Η εβραϊκή «επιλογή» έχει οδηγήσει σε γενοκτονία ξανά και ξανά.
Από Israel Shamir
...Συνέβη στο παρελθόν και μπορεί να συμβεί ξανά, γιατί η τρελή ιδέα του να είσαι ο μόνος Εκλεκτός, η ιδέα της υπεροχής, είτε της φυλής είτε της θρησκείας, είναι η κινητήρια δύναμη πίσω από τις γενοκτονίες. Αν πιστεύεις ότι ο Θεός διάλεξε τον λαό σου για να κυριαρχήσει στον κόσμο, αν νομίζεις ότι οι άλλοι είναι υπάνθρωποι, θα τιμωρηθείς από τον ίδιο Θεό που, αντί να σε μετατρέψει σε ευγενικό βάτραχο, θα σε μετατρέψει σε φονικό μανιακό.
Η εβραϊκή «επιλογή» έχει οδηγήσει σε γενοκτονία ξανά και ξανά. Έξω από την πύλη Jaffa της Ιερουσαλήμ (Bab al-Halil), υπήρχε κάποτε μια μικρή γειτονιά που ονομάζεται Mamilla, η οποία καταστράφηκε από κατασκευαστές ακινήτων μόλις πριν από λίγα χρόνια. Στη θέση του δημιούργησαν ένα κιτς «χωριό» για τους υπερ-πλούσιους, εφαπτόμενο στο πολυτελές ξενοδοχείο Hilton. Λίγο πιο πέρα υπάρχει το παλιό νεκροταφείο Mamilla των Αράβων ευγενών και η Mamilla Pool, μια δεξαμενή νερού που έσκαψε ο Πόντιος Πιλάτος. Κατά τη διάρκεια των εργασιών ανάπτυξης, οι εργάτες βρήκαν ένα ταφικό σπήλαιο που περιείχε εκατοντάδες κρανία και οστά. Ήταν στολισμένο με σταυρό και την επιγραφή: «Μόνο ο Θεός γνωρίζει τα ονόματά τους». Η Επιθεώρηση Βιβλικής Αρχαιολογίας, που δημοσιεύθηκε από τον Εβραίο Αμερικανό Herschel Shanks, τύπωσε ένα μακρύ αφιέρωμα του Ισραηλινού αρχαιολόγου Ronny Reich σχετικά με αυτή την ανακάλυψη.
Οι νεκροί τέθηκαν στην αιώνια ανάπαυσή τους το 614 μ.Χ., το πιο φοβερό έτος στην ιστορία της Παλαιστίνης μέχρι τον εικοστό αιώνα. Ο Σκωτσέζος λόγιος Adam Smith, έγραψε στην Ιστορική Γεωγραφία της Παλαιστίνης: «μέχρι τώρα, η τρομερή καταστροφή του 614 είναι ορατή στη γη, δεν μπορούσε να θεραπευτεί».
Μέχρι το 614 η Παλαιστίνη ήταν μέρος του ρωμαϊκού διαδόχου κράτους, της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας. Ήταν μια ευημερούσα, κυρίως χριστιανική γη με καλά αναπτυγμένη γεωργία, με τιθασευμένα συστήματα ύδρευσης και προσεκτικά τοποθετημένες αναβαθμίδες. Οι προσκυνητές έρχονταν με κοπάδια στους Αγίους τόπους. Τα κτίσματα της Αναλήψεως στο Όρος των Ελαιών και του Παναγίου Τάφου που κτίστηκαν από τον Κωνσταντίνο ήταν από τα ανθρωπογενή θαύματα του κόσμου. Η έρημος της Ιουδαίας ζωντάνεψε από ογδόντα μοναστήρια, όπου συλλέχθηκαν πολύτιμα χειρόγραφα και προσφέρθηκαν προσευχές. Οι Πατέρες της εκκλησίας, ο άγιος Ιερώνυμος Βηθλεέμ και Ωριγένης και ο Ευσέβιος Καισαρείας, ήταν ακόμη μια ζωντανή ανάμνηση. Ένας από τους καλύτερους Παλαιστίνιους συγγραφείς, εφάμιλλος των Μικρών Προφητών, ο μακάριος Ιωάννης Μόσχος, μόλις ολοκλήρωσε το Πνευματικό του Λιβάδι.
Υπήρχε επίσης μια μικρή, πλούσια εβραϊκή κοινότητα που ζούσε ανάμεσά τους, κυρίως στην Τιβεριάδα, στις ακτές της Θάλασσας της Γαλιλαίας. Οι μελετητές τους είχαν μόλις ολοκληρώσει τη δική τους εκδοχή του Ταλμούδ, την κωδικοποίηση της πίστης τους, τον ραβινικό ιουδαϊσμό. αλλά για διδασκαλία, αναβλήθηκαν στην επικρατούσα εβραϊκή κοινότητα στην περσική Βαβυλωνία.
Το 614 ντόπιοι Παλαιστίνιοι Εβραίοι συμμάχησαν με τους Βαβυλώνιους ομοθρήσκους τους και βοήθησαν τους Πέρσες στην κατάκτηση των Αγίων Τόπων. 26.000 Εβραίοι συμμετείχαν στην επίθεση.
Στον απόηχο της περσικής νίκης, οι Εβραίοι διέπραξαν ένα μαζικό ολοκαύτωμα των εθνικών της Παλαιστίνης. Έκαψαν τις εκκλησίες και τα μοναστήρια, σκότωσαν μοναχούς και ιερείς, έκαψαν βιβλία.
Η όμορφη βασιλική των Ψαριών και των Άρτων στην Τάγκα, η Ανάληψη στο Όρος των Ελαιών, ο Άγιος Στέφανος απέναντι από την Πύλη της Δαμασκού και η Αγία Σιόν στο όρος Σιών βρίσκονται ακριβώς στην κορυφή της λίστας των χαμένων οικοδομημάτων.
Πράγματι, πολύ λίγες χριστιανικές εκκλησίες επέζησαν από την επίθεση. Η Μεγάλη Λαύρα του Αγίου Σάμπας, κρυμμένη στην απύθμενη χαράδρα της φωτιάς (Wadi an-Nar) σώθηκε από την απομακρυσμένη τοποθεσία της και τους απότομους βράχους. Η εκκλησία της Γεννήσεως επέζησε θαυματουργικά: όταν οι Εβραίοι διέταξαν την καταστροφή της, οι Πέρσες αρνήθηκαν. Αντιλήφθηκαν το ψηφιδωτό των Μάγων πάνω από το υπέρθυρο ως πορτρέτο Περσών βασιλέων.
Ωστόσο, αυτή η καταστροφή δεν ήταν το χειρότερο έγκλημα.
Όταν η Ιερουσαλήμ παραδόθηκε στους Πέρσες, χιλιάδες ντόπιοι Χριστιανοί έγιναν αιχμάλωτοι πολέμου και οδηγήθηκαν στην περιοχή Mamilla Pool. Ο Ισραηλινός αρχαιολόγος Ronny Reich γράφει:
«Πωλήθηκαν στον πλειοδότη. Σύμφωνα με ορισμένες πηγές, οι χριστιανοί αιχμάλωτοι στη λίμνη Mamilla αγοράστηκαν από Εβραίους και στη συνέχεια σκοτώθηκαν επί τόπου.
Η Ιστορία των Εβραίων του καθηγητή της Οξφόρδης Henry Hart Milman το περιγράφει με ακόμη ισχυρότερους όρους:
«Είχε έρθει η πολυαναμενόμενη ώρα του θριάμβου και της εκδίκησης και οι Εβραίοι δεν παραμέλησαν την ευκαιρία. Ξέπλυναν τη βεβήλωση της ιερής πόλης με χριστιανικό αίμα. Λέγεται ότι οι Πέρσες πούλησαν τους δυστυχισμένους αιχμαλώτους για χρήματα. Η εκδίκηση των Ιουδαίων ήταν ισχυρότερη από την απληστία τους, γιατί όχι μόνο δεν δίσταζαν να θυσιάσουν τους θησαυρούς τους για την αγορά αυτών των αφοσιωμένων Χριστιανών αιχμαλώτων, αλλά θανάτωσαν όλα όσα είχαν αγοράσει σε πλουσιοπάροχη τιμή. Ήταν μια φήμη της εποχής ότι 90.000 έχασαν τη ζωή τους...»
Ένας αυτόπτης μάρτυρας της σφαγής, ο Στρατηγός του Αγίου Σάββα, ήταν ακόμη πιο ζωντανός.
"Τότε, οι άθλιοι Ιουδαίοι χάρηκαν υπερβολικά, επειδή απεχθάνονταν τους Χριστιανούς, και συνέλαβαν ένα σατανικό σχέδιο. Όπως είχαν αγοράσει τον Κύριο από τους Ιουδαίους με ασήμι, έτσι αγόρασαν τους Χριστιανούς από τη δεξαμενή τους... Πόσες ψυχές σκοτώθηκαν στη δεξαμενή της Mamilla! Πόσοι χάθηκαν από την πείνα και τη δίψα! Πόσοι ιερείς και μοναχοί σφαγιάστηκαν από το σπαθί! Πόσες κοπέλες, αρνούμενες τις αποτρόπαιες βιαιοπραγίες τους, παραδόθηκαν στο θάνατο από τον εχθρό! Πόσοι γονείς χάθηκαν πάνω στα παιδιά τους! Πόσοι από τους ανθρώπους ανατράφηκαν από τους Ιουδαίους και σφαγιάστηκαν, και έγιναν ομολογητές του Χριστού! Ποιος μπορεί να μετρήσει το πλήθος των πτωμάτων εκείνων που σφαγιάστηκαν στην Ιερουσαλήμ!»
Ο Στρατηγός υπολόγισε τα θύματα του ολοκαυτώματος σε 66.000.
Σε απλή πρόζα, οι Εβραίοι λύτρωσαν τους Χριστιανούς από τα χέρια των Περσών στρατιωτών για καλά χρήματα για να τους σφάξουν στη Mamilla Pool, «και έτρεξε με αίμα». Οι Εβραίοι έσφαξαν μεταξύ 60.000 και 90.000 Παλαιστινίων Χριστιανών μόνο στην Ιερουσαλήμ, σχεδόν 1,5 εκατομμύριο σε σημερινές αξίες (ο συνολικός πληθυσμός της γης ήταν σύμφωνα με την Εγκυκλοπαίδεια Μπριτάνικα περίπου 300 εκατομμύρια, είκοσι φορές μικρότερος από σήμερα).
Λίγες μέρες αργότερα, ο περσικός στρατός κατάλαβε το μέγεθος της σφαγής και σταμάτησε τους Εβραίους.
Προς τιμήν του, ο Ισραηλινός αρχαιολόγος Ronny Reich δεν προσπαθεί να μεταθέσει την ευθύνη για τις σφαγές στους Πέρσες, όπως γίνεται συνήθως σήμερα. Παραδέχεται ότι «η Περσική Αυτοκρατορία δεν βασιζόταν σε θρησκευτικές αρχές και έτεινε πράγματι προς τη θρησκευτική ανοχή». Αυτός ο καλός άνθρωπος είναι σαφώς ακατάλληλος να γράψει για την Washington Post. Ο ανταποκριτής αυτής της εφημερίδας στο Ισραήλ δεν θα είχε κανένα πρόβλημα να περιγράψει τη σφαγή ως «χτύπημα αντιποίνων από τους Εβραίους που υπέφεραν υπό χριστιανική κυριαρχία».
Το ολοκαύτωμα των χριστιανών Παλαιστινίων το έτος 614 είναι καλά τεκμηριωμένο και θα το βρείτε να περιγράφεται σε παλαιότερα βιβλία. Έχει λογοκριθεί από τους σύγχρονους οδηγούς και τα βιβλία ιστορίας. Ο Elliott Horowitz περιέγραψε, στη λαμπρή έκθεση της εβραϊκής απολογίας, πώς σχεδόν όλοι οι Εβραίοι ιστορικοί απέκρυψαν τα γεγονότα και ξαναέγραψαν την ιστορία.
Ησυγκάλυψη συνεχίζεται ακόμα και τώρα. Πρόσφατα ισραηλινά δημοσιεύματα αποδίδουν την ευθύνη στους Πέρσες, καθώς ρίχνουν την ευθύνη για τη σφαγή της Σάμπρα και της Σατίλα στους Λιβανέζους Μαρωνίτες.
Horowitz γράφει-
Ο Raul Hilberg, στην Καταστροφή των Εβραίων της Ευρώπης, υποστήριξε ότι «η προληπτική επίθεση, η ένοπλη αντίσταση και η εκδίκηση απουσιάζουν σχεδόν εντελώς στα δύο χιλιάδες χρόνια της ιστορίας των εβραϊκών γκέτο».
Ο Avi Yona, ένας κορυφαίος Ισραηλινός ιστορικός, ο Leon Polyakov, συγγραφέας της Ιστορίας του Αντισημιτισμού (που δημοσιεύθηκε εις βάρος του Marc Rich, του κλέφτη – ISH) και πολλοί άλλοι συγκάλυψαν το ολοκαύτωμα του 614, το παρέμειναν σιωπηλοί ή το αρνήθηκαν εντελώς. Ο Benzion Dinur, πρώην διευθυντής του Μουσείου Ολοκαυτώματος Yad va-Shem, είπε στους αναγνώστες του κατ' ευφημισμόν, σε γλώσσα που θα μπορούσε να τον προσβάλει αν χρησιμοποιούνταν σε σχέση με τους Εβραίους, ότι «οι απείθαρχοι Χριστιανοί κρατήθηκαν σταθερά υπό έλεγχο».
Κατά κανόνα, η εβραϊκή ιστορική και ιδεολογική γραφή είναι εμφανώς αναξιόπιστη και απολογητική, Ο Horowitz δείχνει. Ομολογουμένως, «όχι όλοι οι Εβραίοι», δηλαδή ο Horowitz, ο Finkelstein και άλλοι υπέροχοι άνδρες, αλλά θα ήταν οι πρώτοι που θα συμφωνούσαν με την αλήθεια των παραπάνω. Το αίσθημα του φαρισαϊσμού και της διαρκούς θυματοποίησης που ενισχύεται από μια μεροληπτική, διαστρεβλωμένη ιστορική αφήγηση αποτελεί πηγή ψυχικής ασθένειας, μια εμμονή κοινή σε πολλούς σύγχρονους Εβραίους. Αυτή η εμμονή μεθάει τους Εβραίους και τους δίνει ασυνήθιστη δύναμη στην προώθηση της δικής τους διαστρεβλωμένης αφήγησης, και αυτή η μαζική διαστρέβλωση της πραγματικότητας μετατρέπει τους Εβραίους σε νικηφόρους της ιδεολογικής πάλης.
Ωστόσο, ενώ είναι μια επιτυχημένη στρατηγική, είναι μια ψυχική ασθένεια, ένας κίνδυνος για τις ψυχές των Εβραίων και για τις ζωές των άλλων.
Είναι καιρός να αναγνωρίσουμε τον κίνδυνο της εμπρηστικής και μονόπλευρης αφήγησης, θα πρόσθετα. Το ίδιο σύστημα μεροληπτικής αφήγησης που διαστρεβλώνει την πραγματικότητα αναπτύχθηκε από τους ακτιβιστές του μαχητικού φεμινισμού, του κομμουνισμού, της ψυχανάλυσης, του νεοσυντηρητισμού, του νεοφιλελευθερισμού, του σιωνισμού και μιας πληθώρας μικρότερων κινημάτων ως μέσο για να εξοργίσουν και να μεθύσουν τους υποστηρικτές του ιδεολογικού αγώνα.
Ως αποτέλεσμα, ζούμε σε έναν ψυχωτικό, άρρωστο κόσμο. Το μόνο σύστημα επικοινωνίας μας, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, είναι ο εκτελεστής της ασθένειας και μας οδηγεί στην απώλειά μας. Είναι απαραίτητο να προωθήσουμε έναν ισορροπημένο, εναλλακτικό λόγο προκειμένου να επιστρέψουμε στην κοινή λογική. Δεδομένου ότι οι Εβραίοι έχουν γίνει τόσο εξέχοντες στον σύγχρονο κόσμο, ο μονόπλευρος εβραϊκός λόγος πρέπει να αποδομηθεί και το στεφάνι του μαρτυρίου να αφαιρεθεί προσεκτικά.
Τα τραγικά γεγονότα του 614 πρέπει να επιστρέψουν στην ιστορική αφήγηση, γιατί θα βοηθήσουν τους Εβραίους να θεραπεύσουν τις παρανοϊκές αυταπάτες τους. Χωρίς αυτή τη γνώση δεν μπορεί κανείς να κατανοήσει τις διατάξεις της συνθήκης μεταξύ των Ιεροσολυμιτών και του χαλίφη Ομάρ ιμπν Χαττάμπ, που συνήφθη το έτος 638. Στο Sulh al Quds, όπως ονομάζεται αυτή η συνθήκη συνθηκολόγησης, ο Πατριάρχης Σωφρόνιος απαίτησε και ο ισχυρός Άραβας ηγεμόνας συμφώνησε να προστατεύσει τον λαό της Ιερουσαλήμ από την αγριότητα των Εβραίων.
Η γενοκτονία του 614 μ.Χ. ήταν η πιο φρικτή, αλλά όχι η μόνη, γενοκτονία που προκάλεσαν οι Εβραίοι εκείνα τα ταραγμένα χρόνια. Αν και η βιβλική ιστορία της κατάκτησης της Χαναάν από τον Ιησού του Ναυή είναι απλώς μια ιστορία, επηρέασε τις εβραϊκές ψυχές. Ο έκτος αιώνας ήταν ένας αιώνας ισχυρής εβραϊκής επιρροής και είχε περισσότερο από το δίκαιο μερίδιό του γενοκτονίας.
Μόλις λίγα χρόνια πριν από το 614, το 610, οι Εβραίοι της Αντιόχειας έσφαξαν Χριστιανούς. Ο Εβραίος ιστορικός Graetz έγραψε:
«Οι Ιουδαίοι έπεσαν πάνω στους χριστιανούς γείτονές τους και σκότωσαν ό,τι έπεφτε στα χέρια τους, και έριξαν τα σώματά τους στη φωτιά. Ο Πατριάρχης Αναστάσιος, αντικείμενο ιδιαίτερου μίσους, κακοποιήθηκε επαίσχυντα από αυτούς και το σώμα του σύρθηκε στους δρόμους πριν θανατωθεί...»
Για τον Graetz, όπως και για τους εκπροσώπους του IDF, οι Εβραίοι πάντα σκοτώνουν «σε αντίποινα». Αυτό το δόγμα δεν εφευρέθηκε από το CNN και τον Sharon: είναι βαθιά ριζωμένο στην εβραϊκή ψυχή ως η απόλυτη άμυνα. Αυτός ο ιστορικός (όπως και άλλοι Εβραίοι ιστορικοί) δεν ενδιαφέρθηκε να αναφέρει ότι-
«Οι Ιουδαίοι της Αντιοχείας ξεκοιλιάσαν τον μεγάλο Πατριάρχη Αναστάσιο, τον ανάγκασαν να φάει τα ίδια του τα έντερα και εκσφενδόνισαν τα γεννητικά του όργανα στο πρόσωπο...»
Μετά την αραβική κατάκτηση, η πλειοψηφία των Παλαιστινίων Εβραίων δέχτηκε το μήνυμα του Αγγελιοφόρου, όπως και η πλειοψηφία των Παλαιστινίων Χριστιανών, αν και για κάπως διαφορετικούς λόγους. Για τους ντόπιους χριστιανούς, το Ισλάμ ήταν ένα είδος νεστοριανού χριστιανισμού χωρίς εικόνες, χωρίς την παρέμβαση της Κωνσταντινούπολης και χωρίς Έλληνες.
Για τους απλούς ντόπιους Εβραίους, το Ισλάμ ήταν η επιστροφή στην πίστη του Αβραάμ και του Μωυσή. Ούτως ή άλλως, δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσουν τις περιπλοκές της νέας βαβυλωνιακής πίστης. Η πλειοψηφία τους έγινε μουσουλμάνοι και αναμείχθηκε με τον παλαιστινιακό πληθυσμό.
Οι σύγχρονοι Εβραίοι δεν χρειάζεται να αισθάνονται ένοχοι για τα παραπτώματα των Εβραίων που έχουν φύγει προ πολλού. Κανένας γιος δεν είναι υπεύθυνος για τις αμαρτίες του πατέρα του. Το Ισραήλ θα μπορούσε να είχε μετατρέψει αυτόν τον μαζικό τάφο με το βυζαντινό παρεκκλήσι και τα ψηφιδωτά σε ένα μικρό και οδυνηρό μνημείο που θα υπενθύμιζε στους πολίτες του μια φρικτή σελίδα στην ιστορία της γης και τους κινδύνους της γενοκτονικής υπεροχής. Αντ 'αυτού, οι ισραηλινές αρχές προτίμησαν να κατεδαφίσουν τον τάφο και να δημιουργήσουν ένα υπόγειο πάρκινγκ στη θέση του. Αυτό δεν προκάλεσε μουρμούρα.
Η λογοκριμένη ιστορία δημιουργεί μια διαστρεβλωμένη εικόνα της πραγματικότητας. Η αναγνώριση του παρελθόντος είναι ένα απαραίτητο βήμα στο δρόμο προς τη λογική. Εμείς οι Εβραίοι έχουμε μέχρι στιγμής αποτύχει να ξορκίσουμε το υπεροπτικό πνεύμα της Εκλεκτότητάς μας και ως αποτέλεσμα βρισκόμαστε σε δεινή θέση.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ιδέα της υπεροχής εξακολουθεί να είναι μαζί μας, εξακολουθώντας να ζητά γενοκτονία. Το 1982, ο Άμος Οζ συνάντησε έναν Ισραηλινό που μοιράστηκε μαζί του το προσωπικό του όνειρο να γίνει «Εβραίος Χίτλερ» για τους Παλαιστίνιους. Οι επίμονες φήμες προσδιορίζουν αυτόν τον πιθανό «Χίτλερ» τον οποίο γνώρισε ο Άμος Οζ ως κανέναν άλλο από τον Αριέλ Σαρόν. Είτε είναι αλήθεια είτε όχι, σιγά-σιγά αυτό το όνειρο γίνεται πραγματικότητα.
Η Haaretz δημοσίευσε μια διαφήμιση στην πρώτη σελίδα της, έναν φετφά, υπογεγραμμένο από μια ομάδα ραβίνων. Οι ραβίνοι διακήρυξαν τη θεολογική ταύτιση του Ισμαήλ (των Αράβων) με τον Αμαλήκ. Η λέξη «Αμαλήκ» αναφέρεται στη Βίβλο ως το όνομα μιας φυλής που προκάλεσε προβλήματα στους Γιους του Ισραήλ. Σε αυτή την ιστορία ο Θεός του Ισραήλ διατάζει το λαό Του να εξοντώσει εντελώς τη φυλή Αμαλήκ, συμπεριλαμβανομένου του ζωικού κεφαλαίου της. Ο βασιλιάς Σαούλ έκανε κακό στη δουλειά: τους εξολόθρευσε εντάξει, αλλά απέτυχε να σκοτώσει γυμνές, ανύπαντρες κοπέλες. Αυτή η «αποτυχία» του κόστισε το στέμμα του. Η υποχρέωση εξόντωσης του λαού του Αμαλήκ εξακολουθεί να συγκαταλέγεται μεταξύ των δογμάτων της εβραϊκής πίστης.
Στο τέλος του Β 'Παγκοσμίου Πολέμου, ορισμένοι Εβραίοι, συμπεριλαμβανομένου του αείμνηστου πρωθυπουργού Menachem Begin, ταύτισαν τους Γερμανούς με τον Amalek και ένας Εβραίος θρησκευτικός σοσιαλιστής και μαχητής κατά των Ναζί, ο Abba Kovner, εκκόλαψε ένα σχέδιο το 1945 για να δηλητηριάσει το σύστημα ύδρευσης των γερμανικών πόλεων και να σκοτώσει «έξι εκατομμύρια Γερμανούς». Έλαβε δηλητήριο από έναν αδελφό του μελλοντικού προέδρου του Ισραήλ, Efraim Katzir. Ο Κατζίρ υποτίθεται ότι πίστευε ότι ο Κόβνερ σκόπευε να δηλητηριάσει «μόνο» μερικές χιλιάδες Γερμανούς αιχμαλώτους πολέμου. Το σχέδιο απέτυχε όταν ο Kovner σταμάτησε από Βρετανούς αξιωματούχους σε ένα ευρωπαϊκό λιμάνι. Αυτή η ιστορία δημοσιεύθηκε πέρυσι στο Ισραήλ σε μια βιογραφία του Kovner που γράφτηκε από την καθηγήτρια Dina Porat, επικεφαλής του Κέντρου Έρευνας Αντισημιτισμού στο Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ.
Σε απλά αγγλικά, ο φετφάς των ραβίνων σημαίνει: το θρησκευτικό μας καθήκον είναι να σκοτώσουμε όλους τους Άραβες, συμπεριλαμβανομένων των γυναικών και των μωρών και των ζώων τους, μέχρι την τελευταία γάτα. Η φιλελεύθερη Haaretz, της οποίας ο εκδότης και ο ιδιοκτήτης είναι αρκετά έμπειροι για να κατανοήσουν τον φετφά, δεν δίστασε να τοποθετήσει τη διαφήμιση. Μερικοί Παλαιστίνιοι ακτιβιστές με επέκριναν πρόσφατα για τη συνεργασία μου με το ρωσικό εβδομαδιαίο περιοδικό Zavtra και για την παράθεση του αμερικανικού εβδομαδιαίου Spotlight. Αναρωτιέμαι γιατί δεν με καταδίκασαν επειδή έγραψα στην Haaretz; Εξάλλου, η Zavtra και το Spotlight δεν δημοσίευσαν ποτέ έκκληση για γενοκτονία.
Θα ήταν άδικο να ξεχωρίσουμε τη Haaretz. Μια άλλη εξέχουσα εβραϊκή εφημερίδα, η Washington Post, δημοσίευσε μια εξίσου παθιασμένη έκκληση για γενοκτονία από τον Charles Krauthammer. Αυτός ο μύστης του βασιλιά Σαούλ δεν μπορεί να βασιστεί στη γνώση της Βίβλου από το ακροατήριό του, γι' αυτό αναφέρεται στη σφαγή των κατατρεγμένων ιρακινών στρατευμάτων από τον στρατηγό Πάουελ στο τέλος του πολέμου του Κόλπου. Παραθέτει τα λόγια του Κόλιν Πάουελ για τον ιρακινό στρατό: «Πρώτα θα τον κόψουμε, μετά θα τον σκοτώσουμε». Για τον Krauthammer με τα προσεκτικά επιλεγμένα αποσπάσματα του, πλήθη σκοτωμένων Αράβων δεν πληρούν τις προϋποθέσεις για την ανθρώπινη αντωνυμία «αυτοί». Είναι ένα «αυτό». Στο τελευταίο στάδιο του πολέμου στον Κόλπο, τεράστιοι αριθμοί υποχωρούντων και αφοπλισμένων Ιρακινών σφαγιάστηκαν εν ψυχρώ από την Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ, τα σώματά τους θάφτηκαν από μπουλντόζες στην άμμο της ερήμου σε τεράστιους και ανώνυμους μαζικούς τάφους. Ο αριθμός των θυμάτων αυτής της εκατόμβης εκτιμάται από εκατό χιλιάδες έως μισό εκατομμύριο. Μόνο ο Θεός γνωρίζει τα ονόματά τους.
Ο Krauthammer θέλει να επαναλάβει αυτό το κατόρθωμα στην Παλαιστίνη. «Αυτό» έχει ήδη αποκοπεί, χωρισμένο από τον ισραηλινό στρατό σε εβδομήντα κομμάτια. Τώρα είναι έτοιμο για τη μεγάλη δολοφονία. «Σκότωσέ το!» φωνάζει με μεγάλο πάθος. Πρέπει να ανησυχεί ότι οι Πέρσες θα σταματήσουν και πάλι το λουτρό αίματος πριν γεμίσει η λίμνη Mamilla. Οι ανησυχίες του είναι οι ελπίδες μας.
https://theuglytruth.xyz/
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήH φιλοδοξία θα σε βασανίζει.Να έχεις υπόψη σου πόσο γρήγορα όλα τα σκεπάζει η λήθη,καθώς και το απέραντο χάος που γύρω σου εξαπλώνεται.Ποσο μάταιες είναι οι ζητωκραυγές,πόσο ευμεταυλητη η γνώμη του πλήθους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάρκος Αυρήλιος
https://youtu.be/zCcNTCEBtgo?si=etCBti0LhIkmrB8E
Diruit Aedificat Mutat Quantranta Rotundus
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΡΑΤΙΟΣ
O δούλος έχει μονάχα ένα κύριο.Ο φιλόδοξος έχει τόσους,όσους χρειάζεται να τον βοηθήσουν για να πετύχει τον σκοπό του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΟΥΚΛΟΧΑΙΡΕΤΑΤΣΗΣ
Είναι πολύ ευκολότερο να συναντήσει κάποιος την πλάνη προσωποποιημένη παρα να διακρίνει την αλήθεια πίσω από τα γεγονότα.Η πλάνη επιπλέει στην επιφάνεια με τσου φελλους,ενώ η αλήθεια κρύβεται στο βυθό και δεν είναι εύκολος για τον καθένα ο τρόπος για να καταδυθεί ψάχνοντας την.
ΜΙΧΑΛΗΣ Ο ΕΚΤΑΚΤΟΣ
https://youtube.com/shorts/EyNvYWxdA_A?si=9tyr94S9LQxbTZrQ