ΜΕΡΟΣ 5ον
Πρόσφατα, παρουσιάστηκε ένα πολύ περίεργο πορτρέτο του βασιλιά Καρόλου (το πρώτο μετά τη στέψη). Αμέσως, έγινε αντικείμενο πολλών μιμιδίων. Μεταξύ άλλων, οι άνθρωποι επεσήμαναν την εικόνα του Baphomet, η οποία προβάλλει αν αντικατοπτρίσετε το πορτρέτο στα δεξιά. Εκεί, στον δεξιό ώμο του βασιλιά βρίσκεται η πεταλούδα Monarch, η οποία προφανώς αναφέρεται στο σχέδιο Monarch της CIA και στο έργο ελέγχου του νου του MK Ultra.
Και πάλι, το CONTEXT είναι το παν. Εάν γνωρίζετε το πλαίσιο, τότε αυτό δεν θα σας εκπλήξει. Συνεχίζουμε λοιπόν τη σειρά σχετικά με τις εσωτερικές ρίζες της παγκόσμιας άρχουσας ελίτ. Λοιπόν, ποιος είναι ο Baphomet;
Το Baphomet είναι μια θεότητα που λατρευόταν από τους Ναΐτες Ιππότες και τους Γνωστικούς (πρώτους Χριστιανούς). Στη συνέχεια, εισήλθε σε διάφορες αποκρυφιστικές και δυτικές εσωτερικές παραδόσεις ως σύμβολο ισορροπίας. Το όνομα Baphomet εμφανίστηκε για πρώτη φορά στα πρακτικά της δίκης των Ναϊτών Ιπποτών από την Ιερά Εξέταση, ξεκινώντας το 1307. Και τέθηκε σε λαϊκή χρήση τον 19ο αιώνα, κατά τη διάρκεια συζητήσεων και εικασιών σχετικά με τους λόγους για την καταστολή της τάξης των Ναϊτών.
Το Baphomet έχει διάφορες ετυμολογίες. Υπάρχει μια εκδοχή ότι το Baphomet είναι παραφθορά του ονόματος του Μωάμεθ στην οξιτανική γλώσσα. Στις μαρτυρίες στις περιπτώσεις των Ναϊτών, αναφέρονται μαρτυρίες για τη λατρεία των ειδώλων του "Baphomet" και του "Yalla" από τους Ναΐτες, δηλαδή αυτό είναι πιθανώς ένα παραμορφωμένο όνομα του Mogomet και του Αλλάχ. Το γεγονός είναι ότι οι ίδιοι οι Ναΐτες βίωσαν την επιρροή των Σούφι στη Μέση Ανατολή. Μια εκδοχή λέει ότι οι Ναΐτες στην Παλαιστίνη μυήθηκαν στις μυστικές τελετουργίες των Σούφι και έμαθαν για τα τσάκρα από αυτούς. Το πιο δυσάρεστο τελετουργικό που τρόμαξε πολλούς ανθρώπους που επιθυμούσαν να ενταχθούν στο Τάγμα των Ναϊτών ήταν η απαίτηση να φιλήσουν το άτομο που διεξήγαγε το τελετουργικό μέσω του υφάσματος στα χείλη, στο γυμνό στομάχι και στη συνέχεια στο κόκκαλο. Ένα φιλί στον κόκκυγα υποτίθεται ότι ήταν μια μέθοδος αφύπνισης κρυμμένης ενέργειας. Έτσι, οι συλληφθέντες Ναΐτες κατηγορήθηκαν για εγκλήματα κατά της θρησκείας και της ηθικής: βλασφημία, αποκήρυξη του Χριστού, λατρεία του διαβόλου και ειδωλολατρία. Είναι ενδιαφέρον ότι οι Ναΐτες πιστώνονται επίσης όχι μόνο με την κάθαρση (πρώιμες χριστιανικές αφηγήσεις), αλλά και με την ιδέα της δημιουργίας ενός νέου τύπου κράτους με μια ενιαία θρησκεία που απορρόφησε τα καλύτερα στοιχεία του Χριστιανισμού, του Ισλάμ και του Ιουδαϊσμού.
Αλλά ας επιστρέψουμε στις εκδοχές της ετυμολογίας της λέξης Baphomet.
Μία από τις εκδοχές της προέλευσης της λέξης Baphomet είναι ότι κωδικοποιείται για να σημαίνει Basileus philoso phorum met aloricum: ο άρχοντας των μεταλλουργών φιλοσόφων, δηλαδή των αλχημικών εργαστηρίων. Και η ανδρογόνος ουσία του πηγαίνει πίσω στον Καμπαλιστικό Adam Kadmon (τη συλλογική ουσία της ψυχής, το θεϊκό φως).
Η τρίτη εκδοχή είναι ότι ο Baphomet συμφωνεί με μία από τις υποτιθέμενες ετυμολογίες του ονόματος Jaldabaoth από τα εκλατινισμένα εβραϊκά ως «παιδί του σκότους» (Matter, 1928) ή «γονέας του σκότους».
Από το 1856, το όνομα Baphomet έχει συνδεθεί με την εικόνα μιας "κατσίκας" που σχεδιάστηκε από τον Eliphas Levi, αποτελούμενη από δυαδικά στοιχεία που αντιπροσωπεύουν τον "συμβολισμό της ισορροπίας των αντιθέτων": μισός άνθρωπος, μισός ζώο, αρσενικό και θηλυκό, καλό και κακό κλπ. Η πρόθεση του Levi ήταν να συμβολίσει την έννοια της ισορροπίας με τον Baphomet, αντιπροσωπεύοντας τον στόχο της τέλειας κοινωνικής τάξης.
Και ο Eliphas Lévi Zahed (γεννημένος Alphonse Louis Constant, πέθανε το 1875), ήταν διάσημος Γάλλος ηγούμενος, εσωτεριστής, αποκρυφιστής, ο οποίος επηρέασε τις απόψεις της Ε. Μπλαβάτσκυ και της θεοσοφίας του συγγραφέα της. Έφυγε από τη μασονική στοά της Μεγάλης Ανατολής της Γαλλίας με την πεποίθηση ότι οι αρχικές έννοιες των συμβόλων και των τελετουργιών του είχαν χαθεί. Γύρω στο 1838, γνώρισε και επηρεάστηκε από τις απόψεις του μυστικιστή Simon Ganneau, «ενός Γάλλου σοσιαλιστή, φεμινιστή, γλύπτη και μυστικιστή» που μίλησε για μια νέα εποχή χειραφέτησης των γυναικών, ισότητας των φύλων και κοινωνικής δικαιοσύνης.
Όπως και άλλοι σοσιαλιστές της εποχής του, ο Hanno είδε τον Χριστιανισμό ως έκκληση για κοινωνική μεταρρύθμιση. Με τη σειρά του, επηρεάστηκε από τη φιλοσοφία του Saint-Simon, ειδικά στο να βλέπει τον Θεό ως ανδρόγυνο ή αμφιφυλόφιλο. Στα γραπτά του Hanno, η ανδρογονικότητα ερμηνεύεται όχι μόνο ως κίνηση προς τη θρησκευτική σωτηρία και το τελευταίο στάδιο της ανθρωπότητας, αλλά και ως η ενσάρκωση της σοσιαλιστικής έννοιας της ενότητας και της ισορροπίας στον κόσμο.
Η γνωριμία μαζί του επηρέασε σημαντικά την κοσμοθεωρία του Eliphas Levi Zahed και χρησίμευσε ως καταλύτης για τη συγγραφή του βιβλίου "Η Βίβλος της Ελευθερίας", το οποίο περιέγραψε ως "νεοκαθολικό κομμουνισμό". Αυτή η διδασκαλία είχε πολλούς οπαδούς μεταξύ του κατώτερου γαλλικού κλήρου.
Αλλά οι Σετιανοί (οι ερευνητές τους αποκαλούν εσωτερικούς σατανιστές) κηρύττουν τη δυαδική ιδέα ότι ο Σατανάς συμπληρώνει τον Θεό. Παρουσιάζουν τον χαρακτήρα του Εωσφόρου ως φέρνοντας κατανόηση στην ανθρώπινη κοινωνία. Στην πραγματικότητα, όπως απεικονίστηκε στο ποίημα του 17ου αιώνα από τον John Milton "Paradise Lost".
Βλέπετε πόσο στενά και ενδιαφέροντα είναι όλα αλληλένδετα; Μυστικισμός, Γνωστικισμός, Σουφισμός, Σατανισμός, Θεοσοφία, Σοσιαλισμός...
Και σε αυτό το πλαίσιο, όλα τα γεγονότα που αναφέρονται παρακάτω αποκτούν σαφές νόημα.
Έχω ήδη γράψει για την αιθουσα του παπικού αμφιθεατρου στο Βατικανό με την μορφή κεφαλής φιδιού .Από το εσωτερικό, η αίθουσα εμφανίζει το πρόσωπο ενός φιδιού με κυνόδοντες, μάτια με τη μορφή βιτρό παράθυρα και κλίμακες. Στη σκηνή στο κέντρο (ανάμεσα στους κυνόδοντες) εγκαταστάθηκε μια τεράστια χάλκινη εγκατάσταση που ονομάζεται Ανάσταση (δημιουργεί ένα ανατριχιαστικό συναίσθημα). Αλλά αν αντικατοπτρίσουμε την εικόνα αυτής της εγκατάστασης σύμφωνα με τη μορφή του Χριστού, τότε σχηματίζεται μια πολύ σαφής εικόνα του κεφαλιού ενός κέρατος ζώου, που αναφέρεται στην αρχαία αιγυπτιακή κερασφόρα θεότητα Khnum (αργότερα Baphomet), από την οποία δανείστηκε η εξωτερική εικόνα του διαβόλου στον μεσαιωνικό Χριστιανισμό.
Και η διάσημη μεταλλική περιστρεφόμενη εγκατάσταση που ονομάζεται "Σφαίρα" (1964) στο κέντρο του Βατικανού, περισσότερο σαν το μάτι ενός φιδιού, στέκεται μπροστά από το γλυπτό ενός τεράστιου κώνου, που συμβολίζει την επίφυση (επίφυση), υπεύθυνη για το "τρίτο μάτι", ονομάζεται επίσης το μάτι του Ώρου.
Ή η απόκρυφη παράσταση με τη φιγούρα ενός γαϊδάρου στα εγκαίνια της σήραγγας Gotthard στην Ελβετία το 2016, η οποία χτίστηκε για 17 χρόνια σε μεγάλο βάθος, σε ορισμένα σημεία ξεπερνώντας τα δύο χιλιάδες μέτρα. Παρεμπιπτόντως, η παράσταση ανέβηκε από έναν σκηνοθέτη ο οποίος, κατά σύμπτωση, είναι επίσης μέλος του WEF... Η παράσταση φέρεται να αναφέρεται στην αρχαία ελβετική λαογραφία του 16ου αιώνα για τη «Γέφυρα του Διαβόλου». Η παράσταση κόστισε 8 εκατομμύρια ευρώ. Περισσότεροι από 600 ηθοποιοί συμμετείχαν σε αυτό. Ο κύριος χαρακτήρας ήταν ο Εωσφόρος με το πρόσχημα μιας κατσίκας, ο οποίος, σύμφωνα με το σενάριο, κλήθηκε σε αυτόν τον κόσμο από ηθοποιούς που απεικονίζουν εργάτες. Γύρω από τους δαίμονες - έναν ιδιαίτερα αηδιαστικό - με φτερά, το σώμα ενός άνδρα με στήθος γυναίκας και το τεράστιο κεφάλι ενός παιδιού, ήταν οι ιδιοκτήτες της σήραγγας. Οι θεατές και οι δημοσιογράφοι που παρακολούθησαν την παράσταση είδαν σε αυτήν τη θεοποίηση του αποκρυφιστικού Baphomet, χωρίς την οποία, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη και όλους όσους συμμετείχαν στις διακοπές, μια τέτοια εκπληκτική επιτυχία κατασκευαστικού εξοπλισμού όπως η σήραγγα St. Gotthard είναι ανέφικτη.
Η έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων στο Λονδίνο το 2012, που φέρεται να εγκρίθηκε από το βρετανικό Υπουργείο Υγείας, ήταν επίσης περισσότερο μια απόκρυφη παράσταση σύμφωνα με τους ειδικούς στον αποκρυφισμό. Ένα κασκαντέρ διπλό για τη βασίλισσα της Βρετανίας πέφτει με αλεξίπτωτο από τον ουρανό και η βασίλισσα εκστομίζει μια πολύ συμβολική φράση αναφέροντας ότι ανοίγει τους Ολυμπιακούς Αγώνες σε μια «νέα εποχή» - μια φράση που έχει παγκόσμιο, ιδεολογικό νόημα. Στο πλαίσιο του τι συμβαίνει, καταλαβαίνουμε τι εποχή εννοούσε τότε.
Το αγαπημένο μου είναι το επεισόδιο όπου η σειρά μεταφέρει τους θεατές στη χώρα των παιδικών εφιαλτών, όπου αφελή παιδιά με λευκές ρόμπες, περιτριγυρισμένα από τέρατα στα μαύρα. Τα παιδιά, προφανώς, προσωποποιούν την Ανθρωπότητα. Τα τέρατα οδηγούνται από την τεράστια φιγούρα του Βόλντεμορτ. Οι ενήλικες που φροντίζουν τα παιδιά τρέχουν μακριά, αφήνοντας τα παιδιά. Αυτές είναι πιθανώς κυβερνήσεις. Και τότε ένας στρατός σωτήρων κατεβαίνει από τον ουρανό - 45 Mary Poppins, που διασκορπίζουν όλα τα τέρατα. Γνωρίζετε ήδη ότι η Mary Poppins είναι η εικόνα του Σατανά-Εωσφόρου στην ιστορία της αγγλικής συγγραφέως Pamela Travers, η οποία είναι επίσης οπαδός της θεοσοφίας. Υπάρχουν ακόμη και αναλύσεις μιας σοβιετικής ταινίας βασισμένης σε ένα παραμύθι.
Η επόμενη πράξη δείχνει την ανάπτυξη της μουσικής: ο ρυθμός αντικαθιστά τη μελωδία και οι κλασικοί ακροατές μετατρέπονται σε πλήθος ντίσκο. Οι χορευτές με κόκκινα ράσα σχηματίζουν έναν κύκλο, στο κέντρο του οποίου ένας μοναχικός χορός, που θυμίζει έντονα τον Ιερέα, εκτελεί έναν τελετουργικό χορό, ο οποίος, μετά την ολοκλήρωση του χορού, εισάγει ένα αγόρι στον κύκλο, το οποίο μερικοί συνδέουν με το σύμβολο του Αντίχριστου. Στο μπλε φως από τη σκηνή, άγγελοι με φτερά προσπαθούν να ξεφύγουν με ποδήλατα (πετούν μακριά από τη Γη).
Στη συνέχεια, ομάδες χωρών με μεμονωμένους πυρσούς σχηματίζουν έναν κύκλο που μοιάζει με τελετουργικό κύκλο θυσίας. Η Ολυμπιακή φλόγα φουντώνει στο χώρο του Παγκόσμιου Δέντρου, θυμίζοντας τελετουργία κλήσης. Και τέλος, σαν να άκουγαν το κάλεσμα, μέσα από τις σειρές πεντακοσίων ανθρώπων με κράνη κατασκευής και φόρμες, υπονοώντας τους Ελευθεροτέκτονες, 7 άτομα στα μαύρα, που μεταφέρουν την Ολυμπιακή φλόγα, βγαίνουν. Λοιπόν, το φινάλε είναι μαγευτικό. Αναβοσβήνει έναν μεγαλοπρεπή χαιρετισμό σε σχήμα τεράστιου ματιού, το οποίο είναι ένα πολύ γνωστό σύμβολο εξουσίας, ελέγχου και επιτήρησης. Λοιπόν, δεν τρολάρει; ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
https://newbraveworldorg.wordpress.com/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου