Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

Τρία βήματα στο παραλήρημα!!![Η πτώση της Ρώμης δεν έγινε σε μια στιγμή. Ήταν μια μακρά και προοδευτική διαδικασία παράδοσης μπροστά στη βαρβαρική απειλή, σε συνδυασμό με εσωτερική αποσύνθεση,το ιδιο συμβαίνει και σήμερα στην Δύση]

 


Roberto Pecchioli

Ο πυρετός του κομματιού του κόσμου που ονομάζουμε Δύση - σύμπτωμα μιας εκφυλιστικής ασθένειας που έχει φτάσει στο τελικό της στάδιο - έχει ως παρενέργεια το παραλήρημα. Το παραλήρημα είναι ένα σύνδρομο που χαρακτηρίζεται από απώλεια συνείδησης ,  δυσκολία διατήρησης της προσοχής ,  αλλαγή προσανατολισμού και μνήμης, διαταραχές αντίληψης που οδηγούν στην εμφάνιση παραισθήσεων  Το υποκείμενο αισθάνεται σύγχυση, οι σκέψεις του γίνονται  κατακερματισμένες και ασύνδετες , με συχνή επικάλυψη ταραχής και ενθουσιασμού. Εκείνοι που επηρεάζονται έχουν ψευδείς πεποιθήσεις που διατηρούνται σταθερά, ακόμη κι αν αντικρούονται από την πραγματικότητα.

Έναν αιώνα αργότερα, η προφητεία του Paul Valéry αντηχεί στα ερείπια του Μεγάλου Πολέμου, του πρώτου ευρωπαϊκού εμφυλίου πολέμου (Ernst Nolte). «Εμείς, οι πολιτισμοί, ξέρουμε τώρα ότι είμαστε θνητοί». Όλα οδηγούν στο τελικό στάδιο του πολιτισμού στον οποίο ανήκουμε. Όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα στο τέλος ενός κύκλου, είναι η αυτοκτονία, που καθορίζεται από την παρακμή των αρχών, των αξιών, των τρόπων ύπαρξης που είναι οι πυλώνες ενός πολιτισμού. Ας μην υποτιμούμε την τεχνολογική ισχύ της ηγετικής χώρας της Δύσης - των ΗΠΑ - ούτε το σύνθετο σύστημα οικονομικής κυριαρχίας που έχει κατασκευάσει, ούτε την ισχυρή πολεμική μηχανή που έχει στη διάθεσή της. Η αγωνία μπορεί να είναι μεγάλη. το πληγωμένο θηρίο θα πολεμήσει μέχρι το τέλος, αλλά τα σημάδια της παρακμής είναι αλάνθαστα. Δημογραφικά, αστικά, πολιτιστικά, ηθικά, πνευματικά, μεταφυσικά, καθώς και οικονομικά. Παραλήρημα και ψευδαισθήσεις συνοδεύουν τον ασθενή, ο οποίος είναι πιο επικίνδυνος γιατί στο μυστικό της συνείδησής του βλέπει τη μοίρα του.

Τμήμα ψυχιατρείου του περασμένου αιώνα

Η πολύ πρόσφατη γαλλική συνταγματική τροποποίηση που έθεσε την άμβλωση ως θεμελιώδες δικαίωμα είναι το σημάδι μιας νέας, περαιτέρω φάσης της δυτικής παρακμής. Δεν είναι τυχαίο ότι προέρχεται από το μητρικό έθνος της επανάστασης που άλλαξε τον κόσμο, εφευρέτη των καθολικών δικαιωμάτων, πατρίδα του Διαφωτισμού. Πέρα από το συγκεκριμένο θέμα, πρέπει να συλλάβουμε την αλλαγή του ρυθμού, τον ανεστραμμένο νοητικό μηχανισμό του πολιτισμού που -γεννήθηκε από τη συνάντηση της Ρώμης και της Αθήνας με τον Χριστιανισμό- ήταν ο πρώτος που αναγνώρισε την αξιοπρέπεια κάθε ζωής και το άυλο της. Από σήμερα, η ζωή είναι επίσημα διαθέσιμη, αφού η πρόληψη του τοκετού είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα. Στην παράδοξη Δύση του 21ου αιώνα -την τελευταία, πιστεύουμε, της χριστιανικής εποχής- το να γεννιέσαι είναι δύσκολο, ενώ το να πεθάνεις είναι πολύ απλό, ανάμεσα σε πολέμους, ευθανασία, κουλτούρα πετάγματος. Η ανατροπή ολοκληρώθηκε, το αποτέλεσμα είναι ατυχές.

Χωρίς δάκρυα, όπως οι γιατροί που εξετάζουν τις εξετάσεις που έγιναν σε έναν ασθενή, κάνουμε Three Steps into Delirium , ο τίτλος μιας παλιάς ταινίας εμπνευσμένης από ιστορίες του Έντγκαρ Άλαν Πόε, μάστερ του τρόμου. Ας ρίξουμε το βλέμμα μας στο παρόν για να συνδέσουμε φαινομενικά διαφορετικά φαινόμενα, γεγονότα, κινήματα, όλα συγκλίνοντα -αφού όλα συνάδουν- σε μια σοβαρή πρόγνωση για τον πολιτισμό, το όραμα του κόσμου, του δυτικού ανθρώπινου τύπου, που καταναλώνεται από το μίσος προς τον εαυτό, αρπαγμένος από τη «μανία της εξαφάνισης» (Χέγκελ), από την παραληρηματική επιθυμία να βάλει τέλος στους αιώνες και τις χιλιετίες, σκηνοθετώντας τη δική του άδοξη αυτοκτονία που ονομάζεται ελευθερία, δικαιώματα, αυτοδιάθεση.

Η ίδια αυτοκτονία που διατέλεσε με χαρά ο Γάλλος Πρόεδρος Μακρόν για τον εορτασμό της άμβλωσης που περιλαμβάνεται στα συνταγματικά δικαιώματα ανάμεσα στα θριαμβευτικά φώτα στον Πύργο του Άιφελ, τα πλήθη στο Τροκαντερό και τη μεγάλη γραφή «το σώμα μου, η επιλογή μου» . Ακριβώς: το σώμα, που αποκλείει κάθε πνευματική λαχτάρα και μας κλειδώνει στον πιο βαρύ υλισμό. «Το δικό μου» , για το οποίο η εκκολαπτόμενη ζωή δεν είναι παρά ένας όγκος κυττάρων που η γυναίκα μπορεί να απαλλαγεί χωρίς προβλήματα: είναι δικαίωμα! Και χωρίς να μπορεί να επέμβει ο πέτρινος καλεσμένος, ο πατέρας. «Επιλογή» είναι η ατομική βούληση που κερδίζει τη φύση. Χωρίς όρια. (1)

Όπου υπάρχει δικαίωμα, μπορεί να υπάρχει μόνο αντίστοιχο καθήκον. Αυτό του Δημοσίου να εγγυάται την επιλογή, αυτό των εργαζομένων στον τομέα της υγείας να προχωρήσουν στη διακοπή της εγκυμοσύνης χωρίς καμία αντίρρηση συνείδησης. Επιπλέον, όταν αντιμετωπίζουμε ένα συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, το οποίο γίνεται πλεονέκτημα αφού το νόμιμο αποκτά θετική αξία, μπορούμε και πάλι να διαφωνούμε; Στη Γαλλία, το έγκλημα της «παρεμπόδισης των αμβλώσεων» υπάρχει ήδη . Ο συγγραφέας, αν και καταρχήν αντιτίθεται στην άμβλωση, γνωρίζει ότι πρέπει να μείνουν κάποιες ρωγμές, αφού υπάρχουν περισσότερα πράγματα στον ουρανό και στη γη -και δραματικές καταστάσεις- από όσα μπορούν να περιέχουν όλες οι αρχές μας. Αλλά κανένας νόμος, αποδεδειγμένη απόδειξη ότι η ζωή δεν είναι πια άυλη αξία. Η επιλογή, λέγαμε, αποκλείει τον πατέρα. Διπλή καταστροφή: ο άνθρωπος ταπεινώνεται περαιτέρω και παρέχεται ένα πολύ βολικό άλλοθι για την ανευθυνότητα.

Αντιειδισμός

Η Γαλλία κατακλύζει το δικαίωμα στη ζωή - που ακόμη και ο πρώτος θεωρητικός του φιλελευθερισμού, Τζον Λοκ , το έθεσε μεταξύ των αναφαίρετων δικαιωμάτων - αλλά δεν έχει τίποτα να πει για τη συλλογή υπογραφών που έγινε για να σωθούν οι αρουραίοι στους υπονόμους του Παρισιού. Στην πραγματικότητα, ο αντι-ειδισμός προωθεί (2) η ιδέα ότι δεν υπάρχουν διαφορές στην αξία μεταξύ ανθρώπου και ζώου. Ο Yuval Harari , υποστηρικτής του μετανθρωπισμού, (3) φιλόσοφος αναφοράς του φόρουμ του Νταβός, έγραψε ότι τα κοτόπουλα έχουν ανώτερη χρωματική αντίληψη από τον άνθρωπο. Ωστόσο, ποτέ δεν τοιχογράφησαν την Καπέλα Σιξτίνα ή δεν έπλυσαν τις σπηλιές της Αλταμίρα με γκράφιτι. Daubed, ναι, αφού το παραλήρημα έχει την τρελή επιθυμία να σβήσει ακόμη και έργα τέχνης, όπως και οι αγωνιστές του ακραίου περιβαλλοντισμού, πρόθυμοι να καταστρέψουν την απόδειξη της ανθρώπινης ευρηματικότητας που υπερβαίνει τον χρόνο και την ύλη και που ονομάζουμε τέχνη . Ένα μεγαλειώδες ίχνος ανθρωπότητας, μισητό γιατί είναι ένα παράδειγμα της οντολογικής ποικιλομορφίας του homo sapiens , που αποχαρακτηρίστηκε ως καταστροφή για τον πλανήτη. (4)

Ζούμε σε μια εποχή παρόμοια με την πτώση της Ρώμης και δεν θέλουμε να τη δούμε, τυφλωμένοι από παρορμήσεις, ναρκωμένους -με την κυριολεκτική έννοια- δικαιωμάτων, βυθισμένοι στη δικτατορία του παρόντος, το κριτήριο με το οποίο κρίνουμε τα πάντα. από τα ύψη της ανωτερότητάς μας. Σε ένα όχι πολύ μακρινό μέλλον, όταν άλλοι άνθρωποι και άλλοι πολιτισμοί θα πάρουν τη θέση μας, αφού έχουμε γιορτάσει τις τελευταίες χαρούμενες κηδείες του εαυτού μας - τον μεγάλο χορό του Τιτανικού που τρέχει προς το βουνό του πάγου - θα θεωρηθεί ανοησία ότι το κοινοβούλιο γαλλικά, μαζεύτηκαν επίσημα στις Βερσαλλίες - το βασιλικό παλάτι του αρχαίου καθεστώτος που παρασύρθηκε από τη λαιμητόμο - γιόρτασαν αυτή την τεράστια αποτυχία που είναι η άμβλωση.

The Destruction of the Roman Empire, του Thomas Cole. Αλληγορικός πίνακας (πιθανότατα εμπνευσμένος από την λεηλασία της Ρώμης από τους Βάνδαλους το 455), τέταρτος της σειράς "The Course of the Empire" του 1836, τώρα στη Νέα Υόρκη, στο Historical Society.

Η πτώση της Ρώμης δεν έγινε σε μια στιγμή. Ήταν μια μακρά και προοδευτική διαδικασία παράδοσης μπροστά στη βαρβαρική απειλή, σε συνδυασμό με εσωτερική αποσύνθεση. Η αυτοκρατορία ήταν άρρωστη: από φόρους, από τη μείωση των γεννήσεων, από την οικονομική παρακμή, από την υποβάθμιση της δημόσιας και ιδιωτικής ηθικής, ανίκανη να υπερασπιστεί τα σύνορά της. Τα κακά του ήταν ορατά και βαθιά, αλλά κανείς δεν μπορούσε πια να τα θεραπεύσει: αδύναμοι και ανίκανοι αυτοκράτορες, διανοούμενοι «υπηρεσίας», κατάρρευση αρχαίων ρωμαϊκών αρετών, έντονη ηθική παρακμή, ασέβεια εθίμων, εμφύλια διχόνοια, αδυναμία υπεράσπισης του εαυτού του από τους εχθρούς. Σε αυτό προστέθηκαν χρόνια κακής συγκομιδής λόγω του ψύχους και της ξηρασίας του τρίτου αιώνα: η κλιματική αλλαγή δεν είναι κάτι καινούργιο. Το έτος 378 σημειώθηκε η καταστροφική ήττα κατά των Γότθων στην Αδριανούπολη, κατά την οποία πέθανε ο ίδιος ο αυτοκράτορας. Στα έτη 390 και 410 η Ρώμη λεηλατήθηκε, ένα απαράμιλλο σοκ. Τελικά, το 476 ο Ρωμύλος Αυγουστούλος, ένα αθώο ξεφτιλισμένο αγόρι και ο τελευταίος δυτικός Ρωμαίος αυτοκράτορας, καθαιρέθηκε.

Η μάχη της Αδριανούπολης, η καταστροφή της Ρώμης

Αυτή τη φορά ο άνεμος κινείται γρήγορα. Υπάρχει η αίσθηση ότι παρακολουθούμε σε πραγματικό χρόνο μια άλλη πτώση της Δύσης. Για άλλη μια φορά μας οδηγούν πολιτικοί ηγέτες του λυκόφωτος: την αμερικανική προεδρία θα διεκδικήσουν δύο ηλικιωμένοι, ο ένας 82 ετών, ο άλλος 78. Οι νέοι βάρβαροι –Κίνα, Ιράν, Ρωσία, Ισλάμ– πολιορκούν τα σύνορα επιρροής της Ουάσιγκτον , η σημερινή Ρώμη. Υποφέρουμε από ιδεολογικούς εμφύλιους πολέμους, οι οποίοι, όταν οδηγούνται στα άκρα, καθιστούν τα έθνη δυσλειτουργικά. Γλιστράμε κάτω από την πλαγιά των κοινωνικών ναρκωτικών του ηθικού σχετικισμού και του απεριόριστου ηδονισμού. Αυτές οι πτυχές αποδεικνύονται τέλεια από τη γαλλική περίπτωση, μια τεμπέλης χώρα που γίνεται όλο και χειρότερη, στην οποία εκατοντάδες προαστιακά γκέτο που κατοικούνται από ξένους με γαλλικά έγγραφα είναι τώρα θύλακες που έχουν αφαιρεθεί από την περήφανη, αλλά ανίκανη Δημοκρατία των Ιακωβίνων, δεσμευμένη να νομοθετήσει υπέρ της κουλτούρας του θανάτου, που γιορτάζεται ως «καθολική υπερηφάνεια και παράδειγμα» από τον Μακρόν, έναν άτεκνο πρόεδρο.  Μόνο 72 βουλευτές ψήφισαν κατά της εισαγωγής των αμβλώσεων μεταξύ των ελευθεριών που εγγυάται το γαλλικό Σύνταγμα, ενώ 780 ψήφισαν υπέρ , από την άκρα αριστερά μέχρι το Εθνικό Μέτωπο της Μαρίν Λεπέν. Σημείο των καιρών: η παράδοση δεν έχει ιδεολογικά όρια.

Νέα Υόρκη, έκτρωση: πώς να σκοτώσεις ένα ζωντανό μωρό στο όνομα του νόμου (βίντεο)

Στην Ισπανία, την άλλη κάποτε καθολική Λατίνα αδελφή, το μόνο που χρειαζόταν ήταν μια απόφαση από το Συνταγματικό Δικαστήριο που κήρυξε την άμβλωση ως «θεμελιώδες δικαίωμα» τον Μάιο του 2023 . Σε τι συνίσταται στην πραγματικότητα αυτό που κατ' ευφημισμό αποκαλούν «εθελούσια διακοπή της εγκυμοσύνης»; Είναι η πράξη καταστολής ενός ανθρώπινου εμβρύου με έναν αναρροφητή. Οι μελλοντικές γενιές θα εκπλαγούν βλέποντας ότι υπήρξε μια εποχή που μια τέτοια κοινωνική και ανθρωπολογική αποτυχία θεωρούνταν δικαίωμα. Δεν είναι καθόλου θρησκευτικό ζήτημα: όποιος παρατηρεί έναν υπέρηχο, με το επίπεδο λεπτομέρειας που έχει επιτευχθεί, κατανοεί διαισθητικά τη βία της εξάλειψης αυτού του ανθρώπου στο σχηματισμό. Ο κύριος λόγος, τολμούμε να πούμε, είναι η άνεση της μη μητέρας, που χρησιμοποιεί την άμβλωση ως μέσο για να απελευθερωθεί από την ευθύνη και τη δέσμευση που συνδέονται με την ανατροφή του παιδιού της, του όντος που είναι «για πάντα» και εμποδίζει τις ελευθερίες. και η «πραγμάτωση» των γονέων.

Τα κράτη με τρομακτικά δημογραφικά προβλήματα αφιερώνουν τις προσπάθειές τους στη διάδοση των αμβλώσεων παρά στην προώθηση των ποσοστών γεννήσεων, της ζωής και του μέλλοντος. (5) Δουλεύουν εναντίον του εαυτού τους, καθιστούν αδύνατη την αναπαραγωγή της κοινωνίας τους (που, δυστυχώς, έγινε καλό) λόγω έλλειψης νέων μελών. Αυτοκτονία σε δόσεις, όπως οι τηλεοπτικές σειρές.  «Στέλνουμε ένα μήνυμα σε όλες τις γυναίκες, το σώμα σας ανήκει σε εσάς και κανείς δεν μπορεί να το διαθέσει», πανηγύρισε ο ευφορικός Γάλλος πρωθυπουργός, μια νεαρή ομοφυλόφιλος που σίγουρα δεν αγαπά το γυναικείο σύμπαν. Ενώ η Γαλλία εγκαταλείπει τις ρίζες της -χριστιανικές, αλλά και ανθρωπιστικές- και ασπάζεται την ιδεολογία των «δικαιωμάτων», που σχεδόν όλες βρίσκονται στην ενστικτώδη σφαίρα, όχι μακριά από τις πομπώδεις τελετουργίες της, το μίσος κατά της Δημοκρατίας μεγαλώνει στις γειτονιές που έχουν γίνει γκέτο αδιαπέραστα. στο οποίο κυριαρχεί ο ισλαμισμός και το κορανικό δίκαιο.

Οι Ασιάτες εργάζονται έξυπνα χωρίς να κοιτάζουν το ρολόι, η Γαλλία επινοεί όλο και μικρότερες εργάσιμες ημέρες. Οι γενιές της Δύσης σπαταλούν το πολιτιστικό, ανθρώπινο και οικονομικό κεφάλαιο που συσσωρεύτηκε διαχρονικά, κατασπαταλώντας και τα συμφέροντα. Η θυσία του αγέννητου, η νομιμοποίηση κάθε ατομικής ιδιοτροπίας και παραλήρημα , το άνοιγμα της πόρτας της ευθανασίας σε ηλικιωμένους και άρρωστους, φτωχούς, ανυπεράσπιστους, αρνούμενος την πραγματικότητα, είναι το σύγχρονο σάββατο «δικαιωμάτων» και επιλογών. Η Ρώμη φθείρεται μπροστά στα μάτια μας, ενώ το σύστημα των μέσων ενημέρωσης και η κυρίαρχη κουλτούρα -δηλαδή της κυρίαρχης- αναισθητοποιεί τις μάζες και εφευρίσκει έως και δεκαέξι τύπους οικογένειας , δηλαδή κανέναν. Η πολιτική είναι ένα τσίρκο στο οποίο οι μπάτλερ εναλλάσσονται με εντολή των τεχνοοικονομικών ολιγαρχιών. Τα αστεία στα κοινωνικά δίκτυα αντικαθιστούν τη σκέψη. το να πιστεύεις σε δίαιτα, σε τραγουδιστή, να ζεις εν όψει διακοπών, να γίνεις οπαδός ενός διάσημου προϊόντος της βιομηχανίας του θεάματος, αντικαθιστά την πίστη στον Θεό. Η ομοφυλοφιλία είναι φυσιολογική, το βιολογικό σεξ δεν υπάρχει, το smartphone που γεννά γνωστικά τα ελλείμματα και ο εθισμός είναι αντικείμενο λατρείας, η μελέτη είναι βαρετή (υπάρχουν τόσα πολλά μαθήματα ) , η καλύτερη δουλειά είναι αυτή που δεν περιλαμβάνει πάρα πολλά.

Συνειδητοποιούμε ακόμα τις συνέπειες όλων αυτών;  Είναι ανησυχητικό να βλέπουμε ότι τα Ηνωμένα Έθνη επεξεργάζονται αυτού του είδους την ατζέντα, αλλά μας κάνει να καταλάβουμε ποιος προωθεί ένα όραμα του κόσμου που είναι αντίθετο στη φυσική τάξη. Μια ατζέντα που επιβάλλεται μέσω του ιδεολογικού αποικισμού, απαρατήρητη λόγω της κατάρρευσης της κριτικής σκέψης. Η άμβλωση είναι ο ακρογωνιαίος λίθος , απαραίτητος του έργου. Εάν η ζωή δεν είναι πλέον αναφαίρετη αρχή, οι ισχυροί αυτού του κόσμου θα επιβάλουν το σχέδιό τους με όλη τους τη δύναμη, συμπεριλαμβανομένου αυτού του «θετικού» νόμου. Προώθηση του ολοκληρωτισμού: καλώς ήρθατε στο παραλήρημα. Είναι αδιανόητο να αντιμετωπιστεί το παραλήρημα σε αυτό το σημείο. Πρέπει να παραμείνουμε όρθιοι ανάμεσα στα ερείπια, να είμαστε αυτοί που ξέρουν να βλέπουν τις πέτρες ανάμεσα στα ερείπια για να ξαναχτίσουμε έναν καθεδρικό ναό. «Όταν ένας κύκλος πολιτισμού τελειώνει, είναι δύσκολο να πετύχεις κάτι αντιστέκοντας, εξουδετερώνοντας άμεσα τις δυνάμεις σε κίνηση. Το ρεύμα είναι πολύ δυνατό, θα σας κατακλύσει. Το ουσιαστικό είναι να μην εντυπωσιαστείς από την παντοδυναμία και τον φαινομενικό θρίαμβο των δυνάμεων της εποχής. Αυτές οι δυνάμεις, επειδή στερούνται σύνδεσης με οποιαδήποτε ανώτερη αρχή, έχουν, τελικά, τη μετρημένη αλυσίδα.» (J. Evola, Cavalcare la tigre).

Για να διατηρήσετε τον πήχη ευθεία, η πιστότητα στις αρχές είναι απαραίτητη. Το Delirium κερδίζει σήμερα, ίσως αύριο, αλλά αναπόφευκτα θα χάσει μεθαύριο. Έχει ένστικτα θανάτου, επισπεύδει την εξαφάνισή του, όπως αποδεικνύεται από την παραθρησκευτική άμβλωση που ομολογεί, σε συνδυασμό με την ορμή προς την καταπίεση των ηλικιωμένων, των ασθενών, των καταθλιπτικών, των φτωχών.

Η ανθρωπολογική αλλαγή που διανύουμε χαρακτηρίζεται από την απόρριψη του ανθρώπου και της πραγματικότητας. Η νέα κυρίαρχη κουλτούρα είναι αυταρχική, κρατιστική και ταυτόχρονα ατομικιστική, θλιβερή, αυθαίρετη, εχθρική απέναντι σε κάθε θεμέλιο που δένει με το παρελθόν και ενισχύει αυθόρμητους και φυσικούς δεσμούς. Λόγω μιας περίεργης ετερογένειας σκοπών, κέρδισαν οι μαρξιστικής καταγωγής «κύριοι της καχυποψίας», Ντεριντά, Φουκώ, οι Φρανκφούρτες, των οποίων η «κριτική θεωρία» έχει γίνει η επίσημη κουλτούρα της παγκοσμιοποίησης. Το ανθρώπινο ον έχει τοποθετηθεί ενάντια σε αυτό που προϋποθέτει η φύση και η κατάστασή του. Μισούμε ακόμη και τη σωματικότητα και τη σεξουαλικότητά μας. Αυτό είναι το ubi consistam του LGBT drift, ειδικά στη μορφή «trans».

 Ζούμε σε μια «μετά» εποχή: μεταχριστιανισμός, μετα-ανθρωπισμός. Η ανθρωπολογική μετάλλαξη μας απομακρύνει από όλα όσα είχαμε μοιραστεί και μεταδώσει τριάντα αιώνες πολιτισμού, από τον αρχαίο παγανισμό μέχρι τον Χριστιανισμό. Έχουμε εμπλακεί σε μια οξεία πολιτιστική, ηθική και κοινωνική αλλαγή, που χαρακτηρίζεται, μεταξύ άλλων, από μισαλλοδοξία στο όνομα του αντιθέτου της, από την αναγέννηση - πολύ αγγλοσαξονική - ενός νέου πουριτανισμού, που μεταφέρθηκε από τη σεξουαλική σφαίρα σε αυτήν του εμμονή για την ισότητα, την απαγόρευση των αξιολογικών κρίσεων και πάνω απ' όλα, την απουσία κοινού οράματος για τη διάσπαση της κοινωνίας σε χίλια τμήματα, εχθρικές, αγανακτισμένες, απαιτητικές μικροταυτότητες. Η αποσύνθεση του πολιτισμού -ανάγεται σε «τεχνική» εξειδίκευση- σημαίνει ότι για πρώτη φορά στην ιστορία μπορεί κανείς να γίνει άρχουσα τάξη χωρίς να γνωρίζει τίποτα για την κοινή ιστορία. Όλα αυτά συμβαδίζουν με μια αντιστροφή της αισθητικής ευαισθησίας. Για τον José Ortega y Gasset, «η τέχνη δεν καλλιέργησε ποτέ το παράλογο, το ακατανόητο, ακόμη λιγότερο το χονδροειδές ή το χυδαίο». Σήμερα, ναι. Η όλη διαδικασία - η χαρούμενη αποδόμηση, το αυτοκαταστροφικό παραλήρημα που οι Λατίνοι ονόμασαν cupio dissolvi - συμβαίνει μέσα σε έναν βαθύ τεχνολογικό μετασχηματισμό που σπάει τον ανθρώπινο ρυθμό και μας αλυσοδένει στην εικονικότητα που έχει κυριεύσει τις ζωές μας, διακόπτοντας τη σχέση με τον χώρο και τον χρόνο . Η ανθρωπολογική αλλαγή επηρεάζει επίσης το δίκαιο, το οποίο ουσιαστικά εξαφανίζεται και αντικαθίσταται από την απλή νομιμότητα. Ο νόμος δεν είναι πλέον «δίκαιος», σύμφωνος με τη φύση, όπως ήταν πάντα, από την εποχή του Σοφοκλή έως τον Παύλο Ιούλιο, αλλά μόνο «νόμιμος», δηλαδή τοποθετείται σύμφωνα με τη διαδικασία για να προστατεύει τις ιδέες της εποχής, ή από τα κυρίαρχα: το λεγόμενο θετικό δίκαιο, πατέρας του διοικητικού αυταρχισμού χωρίς οντολογικές και ανθρωπιστικές ρίζες.0

 Το παραλήρημα είναι εμφανές στη δύναμη των διεθνών οργανισμών (ΟΗΕ, ΠΟΥ, WTC και Μη Κυβερνητικοί Οργανισμοί, παραθαλάσσιες κεφαλές ιδιωτικού συμφέροντος), ανώτεροι από νόμιμες κυβερνήσεις, συνένοχοι στην εθελοντική υποτέλεια στην οποία έχει περιπέσει η Δύση. Ένα σημαντικό μέρος της ανθρωπότητας έχει χάσει την ανθρώπινη ποιότητα και τον αυθορμητισμό: – συνοφρυωμένος, λυπημένος, ηθικολόγος χωρίς ήθος, πληροφοριοδότης, υπόκειται σε πρωτόκολλα, πρόστιμα, επιτήρηση και αντικοινωνικές συμπεριφορές. Το παράδειγμα είναι η φρικτή έκφραση «κοινωνική απόσταση», πανδημική κληρονομιά, στην οποία η φυσική απόσταση που καθορίζεται από τον φόβο της μετάδοσης (που καλλιεργείται από την εξουσία) έχει γίνει «κοινωνική», δηλαδή αμοιβαία έχθρα, καχυποψία, ρήξη δεσμών, τελική σφαγή του κοινότητα Το σπάσιμο των φυσικών δεσμών - οικογένεια, κοινότητα, φίλοι, ταυτότητα - μας κάνει πιο ευάλωτους, εξαρτώμενους από την εξουσία, δημόσιους και ιδιωτικούς, σε σεμινάρια Google , οδηγίες που πέφτουν από πάνω. Αυτή η αλλαγή δεν είναι μόνο ενάντια στον Θεό, τον μεγάλο απόντα: είναι ενάντια στον άνθρωπο, ενάντια στον κόσμο και ενάντια στην πραγματικότητα. παράγει ένα αρνητικό και απαισιόδοξο όραμα για τον άνθρωπο. Πρέπει να παρακολουθούμε σκληρά οτιδήποτε απειλείται ή καταδικάζεται, όπως ο φυσικός νόμος, η αρετή, η οικογένεια, η τεκνοποίηση, η αλήθεια. Ο χρόνος του Big Brother είναι περιορισμένος, αφού το κοπάδι στο οποίο πειραματίζεται με την ανθρωπολογική αντιστροφή θα εξαφανιστεί σε μερικές γενιές. Η εξουσία το ξέρει αυτό και γίνεται βιοδύναμη. Ως εκ τούτου, επινόησε τον υπερανθρωπισμό, που μας θέλει να είμαστε τεχνητοί, υβριδισμένοι με τη μηχανή, εξαρτημένοι από τις συσκευές που διαθέτει και καθιστά υποχρεωτική την επέκταση της επιτήρησης: βιοκρατία, εξουσία πάνω στη ζωή. Η αρχή - που έχει γίνει η καρδιά του πράσινου ψέματος - είναι ότι τα ανθρώπινα όντα είναι η πανούκλα που πληγώνει τη Γαία, τη Μητέρα Γη.

Αντιμέτωποι με το καταστροφικό παραλήρημα, πρέπει να λάβουμε μια «βιοσυντηρητική» θέση, η οποία συνίσταται στην επιβεβαίωση της ανθρωπιάς μας και όλων όσων μας κάνουν ανθρώπους: να κάνουμε παιδιά, να δημιουργήσουμε οικογένεια, να αναπτύξουμε κοινοτικές δραστηριότητες, να συναντηθούμε με φίλους, να αποκηρύξουμε όπου είναι δυνατόν τις τεχνολογικές συσκευές. Η τεχνολογία βρίσκεται στο επίκεντρο της ανθρωπολογικής αλλαγής του 21ου αιώνα, της κολασμένης αποδόμησης του ανθρώπου που ξεκίνησε από τον Φρόιντ και τον Βίλχελμ Ράιχ και συνεχίστηκε από τη Σχολή της Φρανκφούρτης και τους επιγόνους της Γαλλικής Θεωρίας. Ο μεταανθρωπισμός είναι ένα υβρίδιο μεταξύ του πολιτικού κινήματος, της πολιτιστικής τάσης, της κοσμικής φιλοσοφίας και της θρησκείας, που στοχεύει στην τροποποίηση του ανθρώπου στη διανοητική, φυσική και γνωστική διάσταση μέσω της τεχνολογίας. Το παραλήρημά του είναι η φιλοδοξία για αθανασία, καθώς και για ένα είδος σούπερ ευημερίας, που προτείνει ο φιλόσοφος Ντέιβιντ Πιρς: η «ηδονική επιταγή», μια ύπαρξη προσανατολισμένη στην ευχαρίστηση και μέσω της γενετικής τροποποίησης. Ένας άλλος στόχος είναι ένα είδος υπερευφυΐας, που υποστηρίζεται από τον Nick Bostrom, διευθυντή του Ινστιτούτου για το Μέλλον της Ανθρωπότητας στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης. Δεν είναι λεπτομέρεια, γιατί καταδεικνύει ότι ο διανθρωπισμός νομιμοποιείται ξεκινώντας από την ακαδημία. Ο Μπόστρομ είναι μετα-ανθρωπιστής: ο άνθρωπος σταματά να είναι άνθρωπος, δημιουργεί μια άλλη κατηγορία, ένα άλλο ον, μια νέα οντότητα. Ο Bostrom προτείνει ότι η σωματικότητα δεν θα είναι πλέον απαραίτητη. Μέσω μιας δομής τύπου cyborg, ο άνθρωπος γίνεται ένα σύνολο πληροφοριών, ένα φάσμα δεδομένων. Ο στόχος – παραληρηματικός – είναι να πάψουν τα ανθρώπινα όντα να είναι άνθρωποι: όχι πλέον βελτίωση λειτουργιών, ποιότητας και προσδόκιμου ζωής, αλλά αναδημιουργία. Η αρχαία Γνωστική αίρεση. Ο άνθρωπος (ο τεχνολογικός Overman) γίνεται δημιουργός του εαυτού του και δίνει τη θέση του σε ένα άλλο ον. Αυτή είναι η φιλοσοφική βάση, στο κέντρο της οποίας βρίσκεται ένας ανθρωπολογικός πόλεμος που είναι ο εχθρός του ανθρώπου που ζει και φοράει ρούχα. Πώς μπορείς να βελτιώσεις κάτι καταστρέφοντάς το; Ένας άλλος διανοούμενος αναφοράς είναι ο Yuval Harari, που υποστηρίζεται από μεγάλες τεχνολογικές πλατφόρμες και πολυεθνικούς οργανισμούς, ξεκινώντας από το Φόρουμ του Νταβός. Ο Χαράρι είναι ανοιχτά υπερανθρωπιστής, μιλάει για την αντικατάσταση των θρησκειών με τον «dataism», τη λατρεία των δεδομένων που συλλέγονται και επεξεργάζονται η τεχνολογία.

Τέτοιες παρασύρσεις καταπολεμούν κάθε θρησκεία, ιδιαίτερα τον Χριστιανισμό στη Δύση, αφού θεσπίζει απόλυτες, αντικειμενικές αρχές και αξίες. Το ανθρώπινο ον είναι αρσενικό και θηλυκό: υπάρχει ένας σεξουαλικός δυϊσμός, μισητός επειδή η υπερανθρωπιστική προσέγγιση ορίζει ότι ο άνθρωπος μπορεί να είναι οτιδήποτε, πηλός για να διαμορφωθεί κατά βούληση. Δεν είναι πλέον κατ' εικόνα και καθ' ομοίωσιν του Θεού, αλλά κατά τη θέληση ή την αντίληψή του. Η διαδικασία καταλήγει σε ένα συμπέρασμα: αποδομεί, αποδομεί, θέτει σε αμφιβολία, αρνείται: το αποτέλεσμα είναι ο σύγχρονος δυτικός άνθρωπος. Η Σχολή της Φρανκφούρτης έθεσε τα θεμέλια του προοδευτισμού, που δεν είναι μόνο «αριστερός». Μάλιστα, γεννήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες στα τέλη του 19ου αιώνα, με πρωτοβουλία μεγάλων βιομηχάνων, των Ροκφέλερ, του Βάντερμπιλτ, του Στάνφορντ, που στη συνέχεια δημιούργησαν τα πανεπιστήμιά τους. Μόλις ηττήθηκε ο κομμουνισμός, ο προοδευτισμός έγινε η ιδεολογία του παγκοσμιοποιητικού νεοκαπιταλισμού, των τεχνοκρατών, των σχεδιαστών, εκείνων που ο CS Lewis αποκάλεσε «ρυθμιστές» στο προφητικό φυλλάδιο The Abolition of Man. Η περιβαλλοντική ατζέντα, η επανάσταση των φύλων και το τελευταίο κύμα φεμινισμού γεννήθηκαν σε αυτόν τον πολιτισμό . Ο προοδευτισμός των καθολικών δασκάλων υποστηρίζει τη θέση της ανθρωπογενούς κλιματικής αλλαγής. Ο κίνδυνος είναι τόσο μεγάλος που απαιτεί έκτακτα ηθικά δικαιολογημένα μέτρα, μέχρι τον δραστικό περιορισμό των ελευθεριών. Εάν ο άνθρωπος είναι παράσιτο, πώς να το ελέγξετε; Μέσα από το σεξ και την αναπαραγωγή, οι μεγάλες προοδευτικές εμμονές. Ό,τι έχει να κάνει με τα – επιβεβλημένα – κριτήρια διαφορετικότητας, ισότητας και ένταξης περιλαμβάνει το φύλο και την αναπαραγωγή. Εξ ου και οι πολιτικές για τις ποσοστώσεις φύλου, την προώθηση της τρανσεξουαλικότητας, τις αμβλώσεις, την ατζέντα LGBT, την ιδεολογία του φύλου. Αν λες ότι είσαι άντρας, είσαι σεξιστής και ετεροπατριαρχικός. Δεν είναι καλύτερο για τις γυναίκες: αποδομούν το θηλυκό μέσω ψεύτικων κατηγοριών όπως οι τρανς γυναίκες, χάρη στις οποίες πρώην άνδρες (βιολογικοί άντρες) κερδίζουν διαγωνισμούς ομορφιάς για γυναίκες και γυναικείους αθλητικούς αγώνες.

Σε αυτό το διαλυτικό καζάνι εμφανίζονται θεωρίες όπως ο αντι-ειδισμός, η ιδέα ότι τα ανθρώπινα όντα δεν είναι ανώτερα από τα ζώα. Με αυτόν τον τρόπο ο homo sapiens παύει να έχει ιδιαίτερη θέση στον φυσικό κόσμο, δεν είναι πλέον ο γιος του Θεού. Και αν εκχωρούνται δικαιώματα στους ανθρώπους, πρέπει να τα έχουν και τα ζώα, εισάγοντας πολιτιστικές και νομικές κατηγορίες όπως "μη ανθρώπινο πρόσωπο» και «να είσαι αισθητός». Μας προετοιμάζουν σχεδόν έναν αιώνα για τον νέο κόσμο, τουλάχιστον από το 1932, τη χρονιά της κυκλοφορίας του ομότιτλου βιβλίου του Aldous Huxley, του οποίου ο αδελφός Julian ήταν ο ιδρυτής της ευγονικής, ο πρώτος γενικός διευθυντής του UNESCO, και δημιουργός του όρου transhumanism. Ο παππούς των δύο ήταν ο Thomas Huxley, γνωστός ως «Darwin's Hound», υποστηρικτής της «τεχνικής» τροποποίησης των ανθρώπων σύμφωνα με κριτήρια επιστημονικού ρατσισμού. Αυτός ο «επιστημονικός» ρατσισμός που δημιουργήθηκε ως ηθική δικαίωση υλοποιήθηκε στις Ηνωμένες Πολιτείες με ευγονικές δημόσιες πολιτικές. Στο μυθιστόρημα του Χάξλεϋ αναφέρεται ότι υπάρχουν διάφορες κατηγορίες ανθρώπων, τα ναρκωτικά χρησιμοποιούνται για να γίνει ένα μεγάλο μέρος της ανθρωπότητας αγέλη δοσίλογων ηλίθιων, η κατάργηση των διαπροσωπικών σχέσεων επισκιάζεται και η αναπαραγωγή - ελεγχόμενη - ανατίθεται στις μηχανές. Προφητείες ενός μυημένου της ολιγαρχίας. Βιώνουμε μια αυξανόμενη εξάρτηση από την τεχνολογία. Όχι μόνο επειδή έχουμε συνηθίσει στα μηνύματα, στην αλληλεπίδραση στο Instagram ή στο Facebook, αλλά επειδή οι τράπεζες και οι κυβερνήσεις μας αναγκάζουν να διαχειριζόμαστε τα πάντα μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών. Όλα ψηφιοποιούνται, όλα αυτοματοποιούνται και γίνονται δεδομένα. Εάν υπάρχουν ιδιωτικοί ή δημόσιοι οργανισμοί που κρατούν όλα τα δεδομένα μου, που ξέρουν τι κάνω ανά πάσα στιγμή, πού πηγαίνω, με ποιον μιλάω, τι αγοράζω, έχουν τη δυνατότητα να με ελέγχουν. Διαχειρίζονται τις πληροφορίες, διαχειρίζονται εμένα. Μπορούν να αναπτύξουν αλγόριθμους που καθορίζουν με βεβαιότητα ποια απόφαση θα πάρω με βάση τις προηγούμενες συμπεριφορές μου. Η τεράστια θέληση για δύναμη ενός πολύ μικρού αριθμού ανδρών έρχεται σε σύγκρουση με την υπόλοιπη ανθρωπότητα, η οποία διδάσκεται ότι η ζωή δεν έχει σκοπό ή νόημα, η ταλαιπωρία που καταπραΰνεται από την εφήμερη ευχαρίστηση, ο λήθαργος να ξεχάσει την παροδικότητα και την επισφάλεια της «ύπαρξης». Είναι η «τραγική φάση» του μηδενισμού, η αρχή της «αθλιότητας του ανθρώπου χωρίς Θεό» για να χρησιμοποιήσει κανείς το λεξικό αυτού που κοίταξε στην άβυσσο μέχρι τον πάτο, του Φρίντριχ Νίτσε. Ακόμα κι αν ο Κιρίλοφ είχε δίκιο στους Δαίμονες του Ντοστογιέφσκι, σύμφωνα με τους οποίους ο άνθρωπος επινόησε τον Θεό για να συνεχίσει να ζει, η εκδίωξή του, η αφαίρεση της ίδιας του δυνατότητας, μας παραδίδει στη μεταμοντέρνα αγωνία, σε μια ύπαρξη που αφήνεται στον εαυτό της στη γυμνή της πραγματικότητα, χωρίς καμία αναφορά που θα μπορούσε να του δώσει νόημα. Το μόνο που μένει είναι η αναισθητοποίηση, η αναπνευστική κούρσα που ξορκίζει το Τίποτα, το παραλήρημα ως θεραπεία για το υπαρξιακό κενό.

 Roberto PECCHIOLI   (ereticamente.net)

 

1 σχόλιο:

  1. 1000κακι ΓΙΑ 12 ΜΉΝΕΣ
    ΌΣΟΙ ΈΧΟΥΝ ΚΆΝΕΙ
    ΠΑΙΔΆΚΙ
    ΑΠΟ ΓΕΝΆΡΗ '24
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΆΘΕ! ΝΕΟ
    ΜΈΛΟΣ ΟΙΚΟΓΈΝΕΙΑΣ...!
    ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΉ ΤΡΆΠΕΖΑ!


    ΝΕΣΑΡΟΓΚΕΣΑΡΑ???
    ΟΣΟΝΟΥΠΩ!

    🤣🤪


    ΑπάντησηΔιαγραφή