Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΤΑ (7) μέρος Α΄


Ο μαγικός αριθμός 7 ειναι αλήθεια πως ρυθμιζει ενα μεγάλο μερος απ τους ζωτικους κύκλους πάνω στην γή.....λέγεται αμητωρ γιατι μεσα στήν δεκάδα δεν προκύπτει από πολλαπλάσιο η διαίρεση αλλου αριθμου...συμβολίζει τήν ενωση θεοτητας με το συμπαν,την ολοκληρωση και τήν σταθερότητα...κατα τους θεοσοφιστές ειναι τοσο σημαντικος γιατι ο κοσμος μας ειναι εκφραση της 7ης ιδρυτικής ακτινας...ειναι συνδεδεμενος με την Αρτεμη και τον Απόλλωνα,αλλα και με την σεπτη παρθενο Αθηνά..Σ-ΕΠΤΑ...το επτα εχει λεξάριθμο το 386 που καταλήγει παλι στην μονάδα....στήν αριθμολογια οταν προκύπτει μας δείχνει εναν ανθρωπο μοναχικό,ξεκομμένο,αναζητητη της αλήθειας,ανθρωπο που ασχολειται με τη θρησκεια,τον αποκρυφισμό και το μυστηριο....ας δούμε μεσα απο μια συρραφη αρθρων τις ιδιοτητες και την εκδηλωση του αριθμου 7..[λογικό,στα αρθρα που ακολουθουν  κάποια  στοιχεια να  επαναλαμβάνονται...
Ο ΑΡΙΘΜΟΣ 7
Έλενα Μπλαβάτσκυ Μετάφραση Ιφιγένεια Κασταμονίτη.
(Περιοδικό “The Theosophist”, Ιούνιος 1880]


Στη μακρινή αρχαιότητα αποδιδόταν μεγάλη σημασία στους αριθμούς. Δεν υπήρχε λαός που να μην είχε κάποιο είδος φιλοσοφίας ή παράδοσης, και να μην έδινε μεγάλη σπουδαιότητα στους αριθμούς, όσον αφορά την εφαρμογή τους στα θρησκευτικά έθιμα, στην καθιέρωση των εορτών, των συμβόλων, των δογμάτων, ακόμα και στη γεωμετρική κατανομή των αυτοκρατοριών. Το μυστηριώδες αριθμητικό σύστημα του Πυθαγόρα φαίνεται ότι δεν ήταν κάτι εντελώς καινούργιο όταν εμφανίστηκε το 600 π.Χ. Το αποκρυφιστικό νόημα των διαφόρων αριθμητικών ψηφίων και των συνδυασμών τους αποτελούσε μέρος των διαλογισμών των σοφών κάθε λαού, και δεν είναι μακριά η ημέρα κατά την οποία η σημερινή σκεπτικιστική και άπιστη Δύση, υποχρεωμένη από την αιώνια κυκλική επιστροφή των γεγονότων, θα πρέπει να παραδεχτεί ότι σαυτή την κανονική περιοδικότητα των εκ νέου επανερχόμενων συμβάντων, υπάρχει κάτι περισσότερο από μια τυφλή τύχη ή σύμπτωση. Ήδη οι Δυτικοί «σοφοί» μας άρχισαν να το παρατηρούν. Τώρα τελευταία, άνοιξαν ταυτιά τους και άρχισαν να ασχολούνται με κύκλους, αριθμούς και όλα αυτά που μέχρι πριν λίγα χρόνια είχαν ρίζες στη λήθη, στα παλιά δωμάτια της μνήμης, με σκοπό να μην τα ξεκλειδώσουν ποτέ, παρά μόνο για να κοροϊδέψουν τις αλλόκοτες και παράδοξες προκαταλήψεις των «αντιεπιστημονικών» προγόνων τους. , η παλιά γερμανική εφημερίδα ‘DIE GEGENWART’ έχει ένα σοβαρό και σωστό άρθρο για «τη σημασία του αριθμού 7», το οποίο παρουσιάζει στους αναγνώστες της ως «Πολιτιστικό ιστορικό Δοκίμιο». Αφού αναφέρουμε μερικά αποσπάσματα από το άρθρο αυτό, ίσως προσθέσουμε κάτι σαυτό. Ο συγγραφέας του λέει: Ο αριθμός 7 θεωρούταν ιερός όχι μόνο απόλα τα αναπτυγμένα έθνη της αρχαιότητας και της Ανατολής, αλλά έχαιρε μεγάλο σεβασμό και στα νεότερα έθνη της Δύσης. Η αστρονομική προέλευση αυτού του αριθμού προσδιορίζεται πέρα από κάθε αμφιβολία. Ο άνθρωπος, αισθανόμενος τον εαυτό του νοητικά αδύναμο, εξαρτήθηκε από τις ουράνιες δυνάμεις και παντού και πάντοτε υπέτασσε τη γη στον ουρανό. Έτσι, τα μεγαλύτερα και φωτεινότερα ουράνια σώματα έγιναν γιαυτόν οι σπουδαιότερες και οι ανώτερες δυνάμεις. Τέτοια σώματα ήταν οι πλανήτες, τους οποίους ολόκληρη η αρχαιότητα αριθμούσε σε επτά. Με την πάροδο του χρόνου μεταμορφώθηκαν σε επτά θεότητες. Οι Αιγύπτιοι είχαν επτά πρώτους και ανώτερους θεούς, οι Φοίνικες επτά Κάβειρους, οι Πέρσες τα επτά ιερά άλογα του Μίθρα, οι Πάρσοι επτά αγγέλους σε αντίθεση με επτά δαίμονες, και επτά ουράνιες κατοικίες σε αντιστοιχία με επτά κατώτερες περιοχές. Για να παρουσιάσουν καθαρότερα αυτή την ιδέα σε συγκεκριμένη μορφή, οι επτά θεοί συχνά απεικονιζόταν σαν μια επτακέφαλη θεότητα. Ολόκληρος ο ουρανός υποτασσόταν στους επτά πλανήτες, και έτσι σόλα σχεδόν τα θρησκευτικά συστήματα βρίσκουμε επτά ουρανούς» 7: Sapta Loka (επτά περιοχές) της βραχμανικής θρησκείας έχει παραμείνει πιστή στην αρχαϊκή φιλοσοφία, και ποιος ξέρει αν η ίδια ιδέα δεν προέρχεται από την Αρυαβάρτα, αυτή την κοιτίδα όλων των φιλοσοφιών και μητέρα όλων των μεταγενέστερων θρησκειών. Το αιγυπτιακό δόγμα της «μετεμψύχωσης», ή μετανάστευσης της ψυχής δίδασκε ότι υπήρχαν επτά καταστάσεις εξαγνισμού και προοδευτικής τελειοποίησης. Οι Βουδιστές όμως, δεν πήραν από την Αίγυπτο αλλά από τους Αρίους σοφούς της Ινδίας, την ιδέα για τα επτά στάδια προοδευτικής ανάπτυξης της ασώματης ψυχής, που παριστάνονται αλληγορικά στους ναούς τους με τα επτά πατώματα και τα ομπρελοειδή σκέπαστρα, τα οποία σταδιακά μειώνονται όσο πλησιάζουν την κορυφή της παγόδας. Στη μυστηριώδη λατρεία του Μίθρα υπήρχαν επτά πύλες, επτά βωμοί, επτά μυστήρια. Οι ιερείς πολλών ανατολικών εθνών υποδιαιρούνταν σε επτά βαθμούς, επτά σκαλιά οδηγούσαν στους βωμούς, ενώ στους ναούς έκαιγαν κεριά σε επτάφωτα κηροπήγια. Μερικές από τις τεκτονικές Στοές έχουν μέχρι σήμερα επτά και δεκατέσσερα σκαλιά. . Η Κίνα π.χ. ήταν χωρισμένη σε επτά επαρχίες και αρχαία Περσία σε επτά σατραπείες. Σύμφωνα με τον αραβικό θρύλο, επτά άγγελοι δροσίζουν τον ήλιο με πάγο και χιόνι για να μην κάνει στάχτη τη γη, ενώ επτά χιλιάδες άγγελοι φυσούν και βάζουν σε κίνηση τον ήλιο κάθε πρωί. Τα δύο παλαιότερα ποτάμια ο Γάγγης και ο Νείλος έχουν το καθένα από επτά εκβολές. Η Ανατολή είχε στην αρχαιότητα επτά μεγάλα ποτάμια: το Νείλο, τον Τίγρη, τον Ευφράτη, τον Όξο (Amu Darya), τον Ιαξάρτη (Syr Darya), τον Άραξο και τον Ινδό. Είχε επίσης επτά περίφημους θησαυρούς, επτά πόλεις γεμάτες χρυσό, επτά θαύματα του κόσμου κλπ. Ο αριθμός 7 παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στην αρχιτεκτονική των ναών και των ανακτόρων. Η περίφημη παγόδα του Churingham περιβάλλεται από επτά τετράγωνα τείχη, ζωγραφισμένη με επτά διαφορετικά χρώματα ενώ στη μέση κάθε τείχους υπάρχει μια επταόροφη πυραμίδα. Το ίδιο υπήρχε και στην προκατακλυσμιαία εποχή στο ναό του Μπορσίπα τώρα Birs Nimrud – που είχε επτά βάθρα που συμβόλιζαν τους επτά ομόκεντρους κύκλους των επτά σφαιρών, και το καθένα ήταν κτισμένο από τούβλα και μέταλλα τέτοια που να ανταποκρίνονται στα χρώματα του κυβερνώντος πλανήτη της σφαίρας που συμβόλιζε. «παγανισμού», ίχνη προκαταλήψεων των παλιών λαών τα οποία, όπως οι κουκουβάγιες και οι νυχτερίδες σε σκοτεινή υπόγεια σπηλιά, πέταξαν μακριά για να μην ξαναγυρίσουν ποτέ πια μπροστά στο λαμπρό φως του χριστιανισμού. Αλλά αυτή είναι μια δήλωση που πολύ εύκολα ανασκευάζεται. , έχει συλλέξει εκατοντάδες περιπτώσεις για να δείξει ότι όχι μόνο οι παλαιοί χριστιανοί, αλλά ακόμα και οι σημερινοί έχουν διατηρήσει τον αριθμό 7 τόσο ιερό όσο και πριν, και μπορούν να βρεθούν χιλιάδες περιπτώσεις που να το αποδεικνύουν. Ας αρχίσουμε με τον αστρονομικό και το θρησκευτικό υπολογισμό των Ρωμαίων παγανιστών, που διαιρούσαν την εβδομάδα σε επτά ημέρες και θεωρούσαν την έβδομη ημέρα ως την πιο ιερή, αφιερωμένη στον Ήλιο ή τον Δία. Αν μας πουν όλα τα χριστιανικά έθνη ότι δεν έχουν πάρει από τους Ρωμαίους παγανιστές την Κυριακή τους, την ημέρα του , αλλά από τους Εβραίους θεϊστές, τότε γιατί δεν τηρείται το Σάββατο ως ημέρα του Κυρίου αντί της Κυριακής, ή της ημέρας του Ήλιου;
Στο Ινδικό έπος
«Ραμαγιάνα» αναφέρονται επτά αυλές στις κατοικίες των Ινδών βασιλέων, ενώ επτά πύλες γενικά οδηγούσαν στους περίφημους ναούς και στις πόλεις της αρχαίας Ινδίας. Από πού όμως οι Frieslanders ή Έπαρχοι της χριστιανικής εποχής είχαν προσκολληθεί στον αριθμό επτά όταν διαιρούσαν τις επαρχίες και επέμεναν να πληρώνουν επτά φένιχ ως φόρο; Η Αγία Ρωμαϊκή και Χριστιανική αυτοκρατορία είχε επτά Εκλέκτορες. Οι δε Ούγγροι, μετανάστευσαν κάτω από την αρχηγία επτά Δουκών και ίδρυσαν επτά πόλεις που τώρα ονομάζονται Τρανσυλβανία.
Αν η παγανιστική Ρώμη χτίστηκε πάνω σε επτά λόφους
, η Κωνσταντινούπολη είχε επτά ονόματα:
Βυζάντιο
, Αντωνία, Νέα Ρώμη, Πόλη του Κωνσταντίνου, Αυτή που χωρίζει τα Μέρη του Κόσμου, Πόλη με τους Επτά Λόφους και Πόλη με τους επτά Πύργους. Από τους Μωαμεθανούς πολιορκήθηκε επτά φορές, και αλώθηκε μετά από επτά εβδομάδες από τον έβδομο Σουλτάνο των Οσμανιδών.
Για τους Ανατολικούς λαούς
, οι επτά πλανητικές σφαίρες αντιπροσωπεύονται από τους επτά κρίκους που φορούν οι γυναίκες στα επτά μέρη του σώματος κεφάλι, λαιμό, χέρια, πόδια, αυτιά, μύτη και γύρω από τη μέση. Αυτοί οι επτά κρίκοι ή κύκλοι προσφέρονται μέχρι σήμερα από τους γαμπρούς της Ανατολής στις νύφες τους. Στα περσικά τραγούδια, η ομορφιά της γυναίκας αποτελείται από επτά θέλγητρα.
Οι επτά πλανήτες διατηρούν πάντα την ίδια απόσταση μεταξύ τους και περιστρέφονται στην ίδια τροχιά
. Έτσι, μαυτή την κίνηση μάς προβάλλεται η ιδέα της αρμονίας του Σύμπαντος. Μαυτή την έννοια, ο αριθμός 7 έγινε ιδιαίτερα ιερός και ακόμα διατηρεί τη σπουδαιότητά του για τους αστρολόγους. Οι Πυθαγόρειοι θεωρούσαν τον αριθμό αυτό ως εικόνα και πρότυπο της θείας τάξης και της αρμονίας στη Φύση. Ήταν ο αριθμός που περιλάμβανε δύο φορές τον ιερό αριθμό τρία ή την τριάδα, στην οποία προστίθεται το ένα ή η θεία μονάδα. Όπως η αρμονία της Φύσης ηχεί στο πληκτρολόγιο του διαστήματος ανάμεσα στους επτά πλανήτες, έτσι και η αρμονία του ήχου που ακούγεται, λαμβάνει χώρα σε χαμηλότερο επίπεδο με τη μουσική κλίμακα των επτά τόνων. Από εκεί προέρχονται οι επτά αυλοί στη σύριγγα του θεού Πάνα (ή της Φύσης) των οποίων, το σταδιακά σημειούμενο μέγεθος απεικονίζει την απόσταση μεταξύ των πλανητών. Το ίδιο συμβαίνει και με την επτάχορδη λύρα του Απόλλωνα.
Αποτελούμενος από την ένωση του αριθμού τρία
όπως και στην αρχαία Περσία.
(σύμβολο της θείας τριάδας σε όλους τους λαούς, χριστιανικούς και παγανιστικούς) και του τέσσερα (σύμβολο των κοσμικών δυνάμεων ή στοιχείων), ο αριθμός 7 δείχνει συμβολικά την ένωση της θεότητας με το σύμπαν. Αυτή η Πυθαγόρεια ιδέα εφαρμόστηκε από τους χριστιανούς κυρίως στο Μεσαίωνα οι οποίοι χρησιμοποίησαν ευρέως τον αριθμό αυτό στο συμβολισμό της ιερής αρχιτεκτονικής τους. Έτσι, για παράδειγμα, ο περίφημος καθεδρικός ναός της Κολωνίας και η Εκκλησία των Δομινικανών στο Ρέγκενσμπουργκ αναπτύσσουν αυτό τον αριθμό και στις μικρότερες ακόμη αρχιτεκτονικές τους λεπτομέρειες. Ο μυστικιστικός αριθμός 7 δεν είχε μικρότερη σημασία στον κόσμο της διανόησης και της φιλοσοφίας. Η Ελλάδα είχε επτά σοφούς, και η εκπαίδευση των αγοριών στην αρχαία Σπάρτη άρχιζε στα επτά τους χρόνια, Είχε επτά ελεύθερες τέχνες γραμματική, ρητορική, διαλεκτική, αριθμητική, γεωμετρία, μουσική, αστρονομία, όπως και ο χριστιανικός Μεσαίωνας.
Στο Μεσαίωνα ένας όρκος έπρεπε να δοθεί μπροστά σε επτά μάρτυρες και αυτός προς τον οποίο δινόταν
, ραντιζόταν επτά φορές με αίμα. Οι λιτανείες γύρω από τους ναούς γινόταν επτά φορές και οι πιστοί έπρεπε να γονατίσουν επτά φορές πριν προφέρουν ευχή. Οι Μωαμεθανοί προσκυνητές γυρίζουν γύρω από την ιερή πέτρα Καάμπα, επτά φορές. Τα ιερά σκεύη κατασκευάζονται από χρυσό και ασήμι που έχουν εξαγνιστεί επτά φορές.
Η τοποθεσία των παλαιών γερμανικών
«δικαστηρίων» οριζόταν από επτά δένδρα, κάτω από τα οποία κάθονταν επτά δικαστές που απαιτούσαν επτά μάρτυρες. Απειλούσαν τον ένοχο με επταπλή τιμωρία, ενώ απαιτούσαν επταπλό εξαγνισμό για την επταπλή ανταμοιβή που υπόσχονταν στον ενάρετο. Όλοι γνωρίζουν τη μεγάλη σπουδαιότητα που δίνουν στη Δύση στον έβδομο γιο ενός έβδομου γιου. Στη Γερμανία, ο βασιλιάς και αυτοκράτορας δεν μπορεί να αρνηθεί να βαφτίσει έναν έβδομο γιο, ακόμα κι αν είναι γιος ζητιάνου. Στην Ανατολή, όταν συμφιλιώνονται ύστερα από φιλονικία ή όταν υπογράφουν συνθήκη ειρήνης, οι αρχηγοί ανταλλάσσουν επτά ή σαράντα εννιά (επτά φορές επτά) δώρα.
Αν προσπαθήσουμε να αναφέρουμε όλα τα πράγματα που περιλαμβάνονται σ
αυτό το μυστηριώδη αριθμό, θα χρειαστούμε μια ολόκληρη βιβλιοθήκη. Ας τελειώσουμε λοιπόν αναφέροντας λίγα μόνο ακόμη: Οι θρυλικοί πόλεμοι διαρκούσαν επτά χρόνια, επτά μήνες και επτά ημέρες. Οι μαχόμενοι ήρωες ήταν επτά, ή εβδομήντα ή επτακόσιοι, ή επτά χιλιάδες. Οι πριγκίπισσες στα παραμύθια έμεναν επτά χρόνια μαγεμένες και οι μπότες του περίφημου γάτου δρασκέλιζαν επτά λεύγες. Στις χριστιανικές θρησκείες Ρωμαιοκαθολικών και Ορθόδοξων το παιδί δεν είναι υπεύθυνο για κανένα έγκλημα μέχρι τα επτά του χρόνια, και αυτή είναι η κατάλληλη ηλικία για να πάει να εξομολογηθεί, κλπ.
Αν οι Ινδουιστές σκεφτούν τον Μανού τους και θυμηθούν το περιεχόμενο των παλιών στίχων των Σάστρας
, θα βρουν δίχως αμφιβολία, την προέλευση όλου αυτού του συμβολισμού. Πουθενά αλλού ο αριθμός 7 δεν είχε τόσο κυρίαρχη θέση όσο στους παλιούς Αρίους της Ινδίας. Δεν έχουμε παρά να σκεφτούμε τους επτά σοφούς Ρίσις, τους επτά κόσμους, τις επτά ιερές πόλεις, τα επτά ιερά νησιά, τις επτά ιερές θάλασσες, τα επτά ιερά βουνά, τις επτά ερήμους, τα επτά ιερά δένδρα κλπ, για να δούμε τη δυνατότητα της υπόθεσης. Τόσο οι Άριοι όσο και οι Βραχμάνοι της Ινδίας δεν δανείστηκαν ποτέ τίποτε και ήταν υπερβολικά περήφανοι και αποκλειστικοί γιαυτό. Αυτό λοιπόν είναι το μυστήριο και η ιερότητα του αριθμού 7. ]


eptakleidia.wordpress.com/2010/08/.../iero7/

-Η προτασσομένη δασεία στη λέξη ΕΠΤΑ, είναι ένδειξη ότι λείπει ένα γράμμα απο αυτή τη λέξη. Το γράμμα που λέιπει είναι αυτό το ΣΙΓΜΑ (Σ), όπου διατήρείται στις λατινογεννής λέξεις, απ’όπου έχουμε το Γαλλικό Sept…
Στο Λεξικό της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας του Σταματάκου, θα βρούμε ότι η λέξη ΣΕΠΤΑ, ΣΕΠΤΟΣ, σημαίνει ΣΕΒΑΣΤΟΣ. Στο “ΟΜΗΡΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ”, στη λέξη ΣΕΒΑΣΤΟΣ, ΣΕΒΑΣ, βρίσκουμε τα εξής:
1) Σέβας, Ευσέβεια, Αιδώς, Εντροπή πρός Θεούς & Ανθρώπους.
2) Θαύμα, Θαυμασμός, ‘Εκπληξις, Θαύμβος με κατέχει, Θαυμάζω.
Η ιερότητα του αριθμού αυτού, Επτά, την έχουμε αποκτήσει λόγο του ότι “ανήκουμε” στην ΕΒΔΟΜΗ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΑΚΤΙΝΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΝΟΟΣ.
Ο Μέγας Νούς, σε αυτή την εκδήλωσή του, έφτιαξε 13 ΙΔΡΥΤΙΚΕΣ ΑΚΤΙΝΕΣ. Εμείς λοιπόν ανήκουμε στην 7η ακτίνα, άρα υποθέτω ότι σε εμάς ο Ιερός Πανάγιος Αριθμός που τα πάντα συνέχει είναι το 7.
Το ιερόγλυφο του Χριστού, που είναι ο συνδυασμός Χ και Ρ, δείχνει το 7, γιατί στην αρχαία Ελλάδα ο αριθμός 600 παρασταινόταν με το γράμμα Χ και ο αριθμός 100 με το γράμμα Ρ. Έτσι Χ+Ρ=600+100=700. Αυτό το σύμβολο παρασταίνει το Χριστό στον Σταυρό.
Ο Σταυρός του Γολγοθά συμβολίζεται με έναν ξεδιπλωμένο Κύβο. Αν ανοίξουμε έναν Κύβο δημιουργείται ένας Σταυρός όπου κάθετα έχουμε 4 τετράγωνα και οριζόντια 3 τετράγωνα. Πάνω σε αυτές τις 6 πλευρές-τετράγωνα που συμβολίζονται και με το Χ=600 καρφώνεται το Ρ=100, το έβδομο στοιχείο, ο άνθρωπος (το Ρ δείχνει το σώμα του ανθρώπου με το κεφάλι) που μαζί με το Χ μας κάνει 700.
Ο αριθμός 7 εμφανίζεται στο πιο ιερό μέρος του ανθρώπινου σώματος, το κεφάλι. Σε αυτό υπάρχουν 7 οπές (2 μάτια, 2 αυτιά, 2 ρουθούνια, 1 στόμα).
Επίσης στο κυρίως μέρος του ανθρώπινου σώματος έχουμε ζευγάρια βασικών εσωτερικών οργάνων. Στο κεφάλι έχουμε δύο ημισφαίρια. Αμέσως πιο κάτω στο στήθος έχουμε 2 πνεύμονες. Αμέσως πιο κάτω έχουμε 2 νεφρά και μαζί με το μονό γεννητικό σύστημα δημιουργούν πάλι το 7 σχηματικά σε ένα ιερό “V”.
Τα πουλιά πετούν σε σχήμα [V] η σε σχημα [Λ].
Στα Αραβικά το 7 είναι το σχήμα [V] και 8 το [Λ].
Όλα αυτά συνδέονται με το σύστημα των 7 Σφαιρών μέσα στα οποία εξελίσσεται η ανθρώπινη Ψυχή-Μονάδα. Σε αυτό το σχήμα που μας αποκαλύπτει η Μπλαβάστκυ υπάρχουν αρχικά 2 Σφαίρες Φωτιάς, πιο κάτω 2 Σφαίρες Αέρα, πιο κάτω 2 Σφαίρες Νερού και πιο κάτω μια Σφαίρα Γης. Τα 4 στοιχεία βέβαια είναι σύμβολα καταστάσεων ύπαρξης και συνείδησης και όχι κυριολεκτικά τα φυσικά γήινα στοιχεία.
Αυτό το διάγραμμα της Μπλαβάτσκυ μπορεί να εφαρμοστεί στις 2 Επτάδες παραπάνω.
2 μάτια: Φωτιά
2 αυτιά: Αέρας (το μέσο μέσα από το οποίου φτάνει ο Ήχος)
2 ρουθούνια: Νερό (η υγροποίηση των χημικών στοιχείων στην μύτη μας κάνει να μπορούμε να μυρισουμε , μια στεγνή μύτη χάνει την όσφρηση της)
1 στόμα: Γη (φαγητό, κατάποση)
2 εγκεφαλικά ημισφαίρια: Φωτιά (ηλεκτροχημική λειτουργία)
2 πνεύμονες: Αέρας
2 νεφρά: Νερό (καθαρίζει τα υγρά του οργανισμού)
1 γεννητικό σύστημα: Γη (αναπαραγωγή σωμάτων)
7 μέρη του σώματος διακοσμούνται με κοσμήματα: Το κεφάλι, ο λαιμός, τα χέρια, τα πόδια, τα αυτιά, η μύτη και η μέση.
Σύμφωνα με την επιστήμη υπάρχουν 7 ενεργειακά πεδία στο ανθρώπινο σώμα και βρίσκονται κατά μήκος της σπονδυλικής στήλης
Τα επτά Κέντρα Ενέργειας ή Τσάκρας, τα οποία συνδέονται με τους 7 βασικούς αδένες βρίσκονται σε μια νοητή ευθεία παράλληλη με τη σπονδυλική στήλη.
Το 1ο Κέντρο βρίσκεται περίπου στη βάση της σπονδυλικής στήλης και σχετίζεται με τις γονάδες.
Το 2ο Κέντρο βρίσκεται λίγο πάνω από τις γονάδες και σχετίζεται με τα κύτταρα Λέυντιγκ.
Το 3ο Κέντρο βρίσκεται στην περιοχή των νεφρών και σχετίζεται με τα επινεφρίδια.
Το 4ο Κέντρο βρίσκεται στη μέση του στήθους και σχετίζεται με το θύμο αδένα.
Το 5ο Κέντρο βρίσκεται στη βάση του λαιμού και σχετίζεται με το θυρεοειδή αδένα.
Το 6ο Κέντρο βρίσκεται περίπου στο μέσο του εγκεφάλου και σχετίζεται με τον αδένα της επίφυσης.
Το 7ο Κέντρο βρίσκεται ακριβώς κάτω από την επίφυση, ανάμεσα στα δύο μάτια, και σχετίζεται με τον αδένα της υπόφυσης.
Τα επτά θαύματα του αρχαίου Κόσμου. Ο κολοσσός της Ρόδου, οι κρεμαστοί κήποι της Βαβυλώνας, η πυραμίδα του Χέοπος, ο φάρος της Αλεξάνδρειας, ο ναός της Αρτέμιδος στην Έφεσο , το άγαλμα του Δία στην Ολυμπία, το μαυσωλείο της Αλικαρνασσού.
Από αυτά τα 4 βρίσκονταν στην Αρχαία Ελλάδα και 3 εκτός. Οι αριθμοί 3 και 4 είχαν επίσης συμβολική σημασία για τους Έλληνες.
Οι Πυθαγόρειοι θεωρούσαν το 7 τέλειο αριθμό γιατί είναι το άθροισμα του 3 και του 4 που αντιστοιχούν στα τέλεια σχήματα, τρίγωνο και τετράγωνο.
Οι Αρχαίοι Έλληνες αναγνώριζαν το 7 ως μυστηριώδη αριθμό για τις γεωμετρικές του ιδιότητες, π.χ. 7 σημεία δεν μπορούν να δημιουργήσουν συμμετρία σε ένα κύκλο.
7 είναι οι βασικές αρχές για να τετραγωνίσεις εναν κύκλο.
7 οι μέρες της εβδομάδας
Οι Αρχαίοι Έλληνες χώριζαν τους ωκεανούς του κόσμου σε 7 θάλασσες – Το Αιγαίο, τη Μεσόγειο, την Αδριατική, τη Μαύρη, την Ερυθρά, την Κασπία και τον Περσικό Κόλπο.
Ο Φιλοκτήτης έπλευσε με 7 πάνοπλα καράβια στην Τροία με σκοπό να υπερασπιστεί τους Έλληνες κατά τον Τρωικό πόλεμο.
Τα μέταλλα που γνώριζαν στην Αρχαιότητα ήταν 7 – Χρυσός, χαλκός, μόλυβδος, κασσίτερος, υδράργυρος, ασήμι, σίδηρος. Σε αυτά βασίστηκε η εξέλιξη του Πολιτισμού.
Στην Αρχαία Σπάρτη η εκπαίδευση των αγοριών ξεκινούσε από την ηλικία των 7 ετών
Οι 7 πλανήτες που ήταν γνωστοί στην αρχαιότητα ήταν οι: Ερμής, Αφροδίτη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ήλιος και Σελήνη.
Σύμφωνα με τον Όμηρο, ο Απόλλωνας είχε 7 αγέλες βοδιών.
Η λύρα του Αρχαίου Θεού Απόλλωνα είχε 7 χορδές.
7 ήταν οἱ κύκνοι ποὺ πέταξαν 7 φορὲς γύρω ἀπὸ τὴν ἱερὴ νῆσο ὅταν γεννήθηκε ὁ θεὸς Ἀπόλλων καὶ 7 φορὲς ἐπανέλαβαν τὸ τραγούδι του
7 είναι οι Πλειάδες, Κόρες του Άτλαντα και της Πλειώνης, που αντιστοιχούν στα 7 ορατά άστρα του αστερισμού των Πλειάδων
7 είναι οι Χριστιανικές αρετές – ευσπλαχνία, ταπεινότητα, αγνότητα, φιλαλληλία, επιείκεια, καλοσύνη, εργατικότητα.
Ο αριθμός 7 χρησιμοποιείται 70 φορές στην Παλαιά Διαθήκη
Κάθε φάση της Σελήνης διαρκεί 7 ημέρες.
Στην Κίνα πιστεύουν ότι η 7η μέρα του πρώτου φεγγαριού του έτους είναι τα γενέθλια της ανθρωπότητας.
Η Κινέζικη Φιλοσοφία θεωρεί ως θεμελιώδη στοιχεία τα εξής 7 – Αέρας, νερό, μέταλλο, αιθέρας, φωτιά, ξύλο και γη.
Ο Οδυσσέας προτού επιστρέψει στην πατρίδα του στην Ιθάκη, έμεινε στο νησί της Καλυψούς 7 ολόκληρα χρόνια.
7 είναι τα νησιά του Ιονίου πελάγους – Κέρκυρα, Κεφαλλονιά, Ζάκυνθος, Ιθάκη, Λευκάδα, Κύθηρα και Παξοί.
7 είναι οι Βυζαντινές μουσικές νότες – ΠΑ, ΒΟΥ, ΓΑ, ΔΕ, ΚΕ, ΖΩ, ΝΗ
7 και οι νότες του πενταγράμμου (οι ευρωπαικές) – ντο, ρε, μι, φα, σολ, λα, σι
7 ονόματα έχουν δοθεί στην Κωνσταντινούπολη – Κωνσταντίνου Πόλη, Νέα Ρώμη, Αντωνία, Θησαυρός του Ισλάμ, Διαχωριστής του Κόσμου, Ινσταμπούλ και Κωνσταντινούπολη.
Το μυαλό μας μπορεί να μετρήσει στιγμιαία και με ακρίβεια μέχρι και 7 αντικείμενα ακόμη και αν τα δούμε για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου.
Το ουράνιο τόξο αποτελείται από τα εξής 7 διαδοχικά χρώματα: Κόκκινο, πορτοκαλί, κίτρινο, πράσινο, μπλε, μωβ και βιολετί.
Το λευκό φως διαχωρίζεται στα 7 βασικά χρώματα του ορατού οπτικά φάσματος
7 τα φωνήεντα.
7 τα επίπεδα της υπόγειας πόλης στο Κουσάντασι.
Σύμφωνα με τη Βίβλο, ο Νώε πήρε στην Κιβωτό του 7 ζεύγη από κάθε είδος πτηνών.
7 ημέρες και 7 νύκτες ταξίδεψε το περιστέρι του Νώε μέχρι να επιστρέψει στην Κιβωτό.
7 άγγελοι με 7 σάλπιγγες με 7 φιάλες & 7 λιμοί, μετά την 6η σάλπιγγα έπεσαν 7 βροντές, και μια σπουδαία πόρνη που ιππεύει ένα επτακέφαλο κτήνος στο βιβλίο Αποκάλυψη.
7 γράμματα αποτελλούν την λέξη “αριθμός”
Ὁ ἀριθμὸς 7 εἶναι ὁ μόνος ἀριθμός, ποὺ δὲν γίνεται ἀπὸ πολλαπλάσιο ἢ τὴ διαίρεση δυὸ ἄλλων ἀριθμῶν τῆς πρώτης δεκάδας.
7 Τα σημιάδια της αποκάλυψης για την δευτέρα παρουσία
7 οι εκκλησίες της μικράς ασίας που αναφέρονται για την 2παρουσία και έλαβαν τις 7 επιστολές – στην Έφεσο, στη Σμύρνη, στo Πέργαμον, στα Θυάτειρα, στις Σάρδεις, στη Φιλαδέλφεια και στη Λαοδίκεια.
Η πανύσχιρη και ιερή μενόρα των Ευραίων έχει 7 ληχνίες
7 έσχατες πληγές και το τέλος της Βαβυλώνας
Απο 7 λόφους περιβάλλεται ἡ Ρώμη
Τα επτά κεφάλια ερμηνεύονται αργότερα στην ίδια την Αποκάλυψη ως επτά βουνά, όπου κάθεται η πόρνη Βαβυλώνα και τα βουνά ερμηνεύονται με τη σειρά τους ως οι “επτά βασιλείς”. Τα δέκα κέρατα ερμηνεύονται στην ίδια την Αποκάλυψη ως “δέκα βασιλείς”, οι οποίοι σε συμφωνία μεταξύ τους παραδίδουν την δύναμή τους στο θηρίο.
Μεταξύ άλλων εξαιτίας των επτά βουνών που θυμίζουν τους επτά λόφους της Ρώμης, ορισμένες ελεύθερες εκκλησίες ταυτίζουν την “πόρνη Βαβυλώνα” με το Βατικανό – Το αυτόνομο κράτος του Βατικανού ιδρύθηκε στις 7/7 του 1929
7 χρόνια απραγής όταν έρθει ο αντίχριστος
7 χρόνια ειρήνης και παύση πυρός σε όλα τα κράτη υπογράφει ο Αντίχριστος κατα τον Προφύτη Δανιήλ
7 τα επίπεδα τοῦ Πύργου τῆς Βαβὲλ
7 σοφοί της Ἀρχαίας Ἑλλάδας (Θαλῆς ὁ Μιλήσιος, Βίας ὁ Πριηνεύς, Πιττακὸς ὁ Μυτιληναῖος, Σόλων ὁ Ἀθηναῖος, Κλεόβουλος ὁ Ρόδιος, Περίανδρος ὁ Κορίνθιος, Χίλων ὁ Λακεδαιμόνιος)
7 οἱ Ἀρχάγγελοι
7 τὰ μυστήρια τῆς Ἐκκλησίας (Θεία Εὐχαριστία, Μετάνοια, Γάμος, Εὐχέλαιο, Βάπτισμα, Χρίσμα, Ἱερωσύνη)
Στὸ Εὐχέλαιο ἀνάβονται 7 κεριά, 7 φορὲς μυρώνονται, 7 Ἀπόστολοι καὶ 7 Εὐαγγέλια διαβάζονται
7 τὰ θανάσιμα ἁμαρτήματα [ὑπερηφάνεια, φιλαργυρία, πορνεία, φθόνος, γαστριμαργία, θυμός, ἀκηδία (ἀμέλεια)]
7 οἱ Οὐρανοὶ
7 οἱ λέξεις (λόγοι) ποὺ εἶπε στὸ Σταυρὸ ὁ Χριστὸς
7φωτη λυχνία φώτιζε τὸ ἄδυτο τοῦ Ναοῦ τοῦ Σολομῶντα
7δωρος ἡ Χάρις τοῦ Ἁγίου Πνεύματος
70 σοφοὶ μετέφρασαν τὴν Ἁγία γραφή το 70 π.Χ.
7φωνος ἡ στοὰ στὴν Ἀρχαία Ὀλυμπία, ποὺ παρήγαγε 7πλή ἠχὼ
7 γιοὺς καὶ 7 κορίτσια εἶχε ἡ Νιόβη
7 ἀγόρια καὶ 7 κορίτσια ἔστελναν ἐτησίως οἱ Ἀθηναῖοι στὸ Μινώταυρο τῆς Κρήτης
7 οἱ ἰσχνὲς καὶ 7 οἱ παχιὲς ἀγελάδες τοῦ Φαραὼ
7 τὰ ἔτη εὐφορίας τῆς Αἰγύπτου
7 και τὰ ἔτη δυστυχίας τῆς
7 οἱ πληγὲς τοῦ Φαραὼ
7 τα στάχυα που ονειρεύτηκε.
Οι Αιγύπτιοι μέτρησαν μόνο 7 από τις διακλαδώσεις του Νείλου, 7 και οι βραχίονες των εκβολών του
Στην Αρχαία Αίγυπτο ένα από τα πρώτα μετεωρολογικά συστήματα περιέγραφε 7 διαφορετικά κλίματα, χωρίζοντας τον κόσμο σε μετεωρολογικές ζώνες.
70 μ.Χ. καταστράφηκε ἡ Ἱερουσαλὴμ
7 κυκλικὰ τείχη εἶχαν τὰ Ἐκβάτανα
7 ἐπάλληλα δωμάτια εἶχε ὁ πύργος τῆς πόλεως Βορσίππα τῆς Μεσοποταμίας, ἀφιερωμένα σὲ 7 θεούς.
7 πόλεις ἀποτελοῦν τὸ Δελχί
Σε 7 λόφους εἶναι κτισμένη ἡ Κωνσταντινούπολη
7πύργιο λέγεται τὸ Κάστρο Θεσσαλονίκης
Οἱ Ἀλχημιστὲς στὸν ἀριθμὸ 7 διέβλεπαν μία μυστηριώδη σχέση μεταξὺ τῶν 7 πλανητῶν καὶ τῶν 7 μετάλλων – Ὁ ἥλιος στὸ χρυσό, Ἡ Σελήνη στὸν ἄργυρο, Ὁ Ζεὺς στὸ κασσίτερο, Ἡ Ἀφροδίτη στὸ χαλκό, Ὁ Κρόνος στὸ μόλυβδο, Ὁ Ἄρης στὸ σίδηρο, Ὁ Ἑρμῆς στὸν ὑδράργυρο
7 φορές περιελήχθη ο Οφίων γύρω από το κοσμικό αβγό
Σε απεικονίσεις του Μίθρα εκπέμπονται 7 ακτίνες από το κεφάλι του
7 οι Ρίσι του Ινδουισμού
7 είναι ο αριθμός του Γιανγκ
7 οι χάριτες του Αγίου Πνεύματος
7 εκπορεύσεις στην Καμπάλλα
7 πνεύματα προ του Θρόνου
Ο Ιησους είναι 77ος απόγονος στο Ευαγγέλιο του Λουκά
Το σφαγμένο αρνί με τα 7 κέρατα και τα 7 μάτια στην Αποκάλυψη
Οι άγγλοι ισχυρίζονται πως για να γίνεις λόρδος απαιτούνται 7 γενεές
7 ήταν οι σκορπιοί της Θεάς Ίσιδας ,
7πηχο ανδριάντα δωρίσαν στον Απόλλωνα οι Αιγύπτιοι
Οι Χαλδαίοι ,Ασσύριοι, Βαβυλώνιοι,Φοίνικες ,Ινδοί και Πέρσες μέτρησαν τους επτά πλανήτες ,τα επτά
άστρα της μεγάλης άρκτου και τα επτά άστρα της μικρής άρκτου.
Οι Μουσουλμάνοι οφείλουν να επισκέπτονται 7 φορές στη Μέκκα ,να κάνουν 7 γύρους γύρω ἀπὸ τὴν πέτρα τῆς Καάβας, νὰ θυσιάζουν 7 κριάρια, να προσεύχονται 7 φορές την ημέρα, νὰ προσκυνοῦν 7 φορὲς τοὺς τάφους τῶν συνεργατῶν τοῦ Μωάμεθ και δικαιούνται να έχουν 7
γυναίκες κατα το Κοράνι.
Για τους Εβραίους 7 μέρες κρατούσαν οι γιορτές της σκηνοπηγίας, 7 οι γιορτὲς τῶν ἀζύμων, 7 χρόνια διαρκούσε το Σαββατικό
έτος και 7 τέτοια έτη αποτελούσαν το Ιωβηλαίο. 7 ιερείς με 7 σάλπιγγες γύριζαν γύρω από την
Ιεριχώ για 7 μέρες και την έβδομη έκαναν 7 φορές το γύρω των τειχών της, πριν αυτά γκρεμιστούν. 7φωτη ήταν η ιερή
λυχνία ,την 7η μέρα από την γέννηση γινόταν η περιτομή των αγοριών , 7 φορές συγχωρούνταν
τα αμαρτήματα , στο 7πλάσιο ο κλέφτης αποζημίωνε αυτόν που ζημίωνε .Το 7 ήταν το σύμβολο της
αρτιότητας και της θείας ευλογίας και περιέχεται στο εθνικό τους σύμβολο
Οι Έλληνες στα νεογέννητα έδιναν το όνομα την έβδομη μέρα. Όσο για τους Σπαρτιάτες, αυτοί θυσίαζαν κάθε έβδομη ημέρα του μήνα στον Θεό της μουσικής και του ήλιου.
Οι γάτες είναι 7ψυχες
7 οι ηλικιες του ανθρωπου κατά τον Σαιξπηρ
1)Ο Νηπιο
2)Ο Κλαψιαρης μαθητης
3)Ο Εραστης
4)Ο Φανταρος
5)Ο Δικαστης
6)Ο Ανοητος Γερος
7)Το ξεκουτιασμα και η απολυτη ληθη
7 οι ημερες της δημιουργειας του κοσμου
1η ημερα – Το Φως
2η ημερα – Ο Παραδεισος
3η ημερα – Η Γη οι Θαλασσες και τα φυτα
4η ημερα – Ο Ηλιος η Σεληνη και τα Αστερια
5η ημερα – Η Θαλασια ζωη και τα Πουλια
6η ημερα – Τα ζωα και ο Ανθρωπος
7η ημερα – Ο ΘΕΟΣ αναπαυται
Η 7η ημέρα της Δημιουργίας είναι αυτή της ανάπαυσης, της αργίας και συμβολίζει την ολοκλήρωση και την τελειότητα!
7 οι Ελληνες Σοφοι της Αρχαιoτητας Θαλης ο Μιλησιος – Βιας ο Πριηνευς – Πιττακος ο Μυτιληναιος – Σολων ο Αθηναιος – Κλεοβουλος ο Λινδιος – Χιλων ο Λακεδαιμονιος – Περιανδος ο Κορινθιος
7 οι παραδεισοι του Ισλαμ Ασημι – Χρυσος – Μαργαριταργια – Πλατινα – Ρουμπινι – Κοκκινα Πετραδια – Θεικο φως
7 οι αρετες των χριστιανων Πιστη – Ελπιδα – Φιλανθωπις – Δικαιοσυνη – Εγκρατεια – Καρτερια – Σωφροσινη
7 οι Ηπειροι Αφρικη – Ανταρκτικη – Ασια – Αυστραλια – Ευρωπη – Βορεια Αμερικη – Νοτια Αμερικη
7 οι αιτιες τις Υπαρξης
7 ενδοκρινεις αδένες
7 είναι τα θάυματα του Χριστού κατά τον ευαγγελιστή Ιωάννη
7 είναι οι θεοί της Τύχης – Μπισαμόν – Νταϊκόκου- Εμπίσου – Φουκουροκούτζου – Τζουροτζίν – Χοτέι – Μπεντέν
7 εξεστράτευσαν κατά της Θήβας Άδραστος – Πολυνείκης – Τυδέας – Αμφίαραος – Καπανέας – Ιππομέδοντας – Παρθενοπαίος
7 ήρωες υπερασπίστηκαν την Θήβα Ετεοκλής – Πολυφόντας – Μελάνιππος – Μεγαρέας – Ύπερος – Λασθένης – Άκτορας
Η τραγωδία του Αισχύλου Επτά επί Θήβας εξιστορεί την εκστρατεία των 7 Ελλήνων βασιλιάδων κατά τις Θήβας, της Πόλης των 7 Πηλών.
Αλκυόνη-Μερόπη – Ηλέκτρα-Ταϋγέτη-Κελαινώ- Μαία-Αστερόπη
7 πόλεις διεκδικούν την καταγωγή του Ομήρου Χίος – Σμύρνη – Κύμη – Κολοφώνας – Πύλος – Άργος – Αθήνα
7 γράμματα αποτελλούν την λέξη “αριθμός”
Ὁ ἀριθμὸς 7 εἶναι ὁ μόνος ἀριθμός, ποὺ δὲν γίνεται ἀπὸ πολλαπλάσιο ἢ τὴ διαίρεση δυὸ ἄλλων ἀριθμῶν τῆς πρώτης δεκάδας.

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ............

Ο συγγραφέας τού παραπάνω άρθρου της γερμανικής εφημερίδας
Κυρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου