Όλα τα παραπάνω, τα σχετικά με το gaslighting, δεν τα έγραψα γιά να γεμίσω τον χώρο. (Ούτε είναι άσχετα με το κυρίως θέμα μας.) Ήθελα να γνωρίζετε ότι, αν οι (κατεστημένες καί ήδη γενικώς αποδεκτές) επιστημονικές γνώσεις υφίστανται μία φορά gaslighting στην εποχή μας, οι «συνομωσιολογικές» θα υποστούν εκατό. Όμως, το θέμα δεν είναι να υποστηρίξουμε πάσηι θυσίαι τις «συνομωσιολογικές» γνώσεις μας, γιά να δείξουμε στους άλλους πως είμαστε σπουδαίοι.

Το θέμα είναι η υπεράσπιση της λογικής.

Μ’ αυτό κατά νούν, προχωράμε.

. . . . . . . . . . .

Παρενθετικό 5:

Τώρα που το καλοσκέφτομαι, οι Ρώσσοι δεν έκαναν φιγούρα, αλλά προκάλεσαν τους Δυτικούς να δείξουν τους «κρυμμένους άσσους» τους. (Κι οι τελευταίοι, έπεσαν στην παγίδα σα μαθητούδια!) Γι’ αυτό καί οι Ρώσσοι παραδέχτηκαν αμέσως -σα βρεγμένες γάτες- την αποτυχία της εκτοξεύσεως του πυραύλου τους… γιά να ρίξουν την αιτία σε δήθεν δική τους ανικανότητα, κι όχι γιά να φανερώσουν τον πραγματικό σκοπό, γιά τον οποίο εκτόξευσαν το Μπουλάβα δίπλα στη Νορβηγία. (Λες καί δεν είχαν χώρο αλλού! Μικρή χώρα έχουν, καί δεν μπορούσαν! :-) ) Πήραν τις πληροφορίες που ήθελαν (ποιός κατασκόπευε ποιόν, στ’ αλήθεια;), καί δεν τους στοίχισε σε ανθρώπινες ζωές.

Έ, λοιπόν, οι άνθρωποι είναι όντως μεγάλοι σκακιστές, καταπώς επαναλαμβάνει συνεχώς ο μέγας Μάρκο ντεΣάντ! Πού να τους βγούν οι γκάνγκστερζ της Δύσης σε στρατηγικό σχεδιασμό!…

Βλέπετε, κάποτε ο παγκόσμιος πρωταθλητής στο σκάκι (1960), ο ιουδαιο-Λεττονός (κι αυτός από ‘κεί! – αρχίζω να συμπαθώ τα μάλα αυτή τη χώρα!) Μιχαήλ Τάλ, παίζοντας (τότε) με τα χρώματα της ΕΣΣΔ, δεν δίσταζε να θυσιάζει τη βασίλισσά του, προκειμένου να κερδίσει την παρτίδα… καί κέρδιζε! Φανταστήτε, επομένως, γιά ποιά επίπεδα διπλωματίας καί στρατηγικής μιλάμε!…

. . . . . . . . . . .

vi – 5. «Δυστυχώς» 2 – Σκύρος, 12/04/2018

Λοιπόν, επειδή το θέμα είναι λεπτό, ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΩ εξ αρχής ότι στα ακόλουθα εκφράζω την (συμπερασματική) γνώμη μου (καί κανενός άλλου), κι ότι οι όποιες γνώσεις μου προέρχονται από πηγές κοινές τοίς πάσιν (κι όχι από πρακτορίστικες καί παπατζήδικες «υψηλές γνωριμίες»).

Επειδή, όμως, στο Διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλοί κωλοθ… έεεε… «καλοθελητές», πολλοί ηλίθιοι, καί πολλοί μουρλοί (που τους ενοχλούν τα πάντα), πιθανόν να κατηγορηθώ από διαφόρους γιά αποκάλυψη στρατιωτικών μυστικών. Έχω να πω τα εξής:

  • Τη γνωστή παραμύθα περί «στρατιωτικών μυστικών» (ώστε να το βουλώσω), να πάνε να την πούν στους συντάκτες των «αμυντικών» sites, που έχουν κρεμάσει τα πάντα στα μανταλάκια, αλλά εξακολουθούν να κυκλοφορούν ατιμώρητοι. (Κι εννοείται, να την πούν πρωτίστως στους -με την κακή έννοια- καραβανάδες, που πάνε καί τους λένε τα πάντα, χαρτί καί καλαμάρι.) Όχι σ’ εμένα.
  • Καί ότι ουδόλως μ’ ενδιαφέρει η διαφύλαξη στρατιωτικών μυστικών ΞΕΝΩΝ χωρών. Δεν έχω καμιά υποχρέωση να μην τους ξεβρακώνω, βρέ αδερφέ! Στα παπάρια μου το τί θα πάθουν (άν πάθουν) οι Γιούζες καί οι διάφορες αγγλίτσες / γερμανίτσες· πώς το λένε, δηλαδή;!

Ελπίζω να έγινα αρκετά σαφής.

Τώρα, όποιος δεν καταλαβαίνει, ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει τα παραπάνω, είναι είτε πράκτορας, είτε παλιάνθρωπος, είτε καραμπινάτος μαλάκας. Ας διαλέξει ο ίδιος το «βραβείο» του.

Είναι ξεκάθαρα τα παραπάνω; Αν όχι, οι «ενδιαφερόμενοι» να τα διαβάσουν ξανά καί ξανά, μέχρι να τα βάλουν καλά στην άθλια γκλάβα τους.

. . . . . . . . . . .

Εκείνη την αποφράδα ημέρα, χάσαμε ακόμη έναν καλό πιλότο μας της ΠΑ. Το αεροσκάφος του, τύπου Mirage 2000-5, «προσέκρουσε» στη θάλασσα, σε σημείο περίπου 9 ναυτικών μιλίων (περίπου 17 χμ) ΒΑ της Σκύρου, έγραφε η ανακοίνωση της ΠΑ· κι ενώι ήδη το είχε φέρει σε διαδικασία προσγειώσεως. Δηλαδή, είχε βγάλει ρόδες, είχε σηκώσει ελαφρά τη μύτη, καί είχε αφήσει κάπως το γκάζι (ώστε να μειωθεί η ταχύτητα). Καί ξαφνικά, είπαν όλες οι ειδήσεις εκείνης της ημέρας, βλέπουν οι αυτόπτες το αεροπλάνο να βουτάει με ορμή στη θάλασσα…

[Αν θέλετε δική σας λεπτομερή έρευνα, βάλτε στα ψαχτήρια «Μπαλταδώρος», ή «Μπαλταδόρος» -ανευρίσκεται καί με τις δύο ορθογραφίες-, καί καλή υπομονή!]

Εκείνη ακριβώς η λέξη, «βουτάει», μ’ έκανε εμένα να γίνω …πύραυλος, κατεβάζοντας βροχηδόν τα καντήλια των «συμμάχων». Πώς δεν χτύπησα στο ταβάνι!!! Διότι κατάλαβα αμέσως τί ακριβώς έγινε. Βλέπετε, τις γνώσεις που έχω, δεν τις απέκτησα μόλις χθές.

Κάποιες αμήχανες «εξηγήσεις», που κυκλοφόρησαν τις επόμενες μέρες, δημιούργησαν περισσότερα ερωτηματικά, απ’ όσα υποτίθεται πως έλυναν· εφ’ όσον ο πιλότος δεν ανέφερε κάποιο πρόβλημα κατά την πορεία προσεγγίσεως του αεροδρομίου, κι ο κινητήρας του αεροσκάφους λειτουργούσε κανονικά. Κάποιες υποψίες, ότι δήθεν το αεροσκάφος το έριξαν οι τουρκαλάδες με εκπομπή ηλεκτρονικών αντιμέτρων (ναί, έχουν καί δικές τους συσκευές τέτοιες – ψάχτε πχ «Κοράλ» της εταιρείας «Ασέλσαν», δεν θέλω να βάλω σύνδεσμο εδώ), επνίγησαν εν τήι γενέσει τους.

  • Πρώτον, γιατί να μην το ρίξουν κοντά στα δικά τους παράλια, ώστε να ισχυριστούν μετά ότι παραβίασε τον εναέριο χώρο τους;
  • Δεύτερον, τα ηλεκτρονικά αντίμετρα δεν μπορούν να δράσουν σε τόσο μεγάλη απόσταση από τα παράλια της τουρκίτσας, καί μάλιστα με παρεμβαλλόμενον όγκο θαλάσσιου νερού «ύψους» μεγαλύτερου του Ολύμπου! (Το «ύψος», λόγωι σφαιρικότητας της Γής. Τα είχαμε πεί καί στην παλιά περίοδο του ιστολογίου αυτά.)
  • Τρίτον, ακόμη κι αν κάποια ηλεκτρονικά αντίμετρα του έσβηναν καί την κονσόλα καί τον κινητήρα, το αεροπλάνο θα συνέχιζε (με την ταχύτητα που είχε) να πετάει ως ανεμόπτερο, καί θα έσκαγε στη θάλασσα με την κοιλιά, αν δεν προλάβαινε τον διάδρομο προσγειώσεως. (Μετά, ήταν θέμα του πόσο γρήγορα θα επενέβαιναν οι διασώστες.)

Όμως, βούτηξε απότομα στη θάλασσα με τη μύτη… σαν κάτι να το τραβούσε προς τα κάτω.

Χωρίς το «σάν». Επειδή κάτι το τραβούσε προς τα κάτω.

Τότε, τί συνέβη;

. . . . . . . . . . .

Ας προσπαθήσουμε ν’ ανασυνθέσουμε τα στοιχεία του εγκλήματος (διότι περί εγκλήματος επρόκειτο). Παραθέτω εδώ εξ αρχής τον χάρτη, ώστε να τον έχετε ως σημείο αναφοράς.

Οι αναφορές λένε άλλες μέν ότι το Mirage κατέπεσε στα 9 ναυτικά μίλια (17 km) από το αεροδρόμιο (εξώτερος κόκκινος κύκλος), κι άλλες στα 4.5 km (εσώτερος κόκκινος κύκλος). Εμένα μου φαίνεται πιό αληθοφανές ότι στα 17 km έχασε επαφή ο πύργος ελέγχου, καί το αεροσκάφος πράγματι βούτηξε στη θάλασσα στα 4.5 km . Οι αναφορές συνεχίζουν ότι το Mirage βούτηξε στη θάλασσα με τη μύτη, καί όλα έγιναν τρομερά γρήγορα. Ας δούμε, όμως, πώς ήταν η πιθανή του πορεία, γιά να προσεγγίσει το αεροδρόμιο.

Βρίσκουμε (στον πρώτο πίνακα από την αρχή της σελίδας του συνδέσμου) ότι σε μέγιστη ταχύτητα, το συγκεκριμένο αεροσκάφος θέλει κάπου t=25-26 δευτερόλεπτα να πάρει στροφή 180 μοιρών. (Δεν το γράφει πόσες μοίρες, αλλά εννοείται τόσες.) Συνεπώς, διανύει ημιπεριφέρεια π σε v*t μέτρα. Μετά τους υπολογισμούς, βρίσκουμε ότι η ακτίνα στροφής του είναι κάπου 5,251 μέτρα. (Τα 16,177.77… είναι τα μέτρα της μικρότερης ημιπεριφέρειας, που χρειάζεται το συγκεκριμένο αεροπλάνο γιά να κάνει αναστροφή πορείας.)

Αυτός είναι ο γαλάζιος κύκλος, που εφάπτεται με τον αεροδιάδρομο. Σημειώστε ότι το μεικτό (στρατιωτικό καί πολιτικό) αεροδρόμιο της Σκύρου προσεγγίζεται γιά προσγείωση από βορρά. (Από τη θάλασσα.)

Πρίν πάμε, τώρα, στα υπόλοιπα, ας δούμε τα νησάκια βόρεια της Σκύρου (καί του διαδρόμου του αεροδρομίου της). Αυτά είναι τρία: το Βόρειο Πόδι, τα Μέσα Πόδια, καί οι Έξω Ποδιές.

Καί τα τρία είναι ακατοίκητα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από τους συνδέσμους. Άρα, μπορούν να είναι ιδανική κρυψώνα από τα «μάτια» του πύργου ελέγχου, γιά υποβρύχιο σε ημιανάδυση. (Ώστε να μπορεί να βγάλει έξω τις κεραίες του.) Κι επειδή τώρα έχετε ήδη καταλάβει πώς έπεσε το Mirage, τα όργανα του εγκλήματος είναι:

  • Ιονιστικό πεδίο από υποβρύχιο,
  • Ελκτικό πεδίο από θαλάσσιο drone κάπου παραπέρα, γιά να μην πέσει το αεροπλάνο απάνω στο υποβρύχιο, με τη φόρα που έχει.

Αυτά μας οδηγούν στη θέση του υποβρυχίου (αριστερό μαύρο κυκλάκι), στη θέση του drone (δεξιό μαύρο κυκλάκι), καί στην πιθανώτερη πορεία προσεγγίσεως του Mirage (διακεκομμένη γαλάζια γραμμή), πριν πάρει στροφή γιά να μπεί «ευθεία» στον διάδρομο προσγειώσεως. (Ερχόταν από αερομαχία με τους εξ Ανατολών «συμμάχους», λέει.)

Γιατί;

Διότι είναι η μόνη πιθανή διάταξη στον χώρο, αφού το υποβρύχιο επί αρκετό χρόνο είχε το Mirage (σχεδόν) «ανφάς», «εξουδετερώνοντας» την ανάγκη αλλαγής σκοπεύσεως λόγωι της κίνησης του Mirage. Άρα, η ιονίζουσα ακτινοβολία χτύπαγε συνεχώς στο ίδιο μέρος (στη μούρη του), δημιουργώντας μιά σταθερή ιονισμένη περιοχή επάνω στο αεροσκάφος (ώστε να τη στοχεύει πιό εύκολα το ελκτικό πεδίο), καί δεν διασκορπιζόταν.

Τα υπόλοιπα, είναι (θλιβερή) ιστορία.

. . . . . . . . . . .

Γιατί, όμως, υποβρύχιο;

Διότι δεν μπορεί να υπάρχει άλλη πιθανή πηγή ιονίζουσας ακτινοβολίας εκεί κοντά, εφ’ όσον καταλήξαμε στη συγκεκριμένη (καί κατά τη γνωμάρα μου μοναδική) εξήγηση. Καί μάλιστα, πυρηνοκίνητο υποβρύχιο, διότι είναι το μόνο ικανό να παράσχει την απαραίτητη ισχύ γιά τέτοια δουλειά. Μ’ άλλα λόγια, έγινε ό,τι έγινε στη Νορβηγία, αλλά σε μικρότερη απόσταση καί με μικρότερη ισχύ.

Επίσης… ποιός ελέγχει τα υποβρύχια των «συμμάχων» μας, που έχουν κάνει τις θάλασσές μας σουρωτήρι; Υποτίθεται, είναι υποχρεωμένα να πλέουν σε ανάδυση, καί με αναπεπταμένη καί τη σημαία του κράτους διελεύσεως – εν προκειμένωι, τη δική μας. Παπάρια μάντολες!… Ποιά ανάδυση καί ποιά σημαία; Σε πλήρη κατάδυση, καί αλωνίζουν. Καί σιγά μη μας δώσουν λογαριασμό!

Καί ποιός θα τα σταματήσει, ακόμη κι αν τα πάρουμε χαμπάρι;… (Καί τα παίρνουμε, διότι έχουμε ικανώτατους υποβρυχιατζήδες. Άσχετο αν -ως στρατιωτικοί- δεν μιλάνε παραέξω γιά το τί ανακαλύπτουν.) Εδώ με δυσκολία κυνηγάμε τους Ιταλούς λαθροψαράδες, που μιά εποχή ξεπάτωσαν τους ροφούς στο Ιόνιο. Τα υποβρύχια των «συμμάχων» θα σταματήσουμε;

Τώρα, βέβαια, πυρηνοκίνητα υποβρύχια καί τρομερό μίσος γιά την Ελλάδα, έχουν η αγγλίτσα καί οι ηπαπάρα. Στην αρχή είχα υποπτευθεί την αγγλίτσα (ως διαχρονικώς πιό ύπουλη), αλλά η συμπεριφορά εκείνων των ημερών του Καλιφορνέζου αληταρά, μου έδειξε πως δεν πρέπει να βγάζω βιαστικά συμπεράσματα. Καθώς καί η συμπεριφορά ενός εγχωρίου κακομοίρη πωλητικού, που ήταν σα δαρμένο σκυλί. (Εικάζω ότι ο Καλιφορνέζος αληταράς έβαλε τους κωδικούς του κι άνοιξε τη δορυφορική σύνδεση με έναν από τους στρατιωτικούς κατασκοπευτικούς δορυφόρους, τους ευρισκόμενους επάνω απ’ το Αιγαίο, καί έδειξε στον περίτρομο πωλητικό το γεγονός σε ζωντανή σύνδεση.)

. . . . . . . . . . .

Πού θα πάει, όμως;! Αυτές οι συμπεριφορές απέναντι στην Ελλάδα καί τους Έλληνες θα πληρωθούν. Εντόκως.

Δεν θα ‘ρθήτε στην ανάγκη μας (καί σύντομα!…), ρέ σκουπίδια Δυτικοί; το πολύ-πολύ να σας κεράσουμε φραππέ. Να (ξανα)πάμε να σκοτωθούμε γιά σας, ούτε να το σκέφτεστε! Όπως καί το να προτάξουμε τα στήθη μας απέναντι σε επελαύνοντες Κινέζους, ή άλλα τέτοια όντα, που θα ορμήσουν να σας φάνε (στην κυριολεξία). (Μπερδεγουέη, όσοι εμποδίζετε τους λάθρο να φύγουν από Ελλάδα καί να πάνε «Ευρώπη», είσαστε μαλάκες με πιστοποίηση ISO.)

. . . . . . . . . . .

Τελειώνοντας το θλιβερό αυτό θέμα, προσφέρω ένα λίαν σοβαρό πιθανό στοιχείο στη διερεύνηση των αιτίων του συγκεκριμένου δυστυχήματος / εγκλήματος:

Σ’ αυτό το σημείο, αναρωτήθηκα εάν τα πολεμικά αεροπλάνα (όπως το καταρριφθέν Mirage) έχουν μπαταρία γιά να παίρνουν μπρός. (Δεν το γνώριζα, διότι δεν γνωρίζω τα πάντα.) Η λογική λέει πως πρέπει να έχουν κάποιο σύστημα αυτονομίας στην εκκίνηση· διότι, εάν υποθέσουμε ότι σε καιρό ειρήνης τα βάζει μπρός ειδικό μηχάνημα στα «γκαράζ» τους (γιά να μην κουβαλάνε περιττά βάρη -μπαταρίες, μίζες, κτλ απαραίτητα-, ώστε να μην ανεβαίνει ο λόγος «κιλών ανά ίππο»), τί γίνεται αν βρεθούν σε συνθήκες ανάγκης – πχ (ημι)κατεστραμμένο αεροδρόμιο από εχθρικά πυρά; Πώς θα πάρουν μπρός, τότε;

Το κοίταξα στα ιντερνέτια, καί πράγματι, έτσι είναι. Δεν βρήκα σαφή απάντηση ειδικά γιά το Mirage· αλλά, αφού βρήκα ειδικά γιά το F-35, τότε -συμπεραίνω πως- όλα έχουν.

Εφ’ όσον, λοιπόν, το Mirage είχε μπαταρία, ας ψάξουν οι εμπειρογνώμονες (αν το ανελκύσουν ποτέ καί το ψάξουν) αν αυτή βρέθηκε «σκασμένη». Είναι εύκολο να διαπιστώσουν, αν εξερράγη. Γιατί το λέω αυτό; Διότι έκρηξη τόσο μεγάλης μπαταρίας προξενείται από βραχυκύκλωμα των πόλων της… καί το ιονιστικό πεδίο προξενεί ακριβώς αυτό (βραχυκύκλωμα, δηλαδή – δες καί Υγ 1).

Έχω παρευρεθεί -συμπτωματικώς- δίπλα σε έκρηξη μπαταρίας αυτοκινήτου, αμέσως μόλις ο οδηγός γύρισε το κλειδί να το βάλει μπρός. Βλακεία του μάστορα στις συνδέσεις; βλακεία άσχετου ατόμου, που παρενέβη, να το παίξει μάστορας; Αγνοώ. Πάντως, η έκρηξη ακούστηκε περισσότερο από πυροβολισμό τυφεκίου. Καταλαβαίνετε, λοιπόν, τί θα γίνει σε αντίστοιχη περίπτωση, όπου θα εκραγεί η (αρκετά μεγαλύτερη) μπαταρία αεροσκάφους!

. . . . . . . . . . .

Υγ 1: Το ότι ο ιονισμός προξενεί βραχυκυκλώματα σε πόλους μπαταριών καί ηλεκτρικά κυκλώματα, είναι γνωστό από …προπολεμικά. Ο γνωστός Μαρκόνι, πειραματιζόμενος με κεραίες, μιά Κυριακή είχε σταματήσει τα αυτοκίνητα Ιταλών εκδρομέων στον αυτοκινητόδρομο, κι έσπαγε πλάκα με τα βρισίδια των γειτόνων Ιταλών! Τα μόνα αυτοκίνητα που συνέχιζαν να προχωράνε, ήταν όσα είχαν κινητήρες ντήζελ, κι όχι βενζινοκινητήρες με μπουζί.

Υγ 2: Το συγκεκριμένο «συμμαχικό» εγκληματικό υποβρύχιο, έκανε πιθανώς κι άλλη εγκληματική δουλειά: ήταν καθισμένο (η μαύρη κουκκίδα) απάνω σε ένα από τα σεισμικά ρήγματα του Αιγαίου! (Τα τονισμένα με τις κίτρινες κουκκίδες.)

Βρέ, λες νά ‘κανε καί τίποτε βρωμοπειράματα με τεχνητούς σεισμούς; Όλες τις βρωμοδουλειές να τις περιμένει κανείς απ’ αυτούς…

Υγ 3: Κουφάλες ηπαπαραίοι, που μας το παίζετε έξυπνοι, άμα ψάξω λιγάκι, θα βρώ μέχρι καί τη γκόμενα του πλοιάρχου του υποβρυχίου σας! Όχι απλά το ποιό ήταν! Νούμερα! Έ, νούμερα!

Υγ 4: Υποβρύχιο, έ; Όπως το «Ντελφίνο«… Εξ ίσου ύπουλο με το δικό σας βρωμοκάραβο.

Κουφάλες ηπαπαραίοι, είδατε τί έκαναν οι Ιταλοί στις 15/08/1940. Αλλά είδατε καί τί πέος έφαγαν μετά! Ακόμη κι αν εμείς δεν μπορέσουμε να σας λιώσουμε, θα την φάτε στον κώλο απ’ αλλού. Να είστε σίγουροι.

(συνεχίζεται)