Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2024

Μια σύντομη (χωρίς συνωμοσία) ιστορία της Νέας Παγκόσμιας Τάξης!!!

 

Η διπρόσωπη φύση της Επιστήμης – ένα δίκοπο μαχαίρι ικανό να απελευθερώσει την ανθρωπότητα από τα δεσμά της άγνοιας ή να αποκεφαλίσει το συλλογικό μας δυναμικό.

Η διάκριση δεν έγκειται στην ίδια την επιστήμη, αλλά στα χέρια που την ασκούν. Όταν αξιοποιείται για τη βελτίωση της κοινωνίας, η πρόοδος είναι πράγματι εξασφαλισμένη. Ωστόσο, όταν πέφτει θύμα των ύπουλων συμφερόντων των ισχυρών, οι μάζες αφήνονται να υποστούν τις συνέπειες.

Η ανίερη τριάδα της ηλεκτρολογίας, των τραπεζών και της κοινωνικής μηχανικής έχει δημιουργήσει μια νέα εποχή τεχνοκρατικής τυραννίας. Το γεγονός ότι οι ίδιες αρχές που διέπουν τη ροή του ηλεκτρισμού μπορούν να εφαρμοστούν στη ροή του κεφαλαίου και στη χειραγώγηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς είναι μια ανατριχιαστική απόδειξη της απεριόριστης εφευρετικότητας εκείνων που επιδιώκουν να μας ελέγξουν.

Η ελίτ έχει από καιρό αναγνωρίσει τις δυνατότητες της επιστήμης να προωθήσει τα συμφέροντά της και δεν φείδεται προσπαθειών για να εκμεταλλευτεί τη δύναμή της για να διατηρήσει τον έλεγχό της στην κοινωνία.

Το θεμέλιο της τεχνοκρατίας έχει τις ρίζες της στη δογματική ιδεολογία του Επιστημονισμού, μια φιλοσοφία που επιδιώκει να αντικαταστήσει τις παραδοσιακές αξίες και τις πνευματικές πεποιθήσεις με μια στενή, αναγωγιστική κοσμοθεωρία.

Ανυψώνοντας την Επιστήμη στην κατάσταση της απόλυτης αλήθειας, ο Επιστημονισμός επιχειρεί να μονοπωλήσει την αφήγηση, απορρίπτοντας οποιεσδήποτε αντίθετες προοπτικές ως κατώτερες ή άσχετες. Αυτή η άκαμπτη προσκόλληση σε μια μοναδική ιδεολογία είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα της ολοκληρωτικής σκέψης, όπου η διαφωνία δεν είναι ανεκτή και η κριτική έρευνα αποθαρρύνεται.

Ο ισχυρισμός ότι ο Επιστημονισμός υποστηρίζει τον αθεϊσμό, που ορίζεται ως η απουσία πίστης σε οποιονδήποτε θεό, είναι μια χονδροειδής υπεραπλούστευση που προδίδει μια βαθιά άγνοια της πολυπλοκότητας της ανθρώπινης πνευματικότητας. Η ιδέα ότι η κατανόηση του θείου πρέπει να περιορίζεται στις στενές παραμέτρους του βιβλικού δόγματος είναι μια γελοία προσπάθεια να καταπνίξει την ποικιλομορφία της ανθρώπινης εμπειρίας.

Τι γίνεται με εκείνους που σέβονται τον φυσικό κόσμο ως την υπέρτατη πραγματικότητα ή που βρίσκουν παρηγοριά στις μυστικιστικές παραδόσεις της ανατολικής πνευματικότητας; Πρέπει να απορριφθούν ως άθεοι απλώς και μόνο επειδή η αντίληψή τους για το θείο υπερβαίνει τις ασήμαντες διαμάχες της βιβλικής κυριολεξίας;

Η πρακτική της επισήμανσης και της κατηγοριοποίησης είναι μια ολέθρια πτυχή του Επιστημονισμού, που χρησιμεύει μόνο για να καταπνίξει τη λεπτή συζήτηση και να μειώσει τις πολύπλοκες ιδέες σε απλοϊκές, δυαδικές αντιθέσεις. Ο όρος «συνωμοσιολόγος» έχει γίνει υποτιμητικός, χρησιμοποιείται για να δυσφημίσει και να περιθωριοποιήσει όσους τολμούν να αμφισβητήσουν την επίσημη αφήγηση. Αυτό το είδος διανοούμενου μακαρθισμού είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα των ολοκληρωτικών καθεστώτων, όπου η διαφωνία παθολογικοποιείται και η κριτική σκέψη αποθαρρύνεται.

Εκείνοι που πλασάρουν αυτό το είδος του Επιστημονισμού είναι συνένοχοι στην καταστροφή που έχουν προκαλέσει στον κόσμο. Ανυψώνοντας τη δική τους στενή ιδεολογία στο καθεστώς της απόλυτης αλήθειας, δικαιολογούν τη φθορά του περιβάλλοντος, την εκμετάλλευση των φτωχών και τη διάβρωση των πολιτικών ελευθεριών.

Η δική τους είναι μια κοσμοθεωρία που είναι θεμελιωδώς αντίθετη με τις αξίες της ενσυναίσθησης, της συμπόνιας και της πνευματικής περιέργειας που πάντα καθόριζαν την ανθρωπότητα στα καλύτερά της.

Το ύπουλο παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι, όπου οι Σκοτεινοί Δάσκαλοι χρησιμοποιούν τις αγαπημένες τους τακτικές διαχωρισμού και επαναπροσδιορισμού για να συσκοτίσουν τις πραγματικές τους προθέσεις. Βαθμονομώντας προσεκτικά τη γλώσσα τους, επιδιώκουν να χειραγωγήσουν την αφήγηση, σπέρνοντας σύγχυση και αμφιβολία στις ανυποψίαστες μάζες. Είναι ένα έξυπνο τέχνασμα, σχεδιασμένο να κρύβει τη μοχθηρή ατζέντα που κρύβεται κάτω από την επιφάνεια.

Είναι σημαντικό για εμάς να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα ότι ο πραγματικός αγώνας δεν είναι μεταξύ καλού και κακού, αλλά μεταξύ ανταγωνιστικών φατριών που ανταγωνίζονται για τον έλεγχο του πλανήτη. Η επιλογή, όπως φαίνεται, δεν είναι μεταξύ φωτός και σκότους, αλλά μεταξύ των γεωπολιτικών και των προοδευτικών τεχνικών. Ποιος θα προτιμούσατε να κρατήσει τα ηνία της εξουσίας; Η απάντηση, όπως και η αλήθεια, παραμένει τυλιγμένη στην αβεβαιότητα.Το C.F.R. είναι ο αμερικανικός κλάδος μιας κοινωνίας που προέρχεται από την Αγγλία. Διεθνιστική άποψη, η C.F.R., μαζί με το Κίνημα της Ατλαντικής Ένωσης και το Ατλαντικό Συμβούλιο των ΗΠΑ, πιστεύει ότι τα εθνικά σύνορα πρέπει να εξαλειφθούν και να καθιερωθεί ένας παγκόσμιος κανόνας. Αυτό που πραγματικά επιδιώκουν οι Τριμερείς είναι η δημιουργία μιας παγκόσμιας οικονομικής δύναμης ανώτερης από την πολιτική κυβέρνηση των εμπλεκόμενων εθνών-κρατών. Ως διαχειριστές και δημιουργοί του συστήματος θα κυβερνήσουν τον κόσμο ... Κατά την άποψή μου, η Τριμερής Επιτροπή αντιπροσωπεύει μια επιδέξια, συντονισμένη προσπάθεια να πάρει τον έλεγχο και να εδραιώσει τα τέσσερα κέντρα εξουσίας: πολιτικό, νομισματικό, πνευματικό και εκκλησιαστικό». — (With No Apologies, [1979], η αυτοβιογραφία του γερουσιαστή Barry Goldwater, σελ. 128, 284).

Η Νέα Διεθνής Οικονομική Τάξη

Ο στόχος του «μετασχηματισμού της κυβέρνησης» είναι ένας ευφημισμός για μια πολύ πιο απειλητική ατζέντα. Γίνεται σαφές ότι οι φιλοδοξίες εκείνων που βρίσκονται πίσω από αυτή τη νέα τάξη εκτείνονται πολύ πέρα από τη σφαίρα της πολιτικής και ότι ο ίδιος ο ιστός της κοινωνίας μας μεταμορφώνεται μπροστά στα μάτια μας.

Τα σχέδια για μια Νέα Διεθνή Οικονομική Τάξη αποτελούν μέρος ενός πολύ μεγαλύτερου σχεδίου για τη δημιουργία μιας παγκόσμιας κυβέρνησης, με τους τεχνοκράτες να έχουν σταθερά τον έλεγχο. Αυτό εγείρει σημαντικά ερωτήματα σχετικά με το μέλλον του κόσμου μας και τον ρόλο που θα διαδραματίσουμε σε αυτόν.

Η Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών είναι μόνο ένα από τα πολλά νήματα που υφαίνονται μαζί για να δημιουργήσουν ένα μωσαϊκό εξαπάτησης και διαφθοράς. Η πραγματική φύση αυτής της νέας τάξης έρχεται σιγά-σιγά στο φως και είναι σαφές ότι δεν είναι προς το συμφέρον του γενικού πληθυσμού.

Η Νέα Διεθνής Οικονομική Τάξη είναι ένα μακρόπνοο και πολύπλοκο σχέδιο για τον μετασχηματισμό της κοινωνίας μας. Στον πυρήνα του, επιδιώκει να αναμορφώσει τον κόσμο σύμφωνα με την εικόνα των δημιουργών του, με έμφαση στον έλεγχο, τη χειραγώγηση και την εκμετάλλευση.

Οι πρωταρχικοί στόχοι αυτού του μετασχηματισμού είναι:

  1. Οικονομικά: Η δημιουργία μιας νέας οικονομικής τάξης, με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη και την Πράσινη Οικονομία.

  2. Κυβέρνηση: Ο μετασχηματισμός της κυβέρνησης, με επίκεντρο τον τεχνοκρατικό έλεγχο και τη διάβρωση της εθνικής κυριαρχίας.

  3. Θρησκεία: Η υπονόμευση των παραδοσιακών θρησκευτικών αξιών και η προώθηση μιας νέας, κοσμικής πνευματικότητας.

  4. Δίκαιο: Η δημιουργία ενός νέου, παγκόσμιου νομικού πλαισίου, με έμφαση στο διεθνές δίκαιο και τη διάβρωση των εθνικών νόμων.

  5. Ενέργεια: Ο έλεγχος των ενεργειακών πόρων, με έμφαση στη βιώσιμη ενέργεια και τη μείωση της ατομικής ελευθερίας.

  6. Ανθρωπότητα: Η μεταμόρφωση της ανθρωπότητας, με έμφαση στην ανθρώπινη βελτίωση και τη συγχώνευση ανθρώπου και μηχανής.

Αλλά ποιος είναι πίσω από αυτή τη μεταμόρφωση; Η απάντηση είναι σαφής:

  • Η Τριμερής Επιτροπή: Μια ισχυρή, μυστικοπαθής οργάνωση που επιδιώκει να προωθήσει μια νέα παγκόσμια τάξη.

  • Ηνωμένα Έθνη: Ένας παγκόσμιος οργανισμός που επιδιώκει να προωθήσει μια νέα παγκόσμια τάξη, με έμφαση στο διεθνές δίκαιο και τη διάβρωση της εθνικής κυριαρχίας.

  • Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ): Ένα δίκτυο οργανισμών που επιδιώκουν να προωθήσουν μια νέα παγκόσμια τάξη, με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη και την Πράσινη Οικονομία.

Είναι σαφές ότι ούτε ο αμερικανικός λαός ούτε το Κογκρέσο των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής συμμετέχουν σε αυτόν τον μετασχηματισμό. Αντ 'αυτού, καθοδηγείται από μια μικρή ομάδα ισχυρών, μυστικοπαθών οργανώσεων που επιδιώκουν να προωθήσουν τα δικά τους συμφέροντα και ατζέντες.

Καθώς εξετάζουμε τα εργαλεία και τις τακτικές που χρησιμοποιούνται για την προώθηση αυτού του μετασχηματισμού, βλέπουμε μια σειρά από βασικές πρωτοβουλίες:

  1. Ατζέντα 21: Ένα πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών που επιδιώκει να προωθήσει τη βιώσιμη ανάπτυξη και την πράσινη οικονομία.

  2. Αειφόρος ανάπτυξη: Μια έννοια που επιδιώκει να εξισορροπήσει την οικονομική ανάπτυξη με την προστασία του περιβάλλοντος και την κοινωνική δικαιοσύνη.

  3. Έξυπνοι μετρητές: Μια τεχνολογία που επιδιώκει να ελέγξει και να χειριστεί τη χρήση ενέργειας, με έμφαση στη μείωση της ατομικής ελευθερίας.

  4. Κλιματική αλλαγή: Μια έννοια που επιδιώκει να προωθήσει μια νέα, παγκόσμια ατζέντα, με έμφαση στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα και την προώθηση της βιώσιμης ενέργειας.

  5. Cap and trade: Ένα σύστημα που επιδιώκει να ελέγξει και να χειριστεί τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, με έμφαση στην προώθηση της βιώσιμης ενέργειας.

  6. Η Πράσινη Οικονομία: Μια έννοια που επιδιώκει να προωθήσει τη βιώσιμη ανάπτυξη και τη μείωση της ατομικής ελευθερίας.

  7. Ανθρώπινη ενίσχυση (Trans-Humanism): Ένα κίνημα που επιδιώκει να συγχωνεύσει τον άνθρωπο και τη μηχανή, με έμφαση στην προώθηση μιας νέας, τεχνοκρατικής κοινωνίας.

Η σκοτεινή καρδιά της τεχνοκρατίας

Ο Επιστημονισμός είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο οικοδομείται η Τεχνοκρατία. Αυτή η ιδεολογία επιδιώκει να ρυθμίσει κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής, από την εγκόσμια έως τη βαθιά, υπό το πρόσχημα της επιστημονικής αυθεντίας.

Οι επτά πυλώνες του επιστημονισμού

  1. Η εφαρμογή επιστημονικών μεθόδων στην κοινωνική και πολιτική μοντελοποίηση: Ο επιστημονισμός επιδιώκει να εφαρμόσει την επιστημονική μέθοδο στη μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς και κοινωνίας, μειώνοντας σύνθετα κοινωνικά ζητήματα σε απλοϊκά, μετρήσιμα προβλήματα.

  2. Η επιστήμη ως απόλυτη αλήθεια: Ο επιστημονισμός θεωρεί ότι η επιστήμη είναι η μόνη αξιόπιστη πηγή αλήθειας, απορρίπτοντας άλλες μορφές γνώσης και κατανόησης ως κατώτερες.

  3. Αθεϊσμός: Ο επιστημονισμός υποστηρίζει τον αθεϊσμό, απορρίπτοντας την ύπαρξη μιας ανώτερης δύναμης ή θεϊκής εξουσίας.

  4. Προγνωστική δύναμη: Ο επιστημονισμός ισχυρίζεται ότι είναι σε θέση να προβλέψει το μέλλον, χρησιμοποιώντας επιστημονικά μοντέλα και δεδομένα για να προβλέψει την ανθρώπινη συμπεριφορά και τις κοινωνικές τάσεις.

  5. Απόρριψη της Αντίθετης Έρευνας: Ο Επιστημονισμός απορρίπτει οποιεσδήποτε αντίθετες απόψεις ή κριτικές, απορρίπτοντάς τες ως αντιεπιστημονικές ή απληροφόρητες.

  6. Απαίτηση για αποδοχή: Ο επιστημονισμός απαιτεί αποδοχή από μη επιστήμονες, περιμένοντας από το ευρύ κοινό να αποδεχθεί τυφλά την επιστημονική αυθεντία χωρίς αμφιβολία.

«Ο επιστημονισμός είναι η πίστη στην καθολική εφαρμογή της επιστημονικής μεθόδου και προσέγγισης και η άποψη ότι η εμπειρική επιστήμη αποτελεί την πιο έγκυρη κοσμοθεωρία ή το πιο πολύτιμο μέρος της ανθρώπινης μάθησης αποκλείοντας άλλες απόψεις». —Βικιπαίδεια

Καθώς διερευνούμε τις επιπτώσεις του Επιστημονισμού, βλέπουμε μια ανησυχητική τάση προς τη διάβρωση της ατομικής ελευθερίας και τη συγκέντρωση της εξουσίας. Από τη ρύθμιση των χρόνων ντους μέχρι την εξάλειψη της ιδιωτικής ιδιοκτησίας, ο Επιστημονισμός επιδιώκει να ελέγξει κάθε πτυχή της ανθρώπινης ζωής υπό το πρόσχημα της επιστημονικής αυθεντίας.Ο Ray Kurzweil, ανώτερος επιστήμονας της Google, είναι ένας εξέχων μετανθρωπιστής που έχει γράψει εκτενώς για το θέμα της συγχώνευσης της ανθρώπινης και της μηχανικής νοημοσύνης. Το βιβλίο του, "The Singularity Is Near: When Humans Transcend Biology", που δημοσιεύθηκε το 2005, διερευνά την ιδέα ενός μέλλοντος όπου οι άνθρωποι και οι μηχανές γίνονται δυσδιάκριτοι.

Το έργο του Kurzweil στην Google συνδέεται στενά με τον πρόεδρο της εταιρείας, Eric Emerson Schmidt, ο οποίος είναι μέλος της Τριμερούς Επιτροπής. Η συμμετοχή του Schmidt στην Τριμερή Επιτροπή είναι καλά τεκμηριωμένη. Είναι μέλος της οργάνωσης από το 2001 και έχει διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση της ατζέντας της.

Ως μέλος της Τριμερούς Επιτροπής, ο Schmidt έχει εμπλακεί στην προώθηση των συμφερόντων του οργανισμού, τα οποία περιλαμβάνουν την προώθηση της τεχνοκρατίας και τη διάβρωση της εθνικής κυριαρχίας.

Οι δεσμοί της Google με την Τριμερή Επιτροπή είναι εκτεταμένοι και η συμμετοχή του Schmidt στον οργανισμό έχει δώσει στην εταιρεία σημαντική επιρροή και πρόσβαση στην παγκόσμια ελίτ. Αυτό επέτρεψε στην Google να διαμορφώσει την ατζέντα της Τριμερούς Επιτροπής, η οποία περιλαμβάνει την προώθηση της τεχνοκρατίας και την προώθηση της «τεχνητής νοημοσύνης».

Οι απόψεις του Schmidt σχετικά με την κυβερνητική παρακολούθηση και τη συλλογή δεδομένων είναι επίσης αξιοσημείωτες. Το 2013, δήλωσε ότι η κυβερνητική παρακολούθηση στις Ηνωμένες Πολιτείες ήταν η «φύση της κοινωνίας μας» και ότι δεν επρόκειτο να «κρίνει αυτό». Ωστόσο, όταν αποκαλύφθηκε ότι η NSA κατασκόπευε κρυφά τα κέντρα δεδομένων της Google παγκοσμίως, χαρακτήρισε την πρακτική «εξωφρενική» και επέκρινε τη συλλογή τηλεφωνικών αρχείων των Αμερικανών από την NSA.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί η σχέση του Schmidt με την κυβέρνηση Ομπάμα. Ήταν σύμβουλος εκστρατείας και σημαντικός δωρητής του Μπαράκ Ομπάμα και υπηρέτησε στην ομάδα κυβερνητικών σχέσεων της Google. Ο Ομπάμα τον θεωρούσε υπουργό Εμπορίου και ο Schmidt αναφέρθηκε ως πιθανός υποψήφιος για τη θέση του Chief Technology Officer, την οποία δημιούργησε ο Ομπάμα στην κυβέρνησή του.

Ο ορισμός της τεχνοκρατίας

Η τεχνοκρατία ονομάστηκε το 1932 στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια από τους Μ. Κινγκ Χάμπερτ και Χάουαρντ Σκοτ. Αφού εκδιώχθηκαν από το Κολούμπια το 1934, συνέχισαν να αναπτύσσουν τις ιδέες τους μέσω του Μαθήματος Μελέτης Τεχνοκρατίας.

Χαρακτηριστικά της τεχνοκρατίας

  1. Παράγει όγκους απαραβίαστων κανονισμών: Η τεχνοκρατία βασίζεται στην «επιστήμη» και παράγει μεγάλο αριθμό κανονισμών που θεωρούνται απόλυτοι.

  2. Δημιουργεί ολοκληρωτικό έλεγχο: Η τεχνοκρατία επιδιώκει να δημιουργήσει ένα ολοκληρωτικό σύστημα ελέγχου, αλλά δεν είναι σοσιαλισμός ή κομμουνισμός.

  3. Επιδιώκει να αντικαταστήσει το οικονομικό σύστημα που βασίζεται στις τιμές με ένα σύστημα που βασίζεται στην ενέργεια: Η τεχνοκρατία στοχεύει στην αντικατάσταση του παραδοσιακού οικονομικού συστήματος που βασίζεται στις τιμές με ένα σύστημα που βασίζεται στην ενέργεια, όπου χρησιμοποιούνται πιστώσεις ενέργειας αντί για χρήματα.

Ο κομμουνισμός, ο μαρξισμός, ο σοσιαλισμός και ο φασισμός βασίζονται σε ένα οικονομικό σύστημα βασισμένο στις τιμές. Η τεχνοκρατία απομακρύνεται από αυτό, οπότε δεν είναι τίποτα από τα δύο.

Απαιτήσεις για τεχνοκρατία

  1. Καταγραφή μετατροπής και κατανάλωσης ενέργειας

  2. Δημιουργήστε ένα ισορροπημένο φορτίο

  3. Παροχή συνεχούς απογραφής της παραγωγής και της κατανάλωσης

  4. Παροχή ειδικής καταχώρισης προϊόντων και υπηρεσιών

  5. Παροχή ειδικής καταγραφής της ατομικής κατανάλωσης

Η τεχνολογία για την εφαρμογή της τεχνοκρατίας

Σήμερα, έχουμε την τεχνολογία για να εφαρμόσουμε αυτές τις απαιτήσεις, όπως:

  • Obamacare

  • Η NSA κατασκοπεύει όλους τους Αμερικανούς

  • Κοινός πυρήνας

  • Συλλογή και εξόρυξη δεδομένων

Η μεταμόρφωση της Αμερικής

Τα ύπουλα πλοκάμια της Τριμερούς Επιτροπής στραγγαλίζουν αθόρυβα τη ζωή των δημοκρατικών μας θεσμών εδώ και δεκαετίες. Πνευματικό τέκνο του David Rockefeller και του Zbigniew Brzezinski, αυτή η κλίκα των 289 επίλεκτων μελών, που αποτελείται από την αφρόκρεμα τραπεζιτών, βιομηχάνων, ακαδημαϊκών, πολιτικών, μεγιστάνων των μέσων ενημέρωσης, δικηγορικών γραφείων και ΜΚΟ, κινεί τα νήματα της εξουσίας από τα παρασκήνια από την ίδρυσή της το 1973.

Το μεγαλεπήβολο σχέδιό τους, μεταμφιεσμένο σε μια καλοπροαίρετη δύναμη για παγκόσμια συνεργασία, δεν είναι τίποτα λιγότερο από μια ελάχιστα συγκαλυμμένη προσπάθεια να εδραιωθεί η οικονομική δύναμη και να επιβληθεί μια Νέα Διεθνής Οικονομική Τάξη.

Το μάντρα της Τριμερούς Επιτροπής για «αλληλεξάρτηση» και «ελεύθερο εμπόριο» είναι απλώς ένας ευφημισμός για την κατάργηση των δασμών και των εμπορικών φραγμών, ανοίγοντας το δρόμο για την αχαλίνωτη εκμετάλλευση των πόρων και της εργασίας από την παγκόσμια ελίτ. Ήταν μια οικονομική εξαγορά, αλλά χρειάζονταν τον πολιτικό μηχανισμό για να το καταφέρουν. Η τεχνοκρατία δεν είναι πολιτικό σύστημα – είναι οικονομικό σύστημα.

Η επιρροή της Επιτροπής στην πολιτική των ΗΠΑ απεικονίζει τις μακιαβελικές τακτικές τους. Το 1976, κατέλαβαν τον Λευκό Οίκο, με τον Μπρεζίνσκι να επιλέγει τον Τζίμι Κάρτερ για την προεδρία και στη συνέχεια να διορίζει σχεδόν το ένα τρίτο των μελών της Αμερικανικής Τριμερούς σε βασικές θέσεις του υπουργικού συμβουλίου και της διοίκησης. Αυτή η ξεδιάντροπη αρπαγή της εξουσίας ήταν ένα αριστούργημα στην τέχνη της χειραγώγησης, με τον αμερικανικό λαό να αγνοεί μακάρια το οικονομικό πραξικόπημα που εκτυλισσόταν μπροστά στα μάτια του.

Τα δακτυλικά αποτυπώματα της Τριμερούς Επιτροπής βρίσκονται σε όλες τις επόμενες δεκαετίες της πολιτικής των ΗΠΑ, από την Ατζέντα 21 της Συνόδου Κορυφής για τη Γη μέχρι την «Εθνική Εταιρική Σχέση για την Επανεφεύρεση της Κυβέρνησης» της Κλίντον και τη δημιουργία του Συμβουλίου του Προέδρου για την Αειφόρο Ανάπτυξη. Ο διορισμός του John Negroponte, ενός τριμερούς, ως πρώτου διευθυντή της Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών το 2005, χρησιμεύει ως έντονη υπενθύμιση της διαρκούς επιρροής της Επιτροπής.

Αλλά οι ρίζες αυτού του τεχνοκρατικού μεγαθήριου είναι ακόμη βαθύτερες. Το βιβλίο του Brzezinski του 1970, "Between Two Ages: America's Role In The Technetronic Era", είναι το ιδεολογικό σχέδιο για το Τριμερές κίνημα, ένα σαφές κάλεσμα για την επιβολή μιας τεχνοκρατικής τάξης σε παγκόσμια κλίμακα.

Καθώς εμβαθύνουμε στον δαιδαλώδη κόσμο της Τριμερούς Επιτροπής, γίνεται όλο και πιο σαφές ότι ο απώτερος στόχος τους δεν είναι τίποτα λιγότερο από μια πλήρη αναμόρφωση των οικονομικών και πολιτικών συστημάτων μας, με την παγκόσμια ελίτ σταθερά εδραιωμένη στο τιμόνι.

«Η technetronic εποχή περιλαμβάνει τη σταδιακή εμφάνιση μιας πιο ελεγχόμενης κοινωνίας. Μια τέτοια κοινωνία θα κυριαρχείται από μια ελίτ, απεριόριστη από τις παραδοσιακές αξίες.

Σήμερα γινόμαστε και πάλι μάρτυρες της εμφάνισης υπερεθνικών ελίτ... [ποιανοί] οι δεσμοί διασχίζουν τα εθνικά σύνορα... Είναι πιθανό ότι σύντομα οι κοινωνικές ελίτ των περισσότερων από τις πιο προηγμένες χώρες θα είναι ιδιαίτερα διεθνιστικές ή παγκοσμιοποιημένες στο πνεύμα και τις προοπτικές.

Μέσα σε λίγα χρόνια, οι αντάρτες στις πιο προηγμένες χώρες που σήμερα έχουν τη μεγαλύτερη ορατότητα θα ενωθούν με μια νέα γενιά που θα διεκδικήσει την εξουσία στην κυβέρνηση και τις επιχειρήσεις. αποδοχή ως συνήθεις διαχειριστικές διαδικασίες τρέχουσες καινοτομίες όπως συστήματα σχεδιασμού-προγραμματισμού-προϋπολογισμού (PPBS) ... Ένα εθνικό πλέγμα πληροφοριών που θα ενσωματώνει τις υπάρχουσες ηλεκτρονικές τράπεζες δεδομένων αναπτύσσεται ήδη.... Το προβλεπόμενο παγκόσμιο πλέγμα πληροφοριών, για το οποίο η Ιαπωνία, η Δυτική Ευρώπη και οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι οι πλέον κατάλληλες, θα μπορούσε να δημιουργήσει τη βάση για ένα κοινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα, για την υιοθέτηση κοινών ακαδημαϊκών προτύπων.

Το έθνος-κράτος σταδιακά παραδίδει την κυριαρχία του. Στον οικονομικό-τεχνολογικό τομέα, έχει ήδη επιτευχθεί κάποια διεθνής συνεργασία, αλλά η περαιτέρω πρόοδος θα απαιτήσει μεγαλύτερες αμερικανικές θυσίες. Θα πρέπει να αναληφθούν πιο εντατικές προσπάθειες για τη διαμόρφωση μιας νέας παγκόσμιας νομισματικής δομής, με κάποιο επακόλουθο κίνδυνο για την παρούσα σχετικά ευνοϊκή αμερικανική θέση. —Brzezinski, "Μεταξύ δύο εποχών: Ο ρόλος της Αμερικής στην τεχνική εποχή"

Το magnum opus του Brzezinski του 1970, "Between Two Ages: America's Role In The Technetronic Era" δεν ήταν απλώς ακαδημαϊκή άσκηση, αλλά ένα σχέδιο για την σταδιακή εφαρμογή μιας ελεγχόμενης κοινωνίας, όπου τα όρια μεταξύ πολιτικής, οικονομίας και τεχνολογίας είναι σκόπιμα θολά.

Δεν είναι τυχαίο ότι ο Μπρεζίνσκι, καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια, το ίδιο ίδρυμα όπου γεννήθηκε η τεχνοκρατία το 1932, επιλέχθηκε από τον Ντέιβιντ Ροκφέλερ για να συνιδρύσει την Τριμερή Επιτροπή το 1973. Ο Ροκφέλερ, πάντα οξυδερκής παρατηρητής αμφιβόλου ταλέντου, αναγνώρισε στον Μπρεζίνσκι ένα συγγενικό πνεύμα, έναν συνοδοιπόρο στην αναζήτηση μιας τεχνοκρατικής ουτοπίας.

Ο όρος "technetronic", που επινοήθηκε από τον Brzezinski, είναι κάτι περισσότερο από έναν έξυπνο νεολογισμό. Είναι ένα κάλεσμα για τη συγχώνευση της τεχνολογίας και της πολιτικής, ένας προάγγελος του συνολικού πλέγματος ελέγχου που η τεχνοκρατική ελίτ κατασκευάζει εδώ και δεκαετίες. Η «τεχνετρονική» και η «τεχνοκρατία» είναι ουσιαστικά εναλλάξιμες, δύο όψεις του ίδιου νομίσματος.

Το όραμα του Μπρεζίνσκι, όπως περιγράφεται στο βιβλίο του, είναι αυτό του σταδιακού, σταδιακού ελέγχου μιας «Τεχνικής Εποχής» στην οποία τα όρια μεταξύ ατομικής ελευθερίας και συλλογικής δουλείας διαβρώνονται συστηματικά. Είναι μια προοπτική που θα πρέπει να προκαλέσει ρίγη στη σπονδυλική στήλη οποιουδήποτε εκτιμά την ελευθερία και την αυτονομία.

Και τώρα, ας αφιερώσουμε λίγο χρόνο για να ακούσουμε από το στόμα του αλόγου, σαν να λέγαμε. Ο ίδιος ο Μπρεζίνσκι θα εξηγήσει, με δικά του λόγια, το περίγραμμα του τεχνοκρατικού του οράματος. Ετοιμαστείτε να φωτιστείτε, ή ίσως, ακριβέστερα, προετοιμαστείτε να ψυχθείτε μέχρι το κόκαλο.

Ο «πόλεμος κατά της τρομοκρατίας», αυτό το νεφελώδες και συνεχώς μεταβαλλόμενο κατασκεύασμα, ήταν ένα όφελος για όσους επιδιώκουν να ρυθμίσουν και να ελέγξουν τα πρότυπα της παραδοσιακής αμερικανικής συμπεριφοράς. Είναι ένας δούρειος ίππος για την επιβολή ενός κράτους επιτήρησης, όπου τα όρια μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού είναι σκόπιμα θολά. Η «διεθνιστική» ελίτ, με το τεχνοκρατικό της όραμα για μια πλήρως ελεγχόμενη κοινωνική δομή, ήταν οι κύριοι δικαιούχοι αυτού του διαρκούς πολέμου.

Αλλά τα πλοκάμια της Τριμερούς Επιτροπής φτάνουν πολύ βαθύτερα στην εσωτερική λειτουργία της κυβέρνησής μας από ό, τι οι περισσότεροι από εμάς θα μπορούσαμε ποτέ να φανταστούμε. Το γεγονός ότι έξι από τους οκτώ επικεφαλής της Παγκόσμιας Τράπεζας ήταν τριμερείς είναι ένα συγκλονιστικό στατιστικό στοιχείο. Και δεν είναι μόνο η Παγκόσμια Τράπεζα. Η επιρροή της Τριμερούς Επιτροπής διαπερνά κάθε επίπεδο της κυβέρνησής μας, από τον Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο μέχρι τους Εμπορικούς Αντιπροσώπους των ΗΠΑ και τους Συμβούλους Εθνικής Ασφάλειας.

Το εύρος και μόνο της διείσδυσης της Τριμερούς Επιτροπής κόβει την ανάσα. Κάθε πρόεδρος και αντιπρόεδρος μετά τον Κάρτερ είχε δεσμούς με την Επιτροπή, όπως και ένας δυσανάλογος αριθμός εμπορικών αντιπροσώπων των ΗΠΑ και συμβούλων εθνικής ασφάλειας. Είναι ένα πραγματικό Who's Who των Τριμερών, μια αδίστακτη πινακοθήκη τεχνοκρατών που έχουν εισχωρήσει στα υψηλότερα κλιμάκια της εξουσίας.

Και ποιο είναι το κοινό νήμα που συνδέει αυτά τα άτομα μεταξύ τους; Η υποταγή τους στο στρατιωτικό-βιομηχανικό σύμπλεγμα, αυτό το μεγαθήριο του πολέμου και της καταστροφής.

Οι δεσμοί της Τριμερούς Επιτροπής με τον πολεμικό μηχανισμό είναι καλά τεκμηριωμένοι και δεν είναι τυχαίο ότι η επιρροή τους συνέπεσε με την αέναη πολεμική βάση που έχει γίνει το σήμα κατατεθέν της εξωτερικής μας πολιτικής.

Ο πόλεμος κατά της τρομοκρατίας, φαίνεται, είναι απλώς ένα βολικό πρόσχημα για την επιβολή μιας τεχνοκρατικής τάξης, η οποία εξυπηρετεί τα συμφέροντα της ελίτ εις βάρος του αμερικανικού λαού.

Ένα σχέδιο για την τεχνοκρατική τυραννία

Η Νέα Διεθνής Οικονομική Τάξη δεν είναι τίποτα λιγότερο από έναν δυστοπικό εφιάλτη, όπου η ελίτ κυβερνά με σιδερένια γροθιά. Αυτή η "Technetronic Era" χαρακτηρίζεται από:

  • Μια ελεγχόμενη κοινωνία όπου οι πρωταρχικοί παράγοντες και σχεδιαστές της οικονομικής ζωής είναι οι παγκόσμιες τράπεζες και οι πολυεθνικές εταιρείες.

  • Συνεχής παρακολούθηση κάθε πολίτη, με αρχεία που περιέχουν όλες τις πληροφορίες για κάθε πολίτη άμεσα διαθέσιμες στις αρχές.

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Το Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (UNEP) προωθεί μια «Πρωτοβουλία Πράσινης Οικονομίας» που είναι, στην πραγματικότητα, ένας δούρειος ίππος για την τεχνοκρατία.

Τα λόγια του ίδιου του UNEP είναι ανατριχιαστικά: «Αυτές οι πρωτοβουλίες, τόσο δημόσιες όσο και ιδιωτικές, παρέχουν τον μηχανισμό για την αναδιαμόρφωση των επιχειρήσεων, των υποδομών και των θεσμών, καθώς και για την υιοθέτηση βιώσιμων διαδικασιών κατανάλωσης και παραγωγής».

Με άλλα λόγια, η Πράσινη Οικονομία είναι ένας ευφημισμός για μια πλήρη αναμόρφωση της κοινωνίας μας, του τρόπου ζωής μας και των θεσμών μας. Είναι μια συνταγή καταστροφής, την οποία έχει υποστηρίξει κανένας άλλος από τον Μπιλ Κλίντον, ο οποίος υποσχέθηκε να «επανεφεύρει την κυβέρνηση». Τώρα γνωρίζουμε τι εννοούσε με αυτό.

Αλλά η Πράσινη Οικονομία δεν είναι μόνο ένα κοσμικό φαινόμενο. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών έχει δηλώσει με υπερηφάνεια ότι «οι θρησκείες του κόσμου θα αυτοανακηρυχθούν, αμετάκλητα, ως πράσινες θρησκείες». Ο ίδιος ο ιστός της πνευματικής ζωής πολλών ανθρώπων οικειοποιείται από την τεχνοκρατική ελίτ.

Και αν αυτό δεν είναι αρκετό, επιτρέψτε μου να σας παρουσιάσω την έννοια του «Αντανακλαστικού Δικαίου» ως «Νομικό Παράδειγμα για την Αειφόρο Ανάπτυξη». Αυτό είναι το τελευταίο καρφί στο φέρετρο των ελευθεριών μας, ένα νομικό πλαίσιο που θα κατοχυρώνει τις αρχές της τεχνοκρατίας και θα διασφαλίζει ότι η ελίτ θα διατηρεί τον έλεγχο.

Η διγλωσσία της τεχνοκρατικής ελίτ είναι πλήρως εμφανής σε αυτό το έγγραφο. Επιφανειακά, φαίνεται να είναι μια έκκληση για νέες προσεγγίσεις για την επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης, αλλά ξύστε κάτω από την επιφάνεια και θα βρείτε μια απειλητική συνωμοσία για να υπονομεύσετε τα υπάρχοντα συστήματα διακυβέρνησής μας και να τα αντικαταστήσετε με ένα νέο παράδειγμα «αντανακλαστικού νόμου».

Η γλώσσα είναι σκόπιμα αμβλεία, αλλά η πρόθεση είναι σαφής: να δημιουργηθεί ένα νέο πλαίσιο για τη λήψη αποφάσεων που είναι «ολοκληρωμένο» και «κανονιστικό», όπου τα κοινωνικά συστήματα και υποσυστήματα αναγκάζονται να αλληλεπιδρούν και να επικοινωνούν με τρόπο που είναι προκαθορισμένος από την τεχνοκρατική ελίτ. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα απρόσκοπτο δίκτυο ελέγχου, όπου κάθε πτυχή της κοινωνίας ευθυγραμμίζεται με τους στόχους της βιώσιμης ανάπτυξης, όπως ορίζονται από την ελίτ.

Η αναφορά σε μη κανονιστικές πρωτοβουλίες σύμπραξης ιδιωτικού τομέα ή σύμπραξης δημόσιου-ιδιωτικού τομέα «τύπου 2» είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτική. Αυτός είναι ο κώδικας για την εξωτερική ανάθεση της διακυβέρνησης σε μη εκλεγμένες, ανεξέλεγκτες οντότητες που είναι δέσμιες μόνο στα συμφέροντα της ελίτ.

Η «μετατόπιση της έμφασης» μακριά από την παραδοσιακή ρύθμιση και τα κυβερνητικά προγράμματα είναι ένας ευφημισμός για τη διάλυση των δημοκρατικών μας θεσμών και τη μεταφορά της εξουσίας στην τεχνοκρατική ελίτ.

Και τι γίνεται με τον ίδιο τον «αντανακλαστικό νόμο»; Αυτό το κοινωνιολογικό κατασκεύασμα παρουσιάζεται ως λύση στα «εννοιολογικά διλήμματα» της βιώσιμης ανάπτυξης, αλλά στην πραγματικότητα είναι απλώς ένα φανταχτερό όνομα για ένα σύστημα ελέγχου που έχει σχεδιαστεί για να «καθορίζει διαδικασίες» που πρέπει να ακολουθούν οι ρυθμιζόμενες οντότητες. Με άλλα λόγια, είναι μια συνταγή για ένα ολοκληρωτικό καθεστώς, όπου κάθε πτυχή της κοινωνίας μικροδιαχειρίζεται η τεχνοκρατική ελίτ.

Η χρήση λέξεων όπως «κανονιστική» και «ολοκληρωμένη» είναι ιδιαίτερα ύπουλη, καθώς υποδηλώνει μια αίσθηση ηθικής εξουσίας και αναπόφευκτου. Αλλά μην κάνετε κανένα λάθος, αυτή είναι μια αρπαγή εξουσίας, απλή και απλή. Η τεχνοκρατική ελίτ χρησιμοποιεί τη ρητορική της βιώσιμης ανάπτυξης για να δικαιολογήσει μια ριζική μεταμόρφωση της κοινωνίας μας, μια μεταμόρφωση που θα μας αφήσει όλους υποταγμένους στις ιδιοτροπίες και τις φαντασιώσεις τους.

Η ανάδυση ενός νέου παγκόσμιου ενεργειακού δικτύου, ενός παγκόσμιου ενεργειακού δικτύου, μας υπενθυμίζει τις εκτεταμένες επιπτώσεις της τεχνοκρατικής ατζέντας. Αυτό το δίκτυο, όπως και το διαδίκτυο, θα φέρει επανάσταση στον τρόπο που ζούμε, εργαζόμαστε και αλληλεπιδρούμε μεταξύ μας. Αλλά, όπως είδαμε, δεν πρόκειται μόνο για τη διανομή ενέργειας. Πρόκειται για τον έλεγχο, τη χειραγώγηση και τη μεταμόρφωση της ίδιας της ανθρωπότητας.

Η διασπορά τρισεκατομμυρίων «δολαρίων τόνωσης» παγκοσμίως, παρελαύνει τους τεράστιους πόρους που έχουν στη διάθεσή τους οι παγκοσμιοποιητές. Ο «Μαύρος Προϋπολογισμός» είναι μόνο ένα από τα πολλά εργαλεία στο οπλοστάσιό τους, σχεδιασμένα για να προωθήσουν την ατζέντα τους για έλεγχο και κυριαρχία


Καθώς περιηγούμαστε στις σκοτεινές εποχές της εξαπάτησης και της χειραγώγησης, είναι εύκολο να νιώθουμε συγκλονισμένοι. Αλλά πρέπει να παραμείνουμε σε εγρήγορση και αφοσιωμένοι στην αποστολή μας για τη διατήρηση της ελευθερίας.

Καλώ όλους να αναλάβουν δράση, να εκπαιδεύσουν τον εαυτό τους και τους άλλους και να υποστηρίξουν την ελευθερία σε τοπικό επίπεδο. Η δράση σε τοπικό επίπεδο, ενώ σκεφτόμαστε παγκόσμια, είναι το κλειδί για τη διατήρηση των ελευθεριών μας.

Ας πάρουμε θέση ενάντια στις δυνάμεις της τυραννίας και της καταπίεσης. Ας υποστηρίξουμε και ας εκπαιδεύσουμε τους τοπικούς σερίφηδες μας, οι οποίοι είναι η τελευταία γραμμή άμυνας ενάντια στην ομοσπονδιακή υπέρβαση. Ας κατονομάσουμε και ας ντροπιάσουμε εκείνους που ασκούν αντιαμερικανική σκέψη και δραστηριότητα. Και ας υπηρετήσουμε την Προδοσία όπου χρειάζεται.

Μαζί, μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Μαζί, μπορούμε να διατηρήσουμε την ελευθερία και να προστατεύσουμε τον τρόπο ζωής μας.

https://www.alilybit.com/


2 σχόλια:

  1. Jeder kann sein volles Potenzial entfalten. Wer wir sind, ist vielleicht vorherbestimmt, aber den Weg, den wir gehen, wählen wir immer selbst. Wir sollten niemals zulassen, dass unsere Ängste oder die Erwartungen anderer die Grenzen unseres Schicksals festlegen. Ihr Schicksal kann nicht geändert werden, aber es kann in Frage gestellt werden. Jeder Mensch wird als viele Menschen geboren und stirbt als einer.

    https://www.youtube.com/watch?v=ZvTQfZqHQ3Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Lehren ist schwieriger als Lernen, denn was Lehren erfordert, ist: Lernen lassen. Der wahre Lehrer lässt nämlich nichts anderes lernen als das Lernen. Sein Verhalten erweckt daher oft den Eindruck, als würden wir eigentlich nichts von ihm lernen, wenn wir unter „Lernen“ nun plötzlich nur noch die Beschaffung nützlicher Informationen verstehen.

    https://www.youtube.com/watch?v=Vg3ShGGVS90

    ΑπάντησηΔιαγραφή