Τα μεταλλικά σωματίδια που ψεκάζουν σε ύψος περίπου 10.000 έως 15.000 ποδιών συνεργάζονται με το HAARP. Τι ψεκάζουν στον ουρανό;
Ποιος το κάνει; Γιατί το κάνουν, ποια είναι τα κίνητρά τους; Και τι μπορούμε να κάνουμε για να βάλουμε ένα τέλος σε αυτό;
Σε όλη την Ευρώπη έχουν γίνει δοκιμές σε δείγματα των υπολειμμάτων που αφήνονται σε αυτοκίνητα και στέγες.
Χρησιμοποιώντας φασματομετρία μάζας, διάφορα εργαστήρια επιβεβαίωσαν ότι τα κύρια συστατικά είναι βάριο, στρόντιο, οξείδιο του αλουμινίου, διάφορα μικροπλαστικά, έως και 2% ουράνιο και οξείδιο του γραφενίου…
Αυτά είναι τα ερωτήματα που έθεσε ο Richard Vobes σε δύο πιλότους την περασμένη εβδομάδα, οι οποίοι διεξάγουν σε βάθος έρευνα για τα chemtrails.
Για την προστασία της ανωνυμίας τους, οι δύο πιλότοι ονομάστηκαν Eves και Russ για τη συνέντευξη.
Ο Eves, ο οποίος έχει σήμερα την έδρα του στο Βέλγιο, είναι επαγγελματίας πιλότος για πάνω από 25 χρόνια. Έχει ταξιδέψει εκτενώς σε όλη την Ευρώπη, την Αμερική, τον Καναδά, τη Μέση Ανατολή και τη Σιγκαπούρη και άρχισε να παρατηρεί τα chemtrails πριν από περίπου 10 χρόνια.
Ο Russ ξεκίνησε την καριέρα του στην αεροπορία στον στρατό πριν γίνει εμπορικός πιλότος. Σήμερα πετάει στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.
Τα chemtrails οδηγούν πίσω στην ατζέντα του αποπληθυσμού, δήλωσε ο Eves. Οδηγεί στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας και το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, και μεταξύ των κύριων χορηγών του είναι ο Bill Gates.
Το πρόγραμμα chemtrail έχει μεγάλο βάθος, δήλωσε ο Russ. Εμπλέκονται οι διεθνείς αρχές περιορισμού και ελέγχου του εναέριου χώρου, καθώς και οι στρατιωτικές και πολιτικές αεροπορικές αρχές.
Richard Vobes: Η αλήθεια για τα chemtrails από πιλότους, 12 Ιουνίου 2024 (58 λεπτά)
Η γεωμηχανική είναι μια αμφιλεγόμενη επιστήμη χειραγώγησης του κλίματος με δηλωμένο σκοπό την καταπολέμηση της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής.
Υπάρχουν διάφοροι τύποι γεωμηχανικής, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης της ηλιακής ακτινοβολίας ("SRM") ή της ηλιακής γεωμηχανικής.
Η έγχυση στρατοσφαιρικού αερολύματος ("SAI"), ή γεωμηχανική του στρατοσφαιρικού αερολύματος ("SAG"), είναι μια συγκεκριμένη πρακτική ηλιακής γεωμηχανικής που περιλαμβάνει τον ψεκασμό αερολυμάτων στον ουρανό σε μια προσπάθεια εκτροπής των ακτίνων του ήλιου.
Πρόκειται για παραδείγματα αυτού που συχνά αναφέρεται ως χημικά ίχνη ή chemtrails.
Τι Ψεκάζουν και Γιατί;
Σε όλη την Ευρώπη έχουν γίνει δοκιμές σε δείγματα των υπολειμμάτων που αφήνονται σε αυτοκίνητα και στέγες.
Χρησιμοποιώντας φασματομετρία μάζας, διάφορα εργαστήρια επιβεβαίωσαν ότι τα κύρια συστατικά είναι βάριο, στρόντιο, οξείδιο του αλουμινίου, διάφορα μικροπλαστικά, έως και 2% ουράνιο και οξείδιο του γραφενίου.
«Αυτά τείνουν να είναι τα βασικά στοιχεία σε αυτό που ψεκάζουν», δήλωσε ο Eves. Προσθέτοντας ότι το βάριο και το στρόντιο είναι και τα δύο καρκινογόνα.
«Διαπιστώσαμε ότι, στην Ευρώπη, περίπου τα δύο τρίτα των χημικών ουσιών προέρχονται από την Αμερική και περίπου το ένα τρίτο των χημικών ουσιών προέρχεται από την Ινδία.
Υπάρχουν διάφορες εταιρείες που τα εισάγουν- πιστεύουμε ότι τα φέρνει και ο στρατός», δήλωσε ο Eves. Στο Βέλγιο, είπε, «ο στρατός ψεκάζει εδώ και αρκετό καιρό.
Στην πραγματικότητα, ο στρατός ψεκάζει πολύ περισσότερο από τους πολιτικούς φορείς».
«Η δικαιολογία γι' αυτό, λένε -μιλάμε για τους παγκοσμιοποιητές της Νέας Τάξης Πραγμάτων κ.λπ.- είναι να εξασθενίσει ο Ήλιος επειδή πρόκειται για κλιματική αλλαγή, ή όπως αλλιώς θα το ονομάσουν την επόμενη εβδομάδα, και να δηλητηριάσουν ύπουλα τα πάντα», εξήγησε ο Eves.
«Πρόκειται για το πρόγραμμα αποπληθυσμού, όλα οδηγούν σε αυτό», πρόσθεσε ο Eves.
«Οδηγεί πίσω στον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας- οδηγεί πίσω στο [Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ] και οι κύριοι παίκτες που το χρηματοδοτούν είναι το Ίδρυμα Bill Gates και διάφοροι άλλοι».
Ο Eves συνέχισε λέγοντας ότι το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνεται στην Ατζέντα 2030 και στην Ατζέντα 21 των Ηνωμένων Εθνών. «Είναι καλά τεκμηριωμένο στις Ατζέντες του Johns Hopkins», δήλωσε ο Eves.
Βρίσκεται επίσης στη Συμφωνία του Παρισιού για το κλίμα του 2015, γνωστή και ως “Συμφωνία του Παρισιού”.
"Η Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα το 2015 της οποίας όλα τα κράτη μέλη υπέγραψαν μια συμφωνία λέγοντας ότι αυτό είναι που θα προχωρήσουν και θα κάνουν, θα αναλάβουν τη γεωμηχανική", δήλωσε ο Russ.
"Η Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα βασίζεται πλήρως σε απάτη ... επειδή γνωρίζουμε ότι [έχουν πει ψέματα] για τα επίπεδα του CO2".
Τα Chemtrails δεν είναι μόνο εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, αλλά και εγκλήματα κατά του φυσικού κόσμου.
Οι χημικές ουσίες από τα chemtrails εισέρχονται στο γρασίδι, το οποίο στη συνέχεια τρώνε τα ζώα.
"Έχουμε μιλήσει με πολλούς αγρότες ... από το Βέλγιο και πολλοί από τους αγρότες εκεί αναφέρουν όλων των ειδών τα προβλήματα με τα ζώα, ιδιαίτερα τα νεογέννητα ζώα, όπως τα αρνιά.
Έχει αρχίσει να επηρεάζει τα πάντα. Και είναι ύπουλο", δήλωσε ο Eves.
Όταν το αλουμίνιο εισέρχεται στο έδαφος, σκοτώνει όλη τη ζωή των φυτών από τις ρίζες και πάνω, είπε ο Russ. Και, μεταξύ άλλων, το οξείδιο του αλουμινίου προάγει τη νόσο του Alzheimer στους ανθρώπους.
Σύμφωνα με το Geoengineering Watch, πριν από 10 χρόνια ήταν ήδη εμφανές ότι οι πληθυσμοί των μελισσών υπέφεραν από τις αρνητικές επιπτώσεις των chemtrails.
"Έχει αποδειχθεί ότι οι μέλισσες [ ] έχουν τόσο πολύ αλουμίνιο που συσσωρεύεται στον οργανισμό τους, ώστε παθαίνουν μια μορφή νόσου Alzheimer", δήλωσε ο Russ.
"Αν οι μέλισσες πεθάνουν και οι καλλιέργειες πεθάνουν, το οποίο είναι μέρος του σχεδίου και της συνολικής ατζέντας, εκεί θα έχετε τα προβλήματα στον εφοδιασμό τροφίμων", δήλωσε ο Russ. "Όλα συνδέονται μεταξύ τους".
Αιτήσεις για εκατοντάδες διπλώματα ευρεσιτεχνίας γεωμηχανικής έχουν υποβληθεί από διάφορες εταιρείες από όλο τον κόσμο, δήλωσε ο Eves. "Οι κύριοι χορηγοί για πολλές από αυτές τις εταιρείες ανάγονται στις ίδιες πηγές που είναι κάποια από τα ιδρύματα του Soros, τα ιδρύματα Gates και ούτω καθεξής".
Στην αρχή, ο Eves απέρριψε τα μεταλλικά σωματίδια στο αεροπορικό καύσιμο, καθώς πίστευε ότι το καυτό τμήμα του κινητήρα θα τα έλιωνε όλα.
"Αλλά στην πραγματικότητα, αυτό που βάζουν στο καύσιμο έχει υψηλότερο σημείο τήξης περίπου 900 βαθμούς και τα θερμά τμήματα των κινητήρων τείνουν να καίγονται σε θερμοκρασία περίπου 700 έως 800 βαθμών.
[Ωστόσο,] ένα μεγάλο μέρος αυτών των εφαρμογών ψεκασμού που βλέπετε να κάνουν τα αεροσκάφη στην πραγματικότητα δεν περνάει μέσα από το καύσιμο, ένα μέρος του είναι μέσα στο καύσιμο, μια πολύ μικρή ποσότητα, αλλά ένα μεγάλο μέρος του είναι στην πραγματικότητα εξωτερικά ακροφύσια", δήλωσε ο Eves.
Τα μεταλλικά σωματίδια που ψεκάζουν σε ύψος περίπου 10.000 έως 15.000 ποδιών συνεργάζονται με το HAARP.
"[Το HAARP] είναι υψηλής συχνότητας, αλλά χρησιμοποιούν χιλιάδες Watt, οπότε επηρεάζει την ιονόσφαιρα.
Και έχοντας ήδη τα μεταλλικά σωματίδια στην ιονόσφαιρα, μπορούν να προκαλέσουν διαφορετικές πιέσεις ή θερμικούς θόλους, όπως το αποκαλούν, οι οποίοι στη συνέχεια χειραγωγούν το ρεύμα πίδακα, το οποίο στη συνέχεια μαζεύει περισσότερο νερό, καθώς έχει μεγαλύτερο θαλάσσιο ίχνος.
Και στη συνέχεια, όταν καταρρεύσει ο θερμικός θόλος, το ρεύμα πίδακα έρχεται πάνω από το Ηνωμένο Βασίλειο [και] πάνω από τη βόρεια Ευρώπη και έχουμε δύο έως τρεις φορές περισσότερες βροχοπτώσεις από τις κανονικές. Όλα αυτά γίνονται βάσει σχεδιασμού", εξήγησε ο Eves.
Ο Russ εξήγησε ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο μοτίβο στα ίχνη που δείχνει πότε έχει ενεργοποιηθεί το HAARP. "Το αποκαλούν ουρανό σκουμπριού ... [είναι] πολύ λεπτοί κυματισμοί στον ουρανό", δήλωσε ο Russ.
Richard Vobes: Η αλήθεια για τα chemtrails από πιλότους (timestamp 19:20)
Με μετεωρολογικούς όρους, ο ουρανός σκουμπριού προκαλείται από κύματα συχνότητας στην ανώτερη ατμόσφαιρα. "Φυσικά, αν θέλεις να κάνεις κάτι κρυφά χωρίς να καταλάβει ο κόσμος τι κάνεις, θα το κάνεις να φαίνεται όσο το δυνατόν πιο φυσικό", δήλωσε ο Russ.
"Αλλά υπάρχουν ξανά και ξανά παραδείγματα από όπου έχουν ψεκάσει και στη συνέχεια έχουν χειραγωγήσει - όλοι έχουν δει και φωτογραφήσει και βιντεοσκοπήσει αυτό το σύννεφο σκουμπριού.
Το σύννεφο σκουμπριού είναι η επιβεβαίωση ότι έχει χρησιμοποιηθεί το HAARP ή όντως το 5G ή το ραντάρ Doppler ...
Είναι πολύ δύσκολο, προφανώς, να γνωρίζουμε αν πρόκειται για πραγματικά φυσικό ουρανό σκουμπριού ή αν έχει χειραγωγηθεί από το HAARP, αλλά [το χειραγωγούμενο από το HAARP] συνήθως συμπίπτει μέσα σε λίγες μόνο ώρες από τον ψεκασμό".
Ποιοι Τύποι Αεροσκαφών Εμπλέκονται στις Επιχειρήσεις Ψεκασμού;
Είναι ένα μείγμα εμπορικών πτήσεων και ειδικά προσαρμοσμένων αεροπλάνων που πραγματοποιούν τους ψεκασμούς. "Οι αρχικοί ένοχοι ήταν φορτηγά αεροσκάφη που έχουν μετατραπεί", δήλωσε ο Eves.
Στην Ευρώπη, "υπάρχει μια εταιρεία που προμηθεύει φορτηγά αεροσκάφη και ονομάζεται ASL ... [που] μισθώνει μερικά από αυτά τα αεροσκάφη σε διάφορες εταιρείες σε όλη την Ευρώπη, εταιρείες φορτηγών αεροσκαφών που στη συνέχεια υποβάλλουν αίτηση για τις μετατροπές, οι οποίες είναι αρκετά απλές".
"Στο Ηνωμένο Βασίλειο υπάρχουν δύο εταιρείες που παρακολουθούμε επίσης [που] έχουν σύστημα roll-on roll-off", δήλωσε ο Eves.
Το σύστημα roll-on roll-off είναι ένα σύστημα εμπορευματοκιβωτίων, όπως έχει συνήθως ένα φορτηγό αεροσκάφος. "Είναι μια παλέτα με μια αντλία, καλώδια, ένα δοχείο με τα χημικά μέσα.
Φορτώνονται στο αεροσκάφος. Τοποθετούνται στη θέση τους. Ένας μηχανικός θα τα συνδέσει όλα και θα απογειωθεί", δήλωσε ο Eves.
Σε άλλα αεροσκάφη θα τοποθετηθούν μόνιμες δεξαμενές.
"Τοποθετούνται σκόπιμα και εσκεμμένα, ώστε η CAA [αρχή πολιτικής αεροπορίας] σε κάθε χώρα να έχει εγκρίνει αυτά τα συστήματα. Έτσι, η CAA γνωρίζει για το τι κάνουν", δήλωσε ο Eves.
Ξέρουν οι πιλότοι τι κάνουν; "Ναι, γνωρίζουν. 100%", δήλωσε ο Eves.
Αυτά τα χημικά χαρακτηρίζονται ως επικίνδυνα εμπορεύματα. "Εάν έχετε επικίνδυνα εμπορεύματα στο αεροσκάφος ... ο κυβερνήτης πρέπει να έχει κάτι που ονομάζεται NOTOC, που είναι NOtification TO Captain, και το οποίο θα καταγράφει πού βρίσκονται τα επικίνδυνα εμπορεύματα [τοποθετημένα στο αεροσκάφος]".
Το προσωπικό εδάφους και οι κατασκευαστές χημικών, για παράδειγμα, το γνωρίζουν; "Το όλο σύστημα είναι πολύ έξυπνα σχεδιασμένο", δήλωσε ο Eves.
Για τις εταιρείες που ασχολούνται με τον ψεκασμό, οι πιλότοι και οι μηχανικοί είναι συνήθως πρώην στρατιωτικοί που έχουν υπογράψει την πράξη περί επίσημων μυστικών της χώρας τους και "ξέρουν πώς να κρατούν το στόμα τους κλειστό".
Οι προμηθευτές των χημικών ουσιών μάλλον δεν κάνουν πολλές ερωτήσεις. Οι άνθρωποι που αναμιγνύουν τα χημικά, "ναι, θα γνωρίζουν σίγουρα, αλλά θα είναι πολύ λίγοι και πάλι θα είναι κάτω από πολύ αυστηρές συμβάσεις μη αποκάλυψης πληροφοριών και ούτω καθεξής", δήλωσε ο Eves.
"Είναι πολύ καλά οργανωμένο [και] ο αριθμός των ανθρώπων που θα κάνουν τον χειρισμό θα είναι ελάχιστος".
Ποιος Άλλος Το Γνωρίζει;
Ο Russ δήλωσε ότι αν και είναι δύσκολο να γνωρίζουμε πόσα αεροπλάνα επιχειρούν κάθε φορά, αυτό που είναι σαφές είναι ότι λειτουργούν σε ένα καθορισμένο μοτίβο.
"Αυτό το καθορισμένο μοτίβο ... ελέγχεται όλο από τις διεθνείς καθώς και από τις βρετανικές υπηρεσίες εναέριας κυκλοφορίας".
"Γνωρίζουμε επίσης ότι μιλούν με τους στρατιωτικούς φορείς εκμετάλλευσης.
[Στην] Εθνική Υπηρεσία Εναέριας Κυκλοφορίας, NATS όπως ονομάζεται, τόσο οι στρατιωτικοί όσο και οι πολιτικοί χειριστές κάθονται στην πραγματικότητα δίπλα-δίπλα σε ένα δωμάτιο ελέγχου", δήλωσε ο Russ.
Κατατίθεται σχέδιο πτήσης, ώστε να γνωρίζουν τη διαδρομή, το ύψος, την ταχύτητα και την κατεύθυνση των πτήσεων πριν από την απογείωση του αεροπλάνου.
Στη συνέχεια, τα αεροσκάφη μπλοκάρονται, ώστε να μην είναι ορατά στα συστήματα παρακολούθησης ζωντανών πτήσεων, όπως το Radar 24.
"Οι στρατιωτικοί και πολιτικοί ελεγκτές] προφανώς μπορούν να δουν τα αεροσκάφη για λόγους ασφαλείας ... [αλλά] οι εφαρμογές δεν αφήνουν το κοινό να τα δει", εξήγησε ο Russ.
Για την υπεράσπιση των χωρών από επιθέσεις, υπάρχει ένα διεθνές σύστημα που ονομάζεται συναγερμός ταχείας αντίδρασης ("QRA"), δήλωσε ο Russ. Το ΝΑΤΟ το ονομάζει σύστημα αεροπορικής αστυνόμευσης του ΝΑΤΟ και στην Αμερική ονομάζεται NORAD.
"Εάν ένα αεροσκάφος, για οποιονδήποτε λόγο, δεν εμφανίζεται σε ένα σύστημα ραντάρ ή έχει χάσει τη ραδιοεπικοινωνία του με τον ελεγκτή κ.λπ. τότε ξεκινούν το QRA, το οποίο περιλαμβάνει την αποστολή μαχητικών αεροσκαφών".
Αυτό σημαίνει ότι τα αεροσκάφη που ψεκάζουν chemtrails έχουν την άδεια να πετάξουν, επειδή η Βασιλική Πολεμική Αεροπορία δεν αναστατώνεται για να τα αναχαιτίσει.
"Τόσο βαθιά είναι το όλο θέμα", δήλωσε ο Russ. "Γιατί αυτό δείχνει την εμπλοκή των διεθνών περιορισμών και του ελέγχου του εναέριου χώρου καθώς και της CAA εδώ στο Ηνωμένο Βασίλειο".
Τι Μπορεί Να Κάνει το Κοινό;
Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορεί να κάνει το κοινό, δήλωσε ο Eves.
Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες όπου οι άνθρωποι μπορούν να δημοσιεύσουν φωτογραφίες και πληροφορίες για να βοηθήσουν στη συλλογή στοιχείων.
Έτσι, για όλους, παρακαλούμε να είστε πιο προσεκτικοί και να συγκεντρώνετε στοιχεία όταν μπορείτε.
Τα αεροσκάφη που ψεκάζουν, ψεκάζουν μεταξύ 10.000 και 15.000 ποδών, πετούν αρκετά αργά και δεν εμφανίζονται στις εφαρμογές εντοπισμού πτήσεων.
Έτσι, αν έχετε μια καλή φωτογραφική μηχανή, τηλεφακό ή ακόμη και ένα τηλέφωνο, φωτογραφίστε το αεροσκάφος σημειώνοντας την τοποθεσία, την ημερομηνία, την ώρα και την κατεύθυνση της πτήσης.
Αν παρατηρήσετε ασυνήθιστο εξοπλισμό όταν βρίσκεστε σε ένα αεροδρόμιο, σημειώστε τον. Θα ήταν πραγματικά χρήσιμο αν γνωρίζετε κάποιον που εργάζεται σε ένα αεροδρόμιο και θα μπορούσατε να του ζητήσετε να καταγράψει τυχόν ασυνήθιστο εξοπλισμό ή δραστηριότητα.
Ψεκάζουν επίσης πάνω από τη θάλασσα. Πάνω από τη θάλασσα, τα αεροσκάφη τείνουν να πέφτουν στα 5.000 πόδια περίπου. Έτσι, αν οι ψαράδες και οι αγρότες κοντά στην ακτή μπορούν να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή στον ουρανό και να τραβήξουν φωτογραφίες, αυτό θα βοηθούσε.
Μια άλλη ιδέα είναι η χρήση φωτογραφιών time-lapse για μία ή δύο ώρες, ώστε να φαίνονται τα αεροπλάνα που ψεκάζουν και τα chemtrails που αναπτύσσονται.
Αυτό θα βοηθήσει στην ευαισθητοποίηση του κοινού.
Θυμηθείτε να βάλετε ημερομηνία και χρονοσήμανση στις εικόνες ή το βίντεο
2 σχόλια:
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΠΦΦΦΧΟΥΧΑΧΑΧΙΙΙΧΙΧΑΑΑΧΑ 🤣🤪
ΠΟΙΟΊ ΗΛΊΘΙΟΙ!!!
ΤΑ ΒΆΖΟΥΝ ΜΕ
ΤΟΝ ΘΕΌ!?
Surprise...!
ΔΕΊΤΕ ΑΦΟΥΓΓΡΑΣΤΕΙΤΕ
ΤΗΝ ΜΗΤΈΡΑ ΦΎΣΗ
ΤΑ ΠΟΥΛΆΚΙΑ
ΚΕΛΑΗΔΟΎΝ...
10.000 έως 15.000 μέτρα και όχι πόδια.
Δημοσίευση σχολίου