ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Σάββατο 29 Ιουλίου 2023

O ΜΕΓΑΣ ΣΧΙΣΜΟΒΑΤΗΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΦΑΝΤΗΣ ΚΩΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ !!!!!

 

Γράφει ο ΤΑΣΟΣ ΜΕΡΤΙΚΑΣ

Δεν εκδίδω τίποτε.Δεν θέλω χρήματα ούτε και δόξα.Επιθυμία μου είναι μόνο να μείνω άγνωστος.Το πρώτο δίστιχο απ τον Ψαλμό του Δαυίδ ήταν χαραγμένο στην ακονισμένη πάλα του προπάππου μου φτιαγμένη στην Δημητσάνα,ξορκισμένη της Αγιά Μαρίνας με τα δαιμονικά και βουτημένη σε ψοφίμι αγαρηνού για να μολύνει τους απ' αυτήν με ελαφρά τραύματα επιζήσαντες ,σκοτώνοντάς τους αργότερα σ ' άλλον τόπο αόρατη...Αυτή είναι η ιστορία όπως την βλέπω εγώ και όπως προκύπτει Αληθινή και Τρομακτικότερη.
O ΜΕΓΑΣ ΣΧΙΣΜΟΒΑΤΗΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΦΑΝΤΗΣ ΚΩΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ
Δίκασον, Κύριε, τούς ἀδικοῦντας με,
πολέμησον τούς πολεμοῦντάς με.
ἐπιλαβοῦ ὅπλου καί θυρεοῦ καί
ἀνάστηθι εἰς τήν βοήθειάν μου,
ἔκχεον ρομφαίαν καί σύγκλεισον ἐξεναντίας τῶν
καταδιωκόντων με· εἶπον τῇ ψυχῇ μου·
σωτηρία σού εἰμι ἐγώ
ψαλμός 34 Δαυίδ
----------------------------------------------------------
Α’
----------------------------------------------------------------------------------------------
.....Και πώς ορίζεται ο Σχισμοβατών;
είναι λέει κάποιος που ζει στην κόψη
σαν σε κορφή αντερείσματος περπατώντας μεταξύ των Κόσμων
αλλά ποιών Κόσμων;
είναι το ’’εδώ’’ και το ’’κάτι άλλο’’ το απροσδιόριστο
αλλά αόριστα οικείο
είναι το επέκεινα,το Υπερπέραν;
είναι ’’άλλες διαστάσεις’’ που εικάζουν οι σύγχρονοι φυσικοί και κοσμολόγοι;
είναι ο ομηρικός Άδης όπως εικάζαν οι Έλληνες,η το καθαρτήριο όπως εικάζουν οι δυτικοί;
ένας ενδιάμεσος χώρος πρός το πάντα και το ποτέ
μια οδός πρός το άχρονο και ένας’’υπερχώρος’’ όπου όλα έχουν συμβεί και όλα θα συμβούν σε μια αιώνια στιγμή;
είναι η στιγμή αυτή ανάπτυξη του ακαριαίου η σύμπτυξη του ατέρμονος;
και που είναι οι πύλες σχισμές πρός τα κεί;
που ’’οι πηγές που το άχρονο αναβλύζουν’’;;- όπως έγραφα σ ενα παλιό ’’οριοθετικό’’ ποιημά μου...
και τι τις ενεργοποιεί ν ανοίξουν και πως περνάς και για πόσο;
Και το σημαντικότερο ..ποιοί τις περνούν με συνείδηση και ποιοί όχι και πως γυρίζουν πίσω;;
Οι ερωτευμένοι,οι κυνηγημένοι,οι πολύ αδικημένοι
οι πληγωμένοι ψυχικά η σωματικά,οι μοναχικοί αποκαρδιωμένοι,οι πολύ πεινασμένοι,οι έχοντες απώλεια οικείου αγαπημένου προσώπου,οι έχοντες καταχωνιασμένα απωθημένα πάθη είναι μερικές κατηγορίες εν δυνάμει Σχισμοβατών,- σε απειρικό συνδιασμό μεταξύ τους.
Κάποιος που ερωτευμένος και κυνηγημένος και αδικημένος μαζί ήδη ’’περνά’’και μπορεί ασυναίσθητα να σχισμοβατήσει.
ένας τραυματισμένος στρατιώτης,
ένας αδίκως φυλακισμένος,
ανάπηροι σε καροτσάκια -άλλοτε άντρες προ ατυχημάτων ρωμαλέοι -
ένας κυνηγός που έχει το τουφέκι για πρόφαση εξόδου απο τον κοσμικό Νου,και στην φύση βγαίνει έτσι, (μην τον πουν τρελό που πήρε τα βουνά)..
Ναι !..ένας δήθεν κυνηγός πουλιών (που όμως είναι κυνηγός κεκαλυμμένος των πυλών)
Ναι εκείνος βγαίνει συνειδητά απο τον κοσμικό Νου και έχει πιθανότητες συνειδητά να γίνει Σχισμοβάτης..
Καλόγεροι στα μοναστήρια,στρατιώτες με εγκλωβισμένη σεξουαλική ορμή σε σκοπιές
φαροφύλακες σε φάρους,’’ξεκλείδωτα’’παιδάκια σε σχολικές εκδρομές
(κάποια Φωτεινή Τετάρτη Οκτωβρίου πρωί)
μοναχικοί ποιητές ''εστιασμένοι''
’’κάτι’’ Πυθίες με η χωρίς δάφνες
τυφλοί Τειρεσίες και Οδυσσείς
νοσταλγοί Ιθακών ιδιωτικών
ίσως βρούν την σχισμή προς τον αντίκοσμο.
Είναι και μερη που ’’σημαίνουν’’,
σπηλιές που εισερχόμενος μυρίζουν αλλιώς και εξερχόμενος αλλιώς -μυρίζουν νεοκαβείρια ''παρά την σπηλιά'' μυστήρια
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΑ ΤΗΝ CAVE CAVΕRIA!! είναι και οι λέξεις κλειδιά νοήσεων σημαντικά η παρασημαντικά και καθόλου τυχαίο που η Aγία είναι θεράπουσα των ματιών σημαντικά σε πρώτη ανάγνωση
αλλά ’’παρασημαντικά’’ είναι δότρια ’’εναλλακτικής όρασης’’
ιδού τι συμβολίζουν οι οφθαλμοί στο πινάκιο
ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ -ΣΤΗΝ ΣΧΙΣΜΗ- ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ
(η παρασημαντική ενός άλλου κόσμου
Oδ. Eλύτης)-
Nαι είναι και τα μέρη,είναι και οι ώρες ΄΄ανοικτές΄΄
ώρες αλλαγής ισημεριών
ώρες μεταξύ λυκόφωτος η λυκαυγούς
η απλά και τα δύο μαζί ορισμένη μέρα!
Kοινό μυστικό σ όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης.
nagual στο Mεξικό και πυθίες στην Eλλάδα pointers
σαμάνοι ιατροιερείς φυλών ερυθροδέρμων
βουδιστές επιγείων παθών κεκαθαρμένοι
’’αλαφροίσκιωτοι’’ στην λαϊκή μας παράδοση...ΔΕΙΧΝΟΥΝ.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Β’
---------------------------------------------------------------------------------------------
Το κρασί ήθελε να μην του λείπει.
έπεφτε σε μέθη χωρίς να ’’τσακίσει’’
και ’’έριχνε τα κόκκαλα’’ (σαν ζάρια του αόρατου) απο φαγωμένα κοτόπουλα..
’’διάβαζε’’ ’’πλάτες’’ απο ψημένα αρνιά και έκρινε εαν πρέπει να γίνει μάχη,
΄΄ορμήνευε΄΄ το πέταγμα των πουλιών απάνω απο χωριά πριν εισέλθει και ανάλογα έπραττε εαν πρέπει το στράτευμα,η κλεφτουργιά να ’’έμπει’’
στα ονείρατα έδινε μεγάλη σημασία..
’’Είδα γάμος να γίνεται γλεντοκοπιά μεγάλη
χωσά κρυμμένη στο χωριό το πιάσαν οσμανλήδες
νταούλια ειν΄ οι σπάθες τους ζουρνάδες τα ντουφέκια
κι η νύφη ειν η κλεφτουργιά !μην μπούμε και την πάρουν’’
΄΄Είδα να πέφτει η φούντα μου το πόσι απο σπαθί μου
το πόσι ειν γυναίκα μου κι η φούντα τα παιδιά μου
και εμπασιά αν κάνουμε σε τράκο θα μας φέρει’’
..Όταν καμιά φορά δίσταζαν εαν πρέπει να διαλέξουν
ανάμεσα σε αυτό η το άλλο μονοπάτι η εαν αμφέβαλλε για τον πιο σίγουρο δρόμο,αν δεν υπήρχε χάρτης η ντόπιος οδηγός ζητούσε να του φέρουν φύλλο μουριάς..έπιανε στα χέρια του το φύλλο και το κοιτούσε ώρα...
’’το φύλλο είναι ο μωρηάς τα νεύρα του οι στράτες
μονοπατάκια τα μικρά μικρούλικα νευράκια
και οι τρύπες απ τα ζούδια απάν,χωσές απο μουρτάτες’’
..Περπατούσε και παρατηρούσε πως κινείται η φούντα απο το σπαθί του και ανάλογα ορμήνευε,..
..Βλέπω καθώς ονειριάζομαι τους κλέφτες συναγμένους γύρω του να κοιτούν στο αμουρεόφυλλο τις στράτες,βλέπω να κουνούν μ απελπισιά το κεφάλι παρατηρώντας την φούντα απο το σπαθί του κινούμενη κυκλικά σημείον απραξίας και περικυκλώσεως!
΄΄Η φούντα γύρει κυκλικά, λειψό και το φεγγάρι
και την νυχτιά βαθειά νυχτιά μουριά που να τη βρούμε
τις στράτες να γνωρίσουμε η κλεφτουργιά να φύγει
να παέι ψηλά να παει μακριά σε σίγουρο λημέρι΄΄
--------------------------------------------------------------------------------
Γ’
---------------------------------------------------------------------------------
..Στην αρχαία Δωδώνη ερμήνευαν το πέταγμα των πουλιών
και ερμήνευαν τα φύλλα της ιεράς δρυός.κατανοούσαν μηχανισμούς του σύμπαντος παρασημαντικούς που έχουν χαθεί πια.Η δυτική μεθοδολογία και η ψυχρή ορθολογιστική ματιά αυτά τα καταρίπτει.Στ΄ ονειρομαντείο των Δελφών γινόταν ’’Εγκοίμησις’’μέσα σ’ οφθαλμοειδείς κοιλότητες λαξευμένες στον βράχο.Στον Αχέροντα γινόταν νεκυϊομαντεία.
’Ολα αυτά που δεν δέχεται η σημερινή ματιά ,απο την Δωδώνη φτάσαν κάπως μέσω των απείρων αιώνων στον Νου του Μεγάλου Σχισμοβάτη και Ιεροφάντη Κωλοκοτρώνη,που συν την πολεμική τέχνη ,τον ’’εκ παραδρομής πόλεμο’’την μαθημένη απο πατέρα σε γιο επι αιώνες τελετουργικά,το πως ’’η μονάς καταπολεμεί την χιλιάδα’’
σημάδια της συνέχειας της Ελληνικής φυλής αδιάψευστα!!.
..Όλα αυτά τα νεύρα στα αμουρεόφυλλα νικήσαν τους τουρκικούς χάρτες,
όλα αυτά τα ριγμένα κόκκαλα νικήσαν τις τουρκικές πιθανότητες της τύχης και τους τακτικούς υπολογισμούς των πληρωμένων γερμανών και γάλλων αξιωματικών τους
και η Ελληνική φυλή ελευθερώθηκε με πάντα τ αλάνθαστο γιαταγάνι στο χέρι
όπως και στ αρχαία χρόνια νικούσε πάντα
ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΗ -ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ-
ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΒΑΔΙΖΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΨΗ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ! ΤΩΝ ΒΟΥΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΜΠΩΝ
ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΡΙΟΤΗΤΟΣ
ΤΗΣ ΤΑΠΕΙΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΟΞΑΣ
ΤΗΣ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΜΟΡΦΩΣΙΑΣ
ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ
ΤΗΣ ΕΡΗΜΙΑΣ ΤΩΝ ΤΟΠΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
υπερφορτισμένοι σχισμοβάτες και ιεροφάντες και pointers
ΣΤΙΣ ΚΟΨΕΙΣ ΚΟΣΜΩΝ ΑΝΤΙΚΟΣΜΩΝ ΖΩΗΣ ΘΑΝΑΤΟΥ
όσο για τον Κωλοκοτρώνη μπιθεγκούρα μπόταση...
πολλά χωριά που τον είδαν
ακόμα τον λένε μυστικά αναμετάξυ τους οι απόγονοι χωρικοί
’’Το Στοιχειό του Μωρηά’’,με κάποιο Δέος Ιερού Τρόμου.
ένα στοιχείο της Ελληνικής Φύσης ( ο τόνος στο εί τώρα)
που κανείς δυνάστης της δεν φαντάστηκε πως θ αντιδράσει
και πως ’’ποικιλοτρόπως φορτιζόμενο’’ θ αλληλεπιδράσει.
πως κάποια στιγμή
η -εκ των αδικοχαμένων ψυχών- Νέμεσις θα τον ’’γεννήσει’’.
νομίζω πως η προσωπογραφία του απο τον giovanni boggi
( η μια απο τις τόσες που του γίναν απο τους τόσους ) είναι η μόνη που αποκαλύπτει ξεκάθαρα την αληθινή του υπόσταση
Το Στοιχειό του Μωρηά και όχι τον γέρο του μωρηά.
ΤΜ Ιουλίου εικοσιτρεις στα δυοχιλιάδες δεκοχτώ----

Παρτς Σβαρνα


Όλες οι αντιδράσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια: