ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2018

ΠΩΣ ΜΟΥ ΠΑΝ ΚΑΛΕ ΤΑ ΤΖΙΝ

ΠΩΣ ΜΟΥ ΠΑΝ ΚΑΛΕ ΤΑ ΤΖΙΝ
Εμένα από μικρός μου άρεσαν οι ΗΠΑ ίσως γιατί έβλεπα πολύ κινηματογράφο με τους καου-μποις και τους ινδιάνους τον Τζον Γουέιν τον Μάρλο Μπράντο στο λεωφορείο ο πόθος τον Κλιντ Ισγουντ και τόσους άλλους!
Εμένα από έφηβο μου άρεσαν το ροκ εντ ρολ τα παντελόνια τζίν
και βέβαια το μπάσκετ και το ΝΒΑ.....
Ύστερα κάπου μπερδεύτηκα όταν ο κυρ.Ανδρέας που σπούδασε στις ΗΠΑ υπηρέτησε στο ναυτικό τους και ήταν και καθηγητής στα πανεπιστήμια της παρόλο που ήταν αριστεριστής και επαναστάτης,τώρα πως του επέτρεψαν εκείνους τους καιρούς οι ΗΠΑ να σπουδάσει και υπηρετήσει τον στρατό της είναι ένα ερώτημα που συγνώμη δεν μπορώ εγώ ο φτωχός να το απαντήσω....
Για αυτό λοιπόν μπερδεύτηκα όταν ο κυρ.Ανδρέας μου φώναζε τα έξω οι βάσεις του θανάτου,ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο και άλλα τέτοια πολλά κι όταν τα έκανε πλακάκια με τον Καντάφι και τον αδελφό Αραφάτ της Παλαιστίνης όπως και με την Λατινική Αμερική την Ινδία την Ιαπωνία την Κίνα και την Σοβιετική Ένωση και την Ρωσία και εγώ ήταν τότε που απαρνήθηκα για λίγο ευτυχώς το τζίν μου και τις ροκιές και έτρεχα στους σινεμάδες να δω το θωρηκτό Ποτέμκιν και την Οκτωβριανή Επανάσταση και να ακούσω μπαλαλάικες....
Ευτυχώς αυτό ήταν για λίγο γιατί οι βάσεις ήταν προγραμματισμένες να φύγουν κι αυτό το ήξερε ο κυρ.Ανδρέας και δυστυχώς η Ινδία και η Λιβύη όπως και ο Αραβικός κόσμος δεν είχαν μπάσκετ που εμένα μου άρεσε να βλέπω.
Ο έκτος στόλος έπαψε να έρχεται και δυστυχώς έκλεισε η Τρούμπα με τα κόκκινα φανάρια γιατί δεν ερχόταν πλέον τα ναυτάκια τα ζουμπουρλούδικα και τα γιες-γιές.....
Και τα χρόνια πέρασαν κι εγώ μεγάλωσα αλλά συνεχίζω να μου αρέσουν τα Αμερικάνικα έργα και το ρόκ,συνεχίζω να φοράω παντελόνια τζίν και να βλέπω ΝΒΑ!
Και τα χρόνια πέρασαν και μας ήρθε ο άλλος αντιαμερικάνος λέμε τώρα ο κυρ.Αλέξης....
Και ξαφνικά το 4% μετά από μια επίσκεψη στο Τέξας έγινε 36% αλλά αυτός εκεί στο δρόμο που χάραξε ο κυρ.Ανδρέας....
Έξω πάλι οι Αμερικάνοι μέσα ο Μαδούρο και η Βενεζουέλα,μέσα η φίλη μας Αργεντινή και η Ινδία,από κοντά η Αίγυπτος και οι Αραβικές χώρες,πιστεύω σε μία Λατινική Αμερική και βέβαια στην μαμά και ορθόδοξη Ρωσία!
Τι κι αν και οι δύο αυτοί δήλωναν άθεοι έτσι φαίνεται τους είχαν δασκαλέψει και τελικά πίστεψαν η έκαναν πως πίστεψαν μιας και ο ένας ξημερωβραδυάζονταν στην Παναγία Σουμελά και ο άλλος στην Μεγαλόχαρη της Τήνου....θαύματα φαίνεται ότι κάνει η εξουσία!
Κυρ.Αλέξη μου έλα μεταξύ μας τώρα μη ντρέπεσαι πούλησες που πούλησες ολάκερη την Ελλάδα.ασε τις παπαριές με τις Βενεζουέλες και τις Αργεντινές,τους Μαδούρους και τους Τσάβες και τους Πακιστανούς και τους Ινδούς αυτοί δεν ξέρουν από μπάσκετ ούτε από ροκ-εντ-ρολ,άσε τα δήθεν και τα κάπως και τα φέρει πειν και κάνε την μαγκιά και παρακάλεσε ξέρεις εσύ από αυτά μπας και βάλουν οι ΗΠΑ το 51ο αστεράκι στην σημαία τους την Ελλάδα και γίνουμε και με την βούλα Αμερικάνοι πολίτες και άσε τις παπαριές τις υπόλοιπες δεν σε πιστεύει πια κανένας και σε λίγο υπάρχει ο κίνδυνος να μη σε πιστεύει ούτε και η Αμερική οπότε αποχαιρέτα την Αλεξάνδρεια κυρ.Αλέξη μας.....
Καλημέρα γείτονες από κάποιον που ακόμη φοράει τζιν ακούει ροκιές και δεν τρώει δήθεν αντιαμερικανισμό....

Δεν υπάρχουν σχόλια: