Απόκρυψη με γραββάτα
2024/03/14
α. Μιά αποκάλυψη
Κι ύστερα σου λέει, μας φταίνε οι ξένοι!
Όχι πως δεν φταίνε· Παναγίες, δεν είναι – άσε που συνεχώς βάζουν το χεράκι τους στην οριστική εξαφάνιση του έθνους μας. Αλλά ούτ’ εμείς κάνουμε αυτό που πρέπει.
Ο λόγος είναι μία αναφορά του Διηνέκη, που οδήγησε εδώ.
. . . . . . . . . . .
Τα ήξερα τα δρακόσπιτα. Ήξερα, δηλαδή, το θέμα· αν καί, προσωπικά, ποτέ δεν είχα την καλή τύχη να τα επισκεφθώ.
[Καί μπορεί να μην τα δω ποτέ, μιά που την περιοχή τους τη φορτώνουν ανεμογεννήτριες. Σιγά μη σεβαστούν τις αρχαιότητες, τα σκατοσυμφέροντα!]
Όπως ήξερα τη στάνταρ συμπεριφορά των αρχαιολόγων, που ο,τιδήποτε δεν καταλαβαίνουν, το βαφτίζουν «λατρευτικής χρήσεως».
Ωστόσο, εκείνο που αγνοούσα, είναι αυτό εδώ:
«…σε μια σειρά από θραύσματα αγγείων ανακαλύφθηκαν επιγραφές
σε μια γλώσσα που ακόμη και σήμερα δεν έχει αποκρυπτογραφηθεί…»
Κι εκεί, πήρα άγριες ανάποδες.
. . . . . . . . . . .
β. Εντέχνως εξαφανίζειν
Εδώ και πολύ καιρό, έχω πειστεί ότι τα σημαντικώτερα ευρήματα βρίσκονται στις αποθήκες των μουσείων. Όχι στις βιτρίνες. (Αν καί, όσον αφορά τον δίσκο της Φαιστού πχ, ούτε γιά τα «βιτρινάτα» ευρήματα ξέρουμε πολλά.) Όμως, άλλο αυτό, κι άλλο η απόκρυψή τους. Διότι περί αποκρύψεως πρόκειται.
Στον 21ο αιώνα μΧ, με τόσες ευκολίες στο Διαδίκτυο, τί σκατά εμποδίζει τους αρχαιολόγους ν’ ανεβάσουν αυτό το υλικό σ’ έναν ιστότοπο, ώστε:
- να το δούμε (Έλληνες είμαστε, καί δή φορολογούμενοι, καί πληρώνουμε τα μισθά των δημοσίων υπαλλήλων – θυμίζω),
- να βάλουμε κι εμείς ένα χεράκι – μπάς καί (ξανα)διαβαστεί αυτή η «άγνωστη γλώσσα» πχ;
Θα σας πω εγώ τί τους εμποδίζει.
- Πρώτον, ο εγωϊσμός τους.
Νομίζουν πως κάποιοι είναι. Σαν την ηλίθια την Κόμπερ, που ειρωνευόταν τον Βέντρις ως «άσχετον». Λες κι αυτή ήταν σχετική!… Λες κι ένα κωλοπτυχίο (άντε, διδακτορικό) Φιλολογίας της έδινε τα εφόδια να διαβάζει ξεχασμένες γραφές! (Ούτε τον Τζώρτζ Σμίθ καί τις δικές του μελέτες δεν ήξερε, η μοσχαροκεφαλή.)
- Δεύτερον, έχουν μιά ιδιότυπη εμμονή με τη «δημοσίευση» των ευρημάτων.
Λες και, αν δεν τα δημοσιεύσουν στα καθαρώς επιστημονικά τους έντυπα, τα ευρήματα …δεν ισχύουν, ούτε έχουν αξία! Μπερδεύουν οι άνθρωποι τη δημοσίευση των φωτογραφιών των ευρημάτων με τα επιστημονικά πορίσματα επ’ αυτών. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο, μωρέ!
Όμως, αυτές οι «δημοσιεύσεις»:
(α) Μπορεί να πάρουν καί δεκαετίες!
Καί γιά μέν τους αρχαιολόγους αυτό μπορεί να φαίνεται φυσιολογικό, αλλά εμείς, οι …κοινοί θνητοί, γνωρίζουμε ότι η ανθρώπινη ζωή δεν είναι άπειρη.
[Αλήθεια, τί έγινε μ’ εκείνον τον τάφο στον περιφερειακό του Βόλου; Είκοσι χρόνια πέρασαν, από τότε που ανακαλύφθηκε! Είκοσι! Κι ακόμη σήμερα, ούτε φωνή, ούτε ακρόαση από την αρχαιολογική υπηρεσία!
Να γράψω, τώρα, εγώ περί τίνος πρόκειται, ώ αρχαιολόγοι, ή θ’ αποφανθήτε πως είμαι άσχετος; Ή, ακόμη χειρότερα, όσα διαβάσετε εδώ, θα τα παρουσιάσετε γιά δικές σας ιδέες; ]
(β) Ακόμη κι αν λάβουν χώραν οι δημοσιεύσεις, άντε τώρα ο καθημερινός Έλλην να ψάχνει τις καθαρώς επιστημονικές περιοδικές εκδόσεις, καί να πληρώνει (χοντρή) συνδρομή να τις διαβάσει!
Νά, η «Αμερικανική Εφημερίς της Αρχαιολογίας», γιά παράδειγμα, τιμολογεί 40 ντάλλαρζ έκαστον τεύχος. Κι άμα το ψάξετε λιγάκι, σε συνδρομές πανεπιστημιακών βιβλιοθηκών, νάαα τα πεντακοσάρια ντάλλαρζ!… (Μετά από καναδυό συνδέσμους, θα βρήτε -απ’ το πανεπιστήμιο του Σικάγου- τον σχετικό πίνακα με την τιμολόγηση.)
- Τρίτον, η δουλικότητα στους πωλητικούς. (Όπου ο προαναφερθείς εγωϊσμός πάει περίπατο.)
Γι’ αυτό πχ σταμάτησαν οι ανασκαφές στη Σίουα; γιά να μη θιγούν οι Σκοπιανοί καί οι ηπαπαραίοι, που μας ετοίμαζαν τις «Πρέσπες»; Έεεε, πουλάκια μου; Έεεε, χοντρέ;
. . . . . . . . . . .
[Παρένθεση: Δεν βρίσκεται στη Σίουα η σορός του Μεγαλέξανδρου, παρά το ότι -ως φαίνεται- ο τάφος αυτός είχε ετοιμαστεί να τον υποδεχθεί ως νεκρόν.
Πού βρίσκεται;
Ίσως στην Κονταριώτισσα Πιερίας, όπως είπε κι ένας διορατικός μοναχός (γι’ αυτό την έπνιξε στη νεροποντή πρόσφατα το Χάαρπ; μπας καί αποσαθρωθούν τα χώματα κι αποκαλυφθεί ο τάφος; ), αλλά ίσως κι αλλού.
Γνωμάρα μου, αλλού. Οι αρχαίοι ημών δεν ήταν τόσο ανόητοι, ώστε να φτιάξουν τάφο γιά ηγεμόνα τέτοιου μεγέθους σε σαθρό έδαφος, ή έδαφος που θα κινδύνευε από πλημμύρες.
(Τότε, ο μοναχός έπεσε έξω; Όχι απαραίτητα. Πιθανόν στην Κονταριώτισσα να βρίσκεται το «κλειδί», που οδηγεί στην πραγματική τοποθεσία του τάφου.) ]
. . . . . . . . . . .
- Τέταρτον, η έλλειψη θάρρους ν’ αντισταθούν απέναντι στις πιθανές θρασείες απαιτήσεις της πρεσβείας. (Μία είναι η πρεσβεία!)
Διότι, ποιός μου λέει εμένα ότι κατά καιρούς δεν έρχονται διάφοροι υπερ-Ατλαντικοί «σύμμαχοι» (ή/καί οι άνθρωποί τους), καί δεν παίρνουν, καί δεν φυγαδεύουν ευρήματα απ’ τις αποθήκες των μουσείων μας (απ’ αυτά, που μας είναι άγνωστα, δηλαδή), γιά να μην τα ξαναεπιστρέψουν ποτέ; Μαθημένοι είναι στο πλιάτσικο (βλέπε Ιράκ – μουσείο Βαγδάτης)· δεν θα μου φαινόταν καθόλου παράξενο.
Αλήθεια, κάποιος καθηγητής Αγγελαράκης είχε πάρει προ αρκετών ετών στο εξωτερικό τα οστά των νεκρών απ’ το Δημόσιο Σήμα, όπου από σύμπτωση ( ; ) σκόνταψαν απάνω του οι ανασκαφές γιά το μετρό της Αθήνας. Γιά να τα μελετήσει, λέει. Γιά να δούμε αν είμαστε γνήσιοι απόγονοι των αρχαίων ημών, ξαναλέει. Λοιπόν, τί έγινε, ρέ προφέσσωρ; ακόμη τα μελετάς τα κόκκαλα; Έ; Θα βγάλεις ποτέ κανα πόρισμα, ή ού; Καί, τελικώς, σκοπεύεις να τα επιστρέψεις ποτέ; Δεν είναι δικά σου, ούτε των ηπαπαραίων.
. . . . . . . . . . .
Εάν, λοιπόν, οι αρχαιολόγοι δεν στέκονται στο ύψος των περιστάσεων, τότε δεν μας φταίει κανένας ξένος καί κανένας αρχαιοκάπηλος. Ίσως φοβούνται πως θα έχουν την τύχη του… (μου διαφεύγει το όνομα), του αρχαιολόγου που με την κήρυξη του πολέμου με τους Ιταλούς βοήθησε (μαζί με άλλους συναδέλφους του) στην απόκρυψη των αρχαίων ευρημάτων του Εθνικού Αρχαιολογικού Μουσείου, αλλά μεταπολεμικά …δικάστηκε από το ψευδοκράτος μας!!!
Σύμφωνοι, σεβαστός αυτός ο φόβος· αλλά, αν είναι έτσι, τότε ν’ αλλάξουν δουλειά.
. . . . . . . . . .
Αντί επιλόγου
Ανάρτηση στο Διαδίκτυο, λοιπόν. Γιά όλα. Καί άσε μας εμάς να τα απολαύσουμε καί να κρίνουμε – ίσως καί να βοηθήσουμε στη διασάφηση του ρόλου κάποιων ευρημάτων. Αλλοιώς, πρόκειται απλά γιά απόκρυψη (με γραββάτα)· αλλά, σ’ αυτή την περίπτωση, ο αρχαιολόγος δεν διαφέρει από αρχαιοκάπηλο.
. . . . . . . . . . .
Παλιότερα, είχα προτείνει οι καλόγεροι του Αγίου Όρους ν’ ανεβάσουν στο Διαδίκτυο όσα αρχαία χειρόγραφα έχουν. Καί γιά διάσωση της πολύτιμης αυτής κληρονομιάς από πιθανές κλοπές / καταστροφές, αλλά καί γιά φώς στα σκοτάδια της ιστορίας των προγόνων μας. Ωστόσο, δεν έγινε τίποτε.
Κι εντάξει, εκεί ίσως είχε συνέπειες, όπως πχ πρώτα να πάνε στο Όρος διάφοροι ενοχλητικοί, δήθεν γιά να διαπιστώσουν τη γνησιότητα των χειρογράφων, καί σε δεύτερη φάση να τα κατάσχει το ψευδοκράτος μας… καί σε τρίτη, να υποχρεώσει να σβηστούν οι αναρτήσεις, συκοφαντώντας όσους τις έχουν σώσει ως απατεώνες, που παρουσιάζουν ψευδεπίγραφα.
Ωραία, πάει στην ευχή. Αλλά γιά την «άγνωστη γλώσσα» των αγγείων απ’ τα δρακόσπιτα, τόσος κόπος είναι μωρέ; Τί στοιχίζει, τί συνέπειες έχει ν’ ανεβάσουν τις φωτογραφίες των αγγείων στο Διαδίκτυο;
- Φαντάζεστε να μην είχε ο Βέντρις στη διάθεσή του τις φωτογραφίες των πινακίδων της Γραμμικής Β’;
- Φαντάζεστε να μην υπήρχαν φωτογραφίες από τα εκθέματα του μουσείου της Βαγδάτης; Δεν θα ξέραμε τώρα τί σούφρωσαν οι ηπαπαραίοι, όταν το έκαναν θερινό. Δεν θα ξέραμε κάν την ύπαρξη της αρχαίας μπαταρίας, που είχε βρεθεί!
[Η Γουΐκι εδώ λέει ότι την «υπόθεση» ότι αυτό το πράγμα είναι μπαταρία, την έχουν απορρίψει συλλήβδην οι αρχαιολόγοι. Μαλακίες του ξερολίστικου εγωϊσμού τους, έχω να πω! Έχω δεί παλιά ντοκυμανταίρ, που κάποιος έβαλε σταφυλόζουμο (που είναι ασθενές οξύ) στη διάταξη, καί το βολτόμετρο έδειξε μιά χαρά κάτι λιγώτερο από 1.5 Volt.
Όντως, έτσι πρέπει να έκαναν επιχρυσώσεις οι αρχαίοι λαοί, διότι αλλοιώς δεν γίνεται να πετύχαιναν λεπτή κάλυψη χρυσού με ομοιόμορφο πάχος. Αν οι «ειδικοί» αρχαιολόγοι έχουν καμιά καλύτερη εξήγηση γιά τις επιχρυσώσεις, είμαι περίεργος να τη μάθω! Πειραματικώς επιβεβαιωμένη, όμως, έ; όχι θεωρίες καί αμπελοφιλοσοφίες!
Τώρα, βέβαια, αν καθήσουμε κι αναλύσουμε όσες ανοησίες έχουν εκτοξεύσει κατά καιρούς, θα γεράσουμε…]
. . . . . . . . . . .
Να συμπεράνουμε, όμως, ότι αυτός ακριβώς είναι ο σκοπός; Το «σβήσιμο» της πραγματικής Ιστορίας καί Προϊστορίας;… καί δή, με την (άμεση, ή έμμεση) υποστήριξη των αρχαιολόγων;
Να το χοντρύνουμε κι άλλο, λέγοντας στα ίσα ποιούς θα συνέφερε κάτι τέτοιο; Άσε, ήδη καταλάβατε. Το σύμπλεγμα κατωτερότητας (γιά την ανικανότητα δημιουργίας πολιτισμού, όταν όλοι οι υπόλοιποι λαοί μπορούσαν) παραμένει σύμπλεγμα κατωτερότητας, όσες χιλιετίες κι αν περάσουν.
ΤΕΛΟΣ
. . . . . . . . . . .
Υγ: Να, ας πούμε ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων αναδείχθηκε από έφορο του μουσείου απόστρατο του Πολεμικού Ναυτικού, όχι αρχαιολόγο. Σκεφθήτε, όμως, να ερχόταν κάποια …»επιστημονικού κύρους» εντολή από το προϊστάμενο υπουργείο, να τον πετούσαν στα σκουπίδια, ως εύρημα άνευ αξίας!…
Υγ 2: Μόλις είχα τελειώσει το άρθρο, όταν έπεσε στην αντίληψή μου αυτό. Έ, άει σιχτήρ!…
ΦΥΕ ΦΥΕ ΛΑΛΏ ΣΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή🥺
ΤΟ ΒΡΩΜΟΞΥΛΟ
ΒΓΉΚΕ ΑΠΌ
ΤΗΝ ΤΖΥΜΠΡΟ
ΧΑΖΑΡΟΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΒΕΕΜΠΕΕΕ 💩🪙🤡💩👹👠💩
ΔΟΎΛΟΙ
ΑΜΑΡΤΟΛΟΙ
ΚΑΙ ΧΑΖΑΡΟΠΑΡΑΜΥΘΙΑ
ΑΝΊΚΑΝΟΙ! ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ!
ΤΟΥ ΜΑΜΩΝΑ ΤΟ ΚΑΝΓΚΕΛΟ
ΚΑΙ ΤΟΥ
ΤΕΚΝΟΥ...
Ο ΛΟΥΤΣΟΣ...
ΧΑΖΑΡΟΥΠΑΛΛΗΛΙΣΚΟΙ ΣΑΤΑΝΙΛΕΣ ΚΑΜΠΛΑΛΟΒΛΑΚΕΣ ΤΡΑΓΟΜΑΠΕΣ!
ΠΑΙΔΟΒΙΑΣΤΕΣ...
ΚΙΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ
ΤΖΥΜΠΡΟ
ΕΤΣΑ!?