ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Πέμπτη 26 Ιουλίου 2018

Πλειάδες ξανά – σε συμβολισμό,----Τί είναι αυτό;

Τί είναι αυτό;
      
, τί μπορεί να είναι αυτό εδώ:



Υγ 1: Εντάξει, αν διαβάσετε το όνομα της εικόνας, θα είναι σα ν’ ανοίξατε το λυσάρι. Όμως, δεν έχει πολλή αξία έτσι. Καθόλου αξία δεν έχει.
Υγ 2: Μνήμες… που ξεπετάγονται ξαφνικά.
Υγ 3: Μέγιστο λάθος η πιθανή αντίληψη μερικών αναγνωστών, ότι εδώ φτιάχνω ρομαντικές εικονίτσες καί ρομαντικές ιστοριούλες να περνάει η ώρα, ενώι ο κόσμος καίγεται (στην κυριολεξία). Το θέμα είναι…
…Αυτή η εικόνα σας λέει κάτι; Σας ξυπνάει κάτι; Σας παρακινεί γιά κάτι;
Βάζει μπρός την εσωτερική σας δύναμη, τώρα που τη χρειαζόμαστε όσο ποτέ;
 

Πλειάδες ξανά – σε συμβολισμό

      
άπου, κάπως, το θέμα αυτό δεν θα μας αφήσει εύκολα. Ας το ξαναδούμε λιγάκι, αυτή τη φορά κρυμμένο …στα φανερά.
Η αυθεντική εικόνα των Πλειάδων στον ουρανό είναι αυτή:


Τώρα, οι Επτά Εκλησίες της Αποκαλύψεως (σύν η «κρυμμένη» Πάτμος, που τις διευθύνει) είναι αυτές:



Μοιάζει λίγο η χωρική κατανομή (Εκκλησιών καί Πλειάδων), ή μου φαίνεται; Βέβαια, έχουμε ξαναδείξει πως το «όπως επάνω, έτσι καί κάτω» δεν -είναι απαραίτητο ν’- αναπαρίσταται σε ακριβή κλίμακα. Πάντως, έχω καί μιά τρίτη εικόνα – ίσως σχετική με το θέμα, ίσως όχι:



Πρόκειται γιά (λεπτομέρεια από) παλιά εικόνα της Παναγίας Οδηγήτριας («ιστορημένη» λίγο πρίν το 1300), από την Εκκλησία της Παναγίας Φανερωμένης της Βέροιας. Το (επιχρυσωμένο) περίγραμμα της μπορντούρας στο κεφαλοκάλυμμα της Παναγίας, συν το οκτάκτινο άστρο (με το κυκλάκι στο μέσον) στο μέτωπο, μ’ έβαλαν σε πολλές σκέψεις.
Ποιές, απάνω-κάτω;

Οι παμπάλαιοι πρόγονοί μας είχαν βρεί τρόπο να τραβάνε (αιθερική) ενέργεια από τους αστερισμούς· διαφορετικό είδος ενέργειας από διαφορετικούς αστερισμούς, το οποίο τους βοηθούσε να επιτύχουν διάφορα. Πχ η ενέργεια αυτή από τον αστερισμό του Δράκοντα βοηθάει στις βιολογικές έρευνες. (Καί δυστυχώς, καί στις παρά φύσιν βιολογικές επεμβάσεις στο dna.) Καί ούτω καθ’ εξής.
Δεν ξέρω σε τί βοηθάει η ενέργεια των Πλειάδων, πάντως ως σίγουρα συμπεράσματα θεωρώ τα εξής:
  • Η μυθολογία περί θυγατέρων του Άτλαντα είναι πολύ μεταγενέστερη από την πρώτη έλλογη χρήση της αιθερικής ενέργειας του αστερισμού (σε κάποια παμπάλαιη εποχή από κάποιον παμπάλαιο πολιτισμό).
  • Η αιθερική ενέργεια ενός αστερισμού δεν είναι «καλή», ή «κακή», όπως πχ κι ο ηλεκτρισμός δεν είναι «καλός», ή «κακός». (Υπό συνθήκες σε σκοτώνει, αλλά άντε ζήσε καί χωρίς ψυγείο, ή χωρίς τηλέφωνο!) Το τί γίνεται τελικά, εξαρτάται από τη χρήση που της επιφυλάσσεται. Πιό απλά, σ’ ένα ποτάμι πίνουν νερό καί γαζέλες, καί κροκόδειλοι. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα μέν ή τα δέ ζώα πρέπει να σκάσουν της δίψας, επειδή πίνουν νερό καί τα «αντίθετά» τους.
  • Επομένως, το «μαύρο» ιερατείο του διηγήματός μας χρησιμοποίησε την ενέργεια αυτή γιά κακούς σκοπούς (βλέπε πχ καί Χίτλερ με την -πανάρχαιη- σβάστικα), καί προφανώς καμμία σχέση δεν έχει με τη «δική μας» Παναγία, ή τις Επτά Εκκλησίες.
Κι επειδή, όπως είδατε, κάποια μυστικά είναι «κρυμμένα» μπροστά στα μάτια μας,…
…Ψάξτε, προστατέψτε, συντηρήστε!!!
Η Ελλάδα έχει (ακόμη…) πολύ «πράμα», κληροδοτημένο από τους προγόνους μας. Αρκεί ν’ ανοίξουμε τα μάτια μας να το δούμε… κι αν είμαστε έξυπνοι, να το «ξαναβάλουμε μπρός».

Υγ: Οι καταστροφές μνημείων (ειδικά εκκλησιών) από λάθρο καί μπάχαλους, ούτε σε (μή χέσω!) «ιδεολογικές-θρησκευτικές» διαφορές οφείλονται, ούτε απλά σαμποτάζ ψυχολογικού πολέμου τυγχάνουν.
Δεν συμφωνείτε; Αλήθεια, εκείνα πχ τα κλαπέντα εκθέματα του μουσείου της Βαγδάτης, τί απέγιναν;

Δεν υπάρχουν σχόλια: