ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Κυριακή 23 Ιουνίου 2019

ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ....

ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
Εγώ από πολιτική δεν ξέρω ούτε και κάνω πολιτικές αναλύσεις,
εγώ ένας απλός πολίτης είμαι που γεννήθηκα στην Θεσσαλονίκη που είναι στην Μακεδονία που αυτή βρίσκεται στην Ελλάδα.
Οι γονείς μου μου έμαθαν να αγαπάω την Πατρίδα μου και οι δάσκαλοί μου μου έμαθαν την ιστορία της Πατρίδας μου όπως και την Γεωγραφία της.
Στην ποδιά της γιαγιάς μου άκουγα ιστορίες από τον Μακεδονικό αγώνα κι όταν άρχισα να διαβάζω έμαθα πολύ περισσότερα από τα Μυστικά του Βάλτου της Πηνελόπης Δέλτα και από την ζωή και το έργο του Αλέξανδρου του βασιλιά της Μακεδονίας όπως επίσης και του δασκάλου του του φιλοσόφου Αριστοτέλη από τα Στάγιρα της Χαλκιδικής της Μακεδονίας δηλαδή που βρίσκεται στην Ελλάδα.....
Εγώ από πολιτική δεν ξέρω ένας απλός πολίτης Έλληνας είμαι,
ούτε και θρησκόληπτος είμαι αλλά από μικρός άκουγα τον χτύπο της καμπάνας της εκκλησιάς και έκανα τον σταυρό μου,όπως τον έκανα κι όταν κινούσα για το σχολειό μου κι όταν καθόμουν με την οικογένεια μου στο τραπέζι για να φάω....
Εγώ από πολιτική δεν ξέρω αλλά μικρός σαν ήμουνα οι ήρωες μου ήταν ο Αχιλλέας ο βασιλιάς των Μυρμιδόνων και ο Οδυσσέας ο βασιλιάς της Ιθάκης,αργότερα ο Λεωνίδας ο βασιλιάς της Σπάρτης και ο Αλέξανδρος ο βασιλιάς των Μακεδόνων......
Όλοι αυτοί οι ήρωες στα δικά μου τα μάτια μιλούσαν την ίδια γλώσσα,είχαν τους ίδιους θεούς και τα βασίλεια τους ήταν στο ίδιο χώμα που λεγόταν Ελλάδα....
Αργότερα οι ήρωες μου έγιναν περισσότεροι με τον Κολοκοτρώνη τον Καραΐσκάκη τον Παπαφλέσσα τον Αθ.Διάκο και άλλους αγωνιστές της Ελληνικής επανάστασης ενάντια στους κατακτητές Τούρκους....
Ο ήρωας μου ήταν ο πατέρας μου και πολλοί άλλοι ανώνυμοι ήρωες που αγωνίσθηκαν και χάθηκαν πολεμώντας τους κατακτητές Γερμανούς στα ηρωικά βουνά της Ελλάδας.
Όλοι αυτοί μιλούσαν Ελληνικά στεκόταν προσοχή στην σημαία και ζητούσαν την βοήθεια της Παναγιάς κάνοντας τον σταυρό τους......
Εγώ ένας απλός Έλληνας πολίτης είμαι,δεν είμαι φασίστας,δεν είμαι δεξιός,δεν είμαι κομμουνιστής,δεν είμαι αριστερός,
το μόνο που είμαι είναι ότι είμαι ανηψιός της θείας μου Ευτέρπης που  σήμερα μπήκε σαν σίφουνας στο σπιτικό μου κρατώντας κάτι σημειώσεις που μου τις πέταξε στα μούτρα και που άρχισα αμέσως να τις διαβάζω....
Η Ελλάδα θα μπεί στο ευρό και θα καταστραφεί οικονομικά.
Μέχρι το 2018 δεν θα υπάρχει τίποτα δικό της.
Δεν θα έχει μείνει τίποτα στην Ελλάδα.
Χένρυ Κίσινγκερ 1983
Το μάτι μου έπεσε στο ημερολόγιο όχι πως δεν το ήξερα αλλά κοίταξα ξανά την χρονολογία,
έγραφε 19 Ιουνίου 2019 και η Ελλάδα πλέον δεν έχει τίποτα δικό της....
Διάβασα το δεύτερο σημείωμα που έφερε η θεία Ευτέρπη και έγραφε
Ο Ελληνικός λαός είναι ατίθασος και γι αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτισμικές του ρίζες τότε ίσως συνετισθεί,
εννοώ δηλαδή στην γλώσσα,στην θρησκεία στα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα.
Χένρυ Κίσινγκερ
Εγώ ένας απλός πολίτης είμαι που γεννήθηκα στην Σαλονίκη που είναι στην Μακεδονία που αυτή βρίσκεται στην Ελλάδα που εγώ την αγαπάω που μιλάω Ελληνικά που κάνω τον σταυρό μου και παρακαλώ την Παναγιά να μας έχει όλους γερούς,που θαυμάζω όλους του ήρωες της Πατρίδας μου και μισώ αφόρητα τους προδότες από τον Εφιάλτη και ως τους σημερινούς....Στην Ελλάδα μας αρέσουν οι ψευδαισθήσεις....
Στην δεκαετία του 80 νομίζαμε ότι είμασταν Σοσιαλιστές κι αυτό συνεχίστηκε για τριάντα χρόνια περίπου
και λόγω της πλαστικής-ψεύτικης ευημερίας νομίζαμε ότι παίζαμε στα σήριαλ Ντάλας και Δυναστεία....
Στην δεκαετία του 90 νομίζαμε ότι γίναμε επενδυτές του χρηματιστηρίου,...
η Ελλάδα γέμισε ΕΛΔΕ και εμείς γεμίσαμε με υπερηφάνεια καθώς πιάσαμε το τιμόνι της πόρσε-καγιέν μας.....
Στην δεκαετία του 2000 μας έχωσαν στο ευρώ και νομίζαμε ότι γίναμε Ευρωπαίοι κούνια που μας κούναγε.....
Από το 2010 που ήρθαν τα μνημόνια νομίζαμε ότι η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει
κι ότι θα την βγάζουμε κούτρα όπως παλιά....
Απ την καμπούρα μας πέρασαν πολλοί που μας κυβέρνησαν και νόμιζαν ότι είναι σωτήρες
κι απ' την άλλη είμασταν και εμείς που νομίζαμε ότι θα σωθούμε...
Μέχρι που έσκασε μύτη ένας σωτήρας που νόμιζε ότι είναι αριστερός και ως δια μαγείας μεταμορφωθήκαμε κι εμείς σε αριστερούς,
με την μόνη διαφορά ότι η αριστερά δεν το είχε πάρει χαμπάρι,
αλλά τι σημασία έχει αυτό εμάς μας αρέσουν οι ψευδαισθήσεις...
Κάποτε λοιπόν στα παλιά τα χρόνια που ήμουν πιτσιρικάς ο περιπτεράς της γειτονιάς μου είχε την συνήθεια να με φωνάζει Θανάση επειδή νόμιζε ότι είμαι κάποιος Θανάσης από την Αθήνα και συγκεκριμένα από τα Κάτω Πατήσια.....
Δεν έμαθα ποτέ πως σχημάτισε αυτήν την εντύπωση ο καλός εκείνος άνθρωπος,
αλλά εγώ ούτε Θανάσης ήμουνα ούτε αισθάνθηκα ποτέ Θανάσης,
δεν έτυχε....
Ο καλός αυτός περιπτεράς πίστευε ότι υποστηρίζαμε και την ίδια ποδοσφαιρική ομάδα και αργότερα το ίδιο κόμμα....
Ο περιπτεράς ήταν μια σημαντική προσωπικότητα στη γειτονιά
ιδίως εκείνων των χρόνων που μου δάνειζε τον Μικρο ήρωα,το Χτυποκάρδι,την Μάσκα,το Ραντεβού και το Ρομάντζο για την μάνα μου....
Αυτός ήταν ένας λόγος για τον οποίο δεν σκέφτηκα πότε να διαλύσω τις αυταπάτες του περιπτερά.....
Υπήρχαν και άλλοι λόγοι όμως,
ήταν ανακούφιση να περνάς απ'το περίπτερο και να αισθάνεσαι για λίγο ότι είσαι ένας άλλος,
αυτό το κατάλαβα αργότερα όταν έμεινα μετεξεταστέος στην Άλγεβρα,
γύριζα σπίτι μου γεμάτος αντικοινωνικά συναισθήματα όταν περνώντας απ' το περίπτερο άκουσα τον καλό εκείνο άνθρωπο να μου λέει,
γεια σου Θανάση τι νέα από τα Κάτω Πατήσια?
ανάσανα με ανακούφιση....
μπορεί εγώ να είχα μείνει μετεξεταστέος στην Άλγεβρα αλλά στον Θανάση απ'τα Κάτω Πατήσια δεν είχε συμβεί τίποτα δυσάρεστο....
εκείνο το βράδυ πήρα τον Θανάση και πήγαμε και τα σπάσαμε,
είχε κερδίσει και η ομάδα που πίστευε ο περιπτεράς ότι ήμουνα.....
Τελικά είναι όμορφο πράγμα οι ψευδαισθήσεις
όσο διαρκούν....

ΜΑΘΑΙΝΕ ΟΤΙ ΠΗΔΙΩΜΑΣΤΕ ΠΛΑΚΩΣΑΝΕ ΚΙ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ.
Εκεί κάπου στη δεκαετία του 60 τότε που δεν είμασταν ρατσιστές
οι μάνες μας όταν δεν τρώγαμε το φαΐ μας μας έλεγαν
θα περάσει ο γύφτος να μας πάρει....
Τότε που καμιά φορά απ΄τις γειτονιές περνούσαν οι γύφτοι σέρνοντας μια μαϊμού η μια αρκούδα και με ένα ντέφι και αναγκάζανε τα ζωντανά να χορεύουν...
και να κάνουν το πώς χτενίζεται η Βουγιουκλάκη και πως βάφεται η Καρέζη.
Τότε δεν υπήρχαν οι φιλοζωικές οργανώσεις να κάνουν διαβήματα για την προστασία της αρκούδας και της μαϊμούς,ούτε κι εμείς είμασταν ρατσιστές,
ούτε και οι γύφτοι έμπαιναν στα πανεπιστήμια χωρίς εξετάσεις και στη βουλή με τους ψήφους μας...
Δεν ξέραμε τότε ότι η καταγωγή των γύφτων,των κατσίβελων,αθίγγανων,ρομά η όπως αλλιώς τους λένε ήταν από την Ινδία η την Αίγυπτο η το Πακιστάν,την Πελοπόννησο η την λοιπή Ελλάδα,
η μάνα μας συνέχιζε να μας απειλεί ότι και καλά δεν είμαστε δικά της παιδιά και μας πήρε απ' τους γύφτους.....
Ούτε ξέραμε γιατί η ομιλία τους ήταν κάπως περίεργη ίσως γιατί δεν πήγαμε στο φροντιστήριο να μάθουμε την σανσκριτική,
είπαμε τότε δεν είμασταν ρατσιστές.....
Και τα χρόνια πέρναγαν και εμείς αλλάξαμε αλλά οι γύφτοι ίδιοι έμειναν,
χαλιά και κιλίμια,πατάτες και καρπούζια και ασήμωσε καλέ κυρία να σου πω το μοίρα σου και το ριζικό σου,ασήμωσε καλά να με βάλεις στην βουλή να σε κοροϊδεύω και να σε κλέβω νόμιμα....
Και τα χρόνια πέρναγαν κι εμείς γινήκαμε ρατσιστές αλλά οι γύφτοι παρέμειναν οι ίδιοι,
δεν πλήρωναν ποτέ εφορία,δεν δήλωναν ποτέ τα εισοδήματά τους και συνεχίζουν να κλέβουν και να εξαπατούν όλους του υπόλοιπους....
Γύφτοι παντού στην ζωή μας,γύφτοι και στην βουλή....
Μας κλέβουν οι γύφτοι στην βουλή και εμείς συνεχίζουμε να τους ψηφίζουμε,
μας λένε ψέματα και εμάς μας αρέσει και χορεύομαι σαν τις αρκούδες και τις μαϊμούδες στον ρυθμό του ντεφιού που μας παίζουν οι γύφτοι που έχουν κατακλύσει τις ζωές μας δέκα χρόνια τώρα,
ίσως γιατί είμαστε ρατσιστές και θέλουμε εξιλέωση για αυτό.....
Τα παιδιά μας φεύγουν στα εξωτερικό για ένα κομμάτι ψωμί και τα κατηγορούν ότι είναι προδότες,
έχει γεμίσει η ζωή μας με δόσεις και ρυθμίσεις κι αν τολμήσουμε να γκρινιάξουμε μας απειλούν όπως τότε η μάνα μας ότι θα μας πουλήσουν στους Ευρωπαίους γύφτους....
Κινδυνεύουμε να χάσουμε τα σπίτια μας γιατί έχουμε κάνει το τραγικό λάθος να τα δηλώσουμε,
χάσαμε τις συντάξεις μας γιατί κάναμε το λάθος να δουλέψουμε 35 χρόνια,
πληρώνουμε ένα σκασμό φόρους και συνεχίζουμε να μη έχουμε υγεία και παιδεία που είναι αναγκαία για μια αξιοπρεπή ζωή....
Μάθαινε λοιπόν ότι πηδιόμαστε και πλάκωσαν στην ζωή μας οι παντός είδους γύφτοι
και το ωραίο είναι ότι συνεχίζουν να μιλούν σανσκριτικά για αυτό ίσως δεν τους καταλαβαίνουμε,
αλλά αυτό λίγη σημασία έχει,
μας καταλαβαίνουν αυτοί γι' αυτό και μας πηδάνε.
Καλή Κυριακή από έναν ρατσιστή της Σαλονίκης....


 
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: