ΜΕΡΟΣ Ε΄
Matt Ehret
Μια ολιγαρχία μπορεί να επιτύχει να διατηρήσει ένα σύστημα κρυφής επιρροής πάνω στη συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού μόνο αν ένα πέπλο μπορεί να ριχτεί πάνω από τις φυσικές δυνάμεις της ανθρώπινης δημιουργικής λογικής.
Αν ένα πέπλο άγνοιας δεν μπορεί να επιβληθεί με τη βία, τότε το επόμενο καλύτερο πράγμα είναι να αποπροσανατολίσουμε λανθασμένα την ΙΔΕΑ της ανθρωπότητας για τον ίδιο τον νου. Αντί να είναι μια δύναμη που διαμεσολαβεί τη σχέση της ανθρωπότητας με το σύμπαν που οδηγείται από δημιουργικά άλματα σε ανακαλύψεις, οι ολιγαρχικές υπηρεσίες προσπαθούν να κλειδώσουν το μυαλό των θυμάτων τους σε ριζοσπαστικές μορφές αντίληψης των αισθήσεων (δηλαδή: την πεποίθηση ότι η ανθρώπινη σκέψη διαμορφώνεται από κανόνες που σχετίζονται με τις πέντε αισθήσεις μας αντιλήψεις που μερικές φορές ονομάζονται «εμπειρισμός»).
Αυτός ο εγκλωβισμός του νου σε αισθητηριακή εμπειρία, διαμεσολαβημένος από αξιώματα που αναμένεται να πιστέψουμε με τυφλή υπακοή, στερεί από τα θύματά του την ικανότητα να πηδούν πέρα από τα όρια της παραγωγικής/επαγωγικής υπολογιστικής λογικής.
Χωρίς αυτή την ικανότητα καλλιέργειας μιας ιδιότητας δημιουργικού λόγου που υπερβαίνει τις περιορισμένες μορφές της παραγωγικής / επαγωγικής (γνωστής και ως: apriori / aposteri) λογικής, καθίσταται αδύνατο να ισχυριστούμε ότι οι υπολογιστές δεν είναι ανώτεροι από την ανθρώπινη σκέψη.
Αυτές είναι οι καταστροφικές συνέπειες αυτού που ονομάζεται «ριζοσπαστικός εμπειρισμός» και του μπάσταρδου ξαδέλφου του «λογικός θετικισμός»... και οι δύο μορφές ψευδούς λογικής προωθήθηκαν έντονα από τον Νίκολα Τέσλα.
Αίσθηση της εξαπάτησης και η καταστροφή της ελεύθερης βούλησης
Σε μια συνέντευξη του 1915 στο New American που δημοσιεύθηκε υπό τον τίτλο «Πώς οι κοσμικές δυνάμεις διαμορφώνουν το πεπρωμένο μας», ο Τέσλα περιέγραψε την πίστη του στην ανυπαρξία ελεύθερης βούλησης και υπέθεσε ότι οι άνθρωποι ήταν απλώς μηχανές που διέπονται από ψυχρούς μηχανικούς νόμους της φύσης:
«Ο άνθρωπος είναι ένα αυτοκινούμενο αυτόματο εξ ολοκλήρου υπό τον έλεγχο εξωτερικών επιρροών. Όσο εκούσιες και προκαθορισμένες κι αν φαίνονται, οι πράξεις του δεν κυβερνώνται από μέσα, αλλά από έξω. Είναι σαν ένα άρμα που πετάγεται από τα κύματα μιας ταραγμένης θάλασσας».
Ήταν στην ίδια συνέντευξη που ο Τέσλα διατύπωσε επίσης την πεποίθησή του ότι ακόμη και οι πόλεμοι προκαλούνται από κοσμικές δυνάμεις αντί να κοιτάζει το αιτιώδες χέρι των ολιγαρχών λέγοντας: «Ένας πόλεμος δεν μπορεί ποτέ να προκληθεί από αυθαίρετες πράξεις του ανθρώπου. Είναι πάντα το περισσότερο ή λιγότερο άμεσο αποτέλεσμα της κοσμικής διαταραχής στην οποία ασχολείται κυρίως ο ήλιος.
Ο Τέσλα είπε αργότερα: «Αποδεικνύω συνεχώς, με κάθε σκέψη και πράξη μου, ότι δεν είμαι τίποτα περισσότερο από αυτόματο, ανταποκρινόμενος σε εξωτερικά ερεθίσματα και περνώντας μέσα από μια απεραντοσύνη διαφορετικών υπάρξεων από την κούνια μέχρι τον τάφο».
Ο Τέσλα κυριολεκτικά πίστευε ότι ήταν ένα άψυχο αυτόματο, πλήρως διαμορφωμένο από ντετερμινιστικές δυνάμεις που απείχαν πολύ από οποιαδήποτε πράξη ελεύθερης βούλησης. Ο Τέσλα τονίζει εκ νέου το σημείο σε άλλη τοποθεσία δηλώνοντας: «Κάθε σκέψη που συλλαμβάνω, κάθε πράξη που εκτελώ, είναι αποτέλεσμα εξωτερικών εντυπώσεων στις αισθήσεις μου».
Όπως και ο ήρωάς του Σερ Ισαάκ Νεύτων, ο οποίος απαγόρευσε κάθε σχηματισμό υποθέσεων στην πρακτική της αποδεκτής επιστήμης[1], ο Τέσλα υποστήριξε μια κοσμοθεωρία που απέρριπτε την ύπαρξη καθολικών ιδεών πέρα από την ύλη και τις υλικές δυνάμεις.
Πέρα από το μπέικον
Ενώ ο Βρετανικός Εμπειρισμός προσπάθησε να δέσει την επιστήμη στα όρια της αντίληψης των αισθήσεων (προτείνοντας ότι όλες οι ανακαλύψεις πραγματοποιήθηκαν από την Μπακωνική ανάλυση της ριζοσπαστικής αισθησιακής εμπειρίας, τον σχηματισμό προτύπων και την παρέκταση των εν λόγω μοτίβων σε καθολικούς «νόμους»), η θεωρία της γνώσης του Τέσλα προχώρησε παραπέρα υποβιβάζοντας όλες τις αισθήσεις ΕΚΤΟΣ από την όραση ως άχρηστες για οποιαδήποτε επιστημονική ανακάλυψη.
Σε μια διάλεξη του 1893 που δόθηκε στην National Electric Light Association, St. Louis, τον Μάρτιο του 1893, ο Τέσλα αποκάλυψε αυτό που θα μπορούσε να θεωρηθεί μόνο ένα παράξενο φετίχ για τα μάτια ως τη ρίζα όλης της γνώσης λέγοντας:
«Όλη η σύλληψη της γνώσης ή της μορφής προκαλείται μέσω του ματιού, είτε ως απάντηση σε διαταραχές που λαμβάνονται άμεσα στον αμφιβληστροειδή είτε στις αμυδρότερες δευτερογενείς επιδράσεις και αντηχήσεις τους. Άλλα αισθητήρια όργανα μπορούν μόνο να προκαλέσουν συναισθήματα που δεν έχουν καμία πραγματικότητα ύπαρξης και για τα οποία δεν μπορεί να σχηματιστεί καμία αντίληψη.
Δεν υπάρχει τρόπος απόκτησης γνώσης παρά μόνο μέσω του ματιού. Ποιο είναι το θεμέλιο όλων των φιλοσοφικών συστημάτων της αρχαίας και σύγχρονης εποχής, στην πραγματικότητα, όλης της φιλοσοφίας των ανθρώπων; Είμαι νομίζω. Νομίζω, άρα είμαι. Αλλά πώς θα μπορούσα να σκεφτώ και πώς θα ήξερα ότι υπάρχω, αν δεν είχα το μάτι; Γιατί η γνώση περιλαμβάνει; συναίσθηση; Η συνείδηση περιλαμβάνει ιδέες, αντιλήψεις. Οι αντιλήψεις περιλαμβάνουν εικόνες ή εικόνες, και εικόνες την αίσθηση της όρασης, και επομένως το όργανο της όρασης.[2]
Πέρα από την προώθηση της ιδέας ότι μόνο το μάτι είναι η πύλη προς όλη τη γνώση και την απαγόρευση των εννοιών της ελεύθερης βούλησης ή του ανώτερου δημιουργικού λόγου από τον λογισμό του για τα ανθρώπινα όντα, ο Τέσλα αρνήθηκε ρητά την ίδια την ψυχή λέγοντας στον σατανικό φίλο του George Sylvester Viereck το 1937:
Αυτό που ονομάζουμε «ψυχή» ή «πνεύμα» δεν είναι τίποτα περισσότερο από το άθροισμα των λειτουργιών του σώματος. Όταν παύει αυτή η λειτουργία, παύει και η «ψυχή» ή το «πνεύμα».
Το περίεργο μυαλό μένει να αναρωτηθεί: μετενσαρκώθηκε ο Τέσλα στη φιγούρα του Yuval Noah Harari;
Εξάλλου, ο αγαπημένος του WEF, Harari, όχι μόνο επανέλαβε τους ισχυρισμούς του Tesla του 1937 ως ιερό αθεϊστικό πιστεύω, αλλά πρόσθεσε μια προειδοποίηση ότι ο μόνος παράδεισος στον οποίο πρέπει να προσβλέπουν πραγματικά επιστημονικά μυαλά είναι το Cloud της Google;
Αυτό το σχεδόν υπερφυσικό φετίχ για την ψηφιοποίηση της ανθρωπότητας που προωθείται από σύγχρονους μετανθρωπιστές όπως ο Harari ή ακόμα και ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, είναι τόσο ανατριχιαστικό όσο και σε πλήρη ευθυγράμμιση με τη φιλοσοφική προοπτική του σύγχρονου θεϊκού όντος, Nikola Tesla.
Θα συνεχίσουμε να εξερευνούμε αυτό το θέμα στην επόμενη δόση καθώς βυθιζόμαστε στην υπεράσπιση του Νευτώνειου Διαστήματος από τον Τέσλα και στη μάχη μεταξύ δύο αντίθετων ιδεών του αιθέρα όπως διαμορφώθηκαν από την κοσμοθεωρία του Τέσλα από τη μία πλευρά και του Άλμπερτ Αϊνστάιν από την άλλη.
[1] Στον πρόλογο του Principia Mathematica (1687), ο Νεύτωνας δηλώνει ρητά την αντίθεσή του στη χρήση υποθέσεων λέγοντας: «Δεν μπόρεσα να ανακαλύψω την αιτία αυτών των ιδιοτήτων της βαρύτητας από φαινόμενα και δεν κάνω υποθέσεις... Και υποθέσεις, είτε μεταφυσικές είτε φυσικές, είτε απόκρυφων ιδιοτήτων είτε μηχανικές, δεν έχουν θέση στην πειραματική φιλοσοφία.
[2] Φυσικά, η Hellen Keller μπορεί να έχει κάτι να πει για αυτόν τον ισχυρισμό, καθώς η κυριαρχία της σε πολλές γλώσσες, λογοτεχνία και φιλοσοφία ήταν από τα υψηλότερα διαμετρήματα κατά τη διάρκεια της ζωής της, παρά το γεγονός ότι έχασε τόσο την ακοή όσο και την όραση ως μικρό μωρό. Δείτε την έκθεση της Cynthia Chung On Optimism: A Chant of Darkness για περισσότερα σχετικά με την ιστορία της Keller
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ...
ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΜΕΡΗ ΕΔΩ...1.ΑΣΤΕΡΑΚΙ.....: Ο ΑΠΟΚΡΥΦΟΣ Nikola Tesla:[ Ο Νεύτωνας, ο Ροδοσταυρισμός και ο αυτοκρατορικός έλεγχος της επιστήμης]Μέρος 1 (enaasteri.blogspot.com)
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΆ ΕΊΝΑΙ...!?
ΤΟ ΒΡΉΚΑΤΕ!
ΧΑΖΑΡΟΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!!!
Εχουμε πολλα χαζαροπαραμυθια ακομη στην ακρη ;;;;; γιατι φετος λεω να κανουμε ανασταση ... αντι πασχα..
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλο το παραμυθιασμα που φαγαμε στην μαπα χρονια τωρα .. παιρνει επι τελους ΤΕΛΟΣ.
χαζαροπαραμύθια ειναι οι αποκαλύψεις για το ειδωλο σας,τον Τέσλα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμεις οι Ορθόδοξοι,Ανάσταση γιορτάζουμε!!εσεις να κάνετε οτι θελετε....