Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024

«Σουρωτήρι» η κυριαρχία της Ελλάδας στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο!!!!

 


Μη επανδρωμένα αεροσκάφη του Ερντογάν πετάνε στην περιοχή μεταξύ Ρόδου και Καστελόριζου και φτάνουν μέχρι τη Θάσο! Η Τουρκία εκτελεί στρατιωτικές ασκήσεις σε οκτώ περιοχές

Την ώρα που η Αττική είναι αντιμέτωπη με βιβλική καταστροφή λόγω των πυρκαγιών, ο Ερντογάν βάζει φωτιά σε Αιγαίο και Μεσόγειο και καίει ελληνική κυριαρχία και ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα, με την κυβέρνηση να αδιαφορεί, με αποτέλεσμα νόμιμα ελληνικά συμφέροντα να μετατρέπονται σε τουρκικά κεκτημένα.

Η Τουρκία εκτελεί στρατιωτικές ασκήσεις με στρατιωτικά UAVs στο Αιγαίο σε οκτώ περιοχές και σε διαδρομή που ξεκινά από την περιοχή μεταξύ Ρόδου – Καστελόριζου και φτάνει μέχρι τη Θάσο. Για την άσκηση αυτή καταγράφονται τα ακόλουθα, όπως αυτά αναγράφονται στην επίσημη ελληνοτουρκική αλληλογραφία για το θέμα και σε έγκυρα και ενυπόγραφα διεθνή στοιχεία.

Η τουρκική άσκηση εκτελείται από 16 Αυγούστου μέχρι 17 Σεπτεμβρίου 2024. Με την ενέργεια αυτή η Αγκυρα καθιστά ανύπαρκτη την Ελλάδα, διότι παραβιάζει το μνημόνιο Παπούλια – Γιλμάζ, που έχει υπογραφεί μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, το οποίο απαγορεύει ασκήσεις κάθε είδους στο Αιγαίο που απαιτούν την έκδοση αγγελίας. Ωστόσο, η κυβέρνηση (ΥΠΕΞ, ΥΕΘΑ και ΥΠΑ) δέχεται την παραβίαση του μνημονίου από το 2019, διότι δεν υπάρχει καμιά αντίδραση της Ελλάδας, προφανώς για να διατηρηθεί η «μούφα» ηρεμία στο Αιγαίο, που σερβίρει η κυβέρνηση στους πολίτες μέσω παραποιημένης φανταστικής δημοσιογραφίας.

Η Τουρκία για την εκτέλεση της άσκησης εξέδωσε αγγελία για το FIR Αθηνών, που συνιστά παραβίαση των κανόνων του ΙCΑΟ, δεδομένου ότι για την έκδοση αγγελιών στο FIR Αθηνών αποκλειστική ευθύνη και αρμοδιότητα έχει η Αθήνα, στην οποία ο ΙCΑΟ έχει εκχωρήσει αρμοδιότητες για την έκδοση αγγελιών, έγερση της έρευνας και διάσωσης για τα αεροπορικά ατυχήματα, και έλεγχο της εναέριας κυκλοφορίας στο FIR Αθηνών.

Τη νομιμοποιούμε

Ωστόσο, αυτή η παρανομία της Τουρκίας γίνεται αποδεκτή από την Ελλάδα, δεδομένου ότι δεν υπήρξε μέχρι σήμερα ελληνική αντίδραση. Παράλληλα με την ενέργειά της αυτή, η Αγκυρα προσπαθεί να θέσει υπό αμφισβήτηση τον καθορισμό του FIR Αθηνών, που έγινε το 1950 – 1952 – 1958, στο πλαίσιο του ΙCΑΟ, ώστε να έχει τη βάση για αναδιάταξη του FIR Αθηνών και της περιοχής έρευνας και διάσωσης.

Η Τουρκία με την άσκηση αυτή θα εκτελέσει, πέραν των άλλων, και άσκηση έρευνας και διάσωσης (SAR) για αεροπορικό ατύχημα, που αφορά αποκλειστικά τον ΙCΑΟ, και όχι για θαλάσσια έρευνα που αφορά αποκλειστικά τον ΙΜΟ, ο οποίος δεν έχει ακόμα καθορίσει περιοχές SAR Ελλάδας – Τουρκίας για τη θαλάσσια έρευνα – διάσωση. Επισημαίνεται ότι η Τουρκία με τον νόμο 24611/12 Δεκ. 2001 καθόρισε περιοχή ευθύνης για τα θαλάσσια ατυχήματα που εκτείνεται μέχρι το μέσον του Αιγαίου (25ος μεσημβρινός). Ο ΙΜΟ καταχώρισε τον νόμο αυτόν στο Γενικό Εγχειρίδιο Ερευνας – Διάσωσης του Οργανισμού (ΙΜΟ global SAR Plan), μαζί με τουρκικό σχετικό χάρτη με συγκεκριμένες συντεταγμένες της περιοχής. Με την αμφισβήτηση τώρα της αρμοδιότητας της Ελλάδας για έρευνα και διάσωση, που είναι το FIR Αθηνών, η Τουρκία προσπαθεί λόγω ελληνικής αδιαφορίας να μεταφέρει και να ταυτίσει την περιοχή του FIR Αθηνών/SAR του ΙCΑΟ στην περιοχή SAR του ΙΜΟ, που είναι το μέσον του Αιγαίου.

Με την άσκηση αυτή, η Τουρκία θέτει στα άχρηστα την ελληνική κυριαρχία στο Αιγαίο, διότι με τις περιοχές της άσκησης και τη διαδρομή καταλαμβάνει ελληνική κυριαρχία σε περισσότερα από 6 νησιά/νησίδες και βραχονησίδες. Το θέμα της κατάληψης ελληνικής κυριαρχίας είναι εξόχως σοβαρό και επικίνδυνο, και απαιτούνται προσφυγή στο Συμβούλιο Ασφαλείας βάσει του Καταστατικού του ΟΗΕ και προσφυγή στον ΙCΑΟ βάσει των άρθρων 54 και 84 της Σύμβασης του Σικάγου, προκειμένου να διασφαλιστεί η ελληνική κυριαρχία. Διαφορετικά, προοδευτικά η Τουρκία θα μετατρέψει τμήματα της ελληνικής κυριαρχίας στο Αιγαίο σε τουρκικά βιλαέτια, όπως ακριβώς έχει κάνει ήδη σε άλλες περιπτώσεις, π.χ. στην Τζουράφα και την περιοχή Ρόδου – Καστελόριζου. Προς άρση κάθε αμφιβολίας, επισημαίνεται γενικά ότι γίνεται κατάληψη ελληνικής κυριαρχίας σε Χήνα, Καλοογέρους Μελαμπιούς, Χταπόδια κ.λπ.

Επειδή η κυβέρνηση, για την αποφυγή πολιτικού κόστους, λειτουργεί με καλπάζουσα φανταστική δημοσιογραφία για παραπλάνηση και συγκάλυψη της αδυναμίας της, η «κυριακάτικη δημοκρατία» αποκαλύπτει ως τεκμήριο κυβερνητικό διεθνές έγγραφο Α3095/24, το οποίο αναφέρει ρητά ότι η άσκηση της Τουρκίας καταλαμβάνει περιοχές εθνικής κυριαρχίας της Ελλάδας (overlaps areas…).

Η ελληνική αγγελία Α3095/24 καταγγέλλει την Τουρκία ότι καταλαμβάνει περιοχές εθνικής κυριαρχίας μας

Η άσκηση με τα στρατιωτικά UAVs κρίθηκε από την Τουρκία οικονομικά και επιχειρησιακά συμφέρουσα, διότι δεν χρησιμοποιεί τα τουρκικά F-16. Η Αγκυρα δεν κάνει παραβιάσεις στο Αιγαίο με F-16 όχι επειδή θέλει να διατηρήσει καλό κλίμα στο Αιγαίο, αλλά επειδή με τα UAVs συνεχίζει όλες τις διεκδικήσεις όπως και τα F-16 με ελάχιστο κόστος και με καθημερινές πτήσεις 10 ώρες την ημέρα.

Το παραμύθι με τα τουρκικά F-16

Ωστόσο, η κυβέρνηση αισθάνεται ήρεμη που δεν κάνουν παραβιάσεις τα τουρκικά F-16, πλην όμως αποκρύπτει ότι τη δουλειά των F-16 την κάνουν τα UAVs σε δεκαπλάσια έκταση και χρόνο. Για τα οποία UAVs δεν λέει κουβέντα και τα θεωρεί ανύπαρκτα. Την κυβέρνηση την ενοχλεί η δολοφονία της ελληνικής κυριαρχίας με πύραυλο (τουρκικά F-16) και δεν την ανησυχεί η δολοφονία με αεροπορικό καλάσνικοφ (UAV)!

1985275484

Η Ελλάδα υποστηρίζει ότι η Σύμβαση του Σικάγο /Κανόνες ΙCΑΟ εφαρμόζεται μόνο στα πολιτικά αεροσκάφη (δηλαδή, κατάθεση σχεδίου πτήσης) και δεν έχει εφαρμογή στα στρατιωτικά αεροσκάφη. Με βάση αυτή τη θέση, η Ελλάδα δεν απαιτεί σχέδια πτήσης, εφαρμόζοντας τους κανόνες ΙCΑΟ σε όλα τα στρατιωτικά αεροσκάφη, εκτός αυτών της Τουρκίας, τα οποία εξαιρεί αυτοβούλως και απαιτεί σχέδια πτήσης.

Η Τουρκία επιχειρεί να αξιοποιήσει τα πλείστα στοιχεία των ελληνικών αυτών παρανομιών, προκειμένου να υποστηρίξει το στοιχείο αίτησης αναδιάταξης του FIR Αθηνών λόγω αδυναμίας και ανεπάρκειας της Ελλάδας στην εφαρμογή της Σύμβασης του Σικάγου. Σύμφωνα με όγκο στοιχείων, η Ελλάδα/ΥΠΑ από το 2010 δεν απαιτεί σχέδια πτήσης για στρατιωτικές πτήσεις κάθε είδους στον διεθνή εναέριο χώρο του FIR Αθηνών. Συγκεκριμένα, δεν απαιτεί σχέδια πτήσης για τα στρατιωτικά αεροσκάφη Γαλλίας, Ισραήλ, Βρετανίας, Ιταλίας, Ισπανίας, Ολλανδίας κ.λπ. Ωστόσο, η κυβέρνηση απαιτεί κατάθεση σχεδίου πτήσεως μόνο για τα στρατιωτικά αεροπορικά μέσα της Τουρκίας.

Ετσι, νατοϊκές χώρες, π.χ. οι Ιταλία, Βρετανία, Γερμανία κ.λπ., πετάνε στο FIR Αθηνών χωρίς απαίτηση από την Ελλάδα κατάθεσης σχεδίου πτήσηςΗ Ελλάδα όμως απαιτεί απαρέγκλιτα την κατάθεση σχεδίου πτήσης από την Τουρκία, χωρίς να αιτιολογεί τους λόγους για τους οποίους εξαναγκάζεται από τη συμπεριφορά της Τουρκίας (παραβιάσεις) να το κάνει. Ως τεκμήριο της ανορθόδοξης ελληνικής πολιτικής για σχέδια πτήσης, η «κυριακάτικη δημοκρατία» αποκαλύπτει τη διεθνή ελληνική αγγελία Α2969/24 για την πολυεθνική άσκηση ΕΥΝΟΜΙΑ στη Μεσόγειο, στην οποία δεν υπάρχει απαίτηση κατάθεσης σχεδίου πτήσης από όλα τα συμμετέχοντα αεροσκάφη (Ελλάδα, Γαλλία, Ιταλία), καθώς και την ελληνική αγγελία Α3022/24, στην οποία αναγράφεται ότι τα τουρκικά αεροπορικά μέσα της άσκησης επιβάλλεται απαρεγκλίτως να καταθέτουν σχέδια πτήσης (shall submit flight plans).

  • Πάνω / κάτω: Οι δύο όψεις της ελληνικής πολιτικής για την κατάθεση σχεδίων πτήσης, που είναι υποχρεωτική για την Τουρκία, λόγω της παραβατικής πολιτικής της στο Αιγαίο

Η πολυεθνική άσκηση ΕΥΝΟΜΙΑ και το τουρκολιβυκό μνημόνιο

Οσον αφορά τη Μεσόγειο, η Τουρκία εκτελεί συνεχόμενες, επαναλαμβανόμενες ασκήσεις με στρατιωτικά αεροπορικά μέσα και με UAVs για συνεχή έλεγχο της τουρκικής ΑΟΖ που οροθετήθηκε με τη Λιβύη. Ετσι ελέγχει την περιοχή για παράνομη αλιεία, πόντιση καλωδίων (περίπτωση Κάσου) και για τυχόν παράνομες έρευνες από τρίτες χώρες, και μάλιστα χωρίς να καταθέτει σχέδια πτήσης, μολονότι η ελληνική κυβέρνηση τα απαιτεί, χωρίς όμως να αιτιολογεί την απαίτηση αυτή. Aπό την άλλη, η Τουρκία δηλώνει ότι δεν θα καταθέτει σχέδια πτήσης και ότι σέβεται τα 6 ν.μ. και όχι τα 10 ν.μ. εθνικού εναέριου χώρου.

Επειδή η Τ/Λ ΑΟΖ έχει γίνει αποδεκτή από τον ΟΗΕ, η Τουρκία, βάσει τη Σύμβαση της Θάλασσας, έχει αποκλειστικά κυριαρχικά δικαιώματα για έρευνες, γεωτρήσεις, αλιεία, πόντιση καλωδίων και αγωγών, και για δημιουργία τεχνητών νησίδων (π.χ. για εγκατάσταση ανεμογεννητριών). Στην ΑΟΖ κάθε χώρας, άλλες χώρες δεν μπορούν να θίξουν με ενέργειες τα δικαιώματα της παράκτιας χώρας, η ΑΟΖ της οποίας έχει νομιμοποιηθεί από τον ΟΗΕ.

Οι καθημερινές 10ωρες παραβιάσεις της Άγκυρας με UAV

Συγκεκριμένα, εκτός από τα δικαιώματα αυτά του παράκτιου κράτους, όπως η Τουρκία, τρίτες χώρες μπορούν να κάνουν ασκήσεις στην ΑΟΖ του παράκτιου κράτους, να κάνουν διελεύσεις θαλάσσιες ή αεροπορικές με βάση τη Σύμβαση της Θάλασσας και τις αρχές της ελεύθερης ναυσιπλοΐας και αεροπλοΐας στη διεθνή θάλασσα και στον διεθνή εναέριο χώρο. Δηλαδή, η Τουρκία DE FACTO δεν μπορεί, βάσει της Σύμβασης της Θάλασσας, να εμποδίσει ή να απαγορεύσει τη διεθνή ναυσιπλοΐα, πτήσεις, διελεύσεις πτήσεων και εκτέλεση ασκήσεων με πυρά και άνευ, με πλοία σε συνδυασμό με αεροσκάφη.

Στις 16 Σεπτεμβρίου θα εκτελεστεί η πολυεθνική άσκηση ΕΥΝΟΜΙΑ στη Μεσόγειο, με την Ελλάδα να εφαρμόζει πιστά το μνημόνιο Παπούλια – Γιλμάζ, που ισχύει μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου, το οποίο οι Τούρκοι κουρελιάζουν κάθε μέρα χωρίς αντίδραση της Αθήνας. Η άσκηση ΕΥΝΟΜΙΑ επικαλύπτει μέρος της τουρκικής ΑΟΖ και δεν ακυρώνει DE FACTO την Τ/Λ ΑΟΖ, σύμφωνα με το Δίκαιο της Θάλασσας.

*πηγή: εφημερίδα «κυριακάτικη δημοκρατία»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου