α. Ζουζούνια τρώτε; να σας σερβίρω;

Δεν χαμογελάει κανείς με τα κακά νέα, παρεκτός αν δικαιώνεται η λογική του. (Καί διατί να το κρύψωμεν, άλλως τε; Χαμογελάω κι όταν αποδεικνύομαι πιό έξυπνος απ’ «αυτούς», καί τους διαβάζω σαν ανοιχτό βιβλίο.)

Ως ενημερωμένα άτομα, πιστεύω ότι τις ειδήσεις τις ξέρετε, γιά τους νεοταξίτικους στόχους να τρώμε έντομα καί σκουλήκια. (Ήδη υπάρχουν σε μερικά πρόσθετα τροφίμων στο εμπόριο. Αν θέλετε, ψάξτε καί γιά τα «Ευρωπαϊκά» νομοθετικά κ@λόχαρτα των σχετικών υγειονομικών διατάξεων.)

Πάρτε, όμως, κι αυτήν εδώ την πολύ πρόσφατη είδηση!

Δηλαδή;

Δηλαδή, το ένδοξον Γιουνιβέρσιτυ όφ Θεσσάλια, εδρεύον κυρίως εις τον κοσμοπολίτικον Βόλον, προχώρησε στην δημιουργία εντομο-τροφών γιά το εμπόριο – γιά ζωοτροφές, αλλά καί γιά ανθρώπους. (Ανθρώπους· όχι αράχνες, ούτε χελιδόνια. Καλά διαβάσατε.) Μάλιστα, θα μας κουβαληθούν κι άλλοι λεβέντες από το εξωτερικόν, γιά να δούν πώς προχωράει η δουλειά. (Γράφει η είδηση.)

«- Ωραία, ρέ Εργοδότη, καί τί μας το λες; Κάποιος θα το ξεκινούσε, κάποιος θα εισέπραττε ‘Ευρωπαϊκά’ κονδύλια… Κι αν αυτό είναι το -επιβαλλόμενο- μέλλον της ανθρωπότητας, πού είναι το παράξενο;»

. . . . . . . . . . .

β. Παπατζηλίκια

Κοιτάχτε…

Εδώ, δεν γράφουμε ήδη γνωστά πράγματα. Επομένως, γιά να καθήσουμε ν’ ασχοληθούμε, κάποιον λάκκο έχει η φάβα.

Ποιόν;

Λοιπόν, το έμβλημα του Γιουνιβέρσιτυ όφ Θεσσάλια είναι αυτό εδώ:

Εντάξει, δεν το λες και πρώτη μούρη από έμπνευση, ή ομορφιά. Αλλά τί απεικονίζει; (Σαφώς όχι τον καλόγερο Ακάκιο απάνω στον γάϊδαρο, που πάει ν’ αγοράσει μακαρόνια Μίσκο!)

Οι περισσότεροι θα πήτε ότι απεικονίζει έναν κένταυρο, καί μάλιστα τον Χείρωνα.

Γιά τον κένταυρο συμφωνώ, αλλά γιά τον Χείρωνα όχι. Γιατί;

Διότι, πουθενά μέσα στα ιδρυτικά διατάγματα του γιουνιβέρσιτυ δεν αναγράφεται σαφώς η λέξη «Χείρων»!!!

. . . . . . . . . . .

Με την επιφύλαξη πως ίσως έχω κάνει κάποιο λάθος, θα σας πω τα παρακάτω – γιά να τα ελέγξετε κι εσείς:

Το ενθάδε γιουνιβέρσιτυ, τα (κατά βάσιν, τρία) ιδρυτικά του διατάγματα (μαζί με τις τροποποιήσεις τους) παλιότερα τα είχε στην κεντρική σελίδα του, αλλά σήμερα δεν τα έχει. Γίνεται μνεία τους στη Γουΐκι στο οικείο λήμμα, αλλά βρήκα (εύκολα) μονάχα το δεύτερο, κι αυτό σε σκαναρισμένη μορφή εκτυπωμένης σελίδας, όχι σε .pdf . Επίσης, το Εθνικό Τυπογραφείο δεν -φαίνεται να- τα έχει! Η ευρετηρίασή του σταματάει το 1992, αλλά γιά παλιότερα τίποτε. (Χρησιμοποίησα το ψαχτήρι του, αλλά γιόκ.)

Ωστόσο, αρκετά χρόνια πρίν (καί γιά τους ίδιους λόγους που τα έψαξα καί σήμερα – δές παρακάτω) τα είχα διαβάσει, καί η λέξη «Χείρων» απλά δεν υφίσταται πουθενά. (Όμως, θα παρακαλούσα να ρίξετε κι εσείς ένα ενδελεχές ψάξιμο, γιά να βεβαιωθείτε 100%.)

Όθεν, συμπεραίνουμε ότι πρόκειται γιά έναν τυχαίο κένταυρο ζωγραφισμένον στο έμβλημα, καί περασμένον (με ψυχολογική ταχυδακτυλουργία / παπατζηλίκι) στο ασυνείδητο του θεατή, ως δήθεν Χείρωνα. (Η δέ Γουΐκι κάνει κραυγαλέο λάθος, που τον ονομάζει Χείρωνα.)

Καί ακριβώς στο σημείο αυτό, το θέμα μας αρχίζει να ζεματάει.

. . . . . . . . . . .

γ. Τί ήταν οι κένταυροι;

Οι (μισοί άνθρωποι / μισοί άλογα) κένταυροι ήσαν μυθικά πλάσματα. Αλλά, με την εξαίρεση του Χείρωνα καί του -ίσως και ονοματοδότη του σημερινού Βόλου- αδερφού ( ; ) του, του Φόλουκαθόλου καλά παιδιά. Παράβαλλε τον (με χημικές καί βιολογικές γνώσεις) Νέσσο, που οδήγησε τον Ηρακλή στην αυτοκτονία.

Πολλοί λένε πως επρόκειτο γιά ομάδες εφίππων νομάδων, ίσως καί ληστών· οι δέ αρχαίοι ημών είχαν ως αγαπημένο εικαστικό θέμα τις Κενταυρομαχίες. (Μία ήταν μεταξύ Κενταύρων καί Λαπιθών, αλλά -αν δεν κάνω λάθος- υπάρχει κι άλλη, με τον Φόλο που άνοιξε μιά κανάτα με καλό κρασί, δώρο του θεού Διονύσου, καί μαζεύτηκαν απρόσκλητοι μουσαφιραίοι απ’ το άρωμα του κρασιού κι έγινε χαμός.)

Ωστόσο, επειδή η Μυθολογία μας έχει πολλαπλές αναγνώσεις, μπορούμε… θ’ αποτολμήσουμε να πούμε ότι οι Κένταυροι επίσης:

  • ήταν (είναι ακόμη; ) αιθερικά πλάσματα, ή / καί
  • ήταν παρατημένα βιολογικά πειράματα μιάς απώτατης αρχαιότητας.

[Έμ;! Όταν ως πατέρας του Χείρωνα αναφέρεται ο Κρόνος, τί περιμένεις; Βρωμάει Ατλαντίδα -με βιολογικά πειράματα- η δουλειά!]

Τούτων ειπωθέντων, ήξερα από την αρχή ότι κάτι δεν πάει καλά εδώ. Ειλικρινά σας λέω, περίμενα ότι κάτι θα κάνουν στο μέλλον με «απαγορευμένα» βιολογικά πειράματα, αν καί το γιουνιβέρσιτυ δεν είχε (καί δεν έχει) τμήμα Βιολογικό.

Καί, όπως βλέπετε, δικαιώθηκα πλήρως.

Αν τά ‘λεγα αυτά πρίν δέκα χρόνια, ακόμη καί σε κύκλους «ψαγμένων» (εκτός από τη στενή μου παρέα), είναι σίγουρο πως θά ‘τρωγα δούλεμα. Αλλά, χαλάλι η υπομονή!

Τώρα, θα μου πείς: «- Καί πού ξέρουμε εμείς ότι αυτά τά ‘ξερες από τότε (από μιά δεκαπενταετία πρίν, παρακαλώ! – να είμαστε ακριβείς!), ενώι θα μπορούσες να τά ‘χεις σκεφτεί μόλις σήμερα; Τί αποδείξεις έχεις, ότι λες αλήθεια;»

Χμ…

Ας πούμε, ότι παρακάτω ακολουθούν οι αποδείξεις που ζητήσατε.

. . . . . . . . . . .

δ1. Σύμβολα καί ποδιές …οικοδόμων

Εάν νομίζετε ότι τα σύμβολα,

  • όχι μονάχα οργανώσεων (φανερών, ή μυστικών),
  • όχι μονάχα δημοσίων υπηρεσιών (συμπεριλαμβανομένων των «υπερεσιώνε»),
  • όχι μονάχα κομμάτων,
  • όχι μονάχα στρατιωτικών μονάδων,
  • όχι μονάχα πανεπιστημίων,
  • όχι μονάχα εταιρειών,
  • όχι μονάχα…,
  • όχι μονάχα…,
  • όχι μονάχα… (κτλ κτλ),

είναι απλώς συλλήψεις της φαντασίας κάποιου εκάστοτε γραφίστα, καλύτερα να μή συνεχίσετε την ανάγνωση του παρόντος.

Επίσης, εάν νομίζετε ότι στα πανεπιστήμια

  • οι ιδέες διαδίδονται κουτουρού (κι όχι με οργανωμένο σχέδιο), επειδή κάποιοι (ρομαντικοί; κολλημένοι; ) διδάσκοντες τις γουστάρουν – έτσι, τόσο απλά, ρέ παιδί μου,
  • ή ότι η έρευνα διεξάγεται γιά το καλό της ανθρωπότητας, κάθε φορά υπό την επίβλεψη ενός προφέσσορα με ήθος καί αγαθές προθέσεις,
  • ή ότι οι προφέσσορες παγκοσμίως δεν γουστάρουν να φοράνε …ποδιές οικοδόμων τις νύχτες,
  • ή ότι υπάρχουν δέντρα, που (αντί γιά φρούτα) βγάζουν λεφτά, γιά να πληρώνονται τα γιουνιβέρσιτυζ,
  • η ότι (εντάξει, δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα! lol!!!) αυτοί που δίνουν τα λεφτά, δεν επιβάλλουν με το στανιό τις απόψεις τους (σέβονται την ακαδημαϊκή ελευθερία, παναπεί – ναί, πώς;!),

τότε καλύτερα να πάτε σε μιά ακρογιαλιά με γυμνιστές καί γυμνίστριες. Θα περάσετε καλά, πιθανώτατα θα βρήτε το ταίρι σας… καί, πού ξέρετε; μπορεί να κάνετε καί κανένα παιδάκι. Νά ‘χετε ένα στήριγμα καί γιά τα γεράματά σας, βραδερφέ.

Το παρόν μπλόγκι, όμως, αφήστε το στην ησυχία του.

«- Καί γιατί να πιστέψουμε αυτά που λες, ρέ ανόητε Εργοδότη;»

Εντάξει, άν δεν θέλετε, δεν θα σας βάλω καί το πιστόλι στο κεφάλι! Αν, όμως, θέλετε να με πιστέψετε, ισχύουν όσα λέω, διότι…

. . . . . . . . . . .

δ2. Η ιστορία μας συνεχίζεται

Θα σας θυμήσω μονάχα ένα πράγμα, που ήδη γνωρίζετε: ότι το «παράρτημα» του Σέρν στο Νεοχώρι Πηλίου δεν τό ‘φτιαξα εγώ. Αλλά το Γιουνιβέρσιτυ οφ Θεσσάλια!

[Θυμηθήτε, ακόμη, ότι μέχρι σήμερα κανείς δεν μας έδωσε μιά άλλη ερμηνεία, γιά το τί δουλειά έχει το Σέρν στη «μέση του πουθενά» στο Πήλιο… αν υποτεθεί πως εγώ λέω παλαβωμάρες.]

‘Ντάξ’, τώρα; Πειστήκατε;

Λοιπόν, θα σας πω καί καναδυό πραγματάκια ακόμη, που δεν τα γνωρίζετε.

. . . . . . . . . . .

i. Όχι τυχαίως

Πρώτον, ο Βόλος δεν επελέγη τυχαία γιά ίδρυση γιουνιβέρσιτυ.

Βέβαια, από προπολεμικά ήταν πόλη πλουσίων εμπόρων καί εργοστασιαρχών (άρα καί κουλτούρας), ήταν καί μεγάλη πόλη, όθεν δικαίως ο γέρο-Γεώργιος Παπανδρέου (κάπου το 1964-65) είχε σκοπό να φτιάξει γιουνιβέρσιτυ ενθάδε. Πράγμα που ματαίωσε η χούντα του 1967, φοβούμενη το (ανύπαρκτο, πλέον, μεταπολεμικώς) «κόκκινο» προλεταριάτο των εργοστασίων. (Από το τέλος της δεκαετίας του 1950, ο Βόλος μεταβλήθηκε σιγά-σιγά σε πόλη δημοσίων υπαλλήλων.) Τελικώς, το γιουνιβέρσιτυ ιδρύθηκε 20 χρόνια αργότερα, το 1984.

Αυτή είναι η «εγκόσμια» εξήγηση, του φυσικού επιπέδου.

Ωστόσο, είναι φανερό πως, εκείνο που ενδιαφέρει «αυτούς», είναι τα μυστικά της Ιωλκού καί της γύρω περιοχής. Καί είναι φανερό, ειδικά σε όσους-ες έχετε ακουστά τους «αστικούς (καθόλου, μά καθόλου…) θρύλους» γιά τα δίκτυα των σπηλαίων της περιοχής, κτλ κτλ κτλ.

Επίσης, ρόλο παίζει καί η ιδιαίτερη «αύρα» της περιοχής.

Οπότε, τί καλύτερο γι’ «αυτούς» να υπάρχει μιά ομάδα έξυπνων καί μορφωμένων δικών τους ατόμων, που θα σκαλίζουν αυτά τα πράγματα, έχοντας ως κάλυψη καί ορμητήριο ένα σοβαρό ίδρυμα;

Η αλήθεια είναι πως, τους προφέσσορες του γιουνιβέρσιτυ δεν τους έχει πιάσει ακόμη το ραντάρ μου να χώνονται εκεί, που δεν πρέπει να χωθούν. Ωστόσο, υπάρχει μία ομάδα ατόμων, με πολύ έμμεση σχέση με το γιουνιβέρσιτυ, που ήδη άρχισε να χώνει τη μούρη της· καί ναί, γνωρίζω άριστα τα χαμπέρια της. Αλλά, την προειδοποιώ: κόφτε το, λεβέντες, διότι δεν ξέρετε τί μπορεί να σας ξημερώσει, εκεί που πάτε να ψάξετε. Αν νομίζετε ότι εντάξει, έτσι απλά βρίσκουμε αρχαία καί τα τσεπώνουμε καί δεν τρέχει τίποτε, σας λέω πως (στην περίπτωση της Ιωλκού) είναι καλύτερα να σας την πέσει μπουλούκι ληστών μαχαιροβγαλτών. Είπα καί ελάλησα, καί αμαρτίαν ούκ έχω.

Σας βεβαιώνω ότι παρόμοια ομάδα με …μεγάλες μύτες υπάρχει καί γιά την αρχαία Κρήτη. (Κι αυτή έχει πιαστεί στα ραντάρ του γράφοντος.)

Ειλικρινά, δεν ξέρω τί γίνεται μ’ αυτό το …άθλημα, ίσως υπάρχουν κι άλλες ανά την Ελλάδα· αλλά, μιλάω γιά όσες γνωρίζω.

. . . . . . . . . . .

ii. Οι «μαύρες» έρευνες στη Βιολογία

Οι «μαύρες» βιολογικές έρευνες είναι της μοδός, το γνωρίζετε άριστα. Νεο-Ατλαντίδα γίναμε!

Λοιπόν, όταν έμαθα τα σχετικά με τις σκουληκοτροφές του «Θεσσάλιαν», δεν εξεπλάγην καθόλου. (Σας είπα, ότι περίμενα κάτι τέτοιο από αρκετά χρόνια πρίν.) Ωστόσο, το ότι διέπραξαν βιολογική ύβριν μία φορά, δεν σημαίνει ότι δεν θα ξαναδιαπράξουν κι άλλες – ίσως καί χειρότερες.

Μόνο που το θέμα της υβρεο-Βιολογίας δεν περιορίζεται στον Βόλο. Έχω ενδείξεις ότι προσεχώς θα παίξει αγρίως σ’ όλη την Ελλάδα (θυμηθήτε: κοροϊδοϊός – καί πού ‘σαι ακόμη!… ήδη άρχισαν τις από τηλεοράσεως μαλακίες γιά τον δήθεν επερχόμενο «ιό Χ», κτλ κτλ), αν καί η Ιατρική Σχολή του «Θεσσάλιαν» τήρησε μετριοπαθή στάση υπέρ των εμβολιασμών. Δεν ήταν από τους αναφανδόν γλείφτες.

Τώρα, το τί θα κάνει στο μέλλον το εντόπιον γιουνιβέρσιτυ, δεν μπορώ ακόμη να το προσδιορίσω επακριβώς. Πολύ φοβάμαι, όμως, ότι θα πάρει το μέρος των νεο-Ατλάντων…

…διότι καί οι αυθεντικοί Άτλαντες είχαν βάλει στο μάτι την περιοχή, καί αναχαιτίστηκαν στην Όθρυ, μόλις 50 χιλιόμετρα μακριά.

. . . . . . . . . . .

ε. Το πέπλο της πλάνης

Όλα ξεκίνησαν από ένα σύμβολο. Εντάξει, κι από την προσωπική περιέργεια του γράφοντος.

Είδατε, όμως, πόσο εύκολο είναι να κοροϊδέψει κανείς μεγάλα πλήθη ατόμων.

Ναί, το ρητό λέει: «- Μπορείς να κοροϊδέψεις λίγους γιά πολύ καιρό, πολλούς γιά λίγο καιρό, αλλά όχι όλους γιά όλον τον καιρό!» Σωστά, αλλά το θέμα είναι να μπορέσεις να κοροϊδέψεις, μέχρι να γίνει η δουλειά σου! (Κι αυτό, δεν το λέει το ρητό.) Καί μετά, ας σε ανακαλύψουν. Δεν θα έχει απολύτως καμμία σημασία. Όπως κάνουν οι εγκληματίες, που την κοπανάνε στο εξωτερικό αμέσως μετά το έγκλημα, ή οι πωλητικοί πρίν τις εκλογές. (Μέχρι να ψηφιστούν, παναπεί. Μετά, σκύβε καί σκάβε, ώ «κυρίαρχε» λαέ!)

Έτσι, λοιπόν, το πέπλο της πλάνης (ή Μάτριξ, ή όπως αλλοιώς λέγεται) είναι πανεύκολο να πέσει μπροστά στα μάτια των ανθρώπων καί να τους σκοτίσει το μυαλό.

Εκλογές έγιναν πολλές φορές, καί «πανδημία» κοροϊδοϊού μία. Όλες τις φορές, όμως, ο λαός (στο μέγιστο ποσοστό του) πλανήθηκε. Εντάξει, δέ λέω, το να καταλάβεις τα σύμβολα (το τί δύναμη κρύβουν, δηλαδή) ανάγεται σε σαφώς δυσκολώτερο επίπεδο, καί προαπαιτεί σχετικές γνώσεις καί κάποια εξοικείωση. Όμως, καλά θα κάνει ο Έλληνας να διώξει το πέπλο της πλάνης μπροστά από τα μάτια του… αν κι όχι εύκολη δουλειά, διότι απέδειξε πως την πατάει εύκολα – πχ κάθε φορά στις εκλογές. Όμως, πρέπει ν’ ανοίξει τα μάτια του…

…γιά να δεί την όμορφη ολόγυμνη Αλήθεια – καί να σωθεί!

Τα πέπλα είναι μονάχα της πλάνης.