ρος Θεού, δεν εννοώ ότι θα γίνω καταδότης φοροφυγάδων! Μακριά από μας, κάτι τέτοια!
Εννοώ, όμως, ότι τα οικονομικά στοιχεία ενός ανθρώπου αποτελούν ακτινογραφία γιά το συγκεκριμένο άτομο.

Αφορμή γιά το συγκεκριμένο μου έδωσε (άθελά του) πολύ φιλικό μου άτομο, που μου πρότεινε να δω κάτι βίντεο στο γιουτιούμπι. Εδώ, όμως, δεν εξετάζω το περιεχόμενο των εν λόγωι βίντεο, αλλά τα οικονομικά στοιχεία των δημιουργών τέτοιων έργων.
Γιά να γίνω σαφής, θέτω το ερώτημα έξω απ’ τα δόντια:
Ποιά είναι τα εισοδήματά σου, λεβέντη μου; Πώς βγάζεις τα πρός το ζήν;
  • Αν όλη μέρα ανεβάζεις βίντεο στο γιουτιούμπ.
  • Αν τα βίντεό σου είναι εξαιρετικής ποιότητας (άρα, απαιτούν καί τον ανάλογο εξοπλισμό – καί ώρες επεξεργασίας).
  • Αν (όπως φαίνεται) δεν πληρώνεσαι γιά τη δουλειά σου αυτή.
  • Αν κάθε τρείς καί λίγο είσαι καλεσμένος σε τηλεοπτικά κανάλια (τόσο επαρχιακά, όσο καί διαδικτυακά), διαλέξεις, καί τα ρέστα – κι εκφέρεις γνώμες επί παντός επιστητού (από -ξέρω ‘γώ- την Ατλαντίδα, μέχρι την περίοδο της γυναίκας – που λέει ο λόγος).
  • Αν… αν…
Τότε, τί; Πώς;…

Είμαι ανεκτικός σε πολλά, αλλά στην υποτίμηση της νοημοσύνης μου ρίχνω ασφάλειες. (Καί καντήλια.)
Το 24ωρο, βλέπετε, επιμένει να έχει 24 ώρες· όχι πενήντα. Εκ των οποίων εικοσιτεσσάρων, οι χρήσιμες είναι λιγώτερες απ’ τις 16. Μετρήσιμο μέγεθος ο χρόνος, λοιπόν, μετρήσιμο μέγεθος καί τα χρήματα… δεν σηκώνουν ψέμματα. Ξεβρακώνουν!
Κι όπως κάποτε δυσπιστούσα αγρίως σε συνομήλικους φοιτητές, που το παίζανε (αριστερές) γάτες περί τα πολιτικά (αλήθεια, πότε προλάβαιναν μέσα στο 24ωρο καί το φροντιστήριο, καί να διαβάζουν μαρξισμό; δεν προλάβαιναν, απλώς πουλούσαν μούρη σε όσους νόμιζαν άσχετους περί τα τοιαύτα), έτσι καί τώρα δυσπιστώ αγρίως σε άτομα, των οποίων το οικονομικό ποιόν μου βρωμάει.
Εάν, λοιπόν, τις διαθέσιμες ώρες του 24ώρου κάποιος ασχολείται συνεχώς με Διαδικτυακά «εργόχειρα», που μάλιστα ΔΕΝ τα πουλάει, τότε πού βρίσκει χρήματα;
Οι πιθανές απαντήσεις είναι οι εξής:
  • Έχει χρήματα, από εισοδήματα απ’ αλλού (πχ χωράφια, που τα νοικιάζει).
  • Παίρνει χρήματα από κορόϊδα, που πληρώνουν πχ γιά να τον ακούσουν σε διαλέξεις.
  • Παίρνει χρήματα από σέχτες, είτε φανερές, είτε συγκαλυμμένες (πχ με τη μορφή «φιλοσοφικών συλλόγων»).
  • Ξεπλένει χρήμα από παράνομες δραστηριότητες.
Φυσικά, στην τελευταία περίπτωση, θ’ ανακαλύψουμε ότι το συγκεκριμένο άτομο δεν έχει αλισβερίσια με τις εγχώριες οικονομικές υπηρεσίες, αλλά φορολογείται ( ; ) σε χώρες φορολογικούς παραδείσους, οι οποίες στον χάρτη συνήθως είναι ορατές μονάχα διά μικροσκοπίου.

Καί τί σ’ έκανε να εκραγείς, ωρέ Εργοδότη;
Ά, δεν είναι τωρινό! Απλώς έβγαλα λιγάκι στην επιφάνεια ένα θέμα, που εδώ καί καιρό τό ‘χω στα «εισερχόμενα προς επεξεργασίαν». Το θέμα: «το πού το πάνε με την αρχαία Ελλάδα» κάποιες συγκεκριμένες συμμορίες «αρχαιογνωστών».
Λεβέντες μου, αν νομίζετε ότι ιδεολογικώς θα το πάτε το πράγμα εκεί που θέλουν τ’ αόρατα αφεντικά σας, έχετε κάνει κάποιο λαθάκι! Σας έχω εγκλωβίσει στο ραντάρ εδώ καί καιρό… καί κάντε πίσω εγκαίρως, μην εξαπολύσω πυραύλους καί σας απαυτώσω ό,τι έχετε α-απαύτωτο!
Τότε, θα τα πούμε καλά… πχ γιά το ποιόν θα βλέπουν οι τουρίστες, όταν έρχονται στην Ελλάδα! Τότε, θα τα πούμε γιά το οργανωμένο σχεδιάκι «σας», ο καθένας σας να έχει «διπλαρώσει» από έναν τομέα της αρχαίας Ελλάδας, καί να μου το παίζει «ειδικός» σ’ αυτόν – καί δή, χωρίς αντίλογο από πουθενά!
Τέτοια καπελλώματα, αλλού· όχι στη δική μου την Πατρίδα!