Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2024

ΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΒΟΥΝΟ.......

 

Στο βιβλίο της «Hidden Hyperspace Kingdoms», η αποκρυφίστρια Tracy Twyman διερευνά την έννοια των μυστικών βασιλείων ή διαστάσεων που υπάρχουν παράλληλα με τη δική μας πραγματικότητα. Αυτό που αποκαλεί «Αόρατο Βουνό» συμβολίζει αυτά τα κρυμμένα μέρη, αντιπροσωπεύοντας ένα μυστικιστικό, απρόσιτο βασίλειο που μπορεί να προσεγγιστεί μόνο μέσω εσωτερικής γνώσης ή τελετουργιών, συνδεδεμένων με μασονικές παραδόσεις. Ο Twyman συνδέει αυτό το «Αόρατο Βουνό» με τον Άξονα Mundi, ένα βουνό που οι αρχαίοι χάρτες τοποθετούν στη μέση της Γης και όπου όλες οι πυξίδες δείχνουν. Ο ερευνητής δημοσιογράφος Eric Dubay εικάζει ότι η Γη δεν είναι υδρόγειος σφαίρα, αλλά επίπεδη - και ότι μια πυξίδα δείχνει βόρεια στη μέση της Γης επειδή ένα βουνό κατοικεί εκεί. Τον 14ο αιώνα ένας άγνωστος Φραγκισκανός μοναχός έγραψε το «Inventio Lucky », ένα χαμένο έργο που γράφτηκε για τον βασιλιά Εδουάρδο Γ ́ της Αγγλίας. Υποτίθεται ότι αυτός ο μοναχός είχε ταξιδέψει στο Βορρά και περιέγραψε λεπτομερώς τα ταξίδια του στο «Inventio Lucky ». Σύμφωνα με τον μοναχό, στο βόρειο πόλο του πλανήτη υπήρχε ένα μεγάλο μαύρο μαγνητικό νησί που ονόμασε "Rupes Nigra", ή "Black Rock". Το νησί υποτίθεται ότι είχε διάμετρο 33 μίλια, αλλά ήταν τόσο ψηλό που έφτασε στον Ουρανό. Η μαγνητική φύση του νησιού ήταν τόσο ισχυρή που προσέλκυε μέταλλα από όλο τον κόσμο, γι' αυτό και η πυξίδα δείχνει πάντα προς τον Βορρά. Η ύπαρξη ενός βουνού στη μέση της Γης υποστηρίζεται από όλες τις αρχαίες απεικονίσεις της Γης: Δείχνουν ένα βουνό στη μέση της Γης. Αυτό το βουνό ονομάστηκε "Axis Mundi" ή "World Tree" που μυθολογικά λέγεται ότι συνδέει διάφορες διαστάσεις, συμπεριλαμβανομένου του Ουρανού και της Γης.

Στο βιβλίο της, η Twyman λέει: «[Ο συγγραφέας] Rene Daumal πρότεινε [την ύπαρξη ενός "Αόρατου Βουνού"]. Το βιβλίο του «Mount Analogue» ήταν η έμπνευση για την αλχημική ταινία The Holy Mountain του Alejandro Jodorowsky. Ο Daumal πρότεινε ότι ένα αόρατο βουνό ψηλότερα από το όρος Έβερεστ, με βάση μεγαλύτερη από την Αυστραλία, θα μπορούσε να υπάρχει σε αυτό που φαίνεται να είναι το «ημισφαίριο του νερού» που φαίνεται στις σφαίρες. Αυτό που είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι ότι το λογότυπο του ΟΗΕ (όπως φαίνεται παραπάνω) χωρίζεται σε 33 τμήματα και στη μέση (το 33ο τμήμα) είναι όπου το Παγκόσμιο Δέντρο ή Παγκόσμιο Βουνό εμφανίζεται στους χάρτες των αρχαίων θρησκειών και πολιτισμών. Η Twyman υποθέτει σε πολλά από τα βίντεό της ότι το λογότυπο του ΟΗΕ, χωρισμένο σε 33 τμήματα, αντικατοπτρίζει τη δομή μιας πυξίδας. Προτείνει ότι η επίτευξη του 33ου βαθμού του Τεκτονισμού συμβολίζει την υπέρβαση των περιορισμών της πυξίδας (ξηρά της Γης) και ακόμη και των διαστάσεων, παρέχοντας πρόσβαση σε ένα αόρατο βουνό. Αυτό είναι παρόμοιο με την ταινία Tomorrowland (2015) που έχει ένα «αόρατο βασίλειο» ή πόλη. Αυτή η κρυμμένη ουτοπία, που ονομάζεται Tomorrowland, υπάρχει σε μια παράλληλη διάσταση, προσβάσιμη μόνο σε όσους κατέχουν μια ειδική καρφίτσα. Η πόλη αντιπροσωπεύει ένα μέρος όπου τα μεγαλύτερα μυαλά του κόσμου συνεργάζονται για να δημιουργήσουν προηγμένες τεχνολογίες, μακριά από τους περιορισμούς και τα προβλήματα του πραγματικού κόσμου. Το παραπάνω λογότυπο του ΟΗΕ που δείχνει έναν τροχό 8 ακτίνων μου θυμίζει μια ιδέα που πρότεινε ο David Talbott, όπου ένας τροχός 8 ακτίνων σηματοδότησε την εμφάνιση της πολικής διαμόρφωσης του Κρόνου, την οποία ο ίδιος συγγραφέας συνδέει με το Παγκόσμιο Δέντρο.

Ο Twyman λέει: «Ο Πλούταρχος περιγράφει μια παράξενη ιεροτελεστία στην οποία οι άνθρωποι στέλνονται σε ταξίδια στο νησί του Κρόνου, όπου τον υπηρετούν. Μετά από αυτό, έχουν την επιλογή να μείνουν στο βασίλειό του ή να επιστρέψουν στο σπίτι. Στο νησί του Κρόνου, ο θεός τους διδάσκει επικοινωνώντας μέσω εμφανίσεων και ονείρων. Αυτό είναι το σχολείο που παρακολούθησε ο Δράκουλας και το «Αόρατο Κολλέγιο» για το οποίο μίλησαν οι Ροδόσταυροι. Φαίνεται να είναι περισσότερο μια φιλοσοφική ακαδημία - παρόμοια με το «Φιλοσοφικό Βασίλειο» της Νέας Ατλαντίδας του Sir Francis Bacon, όπου όλοι ζουν με ελεύθερο χρόνο και ξοδεύουν το χρόνο τους επεξεργαζόμενοι τα μυστήρια του σύμπαντος. Ο Talbott αντιστοιχεί την πολική διαμόρφωση του Κρόνου (World Tree ή World Mountain) με το νησί του Κρόνου στο βιβλίο του 1980 «The Saturn Myth». Η παραπάνω εικόνα είναι η ειδική καρφίτσα που αποκτά ο πρωταγωνιστής από το Tomorrowland που παρέχει πρόσβαση στο αόρατο βασίλειο. Είναι μια ενδιαφέρουσα σχεδιαστική επιλογή επειδή μοιάζει κάπως με την πολική διαμόρφωση του Κρόνου που έμοιαζε με ένα Τ που ξεπερνούσε ένα οβάλ. Το σύμβολο της πολικής διαμόρφωσης Τ του Κρόνου φαίνεται να έχει απαθανατιστεί στον αρχαίο συμβολισμό σε όλους τους πολιτισμούς, συμπεριλαμβανομένων των πολιτισμών των Σουμερίων, των Βαβυλωνίων και των Αιγυπτίων, όπως το σύμβολο Menat και το φοινικικό σύμβολο Tanit. Το αιγυπτιακό σύμβολο του Ankh, το οποίο ήταν ουσιαστικά T-cross που ξεπερνούσε ένα οβάλ (όπως η καρφίτσα παραπάνω) βασίστηκε στην πολική διαμόρφωση του Κρόνου, όπως εξηγεί ο Talbott στον «Μύθο του Κρόνου», λέγοντας: «Το Ankh (του οποίου η προέλευση οι ειδικοί έχουν συζητήσει εδώ και καιρό) δεν είναι παρά μια συμβατική εικόνα της πολικής διαμόρφωσης [του Κρόνου]».

ΤΕΚΤΟΝΙΚΌ ΒΙΤΡΌ ΠΑΡΆΘΥΡΟ (ARCANA LODGE 187)

Η παρακάτω εικόνα από την έκδοση «Lumen de lumine» του Thomas Vaughan το 1622, απεικονίζει αυτό το λεγόμενο «Αόρατο Βουνό». Ο Vaughan ήταν υπεύθυνος για τη μετάφραση του εξαιρετικά σημαντικού φυλλαδίου «The Fama Fraternitatis Rosae Crucis», ενός ανώνυμου μανιφέστου των Ροδόσταυρων, στα αγγλικά το 1652. Τον αποκάλεσαν Ροδόσταυρο, αλλά αρνήθηκε τον καταλογισμό. Ήταν μέλος της περίφημης Εταιρείας Αγνώστων Φιλοσόφων. Στην κορυφή της παρακάτω εικόνας, υπάρχει μια φράση "Scholæ Magicæ Typus" που μεταφράζεται από τα λατινικά σε "Η φιγούρα της μαγικής σχολής". Αυτή η φράση υποδηλώνει ότι η εικόνα προορίζεται να αντιπροσωπεύει κάποιο είδος μυστικιστικού ή πνευματικού μαθησιακού περιβάλλοντος, πιθανώς αναφερόμενο στις κρυφές ή μυστικές διδασκαλίες της φύσης και του σύμπαντος. Το κεντρικό χαρακτηριστικό της εικονογράφησης είναι ένα μεγάλο βουνό με την ένδειξη "Mons Magorum Invisibilis" ή "Αόρατο Βουνό των Μάγων". Τα βουνά συμβολίζουν την πνευματική ανάβαση, όπου ο ορειβάτης ανεβαίνει προς υψηλότερες αλήθειες. Το γεγονός ότι είναι «αόρατο» υποδηλώνει ότι δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο βουνό, αλλά για ένα κρυφό ή πνευματικό μονοπάτι, προσβάσιμο μόνο σε όσους έχουν τη σωστή γνώση ή διορατικότητα. Γύρω από τη βάση του βουνού, βλέπουμε φιγούρες να αλληλεπιδρούν με διάφορα στοιχεία. Στη γωνία κάτω από τον Ήλιο, υπάρχει μια γυναικεία φιγούρα, που πιθανώς αντιπροσωπεύει τη Φύση, δείχνοντας προς το βουνό. Στα δεξιά, μια ανδρική μορφή κρατά ένα αντικείμενο και φαίνεται να συμμετέχει σε μια τελετουργική πράξη. Ανάμεσά τους βρίσκεται ένας βωμός με ένα κερί, που αντιπροσωπεύει το "Lumen Naturæ" ή το "Φως της Φύσης". Αυτό είναι πιθανότατα μια αναφορά στον φωτισμό ή τη φώτιση.

Περικυκλώνοντας το βουνό και τις φιγούρες είναι ένα φίδι που δαγκώνει την ουρά του, σχηματίζοντας έναν κύκλο. Αυτός είναι ο Ουροβόρος, ένα αρχαίο σύμβολο του αιώνιου κύκλου της ζωής, του θανάτου και της αναγέννησης, που αντιπροσωπεύει το άπειρο και την κυκλική φύση του σύμπαντος. Μέσα σε αυτόν τον κύκλο υπάρχει μια φράση, "Thesaurus Incantatus", που σημαίνει "Μαγεμένος Θησαυρός". Αυτό μπορεί να υποδηλώνει ότι η απόλυτη σοφία ή μυστικό είναι ένα είδος θησαυρού, κρυμμένου από τους αμύητους, αλλά διαθέσιμος σε εκείνους που έχουν περάσει από τις σωστές διαδικασίες μεταμόρφωσης. Στο κάτω μέρος της εικόνας, μέσα στον Ουροβόρο, υπάρχει μια καθιστή φιγούρα με τη φράση «Non nisi Parvulis», που σημαίνει «Όχι παρά μόνο στα μικρά παιδιά». Αυτό θα μπορούσε να είναι μια αναφορά στην ιδέα ότι μόνο εκείνοι που είναι ταπεινοί ή διαθέτουν παιδική αθωότητα είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση σε αυτές τις κρυμμένες αλήθειες. Προκαλεί την ιδέα ότι η πνευματική καθαρότητα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για αποκάλυψη ή φώτιση. Στον ουρανό πάνω από το βουνό, ο Ήλιος και η Σελήνη αντικρίζουν ο ένας τον άλλον, συνοδευόμενοι από αστέρια. Αυτά τα ουράνια σώματα χρησιμοποιούνται σε αλχημικές και μυστικιστικές εικόνες για να αναπαραστήσουν τις δυαδικότητες της ύπαρξης: αρσενικό και θηλυκό, μέρα και νύχτα, φως και σκοτάδι. Η παρουσία τους υποδηλώνει μια κοσμική ισορροπία ή ένωση αντιθέτων. Συνολικά, η εικόνα φαίνεται να αντιπροσωπεύει το ταξίδι του αλχημιστή ή του αναζητητή προς την κρυμμένη σοφία, με στοιχεία αλχημείας, μετασχηματισμού, μυστικισμού και ισορροπίας της φύσης και του κόσμου αλληλένδετα. Είναι ένας συμβολικός οδηγός, που δείχνει ότι αυτό το ταξίδι είναι αόρατο για τους περισσότερους και απαιτεί φωτισμό από τον φυσικό κόσμο για να αποκαλύψει τον «μαγεμένο θησαυρό» του.

https://chipstero7.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου