ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Παρασκευή 23 Ιουνίου 2023

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΦΥΣΗΞΕ ΒΑΡΔΑΡΗΣ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ....

 


Από τη χθεσινή του ομιλία στη Θεσσαλονίκη:
«Αρκετά με τους ντεμέκ πιστούς και ντεμέκ πατριώτες», είπε ο ντεμέκ δημοκράτης και όχι… δεν φύσηξε βαρδάρης να τον πάρει..Τι θέλει να μας πει ο ποιητής;
«Είμαι εδώ για να μιλήσω για τον πατριωτισμό της ευθύνης»,είπε, ανάμεσα στα άλλα,στη χθεσινή του ομιλία(21/6) ο γιαλαντζί πατριώτης με φόντο τα δυναμικά καπούλια του Βουκεφάλα.
Αναρωτιέμαι, αρχικά, αν ο συντάκτης των λογυδρίων του προσέχει τι γράφει ή αν διακατέχεται από έναν λανθάνοντα πόθο να τον εκθέσει! Δεδομένου ότι «ο πατριωτισμός της ευθύνης» είναι μια αδόκιμη έκφραση, προβληματική ερμηνευτικά και αστήριχτη νοηματικά.
Βέβαια, θα μπορούσε να ισχυριστεί ο διαβολάκος της υπεράσπισής του ότι χρησιμοποιεί το καλολογικό στοιχείο της προσωποποίησης της ευθύνης, για να καταστήσει τον λόγο του λιγότερο ξύλινο και περισσότερο εκφραστικό.
Και πάλι όμως δεν το σώζει η ποιητική αδεία!!
Το σχήμα είναι δυσερμήνευτο κι αμφιβάλω αν αντιλαμβάνεται ο ομιλών, ο οποίος παπαγαλίζει το γραπτό, τι ακριβώς λέει.
Το σίγουρο είναι ότι παρήγγειλε ένα κείμενο του οποίου η χρήση λέξεων όπως «ευθύνη», «πατριώτης/πατριωτισμός»,που φέρουν βαρύ συναισθηματικό φορτίο,να μπορεί να ελκύσει το ανάλογο φρόνημα των ακροατών.Τοποθετήθηκε και στο καταλληλότερο σημείο, μπροστά από το κορυφαίο σύμβολο των Μακεδόνων, τον Μέγα Αλέξανδρο..Πόσο πιο στημένο; Πόσο πιο φτιαχτό επικοινωνιακά για να τραβήξει την προσοχή των πατριωτών.
Στην Έκθεση το λέγαμε «επίκληση στο συναίσθημα».
Αλλά για να μπούμε στο ζουμί..
Τα περί πατριωτισμού τα ακούω βερεσέ από έναν δηλωμένο αντινατιβιστή. Όποιος αγαπάει και νοιάζεται την πατρίδα του δεν την ρίχνει βορά σε εχθρικά χέρια, να την άγουν και να την φέρουν ελιτίστικα συμφέροντα της ημεδαπής και ξένης μαφίας·δεν φτωχοποιεί τον λαό του και τον σέρνει στην ανέχεια· δεν μιζεροποιεί τους πολίτες ασκώντας επιδοματική πολιτική·δεν ιδιωτικοποιεί δημόσια αγαθά προς όφελος των ολιγαρχών· δεν διαλύει την πολύτιμη Υγεία(ΕΣΥ)·δεν διχάζει και κατηγοριοποιεί τους πολίτες· δεν προβαίνει σε απαράδεκτους για την ιδιότητά του χαρακτηρισμούς ( τζαμπατζήδες, ψεκασμένοι κ.α.)· δεν αφήνει τη χώρα του ξέφραγο αμπέλι να την εποικήσουν παράνομοι μετανάστες, ούτε καλεί μουσουλμάνους των αναπτυσσόμενων χωρών με διαμετρικά αντίθετο πολιτισμικό status ,να αλλοιώσουν τον συνεκτικό ιστό της Ελλάδας και να αλώσουν τα πάτρια(instituta majorum).
Και όσο για την ευθύνη.. ας μας πεί πότε ακριβώς την ανέλαβε! Μήπως όταν μας έλεγε ότι το χιόνι έπρεπε να πέσει αποβραδίς κι όχι το μεσημέρι; Ή μήπως όταν τα έριχνε στον Αίολο για τις καταστροφικές πυρκαγιές;
Ή μήπως, πάλι, όταν ομιλούσε περί ανικανότητας κι ολιγωρίας του σταθμάρχη στα Τέμπη;
Η σχέση του με την «ευθύνη» είναι όπως η σχέση της τσουκνίδας με την γυμνή του κνήμη.Απλά, δεν υφίσταται.
Ας αφήσει λοιπόν την ευθυνολογία για κείνους που λογοδοτούν με ειλικρίνεια και δεν εμπαίζουν τον λαό που τους τοποθέτησε σε ένα υπεύθυνο πόστο.
Γιατί η «ευθύνη» είναι μεγάλη λέξη για να την πιπιλίζει σαν καραμέλα ένας αδαής που κάνει τον καμπόσο, σαν αυτόν!

Δεν υπάρχουν σχόλια: