ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2025

ΕΛΤΑ και ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ:



 ΝΙΚΟΣ ΚΟΥΙΡΟΥΚΙΔΗΣ

ΕΛΤΑ και ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ:
-- Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ΔΕΝ ανήκουν στο Ελληνικό δημόσιο. Το 100% των μετοχών τους, είναι ιδιοκτησία του Υπερταμείου, δηλαδή στα χέρια (στις τσέπες καλύτερα) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και των δανειστών.
-- Το ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ είναι μια σύμβαση 99 ετών, αποικιακού μεσαίωνα, χειρότερου αυτών των περασμένων αιώνων των Βρετανών, των Βέλγων και των Ισπανών, στις αποικίες τους.
-- Οι διορισμένες από την ΕΕ διοικήσεις του, εξασφάλισαν από το πρόθυμο πολιτικό προσωπικό (κάθε πολιτικού αυτοπροσδιορισμού) ασυλία και λειτουργούν χωρίς να δίνουν λογαριασμό σε κανέναν.
-- Το ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟ έχει στην κατοχή του, όλη την κινητή και ακίνητη δημόσια περιουσία, ενώ τα τεράστια ποσά που εισπράττει από το ξεπούλημα, από μερίσματα, από ενοίκια κτλ, πηγαίνουν ΟΛΑ, σε ειδικό λογαριασμό για την εξυπηρέτηση του Δημόσιου Χρέους. Στα δημόσια ταμεία, δεν μπαίνει ούτε ένα ευρώ!
-- Τα 200 και πλέον καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν,κυρίως σε νησιά και περιφέρεια,
- ερημοποιώντας ακόμη περισσότερο την ύπαιθρο, έχουν κατά την εταιρεία "ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα". Δεν φέρνουν κέρδη δηλαδή! Και επειδή τα κέρδη είναι το ζητούμενο (πέρα από νόμους και κοινωνικά κόστη), το Υπερταμείο "εξετάζει ήδη συνεργασίες με ιδιώτες που θα δηλώσουν ενδιαφέρον για την λειτουργία σημείων εξυπηρέτησης"!! Πόσο πιο φανερά να το πουν!
-- Ο αγώνας για να παραμείνουν ανοιχτά τα καταστήματα των ΕΛΤΑ, δεν μπορεί να μην περνά μέσα από το συνολικό αίτημα του λαού, για κατάργηση του ΥΠΕΡΤΑΜΕΙΟΥ, για ακύρωση όλων των συμβάσεων που υπέγραψε, για επαναφορά όλης της δημόσιας περιουσίας, χωρίς αποζημίωση των σημερινών μετοχών, για ποινική δίωξη όσων συμμετείχαν σ' αυτήν την ληστεία σε βάρος του λαού!
-- Να σας θυμίσω, πως στις λεηλασίες του δημόσιου πλούτου σε όφελος των ιδιωτών (ενδεικτική του μίσους που έχουνε για τον δημόσιο χώρο), είναι και η εγκληματική απόφαση για το κλείσιμο της ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ τον Αύγουστο του 2012, όπου τα τεράστια αποθεματικά της, χαρίστηκαν (στην κυριολεξία χαρίστηκαν) στην Τράπεζα Πειραιώς, όπως και απόφαση για το κλείσιμο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, χάρισμα κι αυτό στην EUROBANK. Πολιτικό προσωπικό τότε, ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και ο Κουβέλης.
Υπουργός οικονομικών, το αστέρι της διαπλοκής Γιάννης Στουρνάρας, ο οποίος όχι μόνον δεν πήγε φυλακή, αλλά παίζει σήμερα τον ρόλο του κορυφαίου τραπεζίτη.
*********
"Καλοκαίρι 2015
Ολοι θυμούνται την 17ωρη "διαπραγμάτευση" του Αλέξη Τσίπρα με τους ευρωπαίους ηγέτες... τον "έρπη" που έβγαλε από την ανάληψη πλήθους υποχρεώσεων για να μην "εκτροχιαστει" η χώρα...
Απότοκο εκείνης της διαπραγμάτευσης ήταν και η δημιουργία του Υπερταμείου, στη δικαιοδοσία του οποίου
υπήχθη για 99 χρόνια ολόκληρη η δημόσια περιουσία ως εθνική εγγύηση για την αποπληρωμή του χρέους
Στο Υπερταμείο εντάχθηκαν 17 μεγάλες, υπό κρατικό έλεγχο, δημόσιες επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων της ΔΕΗ, της ΕΥΔΑΠ, της ΕΥΑΘ, του ΤΑΙΠΕΔ,
στο οποίο ανήκουν λιμάνια, αεροδρόμια και άλλα περιουσιακά στοιχεία του κράτους, της ΕΤΑΔ
που έχει στην ευθύνη της περίπου 80.000 ακίνητα και εκτάσεις του Δημοσίου,
των ΕΛΤΑ,
των αστικών συγκοινωνιών, της Διωρυγας Κορίνθου,
ακόμη και των δημόσιων αλυκών για να θυμίζουν την προηγούμενη πτώχευση του 1893.
Στόχος δε ήταν το Υπερταμείο να αναλάβει τη διαχείριση των "ελλειμματικών" κατά βάση δημοσίων επιχειρήσεων,
να τις "εξυγιάνει" , να τις "αναπτύξει", να τις ιδιωτικοποιήσει/ξεπουλήσει και απο τα κέρδη,
ένα μέρος
να κατατίθεται για την αποπληρωμή του χρέους
και το υπόλοιπο
να δεσμεύεται εν είδει εγγύησης σε έναν λογαριασμό
στην Τράπεζα της Ελλάδος
Μνημονιακη υποχρέωση λοιπόν ο "εξορθολογισμος" των ΕΛΤΑ
Ο "ξαφνικός θάνατος των ΕΛΤΑ"
Και σήμερα όλοι αυτοί
που ψήφησαν μνημόνια έχουν βγει στα κάγκελα και σκουζουν
Καλούν λέει τον πρόεδρο του Υπερταμείου στην επιτροπή της Βουλής
να τους "ενημερώσει"... για το "ξαφνικό" που μας βρήκε
Ρε αστοδιαολο αδιάντροποι, πουλημένα τομάρια, απατεώνες
Το Υπερταμείο ελέγχεται από Εποπτικό Συμβούλιο,
στο οποίο μετέχουν τρεις ξένοι που επιλέγονται από τον ESM και τέσσερις δικοί μας
Και είναι αυτό
που επιλέγει τη διοίκηση του Υπερταμείου με ειδική πλειοψηφία
τεσσάρων συν μιας ψήφου,
η οποία πρέπει ΑΠΑΡΑΙΤΉΤΩΣ
να προέρχεται από ένα εκ των ξένων μελών του Εποπτικού Συμβουλίου...."
@Αντζελα Πετσατωδη


ΕΛΤΑ: Η απάντηση της εταιρείας για τις αντιδράσεις στο λουκέτο σε 204 ταχυδρομεία

Η εταιρεία σημειώνει πως στις περιοχές όπου δεν θα υπάρχει φυσικό κατάστημα, οι υπηρεσίες θα συνεχίσουν να παρέχονται «μέσω του δικτύου διανομής, των κινητών μονάδων και των συνεργαζόμενων σημείων»

Ανακοίνωση για το άμεσο κλείσιμο 204 υποκαταστημάτων εξέδωσαν τα ΕΛΤΑ, με φόντο τις αντιδράσεις δημοτικών αρχών σε περιοχές της επαρχίας. 

Μεταξύ άλλων η εταιρεία σημειώνει πως στις περιοχές όπου δεν θα υπάρχει φυσικό κατάστημα, οι υπηρεσίες θα συνεχίσουν να παρέχονται «μέσω του δικτύου διανομής, των κινητών μονάδων και των συνεργαζόμενων σημείων».

Προσθέτει δε πως η συναλλακτική δραστηριότητα στα καταστήματα συνεισφέρει λιγότερο από 10% των εσόδων, αλλά αναλώνει πάνω από το 50% των εξόδων,

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Οπως σημειώνεται, η αναστολή λειτουργίας καταστημάτων «με ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα, με την οποία ολοκληρώνεται ο εξορθολογισμός του δικτύου των ΕΛΤΑ, εξασφαλίζει τη βιωσιμότητα συνολικά των Ελληνικών Ταχυδρομείων, τα οποία επενδύουν σε νέες υπηρεσίες, στην τεχνολογική αναβάθμιση και καλύτερες συνθήκες για εργαζόμενους και πελάτες».

Σύμφωνα με την ετιαρεία, πλέον η συναλλακτική δραστηριότητα στα καταστήματα συνεισφέρει λιγότερο από 10% των εσόδων, αλλά αναλώνει πάνω από το 50% των εξόδων, «κατασπαταλώντας δυνατότητες επένδυσης, ανάπτυξης και το αποτέλεσμα από τις άλλες υγιώς αναπτυσσόμενες δραστηριότητες, όπως courier, ανάπτυξη ecommerce, υποστήριξη επιχειρήσεων, κ.α».

Τα ΕΛΤΑ σημειώνουν πως «οι ταχυδρομικές υπηρεσίες παρέχονται αδιάλειπτα σε κάθε περιοχή της χώρας, ανεξάρτητα από τη λειτουργία φυσικού καταστήματος, μέσα από 1.400 ταχυδρόμους, 500 συνεργάτες, 400 πράκτορες couriers και αγροτικούς διανομείς, σε εκατοντάδες συνεργαζόμενα σημεία και με χρήση σύγχρονων εργαλείων. Ετσι διασφαλίζεται ότι η περιφέρεια θα εξυπηρετείται με πιο ευέλικτα και αποτελεσματικά.

Τα ΕΛΤΑ, που από το 2017 ανήκουν στο Υπερταμείο, παραμένουν πιστά δεσμευμένα στην υποχρέωση για καθολική παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών ακόμα και στα πιο απομακρυσμένα σημεία της χώρας και αυτό θα συνεχίσουν να πράττουν. Για 198 χρόνια, το πρόσωπο του ταχυδρόμου αποτελεί σημείο αναφοράς σε κάθε γωνιά της Ελλάδας και παραμένει στο επίκεντρο της νέας εποχής των ΕΛΤΑ – με σύγχρονα μέσα, νέο εξοπλισμό και υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών.

Οι περισσότεροι ταχυδρόμοι και συνεργάτες είναι εξοπλισμένοι με ψηφιακά μέσα ενώ οι αγροτικοί διανομείς, όπως και οι ψηφιακοί ταχυδρόμοι, μοναδικό προτέρημα των ΕΛΤΑ σε όλη την Ελλάδα, διαθέτουν εξοπλισμό που τους επιτρέπει να παρέχουν πλήθος υπηρεσιών στους πελάτες χωρίς να απαιτείται επίσκεψη σε κατάστημα. Έτσι τα ΕΛΤΑ πετυχαίνουν να παρέχουν κατ’ οίκον εξυπηρέτηση και να εξασφαλίζουν κάλυψη ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές.

Τα νέα ΕΛΤΑ επεκτείνονται με νέες, πιο σύγχρονες μορφές παρουσίας. Τα 204 καταστήματα που αποσύρονται, έχουν ελάχιστη εμπορική δραστηριότητα και με επικαλύψεις από γειτονικά σημεία. Αρκετά από αυτά λειτουργούσαν με ζημίες που ξεπερνούσαν τις 150.000 ευρώ ετησίως. Με την αναπροσαρμογή του δικτύου, το προσωπικό των ΕΛΤΑ μεταφέρεται σε παραγωγικές λειτουργίες, ενισχύοντας την παρουσία ταχυδρόμων και την επιχειρησιακή δυναμική στην περιφέρεια.

Στις περιοχές όπου δεν θα υπάρχει φυσικό κατάστημα, οι υπηρεσίες θα συνεχίσουν να παρέχονται κανονικά μέσω του δικτύου διανομής, των κινητών μονάδων και των συνεργαζόμενων σημείων. Οι ταχυδρόμοι και οι συνεργάτες μας θα καλύπτουν κάθε περιοχή, διασφαλίζοντας ότι καμία κοινότητα δεν μένει χωρίς πρόσβαση στις βασικές ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Οσο για τους ηλικιωμένους και τους κατοίκους των απομακρυσμένων περιοχών, τα ΕΛΤΑ διαβεβαιώνουν ότι «θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται με φυσική παρουσία ταχυδρόμου. Οι διανομείς των ΕΛΤΑ διαθέτουν πλέον σύγχρονο εξοπλισμό, όπως POS και φορητές συσκευές PDA, που τους επιτρέπουν να πραγματοποιούν συναλλαγές και να παρέχουν υπηρεσίες κατ’ οίκον. Ο στόχος είναι να διατηρηθεί η ανθρώπινη επαφή και η προσωπική εξυπηρέτηση, ιδιαίτερα για όσους έχουν περιορισμένες δυνατότητες μετακίνησης, με τρόπο οργανωμένο, ασφαλή και σταθερό.

Με ένα τηλεφώνημα στο 212 0000 700, οι πολίτες μπορούν να ενημερώνονται για τα στοιχεία του ταχυδρόμου της περιοχής τους και να προγραμματίζουν ραντεβού για εξυπηρέτηση στο σπίτι τους. Παράλληλα, τοπικές επιχειρήσεις και φορείς εξυπηρετούνται μέσω των κινητών κέντρων περισυλλογής αλληλογραφίας, τα οποία διέρχονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, εξασφαλίζοντας τη γρήγορη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση χωρίς καθυστερήσεις.

Επιπλέον, εξετάζονται ήδη συνεργασίες με ιδιώτες επαγγελματίες που θα εκδηλώσουν ενδιαφέρον για τη λειτουργία σημείων εξυπηρέτησης, υπό το εμπορικό σήμα των ΕΛΤΑ ή της ΕΛΤΑ Courier, όπως ήδη συμβαίνει σε πολλές περιοχές της Ελλάδας. Με αυτόν τον τρόπο εξασφαλίζεται η συνέχεια της παρουσίας και των υπηρεσιών σε κάθε δήμο, με πιο ευέλικτο και βιώσιμο μοντέλο λειτουργίας».

Σημειώνεται ότι η ταχυδρομική αγορά υφίσταται τα τελευταία χρόνια ριζικές μεταβολές, ως αποτέλεσμα της εκτεταμένης ψηφιοποίησης και της δραστικής μείωσης της επιστολικής αλληλογραφίας. Τα τελευταία δέκα χρόνια έχει χαθεί το 90% του επιστολικού προϊόντος, ενώ μόνο την τελευταία πενταετία η μείωση ξεπέρασε το 50%. Σήμερα, λιγότερο από το 10% των συνολικών εσόδων των ΕΛΤΑ συνδέεται με τη λειτουργία των φυσικών καταστημάτων, ενώ το κόστος λειτουργίας τους αντιστοιχεί σε περίπου 45% του συνολικού κόστους της εταιρείας.

Ο μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να διασφαλιστεί το μέλλον και οι προοπτικές τους, των εργαζομένων τους και του κοινωνικού τους ρόλου, σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. Είναι θέμα επιβίωσης για τα ίδια τα ΕΛΤΑ.

Στρατηγική μας είναι να υπάρχει η καλύτερη δυνατή κάλυψη. Τα ΕΛΤΑ έχουν ήδη ανέβει στην 2η θέση στην αγορά δεμάτων και επενδύουν σε σύγχρονες υποδομές logistics και ηλεκτροκίνησης, με 250 υβριδικά οχήματα και 250 ηλεκτρικά δίκυκλα που ενισχύουν την παρουσία τους σε όλη τη χώρα.

Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται η εξυγίανση και ο εκσυγχρονισμός των ΕΛΤΑ ώστε να διασφαλιστεί ότι η εταιρεία θα λειτουργεί με βιωσιμότητα, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα για να συνεχίσει να παρέχει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου σε όλους τους πελάτες, με θετικό αποτύπωμα και ευθύνη. Άλλωστε, το ενιαίο δίκτυο ΕΛΤΑ και ΕΛΤΑ Courier θα αριθμεί πάνω από 800 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη τη χώρα, διασφαλίζοντας την κάλυψη κάθε περιοχής και την αδιάλειπτη παροχή ταχυδρομικών υπηρεσιών.


Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία λειτουργούν με ευθύνη απέναντι στους πολίτες και τις κοινότητες της χώρας, εξελίσσοντας το ιστορικό τους έργο μέσα από ένα σύγχρονο, βιώσιμο και αποδοτικό μοντέλο λειτουργίας που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της νέας εποχής. Με σταθερή παρουσία στην περιφέρεια, επενδύσεις σε ανθρώπους και τεχνολογία και στόχο τη βελτίωση της καθημερινής εξυπηρέτησης, τα ΕΛΤΑ συνεχίζουν να συνδέουν την Ελλάδα — αξιόπιστα, σύγχρονα και παντού», καταλήγει η ανακοίνωση.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

**Τό ιστολόγιο δέν συμφωνει απαραίτητα με τις απόψεις των αρθρογράφων

Δεν υπάρχουν σχόλια: