άγιος Ρωσικός Νορδικισμός»)
Άφησαν την πολική πατρίδα τους και εγκατέστησαν ένα νησί στον Ατλαντικό Ωκεανό, που βρίσκεται κοντά στον ισημερινό. Η επιλογή αυτών, των πρώτων μετεγκαταστατών στον κόσμο, δεν ήταν τυχαία. Αν κοιτάξετε τη Γη σαν από ψηλά, τότε η πολική Υπερβορεία θα εμφανιστεί ως το Κέντρο, ενώ ο Ισημερινός θα εμφανιστεί ως η στρογγυλεμένη Περιφέρεια. Το βιβλίο της Γένεσης μας λέει ότι ο Κάιν, αφού σκότωσε τον αδελφό του, αποσύρθηκε σε μια συγκεκριμένη «γη του Νοντ». Είναι πιθανό ότι αυτή η γη θα μπορούσε να είναι η Ατλαντίδα. Εκεί, όπως μπορεί να υποτεθεί, οι Υπερβόρειοι-μετεγκατασταθέντες πήραν τις κόρες των ανδρών, δηλαδή τους Καϊνίτες, ως συζύγους. (Κάποιος πρέπει να είναι προσεκτικός με τον γεωγραφικό εντοπισμό, δεδομένου ότι η Παραδεισένια Γη βρισκόταν στον Παράδεισο, δηλαδή έξω από τη μετα-καταστροφική «γεωγραφία».)
Ήταν αυτή η περιφέρεια που οι μετεγκαταστατές έκαναν την κύρια, τοποθετώντας το ισημερινό νησί – την Ατλαντίδα – αντί για το κέντρο. Με αυτόν τον τρόπο, πέτυχαν μια παγκόσμια Μηδενοποίηση, παίρνοντας το Μηδέν στην κατώτερη όψη του – ως σύμβολο της ανύπαρκτης περιφέρειας, στερημένη από το πραγματικό Κέντρο και οικειοποιούμενη την ίδια την κεντρική κατάσταση.
Ήταν γύρω από αυτό το περιφερειακό ψευδο-κέντρο που χτίστηκε ο προκατακλυσμιαίος παγκόσμιος πολιτισμός. Η Ατλαντίδα είναι ο πυρήνας της και οι ίδιοι οι Άτλαντες είχαν πολυάριθμες αποικίες και στις δύο πλευρές του Ωκεανού.
Αυτό αποδεικνύεται από τις πυραμίδες που βρίσκονται στον πυθμένα του Ατλαντικού Ωκεανού, στο Μεξικό, στη Νότια Αμερική, στην Κίνα και στη Νοτιοανατολική Ασία. Η Ευρώπη, θα μπορούσε κανείς να πει, είναι γεμάτη με πυραμίδες: υπάρχει ένα κωνικό ανάχωμα στην Ελλάδα και αγγλικοί λόφοι με τη μορφή βαθμιδωτών πυραμίδων (παρόμοιων με τα βαβυλωνιακά ζιγκουράτ) και πολύ πρώιμες πυραμίδες βημάτων στη Γερμανία, την Αυστρία, τη Σουηδία και την Ουγγαρία. Και στη Βοσνία, βρέθηκε μια πυραμίδα προσανατολισμένη σε όλα τα άκρα του κόσμου. Πυραμίδες βρίσκονται επίσης στο έδαφος της πρώην ΕΣΣΔ - στον Άπω Βορρά, στο Primorye, στο Altai, στον Καύκασο και στην Κεντρική Ασία.
Είναι περίεργο το γεγονός ότι στο άγαλμα της διάσημης Σφίγγας βρέθηκαν ίχνη ισχυρών ρευμάτων νερού κατά μήκος των τοίχων του λάκκου του, ο οποίος ήταν καλυμμένος με άμμο. Και αυτό ήταν δυνατό μόνο στις συνθήκες ενός βροχερού κλίματος, το οποίο τελείωσε εκεί την 9η χιλιετία π.Χ. Οι πυραμίδες, σύμφωνα με τους θρύλους, χτίστηκαν ταυτόχρονα. Είναι σαφές ότι κανένας «αρχαίος Αιγύπτιος», τον οποίο είμαστε τόσο συνηθισμένοι να θαυμάζουμε, δεν έχτισε τέτοια μεγαλοπρεπή κτίρια, τα έλαβε από κάποιον πραγματικά αρχαίο πολιτισμό.
Ο Πλάτων μίλησε για τους γιους του Ποσειδώνα, τους δέκα βασιλιάδες της Ατλαντίδας, οι οποίοι κατείχαν την εξουσία στα νησιά και τις περιοχές της αντίθετης ηπείρου. Ενδιαφέρον από αυτή την άποψη είναι ο κελτικός (ανατολικοιρλανδικός) μύθος, σύμφωνα με τον οποίο ο βασιλιάς του Galway στην αρχαιότητα ήταν ο μεγαλύτερος κυβερνήτης, ο ιδιοκτήτης τριών κορωνών. Επιπλέον, κάποιος σήμαινε ότι κατείχε την Αφρική, όπου αυτός ο βασιλιάς έστειλε έναν από τους γιους του. Και ο άλλος γιος ζούσε στη δύση, στη χώρα όπου δύει ο ήλιος και όπου πηγαίνουν οι άνθρωποι μετά το θάνατο. Είναι σημαντικό ότι η χώρα στα δυτικά της Ατλαντίδας ταυτίζεται με τη γη των νεκρών.
Ήταν κατά τη διάρκεια της προκατακλυσμιαίας Ατλαντίδας (το νησί ήταν το κέντρο του τότε παγκόσμιου πολιτισμού) που γεννήθηκε ο δυτικός καπιταλισμός, η γένεση του οποίου πρέπει να συνδέεται με τον αδελφοκτόνο Κάιν και τους απογόνους του. Οι ρίζες του σύγχρονου «εμπορικού» («νομισματικού») συστήματος πηγαίνουν βαθιά, στις πιο αρχέγονες εποχές. Η εμπειρία της μελέτης αυτού του «αρχέγονου» καπιταλισμού παρουσιάζεται στο πιο ενδιαφέρον έργο του Valentin Katasonov «Καϊνικός πολιτισμός και σύγχρονος καπιταλισμός». Ήταν οι Καϊνίτες, κατά τη γνώμη του, που έκαναν τη μετάβαση σε έναν τρόπο ζωής «μεγαλούπολης», δημιουργώντας πόλεις ως τεράστιες συγκεντρώσεις ανθρώπων που ήταν περιφραγμένοι από τους άλλους. «Μετά τη δολοφονία, ο Κάιν άρχισε να βιώνει συνεχή φόβο για τη ζωή του, δυσπιστία και καχυποψία για τους ανθρώπους γύρω του», γράφει ο ερευνητής. Ένα σημαντικό στοιχείο της ζωής του Κάιν ήταν η απομόνωση από τους ανθρώπους γύρω του μέσω της δημιουργίας τεχνητών φραγμών. Μετά τη δολοφονία του Άβελ, ο Κάιν άρχισε να ζει στην πόλη – αλλά δεν ήταν μια πόλη με τη σύγχρονη έννοια της λέξης, ήταν ένα οικόπεδο που περιβάλλεται από φράχτη, φράχτη. Παραδόξως, ο απομονωτισμός και ο φόβος των Καϊνιτών συνυπήρχαν με μια τάση επιθετικότητας προς τους ανθρώπους γύρω τους. Στους Καϊνίτες υπήρχε η επιθυμία να σκοτώσουν τους ανθρώπους γύρω τους. Ο φόνος έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής των Καϊνιτών... Μετά τη δολοφονία που διέπραξε ο Κάιν, άρχισε να αντιλαμβάνεται τη γύρω φύση ως εχθρικό περιβάλλον. Οι Καϊνίτες χαρακτηρίζονται από μια μετάβαση από την αρμονική αλληλεπίδραση με τη φύση στην «κατάκτησή» της... Η συνέπεια της μετάβασης στην αστική ζωή ήταν: ... η παραβίαση του συνήθους τρόπου ζωής του ανθρώπου, στερώντας του την ευκαιρία να επικοινωνήσει με τη φύση, να ασχοληθεί με τη γεωργία, να δει τον Δημιουργό μέσα από τη γνώση της δημιουργίας Του – της φύσης... ο πρώτος μεγάλος καταμερισμός εργασίας: αγροτική εργασία και αστική (χειροτεχνική) εργασία· την εμφάνιση των εμπορευματοχρηματικών σχέσεων σε αυτή τη βάση· αν και το βιβλίο της Γένεσης δεν λέει τίποτα για την ύπαρξη χρήματος στη ζωή των προκατακλυσμιαίων ανθρώπων, πρέπει να υπήρχε ήδη... Μερικά χαρακτηριστικά της προκατακλυσμιαίας αστικής ζωής που έδωσε ο Ιώσηπος Φλάβιος στο έργο του «Αρχαιότητες των Εβραίων» είναι ενδιαφέροντα. Συγκεκριμένα, σημειώνει ότι οι άνθρωποι εθελοντικά δεν ήθελαν να εγκατασταθούν στις πόλεις, ο Κάιν τους οδήγησε εκεί με τη βία. Οι πόλεις έγιναν ένα είδος φωλιών ληστών, από τις οποίες οι Καϊνίτες επιτέθηκαν σε ανυπεράσπιστους ανθρώπους: «Αύξησε τα υπάρχοντά του με ληστεία και βία και, καλώντας τους συντρόφους του να διαπράξουν αναισχυντία και ληστεία, έγινε ηγέτης και εκπαιδευτής τους σε διάφορες αποτρόπαιες πράξεις. Με την εφεύρεση των μέτρων και σταθμών, άλλαξε την απλότητα των ηθών με τα οποία ζούσαν οι άνθρωποι μεταξύ τους μέχρι τότε, αφού η ζωή τους, λόγω της μη εξοικείωσής τους με όλα αυτά, ήταν απλή και αντί της προηγούμενης ευθύτητας, εισήγαγε την πονηριά και την πονηριά. Ήταν ο πρώτος που έστησε πυλώνες οριοθέτησης στο έδαφος, έχτισε μια πόλη και, αφού την οχύρωσε με τείχη, ανάγκασε τους συγγενείς του να ζήσουν σε ένα συγκεκριμένο μέρος. («Η ιστορία ως πρόνοια του Θεού» / V.Y. Katasonov, V.N. Trostnikov, G.M. Shimanov, προσκεκλημένος συντάκτης O.A. Platonov. – Μόσχα: Ινστιτούτο Ρωσικού Πολιτισμού, Εκδοτικός Οίκος "Οξυγόνο", 2016. – Απόσπασμα από την ιστοσελίδα "ABC of Faith")
Πρέπει να προστεθεί εδώ ότι η ευρωπαϊκή πόλη, από την οποία αναπτύχθηκε άμεσα ο σύγχρονος καπιταλισμός, βασίστηκε ακριβώς στην αποξένωση από την αγροτική γειτονιά, η οποία θεωρήθηκε αντικείμενο εκμετάλλευσης. Αλλά η μεσαιωνική ρωσική πόλη ήταν εντελώς διαφορετική, «οργανικά αναπτύχθηκε σε προαστιακούς οικισμούς, ήταν στενά συνδεδεμένη με τη γεωργία και πραγματικά μετατράπηκε στη φύση. Η ικανότητα να ταιριάζει ένας οικισμός στο τοπίο, να τοποθετούνται τα πιο σημαντικά κτίρια στα πιο πλεονεκτικά σημεία είναι ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του ρωσικού πολιτισμού» (V. Makhnach και S. Marochkin. "Ρωσική πόλη και ρωσικό σπίτι". – «Αυτοκρατορία για τους Ρώσους». Μόσχα, Algoritm Publ., 2015).
Στη συνέχεια, υπάρχει μια «μετάβαση στον επιθετικό νομαδισμό. Ο απόγονος του Κάιν, ο Ιαβάλ... Ήταν ο πρόγονος όλων των νομάδων (Γεν. 4:20) – το σκληρό και πολεμοχαρές μέρος της ανθρωπότητας. Το όνομα Jabal μπορεί να μεταφραστεί ως ο πατέρας εκείνων που κατοικούν σε σκηνές, που έχουν κοπάδια. Ο Άβελ ασχολήθηκε επίσης με τα βοοειδή, αλλά ήταν ένας απλός βοσκός, τα κοπάδια του ήταν στα ίδια χωράφια. Η νομαδική κτηνοτροφία, με σύγχρονους όρους, ήταν πιο «κερδοφόρα»... Μερικοί συγγραφείς πιστεύουν ακόμη ότι από τον Jabal προήλθε ο καπιταλισμός. Θυμηθείτε ότι η αρχική έννοια της λέξης "κεφάλαιο" (κεφάλαιο - λατινικά) είναι βοοειδή. Γιατί ο καπιταλισμός προέρχεται από αυτή τη λέξη; Επειδή τα βοοειδή δίνουν περιοδικά ανάπτυξη, απογόνους. Υπάρχει αύξηση του κοπαδιού, του αριθμού των ζώων. Το κεφάλαιο με τη σύγχρονη έννοια είναι η αξία, η ιδιοκτησία, το χρήμα, τα οποία έχουν την ιδιότητα της «αυτοανάπτυξης».
Κάποιος δεν μπορεί παρά να συμφωνήσει με τον συγγραφέα εδώ. Πράγματι, στις ινδοευρωπαϊκές γλώσσες, η σχέση μεταξύ εμπορίου και κτηνοτροφίας είναι σαφώς ορατή. Για παράδειγμα, το λατινικό pecu ("κοπάδι, βοοειδή") συνδέεται στενά με το λατινικό recunia ("περιουσία, χρήματα"). Επιπλέον, πηγαίνει πίσω στο ανακατασκευασμένο πρωτο-ινδοευρωπαϊκό *peky, που σήμαινε τόσο το πρώτο όσο και το δεύτερο. Στις γερμανικές γλώσσες, το αρχαίο βόρειο fe μεταφράζεται ως "βοοειδή, ιδιοκτησία, χρήματα", το παλιό αγγλικό feoh ως "κοπάδι, κινητά, χρήματα". Η εκτροφή βοοειδών είναι πιο κινητή από τη γεωργία που έχει ρίζες στο έδαφος. Είναι περισσότερο σύμφωνη με την πραγματικότητα του καπιταλισμού με την ταχεία υπερχείλιση του πλούτου και της εργατικής δύναμης από το ένα σημείο του χώρου στο άλλο.
Στην Ατλαντίδα, οι απόγονοι του Κάιν πραγματοποίησαν δύο σημαντικές κοινωνικοοικονομικές διαιρέσεις: 1) σε πόλη και χωριό. 2) νομάδες και αγρότες. Στα εδάφη που ελέγχονταν από τους Καϊνίτες, ο τύπος του καθολικού εργάτη (άνθρωπος-δημιουργός) που μπορούσε να παράγει τα πάντα για τον εαυτό του χωρίς να χρειάζεται τίποτα από έξω, καταστράφηκε. Τώρα ήταν απαραίτητο να ανταλλάξουμε διαφορετικά προϊόντα και γι 'αυτό χρειαζόταν κάποιο ισοδύναμο για να δείξει την αξία τους. Έτσι, εμφανίστηκαν χρήματα, τα οποία, λόγω της μοναδικής ενδιάμεσης φύσης τους, μετατράπηκαν σε εγγενή αξία. Ταυτόχρονα, αυτό το φετιχοποιημένο κάτι άρχισε να δημιουργείται από τον εαυτό του, γεγονός που οδήγησε στην εμφάνιση της τοκογλυφίας. Στους προκατακλυσμιαίους χρόνους, εμφανίστηκε επίσης ένα στρώμα ελίτ, οι οποίοι θεωρούσαν τους εαυτούς τους «θεούς» που καλούνταν να κυριαρχήσουν στην πλειοψηφία, να την εκμεταλλευτούν. Στην πραγματικότητα, οι προαναφερθέντες «φύλακες» προφανώς θεωρούσαν τους εαυτούς τους μια τέτοια ελίτ. Και οι τερατώδεις απόγονοί τους, οι Ρεφαΐμ, έχουν ήδη αρχίσει να καταβροχθίζουν τους ανθρώπους, ανεβάζοντας την εκμετάλλευση των ελίτ στο υψηλότερο, ή μάλλον, στο χαμηλότερο σημείο.
Παρεμπιπτόντως, θα ήταν λογικό να προτείνουμε ότι ένα από τα σύμβολα της ατλαντικής πυραμίδας, η οποία κοσμεί τώρα το δολάριο ΗΠΑ, είναι η κυριαρχία μερικών ανώτερων τάξεων έναντι πολυάριθμων κατώτερων.
Κεφάλαιο 3. Η αρχαιότερη Ψηφιοκρατία και η σύγχρονη συνέχειά της
Είναι πολύ πιθανό ότι οι Άτλαντες ασκούσαν τη μαγεία των Αριθμών – εις βάρος του μυστικισμού του Λόγου. Ο Πλίνιος ο Πρεσβύτερος (1ος αιώνας μ.Χ.) αναφέρει: «VIII. 44. Ο ποταμός Νίγηρας έχει τις ίδιες φυσικές ιδιότητες με τον Νείλο. Γεννά καλάμια, πάπυρο, τα ίδια ζώα και ταυτόχρονα ξεχειλίζει. [Νίγηρας] προέρχεται μεταξύ των [επαρχιών] των Αιθιόπων Tarreli και Ehalik. Πόλη τους είναι ο Μάγιος. Όπως πιστεύουν ορισμένοι, βρίσκεται ανάμεσα στις ερήμους. Άτλαντες, ημιάγριες αιγύπες, blemmii, gamphasants, σάτυροι και himantopods ζουν κοντά τους. VIII. 45. Αν πιστέψουμε [τους συγγραφείς], οι εκφυλισμένοι Άτλαντες έχουν ανθρώπινα έθιμα. Ωστόσο, δεν αποκαλούν ο ένας τον άλλον με το όνομά τους και, αναλογιζόμενοι τον ανατέλλοντα και δύοντα ήλιο, το καταριούνται ως μοιραίο για τον εαυτό τους και τα χωράφια και δεν ονειρεύονται ότι οι υπόλοιποι είναι θνητοί. Οι Τρογοδίτες σκάβουν σπηλιές, αυτά είναι τα σπίτια τους, η τροφή τους είναι η σάρκα των φιδιών, και αντί για φωνή, σφυρίζουν, είναι ακόμη άφωνοι. Οι Garamantes, χωρίς να παντρευτούν, ζουν με γυναίκες αδιακρίτως. Οι Αυγιλιανοί λατρεύουν μόνο τους υπόγειους [θεούς]. Οι Gamphazants, γυμνοί και ανίδεοι των στρατιωτικών υποθέσεων, δεν συνδέονται με κανέναν ξένο. VIII.46. Λέγεται ότι τα blemmia είναι ακέφαλα, το στόμα και τα μάτια είναι στο στήθος. Οι Σάτυροι, εκτός από τη φιγούρα, δεν έχουν τίποτα ανθρώπινο. οι Αιγύπανοι φαίνονται όπως συνήθως απεικονίζονται. Τα χιμανθόποδα είναι ρόπαλα, δεν περπατούν, αλλά σέρνονται».
Ο Πλίνιος λέει για τις κοινότητες που έζησαν σε εποχές κοντά στην εποχή του. Αποκαλεί τους Άτλαντες εκφυλισμένους. Και βλέπουμε προς ποια κατεύθυνση πήγε ο εκφυλισμός των Ατλάντων. (Οι Άτλαντες που περιγράφει ο Πλίνιος ήταν οι φορείς της παράδοσής τους, ή μάλλον μιας αντι-παράδοσης, η οποία επέζησε μετά τον Κατακλυσμό.) Τελικά επαναπροσανατολίστηκαν στο σεληνιακό Nav, διαφορετικό από τον ηλιακό, πνευματικό, αγγελικό Παράδεισο. (*) (Η τοποθεσία τερατωδών κοινοτήτων κοντά στους Άτλαντες – τρωγλοδύτες, σάτυροι κ.λπ. – μπορεί να υποδηλώνει ότι οι Άτλαντες εφάρμοζαν κάποια πειράματα μαύρης μαγείας στους γύρω τους, οδηγώντας στο σχηματισμό «θηρίων». Εκατοστόμετρο.
Η απόρριψη των προσωπικών ονομάτων εκφράζει την επιθυμία να αποκηρύξουμε οτιδήποτε ανθρώπινο. Και ένα όνομα είναι μια συμβολική έκφραση της ουσίας ενός ατόμου. Πολλοί θεωρητικοί συνωμοσίας υποστηρίζουν ότι στον «γενναίο νέο κόσμο» της νικηφόρας παγκοσμιοποίησης, το κύριο πράγμα δεν θα είναι το όνομα ενός ατόμου, αλλά ο συνδυασμός των αριθμών που του δίνονται. Λοιπόν, είναι αρκετά λογικό - από την ποιότητα στην ποσότητα, στο «βασίλειο της ποσότητας» (σύμφωνα με τον René Guénon). Και, φυσικά, αυτή είναι η επιθυμία για αρχέγονο χάος, για ανυπαρξία, που είναι καθαρή ποσότητα. Το χάος είναι απαραίτητο για τους προχωρημένους μάγους του Κεφαλαίου, προκειμένου να βυθίσουν την πραγματικότητα σε αυτό και να δημιουργήσουν τον δικό τους, νέο κόσμο. Ο ίδιος ο καπιταλισμός (το «εμπορικό σύστημα») είναι ακριβώς το σύστημα της ποσότητας. Όταν όλα μειώνονται σε "ψηφιακά", τότε όλα είναι εύκολο να ανταλλαχθούν με οτιδήποτε.
Ο Vitaly Averyanov επέστησε την προσοχή στα εξής: "Η λέξη "ψηφιακή" προέρχεται από το αραβικό sifr - "τίποτα, μηδέν". Σχετίζεται με την έννοια του "κρυπτογράφου". Στο λεξικό του Vladimir Dahl βρίσκουμε: "Το αριθμητικό σενάριο είναι κρυπτογραφημένο, τα γράμματα αντικαθίστανται από άλλα σημάδια, σύμφωνα με ένα ειδικά εφευρεθέν κλειδί, έτσι ώστε ένας ξένος να μην μπορεί να διαβάσει". Στις παλιές μέρες, στο βιβλίο ρωσική γλώσσα, μαζί με τον αριθμό λέξης, κυκλοφορούσε το ουσιαστικό chismya, καθώς και το επίθετο chismeny. Αυτή η μορφή καθιστά διαφανή τη σύγκριση και την αντίθεση αριθμού και λέξης – χισμένη και όνομα. Ο αριθμός, εξάλλου, είναι μόνο μία από τις ποικιλίες του ονόματος, αλλά ιστορικά αποσπασμένος από άλλα ονόματα, σε μια προσπάθεια να οικοδομηθεί μια ειδική αυτόνομη πραγματικότητα του «κόσμου των αριθμών». («Μηδενιστές της Αιωνιότητας»)
Σήμερα, υπάρχει μια τάση να μετατραπεί η αναπόφευκτη διαδικασία ψηφιοποίησης σε μορφή ψηφιοκρατίας. Η υπερτροφική ψηφιοποίηση συνδέεται με την ανάπτυξη του χάους (δηλαδή, ακριβώς της ανυπαρξίας) σε όλο τον κόσμο. Υπάρχει μια μόνιμη οικονομική κρίση, και όλο και περισσότερες κοινωνικές συγκρούσεις, και κύματα μετανάστευσης, κλπ. Φυσικά, ο πιο ισχυρός χαοτικός ρόλος διαδραματίζει επίσης η «μετάλλαξη» στοιχειωδών, βασικών αξιών – πάρτε, για παράδειγμα, τον παράγοντα της ταχείας διεκδίκησης του τρανσέξουαλ. Η «νέα παγκόσμια τάξη» για την οποία μιλούν οι παγκοσμιοποιητές όλων των αποχρώσεων για τόσο πολύ καιρό μετατρέπεται σε μια νέα παγκόσμια αταξία. Η ανθρωπότητα βιώνει έναν παγκόσμιο Κατακλυσμό, ο οποίος απειλεί με παγκόσμια καταστροφή. Ένα τεράστιο Παγκόσμιο Ψηφίο, ένα γιγαντιαίο Τίποτα, το οποίο θεωρείται από τους υποστηρικτές του ως ένα πραγματικό Τίποτα, η πηγή του «γενναίου νέου κόσμου», κυλά πάνω του.
Η ψηφιοποίηση συνδέεται επίσης με τη χρηματιστικοποίηση. Η τελευταία είναι η διαδικασία μετασχηματισμού των αγορών βασικών προϊόντων σε χρηματοπιστωτικές αγορές. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, διάφορες ανταλλαγές μετατράπηκαν σε κάποιο είδος κέντρων για τη διαμόρφωση των τιμών των πρώτων υλών και των πόρων. Ως αποτέλεσμα, η «χρηματιστικοποίηση» απλώς άλλαξε τη δομή και την ίδια την αρχή του εμπορίου πραγματικών αγαθών. «Αντί της κλασικής φόρμουλας από το Κεφάλαιο του Καρλ Μαρξ, «χρήμα – εμπόρευμα – παύλα», παράγωγα χρηματοπιστωτικά μέσα (συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης, δικαιώματα προαίρεσης και άλλα παράγωγα) με τους δικούς τους κανόνες και κινδύνους έχουν εμφανιστεί στην οικονομική αλυσίδα των εμπορευματικών συναλλαγών», σημειώνει ο Alexander Losev. "Το πραγματικό εμπόρευμα έχει γίνει το υποκείμενο περιουσιακό στοιχείο για παράγωγα χρηματοπιστωτικά μέσα, αλλά έχει πάψει να αποτελεί υποχρεωτικό συστατικό ολόκληρης της εμπορικής αλυσίδας, καθώς η αγορά άρχισε να κυριαρχείται από χρηματοπιστωτικούς παίκτες που δεν σχετίζονται με κανέναν τρόπο με την παραγωγή και την κατανάλωση και η ίδια η προσφορά αγαθών έχει γίνει προαιρετική για κέρδος". («Ο δρόμος του βασιλιά Μίδα»)
Είναι σαφές ότι η δυτική υπερτροφική ψηφιοποίηση συμβάλλει ακριβώς σε ένα τέτοιο σύστημα οικονομικής απολυταρχίας. Σας επιτρέπει να επιταχύνετε συνεχώς τη διαδικασία μεταφοράς οικονομικού κεφαλαίου από το ένα σημείο της Γης στο άλλο. Ταυτόχρονα, όπως σημειώνουν οι ερευνητές, η ίδια η ψηφιοποίηση, σε υπερβολική μορφή, συμβάλλει ελάχιστα στην ανάπτυξη της σφαίρας της υλικής παραγωγής και μάλιστα λειτουργεί ως ένα είδος αντίθετου προς την επανεκβιομηχάνιση (αναβίωση της βιομηχανίας). Και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι ψηφιακές τεχνολογίες εξυπηρετούν, πρώτα απ 'όλα, τους τομείς της χρηματοδότησης, των υπηρεσιών και του εμπορίου. Έτσι, η ψηφιοποίηση στοχεύει, πρώτα απ 'όλα, στην ανακατανομή των πόρων και όχι στη δημιουργία τους.
Η χρηματοδότηση είναι ένας πολύ μυστηριώδης τομέας. Οι διαδικασίες εκεί, σε αντίθεση με εκείνες στη βιομηχανική σφαίρα, είναι πολύ πιο εικονικές, κρυφές και χαοτικές. Επιπλέον, οι οικονομικοί πόροι είναι ικανοί για ταχεία, στιγμιαία κίνηση σε όλο τον κόσμο. Κάποιος έχει την εντύπωση ότι το οικονομικό σύμπαν βρίσκεται στα σύνορα ενός συγκεκριμένου λεπτοφυούς κόσμου, ο οποίος έχει μια ορισμένη ισχυρή και ενοχλητική επίδραση πάνω μας.
Από αυτή την άποψη, το ίδιο το χρήμα έχει υποστεί μια ενδεικτική εξέλιξη (ή μάλλον, υποστροφή). Στην παραδοσιακή κοινωνία, κυκλοφόρησαν στρογγυλά νομίσματα. Φτιαγμένα από χρυσό, ήταν σύμβολα του Ήλιου. Και ιδιαίτερα ισχυρός συμβολισμός ήταν παρών όταν τα νομίσματα περιείχαν εικόνες ηγεμόνων, οι οποίοι συχνά συγκρίνονταν με τον Ήλιο. Τα ίδια τα ηλιακά νομίσματα έδειξαν ότι η ανταλλαγή πραγματοποιήθηκε στη "λειτουργία του Ήλιου", οι άνθρωποι φαινόταν να μετρούν "πράγματα" με αυτό το Μεγάλο Αστέρι. Και «ρύθμισε» την ίδια τη διαδικασία ανταλλαγής.
Ήταν στον κόσμο της Παράδοσης, στην κοινωνία του Φωτός. Στη συνέχεια, στην εποχή των σεληνιακών επαναστάσεων, ήρθε η εποχή των τετράπλευρων τραπεζογραμματίων. Εάν ο σπάνιος χρυσός άξιζε τον εαυτό του και ήταν επαρκής για τον εαυτό του, τότε ένα κομμάτι χαρτί, από μόνο του, δεν αξίζει σχεδόν τίποτα. Ως αποτέλεσμα, τα χρήματα έχουν γίνει πιο φανταστικά, εικονικά, αόρατα - αλλά και εξαιρετικά σεβαστά. Άρχισαν να γίνονται αντιληπτοί ως ένα είδος μαύρου "θεού".
Τώρα, ωστόσο, τα μετρητά εξαφανίζονται επίσης, είτε η κάρτα παραμένει, είτε υπάρχει απλώς μια ηλεκτρομαγνητική διαδικασία που πραγματοποιείται με τη βοήθεια του ίδιου μαύρου ορθογωνίου. Και πάλι, η ανυπαρξία του Αριθμού – «Συφρά», Μηδέν – είναι προφανής.
Τα σύνορα με τον χαοτικό κόσμο του Νάβι σβήνονται και η Παγκόσμια Ελίτ επιδιώκει να τα διαγράψει εντελώς, αποκτώντας πρωτοφανή «ψυχική» δύναμη (μέχρι τη φυσική αθανασία). Η διαγραφή των συνόρων είναι επίσης παθιασμένα επιθυμητή από δαιμονικές οντότητες προς την άλλη κατεύθυνση. Η ίδια η κόλαση βρίσκεται στην περιοχή της Ψυχής. Μόνο εκεί θα μπορούσαν να βρεθούν τα ξεπεσμένα ασώματα πνεύματα που επαναστάτησαν εναντίον του Θεού και έπεσαν έξω από τον Παράδεισο. Ποθούν με πάθος τη διαγραφή του οντολογικού ορίου μεταξύ των κόσμων. Ανυπομονούν να καταστρέψουν ανθρώπους.
Οι ελίτ ελπίζουν να αποκτήσουν απόλυτη εξουσία πάνω στην πραγματικότητα οδηγώντας την πλειοψηφία σε έναν ηλεκτρονικό, «ψηφιακό» εικονικό κόσμο όπου θα τους επιτρέπεται να απολαμβάνουν τις φαντασιώσεις τους - με την ανεπαίσθητη προσθήκη φαντασιώσεων που δεν είναι δικές τους.
Στο μυθιστόρημα του Alexander Prokhanov "Figure" ("Paolo Boa. Σχήμα» – Moscow, Veche, 2018) δείχνει το αντίθετο των Αριθμών και των Λέξεων. Και πάλι, σημειώστε ότι η ίδια η λέξη "ψηφιακή" προέρχεται από το αραβικό "sifr" - "τίποτα, μηδέν". Και ο ποσοτικός «αριθμός» είναι πιο κοντά στο μη-(υπο)ον, τον εκφράζει συμβολικά και τον αντιπροσωπεύει στον κόσμο μας. Και η τρέχουσα, σε μεγάλο βαθμό υπερβολική, ψηφιοποίηση είναι απλώς μια προσπάθεια να φέρουμε τον κόσμο μας όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτόν. Ορισμένες δυνάμεις χρειάζεται να χαοτοποιήσουν τον παλιό κόσμο όσο το δυνατόν περισσότερο, προκειμένου να οικοδομήσουν τον δικό τους, νέο κόσμο που δεν έχει καμία σχέση με τα σχέδια του Δημιουργού. Το έργο έχει επίσης οριστεί να αξιοποιήσει στο έπακρο τη δύναμη των χαοτικών ενεργειών-παρορμήσεων, αντιτάσσοντάς τις σε ανώτερες, πνευματικές επιρροές.
Ο Λόγος είναι πιο κοντά στο ουράνιο Πνεύμα, τον Δημιουργό. Σύμφωνα με την Ορθόδοξη Παράδοση, σε κάθε άνθρωπο δίνεται ένας συγκεκριμένος Άκτιστος λόγος (λόγος), η ενέργεια της ουσίας του Θεού. Αυτός είναι ο λόγος του Δημιουργού που μίλησε για τη δημιουργία, αυτή είναι η ιδέα-βούληση του Απόλυτου. Είναι δυνατόν να ενωθούμε με τον Λόγο αυτό (θέωση, θέωση), να γίνουμε θεός κατά ενέργεια (και όχι κατ' ουσία, συντηρώντας την προσωπική ύπαρξη), θεός διά της «υιοθεσίας».
Κάθε άνθρωπος έχει τον δικό του άκτιστο, υπερϋπάρχοντα Λόγο. Και ο καθένας έχει τον δικό του ανύπαρκτο αριθμό, το δικό του προσωπικό "Τίποτα" - ανυπαρξία ("sufr"). Όπως έχει ήδη αναφερθεί, είναι η δυνατότητα επιλογής, χωρίς την οποία ένα άτομο θα γίνει "καλό ρομπότ". Και μπορεί να υποτεθεί ότι το σύνολο τέτοιων "προσωπικών αριθμών" είναι ο ίδιος ξεχωριστός "κόσμος αριθμών" για τον οποίο γράφει ο V. Averyanov. Και τώρα υπάρχει μια ταχεία πραγμάτωση αυτού του κόσμου.
Ο σύγχρονος κόσμος, με την ελαχιστοποίηση της ποιότητας προς όφελος της ποσότητας, είναι η απομάκρυνση του ανθρώπου από τον Λόγο και η προσέγγισή του στο Ψηφιακό. Και η υπερψηφιοποίηση αντικατοπτρίζει αυτή τη διαδικασία.
Υπάρχει μια συνειδητή ή ασυνείδητη επιθυμία να αντικατασταθούν οι ποιοτικές, υπαρξιακές διαφορές με καθαρά ποσοτικές. Ένας "προσωπικός αριθμός" πρέπει, σύμφωνα με αυτή τη "λογική", να εκτοπίσει ένα προσωπικό όνομα (λέξη). Εξ ου και ένα τέτοιο πάθος για διάφορες αριθμήσεις.
Ο Παγκόσμιος Κατακλυσμός, για τον οποίο μιλάει το Βιβλίο της Γένεσης, συμβόλιζε το θάνατο του τότε παγκόσμιου (Καϊνίτη) πολιτισμού - ως αποτέλεσμα του ακραίου ανοίγματος στα ανώτερα νερά της περιοχής της Ψυχής. Είναι αυτά τα νερά που συμβολίζουν τα νερά του Κατακλυσμού. Σήμερα, επίσης, είναι ο ιδρώτας της ψυχής που ξεδιπλώνεται, πίσω από τον οποίο υπάρχουν καταχθόνιες δυνάμεις. Και η υπερψηφιοποίηση είναι μόνο μία από τις πιο εντυπωσιακές εκφράσεις της.
(*) «Δεν βλέπουν στα όνειρά τους τι είναι οι άλλοι θνητοί». Οι αρχαίοι πίστευαν ότι ο ύπνος είναι ένας μικρός θάνατος, ένα ταξίδι σε άλλους κόσμους. Και στα όνειρα συλλογιζόμαστε κάποιες πραγματικότητες του κόσμου των λεπτοφυών μορφών, της περιοχής της Ψυχής, του Νάβι. Είμαστε στα σύνορα και σκεφτόμαστε. Ταυτόχρονα, αυτές οι σκέψεις είναι ασαφείς, ασαφείς, τείνουμε να τις ξεχνάμε ή να θυμόμαστε κάτι μικρό. Και αυτό συμβαίνει επειδή είμαστε ακόμα στα σύνορα και όχι στο ίδιο το Navi. Αλλά οι Άτλαντες, προφανώς, βλέπουν τα πάντα καθαρά στα όνειρά τους, επειδή διεισδύουν στο Nav. Στην πραγματικότητα, οι μάγοι θέλουν να αναγκάσουν την ανθρωπότητα να δει ένα παγκόσμιο όνειρο. (Ωστόσο, σε ένα όνειρο μπορεί κανείς να προσεγγίσει και την περιοχή του Πνεύματος, τον Παράδεισο.
Παρεμπιπτόντως, η επιθυμία να μετακινηθούν οι άνθρωποι στην Virtualia σημαίνει την επιθυμία να διαγραφεί το σύνορο μεταξύ Ονείρου και Πραγματικότητας, το οποίο θα συμβολίζει τη διαγραφή των συνόρων μεταξύ του κόσμου μας και της Navia. Και θα υπάρξουν όνειρα που είναι διαφορετικά από τα περισσότερα συνηθισμένα όνειρα.
Κεφάλαιο 4. Οικοδόμοι της Νέας Ατλαντίδας
Είναι σαφές ότι για τις «προηγμένες» ελίτ της Δύσης, που κατέχουν την τέχνη της «μαγείας του κεφαλαίου», η αναβίωση της Ατλαντίδας είναι ένας «ιερός σκοπός». Έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τον παγκόσμιο καπιταλισμό με τις ενέργειες αυτού του σκοτεινού μαγικού συμβολισμού.
Μερικοί παραδοσιακοί συνδέουν το τέλος του κόσμου με την «πραγμάτωση» της Ατλαντίδας. Για παράδειγμα, ο René Guénon προέβλεψε ότι όταν βρεθεί το βυθισμένο νησί, η γήινη ιστορία θα έφτανε στο τέλος της.
Όχι πολύ καιρό πριν, στο πρώτο μισό της δεκαετίας του 2010, οι Ηνωμένες Πολιτείες και η ΕΕ απείχαν μισό βήμα από την υπογραφή της συμφωνίας Διατλαντικής Εταιρικής Σχέσης Εμπορίου και Επενδύσεων (TTIP). Υποτίθεται ότι θα οδηγούσε στη δημιουργία μιας ζώνης ελεύθερων συναλλαγών, ένα είδος μεγαλοπρεπούς ενιαίας αγοράς που θα κάλυπτε 650 εκατομμύρια ανθρώπους. Εκείνη την εποχή, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή προέβλεψε ότι ένα διατλαντικό σύμφωνο θα μπορούσε να ενισχύσει το εμπόριο μεταξύ Αμερικής και Ευρώπης κατά 50%.
Το έργο "προωθήθηκε" με τον πιο ισχυρό τρόπο. Αν και υποβλήθηκε στην πιο ισχυρή κριτική. Ένα μεγάλο σκάνδαλο προκλήθηκε από τη διαρροή του σχεδίου κειμένου "Εμπόριο Υπηρεσιών, Επενδύσεις και Ηλεκτρονικό Εμπόριο" (7 Ιουλίου 2013). Το ίδιο το κείμενο δημοσιεύθηκε στη γερμανική εφημερίδα Die Zeit. Και πολύ ενδιαφέροντα πράγματα ήρθαν στο φως. Για παράδειγμα, σύμφωνα με τους αρχιτέκτονες της ΤΤΙΡ, θα πρέπει να απαγορευτεί στο κράτος να «εθνικοποιεί άμεσα ή έμμεσα, να απαλλοτριώνει» ιδιωτικές επιχειρήσεις – εκτός εάν αυτό είναι απαραίτητο για το δημόσιο καλό. Έτσι, η κυριαρχία του κράτους θα υπόκειται σαφώς σε σημαντικούς περιορισμούς. Το νομοθετικό πλαίσιο βάσει του οποίου το κράτος ρυθμίζει τραπεζικά και ασφαλιστικά θα μειωθεί. Και επιπλέον, οι εταιρείες θα έχουν το δικαίωμα να μηνύουν κυβερνήσεις για παραβίαση των δικαιωμάτων τους. Υποτίθεται ότι τώρα οι μεγάλες επιχειρήσεις θα πάρουν στα χέρια τους ένα ισχυρό όπλο - μη κυβερνητικά διαιτητικά δικαστήρια (δικαστήρια). Με τη βοήθειά τους, θα είναι δυνατή η άμεση μήνυση του κράτους. Εν ολίγοις, το Ατλαντικό Σύμφωνο αποσκοπούσε απλώς στην εξίσωση των δικαιωμάτων των κρατών και των εταιρειών.
Εκείνη την εποχή, το κριτικό κοινό ανησυχούσε πολύ ότι πολλά σημαντικά ζητήματα της Ευρωατλαντικής ολοκλήρωσης συζητούνταν μυστικά. Τα ανώτερα κλιμάκια προσπάθησαν να ηρεμήσουν τους ανθρώπους, λέγοντας ότι δεν υπήρχε τίποτα ιδιαίτερα μυστικό. Για παράδειγμα, ο Ευρωπαίος Επίτροπος Karel De Gucht δήλωσε τον Δεκέμβριο του 2013 ότι οι διαπραγματεύσεις για τις διατλαντικές εμπορικές και επενδυτικές εταιρικές σχέσεις είναι απολύτως επιδεκτικές κριτικής. Ωστόσο, για κάποιο λόγο, τα πρακτικά των συνεδριάσεων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τη συμμετοχή εκπροσώπων ομάδων συμφερόντων επιχειρήσεων υποβλήθηκαν σε μάλλον αυστηρή λογοκρισία. Τα ονόματα των εκπροσώπων ομάδων συμφερόντων που συμμετείχαν στην προετοιμασία 44 εγγράφων δεν αναφέρονται. Αυτό δικαιολογήθηκε από τον ιδιαίτερα ευαίσθητο χαρακτήρα των ίδιων των διαπραγματεύσεων. Ορισμένα πράγματα παρέμειναν σε βαθιά μυστικότητα. Πολλές συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν κεκλεισμένων των θυρών – με εκπροσώπους ισχυρών δομών όπως το Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο, η Γερμανική Βιομηχανική Ομοσπονδία BDI, οι ομάδες πίεσης χημικών CEFIC και VCI, ο συνασπισμός της φαρμακευτικής βιομηχανίας EFPIA, η DigitalEurope, το Διατλαντικό Επιχειρηματικό Συμβούλιο κ.λπ. Έτσι, δεν καταγράφηκαν αυτές οι συναντήσεις. Η μυστικότητα δικαιολογείται από το γεγονός ότι η δημοσιοποίηση πληροφοριών θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά τη θέση ενός συγκεκριμένου κλάδου.
Το 2009, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε ψήφισμα που πρότεινε τη δημιουργία ενός «Διατλαντικού Πολιτικού Συμβουλίου». Είχε προγραμματιστεί ότι θα ήταν προικισμένος με σταθερές εξουσίες σε θέματα διεθνούς πολιτικής και ασφάλειας. Ταυτόχρονα, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο δεν διεξήγαγε διαβουλεύσεις με τους πολίτες και η ψηφοφορία ήταν σχεδόν ομόφωνη. 501 ψήφοι υπέρ του ψηφίσματος (συμπεριλαμβανομένων των «σοσιαλιστών» και των «πρασίνων»), μόνο 53 κατά.
Ωστόσο, οι προετοιμασίες για τη δημιουργία νέων, υπερεθνικών θεσμών ξεκίνησαν πολύ πριν από όλα αυτά. Από το 1992 λειτουργεί το «Διατλαντικό Αστυνομικό Δίκτυο», το οποίο περιλαμβάνει βουλευτές από την ΕΕ και τις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και εκπροσώπους σημαντικών επιχειρηματικών κύκλων. Η ιδέα της δημιουργίας μιας διατλαντικής πολιτικής και οικονομικής κοινότητας υποστηρίχθηκε από μια τόσο ισχυρή μονδιαλογική δομή όπως το Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων, καθώς και από πολυεθνικές εταιρείες - Boeing, IBM, Microsoft, BASF κ.λπ.
Μέχρι το 2016, όλα ήταν σχεδόν έτοιμα και όλοι περίμεναν μόνο τη Χίλαρι Κλίντον να κερδίσει τις προεδρικές εκλογές. Ωστόσο, ο Ντόναλντ Τραμπ κέρδισε και το έργο σταμάτησε.
Αλλά με κάποιο τρόπο είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι ένα τόσο μεγαλοπρεπές έργο για την εφαρμογή ενός τόσο μεγαλοπρεπούς σχεδίου θα πήγαινε μάταια. Φαίνεται ότι η δημιουργία ενός ενιαίου Υπερατλαντικού έχει μόνο αναβληθεί μέχρι «καλύτερες» εποχές. Ταυτόχρονα, εξακολουθούν να ακούγονται φωνές υπέρ της μέγιστης εμβάθυνσης της ευρωατλαντικής ολοκλήρωσης, επιπλέον, από πολύ υψηλά βήματα. Για παράδειγμα, στους Financial Times, το φερέφωνο του FinIntern, πρώην πρεσβευτή των ΗΠΑ στην ΕΕ Stuart Eisenstaedt, δήλωσε πρόσφατα: «Για να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα του 21ου αιώνα, απαιτείται μια νέα διατλαντική δομή μεταξύ των ΗΠΑ και της ΕΕ, συγκρίσιμη με το ΝΑΤΟ. Επί του παρόντος, το ΝΑΤΟ παρέχει μια απαραίτητη υπηρεσία ... αλλά η συμμαχία απορροφά όλη την προσοχή και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού σε μια εποχή που αντιμετωπίζουμε προκλήσεις πέρα από την εντολή της». («Οι Ηνωμένες Πολιτείες πρότειναν να δημιουργηθεί μια δομή συγκρίσιμη με το ΝΑΤΟ»)
Και τώρα κατέστη δυνατή η δημοσίευση συλλογικών επιστολών με τον ακόλουθο τίτλο - "Δήλωση της διατλαντικής (!) δημόσιοι υπάλληλοι στη Γάζα».
Η διεθνικότητα δεν χρειάζεται πλέον κράτη – κανένα, ακόμη και τα πιο «σωστά». Όλα όσα χρειάζονται από τα δυτικά κράτη έχουν ήδη ληφθεί. Έτσι, οι Ηνωμένες Πολιτείες, με την παράλογη επέκτασή τους, ενοποίησαν δυναμικά τον παγκόσμιο χώρο. Και καμία αξία δεν είναι σημαντική και όλες οι συμπάθειες ξεχνιούνται. Και η «ανάγκη» είναι η Παγκόσμια Κυβέρνηση – το «Παγκόσμιο Συμβούλιο Παγκόσμιων Εταιρειών» (σύμφωνα με τον E. Toffler).
Λοιπόν, φυσικά, μερικοί από τους έξυπνους και προηγμένους (όπως οι προαναφερθέντες υπογράφοντες) προήχθησαν στον διοικητικό, καθαρά βοηθητικό μηχανισμό, για τη διαχείριση ορισμένων εδαφικών περιοχών.
Και το πρωτότυπο μιας τέτοιας κυβέρνησης έχει δημιουργηθεί. Αυτό είναι το Συμβούλιο για τον Περιεκτικό Καπιταλισμό, στο σχηματισμό του οποίου συμμετείχαν γίγαντες όπως η BM, η Lenovo, η Mastercard, η Dupont, η Bank of America, η BP, η Johnson &; Johnson και άλλοι.
Τα κράτη θα είναι καταραμένα από τους υπερεθνικούς-υπερατλαντικούς. Ως «επικίνδυνο και μοχθηρό, αντιδραστικό κατάλοιπο», ως «κακώς μεταμφιεσμένος φασισμός». Και οι τάσεις κρίσης που λαμβάνουν χώρα σήμερα και στις δύο πλευρές του ωκεανού απαξιώνουν μόνο την κρατική υπόσταση εκεί. Τότε οι παγκόσμιες εταιρείες θα δηλώσουν: «Έχουν αποτύχει εντελώς, έχουν ξεπεράσει τη χρησιμότητά τους, είναι επικίνδυνες. Τώρα πρέπει να κυβερνήσουμε τα πάντα - ειρηνικά, χωρίς αποκλεισμούς και τα πιο προηγμένα. Είναι καιρός να αλλάξουμε ριζικά αυτόν τον καταρρέοντα κόσμο. Ο δρόμος προς τη Μεγάλη Επαναφορά». (Φυσικά, θα θυμόμαστε και το «σκοτεινό παρελθόν». Ο πρόσφατα αποθανών Χένρι Κίσινγκερ περιγράφεται ήδη ως «εγκληματίας πολέμου»
Και τότε είναι πολύ πιθανή η διάλυση κρατών στο έδαφος των Ηνωμένων Πολιτειών και της ΕΕ - με τη δημιουργία ενός καθαρά υπερεθνικού ευρωατλαντικού. («Η Νέα Ατλαντίδα»)
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
1 σχόλιο:
ΌΛΟΙ ΟΙ
ΡΦΝΟΙ
ΤΡΈΧΟΥΝ ΠΊΣΩ ΑΠΟ
🍑 ΤΟΥ ΚΆΘΕ
$€ΚΙΟΥΡΙΤΑ...
ΧΑΖΆΡΩΝ
ΚΑΙ
ΣΣΣΛΟΥΡΠ 👅
👅 ΣΣΣΛΟΥ ΡΠ!
🍑
Η ΑΠΌΛΥΤΗ ΚΑΤΆΝΤΙΑ!
ΤΑ ΠΡΌΣΤΙΜΑ
Ο ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ
Η ΑΠΑΓΌΡΕΥΣΗ...!!!
ΠΑΡΆΝΟΜΕΣ ΙΑΤΡΙΚΈΣ
ΠΡΆΞΕΙΣ!!!
ΤΟ... ΠΆΡΤΕ ΤΗΛ.
ΤΟ ΤΆΔΕ... ΚΌΜΜΑ!
ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ
ΣΏΣΕΙ
ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑ
ΑΧΑΜΠΑΡΟΙ!!!
ΧΛΑΠΑ ΧΛΟΥΠΕΣ.
Δημοσίευση σχολίου