ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2023

ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΖΛ!!

 


Γράφει ο ΤΑΣΟΣ ΜΕΡΤΙΚΑΣ -   Άστρον Φάσμα


ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΖΛ
Πολλά μας διαμορφώνουν κατα τις Μνημειώδεις Εποχές της προεφηβείας.. ΑΡΧΕΤΥΠΑ διαμορφώνοντας...
Συμβαίνει να μας αρέσει κάποιο είδος μουσικής η ένα είδος γυναίκας,η έστω, μια replica αν ζούμε στον κόσμο του Βlade Runner..
Πίνακες,μουσικές,λόγια μυθιστορήματα και φράσεις συσωρευαλιεύονται και εντυπώνονται στον ΝΟΥ για πιθανή χρήση και ο καιρός περνά.Καθώς τα φυλαγμένα αρχεία και τα εσωτερικά links με τα χρόνια στοιβάζονται σαν σε παλιά βιβλιοθήκη ΞΕΘ -ΟΡΓ ΙΑΖΟΥΝ
Τα ίδια τα χρόνια κι αυτά επίσης σωρεύονται μετατρέπονται σε θλιβερές λίστες χρεών!Έρχεται μια μέρα κι αναρωτιέσαι...ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ;ΤΙ ΕΙΜΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ, ΓΟΥΣΤΟ ,ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ;
ΠΩΣ ΕΦΤΑΣΑ ΩΣ ΕΔΩ; ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ Η ΕΚΕΙΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΤΤΩ ΕΤΣΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ;ΠΟΤΕ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΜΟΥ;
Και ανατρέχεις στ'αρχεία σαν χαμένος,ίσως και έντρομος ,ζητάς απο την τρομερότερη λίστα όλων των εποχών ( ΜΙΑ ΛΙΣΤΑ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΛΙΣΤΕΣ) και λέγεται ΝΟΥΣ
ΝΑ ΨΑΞΕΙ NA ΣΟΥ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΨΑΧΤΕΙ ΒΑΣΕΙ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ Ν ΑΥΤΟΟΡΙΣΤΕΙ ΩΣ ΣΗΜΑΙΝΩΝ ΚΑΙ ΩΣ ΣΗΜΑΙΝΟΜΕΝΟ
ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΔΩΣΕΙ Τ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
.................................................................................................................................
ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΧΟΥΝ ΑΙΤΙΑ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΗ απλά η ΚΡΥΠΤΟΜΝΗΣΙΑ λειτουργεί ως χαλασμένο φωτοτυπικό και κάθε φορά που παει κανείς να θυμηθεί ποια αιτία η εικόνα,η κάτι, εκείνο ξεθωριάζει όλο και περισσότερο σαν φωτοτυπία φωτοτυπίας και η φαντασία αναλαμβάνει να συμπληρώσει τα κενά σ ότι θυμάται κανείς και αυτό είναι η παγίδα αλλά και η ομορφιά του αυτοκοροιδέματος του ΝΟΥ απο τον ΝΟΥ τον ίδιο.
Αλλού το λένε ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ
Αλλού το λένε ΒΙΟΝΕΙΡΑΜΝΗΣΙΑ η BIG FISH
κι εδώ ΧΑΜΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΖΛ
η τ ανίερο ειδωλό τους την ΑΝΤΙΓΝΩΣΗ-ΣΚΟΥΠΙΔΟΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ
Του Ωραιοπαιχνιδίζοντως Σύμπαντος Θεαυτού..!
.....................
έτσι ,στην περίπτωση την δική μου χάνονται οι αναγνώστες και
Μπαίνει στην αίθουσα ενώ είμαι μόνος,η πανέμορφη replica το γυναιοειδές
η Rachel
με τα μαύρα της ρούχα και τα τρεμάμενα απείρως αισθαντικά χείλη, το χτένισμα το σαν 1940s αν και 2048 και κάθεται απέναντί μου..Ανάβει ένα τσιγάρο ,Χάνεται ανάμεσα σε τολύπες καπνού δίνοντας παράσταση απόλυτης θυληκότητας
ωστόσο, σαν παγιδευμένη αράχνη έτοιμη να κλάψει,(αλήθεια κλαίνε οι replicas,κλαίνε οι αράχνες );;
γιατί εγώ, ο ντετέκτιβ που την ψάχνει! (ένας ντετέκτιβ μισθωμένος απ την παγκόσμια υπερκυβέρνηση να σκοτώνει παλαιότερα ανθρωποειδή) ψάχνει τα κομμάτια του Πάζλ ν αποδείξει πως είναι κατασκευασμένη και όχι ανθρώπινο ον...
ένας ντετέκτιβ που κατα λάθος την ερωτεύτηκε παράφορα
( η ομορφιά δεν γνωρίζει στον κόσμο του blade runner σαρκικά όρια )
...
σίγουρα είναι Σκορπιός αν έχουν ζώδιο κατασκευής τα γυναιοειδή
ΠΑΙΔΟΣ Η ΒΑΣΙΛΙΗ Σκοτεινέ Ηράκλειτε
η Αλλιώς
’’Ευλογημένος που κράτησα άθικτα τα εσωτερικά μου ναρκωτικά για αργότερα’’
θα λέγε ο ξάδερφός μου ο Charles Baudelaire
Ευλογημένος που γνωρίζω τι μ έφτιαξε και που θυμάμαι την γλυκιά Rachel καθαρά
γιατί απλά
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΘΥΜΗΘΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΘΩΡΙΑΖΕΙ
ίσως replica να είναι ο αναγραμματισμός των λέξεων
Γυναικείο Σώμα
και ο παγκόσμιος ιστός 5G τρόπος της κλαίουσας Αράχνης
να μην την ξεχάσω ποτέ ,πιασμένος τυλιγμένος όντας απ εκείνη μνημονικά
σε μια ιστορία πλάνη που δεν υπήρξε ποτέ και που η αράχνη κατασκεύασε βήμα βήμα
και εγώ απλά προς βρώσιν τυλιγμένος , -μόνος -απ το ίντερνετ όλων των πραγμάτων
σ ένα παρελθόν που μου κατασκευάσανε φυτεύοντας μου ψευδείς μνήμες
για να μην αντισταθώ στην επανεκκίνηση
ΑΣΤΡΟΝ ΦΑΣΜΑ 2048



13 σχόλια:

quibus licet είπε...

https://youtu.be/U6QU7087yKU?feature=shared

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΈΧΕΙΑ
ΗΤΤΟΠΆΘΕΙΑ
ΚΛΑΨΑ
ΦΟΒΊΕΣ
ΙΣΟΔΎΝΑΜΑ
ΔΕΙΛΙΑΣ.

S είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

ΠΩ ΠΩΩΩ ΝΌΗΜΑ!
ΝΑ ΣΕ ΔΩΚΩ ΤΗΝ ΣΑΧΆΡΑ ΝΑ ΜΕ ΔΩΚΕΊΣ ΤΟ ΣΟΥΈΖ?
ΠΟΛΎ ΝΌΗΜΑ ΝΑΟΎΜ

ΤΑΧΕΙ ΠΕΙ Ο ΧΆΡΗ ΚΛΆΙΝ...
🤣🤪

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λιγια

Ανώνυμος είπε...

Δεν φταιει κανεις που δεν το κατανοεις...ουτε εσυ ουτε ο γραφων

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστω για το λινκ.Θα το παρακολουθησω συντομα.

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΑΣΟ!!!Εχω χάσει το τηλέφωνό σου!!σε παρακαλώ πολυ να επικοινωνήσεις αμέσως μαζί μου!!

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΧΙΟΎΜΟΡ
ΤΟ ΚΑΤΑΝΟΕΊΤΕ?

🤭

S είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

EBUD 👀

YOUTUBE 👀


ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΣΚΈΨΗ ΒΟΎΛΗΣΗ ΑΝΤΊΛΗΨΗ ΚΡΙΤΙΚΉ ΣΚΈΨΗ.

ΜΑ! ΠΆΝΩ ΑΠΌ ΌΛΑ
ΠΙΙΙΣΤΗ!
ΣΤΟΝ ΊΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΌ ΧΡΙΣΤΌ.

S είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΔΈΧΕΤΑΙ
ΕΎΚΟΛΑ
ΣΧΕΔΌΝ ΚΑΘΌΛΟΥ
ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ
Ο ΕΙΛΩΤΑΣ...

ΓΕΓΟΝΌΣ!

ΌΣΟ ΓΙΑ ΠΊΣΤΗ ΣΤΟΝ
ΘΕΌ ΧΡΙΣΤΌ!
ΚΑΜΊΑ ΚΟΥΒΈΝΤΑ...

ΈΤΣΙ ΜΕΊΝΕ!

ΠΦΦΦ...