ΕΥΔΑΙΜΟΝ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ,ΤΟ Δ ΕΛΕΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ ΚΡΙΝΟΜΕΝ...…

[Το μπλόγκ δημιουργήθηκε εξ αρχής,γιά να εξυπηρετεί,την ελεύθερη διακίνηση ιδεών και την ελευθερία του λόγου...υπό το κράτος αυτού επιλέγω με σεβασμό για τους αναγνώστες μου ,άρθρα που καλύπτουν κάθε διάθεση και τομέα έρευνας...άρθρα που κυκλοφορούν ελεύθερα στο διαδίκτυο κι αντιπροσωπεύουν κάθε άποψη και με τά οποία δεν συμφωνώ απαραίτητα.....Τά σχόλια είναι ελεύθερα...διαγράφονται μόνο τά υβριστικά και οσα υπερβαίνουν τά όρια κοσμιότητας και σεβασμού..Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές..]




Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ Η ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΑΛΑΤΕΣ.....

* Η Ανοιξη δεν λέει να μάς επισκεφτεί -μόνο κάτι ελεγκτές απ τά εξωτερικά μάς επισκέπτονται,μόνο  Ωμή παρέμβαση των ΗΠΑ στις εκκλησιαστικές υποθέσεις Ελλάδας καί Άσκηση πιέσεων για αναγνώριση σχισματικών Ουκρανίας,στόν Ιερώνυμο[-Brownback και Pyatt. ],βλέπουμε-καλά βλέπουμε και τίς γρονθοπατινάδες των πολιτικών μας εντός του ναού τής Δημοκρατίας μετ όνομα,είδαμε και Λίβερπουλ θεά και τον πολύ Μέσι να γίνεται σκόνη,γύρω μας γίνεται χαμός και μυρίζει μπαρούτι ,οπότε  τώρα το πρωί,ας πάμε με πικρό χαμόγελο και εκρηκτική θεία Ευτέρπη...κι αργότερα πιάνουμε τά "σοβαρά"...αν κι εγω θεωρώ την θείτσα Ευτέρπη,το μόνο σοβαρό ατομο….
ΦΣΣΣΣΣ ΜΠΟΙΝΓΚ.......
Σε λίγες μέρες θα πάμε να ψηφίσουμε στις κάλπες τους σωτήρες μας και από ταλαιπωρημένος λαός θα γίνουμε για μια μέρα ο κυρίαρχος λαός ο περήφανος λαός.....
Επειδή οι εκλογές είναι τρεις σαν τα τρία κακά της μοίρας μας έχουμε και χιλιάδες υποψηφίους που φαίνεται το έβαλαν αμέτι-μουχαμέτι να παλέψουν για την σωτηρία μας την οποία την έχουμε χάσει στον καιρό των μνημονίων όπως εξάλλου και τον μπούσουλα.....
Τώρα μεταξύ μας η Σωτηρία ήταν πάντα εδώ δεν είχε ...φύγει ποτέ γιατί χρόνια τώρα μένει στο τρίτο όροφο της πολυκατοικίας μου.
Τώρα αν θα σωθούμε από τις εκλογές δεν παίρνω όρκο αλλά αυτό είναι το όνειρό μας,
όπως είναι και το όνειρό μας να μας σώσει επιτέλους και μια κυβέρνηση της αριστεράς έστω δήθεν ανακατωμένη με μια ολίγη από δεξιά και από πολύ ΠΑΣΟΚ.
Αυτό ήταν και το σχέδιο των άλλων απ' τα εξωτερικά,
τι τα θέλεις όμως....
Εμένα πάντως μου ήρθε στο μυαλό που λέει ο λόγος μυαλό η ότι τέλος πάντων έμεινε απ' αυτό μια σκηνή του κινηματογράφου,
πορτοκαλάδα θές?
από πορτοκάλι?
λεμονάδα θές?
από λεμόνι?
γκαζόζα θές?
βρε φέρε ότι να είναι,με έπρηξες.....
Έτσι ακριβώς έγινε παρακαλάγαμε να μας φέρουν ότι να είναι γιατί μας έπρηξαν και δεν αντέχαμε άλλο......
Κτύπησε η πόρτα και δεν ήταν ο βοριάς
η θεία Ευτέρπη ήρθε πρωί-πρωί γιατί σήμερα είναι του Αγίου Χριστόφορου και γιορτάζει η ενορία μου βοήθειά μας και έχει πανηγύρι,
ήρθε λέει να με πάρει γιατί έτσι πως έχω καταντήσει μόνο για τα πανηγύρια είμαι......
Θεία Ευτέρπη πως τα βλέπεις τα πολιτικά πράγματα στην Πατρίδα?
τότε ήταν που άρχισε να τραγουδάει η θεία,
Η θειά μου η Αμερσούδα τρία βρακιά φορεί,
ώσπου να βγάλει το ένα τα άλλα τα κατουρεί....
Πάντα με παίρνει χρόνος για να καταλάβω τι εννοεί η θεία Ευτέρπη,
αλλά έχω την εντύπωση ότι όπου τα κατουρημένα βρακιά εγώ πρέπει να βάλω τα τρία μνημόνια η τέσσερα έχω χάσει τον λογαριασμό....
Θεία κάποιοι από εδώ μέσα αναρωτιούνται γιατί εμείς ο λαός δεν κάνουμε τίποτα και καθόμαστε απαθείς και κοιτάμε
και κάποιοι άλλοι είπαν ότι για να κάνουμε κάτι πρέπει να μας καλέσουν.....
Άστραψε και βρόντηξε η θεία Ευτέρπη,
θυμάσαι βρε άχρηστε τα πάρτυ του τότε?
που δεν σας καλούσαν και καθόσασταν σε μια γωνιά σαν τα μαραμένα σύκα και κλαίγατε την μοίρα σας?
ποτέ όμως δεν σκεφτήκατε να κάνετε το δικό σας πάρτυ....
Θύμωσε με την βλακεία μου κι όταν θυμώνει κατεβάζει καντήλια και πετάει ότι βρει μπροστά της....
άκουσα ένα φςςςςςςς και την τελευταία στιγμή έσκυψα,
σαν Μπόινγκ πετούσε ένα τηγάνι και προσγειώθηκε στον απέναντι τοίχο,
Σηκώθηκε η θεία Ευτέρπη να φύγει θα πήγαινε στο πανηγύρι.
Με τις υγείες μας γείτονες και βοήθειά μας....
θα πάω και εγώ εκεί και όποιος θέλει ακολουθεί,
εξάλλου μόνο για τα πανηγύρια είμαστε.....
ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ
Τους βλέπω τους πολιτικούς μας να ξεφτιλίζονται στην βουλή
και να μαλώνουν όπως κάναμε τότε εμείς τα παιδιά στην αυλή του σχολείου η σαν τους οπαδούς των ομάδων στο καφενείο λέγοντας ψέματα μεταξύ τους και κοροιδεύοντας για μια ακόμα φορά τον λαό που κι αυτός με την σειρά του αρέσκεται στα ψέματα και στις αυταπάτες....
Η αλήθεια όμως είναι σαν την ποίηση
κι ο περισσότερος κόσμος συχαίνεται την ποίηση........
Τέρμα λοιπόν οι αυταπάτες
η με τους Ρωμαίους
η με τους Γαλάτες,
εγώ πάντως είμαι με τους Γαλάτες....
Καλημέρα από το Γαλατικό χωριό και να μη φοβόμαστε
δεν θα πέσει δα και ο ουρανός στο κεφάλι μας
με λίγη προσπάθεια στο δικό τους κεφάλι θα πέσει....



 

Δεν υπάρχουν σχόλια: