ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 17 Ιουλίου 2018

ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ!!!!!!!

Εχω έναν φίλο που εκτιμώ ιδιαίτερα,τόν Θοδωρή Ζαφείρη..γεννήθηκε στην Φλώρινα, έζησε τα παιδικά του χρόνια στην Τεγέα Αρκαδίας, σπούδασε στην Αθήνα, στη Μόσχα και στο Λος Άντζελες και σήμερα μένει στην Χαλκίδα.Τίς προάλλες είδα μια φωτογραφία του ,αναγνώρισα πώς είναι από την θητεία του στην Κύπρο και τού ζήτησα να μού πει δυό λόγια...Φωτογραφία



"'Εγώ ο Θοδωρής Ζαφείρης και ο συμφοιτητής και αδελφικός μου φίλος Νεοκλής Χριστοφόρου καταγήκαμε εθελοντές στο 2ο Τάγμα εθελοντών Αμμοχώστου
Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί πίσω από το άλσος προς Δεκέλεια 19 Ιουλίου 1974, ο Νεοκλής είναι ο γίγαντας κι' εγώ ο αδύνατος, στολές και άρβυλα? μη δίνεις σημασία…. ότι βρήκαν και μας έδωσαν, τα δικά μου δεν είχαν κορδόνια και τα είχα δέσει με σπάγγο ......
Αλλά ηθικόν ακμαιότατον
Στην Κύπρο πήγα 20 Ιουνίου 1974, προσκεκλημένος του φίλου μου να περάσουμε μαζί τις διακοπές.
15 Ιουλίου εκδηλώθηκε το πραξικόπημα και 16 Ιουλίου ανατέθηκε στον αδελφό του Νεοκλή (λοχαγό της Κυπριακής Εθνοφρουράς) η στρατολόγηση εθελοντών. Μαζί με το Νεοκλή χωρίς δεύτερη σκέψη δηλώσαμε εθελοντές, παρουσιαστήκαμε στο διοικητή της Αστυνομίας και μας κατέταξε στο 2ο τάγμα εθελοντών σε ένα πρόχειρο καταυλισμό στο άλσος προς Δεκέλεια.
έπραξα αυτό που μου έλεγε η συνείδησή μου. Στη δική μου λογική το ότι επέστρεψα ζων και αρτιμελής αποτέλεσε και τότε και πάντα τη μεγαλύτερη ανταμοιβή. Δεν έκαμα ποτέ την εκπλήρωση του καθήκοντος προς την Πατρίδα πραμάτεια. Επέστρεψα την εύφημη μνεία της Κυπριακής Δημοκρατίας (που συνοδευόταν από μισθό αγωνιστού ΕΟΚΑ), μόνο και μόνο επειδή είχε την υπογραφή "Μακάριος Γ', πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας. Γνώριζα και είναι πλέον και ιστορικά αποδεδειγμένο ότι ο Μιχαήλ Χρστοδούλου Μούσκος, υπήρξε ο μεγαλύτερος προδότης της Πατρίδας και σταυρωτής των αδελφών μας Κυπρίων. Παραιτήθηκα του δικαιώματος να εκπέσουν (εις το διπλάσιο) οι μήνες της πολεμικής μου υπηρεσίας στην Κύπρο και υπηρέτησα κανονικά τη θητεία μου (32 μήνες) στο Πολεμικό μας Ναυτικό με 29 μήνες θαλάσσια υπηρεσία σε πολεμικό πλοίο.
Αυτά και πολλά  σου είπα....."
-Τι περισσότερο να πείς Θοδωρή;;τα γνωρίζουμε...ή τά φανταζόμαστε τά υπόλοιπα...εσυ σε πολύ νεαρή ηλικία,έκανες το καθήκον σου...και θα το ξανακάνεις και σήμερα αν χρειαστεί...
Υπερήφανη!!!!
*Ο Νεοκλής Χριστοφόρου αιχμαλωτίστηκε και αγνοείται...….

Δεν υπάρχουν σχόλια: