ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙς ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ,ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΘΕΜΑΤΑ..ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙς,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΤΙς ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ Η ΙΔΙΑ..ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΔΩ ΑΠΟΦΕΥΓΩ-ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ,ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΩ ΣΚΟΠΙΜΟ-ΝΑ ΕΚΘΕΤΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΘΕΣΕΙΣ...



Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2014

Ο ΚΥΛΙΚΑΣ ΤΟΥ ΚΟΔΡΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ ΤΟΥ ΜΝΗΜΕΙΟΥ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ

Απόσπασμα από κειμενο του Βασιλη Λυκιαρδοπουλου και το βιβλίο του  "ΚΩΔΙΚΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΘΑΝΑΤΩΝ"B
Αμφιπολη
ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΘΕΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Ο κύλικας του Κόδρου και η περίμετρος του μνημειου της Αμφίπολης
Η άγνωστη τεχνοτροπία παρουσιάζεται ,για πρώτη φορά ,στο έργο του Κόδρου, η πυθία και ο Αιγεύς.
Ο Κόδρος είναι ζωγράφος του 5ου αιώνα, ο κύλικας του είναι έργο του 440-430 π.χ.
Στον κύλικα παρατηρούμε μια συνειδητή , όπως αποδεικνύεται σήμερα με τον αποσυμβολισμο του, σχεδιαστική «ανωμαλία» .
Ο Μαίανδρος του κύλικα, αν είχε σχεδιαστεί «σωστά», θα έπρεπε να χωρέσει 12 θέσεις από τρεις Μαιάνδρους η κάθε θέση.
Στο έργο του Κόδρου, όμως, έχει 11 θέσεις με τρεις Μαιάνδρους σε κάθε θέση και μια θέση με δυο μαιάνδρους.
Ο σύγχρονος σχεδιαστής του έργου, αναγνωρίζοντας σφάλμα στον Κόδρο, στο αντίγραφο που δημιουργεί, ζωγραφίζει τον κύλικα με τρεις μαιάνδρους σε κάθε μια από τις δώδεκα θέσεις , όπως μπορεί να δει ο καθένας από εμάς στο διαδίκτυο, αποκαθιστώντας το «σφάλμα» του Κόδρου στην σύγχρονη εκδοχή του.
Έκανε ο ζωγράφος Κόδρος τέτοιο πελώριο σφάλμα, η μήπως συμβαίνει κάτι άλλο ;;;
Ο από-συμβολισμός του κύλικα μας βεβαιώνει πως ο Κόδρος ανήκει στους φωτισμένους άνδρες του παρελθόντος [Μεντης - Πιστοξενος κ.α.], που με τα έργα τους προσπάθησαν να βοηθήσουν την σημερινή ανθρώπινη κοινωνία.
Την κοινωνία του D.N.A. , του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου, των διαστημικών σταθμών και της διάσπασης του ατόμου.
Τι σχεση μπορεί να έχει όμως ο κύλικας του Κόδρου με την συνειδητή σχεδιαστική «ανωμαλία», με το κυκλικό μνημείο της Αμφίπολης ;;;
Η μεγαλιθική μαρμάρινη περίμετρος του μνημειου της Αμφίπολης, είναι σχεδιασμένη με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, σχεδόν ένα αιώνα αργότερα.
Η περίμετρος μήκους 497 μέτρων, χωρίζεται σε 15 θέσεις των 33 μέτρων η κάθε μια και μια θέση με δυο [2] μέτρα [ 15 Χ 33 = 495 + 2 = 497]
Έχουμε,δηλαδή ,τον αριθμό δυο [2] να απομονώνεται συνειδητά από το υπόλοιπο έργο, που είναι επικεντρωμένο στην ανάδειξη του αριθμού 33.
Πράγματι 11 θέσεις με τρεις [3] μαιάνδρους του [69] σε κάθε θέση μας δίνουν τον αριθμό 33.
Και 15 θέσεις με 33 μέτρα η κάθε μια αναδεικνύει τον αριθμό 15 φορές .
Στην περίπτωση του κύλικα η δωδέκατη θέση με τους δυο μαιάνδρους μας ενημερώνει για την διπλή υπόσταση του ανθρώπου με τα 3+3 δις «γράμματα» στον γενετικό του κωδικα
Επίσης καθώς ο κύλικας παραπέμπει σε κύτταρο μας ενημερώνει πως αν αποκτήσουμε την δυνατότητα μπορούμε να εισέρθουμε στο κύτταρο και να το ερευνήσουμε
Έτσι και έγινε μόλις αποκτήσαμε τα πρώτα νάνο-εργαλεία και σήμερα είναι ρουτίνα.
Στην περίπτωση της περιμέτρου της Αμφίπολης μας ενημερώνει για την διπλή υπόσταση των [16] ανθρώπων με τον γενετικό κωδικα με τα 3+3 δις «γράμματα» που είναι ενταφιασμένοι στο μνημείο
Η πρόσθετη ερμηνεία είναι πως το μνημείο έχει μόνο μια είσοδο. Αυτή πού αναδεικνύεται η διπλή υπόσταση του ανθρωπινου γενους [είσοδος των σφιγγών].
Ως γνωστό, πέρα από ότι «επίσημα» πιστεύεται για τις σφίγγες, αυτές το μόνο που κωδικοποιημένα αντιπροσωπεύουν, όπου και αν βρεθούν ,είναι η διπλή υπόσταση του Γήινου άνδρα [ζώο-θεόςς]
Η μοναδική είσοδος προϋποθέτει πως μέσα από την παρούσα ανασκαφή πρέπει να βρούμε τον δρόμο για τις υπόλοιπες κρύπτες. Άρα , η κάτι μας ξέφυγε στην ανασκαφή , η κάτι μας κρύβουν οι ανασκαφείς.
Η αποκάλυψη των 16 ενταφιασμένων ενσαρκώσεων της Αθηνάς σε ένα μεγαλιθικό έργο, κατασκευασμένο την εποχή της τελευταίας ενσαρκώσεως της ως Αλέξανδρος, μας οδηγεί ενστικτωδώς και στο 16ακτινο αστέρι της Βεργίνας που βρέθηκε στον τάφο του Φιλίππου.
Που βρίσκονται οι κρύπτες των υπόλοιπων 15 ενταφιασμένων στο μνημείο;;;
Το μηκος των τριών ανασκαφέντων θαλάμων μας δίνει μια ιδέα .Το μηκος τους είναι 16,5μ [6μ+6μ+4,5μ = 16,5μ]
Το 16,5 μ είναι το μισό των 33μ .
Άρα μετρώντας 16,5μ αριστερά και δεξιά από το κέντρο της εισόδου που αποκαλύφθηκε θα βρούμε τα κέντρα των δυο από τις 15 επιφάνειες των 33μ
Με τον ίδιο τρόπο θα βρούμε και τις 15 κρύπτες που υπάρχουν στο μνημείο
Ο κατασκευαστής της περιμέτρου μας ενημερώνει πως έχουμε 16 διαφορετικούς εξωγήινους γενετικούς κώδικες να προσλάβουμε όποια πληροφορία επιθυμούμε σε θέσεις –κρύπτες διαρρυθμισμένες όπως οι 16 ακτίνες του αστεριού της Βεργίνας
Στο κέντρο αυτού του μνημειου πρέπει να υπάρχει ο ΔΙΑΣ - Αθηνά η κάτι που τους συμβολίζει.
ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΥΛΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΔΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ «ΑΝΩΜΑΛΙΑ»
Υπάρχουν λοιπόν φωτισμένοι εξωγήινοι άνδρες στο παρελθόν μας, όπως σαφέστατα αναφέρει ο Όμηρος στο στίχο α355 της Οδύσσειας ,που είναι σταλμένοι από την Αθηνά για να στείλουν στο μέλλον ,σε εμάς σήμερα, πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν να καταλάβουμε την αλήθεια και να σωθούμε.
Ένας από αυτούς τους εξωγήινους φωτισμένους άνδρες υπήρξε και ο Κόδρος τον 5ο αιώνα π.χ.
Ο 5ος αιώνας είναι ο χρυσός αιώνας του Περικλέους , όλα δείχνουν πως πλήθος φωτισμένων ανδρών Κόδρος –Πιστοξενος και πιθανόν θεά Αθηνά βοήθησαν για την ανάδειξη της Αθήνας, την συγκεκριμένη εποχή.
Το θέμα με τους Κόδρο και Πιστοξενο είναι πως τα έργα τους έχουν σαν αποδέκτες κάποιους άλλους στο μέλλον και όχι τους συγχρόνους τους.
Πως προκύπτει αυτό ;;;
Αμφιπολη  26/11/2014

ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ  ΘΕΙΚΗ  ΠΑΡΟΥΣΙΑ  ΣΥΝΕΧΕΙΑ 

Ο κύλικας του Κόδρου και η περίμετρος του μνημειου της Αμφίπολης

Η  άγνωστη τεχνοτροπία παρουσιάζεται ,για πρώτη φορά ,στο έργο  του Κόδρου,  η πυθία και ο Αιγεύς.
Ο Κόδρος είναι ζωγράφος του 5ου αιώνα,  ο κύλικας του είναι έργο του 440-430 π.χ.
Στον κύλικα παρατηρούμε μια συνειδητή , όπως αποδεικνύεται σήμερα με τον αποσυμβολισμο του,  σχεδιαστική  «ανωμαλία» .
Ο Μαίανδρος του κύλικα, αν είχε σχεδιαστεί  «σωστά», θα έπρεπε να χωρέσει 12 θέσεις  από τρεις Μαιάνδρους η κάθε θέση. 
 Στο έργο του Κόδρου, όμως,  έχει 11 θέσεις με τρεις Μαιάνδρους σε κάθε θέση και μια θέση με δυο μαιάνδρους.
Ο σύγχρονος σχεδιαστής του έργου, αναγνωρίζοντας σφάλμα στον Κόδρο, στο αντίγραφο που δημιουργεί, ζωγραφίζει τον κύλικα με τρεις μαιάνδρους σε κάθε μια από τις δώδεκα θέσεις , όπως μπορεί να δει ο καθένας από εμάς  στο διαδίκτυο,  αποκαθιστώντας το «σφάλμα» του Κόδρου στην σύγχρονη εκδοχή του.
Έκανε ο ζωγράφος Κόδρος τέτοιο πελώριο σφάλμα, η μήπως συμβαίνει κάτι άλλο ;;;
Ο από-συμβολισμός του κύλικα μας βεβαιώνει πως ο Κόδρος ανήκει στους φωτισμένους άνδρες του παρελθόντος  [Μεντης - Πιστοξενος κ.α.], που με τα έργα τους προσπάθησαν να βοηθήσουν την σημερινή ανθρώπινη κοινωνία. 
 Την κοινωνία του   D.N.A. , του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου, των διαστημικών σταθμών και της διάσπασης του ατόμου. 
Τι σχεση μπορεί να έχει όμως ο κύλικας του Κόδρου με την συνειδητή σχεδιαστική «ανωμαλία», με το κυκλικό μνημείο της Αμφίπολης ;;;
Η μεγαλιθική μαρμάρινη περίμετρος του μνημειου της Αμφίπολης, είναι σχεδιασμένη με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό, σχεδόν ένα αιώνα αργότερα.
Η περίμετρος μήκους 497 μέτρων, χωρίζεται σε 15 θέσεις των 33 μέτρων η κάθε μια και μια θέση με δυο [2] μέτρα [ 15 Χ 33 = 495 + 2 = 497] 
Έχουμε,δηλαδή ,τον αριθμό δυο [2]  να απομονώνεται  συνειδητά  από το υπόλοιπο έργο,  που είναι επικεντρωμένο στην ανάδειξη του αριθμού 33. 
Πράγματι  11 θέσεις με τρεις [3]  μαιάνδρους του [69] σε κάθε θέση μας δίνουν τον αριθμό 33. 
Και 15 θέσεις με 33 μέτρα η κάθε μια αναδεικνύει τον αριθμό  15 φορές .
Στην περίπτωση του κύλικα η δωδέκατη θέση με τους δυο μαιάνδρους μας ενημερώνει για την διπλή υπόσταση του ανθρώπου με τα 3+3 δις «γράμματα» στον  γενετικό του κωδικα 
Επίσης καθώς ο κύλικας παραπέμπει σε κύτταρο  μας ενημερώνει πως αν αποκτήσουμε την δυνατότητα μπορούμε να εισέρθουμε στο κύτταρο και να το ερευνήσουμε 
Έτσι και έγινε μόλις αποκτήσαμε τα πρώτα νάνο-εργαλεία και σήμερα είναι ρουτίνα. 
Στην περίπτωση της περιμέτρου της  Αμφίπολης  μας ενημερώνει για την διπλή υπόσταση των [16] ανθρώπων  με τον γενετικό κωδικα με τα 3+3  δις «γράμματα»  που είναι ενταφιασμένοι στο μνημείο 
 Η πρόσθετη ερμηνεία είναι πως το μνημείο έχει μόνο μια είσοδο. Αυτή  πού αναδεικνύεται η διπλή υπόσταση του ανθρωπινου γενους [είσοδος των σφιγγών]. 
Ως γνωστό, πέρα από  ότι «επίσημα» πιστεύεται για τις σφίγγες, αυτές το μόνο που κωδικοποιημένα αντιπροσωπεύουν, όπου και αν βρεθούν ,είναι η  διπλή υπόσταση του Γήινου άνδρα  [ζώο-θεόςς]
Η μοναδική είσοδος προϋποθέτει πως μέσα από την παρούσα ανασκαφή πρέπει να βρούμε τον δρόμο για τις υπόλοιπες κρύπτες. Άρα , η κάτι μας ξέφυγε στην ανασκαφή , η  κάτι μας κρύβουν οι ανασκαφείς.
Η αποκάλυψη των 16 ενταφιασμένων ενσαρκώσεων της Αθηνάς σε ένα μεγαλιθικό έργο, κατασκευασμένο την εποχή της τελευταίας ενσαρκώσεως της ως Αλέξανδρος, μας οδηγεί ενστικτωδώς και στο 16ακτινο αστέρι της Βεργίνας που βρέθηκε στον τάφο του Φιλίππου.
Που βρίσκονται οι κρύπτες των υπόλοιπων 15 ενταφιασμένων στο μνημείο;;;
Το μηκος των τριών ανασκαφέντων θαλάμων μας δίνει μια ιδέα .Το μηκος τους είναι 16,5μ [6μ+6μ+4,5μ = 16,5μ]
Το 16,5 μ είναι το μισό των 33μ .
Άρα μετρώντας 16,5μ αριστερά και δεξιά από το κέντρο της εισόδου που αποκαλύφθηκε θα βρούμε τα κέντρα των δυο από τις 15 επιφάνειες των 33μ 
Με τον ίδιο τρόπο θα βρούμε και τις 15 κρύπτες που υπάρχουν στο μνημείο
Ο κατασκευαστής της περιμέτρου μας ενημερώνει  πως έχουμε 16 διαφορετικούς εξωγήινους  γενετικούς κώδικες να προσλάβουμε  όποια  πληροφορία επιθυμούμε  σε θέσεις –κρύπτες  διαρρυθμισμένες όπως οι 16 ακτίνες του αστεριού της Βεργίνας  
Στο κέντρο αυτού του μνημειου πρέπει να υπάρχει ο ΔΙΑΣ - Αθηνά  η κάτι που τους  συμβολίζει.

ΑΠΟΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ  ΤΟΥ ΚΥΛΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΔΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ «ΑΝΩΜΑΛΙΑ»

Υπάρχουν λοιπόν φωτισμένοι εξωγήινοι  άνδρες στο παρελθόν μας, όπως σαφέστατα αναφέρει ο Όμηρος στο στίχο α355 της Οδύσσειας ,που είναι σταλμένοι από την Αθηνά για να στείλουν στο μέλλον ,σε εμάς σήμερα, πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν να καταλάβουμε την αλήθεια και να σωθούμε.
Ένας από αυτούς τους εξωγήινους φωτισμένους άνδρες υπήρξε και ο Κόδρος τον 5ο αιώνα π.χ.
Ο  5ος αιώνας είναι ο χρυσός αιώνας του Περικλέους , όλα δείχνουν πως πλήθος φωτισμένων ανδρών  Κόδρος –Πιστοξενος και πιθανόν θεά Αθηνά βοήθησαν για την ανάδειξη της Αθήνας, την συγκεκριμένη εποχή. 
Το θέμα με τους Κόδρο και Πιστοξενο είναι πως τα έργα τους έχουν σαν αποδέκτες κάποιους άλλους στο μέλλον και όχι τους συγχρόνους τους. 
Πως προκύπτει αυτό ;;;
Προκύπτει από τις επιστημονικές πληροφορίες που περιέχουν τα έργα τους. 
Όπως;;;
Πληροφορίες για τον γενετικό μας κωδικα που εμείς αποκτήσαμε με την χρήση του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου Είδαμε το εσωτερικό του κυττάρου και μετρήσαμε τις χημικές ενώσεις της ΕΕ [2000 μ.χ.]
Οι άνθρωποι του 5ου π.χ. αιώνα δεν ήταν σε θέση να γνωρίζουν τέτοιες πληροφορίες.

 ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΔΡΟΥ.

11Χ3 = 33 μαίανδροι δηλαδή ο αριθμός των χημικών ενώσεων σε κάθε έλικα του γενετικού μας κωδικα [3+3 δις]
Και μια θέση με διπλό  μαίανδρο   1Χ2 που συμβολίζει την διπλή υπόσταση μας .
Οι 11 μαίανδροι , που χωρίζονται από τα τετραγωνάκια με τις πέντε βουλές, είναι μαίανδροι του 3 του  6 και του 9. Αμέσως μας οδηγούν στη σειρά ακεραίων του 3 που αποδίδει τον χρυσό αριθμό φ= 1,618, το ίδιο όπως και στην περίπτωση της Αμφίπολης των Μυκηνών και της Οδύσσειας.
 Το 69 και 96 μας φανερώνουν ένα ακόμη χαρακτηριστικό γνώρισμα του μορίου η διπλή  έλικα είναι αμφίδρομη.
Ο αριθμός 33 που προκύπτει  μας δίνει  τον αριθμό των «γραμμάτων» σε κάθε έλικα και την απόσταση που τα χωρίζει 3,3 angstroms = μονάδα μέτρησης νάνο-αποστάσεων .
Το 11 φανερώνει οπτικά την διπλή έλικα [οπτικά δοκάρια].
Τα δώδεκα [Ε] δηλώνουν  τον κατασκευαστή [Ελληνική Έλικα] Προκύπτουν από τα τετραγωνάκια με τις πέντε [5 = Ε] βούλες. 
Ο αριθμός [2] την διπλή έλικα και την διπλή μας υπόσταση .
Έχουμε παρουσία τριών χρωμάτων  [μαύρο-λευκό-και ερυθρό] που παραπέμπουν στα ιερά χρώματα και  στον Ομηρικό διαλογισμό.
Έχουμε την παρουσία των τριών νέων μυαλών μας στην εικόνα. 
Πυθία = τα εγκεφαλικά κύτταρα του δεξιού η ΕΕ. 
Αιγέας = το αριστερό μυαλό που ζητά και παίρνει πληροφόρηση -ιερή παιδεία από το δεξί.
Ο λευκός ιστός = το Μεσολόβιο.
Η πυθία κάθεται σε τρίποδο [τριαδικός θεός] και κράτα στα χέρια της δάφνη με επτά [7] φύλλα.
 Η κιθάρα του Απόλλωνα στο έργο του Πιστοξενου έχει [7] χορδές με το ίδιο σκεπτικό. 
Επτά δίπλες δημιουργεί και το φόρεμα της Καρυάτιδας  στην Αμφίπολη στο κέντρο  κάτω από τα στήθη  της.
Το επτά είναι το γονιδιωμα αγγελιοφόρος [mRNA] αυτό που μεταφέρει την ιερή παιδεία από τον πυρήνα του κυττάρου στη συνείδηση  μας.
Τα πόδια τους μας φανερώνουν πως ξεπέρασαν το εμπόδιο του Μεσολόβιου και έχει γίνει επαφή .Ο Αιγέας διαλογίζεται και αφού είναι βασιλέας –άνδρας –ηρωας η επαφή  με τον θεό μέσα του είναι επιτυχημένη.
Το στρόγγυλο πινάκιο στα δεξιά της έχει [8] ακτίνες . Όπως το κηρύκειο του Ερμή στο ψηφιδωτό της Αμφίπολης,  είναι το σήμα κατατεθέν του γενετικού μας κωδικα όταν τον βλέπουμε σε φωτογραφία.
Η πυθία είναι η [Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα = 612[9]= Ζευς. Ο ΔΙΑΣ μέσα μας.

Τι δεν καταλαβαίνεις Έλληνα ;;;

Προκύπτει από τις επιστημονικές πληροφορίες που περιέχουν τα έργα τους.
Όπως;;;
Πληροφορίες για τον γενετικό μας κωδικα που εμείς αποκτήσαμε με την χρήση του ηλεκτρονικού μικροσκοπίου Είδαμε το εσωτερικό του κυττάρου και μετρήσαμε τις χημικές ενώσεις της ΕΕ [2000 μ.χ.]
Οι άνθρωποι του 5ου π.χ. αιώνα δεν ήταν σε θέση να γνωρίζουν τέτοιες πληροφορίες.
ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΥ ΚΟΔΡΟΥ.
11Χ3 = 33 μαίανδροι δηλαδή ο αριθμός των χημικών ενώσεων σε κάθε έλικα του γενετικού μας κωδικα [3+3 δις]
Και μια θέση με διπλό μαίανδρο 1Χ2 που συμβολίζει την διπλή υπόσταση μας .
Οι 11 μαίανδροι , που χωρίζονται από τα τετραγωνάκια με τις πέντε βουλές, είναι μαίανδροι του 3 του 6 και του 9. Αμέσως μας οδηγούν στη σειρά ακεραίων του 3 που αποδίδει τον χρυσό αριθμό φ= 1,618, το ίδιο όπως και στην περίπτωση της Αμφίπολης των Μυκηνών και της Οδύσσειας.
Το 69 και 96 μας φανερώνουν ένα ακόμη χαρακτηριστικό γνώρισμα του μορίου η διπλή έλικα είναι αμφίδρομη.
Ο αριθμός 33 που προκύπτει μας δίνει τον αριθμό των «γραμμάτων» σε κάθε έλικα και την απόσταση που τα χωρίζει 3,3 angstroms = μονάδα μέτρησης νάνο-αποστάσεων .
Το 11 φανερώνει οπτικά την διπλή έλικα [οπτικά δοκάρια].
Τα δώδεκα [Ε] δηλώνουν τον κατασκευαστή [Ελληνική Έλικα] Προκύπτουν από τα τετραγωνάκια με τις πέντε [5 = Ε] βούλες.
Ο αριθμός [2] την διπλή έλικα και την διπλή μας υπόσταση .
Έχουμε παρουσία τριών χρωμάτων [μαύρο-λευκό-και ερυθρό] που παραπέμπουν στα ιερά χρώματα και στον Ομηρικό διαλογισμό.
Έχουμε την παρουσία των τριών νέων μυαλών μας στην εικόνα.
Πυθία = τα εγκεφαλικά κύτταρα του δεξιού η ΕΕ.
Αιγέας = το αριστερό μυαλό που ζητά και παίρνει πληροφόρηση -ιερή παιδεία από το δεξί.
Ο λευκός ιστός = το Μεσολόβιο.
Η πυθία κάθεται σε τρίποδο [τριαδικός θεός] και κράτα στα χέρια της δάφνη με επτά [7] φύλλα.
Η κιθάρα του Απόλλωνα στο έργο του Πιστοξενου έχει [7] χορδές με το ίδιο σκεπτικό.
Επτά δίπλες δημιουργεί και το φόρεμα της Καρυάτιδας στην Αμφίπολη στο κέντρο κάτω από τα στήθη της.
Το επτά είναι το γονιδιωμα αγγελιοφόρος [mRNA] αυτό που μεταφέρει την ιερή παιδεία από τον πυρήνα του κυττάρου στη συνείδηση μας.
Τα πόδια τους μας φανερώνουν πως ξεπέρασαν το εμπόδιο του Μεσολόβιου και έχει γίνει επαφή .Ο Αιγέας διαλογίζεται και αφού είναι βασιλέας –άνδρας –ηρωας η επαφή με τον θεό μέσα του είναι επιτυχημένη.
Το στρόγγυλο πινάκιο στα δεξιά της έχει [8] ακτίνες . Όπως το κηρύκειο του Ερμή στο ψηφιδωτό της Αμφίπολης, είναι το σήμα κατατεθέν του γενετικού μας κωδικα όταν τον βλέπουμε σε φωτογραφία.
Η πυθία είναι η [Ελληνική διπλή βίο-νάνο-έλικα = 612[9]= Ζευς. Ο ΔΙΑΣ μέσα μας.
Τι δεν καταλαβαίνεις Έλληνα ;;;"Basil Lykiardopoulos
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: