ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙς ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ,ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΘΕΜΑΤΑ..ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙς,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΤΙς ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ Η ΙΔΙΑ..ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΔΩ ΑΠΟΦΕΥΓΩ-ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ,ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΩ ΣΚΟΠΙΜΟ-ΝΑ ΕΚΘΕΤΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΘΕΣΕΙΣ...



Τρίτη, 4 Ιουλίου 2017

ΚΙΡΚΗ ΚΑΙ ΤΗΛΕΓΟΝΙΑ ΣΤΟ 9αγραμμα

Γράφει ο Λεωνίδας Πατσουράκος    
 Η μεγάλη ιέρεια Κίρκη και η Τηλεγονία των εντυπώσεων στο 9γραμμα
Όταν οι επιστήμονες προσπάθησαν να προσδιορίσουν αν η γυναίκα που ήταν έγκυος σε γιο είχε προδιάθεση για ανδρικές ασθένειες, στη συνέχεια, διαπίστωσαν πως ο εγκέφαλος της απορροφά αρσενικό DNA…Φωτογραφία του Λεωνίδας Πατσουράκος.
Η μεγάλη ιέρεια Κίρκη και η Τηλεγονία των εντυπώσεων στο 9γραμμα
Από αυτήν την διαπίστωση προκύπτουν εξηγήσεις και συνέπειες σε θέματα κληρονομικότητας. Αυτό εξηγεί γιατί οι γυναίκες με υψηλό αριθμό επαφών παρουσιάζουν αρρενωπά γνωρίσματα, καθώς το εισαγόμενο αρσενικό γονιδίωμα επηρεάζει τον φαινότυπο τους εφόσον η γυναίκα απορροφά το ανδρικό Υ-χρωμόσωμα από το σπέρμα. Ένώ σαν συνέπεια η αθροιστική των ανδρικών χρωμοσωμάτων είναι μεγάλη στις μητέρες αρσενικών παιδιών που έχουν προβεί σε πολλούς γάμους. Καθώς με την τεκνοποίηση μονιμοποιείται η αλλαγή στο DNA τους
Η ιδέα δεν είναι καινούργια. Διατυπώθηκε το 1889 από τον Γάλλο βιολόγο και φιλόσοφο Felix Le Dantec στο έργο του επάνω στον «Νεο-Δαρβινισμό, την Ατομική εξέλιξη και την Κληρονομικότητα». Εκεί αναφέρει πολλά στοιχεία που αποδεικνύουν την τηλεγονία. (< μεταφορά κληρονομικών χαρακτηριστικών χωρίς άμεση επαφή)
Ο συγγραφέας έδωσε το παράδειγμα του θηλυκού χοίρου που συνευρέθηκε με αγριογούρουνο, με αποτέλεσμα να περάσει το χρώμα του πατέρα στον απόγονο. Όμως η έκπληξη ήλθε όταν το χρώμα του αγριογούρουνου κληρονομήθηκε στους απόγονους της επόμενης γενιάς παρότι ο πατέρας δεν ήταν πλέον το αγριογούρουνο αλλά ένας χοίρος.
Το ίδιο πείραμα επαναλήφθηκε με φοράδα και ζέβρα. Έτσι οι ραβδώσεις εμφανίστηκαν και διατηρήθηκαν στις επόμενες γενιές της φοράδας, παρότι ο πατέρας δεν ήταν πλέον Ζέβρα
Που σημαίνει πως άλλαξε μόνιμα το γονιδίωμα της μητέρας…
Αν και αυτές οι απόψεις είναι εύκολο να μελετηθούν και θα έπρεπε λογικά να υπάρχουν πολλές αντίστοιχες κοινωνιολογικές έρευνες επί των επιπολαίων γυναικών. Εν τούτοις δεν ενθαρρύνονται καθώς δείχνουν την αποσταθεροποίηση και εκφυλισμό των φυλετικών χαρακτηριστικών εξ αιτίας της πορνείας ανδρών γυναικών και των ομοφυλοφίλων μη εξαιρουμένων των γονιδιακών μαζικών ανταλλαγών…
Ο εκφυλισμός επέρχεται αναπόφευκτα καθώς πληθαίνουν οι πληροφορίες και τα τονικά κέντρα (οκτάβες) που καλείται να επεξεργαστεί το 9γραμμα (ο ηλιακός άγγελος). Το ίδιο συμβαίνει και στις μεταγγίσεις αίματος, πόσο μάλλον στις μεταμοσχεύσεις οργάνων...
Για τον ίδιο λόγο εκφυλίστηκε άλλωστε και η σύγχρονη μουσική... εξαιτίας της πορνείας των τονικών κέντρων !
Έτσι τώρα, η επιστημονική κοινότητα επιβεβαιώνει την εμμονή των κοινωνιών για χιλιάδες χρόνια στην ανάγκη της φυλετικής καθαρότητας και ειδικά των γυναικών...
Το χριστιανικό ευαγγέλιο κάνει συχνές αναφορές στο αλχημικό άλας, το απόσταγμα των χημικών καθιζήσεων που συγκεντρώνονται στην σεληνιακή κιβωτό: η μήτρα-δέλφαξ των σπερμάτων. Ο κατώτερος νοητικός κόσμος είναι μια φοράδα-συρταροθήκη σπερμάτων στην πλατωνική αφήγηση του δακτυλιδιού του Γύγη (βλ. Κένταυροι). Ενώ ο ανώτερος κόσμος παρουσιάζεται στην αποκάλυψη σαν ένα επτασφράγιστο βιβλίο. Η Α. Μπέιλι χρησιμοποιεί εναλλακτικά την εικόνα ενός λωτού και αντί για σελίδες ξεφυλίζει-ξεδιπλώνει τα γραμμένα πέταλα με τις ενσαρκώσεις στις προηγούμενες ρίζες φυλές. Σε κάθε περίπτωση το άλας καθαρίζεται ξανά και ξανά, πυρώνεται και αποστάζεται // solve et coagula//: «Εάν δε το άλας μωρανθή, εν τίνι αλισθήσεται... Υμείς εστε το άλας της γης... Υμείς εστε το φως του κόσμου». Επεκτείνει την αντίληψη της κληρονομικότητας πολύ πέραν των χονδροειδών σεξουαλικών συνευρέσεων και της μαζικής ανταλλαγής γονιδιακών πληροφοριών, στην ίδια την υπόσταση του φωτός.
Προτείνει δηλ την πυθαγόρεια άποψη πως οι μορφές είναι εκφράσεις του φωτός και η εμπειρία εδώ εμπλουτίζει ή καταστρέφει την ζωή του φωτός, (όπως επάνω έτσι και κάτω).
Η πρώτη πεπτική οκτάβα των γονιδιακών πληροφοριών στο 9γραμμα δέχεται την ώθηση ΣΟΚ από την είσοδο της αναπνοής. Η φύση του αναπνευστικού ΣΟΚ γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτή στα ερωτικά, καθώς η Αφροδίτη=συνείδηση (ΠΡανα) είναι ΠαΡούσα.
Η φυλετική αναπαραγωγή είναι η αναπνευστική Ταλάντωση της Μονάδας μας (ο Τάλας=Άτλας) στις 7 Ατλαντίδες Πλειάδες σε 4 υποπεδία ή στοιχεία. Η ταλάντωση καταπαύει στην παύση της αναπνοής οπόταν το γονιδιακό κύμα εισέρχεται στην κρίση=φωτισμό της οκτάβας της τηλεγονίας των εντυπώσεων...
Χρειαζεται λοιπόν να δείξουμε ιδιαίτερη προσοχή στις ευαγγελικές, ομηρικές αναφορές για τους αποδιοπομπαίους χοίρους-δέλφακες (μήτρες των σπερμάτων), δηλ. τους Ρούνους-Δελφούς της Κίρκης-Πυθίας…
Ο χοίρος ή δέλφαξ είναι το ζώο που παρουσιάζει τις μεγαλύτερες μεταμορφώσεις σε συνθήκες αιχμαλωσίας. Σε ελευθερία είναι αγριογούρουνο με τρίχωμα και καμπυλωτό ρύγχος, ενώ σε συνθήκες αιχμαλωσίας αποκτά άτριχο σώμα και ευθύ ρύγχος. Είναι επίσης το πολύ έξυπνο ζώο με την μεγαλύτερη πεπτική οκτάβα…
Το γεγονός της διπλής ονομασίας τους: χοίροι-δέλφακες δείχνει πως οι αρχαίοι θεωρούσαν τα τριεγκέφαλα θηλαστικά, ( δηλ. με ικανότητα παραστατικής νοητικής λειτουργίας), δελφίνια ως χοίρους της θάλασσας και πρώτους ιερείς του δελφικού Μαντείου. Καθώς ένας χοίρος όπως και ένας μαυροντυμένος ιερέας είναι ένας αποδιοπομπαίος άγγελος (βλ. Αζαζέλ), που φορτώνεται τις παραστάσεις-αμαρτίες των άλλων (βλ. το έθιμο της μαζικής δολοφονίας των δελφινιών στην Ιαπωνία). Έτσι στον εξορκισμό, που περιγράφει ο ευαγγελιστής, ο αιθερικός δαίμων (ένας ζωάνθρωπος Κένταυρος) εισέρχεται σε ένα κοπάδι χοίρων...
Φυσιογνωμικά μορφές δελφινιών συναντάς στο νομοθετικό ζώδιο του Τοξότη και χοίρων στο ζώδιο των " καθαρμάτων " δηλ. του Αιγόκερω. Στα δύο αυτά ζώδια ξεικινά ο Χειμών ή Άδης των ψυχικών κρίσεων. Τον Άδωνι φόνευσε κάπρος...
Ο κ Γκουρτζίεφ έλεγε πως τα ευαγγέλια είναι μια οργανωμένη σύνοψη κρίσιμων πληροφοριών από μια προκατακλυσμική επιστήμη πολλών δεκάδων χιλιάδων ετών στην Ατλαντίδα-Αίγυπτο, που διασώθηκε και διαδόθηκε στους ελληνιστικούς χρόνους με κέντρο την βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας.
Έτσι δεν μας κάνει εντύπωση πως η ομηρική Οδύσσεια συμπληρώνεται από την Τηλεγονία. Δηλ. την διήγηση για τον τραγικό θάνατο του Οδυσσέα από τον Τηλέγονο. (Τον υιό του Οδυσσέα με την μεγάλη ιέρεια-μάγισσα των μεταβολών του γονιδιώματος Κίρκη=κυκλική μήτρα ή ιερό χοίρο)…
Ο χοίρος είναι ένα από τα τρία ιερά ζώα του ελληνοβουδισμού, μαζί με το φίδι και τον αλέκτορα συμβολίζουν τον κυκλικό χρόνο ΑΒΡΑΞΑΣ-ΚΡΟΝΟ-ΙΑΩ ή Βάκχο-Ιεχωβά…
Θα τελειώσουμε με μια νύξη για το ταμπού των κοπράνων και του θανάτου, την ανθρωποφαγία και τον φόνο. Με τον πολιτισμό μας να απαγορεύει την ενασχόληση με την φιλοσοφική "θανατολαγνεία" ή ακόρεστη νοητική λαιμαργία της χαρούμενης γνώσης, παραμυθιάζοντας τον κόσμο για δήθεν διάκριση μεταξύ γνώσης και σοφίας !!!...
Εφόσον κινδυνεύει να μεταβληθεί άμεσα σε θρησκευτική κουλτούρα και να καταρρεύσει ο καταναλωτικός χαρακτήρας του, στην μαζική συνειδητοποίηση πως το γονιδίωμά μας αλλάζει αλαματωδώς με την βία των εισερχομένων εντυπώσεων, στα φαγητά-πληροφορίες που λαίμαργα θανατώνουμε και τρώμε, (βλ. την αγωνία για τα μεταλλαγμένα τρόφιμα και την κρεοφαγία).
Όπως και την καρμική συγγένεια που αποκτά ο θύτης με την οικογένεια του θύματος. Δηλ. το γεγονός πως ο θύτης φορτώνεται όλες τις καρμικές υποχρεώσεις του θύματος, είτε είναι άνθρωπος είτε είναι ζώο. Ενώ μια άλλη συνέπεια είναι η ευθύνη των Καθαρμάτων ή Διδασκάλων, δηλ. όλων όσων σπέρνουν καινά δαιμόνια καθώς φορτώνονται τις συνέπειες των νοητικών αλλαγών στην Πολιτεία-Ψυχή, όπως ο Σωκράτης...
Το θέμα των αλλαγών-ΣΟΚ στην οκτάβα των γονιδιακών πληροφοριών στο επίπεδο των εντυπώσεων η Α. Μπέιλι το εξετάζει στο πλάισιο της νοητικής πλάνης: η νόηση είναι είδος όρασης-πλάνης, (καθιερωμενης φυλετικής γνώσης) που κινδυνεύει άμεσα από διάδοση νέων γνώσεων έξω από το σύστημα που συντηρεί την πλάνη. Η πλάνη λοιπόν στο σπήλαιο της Κενταυρικής αύρας μας τερματίζεται με τον θάνατο των φυλάκων-νόμων-Κενταύρων καθώς αποκαλύπτονται αλλοι τελειότεροι νόμοι κατά την διάρκεια των ερωτικών φωτισμών...
https://www.facebook.com/lo.pats?fref=ts
Η Ανάρτηση αφιερώνεται στον Κωνσταντίνο-Αλέξανδρο
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: