ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Δευτέρα 15 Ιουνίου 2020

ΟΡΘΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ...

Γεννήθηκα λευκός, διότι ένας λευκός συνευρέθη με μία λευκή, τόσο απλά,
κάτι που με κάνει άνευ ετέρου, ρατσιστή.
Δεν ψηφίζω νεοταξίτικη αριστερά του Αλέξη και λοιπών γκρουπούσκουλων,
κάτι που με κάνει φασίστα.
Είμαι στρέιτ από επιλογή και όχι από επιβολή,
κάτι που με κάνει ομοφοβικό.
Είμαι παντρεμένος με την ίδια γυναίκα πάνω από σαράντα χρόνια,
κάτι που με κάνει γεροπαρατατικό.
Θα προτιμούσα ένα ποτήρι ταπεινό ούζο, από ένα ουίσκι 200 ετών,
γιατί είμαι ταπεινός, σαν και τον παππού μου που μου τόμαθε,
κάτι που με κάνει λούμπεν προλεταριάτο που δεν ξέρει να πίνει.
Δεν γουστάρω τις μαύρες, γιατί ...αγριεύομαι (με τις κίτρινες όμως οκ),
κάτι που με κάνει darkphobic.
Ενίοτε εκνευρίζομαι με τις υπερβολές των gay parade,
κάτι που με κάνει αντιδραστικό αντιδημοκράτη.
Το σπίτι μου ανήκει, νάναι καλά ο πατέρας μου,
κάτι που με κάνει πλούσιο μπουρζουά.
Έχω κι ένα εξοχικούλι,
κάτι που στα μάτια του κράτους, με κάνει μεγιστάνα.
Είμαι χορτοφάγος γιατί με ενοχλεί η κακοποίηση των ζώων,
κάτι που με υποβιβάζει στο ίδιο επίπεδο με τις ανωμαλιάρες της femen.
Πιστεύω ότι ένας λαός που θεωρεί ορόσημο στην ιστορία του,
την κλοπή της περιουσίας άλλου λαού, είναι βάρβαρος,
κάτι που με κάνει εχθρό της καλής γειτονίας με τους τούρκους.
Πιστεύω ότι στα 200 χρόνια της σύγχρονης ιστορίας μας,
ουδείς πλην Καποδίστρια, λειτούργησε αφιλοκερδώς για τον λαό
και αυτό με κάνει κολλημένο και ρομαντικό.
Είμαι δηλωμένος χριστιανός, κάτι που με κάνει ένα άπιστο σκυλί
στα μάτια κάτι εκατομμυρίων μουσουλμάνων.
Πιστεύω ότι ο μόνος λόγος ύπαρξης του ΚΚΕ είναι να βαστάει τ' αλόγατα,
κάτι που με κάνει οπορτουνιστή - αναθεωρητή.
Είμαι στα 64 και παραμονές της συνταξιοδότησης,
κάτι που με κάνει παλιόγερο, ξεκούτη και παραλυμένο.
Επεξεργάζομαι, χωρίς να καταπίνω αμάσητα όλα όσα μου λένε τα ΜΜΕ,
κάτι που με κάνει αντιδραστικό.
Πιστεύω ότι η μετακίνηση εργατών είναι ένα τρικ του κεφαλαίου,
για να ρίξει στα τάρταρα τα μεροκάματα των ντόπιων εργατών
κάτι που με κάνει σκατόψυχο και άστοργο με την μετανάστευση.
Λατρεύω να βλέπω ωραίες γυναίκες ελαφρά ή καθόλου ντυμένες,
κάτι που με κάνει πορνόγερο.
Επαίρομαι για τη ελληνική μου ταυτότητα και κουλτούρα,
κάτι που με κάνει ελληναρά και ξενοφοβικό.
Θα ήθελα να ζώ ασφαλής και να βλέπω κάθε παραβατικό στη φυλακή,
κάτι που με κάνει γκεσταπιστή και Μένγκελε.
Οδηγώ παλαιά τεχνολογία, γιατί δεν με παίρνει να αλλάξω αυτοκίνητο,
κάτι που με κάνει βρομιάρη.
Πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να ανταμείβεται σύμφωνα με την αξία του,
κάτι που με κάνει αντικοινωνικό εξουσιαστή.
Έλαβα αυστηρή μόρφωση και ευγνωμονώ τους γονείς μου γι αυτό,
κάτι που με κάνει Ηρώδη με την ανάπτυξη των παιδιών.
Ο δάσκαλός μου στο δημοτικό με είχε τσακίσει στο ξύλο
και του είμαι ευγνώμων, γιατί έμαθα την συνέπεια και τα ελληνικά,
κάτι που με κάνει παλαιοντολογικό δεινόσαυρό.
Πιστεύω ότι η υπεράσπιση μιας χώρας είναι υπόθεση όλων των πολιτών,
κάτι που με κάνει στρατόκαυλο μιλιταριστή.
Πιστεύω ότι οι αρνητές στράτευσης και οι πασιφιστοπαιδαράδες,
πρέπει να οργανώνονται σε ειδικά τάγματα επικίνδυνων αποστολών,
κάτι τέτοια τάγματα άλλωστε, έσωσαν το Στάλινγκραντ,
αλλά αυτό με κάνει σταλίνα.
Μου αρέσει η προσπάθεια και αυτοί που ξεπερνούν τον εαυτό τους,
κάτι που με κάνει αριστοκράτη και κοινωνικά καθυστερημένο.
Θέλω τα αδέσποτα να παραμένουν αδέσποτα και να χαίρονται τη ζωή τους,
με όποια προβλήματα και αν τους εμφανίζονται
και επειδή δεν συμφωνώ με την μαζική στείρωση, εγώ είμαι ο Μένγκελε.
Έχω σαφέστατα προσδιορισμένη σεξουαλική ταυτότητα,
κάτι που με κάνει changephobic καινοφοβικό.
Γράφω μόνο μία φορά την ημέρα και εφόσον έχω κάτι να μοιραστώ,
αλλά εγώ είμαι η attention whore.
Δεν κλείστηκα σπίτι με τον ιό και δεν χρησιμοποιώ μάσκα και γάντια,
κάτι που με κάνει ανεύθυνο και ίσως εχθρό του λαού.
Πιστεύω ότι μας κλείνουν σπίτι για να περάσουν ανώδυνα τις πολιτικές τους
κάτι που με κάνει συνομωσιολόγο.
Ποδοπατούν την αισθητική μου, όλα αυτά τα καραγκιοζιλίκια με τον Floyd,
όταν χιλιάδες πεθαίνουν κάθε μέρα από πείνα και παρεμβάσεις των ΗΠΑ,
αλλά αυτό με κάνει μπατσόφιλο.
Έτσι, ευχαριστώ όλους τους φίλους,
που επιμένουν να με ανέχονται και να με κάνουν παρέα,
παρά τα αναρίθμητα ελαττώματά μου.
--------------------------------Εμουτουιδίου


Δεν υπάρχουν σχόλια: