γραφει ο ΑΞΙΟΦΩΤΟΣ
Ο ΤΣΙΟΔΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ
ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ{ΟΧΗΜΑΤΟΣ} ΑΔΕΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ
ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ ….. ΤΣΙΟΔΡΑΣ=885=3
Η ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ=2397=3
ΑΡΑ ΤΣΙΟΔΡΑΣ=Η ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ
ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ
ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Η ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ ΠΕΡΙΔΙΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΕΣ {ΜΑΙΝΑΔΕΣ} ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΠΕΡΙΕΦΕΡΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΡΜΑ ΘΕΣΠΙΔΟΣ ΤΟ ΞΟΑΝΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΥΒΕΡΝΕΙΟ ΤΟΥ "ΗΡΩΔΗ" ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ.
Τα Μεγάλα ή εν άστει Διονύσια ήταν αθηναϊκή γιορτή προς τιμήν του Διονύσου του Ελευθερέα. Θεσμοθετήθηκαν από τον Πεισίστρατο.
Ήταν μία πολυήμερη, ανοιξιάτικη γιορτή που διαρκούσε από τις 8 έως τις 13 του μηνός Ελαφηβολιώνος και άρχιζαν να γιορτάζονται στην Αθήνα από τα μέσα του 6ου αιώνα όταν ο τύραννος Πεισίστρατος εισήγαγε στο άστυ, από την κώμη των Ελευθερών, τη λατρεία του Ελευθερέως Διονύσου. Την 1η μέρα, εκτός από μια θυσία στον Ασκληπιό, το τέμενος του οποίου βρισκόταν πλάι σε αυτό του Διονύσου, στη νότια πλαγιά της ακρόπολης, γινόταν επίσης η μεταφορά του ξόανου του θεού από το τέμενος αυτό σε ένα μικρό ναό της Ακαδήμειας. Αυθημερόν γινόταν και προάγωνας, με τον οποίο δινόταν στο κοινό μια συνοπτική ιδέα των δραματικών παραστάσεων που θα παρουσιάζονταν. Την επόμενη μέρα, μια μεγάλη εύθυμη πομπή μετέφερε μέσω του Κεραμεικού το ξόανο από την Ακαδήμεια στο ιερό του θεού, σε ανάμνηση της παλιάς μεταφοράς του από την κώμη των Ελευθερών. Συμμετείχαν ομάδες ανδρών και παιδιών που έψαλλαν διθυράμβους, νέοι που οδηγούσαν ταύρους για θυσία στο Θεό αλλά και νέες που κουβαλούσαν κάνιστρα με τα απαραίτητα σκεύη. Το απόγευμα και το βράδυ οι πολίτες γύριζαν στην πόλη χορεύοντας. Την 3η μέρα ξεκινούσαν οι δραματικοί αγώνες, στους οποίους ήταν αφιερωμένες και οι υπόλοιπες μέρες της γιορτής.
Ο ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
Ο ΨΑΛΤΗΣ=4
ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ=4
ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ=4
ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΣΕΣ
ΙΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ{ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ}
ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΞ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΘΕΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
Έτσι αν η λέξη «Διονυσιακά» χρησιμοποιείται για να δείξει την ανάγκη των ανθρώπων να ξεφύγουν από τις έννοιες της καθημερινότητας και τις συμβάσεις αυτής, τότε δείχνει πιο πιθανή η χρήση της έννοιας να αποδίδεται στην αρχική εμφάνιση της λατρείας του Διονύσου. Τότε που ο Θεός Διόνυσος, όχι ακόμα ισάξιο μέλος με τους Ολύμπιους Θεούς, περιπλανιέται σαν απόκληρος στον Ελλαδικό χώρο ερχόμενος από την Ανατολή.
ΩΣ ΕΠΙΛΟΓΟ Ο ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ ΞΑΝΑ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ ΜΑΣ
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Ο ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ=9
ΑΡΜΑ ΘΕΣΠΙΔΟΣ=9
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΤΑ ΘΕΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΑΝΕΥ
ΑΡΤΟΥ ΚΑΙ ΑΡΤΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΑΝΟΙΞΑ ΤΑΦΟ?
ΑΝΑΞΙΟ ΦΑΤΟ!
Ο ΤΣΙΟΔΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ
ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΑΡΜΑΤΟΣ{ΟΧΗΜΑΤΟΣ} ΑΔΕΙ ΜΙΑ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ
ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ ….. ΤΣΙΟΔΡΑΣ=885=3
Η ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ=2397=3
ΑΡΑ ΤΣΙΟΔΡΑΣ=Η ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ
ΕΠΙΣΗΣ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟ ΔΡΩΜΕΝΟ
ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Η ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ ΠΕΡΙΔΙΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΕΣ {ΜΑΙΝΑΔΕΣ} ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΠΕΡΙΕΦΕΡΑΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΡΜΑ ΘΕΣΠΙΔΟΣ ΤΟ ΞΟΑΝΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΣΤΟ ΚΥΒΕΡΝΕΙΟ ΤΟΥ "ΗΡΩΔΗ" ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΕΠΙ ΤΗΣ ΗΡΩΔΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ.
Τα Μεγάλα ή εν άστει Διονύσια ήταν αθηναϊκή γιορτή προς τιμήν του Διονύσου του Ελευθερέα. Θεσμοθετήθηκαν από τον Πεισίστρατο.
Ήταν μία πολυήμερη, ανοιξιάτικη γιορτή που διαρκούσε από τις 8 έως τις 13 του μηνός Ελαφηβολιώνος και άρχιζαν να γιορτάζονται στην Αθήνα από τα μέσα του 6ου αιώνα όταν ο τύραννος Πεισίστρατος εισήγαγε στο άστυ, από την κώμη των Ελευθερών, τη λατρεία του Ελευθερέως Διονύσου. Την 1η μέρα, εκτός από μια θυσία στον Ασκληπιό, το τέμενος του οποίου βρισκόταν πλάι σε αυτό του Διονύσου, στη νότια πλαγιά της ακρόπολης, γινόταν επίσης η μεταφορά του ξόανου του θεού από το τέμενος αυτό σε ένα μικρό ναό της Ακαδήμειας. Αυθημερόν γινόταν και προάγωνας, με τον οποίο δινόταν στο κοινό μια συνοπτική ιδέα των δραματικών παραστάσεων που θα παρουσιάζονταν. Την επόμενη μέρα, μια μεγάλη εύθυμη πομπή μετέφερε μέσω του Κεραμεικού το ξόανο από την Ακαδήμεια στο ιερό του θεού, σε ανάμνηση της παλιάς μεταφοράς του από την κώμη των Ελευθερών. Συμμετείχαν ομάδες ανδρών και παιδιών που έψαλλαν διθυράμβους, νέοι που οδηγούσαν ταύρους για θυσία στο Θεό αλλά και νέες που κουβαλούσαν κάνιστρα με τα απαραίτητα σκεύη. Το απόγευμα και το βράδυ οι πολίτες γύριζαν στην πόλη χορεύοντας. Την 3η μέρα ξεκινούσαν οι δραματικοί αγώνες, στους οποίους ήταν αφιερωμένες και οι υπόλοιπες μέρες της γιορτής.
Ο ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ ΕΠΑΝΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ
ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΤΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
Ο ΨΑΛΤΗΣ=4
ΚΟΡΩΝΟΙΟΣ=4
ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗ=4
ΤΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΣΕΣ
ΙΕΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ{ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ}
ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΕΠΙΤΑΦΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕ ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΕΞ ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΘΕΟΥ ΔΙΟΝΥΣΟΥ
Έτσι αν η λέξη «Διονυσιακά» χρησιμοποιείται για να δείξει την ανάγκη των ανθρώπων να ξεφύγουν από τις έννοιες της καθημερινότητας και τις συμβάσεις αυτής, τότε δείχνει πιο πιθανή η χρήση της έννοιας να αποδίδεται στην αρχική εμφάνιση της λατρείας του Διονύσου. Τότε που ο Θεός Διόνυσος, όχι ακόμα ισάξιο μέλος με τους Ολύμπιους Θεούς, περιπλανιέται σαν απόκληρος στον Ελλαδικό χώρο ερχόμενος από την Ανατολή.
ΩΣ ΕΠΙΛΟΓΟ Ο ΕΛΛΗΝ ΛΟΓΟΣ ΞΑΝΑ ΑΛΑΝΘΑΣΤΟΣ ΜΑΣ
ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
Ο ΧΑΡΔΑΛΙΑΣ=9
ΑΡΜΑ ΘΕΣΠΙΔΟΣ=9
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΤΑ ΘΕΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟ ΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΙΕΡΑΤΕΙΟ ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΑΝΕΥ
ΑΡΤΟΥ ΚΑΙ ΑΡΤΟΥ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
ΑΝΟΙΞΑ ΤΑΦΟ?
ΑΝΑΞΙΟ ΦΑΤΟ!
να το φαν' και να 'ναι κρυο
ΑπάντησηΔιαγραφήμεσ' στον ταφο τετοιο πιατο
χαχαχαχαχα
μας τα πρήξαν' γεφυραιοι
και λεσβοχωριο
κι η βουλη ενα πουσταριο
ο καιρος τους παραπαίει
ΧΑΧΑΧΧΧ ΚΑΛΟΟ!!!ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΟ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕάν αυτό ήταν διονυσιακό δρώμενο, η Πρωτοψάλτη θά 'πρεπε νά 'ναι ξεβράκωτη! Αλλά, ως σιτεμένη, καλύτερα που δεν ήταν! Lol!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΧΑΧΧΧΧΧ ΝΑΙ ΝΑΙ!!!!ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ Ο ΣΠΥΡΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΑΥΤΑ....ΑΛΛΟΙΩΣ Α ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΛΑΒΕΙ
ΑπάντησηΔιαγραφή