ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

Hunger Games!! ΟΙ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ!!!

 


Catching the Fire Cult - Προγραμματισμός των Νέων και «Προβλέψεις του Μέλλοντος»


Από τον ΝΗΛ ΧΑΝΓΚ

Αφού παρακολούθησα το Hunger Games: Catching Fire βασισμένο στο μυθιστόρημα της Suzanne Collins, Catching Fire , (η δεύτερη δόση της τριλογίας Hunger Games ), δεν με εξέπληξε ο κρυμμένος συμβολισμός στην ταινία και το τεράστιο «εφηβικό κοινό» που γέμισε σινεμά εκείνο το Σαββατοκύριακο. Εδώ έχουμε προγνωστικό προγραμματισμό στα καλύτερά του, και παρόλο που η ταινία ήταν λίγο πολύ αργή για τις προτιμήσεις μου, αυτό που είδα ήταν το δεύτερο μέρος μιας αφήγησης τριών μερών που φυτεύει ξεκάθαρα ιδέες αποδοχής, θυσίας και επανάστασης στο μυαλό των νέων. . Προσπάθησα να το κρατήσω σύντομο, αλλά με ξέρεις;

Κάποιο υπόβαθρο
Τα βιβλία διαδραματίζονται σε μια υποτιθέμενη φουτουριστική χώρα που βρίσκεται στα ερείπια των Ηνωμένων Πολιτειών, όπου πριν από πολύ καιρό (πολύ μετά το Obama Care) υπήρχαν υποτιθέμενες «13» συνοικίες. Τα μυθιστορήματα του Κόλινς μιλούν για το πώς οι «περιοχές» εξοργίστηκαν στη φτώχεια τους με τον πλούτο και τον ελιτισμό της πρωτεύουσας του Πάνεμ. Οι «περιοχές» επαναστάτησαν, αλλά η πρωτεύουσα απάντησε με μια βάναυση πυρηνική επίθεση, καταστρέφοντας την Περιφέρεια 13 και καθιστώντας τις άλλες περιοχές αβοήθητες, χωρίς φαγητό ή μέσα για να βγουν από το «στρατόπεδό» τους, συγγνώμη, «περιοχή», εκτός και αν επιλέξουν να πεθάνουν στο αγώνες πείνας'. Από αυτό το φόντο λοιπόν έχουμε τη σκηνή και το σκηνικό για την Τριλογία Hunger Games (παρακάτω) .


Δεν πρόκειται να αναλύσω το πρώτο βιβλίο/ταινία σε αυτό το blog, αλλά αρκεί να πω ότι η δεύτερη ταινία (βιβλίο) όπως και η πρώτη, είναι γεμάτη σύμβολα/αρχέτυπα που φαίνονται να είναι κλασικές συσκευές προγραμματισμού. Και το πιο ανησυχητικό είναι ότι τα βιβλία φαίνεται να προβάλλουν ένα πολύ βιώσιμο όραμα για το μέλλον όχι μόνο για την Αμερική αλλά και για τον κόσμο.

Στην αυθεντική ταινία (πρώτο βιβλίο) έχουμε 12 παιδιά που 'διαλέγονται' (κλεμμένα από το κράτος) να σφάζονται μεταξύ τους, πόσο σατανικοί μπορείς να γίνεις; Τα παιδιά που επιλέγονται για να συμμετάσχουν σε αυτόν τον φαύλο θανάσιμο αγώνα είναι τα παιδιά μας , όχι τα δικά τους – παιδιά της ελίτ. Ακούγεται σαν το σχέδιο για όλους τους πολέμους στη Γη σήμερα; Οι συμμετέχοντες στην ταινία, όπως και στην πραγματική ζωή, έχουν εκπαιδευτεί να αποδέχονται έναν κόσμο πολέμου, μάχες, μάχες και τη δολοφονία ο ένας του άλλου. Ανεξάρτητα από το πώς βλέπουμε τους « Αγώνες Πείνας », είναι μια ιστορία για τη σκλαβιά της ανθρωπότητας , η οποία δεν είναι τόσο μακριά στο μέλλον.

Στη δεύτερη ταινία Catching Fire, έχουμε τους 'once child victors' που τώρα παλεύουν για επιβίωση σε ένα τουρνουά 75 ετών που ονομάζεται Quarter Quell, το οποίο είναι ένα γεγονός που λαμβάνει χώρα κάθε 25 χρόνια μετά την προσθήκη ενός νέου κανόνα στο παιχνίδι από τον President Snow. περισσότερα για αυτόν σύντομα. Ο νέος κανόνας για αυτό το Third Quarter Quell δηλώνει ότι οι διαγωνιζόμενοι θα θεριστούν από την υπάρχουσα δεξαμενή νικητών, που βλέπει την Katniss Everdeen (η ηρωίδα) να στέλνεται πίσω στο νέο τουρνουά.
Panem - η Πρωτεύουσα του Κρόνου
Το Καπιτώλιο της «νέας Αμερικής» ή Panem είναι μια ξεκάθαρη αναφορά τόσο στην Αρκαδία όσο και στον Έλληνα θεό της μαγειρικής – τον ​​Παν (αστείο). Σοβαρά, η Αρκαδία ήταν ο τόπος από όπου θα αντλούσε την έμπνευσή της η Βοημία, και τα δύο είναι σύμβολα των αχαλίνωτων, συχνά πολυτελών, άγριων πάρτι κ.λπ. ο θεός του δάσους και η αυλή του με τις δρυάδες, τις νύμφες και άλλα πνεύματα της φύσης. Το Hunger Games Capitol είναι ένα «αστικό» δάσος των «θεών» και στην κλασική «συμβολική αντιστροφή» του αληθινού νοήματος, γίνεται μια πόλη αφιερωμένη σε όλα όσα θα ήταν το αντίθετο της αληθινής ελευθερίας.

Ο Κρόνος συχνά συμβολίζεται ως τράγος ή κεφάλι κατσίκας επειδή το αστρολογικό του ζώδιο είναι ο Αιγόκερως - η κατσίκα. Ο Παν είναι ο τράγος και επομένως ο συμβολισμός του Κρόνου είναι προφανής στη σύνθετη αναπαράσταση της εικόνας του διαβόλου ή του Μπαφομέτ (κάτω). Τόσο ο Αιγόκερως όσο και ο Υδροχόος κυβερνώνται από τον Κρόνο και την «κρυμμένη δονητική» επίδρασή του στις «δυνάμεις που είναι», τις τράπεζες, το νόμο, την εκπαίδευση κ.λπ., επομένως το Pan em είναι η απόλυτη πόλη του Κρόνου του μέλλοντος.
Στην πραγματικότητα, η διάταξη και το «όραμα» της πρωτεύουσας του Panem είναι σε μεγάλο βαθμό η τυπική ολοκληρωτική μελλοντική πόλη που μοιάζει με ναζί. Είναι επίσης μια λέξη που σχετίζεται με το «πανδαιμόνιο» με τη μορφή πανδημίας και πάλι σχετίζεται με το χάος, ή ακριβέστερα «παραγγελία έξω από το πανδαιμόνιο». Οι Αγώνες Πείνας προετοιμάζουν τη νεολαία του σήμερα για κάποιο είδος τυραννικού μέλλοντος που γεννιέται από γεγονότα της επόμενης δεκαετίας που οδηγούν σε παγκόσμιο πανδαιμόνιο;
Panem - η πρωτεύουσα του Κρόνου
Στην πρώτη ταινία υπήρχε ακόμη και ένας «μαύρος κύβος του Κρόνου» στο κέντρο της πρωτεύουσας, (που μου θύμισε τα κεντρικά γραφεία της NSA, αν και μόνο με συμβολικούς όρους), και είναι άλλο ένα σύμβολο για την πλήρη επιτήρηση, την ειδωλοποίηση και την καταστολή των πληροφοριών. Το Panem έχει την «απόλυτη πόλη» που κυβερνά μια μελλοντική Αμερική και χωρίζεται σε δώδεκα συνοικίες. Ακριβώς όπως η αντίληψή μας για τον χρόνο διέπεται από 12 ώρες, μήνες κ.λπ.) Η πρωτεύουσα του Panem είναι μια άλλη «κύρια πόλη του χρόνου» που κυριαρχεί «συμβολικά» στα τμήματα, τις περιφέρειες ή τις περιοχές της.
Συνδέεται με αυτό το 'e' του Pan e m, το οποίο είναι ένα γράμμα που χρησιμοποιείται ευρέως με αριθμητικούς συσχετισμούς σε πολλά λογότυπα ή εταιρείες, κυρίως στα λογότυπα της Intel και του Explorer παρόμοια με τον Κρόνο. Σε λίγο θα έρθω στο Eurostar.
Σύμφωνα με ορισμένους ερευνητές, το γράμμα «e» είναι πολύ σημαντικό γράμμα/αριθμός γιατί αντιπροσωπεύει την πέμπτη ουσία (στοιχείο) ή τη «δύναμη της υπέρβασης», που είναι ακριβώς ο τόπος (η πρωτεύουσα του Παν μ ) όπου η δύναμη και τα παιχνίδια παίζονται. Το «Ε» θα επισημαίνεται πάντα ή θα απορρίπτεται με κάποιο τρόπο σε λογότυπα  και συμβολισμούς για να ενισχύσει αυτή τη δύναμη της υπέρβασης.

Το Μ' είναι επίσης ένα άλλο γράμμα σημαντικό για τα μυστηριακά σχολεία της αρχαιότητας, καθώς είναι το αριθμολογικό ισοδύναμο του '13', έχουμε την 'άνοδο και την πτώση' της Αμερικής στα βιβλία των Αγώνων Πείνας , και φυσικά αυτό σχετίζεται με τις αρχικές 13 συνοικίες ή οι 12 τομείς γύρω από τον 1 (το Καπιτώλιο). Υπάρχουν φυσικά 12 ένορκοι και 1 κριτής. Το «Μ» ή το 13ο γράμμα του αλφαβήτου είναι ο κύριος με 12 μαθητές και, εσωτερικά μιλώντας, ο 13 είναι ο « έμπειρος » των 12 σημείων του ζωδιακού κύκλου. Υπάρχουν μόνο 12 μήνες στο Γρηγοριανό ημερολόγιο ήλιου, αλλά υπάρχουν 13 μήνες στο σεληνιακό ημερολόγιο, υπήρχαν 13 περιοχές, αλλά τώρα απομένουν μόνο 12, κλπ... οι αριθμοί (και τα γράμματα) είναι κωδικοί δόνησης που επηρεάζουν το υποσυνείδητο. Όπως έγραψε κάποτε ο David Icke στο The Biggest Secret .

«Αυτοί οι αριθμοί κωδικοί έχουν ακόμη βαθύτερη σημασία από τους πιο προφανείς των ημερών, των μηνών και του ζωδιακού κύκλου. Οι αριθμοί αντιπροσωπεύουν επίσης συχνότητες δόνησης. Κάθε συχνότητα αντηχεί σε συγκεκριμένο αριθμό, χρώμα και ήχο. Ορισμένες συχνότητες, που αντιπροσωπεύονται από αριθμούς, χρώματα και ήχους, είναι ιδιαίτερα ισχυρές. Τα σύμβολα αντιπροσωπεύουν επίσης συχνότητες και επηρεάζουν το υποσυνείδητο χωρίς το άτομο να καταλάβει ότι συμβαίνει. Αυτός είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο ορισμένα σύμβολα εμφανίζονται σε μυστικές εταιρείες, εθνικές σημαίες, λογότυπα εταιρειών, διαφημίσεις και ούτω καθεξής».

Και θα πρότεινα ότι η προσεκτικά επιλεγμένη λεπτομέρεια σε τέτοιες ταινίες, είναι μέρος αυτής της λογικής.

Ο μασονικός αετός που χρησιμοποιείται στο λογότυπο των περιοχών των Αγώνων Πείνας και της πρωτεύουσας είναι ξεκάθαρα μια απόδοση του αρχαίου ρωμαϊκού αετού (δείτε το τελευταίο μου άρθρο) και μπορεί να βρεθεί στη Μεγάλη Σφραγίδα της Αμερικής και σε πολλά ναζιστικά βασιλικά. Γιατί; Επειδή. Είναι ο Φοίνικας που ανατέλλει από το χάος, το πουλί της αλλαγής και της ανάστασης. Το ίδιο σύμβολο έχει χρησιμοποιηθεί πολλές φορές και σε άλλες ταινίες, οπως στο Pacific Rim , που δείχνει μια μελλοντική παγκόσμια κυβέρνηση να χρησιμοποιεί το ίδιο φτερωτό έμβλημα. Θα πρότεινα επίσης ότι το έμβλημα του Mocking Jay των Αγώνων Πείνας είναι επίσης σύμβολο για τους ίδιους λόγους. Θα επανέλθω σε αυτό αργότερα.
 Ο φτερωτός δίσκος ή το σπαθί με τα φτερά είναι επίσης ένα κλασικό αρχαίο σύμβολο του Κρόνου και σχετίζεται με τον πλέον αέριο γίγαντα ως Άρχοντα των Δαχτυλιδιών, που κυβερνά σε μια χρυσή εποχή σε μια πολύ διαφορετική Γη. Όσο περισσότερο κοιτάζω τον συμβολισμό του Κρόνου, τόσο περισσότερο βλέπω μια «μορφή σκέψης» (κύμα μορφή), ή μια δόνηση που διαπερνά τη συλλογική σκέψη της ανθρωπότητας.
Σημάδια και σύμβολα κυβερνούν τον κόσμο, όχι νόμοι
Οι 12 Περιφέρειες - Ατζέντα 21
Δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να δεις τις συνδέσεις μεταξύ αυτού που είναι γνωστό ως Ατζέντα 21 και της πιθανής (ενδεχόμενης) αναμόρφωσης της γης στη σημερινή Αμερική, για να γίνει κάτι παρόμοιο με αυτό της Districts στις ταινίες The Hunger Games .

Το Agenda 21 καθιερώθηκε στη Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον και την Ανάπτυξη στο Ρίο ντε Τζανέιρο της Βραζιλίας το 1992, με οικοδεσπότη τον Maurice Strong (παρακάτω), έναν Καναδό δισεκατομμυριούχο πετρελαίου και επιχειρήσεων και μακροχρόνιο frontman των Rothschilds and Rockefellers όπως εκτίθεται στο Τα βιβλία του David Icke και άλλων με τα χρόνια. Ο Strong υπήρξε ηγέτης του προγράμματος «εκμεταλλεύομαι το περιβάλλον για να απατήσω τον λαό», το οποίο είναι πλέον μια τυπική πολιτική που υιοθετείται παγκοσμίως από σχεδόν κάθε χώρα. Οι χάρτες των νέων «περιφερειών» της ΕΕ που διέρρευσαν δείχνουν επίσης «περιοχές» ή περιοχές που θα άλλαζαν τελικά την ίδια τη γη, τα σύνορα και επομένως την «πραγματικότητα» για τους ανθρώπους σε αυτό που κάποτε θεωρούνταν εθνική κυριαρχία. Το Ηνωμένο Βασίλειο θα χωριστεί σε τρεις τομείς που θα συνδέονται με κομμάτια άλλων χωρών για τη δημιουργία « διεθνικών περιοχών ».
Ο Maurice Strong και ο Πρόεδρος Snow
Η Ατζέντα 21 είναι βασικά η αμερικανική στεριά (μαζί με τον κόσμο) που κατασχέθηκε για μικρή και άκρως ελεγχόμενη χρήση. Είναι ένα δοξασμένο κίνημα «περιφράγματος» σε «πολύ μεγάλη κλίμακα». Δείτε το βίντεο ημερολόγιό μου για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις Πράξεις περίφραξης του 18ου και 19ου αιώνα στη Βρετανία.
Το τέλος της Αμερικής όπως την ξέρουμε σήμερα.
Η μάζα του πληθυσμού θα συγκεντρωνόταν σε πολυώροφα, πυκνοκατοικημένες «ζώνες ανθρώπινων οικισμών» και θα απαγορευόταν η πρόσβαση σε κάτι σαν το 80 τοις εκατό της σημερινής Αμερικής. Το Agenda 21 είναι χωρίς αμφιβολία ο κόσμος των Αγώνων Πείνας με μια παγκόσμια επιβεβλημένη ιεραρχία από πάνω προς τα κάτω που έχει μια παγκόσμια κυβέρνηση που χρησιμοποιεί τον παγκόσμιο στρατό και την αστυνομία της για να επιβάλει τη θέλησή της σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο (οι περιφέρειες της ταινίας). Το America 2050 που χρηματοδοτήθηκε από τον Rockefeller δημιούργησε επίσης έναν χάρτη των νέων Ηνωμένων Πολιτειών χωρισμένες σε «έντεκα» «μεγα-περιοχές» που περιλαμβάνει τμήματα του Καναδά (βλ. παρακάτω). Ο χάρτης δείχνει τα βορειοδυτικά των ΗΠΑ και τον Καναδά ως μια μεγα-περιοχή γνωστή ως «Κασκάδια» και αυτό το περιφερειακό σύστημα έρχεται με τη συλλογική ονομασία «μεγαλόπολη», που σημαίνει ελληνική μεγάλη πόλη ή μεγάλη πόλη . Έπρεπε να το ονομάσουν Panem! Μην νομίζετε ούτε λεπτό ότι το σενάριο για τα βιβλία The Hunger Games είναι καθαρά «μυθοπλαστική».
Panem στα σκαριά
Οι σιδηροδρομικές εξελίξεις για τις μεγάλες περιφέρειες σε όλες τις ΗΠΑ συμβαδίζουν επίσης με τη μετακίνηση μεγάλων στρωμάτων ανθρώπων σε όλη τη γη, από περιοχή σε περιοχή και πέρα ​​από αυτήν. Τι είπε εκείνο το διάσημο τραγούδι Beautiful World του Donald Fagan;

«Στακόμαστε σκληρά κάτω από αστέρια και ρίγες
Μπορούμε να πούμε
Αυτό το όνειρο είναι εν όψει
Πρέπει να το παραδεχτείς
Σε αυτή τη χρονική στιγμή που είναι ξεκάθαρο
Το μέλλον φαίνεται λαμπρό
Σε αυτό το τρένο όλος ο γραφίτης και η λάμψη
Υποθαλάσσια με τρένο
Ενενήντα λεπτά από τη Νέα Υόρκη στο Παρίσι
Λοιπόν μέχρι τα εβδομήντα έξι θα γίνουμε ΑΟΚ
Τι όμορφος κόσμος θα είναι αυτός...»


Μια μελλοντική παγκόσμια κοινωνία των Αγώνων Πείνας δεν θα είναι όμορφη, αλλά τα τρένα μπορεί να κυκλοφορούν «υπό τη θάλασσα» σιδηροδρομικά μέχρι τότε; Πώς μετέφεραν οι Ναζί τα θύματά τους κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο; Στα τρένα φυσικά! Και κρίμα, μια μελλοντική παγκόσμια κυβέρνηση δεν θα το σκεφτόταν δύο φορές για να μεταφέρει ανθρώπους με τρένο σε διακρατικό επίπεδο, αν υπήρχαν στο μέλλον οι σήραγγες και τα τρένα. Τέλος πάντων πίσω στο τώρα.

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, η κυβέρνηση μιλά για τη δημιουργία ενός νέου δικτύου τρένων (το HS2) υπερ-γρήγορων τρένων που έχουν σχεδιαστεί για να φιλοξενούν έναν αυξανόμενο πληθυσμό που συνδέει τον Βορρά με τον Νότο και φυσικά με την Ευρώπη (μέσω Euro star), ώστε να ταιριάζει με το ταχύτητες των ευρωπαίων γειτόνων μας.
Όποια και αν είναι μια παγκόσμια κοινωνία, τα τρένα θα διαδραματίσουν τεράστιο ρόλο στο μέλλον της
Το Eurostar (δείτε την έμφαση στο «e» ξανά στο λογότυπό του) και η σήραγγα, που κατασκευαζόταν στα χρόνια της Θάτσερ στη Βρετανία άνοιξε επίσημα το 1994 επί της τελευταίας κυβέρνησης των Τόρις. Δεν είναι μεγάλη η φαντασία να υποθέσουμε ότι ένας κινητήριος παράγοντας πίσω από αυτό ήταν η επερχόμενη «σύνδεση» όλων των τρένων υψηλής ταχύτητας προς μια μεγαλύτερη μορφή διαπεριφερειακής μεταφοράς. Στα χαρτιά φυσικά φαίνεται υπέροχο, είναι να ελευθερώσει χωρητικότητα στις υπάρχουσες σιδηροδρομικές γραμμές για περισσότερες υπηρεσίες προαστιακού, αγροτικού και εμπορευματικού τρένου, πράγμα που σημαίνει λιγότερα αυτοκίνητα και φορτηγά στους δρόμους μας (μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και του άνθρακα). Λοιπόν, κατά κάποιο τρόπο αυτό είναι αλήθεια εάν πιστεύετε όλες αυτές τις ανοησίες φυσικά; Αλλά τα «νέα υπερ-γρήγορα» τρένα όπως το HS2 (θα μπορούσαν) να αφορούν περισσότερο τον περιορισμό της κίνησης και το πιο σημαντικό, την αναμόρφωση του τοπίου και του τρόπου με τον οποίο ταξιδεύουν οι μάζες. Όπως αναφέρει ο ιστότοπος της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου:

"Σκοπεύουμε να επενδύσουμε περισσότερα από 70 δισεκατομμύρια £ σε όλες τις μορφές μεταφοράς έως το 2021. Το High Speed ​​2 (HS2) αποτελεί μέρος αυτού, αντιπροσωπεύοντας 16 δισεκατομμύρια £ αυτής της επένδυσης. Αναπτύσσουμε το HS2 για να παρέχει στους βρετανικούς σιδηροδρόμους νέα χωρητικότητα, καλύτερη συνδεσιμότητα και ταχύτερα ταξίδια. Το HS2 θα συνδέει 8 από τις 10 μεγαλύτερες πόλεις της Βρετανίας, εξυπηρετώντας 1 στους 5 του πληθυσμού του Ηνωμένου Βασιλείου. Θα επιτρέψει σε περισσότερους επιβάτες να χρησιμοποιούν τρένα και σε περισσότερους φορείς εκμετάλλευσης εμπορευμάτων να χρησιμοποιούν σιδηροδρομικές και όχι οδικές 16

δισεκατομμύρια σε κάτι που θα βοηθούσε στη δημιουργία αυτού του φουτουριστικού κεντρικά ελεγχόμενου κόσμου αξίζει να ξοδέψετε χρήματα ε Η κινεζική κυβέρνηση πρότεινε επίσης την κατασκευή ενός δικτύου διευρασιατικών σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας που συνδέουν από την Κίνα με τη Ρωσία, την Ευρώπη, την Κεντρική Ασία, την Ινδία και τη Σιγκαπούρη μέσω Ινδοκίνας και η Ρωσία έχει προτείνει την κατασκευή μιας σιδηροδρομικής σύνδεσης υψηλής ταχύτητας, (πετρελαίου και αγωγού φυσικού αερίου) και μια σύνδεση οπτικών ινών με τη Βόρεια Αμερική μέσω μιας σήραγγας μήκους περίπου 100 km κάτω από το Βερίγγειο Στενό. Λοιπόν, δείτε, αλλά φυσικά σε έναν Ιδανικό «κεντρικά ελεγχόμενο κόσμο», όλες αυτές οι γραμμές και οι διαδρομές θα χρησιμοποιηθούν, μόλις οι πτήσεις δαιμονοποιηθούν περαιτέρω υπό την ανοησία του φόρου άνθρακα για την αλλαγή του κλίματος.
Το δρεπάνι του Κρόνου στο λογότυπο της Ατζέντας 21
Τόσο η μείωση των ανθρώπων που χρησιμοποιούν καύσιμα άνθρακα (δρόμοι) όσο και η μείωση του πληθυσμού, ώστε να μπορεί να «διαχειρίζεται» πιο εύκολα στο όνομα της «σωτηρίας του πλανήτη» είναι όλα μέρος της Ατζέντα 21. Το ίδιο είναι και το θέμα μιας μαζικής σφαγής του ανθρώπινου πληθυσμού. Ακόμη και η Παγκόσμια Αξιολόγηση της Βιοποικιλότητας των Ηνωμένων Εθνών απαιτεί να μειωθεί ο παγκόσμιος πληθυσμός στο ένα δισεκατομμύριο και οι «ελιτιστές» frontmen όπως ο δισεκατομμυριούχος της Microsoft Μπιλ Γκέιτς και ο ιδρυτής του CNN, Τεντ Τέρνερ, έχουν υποστηρίξει πολύ έντονα μια τέτοια σύλληψη. Ο Τέρνερ έδωσε περισσότερα από ένα δισεκατομμύριο δολάρια στα Ηνωμένα Έθνη για μείωση του πληθυσμού και είπε ότι ο ιδανικός αριθμός θα ήταν μεταξύ 200 και 300 εκατομμυρίων – μείωση 95%. Συγκλονιστικό το ξέρω! Για πιο λεπτομερείς πληροφορίες δείτε το νέο βιβλίο του David Icke - The Perception Deception .

Ο Πρόεδρος Κρόνος και η αγάπη του να βλέπει τον νεαρό σκοτωμένο
Πρόεδρο Σνόου τον οποίο υποδύεται ο Ντόναλντ Σάδερλαντ στις ταινίες, είναι μια κλασική φιγούρα του Κρόνος (Κρόνος). Η εμφάνιση του Father Christmas είναι ένα πράγμα, αλλά η «πατρική φιγούρα» και ο τυραννικός πρόεδρος που κατοικεί πάνω από το Panem (πρωτεύουσα του Κρόνου) είναι λίγο δώρο. Ο Κρόνος ήταν ο θεός του χρόνου, που συχνά απεικονιζόταν ως μωρό σε μια φάτνη και ως ένας γέρος με λευκά γενειοφόρος άνδρας, τον οποίο ονομάζουμε σήμερα «Παλιός Πατέρας» και το Snow φυσικά προεδρεύει ως «πατέρας ώρα» στις 12 περιοχές.
Cronos σε διάφορες μορφές τέχνης
Το όνομα «Cronos» στην πραγματικότητα σημαίνει «χρόνος» και ως θεότητα που λέγεται ότι καταβροχθίζει τα παιδιά του, ο Snow επίσης απολαμβάνει συμβολικά τα «παιχνίδια» που φέρνουν θάνατο για τα «εκλεκτά» παιδιά (αφιερώματα) που αγωνίζονται στο τουρνουά. Σύμφωνα με τον μύθο, ο Κρόνος καταβρόχθισε τα παιδιά του για να μην τον πετάξουν, εξ ου και η λογική πίσω από τους Αγώνες Πείνας. Είναι η σατανική (Σατουρνική) νοοτροπία της γραμμής αίματος των Illuminati στο Τεκτονικό «T». Το Snow διοργανώνει ακόμη και πολυτελή προεδρικά πάρτι στην πρωτεύουσα, ενώ ο πληθυσμός των Δώδεκα Περιφερειών λιμοκτονεί στις υπαίθριες φυλακές τους. Ακούγεται πολύ οικείο για να είναι στο μέλλον ;
Πλούσια πάρτι που διοργανώνει η ελίτ του Panem – πολυτελή πάρτι που διοργανώνουν οι Ρότσιλντ και άλλες ελίτ οικογένειες.
Σε μια σκηνή ο Πρόεδρος Σνόου (Ντόναλντ Σάδερλαντ) μιλά με τον δημιουργό του παιχνιδιού Πλούταρχο Χέινσμπι (Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν), σχετικά με την Κάτνις Έβερντιν και τα αφιερώματα, τους νικητές και τις τάξεις των σκλάβων.
Η Snow λέει, «Ολόκληρο το είδος της πρέπει να εξαλειφθεί. "

Αυτή είναι η ναζιστική νοοτροπία σε μια ταινία, αλλά είναι ακόμα εδώ και τρέχει την εκπομπή. Έχω διαβάσει σε πολλές πηγές ότι ο απώτερος στόχος της Ατζέντα 21 είναι να έχουμε μια παγκόσμια Κίνα, μια κοινωνία που ήταν κλειστή και απομονωμένη για δεκαετίες για να επιτραπεί στη σχεδιαζόμενη παγκόσμια κοινωνία να τελειοποιηθεί, να αναπτυχθεί και να δοκιμαστεί ως προς την αποτελεσματικότητά της. Ένα πρωταρχικό στοιχείο αυτού είναι η δημογραφική πολιτική του ενός παιδιού (ή κανενός). υγειονομική περίθαλψη ή εκπαίδευση. Συχνά σκοτώνονται, αν είναι γυναίκες, για να σταματήσουν να γεννούν παιδιά αργότερα στη ζωή τους, και διαφορετικά αφήνονται σε «θάνατους» όπου δολοφονούνται συστηματικά λόγω παραμέλησης και πείνας . Ναι, The Hunger Games in Η «πραγματική του μορφή του 21ου αιώνα»

Η Κάτνις είναι η Άρτεμις - η θεά
Σύμφωνα με τη Wikipedia, ο ελληνικός μύθος του Θησέα χρησίμευσε ως βασική βάση για την ιστορία των Αγώνων Πείνας , αλλά για όσους διαβάσουν το ιστολόγιό μου, δεν θα είναι έκπληξη ανακαλύψτε ότι η Κάτνις είναι περισσότερο μια αναπαράσταση της Άρτεμης, της Νταϊάνας και ακόμη και της Ευρώπης.
Νταϊάνα, Άρτεμις, Κάτνις – ίδιο αρχέτυπο
Στην κλασική περίοδο της ελληνικής μυθολογίας, η Άρτεμις - συχνά περιγράφεται ως η κόρη του Δία και της Λητούς, και η δίδυμη αδερφή του Απόλλωνα (εξ ου και παίρνει φωτιά). Ήταν η ελληνική θεά του κυνηγιού (τα παιχνίδια της πείνας) και η θεά των άγριων ζώων, της ερημιάς, του τοκετού, της παρθενίας και προστάτιδα των νεαρών κοριτσιών (η Πρεμ και η αδερφή της στην ταινία). Συχνά απεικονιζόταν ως κυνηγός που κουβαλούσε τόξο και βέλη και η Άρτεμη θεωρούνταν από τους Παναρκαδικούς της αρχαίας Ελλάδας ως κόρη της Δήμητρας – των μητριάρχων που προϋπήρχαν του ολυμπιακού πανθέου. Δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ότι η Κόλινς χρησιμοποίησε το αρχέτυπο της Άρτεμις για τον χαρακτήρα της Katniss, αλλά αυτό που μπορεί να παρατηρηθεί είναι πώς αυτός ο βασικός γυναικείος ρόλος είναι σύμβολο για την «Επανάσταση», μια νέα τάξη πραγμάτων και, το πιο σημαντικό, ένα νέο παγκόσμιο σύστημα. βλέπω.
Η μελλοντική Ναζιστική Αμερική, ας ελπίσουμε ότι δεν...
Κάνοντας τη διασημότητα υπό την πίεση
Αφού κέρδισαν τους 74ους Αγώνες Πείνας, η Κάτνις Έβερντιν (Τζένιφερ Λόρενς) και η Πίτα Μέλαρκ (Τζος Χάτσερσον) επιστρέφουν στο σπίτι στην Περιφέρεια 12. Την ημέρα που η Κάτνις και η Πίτα πρόκειται να ξεκινήσουν μια «περιοδεία νίκης» στη χώρα. την επισκέπτεται ο Πρόεδρος Snow, ο οποίος εξηγεί ότι όταν αψήφησε την πρωτεύουσα παραβιάζοντας τους κανόνες (έτσι ώστε αυτή και η Peeta επιβίωσαν και οι δύο από τους τελευταίους Αγώνες πείνας), ενέπνευσε εξεγέρσεις σε περιοχές και τώρα πρέπει να συνεχίσει να προσποιείται ότι είναι ερωτευμένη με την Peeta ή η οικογένειά της θα σκοτωθεί. Είναι για να «διατηρούν την ψευδαίσθηση» ότι οι πράξεις της ήταν από αγάπη και όχι για να υποκινήσουν «εξέγερση». Οι Elite είναι και οι δύο τρομοκρατημένοι από την «πραγματική αγάπη» και φυσικά μια εξέγερση, ειδικά την έκδοση μη συμμόρφωσης.
Ο πρώτος σταθμός της περιοδείας τους είναι στην περιοχή 11, το σπίτι της φίλης της Κάτνις, Ρου, της 12χρονης που συμμετείχε στους 74ους Αγώνες Πείνας. Η Πίτα προσφέρεται να διαβάσει την ομιλία από ένα σενάριο της Έφη (Ελίζαμπεθ Μπανκς), μια όμοια εμφάνιση της Lady Gaga τους παρέχει, αλλά την πετάει και εκφράζει τις σκέψεις του αντ' αυτού, μια επικίνδυνη πράξη σε ένα φασιστικό κράτος.
Διατήρηση της Ειρήνης μέσω του φόβου, της βίας και της καταπίεσης
Καθώς φεύγουν, μια λυπημένη Κάτνις εκφωνεί μια εμπνευσμένη ομιλία που κάνει έναν ηλικιωμένο άνδρα να σφυρίξει τη μελωδία που χρησιμοποίησε η Κάτνις κατά τη διάρκεια των 74ων Αγώνων Πείνας για να ενημερώσει τη Ρου ότι ήταν ασφαλής και παρέχει τον χαιρετισμό με τα τρία δάχτυλα της Περιφέρειας 12, περισσότερα για αυτό σύντομα.

Όλοι ακολουθούν τον άνδρα έως ότου οι Ειρηνευτές (πάνω) τον πυροβολούν νεκρό, με αποτέλεσμα η Κάτνις να ουρλιάζει από τη φρίκη αυτού που μπορεί να περιγραφεί μόνο ως σκηνή από την κατεχόμενη ναζιστική Ευρώπη της δεκαετίας του '40. Αυτοί πρέπει να είναι οι ίδιοι «ειρηνευτές» που οδηγούνται για να εκπροσωπήσουν το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ όταν επιτίθενται νόμιμα σε άλλες χώρες, για να διατηρήσουν την ειρήνη; Φοβούμενος για την ασφάλειά τους, ο Haymitch (Woody Harrelson), ο μέντορας της Katniss και της Peeta, λέει στην Katniss και στην Peeta ότι έχουν γίνει πολιτικός στόχος λόγω της ανυπακοής τους στα παιχνίδια που «επιβίωσαν» και οι δύο μαζί, κάτι που δεν είχε συμβεί ποτέ στα 74 χρόνια του. της ιστορίας.
Όταν επιστρέφουν στην Περιφέρειά τους 12, βρίσκουν ότι ο Γκέιλ (πάνω) έχει συλληφθεί και μαστιγώνεται δημόσια επειδή υπερασπίστηκε μια ηλικιωμένη γυναίκα όταν ένας «υπέροχος» Διοικητής και η αστυνομία του (στρατεύματα) μάζευαν ανθρώπους και κατέστρεφαν τα σπίτια τους. Και πάλι η Κάτνις και η Πίτα «πηγαίνουν» στην τάξη του πώς λειτουργούν τα πράγματα στεκόμενοι μπροστά στον μανιακό, ψυχοπαθή με στολή, έναν χαρακτήρα που θα έκανε ακόμα και τους Χίμλερ να ανατριχιάσουν.
Φασισμός χθες, σήμερα και αύριο – Η κοινωνία των Αγώνων Πείνας
Όπως είπα παραπάνω, η ίδια νοοτροπία εξακολουθεί να είναι στην εξουσία και να λειτουργεί τις ίδιες τις δομές που θα επιφέρουν το είδος του ανελέητου αστυνομικού κράτους που βλέπουμε στην ταινία.

Καλώς ορίσατε στη Νέα Παγκόσμια Τάξη
Ο κόσμος στον οποίο γεννιέται η Κάτνις είναι ένας κόσμος που είναι ο «παράδεισος» των Illuminati, ένας τόπος απόλυτης υποτέλειας και «τάξης» – μια «νέα παγκόσμια τάξη», που βρίσκεται ξανά στα πρόθυρα της αλλαγής. Είναι ένα αστυνομικό κράτος του απόλυτου είδους, παραδόξως που δεν διαφέρει από αυτό που απεικονίζεται στην ταινία Equilibrium και THX 1138 , η τελευταία ήταν η πρώτη επίσημη ταινία του George Lucas. Όλες αυτές οι ταινίες απεικονίζουν μια στρατιωτική αστυνομία που ασκεί απόλυτη βία και βαρβαρότητα σε μια φυλή σκλάβων. Ένα μελλοντικό σενάριο που μπορεί να μην είναι τόσο μακριά, εκτός κι αν οι άνθρωποι αρχίσουν να βλέπουν τη φυλακή που χτίζεται γύρω από τις αισθήσεις τους σήμερα, σε αυτό το χρονικό πλαίσιο-πραγματικότητα! Εάν η Αμερική μπορεί να πάει από τους καουμπόηδες στα διαστημικά ταξίδια σε λιγότερο από έναν αιώνα, τότε όλα είναι πιθανά.
Συνεχίζοντας το δυσάρεστο θέμα της Ναζιστικής Γερμανίας, η πλατεία του Καπιτωλίου σε πολλές από τις «Περιφέρειες» και στην πρωτεύουσα, μοιάζει πολύ με τις προπολεμικές συγκεντρώσεις της ναζιστικής Γερμανίας, με τις κερκίδες της να περιέχουν χιλιάδες θεατές και υποστηρικτές που στέκονται μπροστά από ντυμένα διακριτικά και μια εξέδρα από όπου ο δικτάτορας σπρώχνει την προπαγάνδα του στις μάζες. Δείτε αυτό το ενδιαφέρον blog εδώ για περισσότερες πληροφορίες.
Βρείτε τη διαφορά; Η ιστορία θα μπορούσε να επαναληφθεί, καλά λάθος, έχει ήδη!
Σε μια άλλη σκηνή που απεικονίζει την είσοδο του "Victory Village" που θυμίζει παράξενα την είσοδο του διαβόητου ναζιστικού στρατοπέδου συγκέντρωσης Άουσβιτς, με την αλάνθαστη ταμπέλα που έγραφε "Arbeit macht frei" ή "Η δουλειά θα σε ελευθερώσει" , δίνει μια αίσθηση. του είδους του κόσμου που η φουτουριστική Αμερική έχει (θα μπορούσε) να γίνει - ένα γιγάντιο στρατόπεδο εργασίας.
http://www.illuminatiagenda.com/the-hunger-games-catching-fire-nazi-symbolism-throughout/

Τσιπ ενσωματωμένα σε όλους.
Στους ίδιους τους αγώνες, και σε ολόκληρο τον κόσμο της πόλης, οι διαγωνιζόμενοι είναι «μικροτσίπ» και ολόκληρη η μελλοντική κοινωνία μοιάζει κυριολεκτικά με ένα είδος ολοκληρωτικού κόσμου που η ναζιστική ελίτ της δεκαετίας του 1940 θα είχε ντριμπλάρει στο στόμα. Το Panem είναι η «υψηλής τεχνολογίας» τεχνολογική ζωή από περιοχή σε περιοχή, με τα πάντα που συνδέονται με μικροτσίπ, συστήματα επικοινωνίας κ.λπ. εφηύρε την τραπεζική και την πολιτική και την ίδια την τεχνολογία που καταναλώνουμε και έχουμε βοηθήσει στη δημιουργία.
Με τον συμβολισμό της Άρτεμης τόσο προφανή στα βιβλία και τις ταινίες The Hunger Games , αξίζει να σημειωθεί ότι η ΕΕ έχει ένα έργο που ονομάζεται « Artemis Joint Undertaking» που παρέχει το ίδιο το τεχνολογικό υλικό και λογισμικό που θα μπορούσαν εύκολα να αποτελέσουν μέρος αυτού του δυστοπικού μέλλοντος που εγκαινιάζουμε μέσα στο έτος. Μετά την 11η Σεπτεμβρίου είχαμε επίσης τη θυγατρική του Ομίλου Carlyle με την επωνυμία «Matrics» (παραπάνω) να προωθήσει ένα τσιπ παρακολούθησης σε σχήμα Σβάστικα που θα χρησιμοποιηθεί σε παγκόσμια μελλοντική υποδομή RFID. Χτισμένα στη βάση της τεχνολογίας της IBM, τα συστήματα Artemis σχεδιάστηκαν και πουλήθηκαν ως μέσα για τον εντοπισμό και την καταπολέμηση λοιμώξεων στα μωρά, αλλά και για τη συλλογή δεδομένων τόσο από ιατρικά αρχεία όσο και από «αισθητήρες σε πραγματικό χρόνο» που τροφοδοτούν δεδομένα, αυτό που η δική της βιβλιογραφία αποκαλεί». ο κόσμος των μηχανών». Σύμφωνα με την ιστοσελίδα της Artemis: «Η Artemis εργάζεται για τη δημιουργία ενσωματωμένων υπολογιστικών συστημάτων, αν και αόρατα, συμβάλλουν σημαντικά στη βελτίωση της καθημερινότητάς μας». Επιπλέον, προσφέρουν σύγχρονες βιομηχανικές εφαρμογές που αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της ευρωπαϊκής οικονομίας και αυτό που θα γίνει – ηλεκτρονικό νόμισμα [παγκόσμιο νόμισμα] Ο ιστότοπος συνεχίζει λέγοντας: «Για να προωθηθούν οι οικονομίες του να κλιμακώσει, να μειώσει το κόστος και να ενθαρρύνει την εμπορία προϊόντων που βασίζονται σε αυτές τις τεχνολογίες, η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) εγκαινιάζει μια σύμπραξη δημόσιου-ιδιωτικού τομέα στον τομέα της έρευνας σε ενσωματωμένα συστήματα υπολογιστών με τη μορφή κοινής τεχνολογικής πρωτοβουλίας, που υλοποιείται από την ARTEMIS Κοινή Επιχείρηση. Με άλλα λόγια , η μαζική ενσωμάτωση των κινητών τηλεφώνων σε τραπεζικές κάρτες, αυτοκίνητα και αεροπλάνα (όλα τα μέσα μεταφοράς), σε όλες τις υπολογιστικές συσκευές, θα κάλυπτε το 98% της συνολικής χρήσης παγκοσμίως. Η αγορά για αυτό είναι πέρα ​​από λόγια, με πάνω από 4 δισεκατομμύρια ενσωματωμένα συστήματα που πουλήθηκαν το 2007 και η παγκόσμια αγορά αξίας 60 δισεκατομμυρίων ευρώ και αυξάνεται με ετήσιο ρυθμό 14 % το 2010! Μιλάτε για το κέρδος από την «ευτυχισμένη» δουλεία των άλλων; Panem ερχόμαστε!

Οι υπολογιστές απομακρύνονται από την επιφάνεια εργασίας και μπορούν να βρεθούν σε «καθημερινές συσκευές» όλων των ειδών από τηλέφωνα μέχρι έξυπνους μετρητές. Οι καινοτομίες που γίνονται δυνατές από τα ενσωματωμένα συστήματα κάνουν τη ζωή μας πιο υγιή και ενδιαφέρουσα (έτσι μας λένε), τις μεταφορές μας ασφαλέστερες και τη χρήση ενέργειας πιο βιώσιμη. Βρίσκονται στο επίκεντρο της βιομηχανικής καινοτομίας και της ανταγωνιστικότητας, δημιουργώντας και διατηρώντας θέσεις εργασίας και οικονομική ευημερία, ω ναι; Στην ταινία, και όπως και άλλες ταινίες αυτού του είδους, ο κόσμος διοικείται από μικρο-τσιπ, ολογραφικές διεπαφές και στο τέλος, οι υπολογιστές και ο παγκόσμιος ιστός γίνεται μια «συνείδηση ​​ζωντανής μηχανής». Το Διαδίκτυο είναι μια τεχνητή συνείδηση ​​και χωρίς κανένα τέντωμα της φαντασίας θα μπορούσε να γίνει μια ζωντανή οντότητα. Ένα δίχτυ ουρανού συνολικής επιτήρησης αν θέλετε; Έχουμε ήδη αυτό το είδος επιτήρησης με τα συστήματα « intellistreets » και στην ταινία The Hunger Games , όλοι παρακολουθούνται από μια προηγμένη έκδοση αν αυτή η τεχνολογία.
The Living World Wide Web - AI και η γέννηση του Machine World. © Neil Hague 2013
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα ARTEMIS, πάνω από 40 δισεκατομμύρια ενσωματωμένοι υπολογιστές θα κυκλοφορούν μέχρι το 2020 και φυσικά το 2021 θα είναι ένα κρίσιμο έτος για το σημείο καμπής όσον αφορά τις παγκόσμιες αλλαγές, κατά την άποψή μου. Όπως και να μοιάζει ο κόσμος, θα διοικείται από τεχνολογία που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για να καταστρέψει ό,τι έχει απομείνει από την ελευθερία. Σε ποια περιοχή θα είσαι;

Ένας φοίνικας που ανεβαίνει
Στην πρωτεύουσα, η πλέον διασημότητα «αφιερώματα» εκπαιδεύεται πριν από την έναρξη των αγώνων, ενώ η Κάτνις εφιστά την προσοχή πολλών άλλων αφιερωμάτων, οι οποίοι την χειροκροτούν καθώς νικάει επιτυχώς τους αντιπάλους του ολογράμματος στον προσομοιωτή προπόνησης. Κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης δεξιοτήτων, δένει μια θηλιά στο λαιμό ενός ανδρείκελου και το κρεμάει με το όνομα Seneca Crane (το όνομα του προηγούμενου δημιουργού παιχνιδιών) ζωγραφισμένο πάνω του. Στις τηλεοπτικές συνεντεύξεις των αφιερωμάτων με τον Caesar Flickerman (Stanley Tucci) κάτω δεξιά, όλα τα αφιερώματα εκφράζουν μια αντίθεση στην εκτέλεση του Quarter Quell σε μια προσπάθεια να ακυρωθούν τα παιχνίδια. Έχουμε δει την έννοια των τηλεοπτικών «παιχνιδιών σφαγής» όπου ένα «απευαισθητοποιημένο κοινό» καταναλώνει άλλους άτυχους θανάτους, όπως το Running Man με πρωταγωνιστή τον Σβαρτσενέγκερ (αριστερά). Μην το αποκλείετε παιδιά; Εάν οι άνθρωποι παρακολουθούν δημόσιες εκτελέσεις στον λεγόμενο πολιτισμένο κόσμο και άλλες ατελείωτες σκατά που είναι γνωστές ως ριάλιτι , τότε το μελλοντικό τηλεοπτικό πρόγραμμα είναι ορθάνοιχτο. Μπορείτε να το παρακολουθήσετε ακόμη και στο «έξυπνο android «ζωντανό τηλέφωνο» σας.
Για την τηλεοπτική συνέντευξη της Κάτνις, φοράει νυφικό, όπως «παραγγέλθηκε» από τον Πρόεδρο Σνόου. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, η Κάτνις περιστρέφεται και το φόρεμα μεταμορφώνεται σε κοροϊδευτικό τζάι, το σύμβολο της εξέγερσης, σύμφωνα με το βιβλίο. Ωστόσο, δεν είναι η μόνη γυναίκα που έχει τη μορφή πουλιού στη «χώρα των διασήμων». Φυσικά η ταινία Black Swan , με πρωταγωνίστρια τη Natalie Portman, είναι ένα οπτικό παράδειγμα αυτής της μεταμόρφωσης σε ένα άλλο «ον» και η Lady Gaga έχει μεταμορφωθεί σε κοράκι, τι δεν έχει μετατραπεί ή φορέσει; Είμαι σίγουρος ότι θα της άρεσε να την ευλογεί ο Panem.
Ωστόσο, το πουλί μοιάζει εντυπωσιακά με ένα πουλί Bennu της Αιγύπτου, επίσης έναν γερανό και έναν Phoenix, ειδικά όταν είναι περικυκλωμένο από φωτιά. Και ο Φοίνικας είναι ένα κλασικό σύμβολο του σχολείου μυστηρίου που σχετίζεται με τις «αόρατες δυνάμεις» που «μεταμορφώνουν κόσμους». Η Σαλαμάνδρα στα αλχημικά κείμενα είναι το ίδιο πλάσμα.
Φοίνικας, Σαλαμάνδρα και που κοροϊδεύουν τη φωτιά - όλα σύμβολα μεταμόρφωσης
Η Κάτνις και η Πίτα στην φωτιά είναι ο Απόλλωνας και η Άρτεμις που καβαλούν άρμα σε ένα ελληνικό νόμισμα
 Και οι δύο στολές Katniss και Peetas βάζουν φωτιά όταν μπαίνουν στην αρένα πριν από το τουρνουά και με την Katniss να γίνεται το πουλί που φλέγεται, είναι μια ενσάρκωση της επερχόμενης μεταμόρφωσης» - η αρχή και το τέλος. Η Κάτνις και η Πίτα είναι σύμβολα της Άρτεμης και του Απόλλωνα (δίδυμα) και παιδιά της Νέας Παγκόσμιας Τάξης των Θεών. Η φωτιά χωρίς καπνό είναι επίσης ένα σημαντικό σύμβολο που χρησιμοποιείται από τους Illuminati και είναι το όχημά τους για την επικοινωνία με τους άρχοντες.

Και όσο σίγουρος κι αν είμαι άντρας του Γιορκσάιρ (σε αυτή τη ζωή) και δεν έχω διαβάσει το τρίτο βιβλίο, η Κάτνις προορίζεται να πεθάνει και ή να κάνει παιδιά (πιθανώς και τα δύο) λόγω αυτού του συμβολικού θέματος που αντιπροσωπεύει. Όπως είπα νωρίτερα, είναι επίσης η γυναίκα ντυμένη με Ήλιο (φωτιά) στο Βιβλίο της Αποκάλυψης , και η ΕΕ, ο ΟΗΕ και το Συμβούλιο Ασφαλείας, αναπαράγουν αυτόν τον συμβολισμό, ως Φοίνικας που αναδύεται από την τυραννία και τον πόλεμο.
Κεντρικό χαρακτηριστικό της αίθουσας του Συμβουλίου Ασφαλείας είναι η τοιχογραφία σε λάδι καμβά που φιλοτέχνησε ο Νορβηγός καλλιτέχνης Per Krogh. Απεικονίζει επίσης έναν φοίνικα (Bennu Bird) που αναδύεται από τις στάχτες του, ως σύμβολο του κόσμου που ξαναχτίστηκε μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο. Πάνω από τα σκούρα μοχθηρά χρώματα στο κάτω μέρος, διαφορετικές εικόνες σε φωτεινότερα χρώματα λέγεται ότι συμβολίζουν την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον. Η ελπίδα είναι αυτό που η Μις Έβερντιν πρόκειται να αντιπροσωπεύσει στην πλοκή, έτσι και πάλι, ο «συμβολισμός της ελπίδας» και ένας καλύτερος κόσμος ενισχύεται. Φυσικά, η κύρια ευθύνη του Συμβουλίου Ασφαλείας είναι η διατήρηση της διεθνούς ειρήνης και ασφάλειας. Ως «αίθουσα έκτακτης ανάγκης» (όπου ζει αυτή η τοιχογραφία), ο ΟΗΕ, σύμφωνα με την οδηγία του, πρέπει να είναι έτοιμος να συνεδριάσει ανά πάσα στιγμή εάν υπάρχει απειλή για την ειρήνη. Φυσικά, όλα είναι αντίστροφοι συμβολισμοί, επειδή αυτά τα σώματα είναι έτοιμα να διαχειρίζονται τον παγκόσμιο στρατό (αστυνομία) και τη μελλοντική Νέα Παγκόσμια Τάξη.
Σήμερα και αύριο - αν το αφήσουμε να συμβεί;
Δώδεκα πόντοι στον τροχό του Cronos
Η εμμονή με τον αριθμό 12 σε όλες τις μορφές ιστορίας, λογοτεχνίας και αποκρυφισμού δεν πάει χαμένη στο βιβλίο/ταινία Catching Fire . Το Δώδεκα Συμβολίζει την εντολή και το καλό και διέπει τον «χώρο και τον χρόνο» κάτω από τον οποίο ζούμε. Είναι ένα άλλο σύμβολο για την επιρροή της Σελήνης στη Γη. Είναι η ψευδαίσθηση του χρόνου, ακριβώς όπως το τουρνουά είναι ένα «παραισθησιογόνα» νησί - ένας κόσμος παιχνιδιών, που διευθύνεται από έναν «gamemaker». Το τουρνουά Quarter Quell διεξάγεται σε ένα «Νησί του ρολογιού» ​​που ονομάζεται Cornucopia με 12 πόντους (τομείς) που εναλλάσσεται για να προσφέρει στους διαγωνιζόμενους διαφορετικές προκλήσεις, από δηλητηριώδη ομίχλη, μεταλλάξεις πιθήκων μέχρι βροχές αίματος. Ο τροχός είναι επίσης «Ο Τροχός της Εκάτης», που πήρε το όνομά του από την τριπλή θεά (3x4 = 12) που συνδέθηκε ποικιλοτρόπως με σταυροδρόμια, εισόδους, φωτιά, φως, σελήνη, μαγεία, μαγεία, γνώση βοτάνων και δηλητηριωδών φυτών, νεκρομαντεία, και μαγεία. Ακούγεται σαν το τουρνουά Quarter Quell.
Οι 24 (2 x 12) νικητές σύντομα μαθαίνουν ότι κάθε ώρα θα έρχεται άλλη μια επίθεση, η πρώτη είναι η ομίχλη, η δεύτερη είναι τα μαντρίλια και τα μεσάνυχτα και το μεσημέρι (πάλι 12), κεραυνός χτυπά ένα πολύ μεγάλο δέντρο.
Όπως λέω, ο συμβολισμός του «12» είναι ένα μόνιμο απόκρυφο θέμα που βρίσκεται σε μάνταλα, λογότυπα και άλλες δηλώσεις χρήσης «δύναμης». Το ΝΑΤΟ είχε 12 αρχικά ιδρυτικά κράτη μέλη. Στο σημερινό Ηνωμένο Βασίλειο (Αγγλοσαξονικό Σάιρ) είχαμε 12 αυθεντικά «σάιρ» ή κομητείες που διοικούνταν από υψηλόβαθμο βασιλικό αξιωματούχο (προηγούμενο δικαστή) περίπου από τον ένατο αιώνα έως την εποχή του βασιλιά Κνουτ . Όχι, δεν είναι ορθογραφικό λάθος, το πραγματικό του όνομα.
Το 12κτινο αστέρι σε μερικές από τις πολλές μορφές του
Η «απόκρυφη» οργάνωση Lucis Trust που ιδρύθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες το 1922 από την Alice Bailey και τον σύζυγό της Foster Bailey, για να λειτουργήσει ως καταπιστευματικό καταπίστευμα για την έκδοση των «είκοσι τεσσάρων» βιβλίων εσωτερικής φιλοσοφίας που εκδόθηκαν με το όνομα της Alice Bailey, (και για τη χρηματοδότηση/διαχείριση δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη δημιουργία «σωστών ανθρώπινων σχέσεων»), χρησιμοποιεί επίσης ένα αστέρι 12 ακτίνων. Το «Arcane School», ένα σχολείο για εσωτερική εκπαίδευση, η World Goodwill, μια δανειστική βιβλιοθήκη (πάνω δεξιά), καθώς και η εκδοτική εταιρεία είναι επίσης ένα αστέρι 12 ακτίνων. Ο Οξιτανικός σταυρός του 10ου αιώνα (Cathar) πάνω αριστερά έχει επίσης 12 σημεία όπως το λογότυπο της ΕΕ και όλα αυτά είναι σύμβολα κυριαρχίας, διακυβέρνησης, τάξης και «χρόνου». Θα μπορούσα να συνεχίσω, αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνετε την εικόνα. Ο βαθύτερος συμβολισμός σχετικά με τους 12 σε σχέση με την ταινία, είναι ότι 13 συνοικίες έγιναν 12 και μέσω 1 θεάς (η Κάτνις και οι απόγονοί της) θα υπάρξει «ενοποίηση» και «ανάδυση» σε έναν «νέο κόσμο» που θα επιφέρει ο Αποκάλυψη και γυναίκα ντυμένη με (Ήλιο) Φωτιά στο '12ο' Βιβλίο της Αποκάλυψης .

Οι σκηνές του τέλους
Όπως έχω ήδη δείξει, τα παιχνίδια διαδραματίζονται γύρω από μια λίμνη αλμυρού νερού (ρολόι), κατά την οποία η Κάτνις γίνεται σύμμαχος άλλων νικητών από τις άλλες περιοχές. Καθώς οι νικητές το παλεύουν στο έδαφος, μερικοί από αυτούς μαζί με την Κάτνις ανακαλύπτουν το πεδίο ηλεκτρομαγνητικής δύναμης που περιβάλλει το νησί. Ο Beetee καταστρώνει ένα σχέδιο για να εξαφανίσει την αντίπαλη ομάδα των νικητών και να καταστρέψει το ρολόι (χρόνο) χρησιμοποιώντας τον κεραυνό, μέσω ενός καλωδίου. Καθώς το σχέδιο πάει στραβά (ή μήπως;) και το σύρμα σπάει, η Κάτνις συνδέει το υπόλοιπο καλώδιο σε ένα βέλος και το πυροβολεί στο πεδίο δύναμης για να καταστρέψει την αρένα, προκαλώντας της να μαυρίσει.
Ξυπνά σε ένα αεροσκάφος με έναν αναίσθητο Beetee (πάνω αριστερά). Μπαίνοντας στο πιλοτήριο βρίσκει τον Χέιμιτς, τον Φίννικ και τον Πλούταρχο, τον gamemaker, ο οποίος είναι στην πραγματικότητα σύμμαχός τους και επαναστάτης κατά του προέδρου Σνόου. Μαθαίνοντας ότι η Johanna και η Peeta απομακρύνθηκαν από το Καπιτώλιο, προσπαθεί να επιτεθεί στον Haymitch επειδή δεν εκπλήρωσε την υπόσχεσή του να προστατεύσει την Peeta, αλλά ο Πλούταρχος την ναρκώνει πριν προλάβει να το κάνει.

Στο βιβλίο η Κάτνις ξυπνά μέρες αργότερα με τον Γκέιλ στο πλευρό της και μαθαίνει ότι η οικογένειά της είναι ασφαλής αλλά η Περιφέρεια 12 έχει καταστραφεί και ότι είναι καθ' οδόν για την Περιφέρεια 13.

Κοροϊδεύοντας τον Τζέι πίν, Σιωπηλό Χαιρετισμό και κάποιο προγνωστικό προγραμματισμό
Σύμφωνα με τον συγγραφέα , ο σιωπηλός χαιρετισμός που έδωσε η Κάτνις "είναι μια παλιά και σπάνια χρησιμοποιούμενη χειρονομία της περιοχής μας, που εμφανίζεται περιστασιακά σε κηδείες. Σημαίνει ευχαριστώ, σημαίνει θαυμασμό, σημαίνει αντίο σε κάποιον που αγαπάς." Αλλά είναι ενδιαφέρον όταν σκάβετε λίγο πιο βαθιά και διαπιστώνετε ότι ο χαιρετισμός θυμίζει ορισμένους χαιρετισμούς της νεολαίας των Ναζί που βρέθηκαν σε όλη την Ανατολική Ευρώπη στα τέλη της δεκαετίας του 1930; Η εικόνα κάτω αριστερά είναι ένας σύγχρονος Ουκρανός ανιχνευτής και μια διακοσμημένη εικόνα που δίνει την εντύπωση της προπαγάνδας της νεολαίας του Χίτλερ, παλιότερα.

Μια εικόνα λέει χίλιες λέξεις
Τι είδους επανάσταση συμβολίζει η Κάτνις; Η σημερινή νεολαία είναι έτοιμη για μια άλλη επανάσταση που ακολουθείται από μια άλλη δικτατορία; Πόσους ακόμα «διασημότητες» θα δούμε να «χρησιμοποιούνται» ως επιστόμιο για επανάσταση; Είμαι υπέρ της ειρηνικής επανάστασης , βασισμένη στον σεβασμό και την αγάπη, αλλά οι ταινίες ποτέ δεν απεικονίζουν αυτό το είδος «επανάστασης». Μια ειρηνική επανάσταση είναι μια «εμπνευσμένη από τον εσωτερικό κόσμο» της φαντασίας και όχι απαραίτητα από τον εξωτερικό κόσμο των πέντε αισθήσεων. Το είδος της επανάστασης που η «ελίτ» θα ήθελε να ξεδιπλώσουμε εδώ, θα ήταν μια επανάσταση που γεννήθηκε από το «Πανδαιμόνιο». Δεν είναι καλή επιλογή αυτή, ούτε καν για έναν άντρα που μοιάζει με Παν.

Οι Πρόσκοποι της Αμερικής υιοθέτησαν επίσης τον χαιρετισμό με τα τρία δάχτυλα στον οποίο ο αντίχειρας και τα ροζ δάχτυλα αγγίζουν με τρία τεντωμένα δάχτυλα. Η Katniss Everdeen τυγχάνει του σεβασμού των συνομηλίκων της να γίνει ήρωας όταν χαιρετίζει το κοινό του Panem στη νικητήρια περιοδεία. Σε αντίθεση με τον προτεινόμενο χαιρετισμό των προσκόπων, (παραπάνω) η Κάτνις απλώνει το χέρι της όπως έκαναν οι συμπαθούντες των Ναζί κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Έχουμε λίγη λατρεία στα σκαριά εδώ; Παρατηρήστε την Effie Trinket που μοιάζει με τη Lady Gaga, φορώντας τη στολή Monarch Butterfly (επάνω δεξιά), ένα κλασικό σύμβολο για τη μονάδα Project Monarch (MK Ultra) Mind Kontrol (γερμανική ορθογραφία) που δημιουργήθηκε μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, κυρίως μέσω των τρελών δραστηριότητες του Άγγελου του Θανάτου – Joseph Mengele.
Μια λατρεία στα σκαριά καθώς οι έφηβοι θαυμαστές προσφέρουν ένα συμβολικό χαιρετισμό στα αστέρια της ταινίας κατά τη διάρκεια μιας εμφάνισης στο κατάστημα της Microsoft στο Mall of America στο Μπλούμινγκτον της Μινεσότα
Όπως είπα παραπάνω, η καρφίτσα γίνεται σύμβολο της εξέγερσης στο Catching Fire αφού η Katniss κερδίζει τους Αγώνες αψηφώντας το Καπιτώλιο στο πρώτο βιβλίο. Ωστόσο, όταν φτάνει στο Καπιτώλιο στο Victory Tour και αργότερα για να συμμετάσχει στους 75th Hunger Games, ανακαλύπτει ότι η καρφίτσα έχει ειρωνικά δημιουργήσει μια νέα μόδα, επαναλαμβάνεται ως αξεσουάρ μόδας και χρησιμοποιείται ακόμη και ως βάση για τατουάζ, επειδή " όλοι θέλουν να φορέσουν το σύμβολο του νικητή». Ο κοροϊδευτικός τζαι έχει γίνει το σύμβολο και για τους επαναστάτες και την επιθυμία τους να απελευθερωθούν από το Snow. Ο Πλούταρχος Heavensbee (Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν) δείχνει στην Κάτνις το ρολόι του, το οποίο έχει επίσης μια εικόνα της κοροϊδικής καρφίτσας για να της δείξει ότι είναι αξιόπιστος. Όταν ξεκίνησαν οι 75οι Αγώνες Πείνας, το ίδιο σύμβολο χρησιμοποιήθηκε από τον Haymitch για να δείξει ότι ο Finnick Odair (άλλος υποψήφιος στους αγώνες) ήταν αξιόπιστος. Η Cinna (Lenny Kravitz) βάζει επίσης το Mocking jay pin να φορά ακριβώς έναν άλλο υποψήφιο που χρειάζεται η Johanna για να το κόψει από την Katniss, οπότε αφαιρέστε τη συσκευή παρακολούθησης και για να ξεφύγετε από την αρένα.
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η καρφίτσα μοιάζει επίσης με ένα σήμα του Ναζί Gunner, επειδή, όπως έχω ήδη δείξει, το πουλί είναι σύμβολο για τη «δύναμη της επανάστασης», μια Νέα Τάξη, που πηγαίνει πολύ πίσω στην Αγία Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Οι Ναζί χρησιμοποίησαν τον Αετό για να αποκαταστήσουν τη δύναμη και την επιρροή τους στον πληθυσμό. Για να δείξουν στον κόσμο το ρωμαϊκό «κράτος δικαίου» τους. Φυσικά ο τζαι, όπως και πολλά άλλα πουλιά στη μυθολογία, λέγεται ότι είναι προστάτες, σύμβολα πνεύματος και «αόρατες δυνάμεις». Η Κάτνις είναι η Άρτεμις, η θεά που διατάζει το κυνήγι στη φύση με αυτόν τον τρόπο.
Όπως δείχνει τελικά η ταινία, υπάρχει μια εσωτερική πλοκή για την ανατροπή της τυραννίας του Panem, κάτι στο οποίο αναμφίβολα θα επικεντρωθεί η τρίτη ταινία.

Σε κοινή θέα
Οι illuminati και όσοι έχουν τον έλεγχο της τρέχουσας «παγκόσμιας αυτοκρατορίας που δημιουργείται» λατρεύουν να κρύβουν την ατζέντα τους σε κοινή θέα στις εμπορικές «λεγόμενες» φανταστικές ταινίες και στη βιομηχανία των μέσων ενημέρωσης γενικά. Το Hunger Games είναι το «σενάριο» για το βάναυσο αστυνομικό κράτος που κυβερνάται από την ολοκληρωτική ελίτ. Και όταν βλέπω ένα τέτοιο υποκείμενο θέμα σε μια από τις μεγαλύτερες κινηματογραφικές κυκλοφορίες της χρονιάς, αξίας δεκάδων, αν όχι εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων, δεν πρέπει να το ξεχωρίσω ως μια ιστορία. Αυτό είναι ξεκάθαρα το σχέδιο για μια νέα Αμερική.

Η ατζέντα τίθεται επανειλημμένα μπροστά στα μάτια μας, τόσο στην «πραγματική» καθημερινή ζωή όσο και στα πράγματα στα οποία επιλέγουμε να εκτεθούμε στη λεγόμενη βιομηχανία του θεάματος, αλλά φυσικά το επισημάνετε αυτό σε κάποιους (ακόμη και τώρα ) και πιθανότατα θα γελοιοποιηθείτε γιατί αυτό για το οποίο μιλάτε είναι απλώς «πλασματικό».

Όπως έχω δείξει εγώ και άλλοι σε παρόμοια άρθρα, οι Αγώνες Πείνας κάνουν όντως χρήση οπτικής μεταφοράς για να προκαλέσουν τις απανθρωπιές της ναζιστικής Γερμανίας, αλλά επίσης δείχνει ακριβώς πού οδηγούμαστε ξανά, αν τα πράγματα δεν αλλάξουν. Όπως συμβαίνει με όλες τις «κυβερνούσες αυτοκρατορίες» και τις δικτατορίες ντυμένες δημοκρατίες, «παιχνίδια, αθλήματα και τουρνουά έχουν χρησιμοποιηθεί για να αποσπάσουν την προσοχή και να ελέγξουν τις μάζες. Από τη «Ρώμη» σε μια πιθανή «κοινωνία παιχνιδιών πείνας Panem», όλα τα αθλήματα αίματος δημιουργήθηκαν για να ικανοποιήσουν τις διεστραμμένες ανάγκες μιας κυβερνώσας ελίτ κροτίδων. Όπως υπενθυμίζει ο Haymtitch στην Katniss πριν μπει στα παιχνίδια στο Catching Fire, 

«Να θυμάσαι ποιος είναι ο πραγματικός εχθρός…»

Επιπλέον, πρέπει να θυμόμαστε ποιοι είμαστε, όταν ενδυναμωθούμε μέσω μιας κοινής ανθρώπινης επιθυμίας για αληθινή αγάπη και αληθινή ελευθερία . δεν θα προσελκύουμε πλέον τον «εχθρό» . 

ΝΗΛ ΧΑΓΚ

www-neilhague-com

Δεν υπάρχουν σχόλια: