ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 17 Αυγούστου 2010

ΕΝΑΣ ΕΥΓΕΝΗΣ ΤΑΞΙΔΕΥΤΗΣ..ΚΑΛΙΟΣΤΡΟ


Αλεσάντρο Καλιόστρο
Ο Αλεσάντρο Καλιόστρο (Alessandro Cagliostro) (2 Ιουνίου 1743- 26 Αυγούστου 1795) ήταν Ιταλός περιηγητής, τυχοδιώκτης και μασόνος. Υπήρξε σωσίας του κοινού εγκληματία Τζουζέπε Μπάλσαμο. Εγκαταλείφθηκε από τους γονείς του μόλις γεννήθηκε στη Μάλτα ενώ εκεί, όπως ισχυριζόταν ο ίδιος, μυήθηκε στη μουσική και στην αλχημεία. Νυμφεύτηκε τη Λορέντσα Φελιτσιάνι (Lorenza Feliciani) και ταξίδευσαν μαζί στο Λονδίνο, όπου και έγιναν μέλη μασονικής οργάνωσης.
Υιοθέτησε ως μασονικό σύμβολο το Ouroboros, δηλαδή το φίδι που δαγκώνει την ουρά του. Ίδρυσε μασονική στοά στην Χάγη. Έκανε ταξίδια σε Ρωσία, Γερμανία και Γαλλία και ισχυριζόταν ότι θεράπευε μέσω μαγνητισμού.
Ενώ βρισκόταν στο Παρίσι, η φήμη του απλώθηκε και του πρότειναν να γίνει γιατρός του Βενιαμίν Φραγκλίνου. Διώχθηκε ποινικά μετά την εμπλοκή του στην υπόθεση με το αδαμάντινο περιδέραιο της Βασίλισσας Μαρίας Αντουανέτας και φυλακίστηκε για 9 μήνες στη Βαστίλη, για απάτη. Τελικά αθωώθηκε, καθώς δε βρέθηκαν αποδεικτικά στοιχεία για την ενοχή του. Παρόλ' αυτά , τον έδιωξαν από τη Γαλλία και πήγε στην Αγγλία, όπου και κατηγορήθηκε πως ήταν ο κακοποιός Giuseppe Balsamo, για να το διαψεύσει ο ίδιος ενώπιον του αγγλικού λαού και να του ζητήσουν και συγγνώμη όσοι τον είχαν κατηγορήσει.
Ήταν, επίσης, άριστος παραχαράκτης.
Ο Καλιόστρο πήγε στη Ρώμη και έπεσε σε παγίδα κατασκόπων της Ιεράς Εξέτασης, οι οποίοι είχαν παρουσιαστεί σε αυτόν με σκοπό τάχα να τους μυήσει σε αιγυπτιακές τελετές μασονίας. Συνελήφθη στις 27 Δεκεμβρίου 1789, φυλακίστηκε στο Castel Sant' Angelo και, λίγο μετά, καταδικάστηκε σε θάνατο ως μασόνος. Αργότερα ο Πάπας μετέτρεψε την ποινή του σε ισόβια δεσμά. Μετά την απόπειρα δραπέτευσής του, οδηγήθηκε στις φυλακές του San Leo, όπου και πέθανε το 1795.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΙΟΣΤΡΟ
Δεν ανήκω σε καμία εποχή, σε κανένα τόπο• εκτός του χρόνου και του διαστήματος το Πνευματικό μου Ον ζει την αιώνια ύπαρξη του και, αν βυθισθώ μέσα στην σκέψη μου, ανερχόμενος την διαδρομή των αιώνων, αν εκτείνω το πνεύμα μου προς ένα τρόπο υπάρξεως, απομακρυσμένο από εκείνον που εσείς αντιλαμβάνεσθε, καθίσταμαι εκείνος που επιθυμεί.



Συμμετέχοντας ενσυνείδητα στο Απόλυτο Ον, προσαρμόζω την δράση μου σύμφωνα με τον κύκλο που με περιβάλλει.
Το όνομα μου είναι εκείνο του λειτουργήματος μου και το επιλέγω καθώς και το λειτούργημά μου, γιατί είμαι ελεύθερος.
Πατρίδα μου είναι εκείνη που σταματώ στιγμιαία το βήμα μου.

Αν θέλετε, ας τοποθετήσετε τον εαυτό σας στο χθες, μετρώντας τα χρόνια που έζησαν οι πρόγονοι σας, οι οποίοι σας είναι ξένοι• ή, τοποθετήστε τον εαυτό σας στο αύριο, με την αλαζονική ψευδαίσθηση ενός μεγαλείου που ίσως δεν θα είναι ποτέ δικό σας.
Εγώ είμαι εκείνος που είναι. Γεννήθηκα όχι από τη σάρκα αλλά από το πνεύμα.

Το όνομά μου, που είναι για εμένα κι από εμένα, είναι αυτό που διάλεξα για να εμφανίζομαι ανάμεσά σας, είναι αυτό που διεκδικώ.
Εκείνο που μου δόθηκε στη γέννησή μου, εκείνο με το οποίο με αποκαλούσαν στα νιάτα μου, σαν εκείνα από άλλες εποχές και άλλους τόπους, δεν τα πήρα μαζί μου, απορρίπτοντάς τα, όπως θα απέρριπτα τα παλιά ρούχα• τώρα πια είναι άχρηστα.

Ιδού εγώ, Ευγενής και Ταξιδευτής. Ομιλώ και η ψυχή σας τρέμει, αναγνωρίζοντας αρχαίους λόγους• μια φωνή μέσα σας, από καιρό σιγασμένη, ανταποκρίνεται στην έκκληση της δικής μου φωνής.
Δρω και η ειρήνη επανέρχεται στις καρδιές σας, η υγεία στο σώμα σας, η ελπίδα και το θάρρος στις ψυχές σας.

Όλοι οι άνθρωποι είναι αδελφοί μου, όλοι οι τόποι μου είναι προσφιλείς, τους διατρέχω ώστε το Πνεύμα να μπορέσει να κατέβει και να βρει ένα δρόμο προς εσάς.

Από τους ηγεμόνες, των οποίων σέβομαι την εξουσία, δεν ζητώ τίποτε παρά μόνο τη φιλοξενία στην επικράτειά τους κι όπου αυτή μου προσφέρεται περνώ, κάνοντας όσο περισσότερο καλό μπορώ, αλλά απλά περνώ. Δεν είμαι λοιπόν ένας Ευγενής Ταξιδευτής ;

Όπως ο νότιος άνεμος, όπως το εκθαμβωτικό φως του μεσημεριανού ήλιου, που χαρακτηρίζει την πλήρη γνώση των πραγμάτων και την ενεργό επικοινωνία με το Θεό, κατευθύνομαι προς Βορρά, στην καταχνιά και το κρύο, αφήνοντας πίσω μου κομμάτια του εαυτού μου, εξαντλώντας και ελαττώνοντας τις δυνάμεις μου σε κάθε στάση, αλλά αφήνοντας σε σας λίγη λάμψη, λίγη ζέστη, λίγη δύναμη μέχρις ότου θα φθάσω στο τέλος του ταξιδιού μου, την ώρα που το Ρόδο θ' ανθίζει πάνω στο Σταυρό.


Είμαι ο Καλιόστρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: