η εποχή των παλαιών γραφέων
2024/05/22
η εποχή των παλαιών γραφέων
..φύσα αγέρι,
φύσα αγέρι του βουνού !!
Παλαιός
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Δυστυχώς φίλοι μου, πέρα και από τις όποιες φυσικές καταστροφές συνέβησαν, κάποιοι φρόντισαν να έλθουν σε μας ελάχιστα σχετικά με τους παλαιούς γραφείς και τα γραφτά τους, και όποια κατάφεραν και έφτασαν σε ‘μας είναι κουτσουρεμένα, και σε μεγάλο βαθμό αλλοιωμένα. Δυστυχώς όμως μόνο αυτά διαθέτουμε, μέχρι που ξαναστήθηκε μιά κάποια Ελλάδα, η Ελλάδα της κλασσικής εποχής.
Σχετικά με τους Έλληνες, και την Ελληνική φυλή, έχουμε μόνο ένα μικρό κομμάτι, που ξεκινά από την Ηρωϊκή εποχή και αγγίζει λίγο την εποχή του Σιδήρου, πρίν απ’ αυτό, και μετά, μέχρι την εποχή της κλασσικής Ελλάδος, σκότος βαθύ ..μόνο μετά από την προσωκρατική περίοδο αρχίζουμε να έχουμε στοιχεία – και πάλι δυστυχώς όχι τα πάντα, αλλά τέλος πάντων δεν είμαστε τελείως και τυφλοί.
Από την εποχή της Πάλαι Ποτέ Ελλάδος, την απώτατη εκείνη εποχή, την χρυσή εποχή (ίσως του Ουρανού), δυστυχώς κανένα μα κανένα κείμενο δεν έφτασε σε μας – και μένουμε να πορευόμαστε με τις όποιες σπαστές αναμνήσεις κάποιων.
Ποιός όμως ήταν ο χρόνος των παλαιών εκείνων γραφέων ;;
Εν πρώτοις, μόνο να υποθέσουμε μπορούμε, και εκ δευτέρου, να κάνουμε μιά προσπάθεια να βρούμε στο περίπου ποιά ήταν η χρονική τους περίοδος, συνδυάζοντας και αναλύοντας μερικά στοιχεία, μέσα από τις λίγες αράδες των κειμένων τους, που κατά καλή μας τύχη φτάσανε σε ‘μας, καθώς επέζησαν από τη επέλαση της χλέμπας του σκοταδιού ..μιά ενορχηστρωμένη διαρκή δουλειά, των μιαρών εκείνων ιερατείων, που δρούσαν από το σκοτάδι των παρασκηνίων, που ακόμη και σήμερα, προσπαθούν να φέρουν τον αφανισμό των λίγων εναπομεινάντων Ελλήνων.
Οι παλαιοί γραφείς δεν είναι άλλοι από τον Ορφέα, τον Όμηρο και τον Ησίοδο.
Τα δε κουτσουρεμένα κείμενά τους, τα οποία χάριν της προσπάθειας καταγραφής τους, από τον Πεισίστρατο, έγινε δυνατό και έφτασαν σε μας :
- Ορφέως, Αργοναυτικά και Ύμνοι.
- Ομήρου, Ιλιάς και Οδύσσεια.
- Ησιόδου, Θεογονία, Έργα και Ημέραι, Ασπίς Ηρακλέους, και Γυναικών Κατάλογος.
Βεβαίως υπάρχουν και κάποια άλλα, που αποδίδονται σ’ αυτούς, αλλά είτε δεν είναι τόσο σημαντικά, είτε είναι αμφίβολο ποιός πραγματικά είναι ο δημιουργός τους. Όλα τα υπόλοιπα, που γράφτηκαν, από τη κλασσική εποχή και εν συνεχεία, πάνω στα παραπάνω αναφερόμενα -να σαν τα παραμύθια των Αργοναυτικών του Απολλωνίου Ροδίου– είναι συνήθως ότι φανταζόταν ο κάθε λωλοστεφανής.
Πέραν τούτων, έχει γίνει μιά προσπάθεια και συλλέχθηκαν διάφορα σπαράγματα, που είτε επέζησαν αυτουσίως, είτε μέσα από κείμενα των νεότερων συγγραφέων, των συγγραφέων της Ελληνιστικής εποχής – όποιος ενδιαφερόμενος ας εντρυφήσει …
Σ’ αυτήν την σειρά άρθρων, όμως, δεν θα καταπιαστούμε με όλα αυτά, αλλά θα μείνουμε στα πιό πάνω αναφερόμενα κείμενα, και θα προσπαθήσουμε, μέσα απ’ αυτά, να οδηγηθούμε στον χρόνο των γραφέων τους, και σε κάποια άλλα, άκρως, σημαντικά, τα οποία θα δείτε να εκθέτω στην συνέχεια.
ΜΕΡΟΣ Α΄
Το τι ακριβώς υπήρχε πριν την εποχή των Ηρώων & Ημιθέων στην γη, και που ήταν οι άνθρωποι, αν υπήρχαν σε αυτήν την μορφή ή που, είναι κάτι για το οποίο δεν έχουμε σαφή αναφορά.
Ο Ορφέας λέει :
Δηλαδή δεν έμεινε τίποτε από τις δημιουργίες εκείνων των θνητών που «οἳ λυγρὸν ἀπ’ Οὐρανοῦ ἐκμάξαντο σπέρμα γονῆς, τό τε πρόσθεν ὄθεν γένος ἐξεγένοντο θνητῶν» κανένα σημάδι δεν έμεινε απ’ αυτούς, καθώς όλα χάθηκαν.
Ο Ορφέας φαίνεται να γνωρίζει πολλά πράγματα, ακόμη και αυτά που εμείς θεωρούμε αδιανόητα (γεωγραφία, γεώγραμμα, τοπογραφία, σύσταση υπεδάφους, κλπ. κλπ.) – τις γνώσεις αυτές τις πήρε από την μητέρα του, την «Μούσα»* Καλλιόπη, αλλά το γενεαλογικό του δέντρο φτάνει μόνο μέχρι εκεί – πιό πρίν τίποτε.
Ακόμη και στον Όμηρο, οι ήρωες του Τρωϊκού δεν πάνε πιό πίσω, καθώς μας λένε ότι είναι η 3η γενιά.
- 1η γενιά οι θεοί (αυτοί που ξεφόρτωσαν εδώ την γενιά των Ηρώων και Ημιθέων),
- 2η γενιά οι μετέχοντες των Αργοναυτικών (πατέρες των ηρώων του Τρωϊκού), ο Ηρακλής (ο πρώτος), ο Ορφέας (ένας από τους τρείς αναφερόμενους παρά θραξί γενέσθαι Ορφείς, που λέει ο Ερμίας), ο Πηλέας και λοιποί,
- 3η γενιά αυτοί του Τρωϊκού πολέμου (Αχιλλέας, Αίαντας, Νέστωρας, Διομήδης, Αγαμέμνωνας, Μενέλαος, Έκτωρας κλπ. κλπ.)
Ο Νέστωρας λέει ότι ανήλθε στον θρόνο της Πύλου στην 3η γενιά, ενώ πρίν απ’ αυτόν είχαν προηγηθεί άλλες δυό γενιές, ο παππούς του δε, (1η γενιά) ήταν ο Ποσειδώνας.
Την εποχή πρίν τον Τρωϊκό, αλλά και στην συνέχεια φαίνεται ότι υπήρχε συγκατοίκηση με άλλους – ανθρωποειδή αλλά και διαφορετικής γενιάς ανθρώπους.
Εκεί στο Πήλιο μας λέει ο Όμηρος στην Ιλιάδα, υπήρχαν μερικές φυλές-ομάδες ανθρωποειδών, τους οποίους ο Φήρας τους μετέφερε στην περιοχή των Αιθήκων, αλλά και στην Οδύσσεια εκτός από τους Φαίηκες και τον Αλκίνοο που κάνει λόγο για τους κύκλωπες, έχουμε τους Λωτοφάγους και τους λοιπούς.
Ο Ησίοδος Β’ στο «Έργα και Ημέρες» μας μιλάει για τις τρείς πρώτες γενιές, ενώ ο Ησίοδος Α’ στην «Θεογονία» μας δίνει την ονομαστική απαρίθμηση των θεοπαίδων (η ονοματολογία είναι δηλωτική των έργων και ιδιοτήτων τους) και εν συνεχεία περνάει στην γενιά του Κρόνου και τον ερχομό των πρώτων ανθρώπων.
Την εποχή των Ηρώων & Ημιθέων έχουμε τα Θηβαϊκά, την Αργοναυτική εκστρατεία και τα Τρωϊκά.
Για τα Θηβαϊκά (το προοίμιο του Τρωϊκού) δυστυχώς δεν έχει διασωθεί κάτι (η Θηβαΐς είναι ένα πολύ κατοπινό δημιούργημα).
Μετά από αυτά έρχεται το Σιδηρούν γένος, και αυτούς όπως λένε τους φέρνει ο Δίας.
Ποιά λοιπόν ήταν η εποχή των τριών παλαιών γραφέων ;;
Ο Ορφέας προηγείται των Τρωϊκών (δεν γνωρίζει περί αυτού) και όπως είπαμε ανήκει στην 2η γενιά, επίσης στα διασωθέντα κείμενα του δεν αναφέρει κάτι σχετικά με το προοίμιο του Τρωϊκού (τα Θηβαϊκά), δεν γνωρίζει την έκρηξη του Ηφαιστείου της Σαντορίνης, δεν γνωρίζει περί Ατλαντίδος, περί Πυραμίδων, ούτε περί ανατροπής των Πόλων κλπ. κλπ. Ζεί λοιπόν πρίν απ’ όλα αυτά.
Δίνει όμως άλλες σημαντικές πληροφορίες τις οποίες θ’ αναφέρω σε κατοπινή ανάρτηση.
Ο Όμηρος, ζεί είτε στην εποχή των Τρωϊκών είτε λίγο μετά, έχει όμως σαφή γνώση περί αυτών.
Και αυτός δεν γνωρίζει περί ανατροπής των Πόλων, ούτε την έκρηξη του Ηφαιστείου της Σαντορίνης, ούτε και ξέρει περί Ατλαντίδος ή περί Πυραμίδων – Ζεί πρίν απ’ όλα αυτά.
Θυμόσαστε που λέγαμε ότι όταν ο Μενέλαος στην επιστροφή του από την Τροία εξώκειλε στην Αίγυπτο, και κινδύνευσε να ψωφήσει από την πείνα, καθώς συνάντησε μιάν σχεδόν άδεια χώρα, και δεν είδε πουθενά Πυραμίδες, ούτε Φαραώ και τα ρέστα ;;
Ο Ησίοδος Α’, η Θεογονία (δυστυχώς αυτή μόνο μας ήλθε ..Κοσμογονία και λοιπά ..άει καλά !!) τίποτε δεν ξέρει περί των γενομένων
Ορφέας, Όμηρος και Ησίοδος Α’ ζούν στην εποχή του γένους των Ηρών και Ημιθέων, και φυσικό επόμενο είναι να μην γνωρίζουν όλα αυτά που έγιναν την κατοπινή εποχή, την εποχή του Σιδερένιου γένους.
Ο Ησίοδος Β’ που όπως ο ίδιος λέει ζεί στην εποχή του Σιδερένιου γένους, γνωρίζει μεν περί Τρωϊκού, αλλά δεν τα έζησε, βρίσκεται αρκετά μακριά χρονικά, αλλά όμως έχει σαφή γνώση του τι έγινε, όσο για τα υπόλοιπα όμως, όπως και οι παραπάνω, έχει και αυτός άγνοια.
Όλοι τους ζούν πρίν την Ανατροπή των Πόλων, την Μετοίκηση, τις Πυραμίδες, τα Ατλαντικά και την έκρηξη του Ηφαιστείου της Σαντορίνης.
Ποιό 1250, 3500 ή λοιπά σκατά, γαμώ το καντήλι σας ρε πουλημένοι γλείφτουλες, ρε σκατοζωντόβολα ;; που μας τα έχετε πρήξει με τις ιουδαιοχριστιανικές μαλακίες στοών και λοιπών σκοτεινών κέντρων ;;
όσα και να κρύψατε, να κάψατε και ν’ αλλοιώσατε, αυτά που έμειναν σας εκθέτουν ανεπανόρθωτα, ρίχνοντας στον βόθρο αυτά που προσπαθείτε διαχρονικά να περάσετε, με τις αρλούμπες των υποτακτικών σας.
Πότε λοιπόν Ζήσαν οι παραπάνω παλαιοί γραφείς ;;
- ..μήπως το 600, το 800 ή το 1100 π.ε. το παλαιότερο που λέτε ;; ..αλλά γιατί δεν το φέρνετε στην σημερινή εποχή να τελειώνουμε, αλλά βασανίζεστε μπρός πίσω;;
- ..μήπως την εποχή που γράφει το άλλο γλείφτουλο γιουσουφάκι, (ναι, ναί εκείνος ο τρόφιμος της Πεντέλης, που τόσο εκθειάζετε διάφοροι) που ναι μεν κούνησε λίγο την κατεστημένη μαλακία, αλλά δεν τόλμησε να χτυπήσει γροθιά στα μούτρα των στοών, και να τους πάει γαμιώντας μέχρι να τους πετάξει στο βάραθρο.
- ..ή τα άλλα Ζωντόβολα, μίσθαρνα όργανα στοών και υπηρεσιών, που πρώτα αποφασίζουν, ποιός ήταν ο χρόνος που συνέβη κάτι, και μετά ψάχνουν να βρούν κάποια έκλειψη, (λές και αυτό αποδεικνύει μετά βεβαιότητος – ότι ήταν η στιγμή που επέστρεψε το ηλίθιο βλήτο στην Πηνέλω), αλλά οι μπετόβλακες αυτοί αδυνατούν να σκεφτούν ότι σ’ ένα ευρύ χρονικό φάσμα, χιλιάδων ή και εκατομμυρίων ετών, υπάρχουν αμέτρητες εκλείψεις που μπορεί να πληρούν τα απαιτούμενα ..αλλά εκεί αυτοί, κάνουν βαρύγδουπες δηλώσεις, ανακοινώσεις και σιάχνουν φυλλάδες να πουλήσουν στο πανηλίθιο πόπολο.
- Βέβαια δεν είναι οι μοναδικοί πανεπιστουμπιακοί ηλίθιοι, που δεν βλέπουν τι λένε οι παλαιοί γραφείς, αλλά είναι υπερσίγουροι ότι οι Αργοναύτες, κόβαν επ’ ώμου ή παραμάσκαλα την Αργώ, και παίρναν πορευόμενοι βουνά και λαγκάδια, λες και ήταν ντίπ καταντίπ πανηλίθια ζωντόβολα ..και έτσι εδαύτοι κάνουν ανακοινώσεις σε συνέδρια, για άλλους μπετόβλακες, που κάθονται και τους ακούνε.
Μανάρια μου, σας υποσχέθηκα ότι θα τα κάνω πουτάνα, θα δείξω πως έχουν τα πράγματα, και θα ξεσκεπάσω όλη την μπόχα που ζέχνει εκεί μέσα στα αποβλακωτικά πανεπιστουμπιακά μπουρδέλα, ώστε να τρέχουν όλοι τους, αυτοί οι πουλημένοι προφέσορες να κρυφτούν στα λαγούμια τους, και αν γίνει μπορετό και έρθει μιά Αισυμνητεία να αποτελέσουν αξιοθέατα εκκρεμή.
Πότε λοιπόν έζησαν οι παραπάνω παλαιοί γραφείς ;;
Όπως είπαμε, έζησαν εκεί γύρω στην εποχή του Τρωϊκού, ακόμη και ο Ησίοδος Β’ δεν έζησε πολύ μακριά απ΄ αυτόν.
Και πότε φίλοι μου καλοί έγινε ο Τρωϊκός ;;
Μήπως εκεί που λένε οι ηλίθιοι ;; το 1250, το 3500 ή ακόμη και το 10-11 χιλιάδες προηγούμενης εποχής ;;
ΌΧΙ και πάλι ΌΧΙ !!
Πότε λοιπόν ;;
Υπομονή και θα τα πούμε σε επόμενη ανάρτηση !!
———————————
Σημαντική σημείωση-υπενθύμηση
Τα κείμενα, όσο παλαιότερα και επικίνδυνα είναι, δεν τα έχουν απλώς γαμήσει, τα έχουν ξεσκίσει κυριολεκτικά.
Έτσι όποιος αποφασίσει να ασχοληθεί, ουσιαστικά μαζί τους, πρέπει να θυμάται να μην δίνει ιδιαίτερη προσοχή σε θέματα επουσιώδη, αλλά να εστιαστεί στο να βρεί τα ουσιώδη εκείνα στοιχεία, στα οποία συμφωνούν οι δύο ή και οι τρείς γραφείς (τα στοιχεία εκείνα τα οποία δεν θεωρήθηκαν επικίνδυνα, ή αστόχησαν στον εντοπισμό τους, και έτσι έφτασαν μέχρι τις μέρες μας).
και μ’ αυτά κατά νού προχωράμε.
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ........
Ευγε. Προχωραμε ακαθεκτοι με μπουσουλα την α ληθη α.
ΑπάντησηΔιαγραφή