ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟΨΕΙς ΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ,ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΑ ΘΕΜΑΤΑ..ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙς,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΤΙς ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΣΥΝΤΑΣΣΟΜΑΙ Η ΙΔΙΑ..ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΔΩ ΑΠΟΦΕΥΓΩ-ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ,ΟΤΑΝ ΚΡΙΝΩ ΣΚΟΠΙΜΟ-ΝΑ ΕΚΘΕΤΩ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΘΕΣΕΙΣ...



Δευτέρα, 3 Ιουνίου 2013

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ-ΨΥΧΟΠΟΛΙΤΙΚΗ[Μέρος Ε΄]

Ο Κομμουνισμός ως θρησκεία

Η αθεΐα και η αθρησκεία τους είναι επιφανειακή, στην πραγματικότητα απλά στην θέση μιας θρησκείας έχουν τοποθετήσει το Κόμμα και στην θέση του θεού τους ηγέτες τους. Η θρησκεία τους είναι 100% υλιστική, επίγεια και επιστημονικοφανής.


Η ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Εξουσία και όργανα αυτής: Σε μια υποτιθέμενη Δημοκρατία ο κύκλος αυτών που ασκούν εξουσία είναι φαινομενικά ευρύτερος των ολοκληρωτικών καθεστώτων του Κομμουνισμού ή Φασισμού. Φυσικά οι εξουσίες που έχουν τα όργανα και στα ολοκληρωτικά καθεστώτα και στην Δημοκρατία έχουν όρια, δίνουν την ψευδαίσθηση της εξουσίας και “επιτρέπονται” μέχρι εκεί που να μην επηρεάζουν τον τελικό στόχο των πραγματικών εξουσιαστών. Η διαφορά των οργάνων μεταξύ ενός ολοκληρωτικού καθεστώτος και μιας υποτιθέμενης Δημοκρατίας είναι ότι τα όργανα στα ολοκληρωτικά καθεστώτα έχουν πλήρη επίγνωση των πράξεων των και των ορίων εξουσίας των, ενώ στην Δημοκρατία όχι.
Όλος αυτός ο μηχανισμός κάνει τον προπαγανδιζόμενο (και σε επίπεδο οργάνου και μάζας) της δημοκρατίας να νομίζει ότι έχει Ελευθερία και εξουσία στα χέρια του, έχοντας την επιλογή να επιλέξει ανάμεσα από πολλές εναλλακτικές οι οποίες όμως στην πραγματικότητα είναι όλες ελεγχόμενες από την πραγματική εξουσία...

Εξουσία και Μάζα: Φροντίζουν να οργανώνουν μεγάλες λαϊκές ζυμώσεις που περιβάλλουν κάθε σημαντική ενέργεια και του δίνουν την ψεύτικη εντύπωση πως προήλθε και ενεκρίθη από τον λαό, οι μάζες πρέπει να νομίζουν ότι κατέχουν την εξουσία. Έτσι πριν την έναρξη εφαρμογής μιας απόφασης που ήδη έχουν πάρει, δημοσιεύουν προσχέδιο το περνάνε στον λαό μέσω τηλεοράσεων, ραδιοφώνων, περιοδικών, εφημερίδων κτλ όλοι καλούνται να πούνε γνώμες και να δώσουν προτάσεις, και όταν μετά από μήνες κλείνει η “παλλαϊκή συνέλευση” θα “μελετήσουν” τις προτάσεις και παρατηρήσεις του λαού και τέλος εφαρμόζουν αυτό που από την αρχή είχαν αποφασίσει.

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ
- “Ηθικόν είναι ότι εξυπηρετεί το Κόμμα”-  Λένιν

- όταν το 1958 ανακοινώθηκε η εκτέλεση του Ι. Νάγκι, οι ξένοι δημοσιογράφοι ρώτησαν τον εκπρόσωπο του ΚΚ Πολωνίας αν αυτό είναι έγκλημα και εκείνος απάντησε “είναι κάτι περισσότερο από έγκλημα, είναι λάθος”. Το έγκλημα δηλαδή εφόσον εξυπηρετεί το κόμμα είναι ηθικό, αλλά εκείνο που δεν επιτρέπεται και δεν συγχωρείται με τίποτε είναι το λάθος το οποίο κάνει ζημιά στο κόμμα. Ξεκινώντας από έναν τέτοιο ορισμό της ηθικής, οι κομμουνιστές γίνονται αδίστακτοι.

- “Η προπαγάνδα δεν πρέπει να ερευνά την αντικειμενική αλήθεια. Η προπαγάνδα έχει πάρει διαζύγιο και από την αλήθεια και από την ηθική” - Χίτλερ
(Στην Χιτλερική Γερμανία πριν ληφθεί οποιοδήποτε μέτρο για οποιοδήποτε ζήτημα έπρεπε να ρωτηθεί ο Γκαίμπελς και το Υπουργείο Προπαγάνδας.)
ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ
Στα ολοκληρωτικά καθεστώτα η λογοκρισία παίζει αμυντικό ρόλο ως προς τα συμφέροντα της. Μέσω της λογοκρισίας προσπαθεί να αποκλείσει την περίπτωση μια εχθρική προπαγάνδα να παρασύρει τα πρόβατα στο δικό της μαντρί, όπως και το ενδεχόμενο να αφυπνιστεί η μάζα και να απορρίψει κάθε τι ψεύτικο. Η λογοκρισία στην ΕΣΣΔ λεγόταν “Γκλάβλιτ”, και στην Ναζιστική Γερμανία “Υπουργείο Προπαγάνδας”

τεχνικές: Στα ολοκληρωτικά καθεστώτα Κομμουνισμού, Φασισμού και Ναζισμού η λογοκρισία είναι άμεση, σκληρή και κάθετη, στην Δημοκρατία αλλάζει πρόσωπο χρησιμοποιώντας άλλες τεχνικές για το ίδιο όμως αποτέλεσμα.
Στην δημοκρατία ένα γεγονός που δεν συμφέρει “αγνοείται” για να παραμείνει ασχολίαστο. Αν ένα γεγονός που δεν συμφέρει αλλά παράλληλα δεν δύναται να παραμείνει ασχολίαστο, σχολιάζεται μεν, αλλά με πρόνοια να περιβάλλεται από αντίρροπες ειδήσεις που είτε θα εξουδετερώσουν είτε θα μειώσουν την δυσμενή επίπτωση στην κοινή γνώμη. Δι αυτό η σύνταξις ενός δελτίου ειδήσεων είναι μια από τις σοβαρότερες προπαγανδιστικές εργασίες, η επιλογή των θεμάτων, η σειρά παρουσιάσεως, η έκτασις και η βαρύτητα που θα δοθεί σε κάθε είδηση επηρεάζει αποφασιστικά την κοινή γνώμη.Η προπαγάνδα των ειδήσεων αποδείχθηκε η αποτελεσματικότερη διότι είναι κεκαλυμμένη, έντεχνη δεν φαίνεται, δεν βλέπει την είδηση σαν προπαγάνδα όπως μια ομιλία, την θεωρεί ως “γεγονότα”.

“Αυτολογοκρισία”: είναι όταν ο κόσμος έχει φτάσει σε τέτοιο σημείο, που όταν ακούσουν ή δουν κάτι αντίθετο των ιδεών που τους έχουν περάσει, από μόνοι τους κλείνουν τα αυτιά τους και τα μάτια τους, αρνούνται να συζητήσουν με τους “κακούς” συνδαιτυμόνες τους. Θεωρούν αυτομάτως ψέματα και κακοήθειες κάθε πληροφορία που δεν συνάδει με τις ιδέες τους και με τους ηγέτες τους, πολιτικούς ή θρησκευτικούς.
Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Στην αρχαία Ελλάδα αναπτύχθηκε η προπαγάνδα από τους Δημαγωγούς, οι οποίοι προσπαθούσαν να περάσουν τις απόψεις τους μέσω της πειθούς.

Στην Αρχαία Ρώμη δεν προσπαθούσαν με την πειθώ να περάσουν τις απόψεις, αλλά με την επιβολή επειδή απευθύνονταν σε μεγάλα πλήθη αγράμματων αγροίκων χωρικών, δεν απευθύνονταν στο λογικό αλλά στο συναίσθημα μέσω του έντονου εντυπωσιασμού.

έχουμε λοιπόν την Ελληνική προπαγάνδα των Δημαγωγών δια της πειθούς και την Ρωμαϊκή προπαγάνδα δια της υποβολής. Η πρώτη είναι δημοκρατική ενώ η δεύτερη των ολοκληρωτικών καθεστώτων, Η πρώτη της δύσεως ενώ η δεύτερη του φασισμού και του κομμουνισμού.

Στο Βυζάντιο χρησιμοποιήθηκε προπαγάνδα μικτού τύπου, συνδυάζοντας και την Δημαγωγική και την Ρωμαϊκή συν του νέου στοιχείου της θρησκευτικότητος.

Ο Λένιν ίδρυσε Υπουργείο Κινηματογραφίας, και όταν κάποιοι απόρησαν ο Λένιν είπε: “πως είναι δυνατόν να αγνοήσω κάτι τέτοιο, πρόκειται για ένα μαζικό διαμορφωτή της κοινής γνώμης”

Φασισμός: Ο Μουσολίνι δημιουργός τους φασισμού, ήταν δυναμικό στέλεχος της αριστερής πτέρυγας του σοσιαλιστικού κόμματος της Ιταλίας. αργότερα διασπάστηκε σε σοσιαλιστικό και κομμουνιστικό, σενάριο που ακολουθήθηκε λίγο πολύ και στην Ελλάδα. Ο Μουσολίνι εφάρμοσε όσα του είχαν διδάξει για να δημιουργήσει ένα οργανωτικό αντίστοιχο του Κ.Κ. με διαφορετική σημαία - ιδεολογικό περιεχόμενο. Έτσι δημιουργήθηκε το Φασιστικό Κίνημα που πήρε μεθόδους οργανώσεως και δράσεως από τον Κομμουνισμό.

Ναζισμός: Ο Χίτλερ και ο Γκαίμπελς πήραν το σύστημα προπαγάνδας τόσο από τον Μουσολίνι όσο και από τους Κομμουνιστές, των οποίων την μεθοδολογία εξέτασαν λεπτομερώς. Έτσι υιοθέτησαν το κόκκινο χρώμα, την προσωπολατρία, τις εντυπωσιακές συγκεντρώσεις μαζών, την “πάλη των τάξεων” που μετέτρεψαν σε “πάλη φυλών”, τον σοσιαλισμό που τον έκαναν “εθνικό” κτλ.

Φασιστική και Κομμουνιστική Προπαγάνδα: Είναι και οι δυο προπαγάνδες υποβολής τύπου Ρωμαϊκού. Η διαφορά τους είναι ότι η Φασιστική είναι εσωτερικής καταναλώσεως, δεν έχει οικουμενικότητα, και μιλάει για την ανωτερότητα της φυλής (Ρωμαϊκή για Ιταλία, Άρια -είναι οι πραγματικοί απόγονοι Ελλήνων- για Γερμανία) ενώ του Κομμουνισμού είναι εξωτερικής καταναλώσεως, περιέχει οικουμενικότητα (όλοι είμαστε ίσοι). Παγκοσμιοποίηση έχουν και οι δυο με διαφορετική προσέγγιση, του Φασισμού-Ναζισμού μέσω των όπλων, ενώ του Κομμουνισμού μέσω των ιδεών. Και στις δυο περιπτώσεις κερδισμένοι είναι οι χρηματοδότες, δηλαδή οι Περιούσιοι Τραπεζίτες.
“Η εξουσία δεν κοιμάται ήσυχη παρά μόνον εφόσον αισθάνεται όλον τον λαό γονατισμένο στους ίδιους θεούς”
Πιέρ Ανρί Σιμόν

 Γ. Γεωργαλάς
www.knossopolis.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: