Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024

Ανίερο αίμα και το μαύρο δισκοπότηρο....


Η ιδέα ενός «αγίου δισκοπότηρου» και μιας μυστικής γραμμής αίματος του Ιησού είναι μια ιδέα που για λίγο, φαινόταν έτοιμη να αλλάξει τον κόσμο και να κλονίσει τα θεμέλια της εκκλησιαστικής ιστορίας και της παγκόσμιας πολιτικής στα θεμέλιά της.

Η ιστορία ήταν τέλεια και όμορφα πλαισιωμένη και έξυπνα προσπάθησε να συνδέσει μερικά από τα πιο διαρκή μυστήρια της γαλλικής λαογραφίας, τέχνης και πολιτικής ιστορίας.

Έψαξε στα κρατικά αρχεία και έριξε φως σε μια περίεργη γαλλική μυστική κοινωνία και στους εξίσου παράξενους μύθους και προσωπικότητες αυτής της μυστικής ομάδας γνωστής ως Το Κοινό της Σιών, η οποία, όπως εικάζουν αρκετοί συγγραφείς, ήταν η απόλυτη μυστική κρυμμένη δύναμη πίσω από τον κόσμο και της οποίας οι grandmasters έχουν προφανώς συμπεριλάβει τα μεγαλύτερα μυαλά της γενιάς τους.

Ξεπέρασε μύθους και μυστήρια που χάθηκαν σε απομακρυσμένα γαλλικά χωριά: επανεξέτασε τον παράξενο και απειλητικό μύθο του Rennes le Chateau και τη μοναδική ζωή του Abbe Sauniere και βρήκε μια λύση σε αυτό το διαρκές αίνιγμα.

Μελέτησε επίσης τους περίεργους κώδικες που κρύβονταν στους πίνακες του Nicholas Poussin και κατάφερε να συνδέσει αυτόν και το έργο του σε μια μνημειώδη συνωμοσία χιλιάδων
ετών.

Ήταν ένα όμορφα δομημένο έργο και σαφώς το έργο έξυπνων και πολυμήχανων μυαλών.

Δυστυχώς, όμως, ήταν όλα απολύτως σκουπίδια.

Το Κοινό της Σιόν, για παράδειγμα, δεν ήταν τίποτα πιο ενδιαφέρον από μια μυστική κοινωνία που λειτουργούσε στην κατεχόμενη από τους Ναζί Γαλλία και ήταν αφιερωμένη στη λατρεία του Σαρλ ντε Γκωλ και εξασφάλιζε ότι ο άνθρωπός τους θα αναλάμβανε τα ηνία της κυβέρνησης σε έναν μεταπολεμικό κόσμο. Το εξαιρετικό έργο των Clive Prince και Lynn Picknett και το βιβλίο τους The Sion Revelation διερευνά την αλήθεια για το The Priory of Sion.

Το Κοινό της Σιόν έχει πλέον βυθιστεί στην ιστορική ασημαντότητα και μπορούμε να δηλώσουμε με ασφάλεια, μετά από όλη την υπερβολική διαφημιστική εκστρατεία και προπαγάνδα που έχει καταλαγιάσει, ότι ο μυστικός μεγάλος δάσκαλος όλου του κόσμου δεν ήταν ένας σκοτεινός ηλικιωμένος
Γάλλος με αγάπη για την οδήγηση του ποδηλάτου του.

http://www.rlcscammers.com/memes/4574027037
Ακριβώς γιατί αυτή η ιδέα του Ιησού να έχει απογόνους και προφανώς να δημιουργήσει μια γραμμή αίματος που τώρα κυβερνά τον κόσμο, διαδόθηκε τόσο επιδέξια μέσω ενός φαινομενικά ακαδημαϊκού και συναρπαστικού έργου μη μυθοπλασίας που ονομάζεται Holy Blood Holy Grail γραμμένο από τον Ελευθεροτέκτονα Michael Beigent, στη συνέχεια το διεθνές best seller από τον Ελευθεροτέκτονα Dan Brown που ονομάζεται The Da Vinci Code και στη συνέχεια μια ταινία blockbuster με πρωταγωνιστή τον Ελευθεροτέκτονα Tom Hanks και σε σκηνοθεσία Freemason Ron Howard, μπορούμε μόνο να μαντέψουμε. Αλλά ίσως έχει να κάνει με τους Ελευθεροτέκτονες.

http://www.freemasonrytoday.com/ugle-sgc/ugle/item/1047-michael-baigent-obituary-john-hamill

Ο Τομ Χανκς και το μασονικό σημάδι πίστης.

Αλλά για ποιο σκοπό; Είδαμε πώς το βιβλίο του Dan Brown The Lost Symbol ήταν φαινομενικά ένα βιβλίο για τους Illuminati, αλλά το οποίο αποκαλύπτει στο τέλος (έρχεται spoiler) ότι οι Illuminati δεν υπήρχαν τελικά και όλα φτιάχτηκαν για να προωθήσουν την προσωπική ατζέντα ενός συγκεκριμένου καθολικού ιερέα. Έτσι, προφανώς εκτονώνοντας την έκθεση των Illuminati παίρνοντας το μέρος των σκεπτικιστών και ισχυριζόμενοι ότι είναι απλώς μια φαντασίωση της ταξιαρχίας καπέλων από αλουμινόχαρτο.

Ο χρόνος και η έρευνα έχουν ευτυχώς θάψει το έργο του Dan Brown με το καθαρό βάρος των αποδεικτικών στοιχείων, της έρευνας και του έκδηλου κακού να εκτίθενται στο δημόσιο βλέμμα, ότι οι Illuminati υπάρχουν, τόσο πολύ που ακόμη και τα ίδια τα μέλη το κατέχουν, αν και χρησιμοποιούν ανόητα κωδικοποιημένα σήματα χεριών και απόκρυφα σύμβολα στα μέσα ενημέρωσης.

Αλλά ποιος ήταν ο σκοπός πίσω από το Άγιο Αίμα, το Άγιο Δισκοπότηρο; Ήταν πρόθεσή της να εκτονώσει κάτι δυνητικά απειλητικό στην ιστορία της Γαλλίας και να το μεταμφιέσει σε κάτι άλλο;

Έχω ιδιαίτερο ενδιαφέρον για μια πτυχή του μύθου που αναφέρεται στο Άγιο Αίμα Άγιο Δισκοπότηρο, ιδιαίτερα την ιστορία της Μαύρης Παρθένου που χρησιμοποιήθηκε από τον Baigent ως απόδειξη της άφιξης της Μαρίας της Μαγδαληνής, η οποία θεωρήθηκε ότι κυοφορούσε το παιδί του Ιησού και ήταν η ίδια το δοχείο του λεγόμενου Αγίου Δισκοπότηρου.

Ζούσα σε μια πόλη στη Γαλλία που ονομαζόταν Le Puy en Velay, η οποία ήταν μία από τις πόλεις που μοιράζονταν τη λατρεία της μαύρης Παναγίας και αγάλματα της μαύρης παρθένας εθεάθησαν σε διάφορες τοποθεσίες σε όλη την πόλη και όπου πραγματοποιείται πομπή κάθε 15 Αυγούστου που προσελκύει χιλιάδες φαινομενικά χριστιανούς προσκυνητές από όλο τον κόσμο.

Le Puy en Velay: Λατρεία του La Vierge Noire.
Αυτή η λατρεία της μαύρης Madonna γιορτάζεται σε διάφορες τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο από τη Γερμανία, τη Μάλτα, την Ισπανία σε τοποθεσίες στον Νέο Κόσμο όπως η Βραζιλία και ακόμη και η Κούβα, και λέγεται ότι υπάρχουν μεταξύ 450 και 500 μαύρα αγάλματα Madonna στον κόσμο. Ωστόσο, η λατρεία φαίνεται να έχει ιδιαίτερη εστίαση στη Γαλλία, η οποία έχει 180 από αυτές τις μαύρες Μαντόνες και συγκεκριμένα στη νότια Γαλλία και μια τσιγγάνικη ή «gitane» πόλη που ονομάζεται Sainte Maries-de-la-Mer, η οποία αναφέρθηκε στο Άγιο Αίμα Άγιο Δισκοπότηρο ως τοποθεσία άφιξης της Μαρίας Μαγδαληνής από τους Αγίους Τόπους.

Η λατρεία της μαύρης Madonna επεκτείνεται ακόμη και στην Ουκρανία, όπου είναι γνωστή ως Βασίλισσα των Καρπαθίων και μπορούμε να παρατηρήσουμε από αυτό ότι η λατρεία επεκτάθηκε ακόμη και στα βουνά της Τρανσυλβανίας, το σπίτι του Βλαντ του Ανασκολοπιστή.

Αυτό το υποτιθέμενο, Sang πραγματικό, ή Άγιο βασιλικό αίμα έχει εξαπλωθεί έτσι σε όλο τον
κόσμο. Τουλάχιστον αυτό είναι που οι Ελευθεροτέκτονες Michael Baigent, Dan Brown, Tom Hanks και Ron Howard έχουν συνωμοτήσει για να θέλουν να πιστεύουμε ότι είναι. Στην πραγματικότητα συμβαίνει κυριολεκτικά το ακριβώς αντίθετο. Ομολογουμένως είναι το βασιλικό αίμα, είναι το αίμα της γενετικά κληρονομημένης τρέλας: η γραμμή αίματος του Κάιν. Ωστόσο, δεν έχει καμία σχέση με τον Ιησού, η «Σάρα» που εικάζεται από τον Baigent ότι είναι η κόρη του Ιησού και η Μαρία ήταν στην πραγματικότητα μια Αιγύπτια υπηρέτρια των τριών Μαριών: της Μαρίας, της Σαλώμης (μητέρας των αποστόλων Ιωάννη και Ιακώβου), της Μαρίας Ιακώβης και της Μαρίας της Μαγδαληνής.

Στην πραγματικότητα, υπάρχει ακόμη και κάποια αμφιβολία ότι η Μαρία Μαγδαληνή ήταν ακόμη μία από τις Μαρίες που έφτασαν στο Sainte Marie de la Mer, ο τοπικός μύθος αναφέρει ότι στην πραγματικότητα υπήρχαν μόνο δύο Μαρίες: η Μαρία Ιακώβ και η Μαρία Σαλώμη.

Η τρίτη Μαρία: Μαρία Μαγδαληνή προφανώς προστέθηκε στην ιστορία στο Legenda Aurea, γραμμένο και συγκεντρωμένο από μια παράξενη συλλογή haliographies από το τάγμα των Δομινικανών, από τον αρχιεπίσκοπο της Γένοβας: Jacobus de Voragine τον 13ο αιώνα.

Πρέπει να γνωρίζουμε ότι η Γένοβα ιδρύθηκε από τους Φοίνικες και ότι ο μεγάλος πλούτος και ο πλούτος της πόλης ήταν αποτέλεσμα της κληρονομιάς της πόλης ως αρχαίου χαναανιτικού εμπορικού σταθμού και ότι η τραπεζική τύχη αυτής της πόλης είναι αναμφίβολα αποτέλεσμα της διάδοσης του βαβυλωνιακού τραπεζικού συστήματος σε όλα τα βασικά λιμάνια της Ιταλίας ως αποτέλεσμα της
φοινικικής αναζωπύρωσης μετά την πτώση της Ρώμης.

Φαίνεται ενδιαφέρον ότι ένας εκπρόσωπος της γενοβέζικης χαναανιτικής ελίτ έγινε η «αυθεντία» των ζητημάτων της πρώιμης ιστορίας του Ιησού Χριστού και των αποστόλων. Για μένα αυτό το γεγονός είναι τόσο αντιπροσωπευτικό όσο οποιοσδήποτε άλλος μηχανισμός της χαναανιτικής διαφθοράς της εκκλησίας, της παραποίησης και του ξαναγραφήματος της αποστολικής ιστορίας προκειμένου να εξυπηρετηθεί η διακήρυξη όχι του αληθινού Χριστιανισμού, αλλά της χαναανιτικής θρησκείας που έχει σφετεριστεί τον Χριστιανισμό.

Μεταξύ άλλων «ενδιαφερόντων» προσθηκών στην πρώιμη ιστορία του Χριστιανισμού βρίσκουμε την ιστορία του Αγίου Σίλβεστερ, ο οποίος έλαβε ένα όραμα του Αγίου Πέτρου, το οποίο προφανώς του έδωσε τη θαυματουργή δύναμη να ξορκίζει δαίμονες από έναν δράκο, που κατοικούσε σε ένα λάκκο στη Ρώμη. Μετά από αυτόν τον δαιμονικό εξορκισμό ο δράκος
βαφτίστηκε και προφανώς έγινε ευτυχισμένος χριστιανός.

Ο Άγιος Σίλβεστρος και ο φιλικός χριστιανικός δράκοντας.

Ο Legende Aurea, ή Χρυσός Θρύλος ήταν τόσο δημοφιλής που τυπώθηκε σε περισσότερες εκδόσεις από τη Βίβλο και μπορεί κανείς να φανταστεί, ήταν πιο ευρέως διαβασμένος και προσιτός από την ίδια τη Βίβλο, ειδικά επειδή υπήρχαν τόσα πολλά παπικά διατάγματα κατά της μετάφρασης και ακόμη και της κατοχής ενός αντιγράφου της επίσημης Λατινικής Βίβλου.

Πηγή: Bridging the Gap – Lectio Divina, Religious Education and the Have-not's από τον πατέρα John Belmonte, S.J.
ΘΈΜΑ #2 ΣΥΜΒΟΎΛΙΟ ΤΗΣ ΤΟΥΛΟΎΖΗΣ – 1229 Μ.Χ.

Κανόνας 14. Απαγορεύουμε επίσης να επιτρέπεται στους λαϊκούς να έχουν τα βιβλία της Παλαιάς ή της Καινής Διαθήκης, εκτός αν κάποιος από κίνητρο αφοσίωσης επιθυμεί να έχει το Ψαλτήρι ή το Πρεσβύτερο για τα θεία αξιώματα ή τις ώρες της ευλογημένης Παναγίας, αλλά απαγορεύουμε αυστηρά να έχουν οποιαδήποτε μετάφραση αυτών των βιβλίων.

http://www.aloha.net/~mikesch/banned.htm 

Ο Χρυσός Θρύλος μεταφράστηκε και τυπώθηκε ακόμη και στα αγγλικά από τον William Caxton το 1483, μισό αιώνα πριν από την πραγματική πρώτη εκτύπωση της αγγλικής μετάφρασης της Βίβλου του William Tyndal, για την οποία στραγγαλίστηκε και κάηκε στην πυρά το 1536, από πράκτορες της ρωμαϊκής εκκλησίας στη φυλακή του Vilvoorden κοντά στις Βρυξέλλες.

Σε αντίθεση με τα γραπτά και τις εφευρέσεις ενός Φοίνικα αρχιεπισκόπου του 13ου αιώναστην πραγματικότητα δεν υπάρχει καμία καταγραφή της άφιξης της Μαρίας Μαγδαληνής στο Sainte Maries de la Mer και η επίσημη τοπική παράδοση δείχνει ότι μόνο δύο Μαρίες ήταν παρούσες: η Μαρία Σαλώμη και η Μαρία Ιακώβ, και μπορείτε να ελέγξετε μόνοι σας στην ακόλουθη περιγραφή του τουριστικού συμβουλίου του προσκυνήματα της 24ης και 25ης Μαΐου, δεν υπάρχει απολύτως καμία αναφορά στη Μαρία τη Μαγδαληνή.

http://www.avignon-et-provence.com/saintes-maries-de-la-mer/gypsy-pilgrimage/#.VqlBsiMgXIU

Υπάρχει μια αόριστη και περίεργη αναφορά στην παρουσία της Μαρίας της Μαγδαληνής, η οποία προφανώς κήρυξε στη Μασσαλία και στη συνέχεια πέρασε 30 χρόνια ζώντας σε μια σπηλιά στο Saint Baume και υπάρχει μια γοτθική εκκλησία του 13ου αιώνα που ισχυρίζεται ότι κρατά το κρανίο της ως ιερό λείψανο. Ωστόσο, δεν υπήρχε τοπική λαογραφία για το θέμα αυτό, σε αντίθεση με τον τσιγγάνικο σύλλογο και τον υπόγειο βωμό της εκκλησίας των Αγίων Μαριών, η όλη ιστορία της παρουσίας της Μαρίας Μαγδαληνής στη Γαλλία φαίνεται προφανώς να έφτασε στον βασιλιά της Νάπολης Κάρολο Β 'σε όνειρο και μπορεί να ήταν περισσότερο σύμφωνη με την καθιέρωση της λατρείας μιας ειδωλολατρικής Μητέρας-Θεάς ή της Ιστάρ Βασίλισσας των Ουρανών, μεταμφιεσμένος ως χριστιανική παράδοση.

Πολλές από αυτές τις παράξενες ιστορίες φαίνεται να προέρχονται από τους Ελευθεροτέκτονες και άλλες μυστικές ευρωπαϊκές αδελφότητες, και ακριβώς όπως οι Τέκτονες Baigent και Dan Brown εργάστηκαν για να προσπαθήσουν να ανατρέψουν την ιστορία του Χριστού με μια παράξενη ιστορία μιας μυθικής γραμμής αίματος, η οποία επιδέξια ισχυρίζονται ότι βρήκε το δρόμο της στις μυστικές κοινωνίες και πράγματι, ότι οι ίδιες οι μυστικές κοινωνίες αποτελούν μέρος της γραμμής αίματος του Ιησού.

Άλλες παράξενες και απίθανες ιστορίες της γαλλικής λαογραφίας, διαιωνίστηκαν από τους Γάλλους Rose Croix και Freemasons σε πρώιμα σημεία της ιστορίας. Το ένα ήταν ότι ένας από τους Πρωτομάστορες του Ναού του Σολομώντα, ένας άνθρωπος που ονομαζόταν Δάσκαλος Ζακ γεννήθηκε στη Γαλλία και του οποίου το όνομα δόθηκε σε έναν από τους διάσημους πυλώνες αυτού του Ναού Jachin και έναν από τους βασικούς συμβολικούς μύθους του Ελευθεροτεκτονισμού. Είναι πιθανό ότι πρόκειται για μυθοποίηση του Jacques de Molay, Μεγάλου Μαγίστρου των Ναϊτών, ο οποίος γενικά θεωρείται ότι είναι ο πρόγονος του Ελευθεροτεκτονισμού, και επιδιώκει να αυξήσει τη σημασία του Ελευθεροτεκτονισμού στις υποθέσεις της αρχαιότητας, και αυτός είναι ακριβώς ο σκοπός της μασονικής απάτης των Baigent/Dan Brown.

 http://compilhistoire.pagesperso-orange.fr/Compagnonnagefmrc.htm#12

Αυτές οι ιστορίες χρησιμεύουν για να προσπαθήσουν να αυξήσουν το κύρος των Ελευθεροτεκτόνων και με αυτόν τον τρόπο προσπαθούν να διεκδικήσουν την ιδιοκτησία και τη συμμετοχή σε βασικά γεγονότα της ιστορίας με τα οποία πραγματικά δεν έχουν καμία δουλειά, αλλά υπάρχει κάτι άλλο που κρύβεται σε κοινή θέα πίσω από αυτή τη συζήτηση για την υποτιθέμενη βασιλική γραμμή αίματος που έφτασε στη Γαλλία κάποια στιγμή γύρω στο έτος 40 μ.Χ. ή γύρω στο έτος 40 μ.Χ.

Η εστίαση πρέπει να ληφθεί από τις δύο (ή ακόμα και τρεις) Maries, αλλά να δοθεί στον περίεργο χαρακτήρα της Sarah la Ka, ή Black Sarah, ανάλογα με την εκδοχή της ιστορίας ότι ήταν είτε μια Αιγύπτια υπηρέτρια στη βάρκα με τις Maries, είτε ότι ήταν μια γυναίκα Ρομά που προείπε θαυματουργικά την άφιξη του πλοίου από την Παλαιστίνη.

Τα παρακάτω προέρχονται από τη Βικιπαίδεια:

Σύμφωνα με διάφορους θρύλους, κατά τη διάρκεια ενός διωγμού των πρώτων Χριστιανών, που συνήθως τοποθετείται στο έτος 42, ο Λάζαρος, οι αδελφές του Μαρία και Μάρθαη Μαρία Σαλώμη (η μητέρα των Αποστόλων Ιωάννη και Ιακώβου), η Μαρία Ιακώβ και ο Μαξιμίνος στάλθηκαν στη θάλασσα με μια βάρκα. Έφτασαν με ασφάλεια στη νότια ακτή της Γαλατίας στο μέρος που αργότερα ονομάστηκε Saintes-Maries-de-la-Mer. Η Sarah, με καταγωγή από την Berenice Troglodytica, εμφανίζεται ως η μαύρη ινδο-αιγυπτιακή υπηρέτρια μιας από τις Τρεις Μαρίες, συνήθως της Mary Jacobe[2]
(Οι ιθαγενείς της Berenice Troglodytica είχαν προγόνους που κάποτε ήρθαν από την ακτή Malabar, μέσω ινδορωμαϊκών εμπορικών σχέσεων, και εγκαταστάθηκαν στην Αίγυπτο (ρωμαϊκή επαρχία) και παντρεύτηκαν με Αιγύπτιους.)

Αν και η παράδοση των Τριών Μαριών που φτάνουν στη Γαλλία προέρχεται από τον Μεσαίωνα, που εμφανίζεται για παράδειγμα στον Χρυσό Θρύλο του 13ου αιώνα, η Αγία Σάρα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο βιβλίο του Vincent Philippon The Legend of the Saintes-Maries (1521), όπου απεικονίζεται ως «μια φιλανθρωπική γυναίκα που βοήθησε τους ανθρώπους συλλέγοντας ελεημοσύνη. που οδήγησε στη λαϊκή πεποίθηση ότι ήταν τσιγγάνα». Στη συνέχεια, η Σάρα υιοθετήθηκε από τους Ρομά ως αγία τους. [3]

Μια άλλη αφήγηση θέλει τη Σάρρα να καλωσορίζει τις Τρεις Μαρίες στη Γαλατία. Ο Franz de Ville (1956) γράφει:

Ένας από τους ανθρώπους μας που έλαβε την πρώτη Αποκάλυψη ήταν η Σάρα η Κάλι. Ήταν ευγενούς καταγωγής και αρχηγός της φυλής της στις όχθες του ΡοδανούΉξερε τα μυστικά που της είχαν μεταδώσει... Οι Ρομά εκείνη την περίοδο ασκούσαν μια πολυθεϊστική θρησκεία και μια φορά το χρόνο έβγαζαν στους ώμους τους το άγαλμα του Ιστάρι (Αστάρτηκαι πήγαιναν στη θάλασσα για να λάβουν ευλογία εκεί. Μια μέρα η Σάρα είχε οράματα που την πληροφόρησαν ότι οι Άγιοι που ήταν παρόντες στο θάνατο του Ιησού θα έρχονταν και ότι έπρεπε να τους βοηθήσει. Η Σάρα τους είδε να φτάνουν με μια βάρκα. Η θάλασσα ήταν φουρτουνιασμένη και το σκάφος απειλούσε να βυθιστεί. Η Μαρία Σαλώμη έριξε τον μανδύα της στα κύματα και, χρησιμοποιώντας τον σαν σχεδία, η Σάρρα επέπλεε προς τους Αγίους και τους βοήθησε να φτάσουν στη στεριά προσευχόμενη.[4]

Το μόνο πρόβλημα με αυτή τη δεύτερη θεωρία είναι ότι μόλις τον 15ο αιώνα οι Τσιγγάνοι έκαναν την εμφάνισή τους στη Γαλλία και την Ισπανία.

Αυτό που είναι ακόμα πιο παράξενο είναι η απίστευτη εμβέλεια αυτής της λατρείας, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο, αν και συνδέεται ιδιαίτερα με τον καθολικό κόσμο.

Οι ανθρωπολόγοι και οι ιστορικοί είναι πλέον σταθεροί ότι οι Ρομά ή οι Τσιγγάνοι έχουν την καταγωγή τους από την Ινδία και μετανάστευσαν από την Ινδία κάποια στιγμή τον 11ο αιώνα ως αποτέλεσμα της φυγής τους από τις ισλαμικές επιδρομές. Ως εκ τούτου, οι Ρομά έχουν ινδική πολιτιστική καταγωγή και πήραν μαζί τους τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις και το πάνθεον των Θεών και των Θεών στα ταξίδια τους.

«Ορισμένες ομάδες Ρομά στην Ευρώπη σήμερα φαίνεται να διατηρούν στοιχεία Σακτισμού ή λατρείας θεάς. Οι Rajput λάτρευαν την πολεμίστρια-θεά Parvati, ένα άλλο όνομα για τη γυναικεία θεότητα Sati-Sara, η οποία είναι η Αγία Σάρα, η Ρομά Θεά της Μοίρας. Ότι αποτελεί μέρος του ετήσιου προσκυνήματος στο La Camargue στο Stes. Η Maries de la Mer στη νότια Γαλλία έχει ιδιαίτερη σημασία· εδώ μεταφέρεται στη θάλασσα ακριβώς όπως μεταφέρεται στα νερά του Γάγγη κάθε Δεκέμβριο στην Ινδία. Τόσο η Sati-Sara όσο και η St. Sarah φορούν στέμμα, και οι δύο ονομάζονται επίσης Kali, και οι δύο έχουν λαμπερά πρόσωπα βαμμένα μαύρα. Η Sati-Sara είναι σύζυγος του θεού Ðiva και είναι γνωστή με πολλά άλλα ονόματα, Bhadrakali, Uma, Durga και Syamaμεταξύ αυτών.

http://www.radoc.net/radoc.php?doc=art_b_history_romanireligion&lang=en&articles=true

Η Αγία Σάρα, η Μητέρα του Σκότους για τους Ρομά, είναι επίσης γνωστή ως Σάρα Κάλι και απεικονίζεται πάντα ως μαύρη και αναφέρεται συγκεκριμένα ως «μαύρες θεές». Αν λάβουμε υπόψη την ινδική προέλευση των Ρομά, τότε μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα ότι η La Vierge Noire ή η μαύρη Madonna που κοσμεί εκκλησίες, μοναστήρια και ιερούς τόπους σε όλο τον κόσμο είναι στην πραγματικότητα η ινδουιστική θεά του θανάτου: Kali.

Στην Ινδία, ακόμη και πρόσφατα, παιδιά έχουν θυσιαστεί στη θεά Κάλι.
http://www.theguardian.com/world/2006/mar/05/india.theobserver

Πριν από δέκα ημέρες, η Sumitra και οι δύο γιοι της πήγαν στο σπίτι του γείτονά τους και απήγαγαν τον τρίχρονο Aakash Singh καθώς κοιμόταν. Τον έσυραν στο σπίτι τους και ο μεγαλύτερος γιος έκανε μια τελετή puja, απαγγέλλοντας ένα μάντρα και κουνώντας θυμίαμα. Η Sumitra άλειψε πάστα σανταλόξυλου και σφαιρίδια γκι πάνω από το σώμα του τρομοκρατημένου παιδιού. Στη συνέχεια, οι δύο άνδρες χρησιμοποίησαν ένα μαχαίρι για να κόψουν τη μύτη, τα αυτιά και τα χέρια του παιδιού πριν το ξαπλώσουν, αιμορραγώντας, μπροστά στην εικόνα της Κάλι.

Η αστυνομία στην Khurja λέει ότι έχουν γίνει δεκάδες θυσίες τους τελευταίους έξι μήνες. Τον περασμένο μήνα, σε ένα χωριό κοντά στην Barha, μια γυναίκα χτύπησε μέχρι θανάτου το τρίχρονο παιδί του γείτονά της, αφού ένας ταντρίκ υποσχέθηκε απεριόριστα πλούτη. Σε μια άλλη περίπτωση, ένα ζευγάρι απελπισμένο για ένα γιο είχε απαγάγει ένα εξάχρονο παιδί και στη συνέχεια, καθώς ο ταντρίκ φώναζε μάντρα, ακρωτηρίασε το παιδί. Η γυναίκα ολοκλήρωσε το τελετουργικό πλένοντας το αίμα του παιδιού.

Πολλές από τις τοποθεσίες όπου υπάρχει λατρεία της Μαύρης Παρθένου είναι επίσης μέρη που φημολογείται ότι διαθέτουν σατανικές τελετές αίματος και ανθρωποθυσίες. Μια προνομιακή τοποθεσία ειδικότερα είναι το Αβαείο του Montserrat, περίπου 30 μίλια από τη Βαρκελώνη, το οποίο ο Ισπανός ερευνητής Alberto Canosa έχει συνδέσει με τις δολοφονίες τριών νεαρών Ισπανών εφήβων κοριτσιών, που απήχθησαν στο δρόμο τους προς μια ντίσκο, και τη θέσπιση σατανικού τελετουργικού που περιλαμβάνει μερικούς από τους πιο ισχυρούς ανθρώπους της ισπανικής πολιτικής και θρησκευτικής ελίτ.


https://albertocanosaenglish.wordpress.com/2013/09/13/pepe-navarro-and-crime-alcasser/ http://cdlm.revues.org/4371
http://www.unclearparanormal.com/forum9/810-2.html

Η ακόλουθη ανάρτηση έγινε από ένα μέλος του φόρουμ διείσδυσης OTO του David Icke και είναι ένα σπάνιο παράδειγμα πραγματικής έρευνας συνωμοσίας σε αυτό που δυστυχώς έχει γίνει τώρα μια αόριστη και ασήμαντη διαδικτυακή ζώνη συνομιλίας όπου πραγματικοί ερευνητές και εσωτερικοί Illuminati απαγορεύονται και εκφοβίζονται με τη συμπαιγνία της ειδωλολατρικής ομάδας Moderator της.
http://forum.davidicke.com/showpost.php?p=1061496969&postcount=7

Ο διάβολος βγαίνει έξω;

Ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα σε αυτό το σατανικό μοναστήρι συνέβη το 1992, η διάσημη υπόθεση κοριτσιών Alcasser! http://en.wikipedia.org/wiki/The_Alcasser_Girls

Η σατανική τελετουργική κακοποίηση και τα παιδιά που θυσιάζονται στη Madonna "la moreneta" εξακολουθούν να λαμβάνονται στο Αβαείο του Montserrat (Βαρκελώνη, Ισπανία).

Η Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία βρίσκεται πίσω από αυτά τα εγκλήματα. Οι άνθρωποι που εμπλέκονται σε αυτά τα εγκλήματα είναι επίσκοποι, πολιτικοί, επιχειρηματίες, βασιλική οικογένεια και τραπεζίτες από την Ισπανία. Τα παιδιά θυσιάζονται σε υπόγειες σπηλιές στο Montserrat.

Αυτή η είδηση μπορεί να βρεθεί στην εφημερίδα ABC! Μια διάσημη ισπανική εφημερίδα!

Ο Ruiz Mateos, ένας πολύ αμφιλεγόμενος επιχειρηματίας, πλήρωνε 30.000 ευρώ κάθε εβδομάδα μέχρι να πληρώσει 600.000 ευρώ στον Abad "Josep Maria Soler i Canals". Οι μοναχοί
του υποσχέθηκαν οικονομική επιτυχία και πάλι σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα. Πώς? προσφέροντας θυσίες παιδιών στους Deamons. Αυτά τα υπέροχα κορίτσια θυσιάστηκαν σε ένα σατανικό τελετουργικό. Η ταινία ταμπάκο κόστισε 50.000 ευρώ στη μαύρη αγορά. Η Miriam έπρεπε να βιώσει τρομερά βάσανα για τουλάχιστον ένα μήνα πριν από το θάνατο. Οι δολοφονίες είναι ομοφυλόφιλοι μοναχοί, Ισπανοί επίσκοποι, Καταλανοί και Ισπανοί επιχειρηματίες, πολιτικοί, τραπεζίτες που μερικοί από αυτούς γίνονται ερπετοειδείς κατά τη διάρκεια αυτών των σατανικών τελετουργιών.

Ο Alberto Canosa και περισσότεροι άνθρωποι αναφέρουν αυτές τις φρικαλεότητες.

Μη διστάσετε να το αναφέρετε!

Αυτές οι δολοφονίες ήταν ιδιαίτερα συγκλονιστικές, λόγω των βασανιστηρίων και των σεξουαλικών επιθέσεων που επιβλήθηκαν στα τρία νεαρά κορίτσια. Τα κορίτσια απήχθησαν τη συμβολική τελετουργική ημερομηνία της Παρασκευής 13 Νοεμβρίου.

  1. Η Αγία Γραφή αποδίδει στο '13' την έννοια της «ανταρσίας ενάντια στη θεσμοθετημένη εξουσία», συν την εξαχρείωση που έκανε τον Σατανά να στασιάσει εναντίον του Θεού.
     
  2. Ο αποκρυφιστής ορίζει το «6» για να αντιπροσωπεύει τον αριθμό του ανθρώπου και τον αριθμό «7» για να αντιπροσωπεύει τον αριθμό της θεϊκής τελειότητας. Έτσι, καθώς ένα άτομο ανεβαίνει τη «Σκάλα του Ιακώβ» προς την αυτοτελείωση στη σφαίρα του αποκρυφισμού, ο αριθμός «13» αντιπροσωπεύει την κατάσταση της θεϊκής τελειότητας, της αυτοεπιτευχθείσας τελειότητας και του Φωτισμού (6+7 = 13).

http://www.bibliotecapleyades.net/cienciareal/cienciareal20.htm

Ο υποτιθέμενος δολοφόνος Alberto Angles προφανώς αφέθηκε να δραπετεύσει και ενδεχομένως επέστρεψε στην πατρίδα του τη Βραζιλία. Σαν να μην έφτανε αυτό, ο πατέρας ενός από τα δολοφονημένα κορίτσια, η Miriam (Mary) μηνύθηκε στην πραγματικότητα από την ίδια αστυνομική δύναμη που ερεύνησε την υπόθεση και προφανώς κατάφερε να επιτρέψει σε έναν στριμωγμένο δολοφόνο να δραπετεύσει.

Μέχρι στιγμής αβάσιμες θεωρίες αφθονούν, με πολλούς να λένε ότι πίστευαν ότι οι Anglés και ο Ricart ήταν απλώς οι απαγωγείς που πληρώνονταν αδρά από μια σαδιστική κομπίνα παιδεραστών, η οποία τους πλήρωσε επίσης για να αναλάβουν την ευθύνη για την υπόθεση. Εκείνοι που το πιστεύουν αυτό θεωρούν ότι οι πραγματικοί δολοφόνοι και βασανιστές βιντεοσκοπούσαν τις ενέργειές τους για ταινίες ταμπάκου και ότι ήταν άνθρωποι ακραίου πλούτου ή εξουσίας, με αρκετή επιρροή ώστε το ισπανικό δικαστικό σύστημα εργάστηκε για να τους καλύψει και χρησιμοποίησε τους Anglés και Ricart ως αποδιοπομπαίους τράγους.

Αλλά τα στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί μέχρι σήμερα φαίνεται να δείχνουν ότι ήταν μια τυχαία βάναυση δολοφονία από δύο άνδρες με σαδιστικές σεξουαλικές τάσεις. Ο πατέρας της Miriam έδωσε συνέντευξη στο Canal 9 της περιοχής της Βαλένθια λίγο μετά τη δολοφονία των κοριτσιών και μίλησε για τη θεωρία συγκάλυψης που περιλαμβάνει σημαίνοντα δημόσια πρόσωπα.
Μηνύθηκε επιτυχώς για δυσφήμιση από την αστυνομία που ερευνούσε την υπόθεση και διατάχθηκε να τους καταβάλει 285.000 ευρώως αποζημίωση, η οποία τελικά καταβλήθηκε από το τηλεοπτικό κανάλι.

http://www.thinkspain.com/news/versionimprimir.asp?x=34tger634sdg34&y=5346345645634&CodNoticia=23442

Μόνο στην Ισπανία. Μου θυμίζει τον Robert Murat που συγκέντρωσε σχεδόν ένα εκατομμύριο "ζημιές" από τον βρετανικό Τύπο. Ίσως κάτι που έχει να κάνει με την ύπαρξη δικηγόρων Ελευθεροτέκτονων.

Όσον αφορά την εξαφάνιση της Madeleine McCann, ο ελευθεροτεκτονισμός έχει τεθεί μερικές φορές:

1.
Ο συντονιστής δικηγόρος των McCanns, Edward Smethurst, ο οποίος κατηγορήθηκε πρόσφατα από το Δημοτικό Συμβούλιο του Rochdale για πλήρη παραβίαση των πολεοδομικών νόμων κατά τη μετατροπή του αχυρώνα του κάτω από τη Meadowhall Lane στην άκρη των βάλτων Rochdale, είναι επιβεβαιωμένος Ελευθεροτέκτονας. Ο Edward Smethurst είναι ο εσωτερικός δικηγόρος για την αυτοκρατορία Latium του πολυεκατομμυριούχου Brian Kennedy και πέταξε έξω με τον Kennedy τον Νοέμβριο του 2007 σε μια εκπληκτική αποστολή να συναντηθεί με τον κύριο ύποπτο για την εξαφάνιση της Madeleine McCann - Robert Murat (αυτό το θέμα καλύπτεται σε άλλα θέματα σε αυτό το φόρουμ).

2.
Οι δικηγόροι που ενεργούν για το «Find Madeleine Fund» των McCanns, Bates, Wells και Braithwaite, εκτελούν σημαντικό έργο για τη Μεγάλη Μασονική Στοά στο Λονδίνο (έδρα του Ελευθεροτεκτονισμού του Ηνωμένου Βασιλείου) και για άλλες Ελευθεροτεκτονικές οργανώσεις.

Έχει υποστηριχθεί ότι ο Δρ Gerald McCann είναι Ελευθεροτέκτονας, αλλά δεν έχουν προσκομιστεί αξιόπιστα στοιχεία για αυτό.

http://jillhavern.forumotion.net/t2223-twitter-i-m-being-followed-by-the-freemason-ltd

Ο άλλος φερόμενος ως δολοφόνος, ο Miguel Ricart, καταδικάστηκε σε 170 χρόνια φυλάκισης, αλλά χάρη στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων αφέθηκε ελεύθερος τον Οκτώβριο του 2013 και είναι πολύ ζωντανός και ελεύθερος. Πιθανώς επειδή ήταν ένας πάτσι τελικά, οπότε η πρόωρη απελευθέρωσή του εξασφαλίστηκε στα παρασκήνια.

Έχουν δει η Beyonce και η Miley τη θυσία παιδιών στη Black
Madonna: Kali; Ή είναι απλώς ηλίθιες σκύλες που προκαλούν δυνάμεις που δεν καταλαβαίνουν
;
Όντας ομοφυλόφιλος με την Κάλι τον καταστροφέα. Τι προσπαθούν να πουν;
Ένα πράγμα είναι σίγουρο, εκείνη την ημέρα κάπου γύρω στο 40 μ.Χ., αν πιστέψουμε την ιστορία, μαζί με μερικούς βιβλικούς πρόσφυγες από το διωγμό στην Παλαιστίνη, κάτι άλλο έφτασε, απαρατήρητο, με τη μορφή μιας υπηρέτριας-υπηρέτριας που είχε παγανιστικές χαναανιτικές πεποιθήσεις τόσο μακριά από την αγιασμένη συντροφιά που είχε κρατήσει σε αυτό το πλοίο ώστε να βοηθήσει σχεδόν ολοκληρωτικά να καταστραφεί το έργο και η διακονία του ίδιου του Ιησού. Έφερε τη γραμμή αίματος και το σύστημα πεποιθήσεων του Κάιν, είτε εισάγοντάς το στη Γαλλία, είτε τουλάχιστον, ξυπνώντας κάτι ήδη εκεί.

Αυτή, η Sara La Kali, ήταν ένα από τα κανάλια που έφεραν τους Illuminati στην Ευρώπη και σε ολόκληρο τον κόσμο, όπου κρύφτηκε ως ένας από τους πολλούς κοιμισμένους και ανυποψίαστους αγίους της καθολικής εκκλησίας, για να ξυπνήσει από το αίμα μικρών παιδιών.

Παγκόσμιες λατρευτικές τοποθεσίες της λατρείας Black Madonna/Kali: Πηγή: Wikipedia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Black_Madonna

Κατάλογος μαύρων Madonnas

Αφρική

Παναγία της καθοδήγησης, Μανίλα

Ασία

Ιαπωνία

  • Πόλη Tsuruoka, νομός Yamagata: Καθολική εκκλησία Tsuruoka Tenshudô διαθέτει ένα μαύρο άγαλμα Madonna που δόθηκε από τη Γαλλία κατά τη διάρκεια της περιόδου Meiji [7]

Φιλιππίνες

Ευρώπη

Βέλγιο

  • Μπριζ, «Η Παναγία της Ρέγκλα»[11]
  • Βρυξέλλες : "De Zwerte Lieve Vrouwo", Εκκλησία Αγίας Αικατερίνης
  • Halle (Φλαμανδική Βραβάντη) : Sint-Martinusbasiliek
  • Λιέγη: La Vierge Noire d'Outremeuse,
  • Lier: Onze lieve vrouw ter Gratien
  • Scherpenheuvel-Zichem: Η Παναγία του Scherpenheuvel
  • Tournai: Η Παναγία της Φλάνδρας στον καθεδρικό ναό Tournai
  • Verviers: "Μαύρη Παρθένος των Αναμνήσεων", Notre-Dame des Récollets Εκκλησία,
  • Walcourt: (Notre-Dames de Walcourt)

Μαρίγια Μπίστριτσα

Κρήτη

Κρυφό εκκλησάκι της Μαύρης Παναγίας, Βάμος

Κροατία

  • Marija Bistrica: Παναγία της Bistrica, βασίλισσα της Κροατίας

Τσεχία

  • Μπρνο: Μικρή Βασιλική της Κοίμησης της Θεοτόκου, Αβαείο του Αγίου Θωμά, Μπρνο[12]
  • Πράγα: Η Παναγία του Breznice; Η Μαύρη Παναγία στην εκκλησία της Παναγίας κάτω από την αλυσίδα. [13] Η Μαύρη Μαντόνα στο Σπίτι της Μαύρης Μαντόνα.

Γαλλία

Vierge noire de Graville (Χάβρη)

Το άγαλμα της Μαύρης Παρθένου στο Rocamadour

  • Χάβρη, (Seine-Maritime): άγαλμα κοντά στο Αβαείο Graville (Abbaye de Graville)
  • Le Puy-en-Velay: Το 1254, κατά την επιστροφή του από τους Αγίους Τόπους, ο Άγιος Λουδοβίκος Θ ́ της Γαλλίας έδωσε
    στον καθεδρικό ναό μια εικόνα έβενου της Παναγίας ντυμένης με χρυσό
    μπροκάρ (Notre-Dame du Puy). Καταστράφηκε κατά τη διάρκεια της Επανάστασης, αλλά
    αντικαταστάθηκε κατά την Παλινόρθωση με ένα αντίγραφο που συνεχίζει να λατρεύεται.[20]
  • Liesse-Notre-Dame, (Aisne): Notre-Dame de Liesse, άγαλμα που καταστράφηκε το 1793, αντίγραφο του 1857
  • Μασσαλία,(Bouches-du-Rhône): Notre-Dame-de-Confession,[21] Αββαείο του Αγίου Βίκτωρος; Notre-Dame d'Huveaune, Εκκλησία Saint-Giniez
  • Mauriac, Cantal: Παναγία των Παρισίων des Miracles[22]
  • Mende, (Lozère) : Καθεδρικός ναός (Basilique-cathédrale Notre-Dame-et-Saint-Privat de Mende)
  • Menton, (Alpes-Maritimes): Εκκλησία St. Michel
  • Αβαείο Meymac, (Corrèze)[23]
  • Molompize: Παναγία των Παρισίων de Vauclair
  • Mont-Saint-Michel: Παναγία των Παρισίων du Mont-Tombe
  • Myans, (Σαβοΐα)
  • Quimper,(Finistère): Eglise de Guéodet, nommée encore Notre-Dame-de-la-Cité
  • Riom,(Puy-de-Dôme): Notre-Dame du Marthuret[24]
  • Rocamadour, (Lot): Η Παναγία του Rocamadour [25]
  • Sainte Marie (Ρεϋνιόν) : Black Virgin River Rains (fr)
  • Saintes-Maries-de-la-Mer (Camarque) Αβινιόν: Ετήσιο φεστιβάλ τσιγγάνων[26] γιορτάζοντας τη Sara, την πολιούχο των τσιγγάνων[27]
  • Soissons (Aisne): άγαλμα του 12ου αιώνα
  • Tarascon, (Bouches-du-Rhône): Notre-Dame du Château[28]
  • Thuret,(Puy-de-Dôme)[29]

Μαύρη Παναγία της Τουλούζης

  • Τουλούζη:
    Η βασιλική Notre-Dame de la Daurade στην Τουλούζη της Γαλλίας είχε στεγάσει το ιερό μιας Μαύρης Μαντόνα. Η αρχική εικόνα
    κλάπηκε τον δέκατο πέμπτο αιώνα και η πρώτη αντικατάστασή της κάηκε από
    επαναστάτες το 1799 στην Place du Capitole.
    Η εικόνα που παρουσιάζεται σήμερα είναι αντίγραφο του 1807 της Παναγίας του δέκατου πέμπτου αιώνα
    . Μαυρισμένη από τους οικοδεσπότες των κεριών, η δεύτερη Madonna ήταν γνωστή
    από τον δέκατο έκτο αιώνα ως Παναγία La Noire.[30]
  • Tournemire, Château d'Anjony, Παναγία του Anjony
  • Vaison-la-Romaine, (Vaucluse): άγαλμα σε λόφο
  • Vichy, (Allier): Εκκλησία Saint-Blaise

Γερμανία

Ουγγαρία

Εκκλησία του Αγίου Ματθαίου

Ιρλανδία

Ιταλία

Τιντάρι Madonna Bruna: εργασίες αποκατάστασης στη δεκαετία του 1990 βρήκαν ένα μεσαιωνικό άγαλμα με μεταγενέστερες προσθήκες. Το Nigra sum sed formosa, που σημαίνει «είμαι μαύρος αλλά όμορφος» (από το Άσμα Ασμάτων, 1:5), είναι χαραγμένο γύρω από μια νεότερη βάση.

Κοσσυφοπέδιο

Λουξεμβούργο

Μακεδονία

  • Kališta, Μοναστήρι: Εικόνα της Παναγίας στην εκκλησία της Γέννησης της Υπεραγίας Θεοτόκου
  • Οχρίδα, Εκκλησία: Η Παναγία με το παιδί

Μάλτα

  • Ħamrun: Η Παναγία της Atoċja, ένας μεσαιωνικός πίνακας που έφερε στη Μάλτα ένας έμπορος το έτος 1630, που απεικονίζει ένα άγαλμα που βρέθηκε στην Atocha, μια ενορία στη Μαδρίτη της Ισπανίας και ευρέως γνωστή ως Il-Madonna tas-Samra. (Αυτό μπορεί να σημαίνει «μαυρισμένη Μαντόνα», «καφέ Μαντόνα» ή «Παναγία της Σαμάρειας».)

Πολωνία

Πορτογαλία

Ρουμανία

Ρωσία

Η Παναγία του Wladimir 12ος αιώνας. Ρωσία

Σερβία

Σλοβενία

Ισπανία

Ελβετία

Μία από τις τρεις σωζόμενες εικόνες της Θεοτόκου στην Τουρκία στο νησί Heybeliada στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης

Τουρκία

Μέχρι σήμερα σώζονται στην Τουρκία τρεις εικόνες που απεικονίζουν τη Θεοτόκο με μαύρο δέρμα, μία από τις οποίες στεγάζεται στην εκκλησία της θεολογικής σχολής της Χάλκης
.

Ουκρανία

Ηνωμένο Βασίλειο

Αμερική

Βραζιλία

Nossa Senhora Aparecida

Χιλή

  • Andacollo,(επαρχία Elqui): La Virgen Morena (ισπανικά για τη μελαχρινή παρθένα)

Κόστα Ρίκα

Κούβα

  • Regla, (επαρχία Αβάνας): Nuestra Señora de Regla (ισπανικά για την Παναγία της Regla)

Τρινιντάντ και Τομπάγκο

  • Siparia : La Divina Pastora[31]
  • Gran Couva : Παναγία του Montserrat[32]  https://quantumportal.net/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου