ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Τρίτη 14 Μαΐου 2024

Η Γνωστική Αναγέννηση του Καρλ Γιουνγκ, ο Άβραξας και η λατρεία του Μίθρα του 20ου αιώνα--Η γνωστική αναβίωση του επιστημονικού παγανισμού και μιας νέας παγκόσμιας θρησκείας από τη Βρετανική Αυτοκρατορία!!ΜΕΡΟΣ Β΄

 Η γνωστική αναβίωση του επιστημονικού παγανισμού και μιας νέας παγκόσμιας θρησκείας από τη Βρετανική Αυτοκρατορία!!

MATT EHRET    

ΜΕΡΟΣ Β΄

«Είχαμε έρθει αντιμέτωποι με την ιουδαιο-χριστιανική δέσμευση σε έναν Θεό, μια θρησκεία, μια πραγματικότητα, που έχει καταραστεί την Ευρώπη για αιώνες και την Αμερική από την ίδρυσή μας. Τα ναρκωτικά που ανοίγουν το μυαλό σε πολλαπλές πραγματικότητες οδηγούν αναπόφευκτα σε μια πολυθεϊστική άποψη του σύμπαντος. Αισθανθήκαμε ότι είχε φτάσει ο καιρός για μια νέα ανθρωπιστική θρησκεία βασισμένη στην ευφυΐα, τον καλοπροαίρετο πλουραλισμό και τον επιστημονικό παγανισμό».

Timothy Leary (εξιστορώντας το αίτημα του Aldous Huxley το 1960 για μια νέα παγκόσμια θρησκεία)

Η επιστήμη της ιστορίας: Στιγμές εγκυμοσύνης vs γραμμικές χρονολογίες

Η μελέτη της ιστορίας μπορεί να προσεγγιστεί από διάφορες κατευθύνσεις και χρησιμοποιώντας μια σειρά από διαφορετικές υποθέσεις... Αλλά δεν είναι όλοι ίσοι, και μερικοί είναι εξαιρετικά καταστροφικοί.

Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η ιστορία απλώς συνδέει τα γεγονότα σε μια γραμμική χρονική γραμμή και στη συνέχεια προσθέτει δημιουργική γραφή για να εξηγήσει τις αιτίες αυτών των γεγονότων. Άλλοι υποθέτουν ότι η ιστορία διαιρείται με «ηλικίες» με τις «αιτίες» κάθε γεγονότος να εξηγούνται από την εποχή στην οποία συμβαίνουν. Άλλοι υποθέτουν ότι τα γεγονότα ανά τους αιώνες προκαλούνται από μια ατέρμονη ταξική πάλη πλουσίων εναντίον φτωχών, ενώ άλλοι υποθέτουν ότι δεν υπάρχει καμία αιτιώδης συνάφεια πίσω από τα γεγονότα σε μια χρονική γραμμή εκτός από την ωμή πείνα, την απληστία ή την ηλιθιότητα.

Με τα χρόνια, έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι η ιστορία γίνεται καλύτερα κατανοητή ως μια ζωντανή διαδικασία που διαμορφώνεται από 1) ιδέες του καλού και του κακού, 2) αποφάσεις να ενεργούμε σύμφωνα με αυτές τις ιδέες, είτε σωστές είτε λάθος, και 3) την ελευθερία να αγκαλιάζουμε το λάθος, τη διαφθορά και τα ψέματα που συχνά φορούν τα ρούχα της αλήθειας.

Όταν αυτές οι ψευδείς ιδέες επιτρέπεται να διαμορφώσουν τα πολιτιστικά πρότυπα αυτού που θεωρείται «φυσιολογικό» για πάρα πολύ καιρό, μπορεί να βρεθεί αποσύνθεση σε όλα τα φάσματα της ζωής.

Η σωματική, ψυχική και πνευματική υγεία των ανθρώπων σιγά-σιγά αποσυντίθεται, καθώς αυτές οι δημιουργικές ανακαλύψεις που απαιτούνται για την αντιμετώπιση των προκλήσεων της φύσης αποτυγχάνουν να γίνουν και η έλλειψη, η πείνα, οι πόλεμοι και η άγνοια μεγαλώνουν σαν καρκίνος.

Η ένταση που προκαλείται από αυτή τη φθορά και η καλύτερη έκφραση της ανθρώπινης φύσης που εμψυχώνεται από την υπακοή στην αλήθεια, την ηθική και τη δημιουργική λογική εκδηλώνεται με τη μορφή περιόδων πυκνού δυναμικού, συγκρίσιμων με «στιγμές εγκυμοσύνης» όπου οι συστημικές αλλαγές για καλό ή κακό γίνονται ώριμες.

1866: Ένας κόσμος παγιδευμένος ανάμεσα σε δύο παραδείγματα

Όπως έγραψα στον πρώτο τόμο της Σύγκρουσης των Δύο Αμερικανών, τα χρόνια που ακολούθησαν τον εμφύλιο πόλεμο της Αμερικής (1861-1865) εξαπέλυσαν ένα λαμπρό παράδειγμα του πώς έμοιαζε μια τέτοια έγκυος στιγμή.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η ανθρωπότητα τραβήχτηκε από δύο πολύ διαφορετικά παραδείγματα.

Από τη μία πλευρά, ένα αρχαίο σύστημα κληρονομικής εξουσίας που φιλοδοξούσε να υποδουλώσει τις μάζες του πλανήτη κατέρρεε.

Αυτό το αρχαίο σύστημα εκμετάλλευσης και καταπίεσης επεκτάθηκε υπερβολικά σε παγκόσμιο επίπεδο και, όπως και η προηγούμενη ενσάρκωσή του στη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, η Βρετανική Αυτοκρατορία κατέρρεε κάτω από τις δικές της εσωτερικές αντιφάσεις.

Η Βρετανική Αυτοκρατορία είχε δαπανήσει τεράστια ενέργεια και χρηματοδότηση στην κατασκευή πολέμων σε όλο τον κόσμο για να αποδυναμώσει και να καταστρέψει όλους τους αντιπάλους της. Ενώ αυτοί οι χειρισμοί κατέστρεψαν τεράστια καταστροφή στη Ρωσία (κατά τη διάρκεια του Κριμαϊκού Πολέμου), την Ινδία (καταστολή τεράστιων εξεγέρσεων), την Κίνα (κατά τη διάρκεια δύο πολέμων του οπίου) και μέσω της ενορχήστρωσης του Λονδίνου στον εμφύλιο πόλεμο στην Αμερική. Παρά την τεράστια αιματοχυσία, ο κόσμος γρήγορα αφυπνίστηκε για το κακό αυτής της αυτοκρατορίας και τον ψεύτικο Χριστιανισμό που προωθήθηκε κάτω από τη σημαία της.

Από την άλλη, το θετικό παράδειγμα των ΗΠΑ του Αβραάμ Λίνκολν, ως έθνος θεμελιωμένο στην ελευθερία, τη συναίνεση των κυβερνωμένων και την έννοια των ίσων δικαιωμάτων για όλους εξαπλώθηκαν ηλεκτρικά σε όλο τον κόσμο στον απόηχο του εμφυλίου πολέμου.

Στη Ρωσία, το εθνικό σύστημα πολιτικής οικονομίας του Λίνκολν μετέτρεπε μια αγροτική δουλοπαροικία σε ένα σύγχρονο βιομηχανικό έθνος με την εφαρμογή προστατευτικών δασμών, παραγωγικής πίστωσης και εσωτερικών βελτιώσεων όπως κανάλια, σιδηρόδρομοι, ηλεκτρική ενέργεια και σχολεία. Ο τσάρος Αλέξανδρος Β', ο υπουργός Οικονομικών Σεργκέι Βίτε και ο μεγάλος επιστήμονας Ντιμίτρι Μεντελέγιεφ πρωτοστάτησαν σε αυτή τη μεταρρύθμιση.

Στη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και σε όλη την Ασία αυτό το σύστημα εξαπλωνόταν γρήγορα με επίκεντρο την ιδέα ότι η επιστημονική πρόοδος και οι τεχνολογικές βελτιώσεις προκλήθηκαν από μια θεϊκή σπίθα λογικής που βρέθηκε σε όλους τους ανθρώπους ανυψώνοντας την ανθρωπότητα πάνω από την κατάσταση των απλών βοοειδών, σκλάβων ή φεουδαρχών δουλοπάροικων.

Πολλοί είχαν κάθε δικαίωμα να πιστεύουν ότι μια εποχή ηθικής λογικής ήταν στον ορίζοντα, καθώς τα έθνη απελευθερώνονταν από τα δεσμά της αποικιοκρατίας και της άγνοιας. Ο καθοριστικός χαρακτήρας αυτού του παγκόσμιου κινήματος χαρακτηρίστηκε από 1) τεχνολογική πρόοδο, 2) υπέρβαση των ορίων της ανάπτυξης ενθαρρύνοντας νέες ανακαλύψεις και 3) αναγνώριση όλων των ανθρώπων ως πλάσματα φτιαγμένα κατ' εικόνα ενός ζωντανού λογικού Δημιουργού.

Ο κορυφαίος οικονομικός σύμβουλος του Λίνκολν και παγκόσμιος μεγάλος στρατηγικός αναλυτής Henry C. Carey περιέγραψε αυτή τη σύγκρουση παραδειγμάτων στο έργο του Harmony of Interest του 1852, όπου είπε:

«Δύο συστήματα βρίσκονται μπροστά στον κόσμο... Κοιτάζει κανείς την εξαθλίωση, την άγνοια, την ερήμωση και τη βαρβαρότητα. Το άλλο στην αύξηση του πλούτου, της άνεσης, της ευφυΐας, του συνδυασμού δράσης και του πολιτισμού. Κοιτάζει κανείς προς τον παγκόσμιο πόλεμο. το άλλο προς την παγκόσμια ειρήνη. Το ένα είναι το αγγλικό σύστημα· το άλλο μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι να αποκαλέσουμε αμερικανικό σύστημα, γιατί είναι το μόνο που επινοήθηκε ποτέ, η τάση του οποίου ήταν αυτή της ανύψωσης ενώ εξισώνει την κατάσταση του ανθρώπου σε όλο τον κόσμο.

Σε αντίθεση με τους Θεόσοφους και τους Φαβιανούς της Βρετανικής Αυτοκρατορίας - εμμονή με την ένωση ανατολικών και δυτικών πολιτισμών γύρω από τον Αρειανισμό, την ευγονική και τον μυστικισμό, οι κορυφαίοι Αμερικανοί στρατηγοί του συστήματος γύρω από τον Carey προσπάθησαν να ενώσουν τον κόσμο γύρω από τις καθολικές φιλοδοξίες για ανάπτυξη, ηθική καλοσύνη και συνεργασία.

Αυτό το πνεύμα εκφράστηκε εύγλωττα από τον πρώην σωματοφύλακα του Λίνκολν, πρώτο κυβερνήτη του Κολοράντο και κορυφαίο υποστηρικτή των διεθνών σιδηροδρομικών διαδρόμων ονόματι William Gilpin, ο οποίος έγραψε στο Cosmopolitan Railway του 1890:

«Στην Ασία, ένας πολιτισμός που στηρίζεται στη βάση της μακρινής αρχαιότητας είχε, πράγματι, μια μακρά παύση, αλλά ένας ορισμένος πολιτισμός - αν και μέχρι τώρα ερμητικά σφραγισμένος από την ευρωπαϊκή επιρροή - συνέχισε να υπάρχει. Ο αρχαίος ασιατικός κολοσσός, κατά μία έννοια, χρειαζόταν μόνο να αφυπνιστεί σε μια νέα ζωή και ο ευρωπαϊκός πολιτισμός βρίσκει εκεί μια βάση πάνω στην οποία μπορεί να οικοδομήσει μελλοντικές μεταρρυθμίσεις».

Αντιπαραβάλλοντας την αντίληψή του για έναν Χριστιανισμό βασισμένο στο να κάνει το μεγαλύτερο δυνατό καλό σε αντίθεση με τη διαστροφή του Χριστιανισμού της Βρετανικής Αυτοκρατορίας, ο Gilpin περιέγραψε πώς αυτή η νέα κατάσταση του ανθρώπινου πολιτισμού προοριζόταν να μοιάζει ως «win-win συνεργασία» που αντικατέστησε τα ξεπερασμένα γεωπολιτικά δόγματα του «η ισχύς κάνει το σωστό» και της σκέψης μηδενικού αθροίσματος που επικρατούσαν υπό τον ολιγαρχισμό:

«Τα όπλα της αμοιβαίας σφαγής εκσφενδονίζονται. τα αιματηρά πάθη βρίσκουν έλεγχο, η πλειοψηφία της ανθρώπινης οικογένειας βρίσκεται να αποδέχεται τις βασικές διδασκαλίες του Χριστιανισμού ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ... Ανακαλύπτεται χώρος για βιομηχανική αρετή και βιομηχανική δύναμη. Οι πολιτισμένες μάζες του κόσμου συναντιούνται. Φωτίζονται αμοιβαία και αδελφοποιούνται για να ανασυστήσουν τις ανθρώπινες σχέσεις σε αρμονία με τη φύση και τον Θεό. Ο κόσμος παύει να είναι στρατόπεδο, επωαζόμενος μόνο από τις στρατιωτικές αρχές της αυθαίρετης βίας και της άθλιας υποταγής. Μια νέα και μεγάλη τάξη στις ανθρώπινες υποθέσεις εγκαινιάζεται από αυτές τις τεράστιες ταυτόχρονες ανακαλύψεις και γεγονότα.

Ήταν σαφές ότι οι ημέρες της αυτοκρατορίας έφταναν στο τέλος τους.

Εν όψει αυτής της κρίσης των συνεργαζόμενων εθνικών κρατών που ξεφεύγουν από τα κλουβιά της αυτοκρατορίας, δημιουργήθηκε μια σειρά νέων δεξαμενών σκέψης που χρησίμευσαν για την αναδιοργάνωση της ετοιμοθάνατης Βρετανικής Αυτοκρατορίας χρησιμοποιώντας νέες τεχνικές ψυχολογικού πολέμου, επιστημονικής χειραγώγησης και προγνωστικού προγραμματισμού. Χρειαζόταν ταλέντο έξω από τις «γραμμές αίματος της ελίτ» για να καταλάβουμε πώς να σώσουμε τα συστήματα κληρονομικής εξουσίας.

Δύο από τις σημαντικότερες νέες δεξαμενές σκέψης που είχαν εντολή να αναδιοργανώσουν το καταρρέον σύστημα της αυτοκρατορίας ήταν γνωστές ως 1) Η Φαβιανή Εταιρεία και 2) Η Οργάνωση της Στρογγυλής Τραπέζης.

Φαβιανή Κοινωνία και Νέα Παγκόσμια Θρησκεία

Η Φαβιανή Εταιρεία αυτοαποκαλούνταν σοσιαλίστρια, ενδιαφερόταν για τους φτωχούς εργαζόμενους, αλλά στην πραγματικότητα έβλεπε τις μάζες ως χρήσιμα εργαλεία για χειραγώγηση από ένα επιστημονικό ιερατείο που τις περιφρονούσε και απλά επιθυμούσε το κράτος να μεγαλώσει σε δύναμη όχι για να υπερασπιστεί τους ανθρώπους αλλά για να τους ελέγξει μέσω της επιστήμης της ευγονικής, της στείρωσης και της δολοφονίας των ακατάλληλων.

Η Fabian Society σύντομα δημιούργησε το δικό της σχολείο που ονομάζεται «The London School of Economics» και ίδρυσε ένα πολιτικό κόμμα που ονομάστηκε Εργατικό Κόμμα το 1901.

Ο ιστορικός Stephen O'Neil έγραψε τα ακόλουθα για την κατευθυντήρια αρχή της θεωρίας της Διαπερατότητας της Φαβιανής Εταιρείας:

Παρά την παραδοσιακή πολιτική τους εικόνα, οι Φαβιανοί, υπό την ώθηση του Sidney Webb, πίστευαν ότι είχαν ένα νέο και μοναδικό όπλο στην πολιτική της διείσδυσης. Ήταν μέσω της χρήσης αυτής της τακτικής, σύμφωνα με τον Webb, που οι Φαβιανοί, στο πνεύμα των Τρώων και του θρυλικού τους αλόγου, θα έμπαιναν στις τάξεις και τα μυαλά των πολιτικά ισχυρών, παρέχοντάς τους προγράμματα, ιδέες, απόψεις και έρευνες σε μεγάλο βαθμό τεκμηριωμένες με στατιστικά στοιχεία που θα μπορούσαν εύκολα να συνταχθούν στη δημόσια πολιτική.

Παρά το γεγονός ότι διοικείται από μέλη που αποκαλούσαν τους εαυτούς τους «χριστιανούς» ή τουλάχιστον «πνευματικούς», η περιφρόνηση της Φαβιανής Εταιρείας για τον Χριστιανισμό μπορεί να συλλεχθεί από το λογότυπο που παρήγγειλε ο George Bernard Shaw με τη μορφή λύκου με ρούχα προβάτων.

Αυτός ο συμβολισμός ήταν μια άμεση αναφορά στην προειδοποίηση του Αποστόλου Ματθαίου στην Καινή Διαθήκηη οποία έλεγε«Φυλαχθείτε από τους ψευδοπροφήτες, οι οποίοι έρχονται σε σας με ρούχα προβάτων, αλλά εσωτερικά είναι λύκοι που αρπάζουν».

Το μεγαλύτερο βιτρό παράθυρο στο οποίο εμφανίζεται ο λύκος Fabian διαθέτει επιπλέον μια μεγάλη εικόνα του Sidney Webb και του Shaw να σφυροκοπούν τον κόσμο με τη γραμμή: "Remould it nearer to the heart's desire". Κάτω από αυτές τις εικόνες, είναι οι άλλοι 12 κορυφαίοι Φαβιανοί που προσεύχονται σε σοσιαλιστικά κείμενα ως νέα ευαγγέλια.

Ο Φαβιανός στρατηγός H.G. Wells (που εμφανίζεται στο βιτρό μαζί με την ηγέτιδα των Θεοσοφιστών Annie Besant), εργάστηκε εξαιρετικά σκληρά για να περιγράψει την ανάγκη για μια νέα θρησκεία για τη νέα εποχή, την οποία περιέγραψε στο έργο του του 1928 "The Open Conspiracy: Blueprint for a World Revolution" λέγοντας:

«[...] Αν η θρησκεία πρόκειται να αναπτύξει ενοποιητική και καθοδηγητική δύναμη στην παρούσα σύγχυση των ανθρώπινων υποθέσεων, πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτή την προοδευτική στροφή του νου που αναλύει την ατομικότητα. Πρέπει να απεκδυθεί τις ιερές ιστορίες της...Η επιθυμία για υπηρεσία, για υποταγή, για μόνιμο αποτέλεσμα, για διαφυγή από τη θλιβερή μικρότητα και τη θνητότητα της ατομικής ζωής, είναι το αθάνατο στοιχείο σε κάθε θρησκευτικό σύστημα.

Έχει έρθει η ώρα να απογυμνώσουμε τη θρησκεία ακριβώς σε αυτό [η υπηρεσία και η υποταγή είναι το μόνο που θέλει να κρατήσει ο Wells από το παλιό λείψανο της θρησκείας]...Η εξήγηση του γιατί είναι τα πράγματα είναι μια περιττή προσπάθεια... Το ουσιώδες γεγονός... είναι η επιθυμία για θρησκεία και όχι πώς προέκυψε... Η πρώτη πρόταση στο σύγχρονο δόγμα πρέπει να είναι, όχι «πιστεύω», αλλά «δίνω τον εαυτό μου». » [η υπογράμμιση δική μου]

Ο στόχος αυτής της νέας θρησκείας και της αναμορφωμένης ανθρώπινης φύσης σκιαγραφήθηκε με λεπτομέρειες από τον Wells στην Ανοιχτή Συνωμοσία του , όπου δήλωσε: «Είναι το σύστημα του εθνικιστικού ατομικισμού που πρέπει να φύγει... Ζούμε στο τέλος των κυρίαρχων κρατών... Στον μεγάλο αγώνα για την επίκληση ενός δυτικοποιημένου παγκόσμιου σοσιαλισμού, οι σύγχρονες κυβερνήσεις μπορεί να εξαφανιστούν. Αμέτρητοι άνθρωποι... θα μισήσει τη νέα παγκόσμια τάξη ... και θα πεθάνει διαμαρτυρόμενος εναντίον της».

Οι παρατηρήσεις του Γουέλς ήταν ευρέως αποδεκτές μεταξύ των κορυφαίων κατεστημένων της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και εκφράστηκαν από τον ξάδερφο του Κάρολου Δαρβίνου, Σερ Φράνσις Γκάλτον, ο οποίος επέκτεινε τη νέα θεωρία του Δαρβίνου που εξηγεί την εξέλιξη στα ανθρώπινα συστήματα όταν δημιούργησε τη νέα στατιστική επιστήμη της ευγονικής. Το 1904, ο Galton είπε: «[Η ευγονική] πρέπει να εισαχθεί στην εθνική συνείδηση, σαν μια νέα θρησκεία. Έχει, πράγματι, ισχυρές αξιώσεις να γίνει ένα ορθόδοξο θρησκευτικό, δόγμα του μέλλοντος, γιατί η ευγονική συνεργάζεται με τη λειτουργία της φύσης εξασφαλίζοντας ότι η ανθρωπότητα θα εκπροσωπείται από τις ικανότερες φυλές. Δεν βλέπω καμία αδυναμία στο να γίνει η Ευγονική θρησκευτικό δόγμα μεταξύ της ανθρωπότητας».

Το 1911, η Annie Besant - ως ηγέτης των θεοσοφιστών, του Κόμματος του Ινδικού Κογκρέσου, ευγονιστής και Fabian μίλησε για τις επιθυμίες της για μια νέα παγκόσμια θρησκεία που ενώνει όλους τους ανθρώπους κάτω από τη Βρετανική Αυτοκρατορία δήλωσε:

«Η Βρετανία εργάζεται στην Ινδία. πώς αντιδρά η Ινδία στη Βρετανία· μέχρι να μπορέσετε να δείτε να σχηματίζεται σταδιακά, μέσα στη σκόνη και την αναταραχή του παρόντος, τα περιγράμματα μιας ισχυρής Παγκόσμιας Αυτοκρατορίας, με την Ανατολή και τη Δύση μαζί. Ισχυρές Παγκόσμιες Δυνάμεις που συνδέονται, και βαδίζουν δίπλα-δίπλα, μέχρις ότου η Ινδία δεν θα είναι πλέον μια συνεχής απειλή, ένας κίνδυνος τη στιγμή της αδυναμίας της Βρετανίας, αλλά θα είναι ένα στήριγμα και μια δύναμη. Οι παλαιότεροι και οι νεότεροι κλάδοι της οικογένειας των Αρίων ενώνουν τα χέρια σε μια ισχυρή αυτοκρατορία, η οποία, με την ειρήνη που θα κάνει, θα προσφέρει ένα κατάλληλο πεδίο για τη διάδοση, για τη διδασκαλία, μιας παγκόσμιας θρησκείας.

Η Besant ήταν σαφής ότι αυτή η παγκόσμια θρησκεία θα βασιζόταν σε έναν παγκόσμιο μυστικισμό και θα βοηθούσε στην απελευθέρωση της ανθρωπότητας από όλες τις έννοιες του σωστού ή του λάθους, τις οποίες απέδωσε στις αιτίες του πολέμου και των συγκρούσεων:

"Η Παγκόσμια Θρησκεία του μέλλοντος θα φέρει ξανά το δρόμο μπροστά στους ανθρώπους, θα τους δείξει πώς να περπατούν. Θα τους οδηγήσει στη γνώση της δικής τους Θεότητας. μυστικιστική στη διδασκαλία της, έτσι ώστε η διδασκαλία να μπορεί να μεταφραστεί από όλες τις θρησκείες στα ποικίλα δόγματα. επιστημονική με τη γνώση του Πνεύματος, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μάθουν να αναπτύσσουν τις πνευματικές ικανότητες και στη συνέχεια να τις χρησιμοποιούν για την τελείωση της δικής τους φύσης. χωρίς ανταγωνιστές, γιατί θα είναι καθολική. χωρίς διαμάχες μέσα του, γιατί θα είναι all-inclusive. Αυτή η ισχυρή Παγκόσμια Θρησκεία πρόκειται να διακηρυχθεί από τον υπέρτατο Δάσκαλο, τον Δάσκαλο των Αγγέλων και των Ανθρώπων».

Αυτή η παγκόσμια θρησκεία δεν θα δίδασκε τους οπαδούς της να γίνουν ταπεινοί στο θέλημα του Θεού ή να βρουν το θείο μέσα τους μέσω της υπακοής στο θέλημα ενός λογικού θεού, αλλά μάλλον, ο Παγκόσμιος Δάσκαλος της Bessant θα βοηθούσε όλους τους μυστικιστές του κόσμου να συνειδητοποιήσουν ότι ο καθένας από εμάς είναι κυριολεκτικά, θεός. Ο Bessant δηλώνει ότι αυτή η μελλοντική παγκόσμια θρησκεία θα «μεταμορφώσει τον άνθρωπο σε Θεό».

Η Εκκλησία της Στρογγυλής Τραπέζης της Βρετανικής Αυτοκρατορίας

Την ίδια στιγμή που το Εργατικό Κόμμα της Φαβιανής Εταιρείας ερχόταν στο διαδίκτυο, μια άλλη αδελφή οργάνωση που ονομάστηκε «Το Κίνημα της Στρογγυλής Τραπέζης» δημιουργήθηκε επίσης με την εντολή να δημιουργήσει μια οργανωμένη νέα μορφή ιππότη αφιερωμένη στη διαχείριση «μιας εκκλησίας της Βρετανικής Αυτοκρατορίας».

Λειτουργώντας μέσω της Οξφόρδης, αυτός ο οργανισμός θα επεξεργαζόταν νεαρά ταλέντα από όλη την αυτοκρατορία με τη μορφή "Rhodes Scholars" που χρηματοδοτούνται από τις περιουσίες του Βρετανού αυτοκρατορικού μεγιστάνα διαμαντιών Cecil Rhodes με τη μορφή του Rhodes Trust. Το Αμερικανικό Παράρτημα της Στρογγυλής Τραπέζης θα σχηματιστεί το 1921, παίρνοντας το όνομα «Συμβούλιο Εξωτερικών Σχέσεων».

Αυτές οι ισχυρές οργανώσεις θα ακολουθούσαν την εντολή που άφησε η τεράστια περιουσία του Cecil Rhodes στην τελευταία του βούληση και διαθήκη να «σχηματίσουν μια μυστική κοινωνία με ένα μόνο σκοπό: την προώθηση της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και την επαναφορά ολόκληρου του απολίτιστου κόσμου υπό βρετανική κυριαρχία για την ανάκαμψη των Ηνωμένων Πολιτειών, για τη δημιουργία της αγγλοσαξονικής φυλής αλλά μιας αυτοκρατορίας».

Ο Ρόουντς προσπάθησε όχι μόνο να δημιουργήσει μια οργάνωση για την ανακατάληψη των χαμένων αποικιών της Αμερικής, αλλά και να δημιουργήσει μια ελίτ τάξη σύγχρονων Ναϊτών ιπποτών, που προετοιμάστηκαν από το πιο ταλαντούχο γένος της αυτοκρατορίας και μυήθηκαν σε ένα θρησκευτικό τάγμα αφιερωμένο στη Βρετανική Αυτοκρατορία. Οι φωτιές του πολέμου θα ήταν το καζάνι της μύησης ότι η εσωτερική ηγεσία αυτής της κοινωνίας θα καλλωπιζόταν με τον πόλεμο των Μπόερς να χρησιμεύει ως αυτή η αφύσικη διαδικασία μύησης για μια ομάδα νέων ανδρών της Οξφόρδης που έγιναν γνωστοί ως «Νηπιαγωγείο του Milner».

Διατηρώντας μια εξωτερική εμφάνιση με διαφορές στη μορφή, οι δύο νέες οργανώσεις (Fabian Society και Round Table) θα συνεργαστούν στενά καθ 'όλη τη διάρκεια του 20ου αιώνα - ακολουθώντας μια πολύ συγκεκριμένη φόρμουλα που χρησιμοποιήθηκε από τα ολιγαρχικά συστήματα ήδη από την αρχαία Βαβυλώνα (και ακόμη νωρίτερα).

Ενώ η μία τάξη πήρε ένα συντηρητικό επίχρισμα, το άλλο ένα σοσιαλιστικό επίχρισμα. Ωστόσο, και οι δύο ήταν ενωμένοι σε μια δέσμευση για την ευγονική, τον ελιτισμό και τη δημιουργία ενός νέου παγκόσμιου ιερατείου για τη διαχείριση της ανθρωπότητας, το οποίο όλα τα ηγετικά μέλη ονόμασαν «Σοσιαλιμπεριαλισμό».

Στην πραγματικότητα, υπήρχαν πάντα ισχυρές επικαλύψεις με τον Λόρδο Alfred Milner να γίνεται ιδρυτικό μέλος της Beatrice και του Sidney Webb's Coefficience Club από το 1902όπου ενώθηκε με άλλους ηγέτες της Στρογγυλής Τραπέζης όπως ο Leo Amery, ο Philip Kerr, ο Λόρδος Arthur Balfour και ο Halford Mackinder. Ο H.G. Wells, ο Shaw και ο Bertrand Russell ήταν επίσης συχνοί συμμετέχοντες σε αυτό το λεγόμενο «κλαμπ δείπνου», το οποίο δεν ήταν τίποτα λιγότερο από ένα νευραλγικό κέντρο δημιουργικού σχεδιασμού για όλους τους Βρετανούς Αυτοκρατορία στις αρχές του 20ου αιώνα. Εν τω μεταξύ, πέντε υπότροφοι της Ρόδου ίδρυσαν την Canadian Fabian Society το 1931 - αποδεικνύοντας ότι οι διαφορές ήταν λιγότερο από επιφανειακές.

Ενώ πολλά έχουν γραφτεί για αυτές τις οντότητες και το κακό που πραγματοποίησαν τα μέλη τους κατά τη διάρκεια των τελευταίων 120 ετών (δηλαδή εδώεδώεδώ και εδώ), αυτό που είναι λιγότερο γνωστό είναι ότι και οι δύο οργανώσεις είχαν αναβιώσει άμεσα αρχαίες μυστηριακές λατρείες που είχαν επιβλέψει τη μετατροπή της Ρώμης από δημοκρατία σε αυτοκρατορία κακού 2000 χρόνια νωρίτερα.

Στο επόμενο μέρος θα εξερευνήσουμε τις αρχαίες (απόκρυφες) ρίζες της Φαβιανής Κοινωνίας της Βρετανικής Αυτοκρατορίας και μια μικρή, αλλά ισχυρή σειρά παγανιστικών μυστηριακών θρησκειών που έχουν διεισδύσει στην κοινωνία από την εποχή της Βαβυλώνας, της Περσίας και της Ρώμης, μέσω των Σταυροφοριών, των Ναϊτών, των Φραγκισκανών, της Ιεράς Εξέτασης, των Ιησουιτών και της σύγχρονης εποχής.

Αυτή η άσκηση θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε καλύτερα πώς οι αρχαίες παγανιστικές μυστηριακές θρησκείες έχουν αναβιώσει κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα, την προέλευση της σημερινής κουλτούρας των ναρκωτικών, τη μαζική τελετή μύησης που προετοιμάζεται στο πλαίσιο μιας νέας Μεγάλης Επαναφοράς.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: