ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023

ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ; ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΩΝ ΑΛΛΕΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΩΝ ΤΗΣ ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΩΣ - ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

 


Πίνακας τού Giacomo Paracca, με τίτλο "Η Σφαγή των Αθώων" από το 1587, στο Sacro Monte di Varallo,  Kapelle XI

  ΜΕΡΟΣ Β΄

Γράφει ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΛΑΔΑΣ- 

Στον πίνακα παρίσταται ο ΗΡΩΔΗΣ να απολαμβάνει την σφαγή των νηπίων. Ο σύγχρονος διάδοχός του Βενιαμίν Νετανγιάχου έχει ήδη ξεπεράσει τον αριθμό των φόνων τού Ηρώδη, ενώ κλιμακώνει την σφαγή εκατομμυρίων ακόμη βρεφών, νηπίων, παιδιών και αμάχων.

  Ο πίνακας τού Giacomo Paracca φωνασκεί για μια μεγάλη αλήθεια, που συνήθως προσπερνάμε. Τα νήπια, που εξοντώθηκαν με διαταγή τού Ηρώδη δεν ήσαν τότε Παλαιστίνιοι, αλλά γνήσια τέκνα Εβραίων. Οι πρώτοι που πέφτουν θύματα τής θηριωδίας εκείνης τής μερίδας των Εβραίων, που ασπάζεται το Μωλόχ, είναι σε πρώτη γραμμή οι ίδιοι οι Ιουδαίοι, με στόχο το άδικα εκχυνόμενο αίμα τους να στηρίξει την κυριαρχία ενός βασιλιά, ως τοποτηρητή ξένων δυνάμεων τότε και ως τραγελαφικού υποτιθέμενου επερχόμενου μεσσία σήμερα. Οι αλλογενείς έπονται αυτών στον μέγα σφαγιασμό υπέρ τού ηγεμόνος τής απωλείας.   Η κλιμάκωση τής οιποιαδήποτε αιμοσταγούς κυριαρχίας δεν μπορεί να συνεπάγεται κάτι διαφορετικο ΑΠΟ ΥΒΡΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΘΕΟΥ.   

https://www.facebook.com/a.sklapani/videos/1118245335820334

  Οι ημέρες, οι εβδομάδες που έπονται, ως και οι τρεις ερχόμενοι μήνες, προεικάζουν, ότι θα βιώσουμε  άνευ προηγουμένου καταστροφές με θανατώσεις εκατομμυρίων αθώων. Ουδείς εξ ημών μπορεί να ισχυριστεί, ότι είναι εις θέσιν να γνωρίζει, τι τού επιφυλάσσει το άμεσο μέλλον, για τον ίδιον και τούς οικείους του. Το εξώφυλλο τού ECONOMIST με την θάλασσα αίματος, που πρόβαλα στο πρώτο μέρος αυτής τής σειράς αναρτήσεων, είναι χωρίς περιστροφές εύλογο για την μεγάλη σφαγή, που προωθούν εδώ και χρόνια οι εωσφοριστές και που πρόκειται στο άμεσο μέλλον να κορυφωθεί. Και οι θιασώτες τού αρμαγεδωνισμού δεν περιορίζονται μόνον στους ηγέτες και συνοδοιπόρους των σιωνιστών, αλλά περιλαμβάνουν πλείστα όσα εξαμβλώματα έστησε η λεγόμενη "ισλαμική αδελφότητα", που δεν κερδίζουν μόνον από τον πόλεμο, αλλά ζουν για τον πόλεμο. Και σε αυτούς προστίθενται ακόμη όλα τα δολοφονικά υβρίδια σε χώρες τής Μέσης Ανατολής, που κλιμακώνουν την έλευση κάποιου υποτιθέμενου "μεσσία" με την επωνυμία "μάντι". Όπως επίσης και σχεδόν όλα τα κατεστημένα των δυτικών χωρών, μη εξαιρουμένου τού χαφιέ τής διπλανής πόρτας, που εθίστηκε εδώ και δεκαετίες να στρογγυλοκάθεται επάνω στις κλεμμένες περιουσίες των προκομμένων και αγαθών, επειδή εφοδιάστηκε στην τσέπη του ένα βιβλιάριο κάθε είδους κομματόσκυλου. 

  Για ένα όμως υπάρχει πλήρης βεβαιότητα. Η οδός των δακρύων που ακολουθεί, με εκκίνηση την αυριανή έκλειψη στις 28 Οκτωβρίου, συνεπάγεται το τέλος ενός δράματος, που βιώνει η ανθρωπότητα εδώ και χιλιετίες. Μετά την 20η τού ερχόμενου Ιανουαρίου, θα σημάνει με την έξοδο τού Πλούτωνα από το ζώδιο τού Αιγόκερω η εκκίνηση τής εγκαθίδρυσης μιας νέας πορείας. Υπάρχουν και δρουν εδώ και τουλάχιστον 150 χρόνια δυνάμεις, που παρακολουθούν κατά πόδας τα σχέδια των αρμαγεδωνιστών, όπως αυτά καταγράφτηκαν στην επιστολή εν έτει 1871 τού προκαθήμενού τους Albert Pyke, που ανακοίνωσε την επιβολή τριών παγκοσμίων πολέμων. Και αυτές οι δυνάμεις δεν έδειξαν φειδώ στην καταβολή σκληρού κόστους, με στόχο την απείρως προσεκτική, αλλά αποφασιστικά συστηματική οικοδόμηση μέτρων, που θα εγγυηθούν την αποτυχία τής τελικής στόχευσης των αρμαγεδωνιστών, που είναι η καταστροφή τού πλανήτη και τού υπάρχοντος πολιτισμού και η βίαιη επιστροφή τής ανθρωπότητος σε συνθήκες πρωτογονισμού. Καθότι, όλα τα επί μέρους βήματα τού γενικού σχεδίου των Αρμαγεδωνιστών, αποσκοπούσαν στην επιβολή αυτού τού τελικού στόχου. Συχνά προξενήθηκε η εντύπωση, ότι οι αρμαγεδωνιστές κερδίζουν επί μέρους μάχες στην πορεία τού χρόνου. Όμως αυτό ήταν απατηλό, διότι οι Δυνάμεις που τούς αντιμάχονται, είχαν προσανατολιστεί σε δυο βασικούς στόχους. Στην διάσωση τού βασικού πυρήνα των δυνάμεών τους, πέραν τού μερικού κόστους που υφίσταντο κάθε φορά και στο να κερδίσουν τον πόλεμο με την τελική τους επικράτηση

  Μπορεί με βεβαιότητα να ειπωθεί, ότι στην επερχόμενη νέα ανθρωπότητα, που προβάλλει ως φως μέσα στο τούνελ, δεν θα χωρέσουν στημένα στρατόπεδα μακελέμματος τού περίγυρού τους, όπως το δήθεν “κράτος” των αρμαγεδονιστών, ούτε ανθρωποχασάπηδες σιωνιστικού ή ισλαμοφασιστικού τύπου, ή “πολιτισμένων” δουλεμπόρων δυτικής κοπής. Μέχρι όμως να προβάλλει αυτή η Μεγάλη Αλλαγή, θα υποχρεωθεί η ανθρωπότητα να καταβάλει ένα ζοφερό κόστος. Για αυτό όμως ευθύνεται η ίδια, διότι αυτό το κόστος είναι το τίμημα για την αναπόφευκτη συνειδησιακή της μετάνοια. Άρα, για να διατυπώθεί ένα συμπέρασμα που μάς αφορά άμεσα, κάθε δική μας προσπάθεια για αφύπνιση, μπορεί να σώσει ζωές και να ματαιώσει μεγάλες ποσότητες δακρύων.

 

Διαμαρτυρία 500.000 Ισραηλινών μπροστά στο υπουργείο “άμυνας” τού ισραήλ απαίτησαν την προηγούμενη εβδομάδα λήξη των εχθροπραξιών και παραίτηση τού νετανγιάχου.


   Στην Γάζα έχουν στριμώξει οι σιωνιστές 2.000.000 ανθρώπους σε 365 τετραγωνικά χιλιόμετρα. Αυτό σημαίνει 5.500 άνθρωποι σε ένα τετραγωνικό χιλιόμετρο. Ή αλλιώς 1,8 τετραγωνικά μέτρα χώρος για κάθε άνθρωπο, για να επιβιώσει μέσα σε αυτόν τον χώρο. Και επιπλέον αυτός ο άνθρωπος που βρίσκεται εγκλωβισμένος σε συρματοπλέγματα, είναι πολιορκημένος από στεριά και θάλασσα. Πόσα μέτρα αναλογούν για κάθε κρατούμενο στα κελιά των φυλακών τού Κορυδαλλού; Και μετά επικαλούνται οι σιωνιστές το δικαίωμα να έχουν "κράτος". Τι εννοούν όμως κάτω από αυτόν τον όρο; Και σε ποια "ιστορικά", ή άλλης μορφής δικαιώματα αναφέρονται;
 
  Τα βίντεο που προηγούνται, καθώς και παρατήρηση για τον ασφυκτικό εγκλεισμό εκατομμυρίων ανθρώπων στην Γάζα, μπορούν να διεγείρουν το θυμικό σε σχέση με όσα έχουν επιβληθεί εκεί. Πλην όμως, τέτοιου είδους αναφορές υπάρχουν άφθονες στα μαζικά μέσα και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και είναι αναμενόμενο να πλειοδοτήσουν στην συνέχεια. Οπότε, δεν αποτελεί πρόθεσή μου με την παράθεση αυτών που έπονται, να επιδιωχθούν οι όποιες συναισθηματικές εξάρσεις. Ούτε να επαναληφθούν για πολλοστή φορά κάποια από αυτά, που κατά καιρούς έχουν ήδη κατ' επανάληψη προβληθεί δημοσίως, με στόχο να ρίξω μπετόν επάνω στο ήδη προϋπάρχον μπετόν, ώστε να θεμελιώσω ισχυρότερα παγιωμένες αντιλήψεις προς την μια ή την άλλη κατεύθυνση, ροκανίζοντας άσκοπα τον χρόνο, όσων προθυμοποιούνται να ασχοληθούν με αυτήν την ανάρτηση. Έχοντας εντάξει τις προσπάθειές μου στην προώθηση τής συνωμοσιολογίας, δηλαδή στο να βγουν στην επιφάνεια σημαντικά δεδομένα και διαδικασίες, που κρατούνται σκοπίμως καλυμμένα, προσανατολίζομαι στο να θέσω στην γνώση και την κρίση των επισκεπτών μια σειρά πτυχές των καταστάσεων, που αφορούν την δέσμη τής θεματολογίας που προανάγγειλλα, τα οποία είτε διαφεύγουν σε μεγάλο ποσοστό τής δημόσιας προσοχής, είτε αγνοούνται πλήρως. Ο εντοπισμός αυτών των δεδομένων προϋποθέτει μια συνδυαστική έρευνα τού γράφοντος, πάνω σε στοιχεία, που είχε εντοπίσει στο παρελθόν, πάνω στα οποία ενέσκυψε εκ νέου, ώστε να συναχθούν με αφορμή τις επίκαιρες προκλήσεις κάποιες διαπιστώσεις και συμπεράσματα διαχρονικής ισχύος. Αφορμή για αυτήν την αναζήτηση αποτέλεσε η διαπίστωση σειράς παρανοήσεων που έχουν προκύψει, ή προωθούνται σκοπίμως, αλλά και υφιστάμενα κενά ενημέρωσης. Η αποκατάσταση τους θα μπορούσε να προσφέρει εκείνες τις ψηφίδες, ώστε να σχηματιστεί τουλάχιστον το αναγκαίο περίγραμμα μιας εικόνας, που αποκαλύπτει την ουσία των ζοφερών ζυμώσεων, που μάς απσχολούν πλέον με ιδιαίτερη πίεση. Επειδή ακριβώς θεωρώ, ότι την βάση τής χειραγώγησης που μάς εξασκείται, αποτελεί τόσο η στοχευμένη παραπληροφόρηση, αλλά και η συναφής προς την πολυπλοκότητα των ζητημάτων δυσκολία, να εντοπίσουμε τούς κύριους παράγοντες και τούς συσχετισμούς μεταξύ τους, που διέπουν τούς γρίφους των εξελίξεων. Βεβαίως πάντοτε τονίζοντας τον υποκειμενικό χαρακτήρα αυτής τής προσπάθειας και την σοβαρή πιθανότητα ως εκ τούτου να καταλήγει σε λάθος συμπεράσματα. Απευθύνομαι στην κρίση σας ως αναζητητής και όχι κατέχων λύσεις.   
 
 
 1. Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΣΚΗΝΗ ΤΟΥ "I PET GOAT V"

  Η τελευταία συνέχεια τής σειράς “I PET GOAT V“΄, όπως διαπιστώθηκε στο προηγούμενο μέρος, εστιάζεται στην υπό εξέλιξη σύγκρουση στην Μέση Ανατολή, που αναμένεται να κορυφωθεί στην πορεία και να επεκταθεί σε γεωγραφικό εύρος πολύ μεγαλύτερο τής Γάζας. Το εν λόγω βίντεο, όπως εξ άλλου όλα τα υπόλοιπα αυτής τής σειράς, είναι εξόχως σημαντικό, διότι αφενός μεν συμπυκνώνει με έντονα επεξεργασμένους συμβολισμούς την προπαγάνδα των επικυριάρχων σχετικά με τούς βασικούς άξονες των γεωπολιτικών σχεδιασμών τους, ενώ ταυτοχρόνως καταγράφει και τον τρόπο, που επιδιώκεται από τα εν λόγω κυκλώματα η πορεία των μελλοντικών εξελίξεων. Επειδή η καταγραφή αυτών των δεδομένων γίνεται με συμβολισμούς, που δεν είναι καθόλου εύκολο αυτά να αποκωδικοποιηθούν, οπότε τα όσα προβάλλονται είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικά, για όσους δύνανται να ερμηνεύσουν την καλυμμένη τους διατύπωση. Λόγω ότι η ερμηνεία των συμβόλων υπόκειται στην υποκειμενική κρίση και στις διαισθητικές ικανότητες αυτών που την επιχειρούν, δεν μπορεί εκ των πραγμάτων να θεωρείται μονοσήμαντα δεδομένη. Εφόσον αυτή εναπόκειται στην ευχέρεια των ξεχωριστών κάθε φορά ερμηνευτών, αυτοί στρέφουν τα συμπεράσματα που συνάγουν προς μια συγκεκριμένη εκδοχή που αυτοί εντοπίζουν, όπως πχ. γινόταν στο απώτερο παρελθόν με κάποιους χρησμούς μαντείων, ή ανέκαθεν με προφητικά κείμενα. Έτσι παρέχεται στους επικυριάρχους, που προσπαθούν να διαμορφώσουν τις γεωπολιτικές εξελίξεις, η δυνατότητα να εκφραστούν “έξω από τα δόντια” και χωρίς περιστροφές. Αυτή η πρακτική δεν διέπεται από την όποια ειλικρίνεια να παρουσιάσουν δημόσια τους επικείμενους και απώτερους σχεδιασμούς τους, τους οποίους εξ ορισμού απεργάζονται και οργανώνουν επί συνωμοτικής βάσεως και κρατούν με εμμονή μακρυά από την δημόσια αντίληψη. Με τον συμβολικό και ως εκ τούτου καλυμμένο τρόπο τής γνωστοποίησης που ακολουθούν, εξυπηρετούνται δυο στοχεύσεις. Αφενός αποτείνονται με αυτόν τον τρόπο σε επαΐοντες και μυημένους, που είναι λόγω τής εκπαίδευσης που έχουν παρακολουθήσει στα διάφορα καταγώγια των αδελφάτων, των λεσχών και των μυητικών αποκρυφιστικών ταγμάτων, ικανοί να κατανοούν το περιεχόμενο των συμβολισμών, για να ευθυγραμμίζονται αναλόγως. Επί πλέον όμως εκπληρώνεται μέσω αυτής τής οδού και μια επί πλέον αναγκαιότητα, η οποία εξηγήθηκε στο πρώτο μέρος. Δεν είναι δυνατόν να επιβληθεί από τις δυνάμεις τού σκότους κανένα σχέδιο σε βάρος τής ανθρωπότητος, εάν προηγουμένως αυτή δεν έχει ενημερωθεί σχετικά με κάποιο τρόπο. Ούτως ώστε να εκπληρωθεί ο συμπαντικός νόμος τής ανταποδόσεως, βάσει τού οποίου μια αρνητική εξέλιξη μπορεί να επέλθει μόνον εφ' όσον συνέχεται σε αυτήν και ο δέκτης της, μέσω συγκατάβασης ή ανοχής. Εννοείται, ότι υπόκειται στην ευθύνη και την δικαιοδοσία τής ανθρωπότητος, αυτή να ενδιαφέρεται, να μεριμνά, να ερευνά, να προνοεί, να μελετά, αλλά προ πάντων να οργανώνεται και να παίρνει τα κατάλληλα αναγκαία μέτρα για την αποτροπή των αρνητικών σχεδίων, που προωθούνται σε βάρος της. 

   Από πλευράς προπαγάνδας η σημαντικότερη συμβολική παράθεση στο βίντεο είναι αυτή, η οποία συμβολίζει πυρηνικές εκρήξεις με συνακόλουθο τον “πυρηνικό χειμώνα”. Σε αυτήν δόθηκαν ερμηνείες στο πρώτο μέρος (δες σχετικά την προηγούμενη ανάρτηση). Πλην όμως δεν μπόρεσα να ερμηνεύσω, όταν έγραφα το πρώτο μέρος μια σκηνή, που εντάσσεται στο συγκεκριμένο σύμπλεγμα αναφορών, την οποίαν όμως ερμήνευσα στην συνέχεια. Είναι η σκηνή που δείχνει ένα μεγάλο μερμήγκι, που περιστρέφεται από πάνω του ο αριθμός 40. Μετά πάροδο κάποιων ωρών θυμήθηκα τελικά, ότι σύμφωνα με κάποια εκτίμηση επιστημόνων, σε συνθήκες ενός πυρηνικού χειμώνα θα μπορούσαν στούς -40 βαθμούς να επιβιώσουν ίσως μόνον κάποια έντομα.

  Από πλευράς όμως μύχιων αποκαλύψεων, οι οποίες υποδηλώνονται συμβολικά στο βίντεο, είναι η εξής σκηνή

 Σε αυτήν την σκηνή παρουσιάζεται ένας εκτελεστής, ο οποίος θανατώνει την κάτωθι παριστάμενη γυναίκα
 
  Το άκρως αποκαλυπτικό στην παράσταση τού εκτελεστή, είναι ότι τον δείχνει να φέρει στην στολή του τόσο την επτάλυχνο λυχνία, ως βασικό σύμβολο των Εβραίων, όσο και την σημαία τού ΙρανΠιο απροκάλυπτη αναφορά, ότι και στα δυο αντιμαχόμενα στρατόπεδα τής σύγκρουσης στην Μέση ανατολή ενέχεται ένα και το αυτό αρμαγεδωνικό κέντρο, που κινεί τα νήματα πίσω και από τούς δυο, μέ στόχο να αποτραπεί με κάθε παρεχόμενο μέσον η ειρήνευση και να επιβληθεί μια σύγκρουση μέχρις εσχάτων.

  Οι συμβολισμοί που δρομολογούνται στο βίντεο, στα πλαίσια μιας συγκεκριμένης εξέλιξης, είναι πολλοί και αφορούν όλα τα βασικά δεδομένα τής σύγκρουσης στην Μέση Ανατολή, αλλά όχι μόνον. Γίνεται μεταξύ άλλων αναφορά στην αντικατάσταση τού Δένδρου τής Ζωής από την ιλλουμινιστική πυραμίδα με το μάτι, στον πλήρη νοητικό έλεγχο τής ανθρωπότητος μέσω των μαζικών μέσων, στο Τάγμα των Ιπποτών τού Ναού, που συνδέεται με την εκ νέου ανοικοδόμηση τού ναού τού Σολομώντος, στην επίδραση που άσκησε αυτό το τάγμα στις χώρες τής δύσεως, στην συνένωση τής σιϊτικής και σουνιτικής κατευθύνσεως τού Ισλάμ, στα πλαίσια τής οποίας επέρχεται μια συνένωση των Αραβικών κρατών, που στοχεύει στην σύγκρουση με το Ισραήλ, στην προσπάθεια των ενωμένων ισλαμικών χωρών να καθαιρέσουν σε παγκόσμιο επίπεδο την δυτική κυριαρχία που στηρίζεται σε έλεγχο των μασόνων, στην ανάπτυξη υψηλής πολεμικής τεχνολογίας από ισλαμικές χώρες (με αναφορές μάλιστα σε νόμους τις θεωρητικής φυσικής, που έχουν εντοπίσει πρόσφατα ελάχιστοι πολύ ψαγμένοι ερευνητές που ασχολούνται με το “ανεξήγητο”) στους Δίδυμους Πύργους, στην κατασκευή μικροβίων ως βιολογικών όπλων με κύριο αυτών τον κόβιντ από κυκλώματα τής μασονίας, στις οικογένειες των νεοταξιτών παγκοσμιοποιητών, που συνδέονται μεταξύ τους με δεσμούς αίματος και ελέγχουν το διεθνές χρηματιστικό μπλοκ καθώς και στην σχέση αυτών των κυκλωμάτων με τα αρχαία “μυστήρια” τής Αιγύπτου, στο κίνημα Αφύπνισης τής εποχής μας, στον τρόπο που εγκαθιδρύθηκαν από την πρωτόγονη εποχή οι “μυστηριακές”| λατρείες, φτάνοντας τις αναφορές μέχρι τον Σείριο και το άστρο τού Κυνός, που συνδέεται με την παρέμβαση εξωγήινων μορφών στο γίγνεσθαι τού πλανήτη γη. Πρόκειται για ένα τεράστιο φάσμα αναφορών, που δεν αφήνει σχεδόν τίποτε έξω, συμπεριλαμβάνοντας αναφορές, που δεν επικεντρώνονται μόνον στην σύγκρουση στην Μέση Ανατολή, αλλά σχετίζονται με την συνολική πορεία τού πλανήτη στα πλαίσια τού ιστορικού σπειρώματος που διανύουμε. (Την θεωρία για την ”Σπειροειδή Εξέλιξη τής Ιστορίας” έχω αναπτύξει στην σειρά αναρτήσεων “Ο Ναυαγός τού Χρόνου” στις 30 Σεπτεμβρίου και στις 8 Οκτωβρίου τού σωτηρίου έτους 2012).  

  Στα πλαίσια όμως τής δεύτερης συνέχειας η αναφορά θα επικεντρωθεί αποκλειστικά σε όσα αποκαλύπτει ο σημαντικότερος συμβολισμός τού βίντεο. Στοχεύοντας, στο να καταστούν κατανοητοί οι μηχανισμοί από πλευράς ιστορικής διαδικασίας και ψυχολογικών χειραγωγήσεων, βάσει των οποίων έχουν διαμορφωθεί στην μακρά πορεία τού χρόνου και έχουν επιβληθεί ψυχολογικά στην σύγχρονη εποχή οι παράγοντες, που διέπουν στην σύγκρουση στην Μέση Ανατολή.

 

3. ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΤΟΥ ΤΕΡΑΤΟΣ

 

Συνεχίζεται...

https://bostopel.blogspot.com/

3 σχόλια:

botilastopelagos είπε...

Αγαπητή Φωτεινή,
τις ευχαριστείες μου από καρδιάς για μια ακόμη φορά.

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

Καταπληκτικο αρθρο Διονύση μου,περιμένουμε την συνέχεια...

Ανώνυμος είπε...

ΤΑΙΡΙΆΖΕΙ ΑΠΌΛΥΤΑ!
ΤΑ ΠΑΙΔΆΚΙΑ ΠΟΥ
ΣΏΖΟΝΤΑΙ
ΣΤΑ ΛΑΓΟΎΜΙΑ...
ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΛΆΒΑΙΝΑΝ
ΤΑ ΆΛΛΑ! ΠΑΙΔΆΚΙΑ!
ΠΟΥ ΤΑ ΈΚΑΝΑΝ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΌΖΩΑ
ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΊΑ
ΚΡΕΜΑΤΌΡΙΑ
ΝΑ ΤΑ ΣΏΣΟΥΝ...!
ΟΙ ΑΦΥΠΝΟΡΟΧΑΛΙΣΤΕΣ
ΓΙΑ ΑΥΤΆ ΤΑ
ΠΑΙΔΆΚΙΑ ΔΕΝ
ΤΟΥΣ ΚΑΊΓΕΤΑΙ...
ΣΚΟΡΔΟΚΑΙΛΑ.
ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΙ!!!

ΤΑ ΛΕΥΚΟΚΑΠΕΛΑ
ΕΊΝΑΙ ΨΆΘΙΝΑ
ΑΡΑΧΤΑ ΣΕ
ΜΠΑΡΑΛΙΕΣ.

ΗΗΗ...
ΈΧΟΥΜΕ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΊ
ΕΝΤΕΛΏΣ!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΎ
€ΝΗΜ€ΡΩ$Η...
ΑΦΟΎ...ΗΠΑΝ...!?

ΑΛΉΘΕΙΑ ΠΟΙΟΊ
ΚΆΝΟΥΝ ΤΑ ΡΕΜΠΟΥΡΔΤΑΖ!?
ΠΟΙΟΊ ΚΡΑΤΟΎΝ
ΚΆΜΕΡΕΣ!?
ΚΛΠ ΚΛΠ

ΛΊΓΟ ΑΠΟ ΔΏΘΕ
ΛΊΓΟ ΑΠΟ ΚΕΙΘΕ
ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΠΕΡΑ
ΌΛΑ ΑΠΟ ΤΟ
ΔΙΑΔΊΚΤΥΟ.

Η ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ
ΕΊΝΑΙ
ΠΑΝΆΚΡΙΒΟ
ΑΓΑΘΌ
ΜΠΟΡΏ ΝΑ
ΠΩ.
Η ΑΛΉΘΕΙΑ ΔΕ
ΆΣΤΑ!!!

ΚΑΡΝΑ!ΒΑΛΟΙ!
ΚΑ!ΝΙ!ΒΑ!ΛΟΙ!
ΧΑΖΑΡΟΚΡΟΝΙΟΙ
ΧΑΖΑΡΟΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΙ
ΤΟΥ 💩👹🤡👠ΡΑΤΑ.

Wtf!?