ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Σάββατο 8 Ιουλίου 2023

Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ,Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ STREET PLAN ΤΗΣ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ!!!

 

Ο Ελευθεροτεκτονισμός, η Αστρολογία και το Street Plan της Ουάσιγκτον DC

Κατά τη δεκαετία του 1790 Γάλλος Τέκτονας Πιερ Ο L'Enfant σχεδίασε την ρυμοτομία και την αρχιτεκτονική διάταξη του Πλύση ington DC να περιλαμβάνει πολλά απόκρυφα φυλαχτά. Αν δείτε το DC από εναέρια θέα, μπορεί να συγκλονιστείτε βρίσκοντας πράγματα όπως ένας σιδερένιος σταυρός (που χρησιμοποιούσε ο Χίτλερ), το αστέρι του Δαβίδ (που χρησιμοποιούσαν οι Rothschild), ένα ανάποδο (σατανικό) πεντάγραμμο που δείχνει προς τον Λευκό Οίκο, και ακόμη και μια πυραμίδα με μια τεράστια κουκουβάγια να κάθεται στην κορυφή του κτιρίου του Καπιτωλίου. Το αιγυπτιακό ιερογλυφικό για τη θεά των Illuminati Isis/Sirius είναι ένα αστέρι, ένα οβάλ και ένας οβελίσκος όλα μαζί. Σε Πλύση ington DC απλά τυχαίνει να υπάρχει το Πλύση ington Μο νούμερο οβελίσκος, το Οβάλ γραφείο και ένα πεντάγραμμο κωδικοποιημένο στους δρόμους/αρχιτεκτονική.

«Το αιγυπτιακό ιερόγραμμα για το αστέρι Σείριος αποτελείται από τρία σχήματα: ένα πεντάκτινο αστέρι, ένα οβάλ και έναν οβελίσκο. Παραδόξως, αυτό είναι ακριβώς αυτό που βρίσκουμε στην πέτρα Βάσιγκτων DC Ολόκληρη η πόλη είναι αφιερωμένη αστρονομικά στον αστέρα Σείριο και τις απόκρυφες θεότητες του. Η αστρολογία είναι αρκετά καλή για τους κυβερνώντες Πλουτοκράτες φαίνεται. Κρίμα που όταν ο απλός άνθρωπος επιδιώκει να χρησιμοποιήσει τις μαντικές τέχνες για τη δική του προσωπική σωματική και πνευματική ενδυνάμωση, θεωρείται φρικιό και διαβολόφιλος». -Ντέιβιντ Οβάσον, « Μυστική Αρχιτεκτονική του Καπιτωλίου του Έθνους μας »

«Οι εκατομμυριούχοι δεν χρησιμοποιούν την αστρολογία, οι δισεκατομμυριούχοι κάνουν». - JP Morgan

Σε Ουάσιγκτων DC έχουμε το φαλλικό «Μνημείο» που βλέπει το γυναικείο «Οβάλ» γραφείο, συν το πεντάγωνο και τα πεντάγραμμα του L'Enfant. Σε Παρίσι βρίσκουμε τη «βελόνα της Κλεοπάτρας» έναν άλλο οβελίσκο μπροστά από τον καθεδρικό ναό της Παναγίας της Παναγίας. ο Βατικάνο έχει έναν άλλον αρσενικό οβελίσκο που περιβάλλεται από μια γυναικεία κυκλική οικοδομική δομή. Σε Λονδίνο Νέα Υόρκη , και πολλά άλλα μέρη που θα βρείτε το ίδιο. Η Αδελφότητα έχει τοποθετήσει την σεξουαλική τους αρχιτεκτονική σε βασικά γεωμαντικά σημεία σε όλη τη Γη.

«Ο οβελίσκος και ο τρούλος είναι κοινά αξιοθέατα στα μνημεία και τα κτίρια της Αδελφότητας. Ο οβελίσκος είναι ένα αρχαίο φαλλικό σύμβολο της ανδρικής ενέργειας και του ηλιακού ενέργεια και ο θόλος αντιπροσωπεύει τη γυναικεία ενέργεια ή την ενέργεια του φεγγαριού. Συχνά τοποθετούνται μαζί ή κοντά το ένα στο άλλο. Αυτός είναι ο συμβολισμός του Οβάλ Γραφείου (η μήτρα, θηλυκό) στον Λευκό Οίκο που κοιτάζει προς τα έξω Βάσιγκτων Μνημείο , ο απέραντος πέτρινος οβελίσκος (φαλλικός, αρσενικός). Αυτά τα σύμβολα προσελκύουν και παράγουν την ενέργεια που αντιπροσωπεύουν: είναι μια φυσική μορφή σκέψης. Ο οβελίσκος συμβολίζει επίσης το πέος του Αιγύπτιου θεού Ήλιου, Όσιρι. Σύμφωνα με το μύθο, αφού ο Όσιρις είχε τεμαχιστεί σε κομμάτια από τον αντίπαλό του, Σετ, η Βασίλισσα Ίσις βρήκε όλα τα κομμάτια εκτός από το γουλί του. Ένας οβελίσκος ισχυρίστηκε ότι προέρχεται από Αλεξανδρεία σε Αίγυπτος στέκεται μέσα Κεντρικό πάρκο Νέα Υόρκη , και το δίδυμό του ανεγέρθηκε τον 19ο αιώνα, επί βασιλείας της Βασίλισσας Βικτώρια , στις πρώην εκτάσεις των Ναϊτών δίπλα στον ποταμό Τάμεσης όχι μακριά από τα κτήρια του Κοινοβουλίου. Είναι γνωστό ως η βελόνα της Κλεοπάτρας και αρχικά βρισκόταν στο On ( Ηλιούπολη ), ο Αιγύπτιος Πόλη του Ήλιου, τουλάχιστον από το 1500 π.Χ., πριν μεταφερθεί σε Αλεξανδρεία .. Μια σφίγγα έχει τοποθετηθεί εκατέρωθεν στο μέρος της Λονδίνο τοποθεσία. Ένας άλλος αιγυπτιακός οβελίσκος που κατασκευάστηκε μέσα Λούξορ Πριν από 3.200 χρόνια βρίσκεται τώρα στην Place de Concorde Παρίσι , λιγότερο από ένα λεπτό με το αυτοκίνητο από το σημείο της συντριβής της Νταϊάνα. Στην άλλη πλευρά της σκηνής της συντριβής βρίσκεται το Άιφελ Πύργος , ένας άλλος γιγάντιος οβελίσκος μεταμφιεσμένος. ο Βάσιγκτων Μνημείο σε Βάσιγκτων DC είναι ένας κολοσσιαίος οβελίσκος. Ο θόλος (από μια ελληνική λέξη που σημαίνει Τόπος των Θεών) αντλεί και αξιοποιεί ενέργεια, όπως και η πυραμίδα». -Ντέιβιντ Άικ, « Το μεγαλύτερο μυστικό » (354)

Διατηρούν επίσης τα μυστικά των αρχαίων γραμμών ley και συνεχίζουν να χτίζουν κατά μήκος τους. Για παράδειγμα οι πόλεις του Βοστώνη , Νέα Υόρκη , Φιλαδέλφεια , Βαλτιμόρη , και Βάσιγκτων DC βρίσκονται όλα σε μια τέλεια διαγώνιο που συνεχίζει μέχρι το Teohitican και μέχρι το Stonehenge, Τροία και Baalbak. Λονδίνο προς την Γκίζα και Παρίσι προς Δέντερα είναι σχεδόν ισαπέχουσες παράλληλες γραμμές επίσης. Αυτή η γεωμαντική γνώση έγινε κατανοητή και κρατήθηκε κρυφή από αρχαίους οικοδόμους/μασόνους και παραμένει έτσι μέχρι σήμερα.

«Έχει αναρωτηθεί ποτέ κανείς γιατί ένα πολεμικό μνημείο πρέπει σχεδόν πάντα να είναι οβελίσκος; Και γιατί πιστεύεις ότι το  μνημείο στο κέντρο του Βάσιγκτων DC είναι γιγάντιος οβελίσκος; Γιατί οι οβελίσκοι, όπως όλα αυτά τα σύμβολα και τα γεωμετρικά σχήματα, παράγουν την ενέργεια που αντιπροσωπεύουν. Θυμάμαι ότι ανέβαινα μερικά πέτρινα σκαλοπάτια μέσα σε έναν μεγάλο οβελίσκο κοντά Hebden Γέφυρα σε Αγγλία και νιώθω τεράστια ανδρική σεξουαλική ενέργεια παντού γύρω μου. Αναρωτιόμουν τι συνέβαινε στη Γη μέχρι που θυμήθηκα πού βρισκόμουν… μέσα σε ένα ανδρικό πέος στην πραγματικότητα. Αυτό που έχει κατασκευαστεί για να αντιπροσωπεύει ένα σύμβολο είναι η ενέργεια που θα παράγει, γιατί τα σύμβολα είναι μια φυσική εκδήλωση των σκέψεων που τα δημιουργούν. Αυτοί οι τύποι δεν βάζουν τα σύμβολά τους παντού για πλάκα. Το κάνουν επειδή βοηθά να συντονιστεί το ενεργειακό πεδίο στη συχνότητα δόνησης που θέλουν. Με τη σειρά του, αυτό επηρεάζει τις σκέψεις και τα συναισθήματα των ανθρώπων». -Ντέιβιντ Άικ, « Το μεγαλύτερο μυστικό » (136)

«Η εξαιρετική αλήθεια είναι ότι η ίδια η ύπαρξη του  Μνημείου συνδέεται στενά με το αιγυπτιακό αστέρι, τον Σείριο τον Σιχόρ, τον οποίο οι αρχαίοι αντιπροσώπευαν στα ιερά τους ιερογλυφικά ως οβελίσκο και ως αστέρι. Πώς είναι δυνατόν αυτό το σημαντικότερο αστέρι του αρχαίου κόσμου να βρεθεί, σαν να λέμε, αναστημένο στην αρχιτεκτονική του Ηνωμένες Πολιτείες …στην πορεία εκείνης της ημέρας, όταν τέθηκε ο ακρογωνιαίος λίθος του Μνημείου της Ουάσιγκτον, ο Ήλιος θα είχε περάσει πάνω από τον Σείριο… Οι υπολογισμοί δείχνουν ξεκάθαρα ότι την ημέρα που συμφωνήθηκε η Διακήρυξη της Ανεξαρτησίας στη Φιλαδέλφεια, ο Ήλιος βρισκόταν στον Σείριο. Ο Τέκτονας που υπέγραψε πρώτος τη Διακήρυξη του Ανεξαρτησία θα είχε επίγνωση της ιδιαίτερης σημασίας της 4ης Ιουλίου ως κοσμικού γεγονότος. Η μέρα ήταν η δεύτερη στις λεγόμενες ημέρες των σκύλων… που ξεκινούν στις 3 Ιουλίου. Οι ημέρες των σκύλων ονομάζονται επειδή αναφέρονται στην ανατολή του αστεριού Σείριου». -Ντέιβιντ Όβασον, « Μυστική Αρχιτεκτονική του Καπιτωλίου του Έθνους μας »

Οι Τέκτονες είναι πολύ εξοικειωμένοι με την αστρολογία, την αστρονομία και την αστροθεολογία. Ευθυγραμμίζουν όλες τις σημαντικές εκδηλώσεις μνήμης, αφιερώσεις, διακηρύξεις, πρωτοποριακές εκδηλώσεις, εγκαίνια και άλλα γεγονότα ώστε να συμπίπτουν με αστρολογικά φαινόμενα.

«Στα χρόνια που ακολούθησαν την Επανάσταση, οι μασονικές αδελφότητες πραγματοποίησαν τελετουργικές τοποθετήσεις για νέες επιχειρήσεις όπως γέφυρες, κλειδαριές, πανεπιστήμια, κυβερνητικά κτίρια, κρατικά σπίτια, μνημεία, ακόμη και εκκλησίες. Τέτοια κτίρια ήταν ευθυγραμμισμένα με τα αστέρια, και με τα πνευματικά όντα που κυβερνούσαν τα αστέρια… Αν και μια έρευνα των χάρτων θεμελίωσης που χρησιμοποιήθηκαν στην πρώιμη φάση του κτιρίου της Ουάσιγκτον, DC αποκαλύπτει τη σημασία της αστρολογίας και, πράγματι, επιβεβαιώνει αναμφίβολα ότι η αστρολογία έπαιξε σημαντικό ρόλο στις πρώιμες μασονικές τελετές, η λογική της αστρολογίας σπάνια συζητήθηκε ανοιχτά, ακόμη και σε μασονικά έγγραφα. Η γνώση των αστεριών - στο βαθμό που ήταν κατανοητά στους μασονικούς κύκλους - διατηρήθηκε ως μυστικά καλύτερα να αφεθούν σε όσους είχαν εξειδικευμένες γνώσεις για τέτοια πράγματα». -Ντέιβιντ Όβασον,Μυστική Αρχιτεκτονική της Πρωτεύουσας του Έθνους μας » (124)

Στις 7 Αυγούστου 1880 ακριβώς στις 10:59 π.μ. ο ακρογωνιαίος λίθος του οβελίσκου του Μνημείου της Ουάσιγκτον τοποθετήθηκε ακριβώς τη στιγμή που ο Ήλιος πέρασε πάνω από τον Σείριο. Την ημέρα που τέθηκε ο θεμέλιος λίθος για τον Λευκό Οίκο, γύρω στο μεσημέρι η Σελήνη εισήλθε στην ίδια 23η μοίρα της Παρθένου με τον κόμβο του Δράκου. Το πρωί της 18ης Σεπτεμβρίου 1793 , ο Ήλιος περνούσε επίσης από αυτή τη μοίρα της Παρθένου όταν ιδρύθηκε το κτίριο του Καπιτωλίου. Όταν ιδρύθηκε η Βιβλιοθήκη του Κογκρέσου, ο Ήλιος και ο Κρόνος ήταν σε συνδυασμό στην Παρθένο. Και όταν τέθηκε ο ακρογωνιαίος λίθος του Σκωτσέζικου Τεκτονικού Τεκτονικού Τεκτονικού Τεκτονικού Τελετουργού στις 18 Οκτωβρίου 1911 , η Σελήνη και η Αφροδίτη βρέθηκαν σε σύνοδο στην Παρθένο.

«Οι πιθανότητες η αλληλογραφία να είναι απλή σύμπτωση είναι τόσο απομακρυσμένες που πρέπει να υποθέσουμε ότι όποιος διηύθυνε τον σχεδιασμό της Ουάσιγκτον, όχι μόνο είχε σημαντική γνώση της αστρολογίας, αλλά είχε συμφέρον να τονίσει τον ρόλο του ζωδίου της Παρθένου… Ξανά και ξανά θα δούμε ότι η γνώση των αστεριών έπαιξε σημαντικό ρόλο σε κάθε στάδιο των δημιουργικών φάσεων στην οικοδόμηση της πόλης». -David Ovason, « Μυστική Αρχιτεκτονική της Πρωτεύουσας του Έθνους μας » (65-6)

Ο Λευκός Οίκος, το Καπιτώλιο και το Μνημείο της Ουάσιγκτον σχηματίζουν το «Ομοσπονδιακό Τρίγωνο» που καθρεφτίζεται στο έδαφος, τον Αρκτούρο, τον Σπίκα και τον Ρέγκουλους στον ουρανό - τρία αστέρια που πλαισιώνουν την Παρθένο. Στην Ουάσιγκτον DC υπάρχουν 22 πλήρεις ζωδιακούς κύκλους που εκκρίνονται στην αρχιτεκτονική, οι περισσότεροι από τους οποίους τονίζουν την Παρθένο. Αυτή είναι η υψηλότερη συγκέντρωση ζωδιακής τέχνης/συμβολολογίας στον κόσμο, σε σύγκριση με μόνο 4 στο Λονδίνο για παράδειγμα.

«Τα βράδια από τις 10 έως τις 15 Αυγούστου, καθώς ο Ήλιος δύει πάνω από τη Λεωφόρο Πενσυλβάνια, ο Αστερισμός Παρθένος εμφανίζεται στον ουρανό πάνω από τον Λευκό Οίκο και το Ομοσπονδιακό Τρίγωνο. Την ίδια στιγμή, ο Ήλιος που δύει εμφανίζεται ακριβώς πάνω από την κορυφή μιας πέτρινης πυραμίδας στον πύργο του Παλαιού Ταχυδρομείου, η οποία είναι αρκετά φαρδιά ώστε να φράξει τον ηλιακό δίσκο. Σύμφωνα με τον Ελευθεροτέκτονα του 19ου αιώνα, Ross Parsons, «Η Κοίμηση της Θεοτόκου καθορίζεται στις 15 Αυγούστου, επειδή εκείνη την εποχή ο Ήλιος βρίσκεται τόσο ολοκληρωτικά στον αστερισμό της Παρθένου που τα αστέρια από τα οποία αποτελείται γίνονται αόρατα. στη φωτεινή λάμψη των ακτίνων του.» -David Ovason, « Secret Architecture of Our Nation's Capital »

«Ο άνθρωπος πάντα ένιωθε την ανάγκη να κυριαρχήσει και πουθενά και σε καμία στιγμή η επιθυμία δεν είναι πιο διαδεδομένη από αυτή τη σύγχρονη εποχή. Αν δεν ήταν έτσι, γιατί χρειάζεται όλη η ανάγκη για μυστικές εταιρείες; Εάν διοικούμαστε από ένα ανοιχτό σύστημα που διοικείται από δημοκρατικά εκλεγμένους αξιωματούχους, γιατί χρειάζεται μια μυστική μασονική τάξη σε κάθε χωριό, πόλη και πόλη σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες; Πώς μπορεί ο Τεκτονισμός να λειτουργεί τόσο ανοιχτά και ωστόσο να κρατά τα μυστικά του τόσο καλά κρυμμένα;». -Τζον Κόλμαν, « Ιεραρχία των Συνωμοτών »


 από τον Eric Dubay 

Δεν υπάρχουν σχόλια: