ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

ΑΧ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΜΙΚΡΗ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ....

 
Η ΘΕΙΑ ΕΥΤΕΡΠΗ
ΑΧ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΜΙΚΡΗ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ
Ήταν εκείνα τα χρόνια που οι άνθρωποι δεν είχαν ακόμα χωριστεί σε πλούσιους και φτωχούς κι όλα ήταν μικρά στενά και λίγα...
Τα σπίτια μας ήταν μικρά οι γειτονιές μας μικρές κι οι δρόμοι μας στενοί.....
Η πόλη μου μια δρασκελιά από το δάσος του Σέιχ Σου μέχρι την θάλασσα της παραλίας με τα καραβάκια!
Τα αυτοκίνητα ήταν τόσο λίγα που μικρά παιδιά εμείς καθόμασταν σε ένα λοφάκι στην Παπαναστασίου και μόλις βλέπαμε αυτοκίνητο χειροκροτούσαμε με ε...νθουσιασμό...
Το φαΐ ήταν τόσο λίγο που όταν καθόμασταν στο τραπέζι κάναμε το σταυρό μας σαν σε εικόνισμα που ευτυχώς μας έλεγαν οι γονείς μας ότι δόξα τω Θεό υπάρχει κι αυτό.....
Το φαΐ ήταν τόσο λίγο που η μάνα μας μάλωνε όταν αφήναμε την τελευταία μπουκιά....
Οι κλέφτες ήταν λίγοι γιατί δεν είχε ο κόσμος τι να του κλέψουν,
οι πόρτες ήταν ορθάνοιχτες και τα κλειδιά,όπου υπήρχαν κλειδαριές ήταν πάνω στην πόρτα......
Τα λεφτά του πατέρα ήταν λίγα μα σαν ερχόταν οι μουσαφίρηδες πάντα υπήρχαν γλυκό του κουταλιού και υποβρύχιο βανίλια για τους κεράσει η μάνα μου!
Το σαλόνι μας ήταν μικρό αλλά σαν θαύμα χώραγε πολλούς μουσαφιρέους όταν από το τίποτα στηνόταν τραπέζι με λιγοστούς μεζέδες αλλά με πολλά γέλια και με πειράγματα.....
Οι άνθρωποι ήθελαν τόσα λίγα που έστελναν εμάς τους μικρούς να τους τα φέρουμε από το μικρό μπακάλικο της γειτονιάς....
Και η Ελλάδα ήταν μικρή τόσο μικρή που την κρεμούσαν στην τάξη πάνω από τον μαυροπίνακα και τον κόσμο μπορούσες και να τον αγκαλιάσεις αφού χωρούσε σε μια υδρόγειο σφαίρα....
Τα αστικά λεωφορεία ήταν λίγα και μικρά για αυτό σηκωνόσουν από το κάθισμα για να κάτσουν οι ηλικιωμένοι.....
Στα ακατάλληλα έργα δεν έμπαινα γιατί ήμουν μικρός και ο καθηγητής των μαθηματικών με άφηνε μετεξεταστέο γιατί έλεγε ότι το μυαλό μου ήταν μικρό για τα μαθηματικά και την γεωμετρία.....
Άσε που και η θεία Ευτέρπη που μου έλεγε από τότε ότι έχω μικρό μυαλό που μοιάζει με κουκούτσι.....
Στα μικρά μου μάτια κάποιοι άνθρωποι και πράγματα μου φαινόταν μεγάλα.
Μεγάλα μου φάνταζαν οι αρχές που μου έδωσαν οι γονείς μου και οι δάσκαλοί μου!
Μεγάλα μου φάνταζαν τα ιδανικά για την Πατρίδα μου και την φιλία.
Μεγάλοι και αξιόλογοι μου φάνταζαν στα μικρά μου μάτια οι γονείς μου η γιαγιά μου και οι δάσκαλοί μου!
Αργότερα οι φίλοι μου οι συνάδελφοί μου και κατόπιν όταν μεγάλωσα κι εγώ τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου!
Τα χρόνια πέρασαν και κάποιοι μικροί άνθρωποι μου σερβίρισαν πράγματα και θεωρίες που ήταν μικρά και ασήμαντα σαν μεγάλα...…

Τα χρόνια πέρασαν και στα μεγάλα τώρα μάτια μου και στην ψυχή μου τα μεγάλα που με σερβίρισαν τα βλέπω στην πραγματική τους διάσταση δηλαδή μικρά και ασήμαντα....
Αυτά που έβλεπαν τα μικρά μου τα μάτια τότε μεγάλα συνεχίζουν να είναι μεγάλα και τώρα μου φαντάζουν και μεγαλύτερα
.....
Τα χρόνια πέρασαν και πολλά πράγματα από τα τότε άλλαξαν,
μόνο η άποψη της θείας Ευτέρπης για μένα δεν έχει αλλάξει,
μπούφο με ανεβάζει ανεπρόκοπο με κατεβάζει....


 
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΠΑΙΔΙΑ
Το λένε όλοι πολιτικοί πριν από μένα,
αλλά στο κάτω-κάτω της γραφής γι' αυτό είναι οι πολιτικοί,
να λένε αυτό που θέλεις να πεις πριν προλάβεις να το πεις η να μη το πεις...
Είμαι ψύχραιμος γιατί μου έκλεψαν την σύνταξή μου αλλά θα μου δώσουν λέει ένα πιάτο φαΐ αν πεινάσω κάποτε....
Είμαι ψύχραιμος γιατί τα παιδιά μου φύγαν στο εξωτερικό για ένα κομμάτι ψωμί που δεν μπορεί η Πατρίδα μου να τους εξασφαλίσει.
Είμαι ψύχραιμος γιατί είμαι άνεργος αλλά που θα πάει όταν θα έρθει η ανάπτυξη θα μου βρουν δουλειά.
Είμαι ψύχραιμος γιατί ζω σε ένα οργανωμένο κράτος που με την πρώτη βροχή πλημμυρίζουν σπίτια και δρόμοι και χρειάζεται να παίρνω βάρκα για να πάω στην δουλεία μου,δουλειά που λέει ο λόγος αφού είμαι άνεργος αλλά πως να το κάνουμε μου αρέσει η ιδέα της βάρκας,
όλοι εξάλλου σε μια βάρκα είμαστε και κουπί τραβάμε τόσα χρόνια...
Είμαι ψύχραιμος γιατί βλέπω τον Πρωθυπουργό μου να γελάει και να είναι κι αυτός ψύχραιμος.....
Όλα είναι όμορφα σ' αυτήν την χώρα η οποία δεν είναι μια συνηθισμένη χώρα είναι ένα ντέρμπι........
Δεξιοί-Αριστεροί,Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός,Κράτος-Ιδιώτες,Εμείς-Οι Άλλοι,Εγώ-οι Λογαριασμοί.......
συνέχεια ζούμε με ένα δίλημμα και παίζουμε ντέρμπι.
Ξαφνικά η ζωή μας απέκτησε ένα υπαρξιακό ενδιαφέρον
Σε πόσες μέρες τελειώνουν τα χρήματά μου?
Πόση σύνταξη θα πάρω αυτόν τον μήνα?
Θα γίνει ποτέ ο Μητσοτάκης Πρωθυπουργός?
Θα έρθει η ανάπτυξη η κακώς περιμένω?
Όλα είναι μια αβεβαιότητα σ' αυτόν τον τόπο....
όλα εκτός από ένα που είναι απόλυτα σίγουρο,
η εφορία και τα χρέη μας ποτέ δεν πεθαίνουν.....
Είμαι ψύχραιμος γιατί και ο Πρωθυπουργός είναι
μ' αρέσει αυτή η βιβλική ηρεμία που απλώνεται γύρω μου...
Όλα είναι ακίνητα,η οικονομία δεν κουνιέται οι Τράπεζες δεν κουνιούνται οι τιμές από τα ψηλά που είναι δεν κουνιούνται με τίποτα οι λογαριασμοί στο ψυγείο μου δεν λένε να κουνηθούν και να φύγουν από εκεί ακόμα και το μαλλί του νέου Προέδρου της Αμερικής δεν λέει να κουνηθεί......
Μόνο τα χρήματα κάποιων και οι τιμές των ακινήτων κουνιούνται,
τα χρήματα ταξιδεύουν για έξω και οι τιμές των ακινήτων κουνιούνται προς τα κάτω......
Αυτή η χώρα δεν είναι μια συνηθισμένη χώρα....
Αυτή η χώρα είναι θέατρο και έχει ηθοποιούς πρωταγωνιστές και κομπάρσους,
έχει πλατεία έχει εξώστη έχει και θεωρείο....
έχει πολλούς υποβολείς και πολλούς σκηνοθέτες.....
Εγώ όμως είμαι ψύχραιμος εξάλλου το είπε και ο Πρωθυπουργός...
Είναι μέχρι να του φωνάξει ο σκηνοθέτης από το εξωτερικό ΣΤΟΠ.....


ΣΚΑΚΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΟΥ
Αφού με πέρασαν σαράντα κύματα με τρία η τέσσερα μνημόνια δεν έχει ιδιαίτερη σημασία αυτό,
αφού έχασα το 50% της σύνταξής μου,υποβαθμίστηκε η περιουσία μου και όση μου έμεινε την πληρώνω στην εφορία με δόσεις στις οποίες δεν μπορώ να ανταποκριθώ και με ανάγκασαν να τρέχω στα δικαστήρια για να μη χάσω το σπίτι μου που δεν είναι δικό μου αλλά της τράπεζας την οποία τράπεζα στους καιρούς των μνημονίων την έσωσα αρκετές φορές με χρήματα που δεν είχα....
Στην αρχή με είπαν διεφθαρμένο κι ότι εγώ φταίω για το κατάντημα της Πατρίδας μου μιας και μαζί με τους άλλους τα φάγαμε μαζί.....
Μετά μου πούλησαν δημοκρατία και υπερηφάνεια και πήρα θέση κι εγώ να σκίσω τα μνημόνια,
με στείλανε στις κάλπες να ψηφίσω την αξιοπρέπεια του όχι στην υποτέλεια της Πατρίδας μου κι όταν βγήκα νικητής από το παραβάν με γέμισαν κι άλλους φόρους έτσι για επιβράβευση της βλακείας μου....
Βλέπω τα παιδιά μου και ιδρώνω απ΄την αγωνία για την δικιά τους αγωνία για δουλειά και για το μέλλον της οικογένειάς τους......
Μετά άρχισαν να μου πετάνε διάφορα για να με μπερδέψουν
γιατί καλά με είχαν μελετήσει το πόσο βλάκας είμαι,
γιατί στους όμορφους καιρούς αντί να μορφωθώ εποικοδομητικά εγώ έτρεχα τα Σάββατα στα μπουζούκια,
έβγαινα για διασκέδαση στις 12 το βράδυ,
ντυνόμουν με πανάκριβα ρούχα και αγόραζα πανάκριβα αμάξια
μιας και με παρακάλαγαν οι τράπεζες να αγοράζω όλα αυτά που ήταν επιθυμίες κι εγώ τις έκανα ανάγκες μου με δάνεια....
Έπαιζα στο χρηματιστήριο λες και ήμουν ο λύκος της Wall Street,
είχα Αλβανίδα καθαρίστρια,εργάτες στα χωράφια μου αλλοδαπούς και έτρωγα τα χρήματα μου στα σκυλάδικα της Εθνικής οδού παρέα με Ουκρανές.....
Για αποπροσανατολισμό τα έβαλαν με την σημαία της Πατρίδας μου και τα θρησκευτικά στα σχολεία,
εγώ δεν τόλμησα ποτέ να μιλήσω μη με κατηγορήσουν για φασίστα και Χριστιανό....
Ήρθαν οι παρελάσεις των gay,το σύμφωνο συμβίωσης και το δικαίωμα να υιοθετήσουν παιδιά,
μούγκα εγώ γιατί υπήρχε ο κίνδυνος της κατηγορίας του ομοφοβικού....
Γέμισαν επίτηδες και με σχέδιο την Πατρίδα μου με κάθε λογής μετανάστες η λαθρομετανάστες όπως σας βολεύει πέστε το,τα οικονόμησαν αυτοί που τους φέρνουν τα οικονόμησαν οι Μ.Κ.Ο και η Ελλάδα έγινε Σικάγο η Αμέρικαν μπαρ κι εγώ σφύριζα αδιάφορα φοβούμενος μη με πουν ρατσιστή.....
Μου πέταξαν έναν Τσοχατζόπουλο μια τον έβγαλαν από την φυλακή και μια τον ξαναβάλανε έτσι για να υπάρχει και κάποιο ενδιαφέρον στην μίζερη ζωή μου....
Τώρα στα τελευταία ασχολούμαι επισταμένως με τον Κουφοντίνα αν πρέπει να παίρνει άδεια η όχι.....
Επίσης με έχουν βάλει και τρέχω σαν τον Βέγγο σε δικηγόρους και δικαστήρια για να πάρω αφού πληρώσω ενα σκασμό χρήματα που δεν έχω για να ονειρευτώ ότι κάποτε αν θα ζήσω να πάρω τα χρήματα που μου κλέψανε στους καιρούς των μνημονίων.....
Τόσο βλάκας είμαι που δεν έχω καταλάβει το σχέδιο τους ότι πρέπει οι μισθοί και οι συντάξεις να κατέβουν όσο γίνεται περισσότερο κι οι φτωχοί να γίνουν φτωχότεροι και να καταργηθεί αυτή η καταραμένη μεσαία τάξη που μεταξύ μας έχει καταργηθεί αλλά εγώ δεν το πήρα είδηση ώστε όλοι μαζί χωρίς αντοχές,χωρίς αντιστάσεις και το κυριότερο χωρίς ελπίδα να γίνουμε ευάλωτοι και να είμαστε ευχαριστημένοι και από πάνω στα ψίχουλα της κοινωνικής πολιτικής ευχαριστώντας την κυβέρνηση που μεριμνά να μη πεθάνουμε από την πείνα....
Στο διάολο πήγαν τα 35 χρόνια που εργάστηκα,
στο διάολο πήγαν τα χιλιάδες ένσημα στις βάρδιες των εργοστασίων που δούλεψα,
στο διάολο πήγαν το σκασμένο πρόσωπό μου και τα ροζιασμένα χέρια μου
να παλεύω να καλλιεργώ την ευλογημένη γη της Πατρίδας μου για να μεγαλώσω και να σπουδάσω τα παιδιά μου.....
Τόσο βλάκας είμαι που δεν τους πήρα χαμπάρι.....
Αλήθεια σας το λέω είμαι τόσο βλάκας που παίζω σκάκι με τον εαυτόν μου
και πάντα κερδίζει ο άλλος......
Καλή εβδομάδα γειτόνοι!
 

 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: