ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 23 Μαΐου 2023

ΑΧΑΧΑΧΑΧΧ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΜΩΡΕ!!!ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΛΑΜΠΟΥΝΕ ΤΑ ΦΩΤΑ,ΜΟΝΟ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΦΡΕΝΟΚΟΜΕΙΟ!!!

 


«Εγώ ψήφισα τον Μητσοτάκη»! Ο Δημοσθένης Βεργής ψάχνει τον μοναδικό του ψηφοφόρο του σε όλη την Ελλάδα !!!!Και όμως υπάρχει κόμμα που στις εκλογές της περασμένης Κυριακής πήρε μόνο μία ψήφο! Το κόμμα Δημοσθένης Βεργής ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ πήρε μόλις μία ψήφο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εσωτερικών.

Όπως είπε ο πρόεδρος του κόμματος, Δημοσθένης Βεργής, σε δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό Open, ο ίδιος ψήφισε… Κυριάκο Μητσοτάκη.«Εγώ έκανα μια διαμαρτυρία γιατί με τα ψηφοδέλτια κάνουμε φοβερή ρύπανση», είπε αρχικά και συνέχισε:

«Εγώ ψήφισα τον Μητσοτάκη γιατί είναι το πιο μορφωμένο παιδί της πατρίδας μας. Και η γυναίκα μου και εγώ ψηφίσαμε Μητσοτάκη και έβαλα τέσσερις σταυρούς».«Δεν τύπωσα ψηφοδέλτια. Κάποιος πήγε και έγραψε στο λευκό και αυτό το μέτρησε ο δικαστικός αντιπρόσωπος», είπε ο Δημοσθένης Βεργής.

https://hellasjournal.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: