ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΤΑΙΕΙ;;;;;;;

Και τίς πταίει ;;

Αποτέλεσμα εικόνας για δασκαλος και μαθητης αρκας

 …εμβόλιμο στην σειρά άρθρων 

«Η εγκληματική απερισκεψία των Ελλήνων επιστημόνων» !!

…‘‘κράτα με να σε κρατώ’’ για … να πάμε κατευθείαν στον γκρεμνό !!


γράφει ο Παλαιός


…εν προοιμίω
Μιά χαρά τα λέει, και τα σούρνει, ο Εργολάβος, στο επιστημονικό -υποτιθέμενο βεβαίως βεβαίως- δυναμικό της γελαδιστανίας … και τα όσα θα ακολουθήσουν παρακάτω κανέναν σκοπό δεν έχουν στο να αντικρούσουν-αντιπαρατεθούν ή οτιδήποτε άλλο, στα όσα αναπτύσσει ο παραπάνω αρθρογράφος, απεναντίας σκοπό έχουν να συμβάλουν ώστε να ‘δούμε όχι την γενική -αυτήν θα την εξετάσουμε σε άλλο άρθρο- αλλά μιά μεγαλύτερη εικόνα απ’ αυτήν που εξετάζεται και πραγματεύεται στην εν λόγω σειρά άρθρων.
Σωστά καταχεριάζει ο Εργολάβος τα εν λόγω μπουμπούκια … δεν γεννάται κάν θέμα περί αυτού, αλλά όπως είπα παραπάνω ας πάμε το θέμα παραπέρα, κατευθείαν στην ρίζα του, θέτοντας την σωστή ερώτηση.

Ποιός είναι λοιπόν αυτός ο άμεσα υπεύθυνος ;; … για το τι σκατά γίνανε και είναι τα μπουμπούκια που φέραμε, μεγαλώσαμε και εκπαιδεύσαμε ως χώρα και Έθνος ;;
Ποιός διάολο «παρα»-μόρφωσε τα «βλαστάρια μας» και αφού τους έμαθε-φύτεψε ότι σκατά είχε ο ίδιος στο κεφάλι του και τους πέρασε τους τρόπους εμπλοκής στα πράγματα … και αφού τα αποβλάκωσε δεόντως και τα μετέτρεψε σε «εξ όλης και προώλης», τα ξαμόλησε να τα κάνουν όλα μπουρδέλο ;;
Πάμε να το πιάσουμε λοιπόν, χωρίς χρονοτριβή, κατευθείαν απ’ τον σβέρκο.


…οι υπεύθυνοι
ι.  η οικογένεια
Για το ποιόν τους (των μπουμπουκιών λέμε), το όραμα, την θέση και αντίληψη ζωής, πρωτίστως και πάνω απ’ όλα η οικογένεια … η όποια «σκατά οικογένεια» έτσι που τα έχουμε κάνει και συνεχίζουμε μετ’ επιτάσεως ακάθεκτοι να το δουλεύουμε, χωρίς να αντιλαμβανόμαστε που διάολο οδηγούν αυτά που κάνουμε. Περί της ευθύνης των οικογενειών δεν γεννάται κάν λόγος … καθ’ όσον αυτό είναι αυτονόητο (για όσους έχουν έστω και μυαλό σπούργου και δεν ψάχνουν να μεταφορτώσουν σε άλλους τις ευθύνες τους).

ιι.  η κοινωνία-όλοι εμείς
Ακολούθως υπεύθυνος είναι η όλη κοινωνία, η χώρα, το Έθνος … δηλαδή όλοι ΕΜΕΙΣ !! … όμως πέραν του γενικού (όλων ημών) αλλά και των κυβερνώντων βεβαίως που όπως πολλάκις έχουμε γράψει ήταν και είναι ανέκαθεν ενεργούμενα υποχείρια άλλων, και προδότες, υπάρχουν και κάποιοι άλλοι που είναι υπεύθυνοι για το τι σκατά κελεπούρια θα είναι όλος αυτός ο συρφετός που βγαίνει από τα σχολειά. 

ιιι.  το εκπαιδευτικό σύστημα
Το εκπαιδευτικό-αποβλακωτικό μας σύστημα … και «αυτοί» στους οποίους έχουμε αναθέσει την διάρθρωση του εκπαιδευτικού συστήματος, την συγγραφή και επιλογή της διδακτέας ύλης και λοιπά και λοιπά, για την γαλούχηση και εκπαίδευση των νέων … πράγματα που υποτίθεται ότι όχι απλώς θα τους μάθουν πέντε κολλυβογράμματα, αλλά θα τους δώσουν όραμα και κυρίως θα τους κάνουν ανθρώπους και όχι ζωντόβολα !! … αλλά μάλλον απ’ ότι φαίνεται (καλά αυτό δεν θέλει καν ψάξιμο, αν είναι έτσι ή όχι … αφού είναι ολοφάνερο) κάθε άλλο παρά αυτό κάνουν, και ‘μείς ως άλλοι μπετόβλακες το αποδεχόμαστε

ιιι.  οι δασκαλοκαθηγητάδες
Και για να λέμε τα σύκα-σύκα, αυτοί που απαρτίζουν και λειτουργούν το εκπαιδευτικό σύστημαοι λεγόμενοι δασκαλοκαθηγητάδες – οι εκπαιδευτικοί όλων ανεξαιρέτως των βαθμίδων … από τα νηπιαγωγεία μέχρι τα πανεπιστούμπια, καθώς είναι αυτοί στους οποίους έχουμε αναθέσει την γαλούχηση και εκπαίδευση των νέων … όχι απλώς να τους μάθουν πέντε κολλυβογράμματα, αλλά να τους δώσουν όραμα και κυρίως να τους κάνουν ανθρώπους και όχι ζωντόβολα !! … αλλά μάλλον απ’ ότι φαίνεται (καλά αυτό δεν θέλει καν ψάξιμο, αν είναι έτσι ή όχι … αφού είναι ολοφάνερο) κάθε άλλο παρά αυτό κάνουν, και ‘μείς ως άλλοι μπετόβλακες συνεχίζουμε να τους χρυσοπληρώνουμε για να κοπροσκυλιάζουν, (έχοντας βρεί τον μήνα που θρέφει τους έντεκα) … αν ακόμη χειρότερα δεν ανήκουν σ’ αυτούς που κάνουν το ακριβώς  αντίθετο από το να μορφώσουν τα παιδιά, υπακούοντας σε σκοτεινά κελεύσματα εχθρών του Έθνους, βοϊδοποιόντας τα και διαστρέφοντας τον ψυχισμό και το όποιο πνεύμα και λογική έχει επιβιώσει σ’ αυτά μέχρι εκείνη την στιγμή.

Οι δασκαλοκαθηγητάδες, είναι οι κυρίως και πάνω απ’ όλους υπεύθυνοι, για το τι θα γίνουν τα παιδιά, καθώς είναι αυτοί που πρέπει να τους μεταλαμπαδεύσουν πέραν από γνώση, αξίες και οράματα … και ελπίζω ότι δεν είναι αναγκαίο να αναφερθώ σε ρήσεις και αποφθέγματα φιλοσόφων και μεγάλων της ιστορίας (καθώς πρέπει οπωσδήποτε να το έχετε ακούσει) για το τι είπαν, ‘ζήν και εύ ζήν’’ ότι χρωστάνε και σε ποιούς.

Από τα νηπιαγωγεία ακόμη, αυτό που σκοπό έχουν και οφείλουν να κάνουν οι δάσκαλοι πέρα από το να να μορφώσουν, να γαλουχήσουν και να διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά, είναι να τους μεταδώσουν αξίες, αρχές και οράματα, να τους ανοίξουν ορίζοντες, να τα μάθουν να σκέφτονται και να συλλογιούνται, πέρα και πάνω απ’ οτιδήποτε άλλο … αλλά που είδατε κάτι τέτοιο ;; … είδατε να υπάρχει κάτι τέτοιο ;; … άρα ποιό είναι το έργο που επιτελούν όλα αυτά τα άβουλα και άνοα κουμάσια-οι ξεγάνωτοι ντενεκέδες που λειτουργούν, δίκην μαγνητοφώνου υπηρετούντες αλλότριους σκοπούς, βλέψεις και μεθοδεύσεις.;;
Και το ότι τους απεκάλεσα «κουμάσια» είναι επειδή δεν ήθελα να τους αποκαλέσω αποβράσματα … διότι σκοπό δεν έχουν να διδάξουν, να μορφώσουν, να γαλουχήσουν και να διαπαιδαγωγήσουν τα παιδιά αλλά πώς να τα καταστήσουν άνοα πειθήνια χειραγωγούμενα της κουκουδιαρέϊκης τουβλοποίησης-βλέπε νεοταξίτικης χαϊβανοποίησης, κρέατα για την μηχανή του κιμά στην άχρωμη πολυπολιτισμική ομογενοποιημένη αλοιφή των δικαιωματισμών. 

Διότι πότε ήταν που είδατε αυτά τα φλάμπουρα να κινητοποιούνται, να κάνουν απεργίες και λοιπά για θέματα καθαρά παιδαγωγικής ;; … εγώ δυστυχώς δεν θυμάμαι να έγινε ΠΟΤΕ κάτι τέτοιο … και είπα … καθαρά θέματα παιδαγωγικής και όχι δήθεν κάπου χωμένα μέσα στο ορυμαγδό συμπαραστάσεων για την πεταλούδα της Μοζαμβίκης, την ακρίδα της Ζανζιβάρης, τον μπέλεχα των Άλπεων … τα δικαιώματα των δεν ξέρω ποιών παρδαλών … και κυρίως του να αρπάξουν περισσότερα επειδή λέει παρακουράζονται.

Και μην πεταχτεί τώρα κάνας καραμαλάκας να ‘πεί ότι αυτοί λίγα ή και τίποτα παραπάνω δεν μπορούν να κάνουν πέραν από την δουλειά τους … γιατί θα τον πάρει και θα τον σηκώσει … αρκετά με τις συντεχνιακές και λοιπές μπουρδολογίες … αυτά να πάνε να τα ‘πούν σε άλλα ιστολόγια, εκεί που περνάνε ή και υπηρετούν συντεχνιακά και λοιπά χαζά και όχι εδώ … καθόσον δεν υπηρετούμε σκοπούς, συντεχνίες αλλά και ούτε τρώμε βλακόχορτο.
Το παραμύθι ότι δεν μπορούν να ξεφύγουν από απ΄ όσα κελεύει το σκατουργείο, να πάνε να τα ‘πούν αλλού, καθόσον ένας δάσκαλος πάντα μπορεί να δίνει κατευθύνσεις και να εμπλέκει θέματα χωρίς να χρειάζεται να ξεφεύγει από την διδακτέα ύλη … αρκεί βεβαίως να μην είναι εγκάθετος, να ξέρει και να θέλει πάνω απ’ όλα … και πάντα θα υπάρχουν τρόποι να το κάνει.

Ας αφήσουν λοιπόν στην άκρη την καραμέλα του «εγώ κάνω την δουλειά μου» … διότι καμμία δουλειά τους δεν κάνουν, αρκεί βεβαίως να έχουν το αναγκαίο μυαλό να το καταλάβουν … διότι αν δεν κάνω λάθος που δεν κάνω (καθώς ακόμη δεν τολμούν ανοιχτά να το αναιρέσουν) όταν παίρνουν το πτυχίο τους δέχονται με λόγο τιμής, αν δεν ορκίζονται, ότι θα δουλέψουν για το καλό της χώρας και της ανθρωπότητος και όχι το αντίθετο.
Αλλά και πηγαίνοντας παραπέρα «καμμία δουλειά του» δεν κάνει κάποιος, αν αυτό που κάνει και ο τρόπος που το κάνει, στρέφεται ενάντια στην χώρα, το Έθνος και εν τέλει και στον ίδιον τον εαυτόν του.

Όπως έχει χιλιογραφτεί, το κόστος της όλης εκπαίδευσης για κάποιον που θα περάσει από την ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση ανέρχεται στο ποσό των 150-200 χιλιάδων Ευρώ, όπου αν πούμε ότι κάποιος φύγει στο εξωτερικό, αυτό το ποσό είναι έλλειμμα και μείον για την χώρα – αφού έτσι πριμοδοτούμε κάποια άλλη χώρα, επενδύοντας χωρίς δικό μας κέρδος στην δικήν της ανάπτυξην, ενώ ταυτόχρονα αποστραγγίζουμε την δικήν μας χώρα … χώρια την απώλεια εκ του προστιθέμενου κέρδους που θα μπορούσε να υπάρξει ετησίως με την ανάπτυξην του ΑΕΠ, κατά μέσον όρο περίπου ποσού 50χιλιάδων ευρώ. Ποιά δική του δουλειά λοιπόν κάνει κάποιος δασκαλοκαθηγητής εάν δεν φρόντισε να περάσει στους μαθητές του ότι έχουν υποχρέωση να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της δικής τους χώρας και όχι κάποιας άλλης ;; … μένοντας εδώ και δουλεύοντας γι’ αυτήν, ώστε να υπάρχει ανάπτυξη και μέλλον για τους δικούς τους ανθρώπους, για το Έθνος μας ;;

Ποιά δική του δουλειά κάνει εάν δεν φρόντισε να περάσει ένα όραμα για την ανάπτυξην και την άνοδο της χώρας και του Έθνους ;; … εάν αντίθετα μ’ αυτό πέρασε στρεβλώσεις, ανωμαλίες, δικαιωματισμούς, παραχωρήσεις, υποχωρήσεις, τουρλοκωλιάσματα, επικύψεις και κάθε άλλου είδους χαζά ή και ενάντια στην χώρα και το Έθνος πράγματα-ιδέες-απόψεις κλπ. ;; … μήπως αυτός ο μπετόβλαξ νομίζει ότι όλα αυτά θα σκάσουν μόνο στην καμπούρα του γείτονα και όχι την δικήν του και της οικογενείας του, έστω και αν αυτό δεν συμβεί βραχυπρόθεσμα αλλά σε μάκρος χρόνου ;;

Αν αντί να ανοίξει τα μυαλά των παιδιών, να τους δώσει όραμα, να τους ανοίξει ορίζοντες, να τους μάθει να Σκέφτονται και να Συν-λογιούνται, αυτός/η κάνει το ακριβώς αντίθετο, έχει μήπως την εντύπωση ότι δεν θα βλαφτεί και ο ίδιος ;;
Εάν τους έχει περάσει την ιδέα ότι πρέπει να τους ενδιαφέρει μόνο το πώς θα την κοπανίσουν γιά εκεί και γι’ αυτούς που θα τους δώσουν περισσότερα, χωρίς να εξετάζουν τίποτε άλλο … οπότε αν φύγουν όσοι πράγματι αξίζουν -γιατί σίγουρα οι άλλοι έξω δεν θέλουν κάτι κατώτερο- τότε εδώ θα μείνει η πλέμπα και η κατώτερη βαθμίδα … αυτό δεν θα έχει επίπτωση και στους δασκαλοκαθηγητάδες ;; … δεν θα το λουστούν και αυτοί ;;
Εάν περάσει στους μαθητές του την αδιαφορία για τα κοινά, την χώρα και το έθνος … αυτό δεν θα βλάψει και τον ίδιο ή τους δικούς του, αφού όταν κληθούν οι μαθητές του ν’ αποφασίσουν για κάτι επ’ αυτών αυτοί θ’ αδιαφορήσουν ή θα πράξουν λάθος και ενάντια ;;
Πόσο έξυπνος λοιπόν και πόσο ανεύθυνος είναι ο κάθε δασκαλοκαθηγητής … κακή ώρα όπως οι κουκουδιαροφέρνοντες και οι δικαιωματιστές … στην παραχώρηση-εκχώρηση εδαφών, ιστορίας, πολιτισμού, κρατικής-δημόσιας περιουσίας, τοκογλυφτικής καταλήστευσης και υπερφορολόγησης, Εθνικής διάβρωσης, εξάμβλωσης ηθών και λοιπά και λοιπά ;; … όλα αυτά δεν έχουν επιπτώσεις και στον ίδιον ;;
Εάν ο κάθε δασκαλοκαθηγητάκος πέρασε στους μαθητές του ότι μόνο το κέρδος και η εαυτουλισμός πρέπει να τους ενδιαφέρει … τότε θα φταίνε οι μαθητές εάν αργότερα ακολουθήσουν αυτό το πρόταγμα και όχι ο δάσκαλός τους ;;

Και καλά θα ‘πεί κάποιος … ο μαθητής δεν έχει δικό του νιονιό να κρίνει και ν’ αποφασίσει τι αξίζει και τι πρέπει να κάνει ή ν’ ακολουθήσει ;;
Οφείλουμε να υποθέσουμε ότι έτσι πρέπει να είναι !! … έλα μου ντέ όμως που ότι μάθεις μικρός, ότι σου περάσουν «με όποιον δάσκαλο καθίσεις …» αυτό είναι που θα καθορίσει σε μεγάλο ή πλήρη βαθμό και στο τι θα γίνεις και τι θ’ ακολουθήσεις και θα κάνεις στην ζωήν σου ;;

Διαβάστε και ένα άρθρο μιάς εχπαιδευτικού, που μας λέει για το τι φτιάχνουν εκεί μέσα στα σκολειοκωλοχανεία, το οποίο ανέβασε η Φωτεινή στο μπλόγκι της, « ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΠΩς ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ «ΓΚΡΕΤΕΣ»;;;  http://enaasteri.blogspot.com/2019/08/blog-post_33.html », μόνο που η εν λόγω εχπαιδευτικός ξέχασε (;) να μας ‘πεί ποιοί κυρίως ευθύνονται για κάτι τέτοια, και μην προσπαθεί να μεταθέσει τις ευθύνες μόνο στις οικογένειες, είπαμε έχουν κι αυτές το μερίδιό τους, αλλά κάποιοι άλλοι έχουν μεγαλύτερο, ιδιαίτερα σήμερα που τα παιδιά ξημεροβραδιάζονται στα σκολειά … σε λίγο θα κοιμούνται και εκεί όπως πάει το πράγμα !!


…οι ύαινες
Αλλά ποιό και τι είναι αυτό που γέμισε και έκανε σκατά τα μυαλά των δασκαλοκαθηγητάδων ;;
Σίγουρα πρέπει να υπήρξε κάποιο αίτιο, αίτιο που βέβαια δεν είναι σημερινό, δεν εκκολάφθηκε εξαίφνης, προήλθε και από παρθενογένεση, αλλά τράφηκε και αναπτύχθηκε κρυφίως και υπούλως, που αν και θα έπρεπε να έχει γίνει αντιληπτό και να εκριζωθεί βιαίως εν τη γενέση του, λόγοι που δεν είναι του παρόντος να αναφερθούν, βούλωσαν τα ομμάτια των υπευθύνων και έμεινε να σέρνεται υπογείως.
Για να μην μακρηγορούμε, καθώς όπως είπα δεν είναι θέμα του παρόντος άρθρου, θα πρέπει να ψάξουμε εκεί στις αρχές του 20ου αιώνα, αν και οι βάση του είναι πολύ παλαιότερα, πολύ παλαιότερα και από τις απαρχές της νεότερης χρονολόγησης, εντούτοις ορίσθηκε εκ των πρωτευόντων στοιχείων στα σχέδια της νέας εποχής και ιδίως με το πλασάρισμα και την προπαγάνδα της Κουκουέδικης ιδεολογίας. Πέρα από όσα άλλα «καλούδια» μας φόρτωσαν τα κουκουδαριά από το 1900 και εντεύθεν (Βαλκανικοί, Μικρασιατική, Εμφύλιο και λοιπά και λοιπά) το γλωσσικό και γενικώς η διάβρωση του εκπαιδευτικού δούλεψε αγρίως υπόγεια μέχρι που με την επανάκαμψη των μεγάλων εθνοπροδοτών και την μεταπολίτευσή τους και την υποτιθέμενη δημοκρατουρία τους, σαν από καιρό έτοιμοι, ξεπετάχτηκαν και όλα τα κουκουδιαρέϊκα φιντάνια μέσα στο εκπαιδευτικό σύστημα, και με μανία προώθησαν, όπως είχαν δασκαλευτεί, κάθε τι στραβό και σάπιο τους είχαν φυτέψει μέσα τους οι καθοδηγητές τους … αφού στην πολτοποίηση και την χαϊβανοποίηση του μυαλού των παιδιών στόχευαν πάντα, ώστε στην συνέχεια να είναι εύκολος στόχος της προπαγάνδας τους … γνωστό είναι άλλωστε το τσιτάτο τους ‘‘δώσ’ μου τα παιδιά κάτω από επτά χρόνων και θα σου φτιάξω την κοινωνία όπως την θέλεις’,  αφού οι μεγαλοεθνοπροδότες είχαν αναλάβει την υποχρέωση αποκατάστασης κάθε κουκουδιαρέϊκου σκατού σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής … πράγμα που έφτασε στο αποκορύφωμά του με τους σφυριζοσυγκαμμένους, όπου πλέον εκπαιδευτικό σύστημα και βόθρος γίνανε απολύτως ένα – όπως τα μυαλά των λεγάμενων.


…το κερασάκι
Όπως είπα όμως στην αρχή … δεν είναι οι μόνοι υπεύθυνοι, αλλά είμαστε και όλοι εμείς, που αφήσαμε τα πράγματα να φτάσουν στο εν λόγω σημείο … αφού στην διάρκεια της κρίσεως, αυτά τα 9 χρόνια έχουν φύγει έξω πάνω από 700χιλιάδες με ένα εκατομμύριο (αφού δεν υπάρχουν και ούτε βεβαίως συμφέρει κάποιους να υπάρξουν ακριβή στοιχεία), και οι περισσότεροι ανωτάτης εκπαίδευσης, με διδακτορικά και μάστερ … ελπίζω να είστε ικανοί να υπολογίσετε την αφαίμαξη και το τεράστιο κόστος για την χώρα (κόστος εκπαίδευσης και ετήσιο έλλειμμα παραγωγής για τα εννέα αυτά χρόνια) = [[150.000 +(50.000χ9)]], που υπερβαίνει κατά πολύ το υποτιθέμενο χρέος της χώρας, πέραν όλων των άλλων που οδηγούν στην αλλοτρίωση, υποβάθμιση και απαξίωση της γελαδιστανίας.
Αλλά όπως συνεχώς λέω … μυαλό και Λογική μας λείπει !! … αλλά ποιός τα έχασε γιά να τα βρούμε εμείς ;;

Δείτε και πώς αντιμετωπίζουν το θέμα μετανάστευση και κάποιοι άλλοι, που δεν το έχασαν ακόμη – όπως πολλοί στην γελαδιστανία, και καλό είναι να ρίξετε βλέφαρο στο συγκεκριμένο αρθράκι :  « ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΤΟ ΠΑΝΑΦΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ….», http://enaasteri.blogspot.com/2019/08/blog-post_57.html, που επίσης ανέβασε η Φωτεινή στο μπλόγκι της.


…εν κατακλείδι
Είπα να πιάσουμε και μιάν άλλη πλευρά του θέματος πέραν απ’ αυτήν που πολύ καλά και ωραία πραγματεύεται ο Εργολάβος.
Έτσι όλα αυτά που σούρνει ο Εργολάβος στο επιστημονικό δυναμικό του Έθνους, δεν βαρύνουν μόνο αυτούς, αλλά ανοίγοντας την εικόνα βλέπουμε στο υπόβαθρο, τους κυρίως υπεύθυνους, με την κοντόφθαλμη οπτική και της απουσίας Λογικής – τους δασκαλοκαθηγητάδες.
Αν δε κάποια στιγμή έρθει στα συγκαλά του αυτός ο τόπος και οι μαϊμούδες του, όλοι οι υπάρξαντες εχπαιδευτικοί, μαζί με όλο το άλλο σκατολόϊ βεβαίως βεβαίως, πρέπει να περάσουν από τον πάγκο και να δώσουν λόγο, για ότι αντεθνικό έπραξαν, αλλά και για ότι σωστό έπρεπε να πράξουν και δεν έπραξαν !! … αυτά για να ‘ξηγιόμαστε έτσι ;;

…υστερόγραφον
Βέβαια μην νομίσετε ότι με αυτό τελειώσαμε … ακολουθεί καταχέριασμα στα πλαίσια του ‘‘Να έχεις … ’’

Δεν υπάρχουν σχόλια: