ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 5 Σεπτεμβρίου 2017

Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ.....

Ο Αλέξανδρος στην χώρα των θαυμάτων…
 
Οι Περιπέτειες της Αλίκης στη Χώρα των Θαυμάτων, που ξεκίνησαν όταν έπεσε στο γνωστό υπαρξιακό χάσμα του Γύγη ή της Περσεφόνης, εδώ μια λαγότρυπα (τρύπα του λόγου), όπως αυτή που έπεσε ο Ζ Π Σαρτρ στην Ναυτία... Είναι έργο του συγγραφέα και μαθηματικού Τσαρλς Λούτγουϊτζ Ντότζσον, (Λιούις Κάρολ) και, θεωρείται από τους αστρολόγους ως μια από τις καλύτερες προσεγγίσεις που έχουν γραφτεί για την ψυχολογία του ζωδίου της Παρθένου.
 
Τα τρία ζώδια της γης: Ταύρος-Παρθένος και Αιγόκερως αντιστοιχούν στις τρεις ψυχολογικές καταστάσεις που δημιουργεί η γεωμετρία του εδάφους.
 
Με την ασφαλή χωρίς εκπλήξεις επίπεδη επιφάνεια να είναι η κατοικία του Ταύρου. Η ορεινή εποπτεία είναι η κατάλληλη ψυχολογική κατοικία του κατσικιού Αιγόκερω και η υπόγεια ωσάν έντερο σπηλαιώδης χώρα, όπου οι εντυπώσεις διυλίζονται από την έντονη φαντασία, είναι ο Άδης, η κατοικία της Παρθένου.
 
Στην αρχαιότητα των Ησιόδειων φυλών η λέξη ήπειρος γαία σήμαινε την άπειρο ονειρώδη αιθερική γαία. Σαν αυτή που ζούσαν η Λεμούριοι Αβορίγινες πριν εισβάλουν οι έποικοι της άριας φυλής με την εγωική συνείδηση και τους ξυπνήσουν στην νοητική κόλαση του πολιτισμού…
 
Στην λαγότρυπα έπεσα όταν επισκέφτηκα τυχαία το ψυχιατρείο στο Δαφνί μαζί με έναν φιλανθρωπικό σύλλογο. Περιτριγυρισμένος ξαφνικά από δεκάδες ανθρώπους που με άγγιζαν αναμένοντας από εμένα, έναν άγνωστο επισκέπτη την λύτρωση…
 
Αισθάνθηκα να χάνω τον νοητικό μου χωρόχρονο, εισβάλοντας στο έντονα φορτισμένο συναισθηματικά περιβάλλον των εγκλείστων του ψυχιατρικού ιδρύματος. Βιάστηκα από το άχρονο συναισθηματικό παρόν των ταλαιπωρημένων ανθρώπων Ξαφνικά είχα θυσιάσει τον όνο (< νου) μου αναλαμβάνοντας χωρίς να το θέλω τον ρόλο του Μεσσία στην χώρα της αιώνιας αναμονής…
 
Έτσι βρέθηκα στα πρόθυρα της λιποθυμίας και των παραισθήσεων.
 
Πολλά χρόνια αργότερα ερμήνευσα την εμπειρία σαν ταξίδι στην πύλη του Άδη, όπου υπάρχει η επιγραφή: «Εδώ που μπαίνεις ξέχνα κάθε ελπίδα»…
 
Βέβαια αν είσαι ευαίσθητος τα ίδια βιώνεις όταν επισκέπτεσαι τον μυθικό χωρόχρονο των ελπίδων οποιουδήποτε ανθρώπου, οπότε σκέπτεσαι πως το Δαφνί είναι τελικά παντού, εφόσον οι άνθρωποι είναι εντελώς παράλογοι σε σχέση με αυτά που ελπίζουν…
 
Όταν αρχίζεις να ερευνάς την επιθυμητική παράνοια εισέρχεσαι στην χώρα των αρπακτικών ψυχολογικών στροβίλων που η μυθολογία-ετυμολογία παρουσιάζει στην ρίζα «λαπ» ως λαίλαπες ή ελπίδες Λαπιθίδες ή γαμήλιες εφέσεις των Κενταύρων της παιδικής ηλικίας.
 
Η Κενταυρομαχία - ελπιδομαχία κορυφώνεται στο ζώδιο του Κένταυρου Τοξότη που τοξεύει τις Στυμφαλίδες όρνιθες ή φρούδες ελπίδες των νοητικών εφέσεων. Για να καταλήξει σε όσους διατηρήσουν σώας τας νεφρικάς φρένας τους, με τον πληγωμένο Χείρωνα (το πλανητικό πνεύμα) να αντικαθιστά τον άλλο πληγωμένο, τον Προμηθέα (το πνεύμα της Αφροδίτης) στον Αιγόκερω
 
Η μυθολογία λέει πως η Αμαζονομαχία διήρκεσε τέσσερεις μήνες=ζώδια : Παρθένος-Ζυγός-Σκορπιός-Τοξότης. Επομένως πρόκειται για το βύθισμα στην δικαιοδοτική ή νοητική αναλυτική λειτουργία των εντέρων της Παρθένου και των νεφρών του Ζυγού. Με την μοιραία εντολή ή εκτελεστική απόφαση να εξέρχεται ως ένστικτη γενετήσια ορμή στον Σκορπιό και συναισθηματική νόηση ή έφεση στον Τοξότη.
 
Στην αστρολογική κοσμοθεωρία που παρουσιάζεται στις μετόπες του Παρθενώνα. Στα 4 αυτά ζώδια συντελείται ως αντανάκλαση της πνευματικής Τιτανομαχίας στην ανατολή, η Αμαζονομαχία (Παρθένος-Ζυγός) στις δυτικές μετόπες. Αποτέλεσμα της οποίας είναι η δημιουργία του Άδη ως κατοικίας των φυλετικών πεινασμένων φαντασμάτων ή Κενταύρων που δομούν την προσωπικότητά μας στον Νότο. Για να ακολουθήσει η αναπόφευκτη μάχη μεταξύ ελπίδων-Λαπίθων και εφέσεων-Κενταύρων… Που με την σειρά της θα ανακλαστεί στον Τρωικό πόλεμο των γεγονότων του καθημερινού ανθρώπινου βίου στις βόρειες μετόπες.
 
Ο Αλέξανδρος λύνοντας τον Γόρδιο δεσμό μετακίνησε το ηλιακό σημείο συναρμογής*, την πλανητική Άγκυρα του φυλετικού αιθέρα και έφερε την εποχή των Ιχθύων. Όπως ο Χίτλερ έφερε την εποχη του Υδροχόου. Ο Αλέξανδρος έπεσε στην λαγότρυπα του ασυνειδήτου στην άπειρο χώρα της Ασίας, όπως εμείς πέσαμε στην άβυσσο της υποατομικής εποχής. Έτσι οι ανατολικοί λαοί τον λατρεύουν ως λυτρωτή τους από τα τέρατα της φυλετικής τους ψυχολογίας. Ο Αλέξανδρος πάλεψε με τον καταραμένο όφι και με μονόφθαλμους Γρύπες γράφουν οι μυθογράφοι ιστορικοί…
 
*Ο ήλιος δεν έχει καμιά σχέση με ότι νομίζει βλακωδώς ο υλιστικός επιστημονικός μεσαίωνας στον οποίο ζούμε. Ο ήλιος είναι το σημείο εστίασης του αιθέρα της φυλετικής φαντασίας. Πρόκειται για έναν φακό, όπως λέγει ο Εμπεδοκλής, που δημιούργησε το Νείκος (το μίσος ή πτώση του φωτός του Κρόνου από το Ουράνιο φως).
 
Ο φακός συντηρείται στην θέση του με τους πολέμους και το άφθονο αίμα που χύνεται στα «ατυχήματα»…
 
Οι ανθρωποθυσίες των αρχαίων πολιτισμών συνέβαιναν έχοντας επίγνωση της κόλασης του πυρός εντός της οποίας διαβιούν τα πλανητικά βασίλεια στο σύστημα του τρωγωεξελισσόμενου ήλιου Μολώχ. Που απαιτεί αιματηρές θυσίες όσο δεν υπάρχει η αναγκαία συνείδηση, για να διατηρεί με τον στροβιλισμό του Νείκους την θέση του στο στερέωμα...Ο Αλέξανδρος επέδραμε κυρίως στο ταμείο-Αμφικτιονία των Σάρδεων και της βαβυλώνας... Η τρομακτική νύξη λοιπόν που κάνει η Δήλος είναι η εξής. Μια οικονομική θρησκευτική Αμφικτιονία –Ομφαλός όπως αυτή των Δελφών ή της Δήλου ή των Σάρδεων ή της Μέκκα ή των Βρυξελών ή των ΗΠΑ είναι μια ΗΛΙΑΚΗ δημιουργική σβάστικα=τετράποδη= αγία τράπεζα διαχείρισης της Ειμαρμένης. Οπότε υποχρεωτικά την διαχειρίζονται Βραχμάνοι-Αβραμιστές, δηλ. Ινδο-Εβραίοι ιερείς του Αιγόκερω. Καθώς οι υπόλοιποι δεν ξέρουν που τους πάνε τα τέσσερα… Ο ήλιος δεν είναι αντικειμενικός είναι αποτέλεσμα της εμπόλεμης φυλετικής φαντασίας !!! Ο Μάρκο Πόλο ανέφερε πως στα ταξίδια του στην ανατολή συνάντησε μάγους-ληστές που εξαφάνιζαν τον ήλιο σε μια τεράστια περιοχή την οποία και λεηλατούσαν. Δεν έχουμε ιδέα τι σημαίνει οικονομικό μνημόνιο…
Όταν ο ζωδιακός αλλάζει ακμή, εποχή. Ο στροβιλισμός του αιθέρα αυξάνεται δραματικά οπότε εμφανίζονται μεγάλες αναταράξεις που αλλάζουν την κατεύθυνση του πολιτισμού με πολέμους και σφαγές. Εφόσον οι άνθρωποι δεν έχουν καμμιά διάθεση να αλλάξουν. Έτσι ο Αλέξανδρος έφερε στο προσκήνιο την έννοια της αυτοκρατορίας-μονοθεϊσμού τερματίζοντας τις πόλεις-κράτη (πολυθεϊσμό). Τον αποικιοκρατικό χριστιανικό-μωαμεθανικό μονοθεϊσμό της εποχής των ιχθύων, θα τον διαδεχτούν τα σοσιαλιστικά καθεστώτα της παγκοσμιοποίησης που θα φέρει η κρίση-εξισορρόπηση της εποχής του Υδροχόου (η 7η ακτίνα του θανάτου).
 Η κ. Μπλαβάτσκυ αναφέρει το φως της Υδροχοϊκής Ρωσίας που θα εμφανιστεί μόλις σβήσει ο λύχνος της Αγγλικής Δημοκρατίας… Δυστυχώς η βιαιότητα της 7ης ακτίνας εμφάνισε τα ολοκληρωτικά καθεστώτα του Ναζισμού-Κομμουνισμού προάγγελων της εποχής που από την δική μας ωριμότητα να δεχθούμε την οικολογική παγκοσμιοποίηση εξαρτάται αν θα εμφανιστεί ως Υδροχοϊκή τυρρανίδα… Ο Χίτλερ ήταν Ταύρος=σταυρός, σβάστικα με ωροσκόπο Υδροχόο
 Φωτογραφία του Λεωνίδας Πατσουράκος.
Ο ήλιος της Απολλώνιας Δικαιοσύνης και η κρυμμένη ακτίνα της Ελληνικής Σχολής…
Η γραμμή που ενώνει την Ρώμη με την Δωδώνη, τους Δελφούς, το Σούνιο και την Δήλο που ευρίσκεται στο μέσον της απόστασης Ρώμης-Ιερουσαλήμ. Όταν επεκταθεί ανατολικά διέρχεται από την περιοχή που εκστράτευσε ο Αλέξανδρος μεταξύ των 4ων ποταμών: Νείλο, Τίγρη, Ευφράτη, για να καταλήξει στον Ινδό ποταμό το φυσικό σύνορο Ινδίας και Πακιστάν. Περιοχή που ο Μωάμεθ περιγράφει ως Παράδεισο …
Η αιθερική... αυτή γραμμή που αντιστοιχεί στον άξονα Παρθένου-Ιχθύων του ωροσκοπίου της Δήλου, διεγέρθηκε από τον Αλέξανδρο για να εισέλθουμε στην αστρολογική εποχή των Ιχθύων…
Ενώ ο επόμενος άξονας του ωροσκοπίου της Δήλου, αυτός της αιθερικής γραμμής Λέοντα-Υδροχόου που έφερε με τον Χίτλερ την εποχή του Υδροχόου. Ξεκινά από την Μέκκα (την πλανητική χρυσή τομή), διέρχεται από την μεγάλη Πυραμίδα και την Δήλο (μέσον), διαπερνά τα Βαλκάνια, (την πυριτιδαποθήκη του πρώτου παγκοσμίου πολέμου) για να καταλήξει στο Βερολίνο !!!
Προσωπικά δεν έχω καμμιά αμφιβολία πως η μεγάλη Ελληνική Σχολή που κρύβεται στο Αιγαίο Βουνό της νοητικής Δικαιοσύνης με κορυφή την Δήλο: (Μια πυραμίδα που στην κορυφή έχει τον Παρθενώνα) !!!
Είναι αναπόφευκτο να αφυπνιστεί τα επόμενα χρόνια προκειμένου να κατευθύνει όπως ο Ηρακλής την αντίθεση των Διοσκούρων ροών: χριστιανισμού –μωαμεθανισμού, (προφητών του αέρα-αιθέρα, σύμφωνα με τον Μωάμεθ). Δηλαδή των δύο ποταμών που ενωμένα την επερχόμενη εποχή του Υδροχόου (σύμφωνα με τα υπονοούμενα του Νοστράδαμου) θα καθαρίσουν την κόπρο του Αυγεία στον πλανητικό Άδη, που εποπτεύει η μεγάλη Πυραμίδα του Κριτή Σέραπι...
Η Αφρική (<ηλιακή φρικτή) αντιστοιχεί στο πλανητικό ηλιακό πλέγμα (κόλαση της κοιλίας), με την Δήλο στην θέση του ομφαλού…
Η πλανητική ιεραρχία-εκκλησία των τελειωμένων ψυχών προωθεί την προγραμματισμένη από καιρό επανελλήνιση της παιδέιας. Που θα οδηγήσει στην επαναλειτουργία της Σχολής των Καβείρων Φυλάκων. Για την ανάδειξη των "φυτικών - ηλιακών" μυστηρίων του εμπορίου της συνείδησης στην Δήλο, αναφορικά με την αναίμακτη συντήρηση του κόσμου.
Έτσι κύησε την Ελλάδα με τις προσευχές του ευρωπαϊκού διαφωτισμού του πυθαγόρειου Καρτέσιου, του Χέγκελ και του Καντ, του Γκαίτε, του Φεραίου, του Βύρωνα, που με τον Καποδίστρια γέννησαν το ελληνικό κράτος στις 3 Φεβρουαρίου του 1830 στο καθαρτήριο ζώδιο του Υδροχόου.
Η ελληνική φιλοσοφική παιδεία ωριμάζει αφανώς μαζί με το αιθερικό διαδίκτυο πλαταίνοντας την βάση της. Αφυπνίζοντας τις αρχαίες ψυχές που θα αναλάβουν τον γεωμετρικό διαφωτισμό επισημαίνοντας την νεοπλατωνική καταγωγή των θρησκειών-επιστημών..ΠΗΓΗ..
https://www.facebook.com/lo.pats?hc_ref=ARR9acuNaDdnCnVOPUSChKM81UIF3MO6utLuIn-R9DQGLILtaoR5YOKx3tILfI7ukp4&fref=nf  https://sites.google.com/site/blueprintsofmyth/home

Φωτογραφία του Λεωνίδας Πατσουράκος.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: