Κυριακή 16 Αυγούστου 2020

ΣΥΝΤΟΜΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ..

Γράφει ο ΑΝΑΣΗΣ ΑΛΑΜΠΑΣΗΣ    Thanasis Alampasis

Σύντομο χρονικό παράδοσης ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στην Τουρκία
Η Ελλάς είναι ξεκάθαρα Αρχιπελαγικό κράτος. Η Μεγίστη (Καστελόριζο) Δ Ε Ν είναι ένα αποκομμένο νησί στα τουρκικά παράλια με απειροελάχιστη ακτογραμμή σε σύγκριση με την τουρκική αντικριστή ακτογραμμή, αλλά είναι ένα (1) νησί από τα έξι χιλιάδες (6.000) νησιά του Ελληνικού Α Ρ Χ Ι Π Ε Λ Ά Γ Ο Υ Σ που κατατάσσεται στην 9η θέση του καταλόγου των χωρών με το μεγαλύτερο μήκος ακτογραμμής στην Υφήλιο 🌎.
Η Ελλάς βρίσκεται στην 9η θέση τού καταλόγου των χωρών με το μεγαλύτερο μήκος ακτογραμμής, με την Τουρκία να βρίσκεται στη 17η θέση του καταλόγου. Ο λόγος ελληνικής / τουρκικής ακτογραμμής είναι στο 2/1 ήτοι η ελληνική ακτογραμμή είναι δ ι π λ ά σ ι α της τουρκικής.
Σύμφωνα με το άρθρο 46 της Σύμβασης (Αρχιπελαγικά Κράτη), αρχιπέλαγος είναι το σύμπλεγμα νήσων, περιλαμβανομένων και τμημάτων νήσων, αλληλοσυνδεόμενα ύδατα και άλλα φυσικά χαρακτηριστικά τα οποία είναι τόσο στενά σ υ ν δ ε δ ε μ έ ν α μεταξύ τους ώστε να σχηματίζουν μια α υ τ ο τ ε λ ή γ ε ω γ ρ α φ ι κ ή, ο ι κ ο ν ο μ ι κ ή και π ο λ ι τ ι κ ή ε ν ό τ η τ α, ή που θεωρούνται ι σ τ ο ρ ι κ ά ότι σχηματίζουν μια τέτοια ε ν ό τ η τ α (π. χ. Ελλάδα, Μπαχάμες, Πράσινο Ακρωτήρι, Φιλιππίνες, Ινδονήσια, Αγγλονορμανδικές Νήσοι).
Στην Ελλάδα αρχικά ο όρος "αρχιπέλαγος" που δηλώνει σαφώς τις αξιώσεις της χώρας μας έναντι της Τουρκίας ως "Αρχιπελαγικό κράτος" χρησιμοποιήθηκε ως όρος στρατιωτικής διοικητικής ορολογίας στον Ελληνικό Στρατό π.χ. «Γενική Διοίκηση Α ρ χ ι π ε λ ά γ ο υ ς», «Μεραρχία Α ρ χ ι π ε λ ά γ ο υ ς» [Wikipedia: αρχιπέλαγος], αλλά εγκαταλείφθηκε στη συνέχεια για λόγους που μέχρι χθες μας ήταν άγνωστοι αλλά σήμερα όλοι αντιλαμβανόμαστε…
[βλ. Το δικαίωμα των ελληνικών νησιών στις θαλάσσιες ζώνες - οριοθέτηση αιγιαλίτιδας ζώνης, υφαλοκρηπίδας και ΑΟΖ στο Αιγαίο: Η Ελλάς είναι ξεκάθαρα Αρχιπελαγικό κράτος!
https://alampasis.blogspot.com/2020/07/blog-post.html ]
Περαιτέρω, το τουρκικό σεισμογραφικό Oruc Reis δεν διεξάγει έρευνες σε διαφιλονικούμενες θαλάσσιες ζώνες, όπως τα συστημικά Μέσα παραπληροφορούν τους έλληνες πολίτες με το επιχείρημα ότι, επειδή τάχα δεν έχουν οριοθετηθεί θαλάσσιες ζώνες με την Τουρκία, το τουρκικό σεισμογραφικό επιχειρεί αβλαβή διέλευση σε διεθνή ύδατα, αλλά αντίθετα διεξάγει έρευνες εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας η οποία ΔΕΝ ανακηρύσσεται ΟΎΤΕ οριοθετείται αλλά ανήκει στην Ελλάδα ΑΥΤΟΔΙΚΑΊΩΣ κατά το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας.
«Τα δικαιώματα του παράκτιου κράτους σε σχέση με την περιοχή της υφαλοκρηπίδας που αποτελεί φυσική προέκταση του χερσαίου εδάφους του μέσα και κάτω από τη θάλασσα, υπάρχουν ipso facto και ab initio, δυνάμει την κυριαρχίας του επί του εδάφους και ως προέκτασή της στην άσκηση κυριαρχικών δικαιωμάτων για τον σκοπό της εξερεύνησης του βυθού και της εκμετάλλευσης των φυσικών του πόρων. Εν συντομία, υπάρχει εδώ ένα συμφυές δικαίωμα. Για την άσκησή του δ ε ν απαιτείται οιαδήποτε νομική διαδικασία, ούτε η υιοθέτηση νομικών πράξεων. Επιπλέον, το δικαίωμα δ ε ν εξαρτάται από την άσκησή του. Είναι «α π ο κ λ ε ι σ τ ι κ ό» υπό την έννοια ότι εάν το παράκτιο κράτος δεν επιλέξει να εξερευνήσει ή να εκμεταλλευθεί τις περιοχές της υφαλοκρηπίδας που του ανήκουν, αυτό είναι δ ι κ ή τ ο υ υπόθεση, ο υ δ ε ί ς, όμως, άλλος δύναται να το πράξει χωρίς τη ρητή σ υ ν α ί ν ε σ ή του» [απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της 20ης Φεβρουαρίου 1969 για την Υφαλοκρηπίδα της Βόρειας Θάλασσας].
Τούτων δοθέντων η αρπαγή ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων από την Τουρκία είναι νομικά αδύνατη κατά το Δίκαιο της Θάλασσας. Η ικανοποίηση των εξωφρενικών νομικά τουρκικών θέσεων μπορεί να γίνει μόνο εφόσον η Ελλάς σε μία άνευ προηγουμένου στα νομικά και διπλωματικά χρονικά παραδώσει οικειοθελώς στην Τουρκία ελληνική εθνική κυριαρχία με διμερή συμφωνία μηδενικής ή μειωμένης επήρειας σημαντικών ελληνικών νησιών στην οριοθέτηση των ελληνικών θαλάσσιων ζωνών στο Αιγαιακό Α ρ χ ι π έ λ α γ ο ς. Και τούτο μπορεί να γίνει μ ό ν ο ν εκτός πλαισίου της διεθνούς νομιμότητας, αφού κανένα δικαιοδοτικό διεθνές όργανο μπορεί νομικά να το κάνει.
Κανείς λοιπόν, ούτε τα θλιβερά ανδρείκελα που προσποιούνται τους κυβερνήτες της πατρίδος μας ούτε, ασφαλώς, η κυβέρνηση Ερντογάν προτίθεται να προσφύγει στο Διεθνές Δικαστήριο, καθόσον το Δικαστήριο ΔΕΝ δύναται νομικά να παραχωρήσει στην Τουρκία την Ελληνική κυριαρχία που το εγχώριο πολιτικό προσωπικό ΈΧΕΙ ΣΥΜΦΩΝΉΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΏΣΕΙ.
Το Διεθνές Δικαστήριο ΔΕΝ ΔΎΝΑΤΑΙ ΝΟΜΙΚΆ να δώσει στην Τουρκία τις θαλάσσιες ζώνες που η Ελλάς έχει συμφωνήσει να παραδώσει, ΑΝΑΤΡΈΠΟΝΤΑΣ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΆ την αναλογία 2/1 ακτογραμμής των δύο χωρών υπέρ της Τουρκίας , όταν η ελληνική ακτογραμμή είναι ΔΙΠΛΆΣΙΑ της τουρκικής.
Το Διεθνές Δικαστήριο έχει διαμηνύσει στην Ελλάδα ότι δεν δύναται να περιβάλει με το κύρος της νομολογίας του την εξόφθαλμη παράδοση ελληνικής εθνικής κυριαρχίας προς όφελος της Τουρκίας, λόγος για τον οποίο έκλεισε την πόρτα του στην ελληνική κυβέρνηση.
Το Διεθνές Δικαστήριο είπε στην Ελλάδα "Βρείτε άλλον τρόπο να παραδώσετε το Αιγαίο στους τούρκους · υπογράψετε λεόντειες συμφωνίες με μειωμένη επήρεια των νησιών σας με Ιταλία και Αίγυπτο δημιουργώντας οιωνοί δεδικασμένο εις βάρος σας στο Αιγαίο, στήσετε εν ανάγκη ένα φεικ θερμό επεισόδιο με την Τουρκία, τρομοκρατήστε τους νέους σας ότι πόλεμος με την Τουρκία ανεβάζει το ποσοστό θνητότητας των νέων σας στο 90%, εμφανώς υψηλότερο του ποσοστού θνητότητας 0,000% από τον νέο κοροναϊό που έκλεισε τους νέους σας, σε στρατεύσιμη ηλικία, έντρομους στα σπίτια των γονιών τους, βρείτε ξερωγώ όποιον τρόπο νομίζετε· εμείς πάντως ως Δικαστήριο το λόγο 2/1 υπέρ της ελληνικής ακτογραμμής ΔΕΝ μπορούμε να μεταφράσουμε σε θαλάσσιες ζώνες 2/1 υπέρ της Τουρκίας, καθώς με τον τρόπο αυτό θα διασύρουμε τον θεσμό του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης!" .
Έτσι εχόντων των πραγμάτων Ελλάδα και Τουρκία όφειλαν να καθίσουν στο τραπέζι των (μυστικών) διαπραγματεύσεων και να βρουν τρόπο η Ελλάς να παραχωρήσει εθνικά κυριαρχικά δικαιώματα στην Τουρκία εκτός διεθνών δικαιοδοτικών οργάνων. Αυτό θα μπορούσε να γίνει με μια σκηνοθετημένη ένταση, ίσως ακόμη και με ένα στημένο θερμό επεισόδιο μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, σαν εκείνο στον Έβρο που στήθηκε από τις κυβερνήσεις Μητσοτάκη και Ερντογάν για την επικοινωνιακή στήριξη του πρώτου ενόψει του οικονομικού κρατήρα που η ελληνική κυβέρνηση σχεδίαζε να ανοίξει στην ελληνική Οικονομία, με την επιβολή καθολικού λοκ νταουν με πρόφαση την υγειονομική κρίση του νέου κοροναϊού, την επιδημιολογική καμπύλη του οποίου η κυβέρνηση χειραγωγεί κατά το δοκούν.
Του στημένου ελληνοτουρκικού επεισοδίου θα έπρεπε να προηγηθούν λεόντειες συμφωνίες οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών σε βάρος της Ελλάδας με Ιταλία και Αίγυπτο, με αναγνώριση από την Ελλάδα μειωμένης επήρειας ελληνικών νησιών αφενός, ως πρόκριμα παράδοσης του Αιγαίου στην Τουρκία, αφετέρου δε ΠΑΡΆΛΕΙΨΗ οριοθέτησης ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδας – Κύπρου.
Στο πλαίσιο αυτό των συντονισμένων ενεργειών της τουρκικής και ελληνικής κυβέρνησης για την παραχώρηση του Αιγαίου στην Τουρκία συμφωνήθηκε να προηγηθεί ο λαγός 🐇 του Α Ν Υ Π Ό Σ Τ Α Τ Ο Υ τουρκο-λιβυκού μνημονίου ώστε να διευκολυνθεί επικοινωνιακά η Αθήνα να υπογράψει λεόντειες συμφωνίες οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών με την Ιταλία και , κυρίως, την Αίγυπτο, προς όφελος της Τουρκίας κατά την τελική φάση της παράδοσης του Αιγαίου στους τούρκους.
Τούτων δοθέντων η Τουρκία σύναψε (και καλά) ένα ανυπόστατο με την Λιβύη μνημόνιο με την οποία ΔΕΝ διαθέτει κοινά θαλάσσια σύνορα ΟΎΤΕ αντικριστές ακτές ώστε να δικαιούται κατά το Διεθνές Δίκαιο της Θάλασσας να συνάψει τέτοια συμφωνία (θα ήταν σαν η Ελλάδα να συνάψει συμφωνία οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών με την Τυνησία και την Αλγερία…!).
Στη συνέχεια τα αργυρώνητα μιντιακά ανδρείκελα της ελληνικής κυβερνήσεως θα αναλάμβαναν την άσκηση πίεσης στην κοινή γνώμη περί δήθεν «τετελεσμένων από το τουρκο-λιβυκό μνημόνιο που η Ελλάς επείγεται να ακυρώσει στην πράξη με (άρον-άρον) οριοθέτηση ΑΟΖ με Ιταλία και Αίγυπτο, έστω κι αν στο βωμό της ακύρωσης του τουρκο-λιβυκού μνημονίου απαιτηθεί να θυσιάσουμε μικρή έκταση από την ΑΟΖ μας!», ενώ η πραγματικότητα είναι ότι καμία πίεση το τουρκο-λιβυκό μνημόνιο ασκεί νομικά στην Ελλάδα καθώς αυτό είναι νομικά και πραγματικά ανυπόστατο. Με σημαία λοιπόν την επιτακτικότατα τάχα ακύρωσης του του τουρκο-λιβυκού μνημονίου ετέθη σε εφαρμογή από την Δεξιά διακυβέρνηση η τελική φάση του σχεδίου παράδοσης του Αιγαίου στους τούρκους.
Το σχέδιο παράδοσης του Αιγαίου στους τούρκους έθεσε σε εφαρμογή η κυβέρνηση με τη συμφωνία οριοθέτησης ελληνο-ιταλικής ΑΟΖ αναγνωρίζοντας μ ε ι ω μ έ ν η επήρεια σε ελληνικά νησιά, όπως τα Διαπόντια Νησιά (70%) και οι Στροφάδες (32%, μόνο). Η ελληνική κυβέρνηση υπέγραψε το έτος 2020 ένα κείμενο που επί 30 ολόκληρα χρόνια όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αρνήθηκαν να υπογράψουν! Πρόκειται για τη συμφωνία τού 1977 που καμία ελληνική κυβέρνηση διανοήθηκε ποτέ να υπογράψει, που καταρτίστηκε π ρ ο θέσπισης του Δικαίου Θαλάσσης το 1982, την οποία η σημερινή κυβέρνηση υπέγραψε αυτούσια, επωφελεία των ιταλών, συμφωνώντας ότι τα παραπάνω ελληνικά νησιά έχουν περιορισμένη επήρεια, επιλογή που έγινε εσκεμμένα με στόχο την απεμπόληση εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων τόσο στην οριοθέτηση ΑΟΖ με την Αλβανία όσο και, κυρίως, ως αρνητικό για τη χώρα νομικό προηγούμενο στην τελική φάση του σχεδίου παραχώρησης στην Τουρκία ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στο Αιγαιακό Αρχιπέλαγος.
Στη συνέχεια, με το πρόσχημα της επιτακτικότητας τάχα της ακύρωσης του ΑΝΥΠΌΣΤΑΤΟΥ τουρκο-λιβυκού μνημονίου η ελληνική κυβέρνηση υπέγραψε λεόντειο συμφωνία μ ε ρ ι κ ή ς οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών με την Αίγυπτο π ε τ σ ο κ ό β ο ν τ α ς την επήρεια της μεγαλύτερης ελληνικής νήσου: της ΚΡΉΤΗΣ! Με το τουρκο-λιβυκό μνημόνιο να διευκολύνει επικοινωνιακά την ελληνική κυβέρνηση στην εξόφθαλμη παράδοση ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων τόσο στην Αίγυπτο όσο και, στην επόμενη φάση της Ελληνικής Τραγωδίας, στην Τουρκία...
Με τη μεθόδευση αυτή της ελληνικής κυβέρνησης η απόκλιση της ΑΟΖ που έλαβε η Ελλάδα είναι από το 52,6% που θα της έδινε η αρχή της μέσης γραμμής Ελλάδας - Αιγύπτου στο 44%. Η μείωση της ελληνικής ΑΟΖ κατά 6.334 km2 (από 38.859 σε 32.525) αντιστοιχεί σε μείωση κατά 17,66% ή για να το πούμε αλλιώς η Ελλάδα παραχώρησε με τη συμφωνία στην Αίγυπτο το 8,6% της συνολικής θαλάσσιας έκτασης που οριοθετήθηκε, πετσοκόβοντας οικειοθελώς η Ελλάς την επήρεια της Κρήτης, της κορωνίδας 👑 δηλαδή των ελληνικών νησιών στην οριοθέτηση των ελληνικών θαλάσσιων ζωνών, σε ποσοστό τουλάχιστον 15% · οι λεπτομέρειες της συμφωνίας οριοθέτησης θαλάσσιων ζωνών με την Αίγυπτο ουδέποτε δόθηκαν στη δημοσιότητα ούτε σύντομα αναμένεται η συμφωνία να έρθει προς κύρωση στη βουλή καθόσον, μεταξύ άλλων μεθοδεύσεων, τυχόν δημοσίευση ή κύρωση θα αναδείξει το μέγεθος της εθνομειοδοσίας κατά την παραχώρηση κυριαρχικών εθνικών δικαιωμάτων στην Τουρκία (μέσω Αιγύπτου τη φορά τούτη).
[βλ. Η Ελλάδα παραχώρησε στην Αίγυπτο 17,66% της ΑΟΖ που θα της έδινε η μέση γραμμή! – Αναλυτικά στοιχεία και χάρτες
https://slpress.gr/…/i-ellada-parachorise-17-66-tis-aoz-po…/ ]
Τα προηγούμενα χρόνια Κύπρος και Ελλάδα είχαν την ευκαιρία να προβούν σε μια «κίνηση ματ» απέναντι στην Τουρκία, με την οριοθέτηση ελληνοκυπριακής ΑΟΖ με γραμμή βάσης το Καστελόριζο, ωστόσο η ευκαιρία αυτή χάθηκε σκανδαλωδώς το 2003 από υπονομευτικές μεθοδεύσεις για τα ελληνικά κυριαρχικά συμφέροντα από τον Γεώργιο Ανδρέα Παπανδρέου (γνωστό στο πανελλήνιο ως ΓΑΠ).
Συγκεκριμένα, στις 17 Φεβρουαρίου του 2003 υπεγράφη συμφωνία μεταξύ της Αιγύπτου και της Κύπρου σχετικά με την εκμετάλλευση των δυνητικών κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στην ΑΟΖ της Κύπρου, με το θέμα να χειρίζεται από την κυπριακή κυβέρνηση ο τότε υπουργός Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού της Κύπρου Νίκος Ρολάνδης.
Όπως αποκάλυψε ο κ. Ρολάνδης σε παλαιότερη τηλεοπτική εκπομπή στο κυπριακό κανάλι ΡΙΚ, το 2003 η Αθήνα είχε ζητήσει από τη Λευκωσία, στη συμφωνία οριοθέτησης που η Κύπρος θα έκανε με την Αίγυπτο να μείνει η Κύπρος 5 ναυτικά μίλια ανατολικότερα στο δυτικό άκρο (!), όπως και έγινε. Υπενθυμίζεται ότι τότε Υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας ήταν ο Γιώργος Παπανδρέου και η παραίνεση αυτή προς τη Λευκωσία έγινε στη βάση των ελληνικών σχεδιασμών διευκόλυνσης της Τουρκίας στη συνεκμετάλλευση του Αιγαίου, αφού η συμφωνία που η Κύπρος σχεδίαζε και Η ΕΛΛΆΔΑ (ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΠ ΥΠΕΞ) ΑΠΈΤΡΕΨΕ θα αποδείκνυε πως το Καστελόριζο διαθέτει ΑΟΖ !
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του υπουργός Εμπορίου, Βιομηχανίας και Τουρισμού της Κύπρου Νίκου Ρολάνδη, «Η Ελλάδα ήταν πάντα διστακτική να εγείρει θέματα, στα οποία έχει διαφορές με την Τουρκία για το δίκαιο της θάλασσας. […] Ηγέρθη θέμα γιατί, αν η Ελλάδα μετρούσε τη δική της περιοχή από το Καστελόριζο, που είναι το ακραίο σημείο, προς την Κύπρο τότε αλλού θα ήταν η ΑΟΖ μεταξύ Κύπρου και Ελλάδας». Σε αυτό το σημείο ο κ. Ρολάνδης επικαλείται, μάλιστα, και πρακτικά συνεδριάσεων στο Γραφείο του τότε γενικού εισαγγελέα, με αντιπροσωπεία του ελληνικού ΥΠΕΞ, ο οποίος (έλληνας απεσταλμένος του ΓΑΠ στην Κύπρο) «παρακάλεσε» την κυπριακή πλευρά να ΜΗΝ υπογράψει την αρχική θαλάσσια οριοθέτηση. «Μας είπε λοιπόν ο έλληνας απεσταλμένος το εξής: Αν δεχτούμε την ελλαδική θέση ότι το Καστελόριζο έχει πλήρη επήρεια στην οριοθέτηση της υφαλοκρηπίδας, τότε η μέση γραμμή θα είναι μέχρι εδώ. Αν δεχτούμε την τουρκική θέση ότι το Καστελόριζο δεν έχει επήρεια, τότε η γραμμή είναι αλλού. Ο έλληνας απεσταλμένος του Γ. Παπανδρέου για αποφυγή των προβλημάτων αυτών προέτρεψε την κυπριακή πλευρά όπως διορθωθούν οι συντεταγμένες εις βάρος της Ελλάδας και προς όφελος της Τουρκίας (!) και τα κυπριακά σύνορα δυτικά να σταματήσουν μέχρι 8 ναυτικά μίλια μέσα από εκεί που έχουν συμφωνηθεί, ούτως ώστε να αποφευχθούν οποιεσδήποτε επιπλοκές με την Τουρκία».
Στην προτελευταία πράξη τής Ελληνικής Τραγωδίας, της συμφωνημένης απεμπόλησης ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων στο Αιγαίο προς όφελος της Τουρκίας, το τουρκικό σεισμογραφικό Oruc Reis παραβιάζοντας κατάφωρα το Διεθνές της Θάλασσας Δίκαιο έχει ποντίσει καλώδια και διεξάγει κανονικά έρευνες εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας, με τους ολίγιστους των Αθηνών, του πρωθυπουργού της πατρίδος μας προεξάρχοντος, να προβάλλουν τον προκλητικά γελοίο ισχυρισμό ότι το τουρκικό ερευνητικό σκάφος Oruc Reis δεν μπορεί να πραγματοποιήσει έρευνες στην περιοχή της παράνομης Navtex στην οποία κινείται, λόγω τάχα του θορύβου των παραπλεόντων πολεμικών σκαφών, και τον πρωθυπουργό στο προχθεσινό του διάγγελμα να κάνει λόγο για «προπαγανδιστικές φωτογραφίες των τούρκων από ανύπαρκτες σεισμικές έρευνες» αφήνοντας να εννοηθεί πως οι τούρκοι δεν έχουν προχωρήσει σε έρευνες αλλά έχουν ρίξει καλώδια για να απλώσουν μπουγάδα.
Ακολουθούν οι δηλώσεις του υπουργού Βιομηχανίας της Κύπρου Νίκου Ρολάνδη για τις μεθοδεύσεις ΓΑΠ το έτος 2003, με τις οποίες αφενός υπονομεύθηκε η οριοθέτηση ελληνοκυπριακής ΑΟΖ, αφετέρου δε ενταφιάστηκε οριστικά η επήρεια στην ΑΟΖ του νησιωτικού συμπλέγματος της Μεγίστης (Καστελόριζο).
''''''''''η Τουρκία αξιώνει πως τα νησιά δ ε ν έχουν υφαλοκρηπίδα. Ότι ενώ ο λόγος ακτογραμμής Ελλάδας/Τουρκίας είναι 100/50 , ήτοι η Ελλάδα έχει δ ι π λ ά σ ι α της τουρκικής ακτογραμμής, άρα βάσει του ΔΔ και της νομολογίας του ΔΔΧ η αναλογία των αποδιδόμενων θαλάσσιων ζωνών που η Ελλάς δικαιούται είναι δ ι π λ ά σ ι α των ζωνών που Τουρκία δικαιούται, η Τουρκία εντούτοις υποστηρίζει το αδιανόητο κατά το ΔΔ: ότι τα νησιά δ ε ν έχουν υφαλοκρηπίδα (!), ότι τα νησιά δ ε ν έχουν δική τους ακτογραμμή (!!) , ότι για το λόγο αυτό η τουρκική ακτογραμμή είναι διπλάσια της ηπειρωτικής ακτογραμμής της Ελλάδος (!!!), άρα ότι το νόμιμο είναι, αδιαφορώντας για την ύπαρξη ελληνικών νησιών στο Αιγαίο, να τραβηχτεί μια γραμμή στη μ έ σ η του Αιγαίου έτσι που η ανατολική της γραμμής θαλάσσια έκταση να ανήκει στην Τουρκία , και η δυτική της γραμμής θαλάσσια έκταση στην Ελλάδα.

Ότι είναι από τα παραπάνω προφανές ότι το Δικαστήριο (και υποθέτοντας ότι ήθελε μεροληπτήσει υπέρ της Τουρκίας) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΟΜΙΚΆ ΝΑ ΔΏΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ ΑΥΤΆ ΠΟΥ Η ΤΟΥΡΚΊΑ ΖΗΤΆ.

Γίνεται από αυτά αντιληπτό ότι ΟΙ ΑΞΙΏΣΕΙΣ ΤΉΣ ΤΟΥΡΚΊΑΣ ΔΕΝ ΚΙΝΟΎΝΤΑΙ ΑΠΛΆ ΕΚΤΌΣ ΔΙΕΘΝΟΎΣ ΔΙΚΑΊΟΥ ΑΛΛΆ ΌΤΙ ΦΤΎΝΟΥΝ ΣΤΑ ΜΟΎΤΡΑ ΤΟ ΔΙΕΘΝΈΣ ΔΙΚΑΣΤΉΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΘΟΜΟΛΟΓΟΎΜΕΝΟΥΣ ΩΣ ΚΟΙΝΆ ΑΠΟΔΕΚΤΟΎΣ ΕΘΙΜΙΚΟΎΣ ΚΑΝΌΝΕΣ ΟΡΙΟΘΈΤΗΣΗΣ ΘΑΛΆΣΣΙΩΝ ΖΩΝΏΝ, ΈΤΣΙ ΠΟΥ Η ΙΚΑΝΟΠΟΊΗΣΗ ΤΩΝ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΏΝ ΑΠΑΙΤΉΣΕΩΝ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΊΑΣ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΉ ΜΟΝΟ ΜΕ ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΉ ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΕΘΝΙΚΏΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΏΝ ΔΙΚΑΙΩΜΆΤΩΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΊΑ, όπως το 2003 έκανε ο ΓΑΠ υποχρεώνοντας την Κύπρο να οριοθετήσει ΑΟΖ με την Αίγυπτο επωφελεία της Τουρκίας και σε ζημία της Ελλάδος, και όπως συμβαίνει τις μέρες αυτές με το θέατρο που η ελληνική κυβέρνηση έχει στήσει σε στενή συνεργασία με την τουρκική κυβέρνηση για την παράδοση στην Τουρκία του ελληνικού Αιγαιακού Αρχιπελάγους.

Για το τι θα μπορούσε να γίνει αν την Ελλάς κυβερνούσαν άδολοι έλληνες που υπηρετούν την πατρίδα αντί για τα θλιβερά μνημονιακά ανδρείκελα που προσποιούνται τους κυβερνήτες και λυμαίνονται τη χώρα, που στόχο και σκοπό ζωής έχουν την -- με κάθε τρόπο-- ανάληψη της εξουσίας και την κατάληψη κυβερνητικών θώκων στη βάση της φιλοσοφικής κοσμοθεώρησης της γνωστής ρήσης «Καλύτερα διεφθαρμένος βασιλεύς στην κόλαση παρά τίμιος υπηρέτης στον παράδεισο» (όπου κόλαση το θλιβερό ελληνικό προτεκτοράτο των μεγάλων δυνάμεων), η μόνη τίμια και αξιοπρεπής επιλογή της πατρίδος μας θα ήταν αυτή με την οποία κλείνω τη μελέτη που δημοσιεύω στο επισυναπτόμενο λινκ:

Μονόδρομος συνεπώς για την Ελλάδα η επίκαιρη ρήση του ρήτορα Δημοσθένη «Πόλεμος ένδοξος, ειρήνης αισχράς αιρετώτερος». Δηλαδή «Ο ένδοξος πόλεμος είναι προτιμότερος από τη ντροπιαστική ειρήνη».
……αναίμακτα τεκτονικές αλλαγές... Η αναίμακτη "πτώση" της ΕΣΣΔ εγκαινίασε νέα ήθη σοφιστικέ ελιτισμού, πρωτοφανή στην Ιστορία των βροτών. Η "τακτοποίηση" της ευρύτερης αν. Μεσογείου, του Αιγαίου συμπεριλαμβανομένου, δίχως να ανοίξει μύτη 👃 και δίχως να πέσει ντουφεκία, δεν είναι παρά μία ακόμη έκφανση του νέου ελιτισμού που εγκαινίασε η σχεδιασμένη άψογα διάδοχη κατάσταση που προέκυψε από την (παρουσιαζόμενη στην πλέμπα ως) πτώση της ΕΣΣΔ. Όσα στο Αιγαίο διαδραματίζεται είναι μέρος της ίδιας (άψογα σκηνοθετημένης τηλεοπτικής) εικόνας 📷 που παρουσιάστηκε στην Κριμαία. Η παρούσα, δε, ιστορική περίοδος των τεκτονικών αλλαγών που τα επόμενα χρόνια θα δούμε με αφορμή την παγκόσμια 👑κρίση, θα εγγράψει τις παρούσες παγκόσμιες ελίτ ως μοναδικό ιστορικό φαινόμενο στην Ιστορία των βροτών , που επέτυχαν αναίμακτα τετελεσμένα που μόνον με σαρωτικό παγκόσμιο Πόλεμο και με ποταμούς αίματος από τις εκατόμβες νεκρών θα μπορούσε να επιβληθούν. Τούτο, δε, υπό την προϋπόθεση, ασφαλώς, ότι οι κορώνα-σχεδιασμοί δεν περιλαμβάνουν επισιτιστική κρίση.





 
 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου