ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 6 Ιουνίου 2023

ΠΕΡΙ ΑΝΕΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΑΤΩΝ.......

 

ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ


Φίλες και Φίλοι χρόνια πολλά και Ευλογημένα ! Το Αγιον Πνεύμα να μας Φωτίζει !
Τα τελευταία χρόνια μου αρέσουν οι κινηματογραφικές ταινίες που είναι λαβ στόρυ με χάπι έντ. Δεν ξέρω πως την έφαγα αυτή την πετριά, μάλλον λόγω γήρατος και κρίσης παλιμπαιδισμού.
Οπως θα έχετε παρατηρήσει οι σεναριογράφοι του χόλυγουντ κάνουν κέφι τα αυτογνωσιακά τσιτάτα. Αυτό δεν είναι τυχαίο και ο Σπήλμπεργκ που είναι Μυημένος και Μύστης δεν είναι η εξαίρεση του κανόνα. Από τότε που φτιάχτηκε το Χόλυγουντ τα αφεντικά του ήταν μυημένοι και μύστες και όταν το πράμα άνοιξε αναγκαστικά λόγω του ίντερνετ ακολούθησε και η κουτσή μαρία. Φυσικα μιλάμε για το Μαύρο Μονοπάτι και οι πολυπληθείς παρτούζες του Λος Αντζελες από την αρχή πήγαιναν πακέτο με την μαύρη τελετουργική σεξουαλική μαγεία. Ακόμα και αν δεν το γνώριζε το πλήθος που έπαιρνε μέρος στο όργιο παραδίπλα ήταν οι μαύροι μάγοι που ρουφούσαν την παραγόμενη σεξουαλική ενέργεια και με αυτή φόρτιζαν το μαύρο έργο τους.
Για να μην υπάρξει κάποια παρανόηση : Η Αυτογνωσία εξ ορισμού είναι Θεϊκή, σε φέρνει σε επαφή με το εντός σου Θείον. Οπως κι αν το ονομάζει ο κάθε πιστός του κάθε Δρόμου αυτό το Θείον, οι Χριστιανοί το ονομάζουμε Ιησού Χριστό και στον κατ εξοχήν Αυτογνωσιακό αγιορείτικο τριπλό Δρόμο λέμε :
<< Κάθαρση - Φώτιση - Θέωση >>
Ομως οτιδήποτε Λευκό και Φωτεινό μπορεί να διαστρεβλωθεί και να χρησιμοποιηθεί από το Μαύρο Μονοπάτι. Για παράδειγμα η Διδασκαλία του Ιησού Χριστού έχει μετατραπεί σε ένα σωρό θρησκείες και θρησκευτικότητες που στο όνομα του Ιησού έχουν διαπράξει ένα σωρό εγκλήματα.
Εδώ στον Κήπο της Θεϊκής Μητέρας πιστεύουμε ότι μία από τις ανώτατες πνευματικές αρετές είναι η Διάκριση.
Ταινία του 2003 < Ηλιόλουστος έρωτας / Unter the Tuscan sun > :
<< Οι τύψεις και οι ενοχές είναι χάσιμο χρόνου. Είναι το παρελθόν που σε καθιστά ανάπηρο στο παρόν. Πως θα βρεις ποτέ την ευτυχία αν βυθίζεσαι στην μιζέρια σου ?>>
Αφιερωμένο εξαιρετικά σε κάποιες φίλες που αγαπώ πολύ !
----Μια κινηματογραφική κουβεντούλα με την Πέλλα χθες και η αναφορά της απιστίας με έκανε να γράψω τα πιο κάτω που αφορούν κυρίως το Μυστήριο του Χριστιανικού Γάμου :
Δυστυχώς οι περισσότεροι Ορθόδοξοι Χριστιανοί έχουν μια περίεργη σχέση με την θρησκεία τους και ουσιαστικά δεν γνωρίζουν σε τι πιστεύουν.
Τα Μυστήρια ( Βάπτισμα, Χρίσμα, Εξομολόγηση, Θεία Ευχαριστία, Γάμος κλπ ) για παράδειγμα δεν είναι κάτι θεωρητικό ή τυπικό, μιά ώρα στην εκκλησία με τα καλά μας ρούχα, οι γυναίκες με ψηλοτάκουνες γόβες, τους μαστούς-μηρούς έξω και μετά φαγοπότι, νταούλια και χοροί.
Πρόκειται για υψηλοτάτου επιπέδου Τελετουργίες που έχουν να κάνουν με την Χάρη του Αγίου Πνεύματος, με την Θεϊκή Ενέργεια και αν μη τι άλλο απαιτούν υψηλή συνειδητότητα.
Το φαγοπότι, τα νταούλια και οι χοροί και οι δημοφιλείς μαστοί-μηροί γυναικών ευρισκομένων σε απόγνωση βοηθάνε στην γείωση των υψηλών θετικών ενεργειών. Αλλά αν δεν υπάρχουν αυτές οι Ενέργειες και η Συνειδητότητα, τότε τι γειώνεις ή καλύτερα τι μαύρο φίδι σε γειώνει ?
Στους εσωτερίστικους Δρόμους που σουλατσάριζα είχα γνωρίσει μερικές νυμφευμένες χριστιανές οι σύζυγοι των οποίων είχαν κέρατα που μπερδεύονταν στα καλώδια της ΔΕΗ. Χρόνια αργότερα όταν είχα αποσυρθεί στο Ζητούνιον μου τηλεφωνούσαν σε υστερική κατάσταση γιατί η ζωή τους πήγαινε κατά διαόλου. Ομως δεν ήθελαν να αποδεχτούν την διάγνωση μου : Οτι το κέρατο έχει και συνέπειες π.χ ενεργειακή δυσαρμονία και ότι ΔΕΝ υπάρχει ενεργειακή δυσαρμονία αβλαβής, σίγουρα καπου - κάποτε θα χτυπήσει και τότε μάλλον θα σπάσει ο πιο αδύναμος κρίκος. Κάποιες φορές αυτός ο σπασμένος κρίκος αρκεί για να κάνει μπάχαλο την ζωή μας.
Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι δεν μιλάω για ηθική, έκανε τα κακά της η φοράδα στο αλώνι για αυτήν. Μιλάω για Ενέργειες και για το αν είναι αρμονικές ή δυσαρμονικές ανάλογα με τις δικές μας επιλογές.
Στην απιστία θα πρόσθετα και την αιμομιξία που έχει εκτοξευτεί στο διάστημα με την βοήθεια του κόβιντ και της κατ οίκον κράτησης των πολιτών, συγνώμη ήθελα να πω των θλιβερών υπηκόων, αλλά φυσικά δεν υπάρχει τέτοιο πράμα στην αγία ελληνική οικογένεια. Μόνον ο μακαρίτης ο Γιωσαφάτ τόλμησε να μιλήσει δημοσίως και είπε για μητέρες που προσκαλούν στο κρεβάτι τους τους γιούς τους να κοιμηθούν παρέα, αλλά το ακροατήριο δεν κατάλαβε ή έκανε πως δεν κατάλαβε.
Η απιστία σε έναν γάμο έχει να κάνει με το πρωταρχικό ερώτημα : γιατί έγινε αυτός ο γάμος ?
Αν προσθέσουμε στα διαζύγια που βγαίνουν και τα διαζύγια που δεν βγαίνουν για οικονομικούς λόγους πάμε στο 99 % των γάμων. Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάκτυλο μας : μιλάμε για ανθρώπους με μηδενικό επίπεδο συνειδητότητας που παντρεύονται για λάθος λόγους και όταν ο γάμος τους, η ζωή τους, η υγεία τους μετατρέπονται σε μια μαύρη ενεργειακή τρύπα αναρωτιούνται γιατί.
-----Τελείως προσωπικά κουτσομπολιά - περιττές φλυαρίες :
Το << Βουτιά στα Περασμένα >> ήταν ένα υπέροχο βιβλίο υποβρύχιας αρχαιολογίας. Το είχα χαρίσει σε έναν φίλο και πριν μερικές μέρες μου έστειλε την αφιέρωση που του είχα γράψει με ημερομηνία 26-5-1979 και έγινε αιτία για ένα μακροβούτι στα περασμένα. Η πρώτη μου αντίδραση :
<< 20 ετών. Αλί-αλί και τρισαλί !! Θεέ μου τι απίστευτες και απίθανες τεράστιες και ατελείωτες σούπερ-ντούπερ μαλακίες έχω κάνει στην ζωή μου !!>>
Χίος 1975-1977, πέμπτη γυμνασίου και τρίτη λυκείου, εφηβεία της συμφοράς και του ολέθρου με όλα τα ψυχικά τραύματα και πρωταρχικά υποσυνείδητα προγράμματα να με βαράνε όπως βαρούσα τα χταπόδια στα βράχια. Επαιζα τον ρόλο του << καλού παιδιού >> γιατί κουβαλούσα ένα καραμπινάτο υποσυνείδητο πρόγραμμα αναξιότητας ( << δεν είμαι αρκετά καλός για το οτιδήποτε >> ) και ένα απόρριψης και φόβου απόρριψης οπότε ήθελα να είμαι αποδεκτός από την << κλαν >>. ( Από την < φυλή >.) Κάτι βέβαια που εκτοξεύει τον καταπιεσμένο θυμό στην στρατόσφαιρα. Αυτοκαταστροφικότητα το λένε και αναποδογύρισμα της καρδάρας με το γάλα. Αχ-βαχ έρμα νιάτα !!
Εκανα παρέα με έφεδρους αξιωματικούς, είχα σχέση με μια κοπελιά 10 χρόνια μεγαλύτερη μου επίσης βαρεμένη που την είχε παρατήσει / προδωσει ένας από αυτούς όταν απολύθηκε και κάποια στιγμή γνώρισα αυτόν τον φίλο, έναν ιθαγενή αμφίβιο καταδρομέα τον οποίο συμπαθούσε και εκτιμούσε και ο πατέρας μου και αργότερα έγινε συνάδελφος με τον αδελφό μου, ήταν χειριστές ελικοπτέρων στην αεροπορία στρατού.
Αν θυμάμαι καλά ξαναβρεθήκαμε στην Αθήνα τυχαία, στο Αττικόν ή στο Απόλλων που έπαιζε την μεγάλη επιτυχία < Βυθός > / Deep του 1977 με το σούπερ μανουλομάνουλο Ζακλίν Μπισέ.

Οι δύο κινηματογράφοι ήταν πολιτιστικό και κοσμικό στέκι ( και νυφοπάζαρο βεβαίως-βεβαίως με τα κορίτσια όλων των ηλικιών να φοράνε τα καλά τους ) αν και μερικές φορές τα Σαββατόβραδα όταν έβγαινες από τις γεμάτες αίθουσες στα καυσαέρια της Σταδίου νόμιζες ότι ανέπνεες καθαρό αεράκι στην Πάρνηθα !! Τόσα χρόνια μετά την φωτιά και ακόμα δεν έχει βρεθεί λύση και φυσικά οι δύο κινηματογράφοι είχαν παίξει την ταινία με την θρυλική ατάκα της 2ης φωτογραφίας που είναι και το πραγματικό πρόβλημα της υπόθεσης.
Νομίζω ότι του είχα δείξει το πτυχίο αυτοδύτη που κουβαλούσα στο πορτοφόλι πάντα έτοιμος ( που λέγαμε στα λυκόπουλα ) για να νοικιάσω μπουκάλες είτε για κατάδυση είτε για εξερεύνηση τούνελ γεμάτων με επικίνδυνα αέρια και διάφορες τοξικές ουσίες που προστάτευαν διάφορα πράματα. Εκείνη την εποχή μάζευα εμπειρία σε μικρά βάθη στα γνωστά ναυάγια του Αργοσαρωνικού και δοκίμαζα διάφορες πατέντες συνήθως αποτυχημένες.
Γρήγορα κατάλαβα ότι η λύση δεν ήταν η αυτόνομη κατάδυση αλλά το τηλεχειριζόμενο υποβρύχιο ρομπότ. Οι μπουκάλες είναι καλές μόνον για τον καταδυτικό τουρισμό και απαραίτητες μόνον για το 3 % των επαγγελματικών καταδύσεων.
Δεν είναι τυχαίο ότι το ίδιο ποσοστό ισχύει και στο διάστημα. Στην αρχή οι μηχανικοί της ΝΑΣΑ θεωρούσαν τους αστροναύτες σαν χιμπατζήδες με ικανότητα ομιλίας, αλλά o James Webb ( το διαστημικό τηλεσκόπιο πήρε το όνομα του φωτογραφία 3η : Νεφέλωμα του Αετού στον αστερισμό του Οφεως 7000 έτη φωτός μακριά ) και το τμήμα διαφήμισης, μάρκετινγκ και εξεύρεσης δωρητών απαίτησε να παραχωρήσουν την πρωτοκαθεδρία στους Ηρωες Πρωτοπόρους που ρισκάριζαν τις ζωές τους μακριά από την μαμά Γη.
Μελετούσα ώρες πολλές τον υποβρύχιο βυθομετρημένο χάρτη του Αργοσαρωνικού, τραβούσα γραμμές με τον χάρακα και το μοιρογνωμόνιο ενώνοντας παραλιακούς παμπάλαιους ιερούς ναούς, νησίδες, τις υψηλότερες κορυφές, τα βαθύτερα σημεία, προσπαθώντας να αποδείξω μια θεωρία μου.
Δεν την απέδειξα αλλά μπορώ να σας πώ ότι Καβοκολώνες στο Σούνιο και Αφαία στην Αίγινα ΔΕΝ ήταν τυχαίοι ναοί. Ούτε οι αμερικάνικες βάσεις φτιάχτηκαν τυχαία όπου φτιάχτηκαν, ούτε κάποια παραλιακά μοναστήρια όπως της Παναγίας Φανερωμένης Σαλαμίνας. Φτιάχτηκε το 1682 πάνω σε ερείπια παλαιού χριστιανικού ναού που είχε κτιστεί πάνω σε ερείπια αρχαίου ναού και πάω στοίχημα ότι ο πρώτος, ο αρχικός ναός όταν πρωτοχτίστηκε αφιερώθηκε σε κάποια χθόνια θεότητα, πριν το ιερατείο του 12θεου καπελώσει τις παλαιότερες θρησκείες. Ο ιδρυτής του μοναστηριού ο Οσιος Λαυρέντιος πέρασε λέει την θάλασσα πάνω στον μανδύα του. Να τσιμπάτε σε τέτοιες ιστορίες π.χ :
Εχετλαίος στην μάχη του Μαραθώνα, περίεργα φαινόμενα στην ναυμαχία της Σαλαμίνας, περσικοί στόλοι που βυθίζονταν από περίεργες θαλασσοταραχές ή από περίεργες ομίχλες, τα μυστικά όπλα των Δελφών που τρομοκράτησαν με τους κεραυνούς τους πρώτα τους Πέρσες και μετά τους κτηνώδεις ατρόμητους Γαλάτες, ταχύπλοοι μανδύες σε θάλασσες που φιλοξενούν πανάρχαια υποθαλάσσια τούνελ κλπ κλπ


Στήν Φωτογραφία από το Μεγάλο Πεύκο / Νέα Πέργαμο. Αυτή την εικόνα βλέπαμε από την σχολή πυροβολικού όταν οι << παλιοί >> για ψυχολογικό καψόνι μας έβαζαν να φωνάζουμε παραγγέλματα πυκνής τάξεως ( προσοχή, ανάπαυσις, ημί-ανάπαυσις κλπ ) στις Μοναχές.
Το σπίτι αριστερά ανήκε στο μοναστήρι και το είχε παραχωρήσει στον Αγγελο Σικελιανό λόγω της φτώχειας του, πρόσφατα ο Δήμος Σαλαμίνας το ανακαίνισε και το έκανε χώρο μνήμης του ποιητή. Τα μεγαλεπήβολα οράματα του για τους Δελφούς είχαν καταστρέψει οικονομικά την πλούσια, ημιμαθή ψευτοκουλτουριάρα, δέκα χρόνια μεγαλύτερη και λεσβία Εύα Πάλμερ ( βασικά την παντρεύτηκε για τα λεφτά της και αυτή τον παντρεύτηκε γιατί ήταν τυπική σνομπ βαρεμένη Αμερικανίδα) και αφού την κατηγόρησε ως υπεύθυνη για την αποτυχία και την κεράτωσε αγρίως χώρισαν και τελικά θάφτηκαν παρέα. Είχαν και έναν γιό που ήταν ένα δυστυχισμένο και συναισθηματικά κακοποιημένο παιδί λόγω της τεράστιας εγωπάθειας τους. Είχα ψάξει τα βιογραφικά τους εξ αιτίας μιας Ινδής ( μου αρέσουν τα κουτσομπολιά για λεσβίες ) και ενός περίεργου μουσικού οργάνου που είχε χρηματοδοτήσει η Πάλμερ και κατέληξα στο συμπέρασμα ότι ως μυημένοι σε κάποιες μαύρες σέχτες είχαν ασχοληθεί με πνευματιστικές κατάμαυρες αηδίες και αυτό το πλήρωσαν με τα θλιβερά και μίζερα 20 τελευταία χρόνια της ζωής τους.
Οσον αφορά την υποβάθμιση της σπουδαίας Σαλαμίνας δεν έγινε τυχαία, όπως δεν έγινε τυχαία και η υποβάθμιση της σπουδαίας Ελευσίνας απέναντι. Επρεπε να υποβαθμιστούν τα ισχυρότατα ενεργειακά τους πεδία για να είναι ευάλωτη η Ελλάδα.
Η ΕΟΚ ( ποτέ δεν θα γίνει Ε.Ε ) προσπάθησε να κάνει το ίδιο και εδώ πέρα στο Αγιον Ορος με τα χρήματα της, αλλά λογάριασε χωρίς τον ξενοδόχο ή καλύτερα ΤΗΝ Ξενοδόχο και τους << 200 του Παϊσιου >>. Ο Οσιος Παϊσιος είχε πει ότι υπάρχουν 100 Μοναχοί στα βόρεια και 100 στα νότια ( το 10 % του αγιορείτικου πληθυσμού ) οι οποίοι είναι Πνευματικοί Γίγαντες. Εμείς βλέπουμε κάποιο ταπεινό γεροντάκι που σε μια γωνιά λέει με σκυμμένο το κεφάλι την Ευχή και αυτό το γεροντάκι είναι ένας Ανθρωπος που συνομιλεί στα ίσια με το εντός του Θείον. Αυτά τα 200 << γεροντάκια >> με την Ευλογία της Θεϊκής Μητέρας προστατεύουν το Αγιον Ορος, την Ελληνορθοδοξία, τον Ελληνισμό αλλά άμα λάχει και όλον τον κόσμο που χωρίς αυτά θα ήταν πολύ χειρότερος. Και μας δίνουν μια ακόμα ευκαιρία να ακολουθήσουμε τον αγιορείτικο τριπλό Δρόμο της << Κάθαρσης - Φώτισης - Θέωσης >>.
Υ.Γ : Ούτε είναι τυχαίο το ότι ένας από τους μεγαλύτερους πειρατικούς θησαυρούς του 20ου αιώνα ( μερικά δις σε δραχμές ) βρέθηκε στις βραχονησίδες Περιστέρια της Σαλαμίνας.
Συμβουλή προς νέους θησαυροκυνηγούς : να μελετάτε προσεκτικά τα τοπωνύμια ενός τόπου και την λαογραφία τους. Κάποιοι μεγάλοι λαογράφοι και ανθρωπολόγοι και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ήταν και μεγάλοι κρυφοθησαυροκυνηγοί.
Στο Παλαιοχώρι Τυμφρηστού του νομού Φθιώτιδας υπάρχει μια τοποθεσία που ονομάζεται < Κοκκάλια >>. Από εκεί μέσω ενός σημαντικότατου και σπουδαιότατου πανάρχαιου δρόμου ( το σημερινό ευρωπαϊκό μονοπάτι Ε4 που είναι ιδιαιτέρως γνωστό στους θησαυροκυνηγούς ) πέρασαν οι Γαλάτες το 279 για να λεηλατήσουν το Μαντείο των Δελφών έχοντας κάνει φρικτές κτηνωδίες στο Κάλλιον σημερινό χωριό Κλαψί. Εσφαζαν γυναίκες και όσο ήταν ακόμα ζεστά τα πτώματα τους τα βίαζαν. Βίαζαν γυναίκες ομαδικά και συνεχώς χωρίς διακοπή για μέρες μέχρι να πεθάνουν. Επιναν το αίμα των μωρών και τα έτρωγαν και άλλα πολλά. Γυρίζοντας από τους Δελφούς με την ουρά στα σκέλια δέχτηκαν επίθεση από Αιτωλους και Ευρυτάνες, από άντρες, γυναίκες και παιδιά που πολέμησαν ακόμα και με γεωργικά εργαλεία με τρομακτική εκδικητική μανία και σκότωσαν πάνω από 20.000 Γαλάτες. Τα πτώματα τους έμειναν άθαφτα και έτσι προέκυψε το τοπωνύμιο.
Το λοιπόν, για βράδυ το έριξα υπερβολικά στο αιματοβαμμένο θρίλερ !!
Ας ευθυμήσουμε και ας απολαύσουμε ένα χαρούμενο βραδυ με όλες τις ευλογίες του Χριστού και της Παναγίας !
Να προσέχετε και να προστατεύετε τον καλύτερο σας φίλο - τον εαυτό σας - σαν τα μάτια σας ! Με στοργή και τρυφερότητα και πάντα στην Φωτεινή πλευρά του Δρόμου !
Και να λέτε στο πρόσωπο που αγαπάτε ότι το αγαπάτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: