ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

ΜΙΑ ΠΡΩΗΝ ΧΩΡΑ....

Ηρθε λοιπόν η θείτσα μου η Ευτέρπη την Κυριακή πού ο μήνας είχε 9 κι εδώ την εχω ακόμη[όχι δεν πρόκειται να την φάει ο Τσίπρας και οι ροζουλί πραιτωριανοί του....η θείτσα είναι ανω των 90 κι εχει υπογράψει συμβόλαιο με τον χάρο και σέβεται την υπογραφη της ]....συζητάμε για τά τρέχοντα,οπως τά αντιλαμβανόμαστε εμείς κι όχι όπως μάς τά λένε οι αλλοι..η θεία και μόνο με την παρουσία της,ακόμα κι όταν δεν μιλάει καν,με κανει να βλεπω την ουσία και την αιτία τών πραγμάτων.....τής κλέβω αναμνήσεις και τίς μπερδευω με τις δικές μου κι όλα ,πραγματικοτητα,ονειρο ,νοσταλγία γίνονται φίλτρο μαγικό,θεραπεία ανέλπιστη τής θλίψης...αυτό το καλό εχουν οι θείτσες,γιαυτο θέλουν αριστεροδέξιοι να τίς βγάλουν απ την ζωή μας...να τίς αγαπάτε βρέε

Γράφει η Η ΘΕΙΑ ΕΥΤΕΡΠΗ
Ήρθε ο Πρωθυπουργός στην πόλη μου έκανε τον Κινέζο, μίλησε Κινέζικα έφυγε και μείναμε εμείς να παίζουμε την μακριά γαϊδούρα....
Άνοιξε η έκθεση και φέτος τιμάται η Αμερική κι η πόλη μου ,έχει μεταμορφωθεί σε αμέρικαν μπαρ.....
Τα συνθήματα Έξω οι Αμερικάνοι,Φονιάδες των λαών Αμερικάνοι φαντάζουν παρωχημένα σαν μπαγιάτικα τρόφιμα στο ντουλάπι της Ιστορίας...
Άνοιξε η Έκθεση στην πόλη μου αλλά έκλεισαν οι δρόμοι με την Αστυνομία και για να περάσεις ζητούσαν από τους πολίτες διαβατήριο έτσι μας είπαν ότι προστατεύεται η Δημοκρατία,
η Δημοκρατία η οποία όταν έρχονται οι Πρωθυπουργοί να μιλήσουν μετακομίζει αηδιασμένη.....
Ανέβηκαν οι πολιτικοί για να μας παίξουν Κινέζικο παραδοσιακό θέατρο και να μας μιλήσουν Κινέζικα δηλαδή με άλλα λόγια να μας κάνουν κι αυτοί τους Κινέζους.....
….. κι εγώ θυμήθηκα εκείνη την ωραία ταινία με τον Χόρν που ήταν ταμίας στην τράπεζα,
ένα εκατομμύριο εκατό μια χιλιάδες εκατόν μία και δέκα.....
Επειδή σ' αυτήν την ταινία όλα διαδραματίζονται σε μιά Τράπεζα
με τα ψηλά της τα γκισέ,τα ταμεία της και τις αριθμομηχανές με την ταινία,το μολύβι στο αφτί και τον γέρο φοβισμένο προϊστάμενο,
εμένα αυτή η ταινία μου θυμίζει ότι κι εγώ σε μια τέτοια τράπεζα είχα δουλέψει.....
Επειδή στην ταινία έπαιζε Υβόν Σανσόν που ήταν από πατέρα Γάλλο κι εγώ θυμήθηκα το σύνθημα Ελλάς Γαλλία συμμαχία, τα έτρωγε από τον διευθυντή Τσαγανέα και επειδή έχει και τους υπαλλήλους της τράπεζας που πείναγαν τότε και επειδή έχει στην ταινία και φυλακή με φύλακα τον Αυλωνίτη κι απ' ότι ψυλλιάζομαι όλοι μας εκεί θα καταλήξουμε με αυτούς που μπλέξαμε και μ' αυτές τις περικοπές
και επειδή η Τράπεζα λεγόταν Εμποροπιστωτική στο έργο και μου θύμισε την δικιά μου Εμπορική Τράπεζα που εργαζόμουν.....
Βέβαια η Εμποροπιστωτική ήταν μόνο στην ταινία
και επειδή την Εμπορική Τράπεζα την εξαφάνισαν
ελπίζω ότι κάποτε θα γίνει κι αυτή ταινία.....
Επειδή ο μήνας έχει εννιά βγήκε γιατί τότε οι δημόσιοι υπάλληλοι πληρώνονταν στις εννιά του μήνα και ήταν χαρούμενοι,
επειδή στο σήμερα στις εννιά του κάθε μήνα μένουμε ρέστοι και κοιταζόμαστε σαν τους χαζούς με απόγνωση......
Κυριακή πρωί και μπούκαρε στο σπίτι μου η θεία Ευτέρπη κουβαλώντας μαζί της σουτζουκάκια Σμυρνέικα για να φάω,
με κοίταξε που είχα ένα ύφος κάτι ανάμεσα σε δαρμένο σκυλί και με βλέμμα καταψυγμένου ροφού και προτίμησε αντί να κατεβάσει καντήλια η να μου πετάξει τα σουτζουκάκια στο κεφάλι να μ' αρπάξει και να αρχίσει να τραγουδά!
Μια ζωή την έχουμε κι αν δεν την γλεντήσουμε τι θα καταλάβουμε......
Άντε βρε άχρηστε γέλα και θα δεις ότι ο μήνας συνέχεια εννιά θα έχει....
Χορεύαμε και γελούσαμε ξορκίζοντας τις πίκρες και τα βάσανά μας,
βέβαια μη νομίζετε ότι δεν θα το έλεγε τελικά,
και όσοι μας στεναχωρούν εννιά να είναι οι μέρες τους....
δεν αντέχει και πολύ η θεία Ευτέρπη να κρατιέται σε πολιτισμένα επίπεδα....
Ευτυχώς...…
 Αντε βρε,υγεία να έχουμε από μια πόλη που έχει γεμίσει αστυνομικούς και ξένους πράκτορες τους οποίους έφερε η κυβέρνηση για να προστατεύσουν την Δημοκρατία.
 και μη ξεχνάτε ότι η Μακεδονία είναι Ελληνική....
ελάτε τώρα μια πλάκα έκανα,
λέμε και από καμιά μαλακία για να περνάει η ώρα....
Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα στέκονται και γυαλιά ηλίου
άκου η Μακεδονία είναι Ελληνική χαχαχα….
 
ΜΠΛΕ ΠΟΔΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΠΡΑ ΓΙΑΚΑΔΑΚΙΑ
Κάθε φορά που ανοίγουν τα σχολεία εγώ θυμάμαι.....
Τις μπλέ ποδιές με τ' άσπρα γιακαδάκια,
την πρώτη μέρα στο σχολείο και τον αγιασμό!
Την μυρωδιά από τα καινούργια βιβλία κι από την καινούργια σάκα!...
Τον μαυροπίνακα τις κιμωλίες και το βρεγμένο σφουγγάρι!
Τα ξύλινα θρανία που καθόμασταν δυό-δυό,τον πελώριο χάρτη της Ελλάδος και του αγωνιστές της Ελληνικής επανάστασης στους τοίχους!
Την πρώτη μου δασκάλα αλλά κι όλους τους δασκάλους μου που έμαθαν πραγματικά γράμματα!
Την μεγάλη αυλή του σχολείου μας με τις τραμπάλες,το πολύζυγο και τις πολλές τις βρύσες.....
Τα διαλείμματα στο κυλικείο για ένα κουλούρι η ένα σάμαλι στο χέρι....
Τον Σεπτέμβρη με την έκθεση στην πόλη μου και τα πρωτοβρόχια
κι εκείνη την μυρωδιά της βροχής στο χώμα που δεν θα την ξεχάσω ποτές!
Την πρωινή προσευχή και την έπαρση της σημαίας!
Το πρώτο μου το ποίημα στις σχολικές γιορτές και την παρέλαση.
Τις εκδρομές με τα σχολικά τα πούλμαν και τις παιδικές χαρούμενες φωνές μας,
τρέχα-τρέχα οδηγέ για να τους περάσουμε και να σε κεράσουμε έναν κουραμπιέ!
Τα ενδεικτικά και τις σχολικές επιδείξεις.
Τα άσπρα μας ελβιέλα και τα ματωμένα γόνατα στην αλάνα τις Κυριακές.
Τα παιδικά μας πάρτυ,τα μπλούζ και την μπουκάλα....
Το πρώτο μου φιλί στην συμμαθήτριά μου και το κοκκίνισμα στα μάγουλα.
Την σχολική φωτογραφία που με συντροφεύει χρόνια τώρα!
Τους συμμαθητές μου που είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα από τα τότε......
Είναι σήμερα πρώτη μέρα που ανοίγουν τα σχολεία και θα γίνει αγιασμός αν γίνονται ακόμη αγιασμοί κι αν ακόμα κυματίζει η Ελληνική σημαία και ψάλλεται ο Εθνικός μας Ύμνος στα σχολεία.
Είναι σήμερα που θα ακουστεί το πρώτο κουδούνι του σχολείου
κι είναι σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα όταν ακούω το κουδούνι να χτυπάει.....
Και είναι αλήθεια ότι το κουδούνι του σχολείου μου δεν σταμάτησε ποτέ να χτυπάει στην ψυχή μου!
Και είμαι σίγουρος ότι ούτε και σε σας δεν σταμάτησε να χτυπάει.
Καλή συνέχεια συμμαθητές της ζωής!



 
 


 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: