ΚΑΜΠΑΛΑ ΨΥΧΩΣΗ!
Το Καμπαλιστικό Δέντρο της ζωής φαίνεται όσο οτιδήποτε άλλο να είναι ένα πλαίσιο διαφορετικών πτυχών της ψυχής και των συνθηκών μέσα σε αυτήν. Υπάρχει ίσως ένας λόγος για τον οποίο η ψυχιατρική είναι μια τόσο κατεξοχήν εβραϊκή επιστήμη και ίσως πάλι ένα παράδειγμα του ασκούμενου που επιβάλλει την άποψή του σε ένα φαινόμενο για λόγους που είναι γνωστοί μόνο στον εαυτό του. Όπως ο ψυχίατρος επιβάλλει τους δικούς του ορισμούς, έτσι και ο Καμπαλιστής επιβάλλει τους δικούς του ορισμούς στον Θεό.
Το Zohar είναι το κεντρικό και σημαντικότερο βιβλίο της Καμπάλα. Μεγάλο μέρος του λόγου του βασίζεται σε μυστικές ερμηνείες της Τορά με τέτοιο τρόπο ώστε να κάμπτεται, να αλλάζει ή ακόμα και να έρχεται σε αντίθεση με το αρχικό νόημα. Αυτό το κάνει δημιουργώντας μια ολόκληρη δευτερεύουσα μελέτη σχετικά με τη σημασία των λέξεων που χρησιμοποιούνται στην Τορά, ερμηνεύοντας και αποδίδοντας κάποιο είδος μυστικιστικής ερμηνείας στα ίδια τα εβραϊκά γράμματα.
Έχω γράψει στο παρελθόν για τη συναρπαστική προέλευση του αλφαβήτου ως εικονογραφικά σύμβολα, γεγονός που πολλοί άνθρωποι αγνοούν εντελώς σήμερα, εκτός από τους φοιτητές της γλωσσολογίας. Αυτή η συναρπαστική μελέτη ανοίγει προοπτικές στο πιο απομακρυσμένο παρελθόν μας και μας φέρνει αντιμέτωπους με μερικά ενδιαφέροντα μυστήρια. Για παράδειγμα, μαθαίνοντας ότι το γράμμα C αντιπροσωπεύει ένα «Gamal» ή ένα «ραβδί που πετάει», θα μπορούσαμε να αναρωτηθούμε πώς αυτό το αρχαίο αιγυπτιακό κυνηγετικό εργαλείο βρήκε το δρόμο του στους Αβορίγινες της Αυστραλίας. Η λέξη «Gamal» είναι η αραβική λέξη για την καμήλα και είναι πιθανώς το χαρακτηριστικό λυγισμένο ή τοξωτό σχήμα του ραβδιού ρίψης και επίσης η λέξη για «γέφυρα» στα αραμαϊκά είναι «Gamla», χωρίς αμφιβολία το χαρακτηριστικό «τοξωτό» σχήμα του η πλάτη καμήλας είναι η έμπνευση, αλλά όλες αυτές οι λέξεις έχουν την προέλευσή τους από την αρχαία αιγυπτιακή λέξη για το «ραβδί που πετάει» και το ρήμα QMR ή «qamar» που σήμαινε «ρίχνω». Μπορούμε να δούμε πώς με το πέρασμα των χρόνων η αλλαγή των συμφώνων μπορεί να κρύψει ελαφρώς την προέλευση. Άρα τα 'q' και 'g' και 'r' και 'l' είναι σε μεγάλο βαθμό ισοδύναμα και φωνητικά πολύ κοντά όταν πρόκειται για τις κινήσεις της γλώσσας και του στόματος για την άρθρωσή τους.
Η μελέτη των γραμμάτων του δικού μας αλφαβήτου προδίδει επίσης τη Μέση Ανατολή, την αρχαία σημιτική προέλευση των γραμμάτων μας. Το αλφάβητο που μπορούμε να θεωρήσουμε ότι είναι ελληνικό αφού τα γράμματα «Άλφα» και «Βήτα» είναι γνωστά, αλλά το «Άλεφ» και το «Τζέτα» των Εβραίων μπορεί να είναι λιγότερο ευρέως γνωστά. Το σημιτικό «Τατζάρι» αντιπροσωπεύει την κάτοψη ενός σπιτιού και το γράμμα Β μας δείχνει ακόμα τα δύο δωμάτια αυτού του σπιτιού. Κάθε γράμμα στην πραγματικότητα είναι μια εικόνα κάτι και συχνά συσχετίζεται με λέξεις που χρησιμοποιούν αυτό το γράμμα για να μεταδώσουν αυτό το νόημα.
Με τα χρόνια τα γράμματα μπορεί να έχουν αλλάξει κάπως γυρίζοντας είτε προς τα αριστερά είτε δεξιά ή ανάποδα. Έτσι το γράμμα Α, γνωστό στα ελληνικά ως «Άλφα» και στα εβραϊκά ως «Άλεφ», ήταν αρχικά ένα εικονόγραμμα κεφαλής βοδιού. Αν γυρίσετε το γράμμα ανάποδα και το επαναφέρετε στον αρχικό του προσανατολισμό ως αιγυπτιακό ιερογλυφικό και εμφανίζονται τα δύο κέρατα και το πρόσωπο ενός βοδιού. Στο εβραϊκό αλφάβητο το 'Aleph', όπως όλα τα γράμματα του εβραϊκού αλφαβήτου, υποτίθεται ότι έχει μυστικιστική σημασία. Το 'Aleph' αποτελείται από δύο yods με ένα διαγώνιο γράμμα waw (ή f) που συνδέει τις ανώτερες, κρυφές ιδιότητες του Θεού και την κατώτερη ορατή παρουσία του Θεού στον ορατό κόσμο.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, μερικές από αυτές τις συμβολικές ερμηνείες μπορεί στην πραγματικότητα να περιέχουν κάτι αυθεντικά διορατικό ή ακόμα και αποκαλυπτικό. Το γράμμα «Yod» για παράδειγμα ή «Iota» στα ελληνικά, όπως στο «not one iota» ή «not one jot» καθώς το μικρότερο γράμμα αντιπροσωπεύει την τεράστια δύναμη του Θεού και το μοναδικό, μικρότερο σημείο του μικρόκοσμου από το οποίο όλη η δημιουργία εκπορεύεται? Είναι επίσης σημαντικά, το πρώτο γράμμα του «τετραγράμματος» YHWH ή «Γιαχβέ».
Στο βιβλίο του The Palm Tree of Deborah, ο Shelomo Alfassa περιγράφει την επίτευξη του υψηλότερου επιπέδου του δέντρου της ζωής, του Kether ή του Crown, αν και όπως πολλά από την Καμπάλα αυτό από μόνο του είναι ένας ασυνεπής ισχυρισμός, καθώς ειπώθηκε ότι στο Zohar ότι ο ίδιος ο Μωυσής είχε αντιληφθεί τόσο ψηλά όσο ο Τίφερετ και οι Πατριάρχες Μαλχούτ, επομένως από αυτό πρέπει να υποθέσουμε ότι τα ανώτερα Σεφιρότ είναι πιθανώς εκτός ορίων για την ανθρωπότητα, ωστόσο ο Σέλομο προφανώς είναι σε θέση να εξηγήσει την επίτευξη του Κέθερ, της υψηλότερης προέλευσης που βρίσκεται πιο κοντά στο το άπειρο και άγνωστο Ain Soph.
«Δεν υψώνεται ούτε υψώνεται προς τα πάνω. Αντίθετα, κατεβαίνει για να κοιτάζει προς τα κάτω ανά πάσα στιγμή. Για αυτό υπάρχουν δύο λόγοι. Το πρώτο είναι ότι ντρέπεται να κοιτάζει την Πηγή του, αλλά η Αιτία της εκπόρευσής του κοιτάζει συνεχώς μέσα του για να του δώσει καλοσύνη ενώ κοιτάζει από κάτω τους από κάτω».
Η πρόταση του να «ντρέπεσαι» να κοιτάξεις την πηγή που είναι το Ain Soph ή ο άγνωστος Θεός υποδηλώνει αποξένωση από τον Θεό και προκαλεί την πτώση του ανθρώπου στον Κήπο της Εδέμ, όπου το πρώτο σημάδι προς τον Θεό ότι ο Αδάμ είχε παρακούσει την εντολή του να μην Το να φάει από το Δέντρο της Γνώσης ήταν η ντροπή του και το γεγονός ότι κρύφτηκε όταν ήρθε ο Θεός να τον αναζητήσει. Δεν μπορεί να είναι τυχαίο ότι το φίδι είναι μια στυλιστική αναπαράσταση του ταξιδιού στο καβαλιστικό δέντρο της ζωής, και μπορούμε να θυμηθούμε ότι η λέξη φίδι στην εβραϊκή Παλαιά Διαθήκη είναι Nachash που σημαίνει επίσης απόκρυφος.
Σύμφωνα με το The Kabbalah Experience του Michael Laitman, «ένα μεγάλο μέρος του ταξιδιού του Καμπαλιστή περνά στους κόσμους της ABYA (Atzilut, Beria, Yetzira, Assiya), όπου ο Καμπαλιστής σταδιακά μετατρέπει τις προβλεπόμενες και ακούσιες αμαρτίες σε αρετές, και έτσι δικαιολογεί την έργα του δημιουργού και την καθοδήγησή Του».
Βρίσκουμε μια ενδιαφέρουσα πλάγια αναφορά σε ένα από τα βασικά δόγματα της Καμπάλα στον Χυμικό Γάμο του Christian Rosenkreutz, αυτό της μετατροπής των κακών σε αρετές, και παρόλο που τίποτα δεν αναφέρεται ρητά στο κείμενο, θα πρέπει να γίνει κατανοητό ότι που δεν έχει μυηθεί στα Καμπαλιστικά μυστικά των Ροδόσταυρων είναι απίθανο να κατανοήσει τα γεγονότα που θα μπορούσαν απλώς να του κινήσουν την περιέργειά του και να τον παρακινήσουν να ενταχθεί στην ομάδα, αλλά η πραγματική πρόθεση είναι να μεταδώσει νόημα σε εκείνους που ήδη καταλαβαίνουν τι αναφέρεται :
«Εν τω μεταξύ, ο βασιλιάς και η βασίλισσα, για λόγους αναψυχής, άρχισαν να παίζουν μαζί, σε κάτι που δεν έμοιαζε με το σκάκι, μόνο που είχε διαφορετικούς κανόνες. γιατί ήταν οι Αρετές και οι κακίες το ένα εναντίον του άλλου, και θα μπορούσε έξυπνα να παρατηρηθεί με ποιες πλοκές οι Αρετές παραμονεύουν για τις Αρετές και πώς να τις ξανασυναντήσουν. Αυτό έγινε τόσο σωστά και έξυπνα, που είναι ευχάριστο να είχαμε κι εμείς το ίδιο παιχνίδι».
Ο Καμπαλιστής επιδιώκει τη μυστικιστική διορατικότητα παρά τις διανοητικές πεποιθήσεις ή την ηθική δράση, αν και μου φαίνεται ότι είναι ένα τέχνασμα για να ξεφύγει από την πραγματικότητα της ηθικής κρίσης του είδους που περιγράφεται στην Τορά. Η Καμπάλα έχει πολλά τέτοια σημασιολογικά και νομικά τεχνάσματα για να επαναπροσδιορίσει τις ηθικές απολύσεις και να συνεχίσει να ζει μια ζωή που θα μπορούσαμε να πούμε ότι ευχαριστεί τον άνθρωπο περισσότερο παρά τον Θεό. Αυτό αποδεικνύεται καλύτερα ή παράδειγμα στο καβαλιστικό δόγμα αυτού που θα μπορούσαμε να ονομάσουμε «ιερό αμάρτημα» και εξηγείται ξεκάθαρα από τον Laitman:
«..Στα μάτια του Παντοδύναμου ο μετανοημένος αμαρτωλός έχει υψηλότερη θέση από τον άνθρωπο που ποτέ δεν αμάρτησε. Αυτό είναι το νόημα της ραβινικής διδασκαλίας ότι στο μέρος όπου στέκεται ο μετανοημένος δεν μπορεί να σταθεί ο απόλυτα δίκαιος (Βερ. 34β). Ο λόγος για αυτό έχει επεξηγηθεί από τους Ραβίνους στο κεφάλαιο «Αυτός που χτίζει», όπου αναφέρεται ότι το γράμμα He έχει σχήμα εξέδρα (είναι μια ελληνική λέξη για το exedra ήταν ένα καλυμμένο μέρος μπροστά από ένα σπίτι αλλά ανοιχτό προς τα έξω) για να το κάνει όποιος θέλει να παραστρατήσει. Δηλαδή, ο κόσμος δημιουργήθηκε με το γράμμα Αυτός και ο Άγιος, Ευλογημένος, δημιούργησε τον κόσμο ορθάνοιχτο προς την κατεύθυνση της αμαρτίας και του κακού. Ως εξέδρα, ο κόσμος δεν είναι πλήρως κλειστός, αλλά είναι ανοιχτός προς την κατεύθυνση του κακού (Σάββατο).
Διαβάζοντας από την εμπειρία της Καμπάλα, όπου η Καμπάλα εξηγείται με μια σειρά ερωτήσεων και απαντήσεων, βρίσκουμε το ακόλουθο απόσπασμα σχετικά με τη διακοπή της αντίληψης του χρόνου που βιώνει ο μυημένος στα μυστήρια της Καμπάλα:
«Τι γίνεται με την έλλειψη αντίληψης του χρόνου; Είναι δύσκολο να καταλάβεις την έλλειψη αίσθησης του χρόνου. Αλλά ο «χρόνος» στην πνευματικότητα δεν είναι άλλο από την αλλαγή των συναισθημάτων».
Η διαστρέβλωση της αντίληψης, ή ακόμα και όπως προτείνει ο Laitman, η διακοπή συνολικά, είναι ένα κλασικό σύμπτωμα κάποιου είδους νευροψυχιατρικής και νευρολογικής διαταραχής και υπάρχει σε πολλές διαταραχές νοητικής ανεπάρκειας που κυμαίνονται από τη νόσο του Πάρκινσον έως τη διπολική διαταραχή και τη σχιζοφρένεια. Πιστεύω ότι αυτός είναι ο στόχος της συνεργασίας με την Καμπάλα και τα αποτελέσματα του ταξιδιού στους σταθμούς του Δέντρου της Ζωής ισοδυναμούν με ανάπτυξη ψύχωσης. Πράγματι, υποστηρίζω ότι αυτή είναι η αποθέωση και η κορυφή της μυστηριακής μυητικής παράδοσης και ήταν πάντα, ακόμη περισσότερο μέχρι σήμερα.
Είναι ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι το Δέντρο της Ζωής δεν αναφέρεται σε οτιδήποτε διδάσκεται ή αναφέρεται στην Εβραϊκή Τορά και θα πρέπει να είναι προφανές ότι τα δύο συστήματα δεν περιλαμβάνουν το ένα το άλλο: δεν υπάρχει καμία αναφορά για τον Γιαχβέ στο Δέντρο της Ζωής. Το Ain Soph είναι ένας απρόσωπος ορισμός για την «αιωνιότητα» που είναι το πιο κοντινό πράγμα στον Θεό στο Καμπαλιστικό σύστημα. Η Καμπάλα δεν ασχολείται πραγματικά με ένα ηθικό σύμπαν με την έννοια του σωστού και του λάθους, και εναντιώνεται ενεργά στη δυαδικότητα, απλώς εξυμνεί τα σχετικά επίπεδα επίγνωσης και έχει πολλά περισσότερα κοινά με τα γνωστικά συστήματα που αποκαλύφθηκαν από τη σύνθεση της ελληνικής και της εβραϊκής σκέψης στους αιώνες μετά τη διακονία του Ιησού.
Η Καμπάλα λοιπόν είναι η προσπάθεια να δικαιολογηθεί η οπισθοδρόμηση του Ισραήλ μέσω σημασιολογικών τεχνασμάτων και παιχνιδιών λέξεων προκειμένου να δικαιολογηθούν πολλά από τα πράγματα που απαγόρευε ρητά η Τορά, πάνω απ' όλα, όντας η μύηση στα απόκρυφα μυστήρια που συγκεκριμένα η Καμπάλα. εξυψώνει.
Υπάρχουν πολλά κεφάλαια του Ζοχάρ που σχετίζονται με τις υποτιθέμενες μυστικές μυήσεις των Εβραίων πατριαρχών, όπως είδαμε πάλι, χρησιμοποιώντας την επιλεκτική χρήση εδαφίων από την Τορά για να δώσουν ψευδή αιτιολόγηση για την ερμηνεία.
«Δηλώνεται, «Πήγε στα ταξίδια του από τα νότια ακόμη και στο Μπέθελ, το μέρος όπου είχε στήσει τη σκηνή του στην αρχή». προχώρησε και προχώρησε στη θεία ζωή, έτσι ώστε με τον νοητικό και πνευματικό φωτισμό που τελικά απέκτησε, μυήθηκε πλήρως στην κατανόηση και κατανόηση των μυστηρίων της Κρυμμένης Σοφίας και αποφοίτησε σε αυτόν τον βαθμό που ονομάστηκε «teleiaor», τελειότητα, όταν είναι γραμμένο, «Και εκεί ο Αβραάμ επικαλέστηκε το όνομα του Κυρίου» (Γεν. XIII. 4) και έγινε δίκαιος άνθρωπος που έγινε τέλειος. Μακάριοι είναι εκείνοι που φθάνουν σε αυτόν τον βαθμό δικαιοσύνης, γιατί έχουν επενδυθεί με ένα στόμιο φωτός και είναι κοσμήματα στο στέμμα του Αγίου. Μακάριοι είναι αυτοί σε αυτόν τον κόσμο και στον μέλλοντα κόσμο. Από αυτά είναι γραμμένο: «Το μονοπάτι του δίκαιου είναι σαν το λαμπερό φως που λάμπει όλο και περισσότερο μέχρι την τέλεια ημέρα» (Παρ. IV. 18).
«Κατά την παρατήρηση αυτής της γενικής εξαχρείωσης των τρόπων και των τρόπων ζωής, είναι γραμμένο, «Και ο Αβραάμ κατέβηκε στην Αίγυπτο για να κατοικήσει εκεί». Εδώ μπορεί να προκύψει το ερώτημα, ποιος ήταν ο λόγος και το αντικείμενο της πτώσης του στην Αίγυπτο; Ήταν επειδή εκείνη την εποχή η Αίγυπτος ήταν ένα μεγάλο κέντρο μάθησης, της Θεοσοφίας και της επιστήμης των Θείων Μυστηρίων, και γι' αυτό αναφέρεται στη γραφή ως «ο κήπος του Κυρίου όπως η γη της Αιγύπτου». Σε αυτό, όπως και στον κήπο της Εδέμ, για τον οποίο αναφέρεται: «Από τα δεξιά του έβγαινε ένας ποταμός που ονομαζόταν Πισόν και περιλάμβανε ολόκληρη τη γη της Χαβιλά, όπου υπάρχει χρυσός», έρεε ένα μεγάλο μυστικιστικό ποτάμι θεϊκής γνώσης. , πολύ πολύτιμο και ανύπαρκτο αλλού. Ο Αβραάμ, έχοντας μπει στον κήπο της Εδέμ και έγινε γνώστης του μυστικού δόγματος, επιθυμώντας να περάσει από όλους τους βαθμούς του σε δύο ανώτερα μυστήρια για να γίνει «τέλοιος» ή τέλειος, κατέβηκε στην Αίγυπτο . όπου υπήρχε χρυσός, ή η Κρυφή Σοφία».
Έτσι, το υπονοούμενο είναι ξεκάθαρο ότι η απαγόρευση των μυητικών ή μεταμορφωτικών τελετουργιών των ειδωλολατρών που συνεχώς επιπλήττονται στην Τορά αντιστρέφεται τώρα και τέτοιες τελετουργίες ενθαρρύνονται ειδικά, πράγματι, αυτός είναι ο όλος σκοπός της Καμπάλα.
Το ίδιο το γεγονός της μύησης είναι κάτι που απαγορεύεται στην παλαιότερη ελληνική μετάφραση της Εβραϊκής Βίβλου των Εβδομήκοντα. Το όνομα Εβδομήκοντα προέρχεται από την ιστορία ότι ο Πτολεμαίος Β' ο Έλληνας Φαραώ της Αιγύπτου του 3ου αιώνα π.Χ., ζήτησε μια μετάφραση της Τορά από τα εβραϊκά στα ελληνικά για να συμπεριληφθεί στη Βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας από 72 Εβραίους Πρεσβύτερους.
«Δεν θα υπάρξει πόρνη από τις κόρες του Ισραήλ, και δεν θα υπάρξει πόρνη από τους γιους του Ισραήλ. Δεν θα υπάρχει ειδωλολατρία από τις κόρες του Ισραήλ, και δεν θα υπάρχει μυημένος από τους γιους του Ισραήλ». Δευτερονόμιο 23:17
Το «μυημένο» άτομο συνήθως μεταφράζεται ως «τελετουργική ομοφυλοφιλική πορνεία» και αυτή η γραμμή προστέθηκε από τους 70 Εβραίους μελετητές για να διευκρινιστεί περαιτέρω το ακόλουθο εδάφιο.
«Δεν θα φέρεις μισθό πόρνης ούτε μισθό σκύλου στον οίκο του Ιεχωβά του Θεού σου για κανένα όρκο· γιατί και τα δύο είναι βδέλυγμα για τον Ιεχωβά τον Θεό σου».
Ο μισθός ενός σκύλου μεταφράζεται επίσης ως «αμοιβή αρσενικής πόρνης» και αυτό γιατί συνδέθηκε με τα μυστήρια του Anubis, εξ ου και η αναφορά των Εβδομήκοντα στη «μύηση».
Έχοντας αυτό κατά νου, πρέπει να υποθέσουμε ότι το μεγαλύτερο μυστικό της μύησης της μυστικής κοινωνίας είναι η ομοφυλοφιλική σεξουαλική πράξη;
Είναι αυτή η δύναμη που τώρα κυβερνά τον κόσμο σήμερα μέσω του αντιπροσώπου του Τεκτονισμού στον οποίο διείσδυσε μέσω του Ροδοσταυρισμού και των γενικών αλχημικών επιστημών που μεταδόθηκαν από εκείνους τους Καμπαλιστές Εβραίους στους ιδεαλιστές και ίσως καλοπροαίρετους Χριστιανούς για να μολύνουν τη Δύση.
Η Καμπάλα χρησιμοποιεί την ερμηνεία των γραμμάτων για να εμποτίσει νέα νοήματα προκειμένου να ξαναγράψει πλήρως τα θεμελιώδη μέρη της Τορά και το κάνει αυτό για να δικαιολογήσει το δικό της μυητικό σύστημα μυστικισμού. Στο Zohar η βιβλική φράση «Ας κάνουμε τον άνθρωπο» λαμβάνεται και η λέξη Άνθρωπος ή «Αδάμ» αναλύεται ως εξής:
«… γνωστό στους αγγέλους το μυστήριο και την απόκρυφη σημασία της λέξης Αδάμ (άνθρωπος), τα γράμματα της οποίας δείχνουν τη σχέση του και με τους δύο κόσμους, τον ορατό και τον αόρατο, τον γνωστό και τον άγνωστο. Με το γράμμα Μ που είναι γραμμένο ως τελικό ή κλειστό μεμ, βρίσκεται έτσι αντίθετο με τον κανόνα στη λέξη lemarbeh , που εμφανίζεται στον στίχο, «Της αύξησης της κυβέρνησής του» (Is. ix. 7). Ο άνθρωπος συνδέεται με τον ανώτερο κόσμο, ενώ το Daleth ή το γράμμα D, κλειστό στη δυτική πλευρά, υποδηλώνει τη σχέση του με τον κατώτερο και αισθητό κόσμο. Οι αρχές των οποίων αυτά τα γράμματα είναι τα σύμβολα που κατέληξαν στην έκφανσή τους στο φαινομενικό επίπεδο της ύπαρξης και στην παραγωγή ενός μεικτού και αρμονικού συνόλου, δηλαδή, του ανθρώπου με τη μορφή αρσενικού και θηλυκού έως ότου ο Κύριος ο Θεός έκανε βαθύ ύπνο. πέσει επάνω του (Γεν. ιι. 21). Τότε ο Άγιος τους χώρισε και αφού τον έντυσε με μια πιο ωραία και ωραία μορφή την έφερε στον άνθρωπο, καθώς μια νύφη στολίζεται και οδηγεί στον γαμπρό. Η Γραφή αναφέρει ότι πήρε μια από τις πλευρές ή μέρη (της ανδρόγυνης μορφής) και γέμισε το μέρος με σάρκα στη θέση της. Σε ένα πολύ αρχαίο αποκρυφιστικό βιβλίο που βρήκαμε έλεγε ότι αυτό που πήρε ο Θεός από την πλευρά του Αδάμ δεν ήταν μια πλευρά αλλά η Λίλιθ, η οποία είχε συγκατοικήσει μαζί του και είχε γεννήσει απογόνους. Ωστόσο, ήταν ακατάλληλη συνάντηση βοήθειας για τον Αδάμ και επομένως η Γραφή δηλώνει, «Αλλά για τον Αδάμ δεν βρέθηκε βοήθεια για αυτόν» (Γέν. ii. 20). Μετά την εξαφάνιση της Λίλιθ και την κάθοδο του Αδάμ στο παγκόσμιο επίπεδο της ύπαρξης, τότε ήταν, όπως ειπώθηκε, «Ο Κύριος ο Θεός είπε, Δεν είναι καλό ο άνθρωπος να είναι μόνος, θα τον κάνω βοηθό για αυτόν».
Εδώ λοιπόν η Καμπάλα λέει ότι ο Αδάμ, ή ο Άνθρωπος αρχικά συζούσε με τη Λίλιθ και η Λίλιθ ήταν η πρώτη σύζυγος του Αδάμ και στη συνέχεια έγινε δαίμονας που καταδιώκει τα παιδιά:
«Έμεινε εκεί μέχρι που ο Αδάμ και η γυναίκα του αμάρτησαν. Τότε η ευλογημένη Αγία μάδησε εκεί τη μορφή της, και κυβερνά όλα εκείνα τα παιδιά –μικρά πρόσωπα της ανθρωπότητας– που αξίζουν να τιμωρηθούν για τις αμαρτίες των πατέρων τους… Παίζει μαζί τους και τα σκοτώνει. Αυτό συμβαίνει κατά την πτώση του φεγγαριού, του οποίου το φως μειώνεται. αυτό είναι ελλιπές me'orot (φώτα).
Σύμφωνα με την Καμπαλιστική ανάλυση του παραπάνω αποσπάσματος αυτό σημαίνει ότι ο Θεός απελευθέρωσε το πνεύμα της Λίλιθ ειδικά για να τιμωρήσει και να δολοφονήσει παιδιά.
Από αυτή την πεποίθηση μπορεί κανείς να δει πώς δημιουργήθηκε η τελετουργική παιδική θυσία και μπορούμε να δούμε πώς το Ζοχάρ οδήγησε στη σύγχρονη σατανική «θεολογία» και πρακτική και αναρωτιέμαι αν οι παιδικές θυσίες πραγματοποιούνται μέχρι σήμερα που το φως του φεγγαριού εξασθενεί. Αν ναι, θα εκτελούνταν σύμφωνα με την Εβραϊκή Γραφή. Σύμφωνα με το Zohar, η Λίλιθ δημιουργήθηκε με την ανάμειξη του τέλειου φωτός του Jahweh με το ατελές φως του Samael.
Από το Ζοχάρ, σε ένα κεφάλαιο που αφορά την ένωση του ανώτερου και του κατώτερου εαυτού που αρχίζει παραπλανητικά με ένα απόσπασμα από τη Γένεση:
«Είπε ο Ραβίνος Ελεάζαρ: «Είναι γραμμένο, «Αλλά με σένα θα συνάψω τη διαθήκη μου» (Γέν. vi. 18): καθώς η συνέχεια της διαθήκης ή του καλού νόμου στη γη είναι η ίδια όπως στις ανώτερες σφαίρες, συμπεραίνουμε από αυτά τα λόγια ότι όταν οι άνθρωποι γίνονται δίκαιοι και ευθύς σε αυτόν τον κόσμο συμβάλλουν στη σταθερότητα του καλού νόμου και στους δύο κόσμους».
Είπε ο Ραβίνος Συμεών: «Οι λέξεις που μόλις αναφέρθηκαν έχουν ένα αποκρυφιστικό νόημα. Η αγάπη του αρσενικού για το θηλυκό βασίζεται στη ζήλεια επιθυμία. Παρατηρήστε, όταν υπάρχει ένας δίκαιος άνθρωπος στον κόσμο, ή κάποιος του οποίου ο ανώτερος και ο κατώτερος εαυτός έχουν εναρμονιστεί και ενοποιηθεί, το θείο πνεύμα ή η Σεκίνα είναι πάντα μαζί του και μένει μέσα του, προκαλώντας ένα αίσθημα στοργικής προσκόλλησης προς τον Άγιο προκύπτουν παρόμοια με αυτή μεταξύ αρσενικού και θηλυκού. Ως εκ τούτου, οι λέξεις «Θα συνάψω τη διαθήκη μου μαζί σου» μπορούν να αποδοθούν ως εξής: «Εξαιτίας της ένωσης μεταξύ της ανώτερης και κατώτερης φύσης σου που οδηγεί σε μια ακόμη μαντική ζωή, θα μένω μαζί σου για πάντα. Ποτέ δεν θα σε αφήσω ούτε θα σε εγκαταλείψω. Έλα, λοιπόν, στην κιβωτό, στην οποία κανείς δεν μπορεί να μπει αν δεν είναι δίκαιος».
Η μυστικιστική ένωση του ανώτερου και του κατώτερου εαυτού, ή της νύφης με τον Νυμφίο στα πλαίσια των Ροδοσταυρικών μυστηρίων, είναι ο βασικός στόχος κάθε συνεχούς προγράμματος μύησης. Αυτή η μυστικιστική ένωση περιλαμβάνει διαδικασία που τελικά οδηγεί σε μια αλλαγή στη χημεία του εγκεφάλου, έτσι ώστε το δεξί και το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου να βρίσκονται σε συνεχή ίση δραστηριότητα και ότι ο δεξιός εγκέφαλος, δηλαδή το υποσυνείδητο μυαλό που είναι η κατοικία του ανώτερου εαυτού, είναι έρχονται σε καθημερινή επίγνωση και όχι απλώς υποβιβάζονται σε ρητή δραστηριότητα κατά τις ώρες του ύπνου μας. Αυτό ουσιαστικά σημαίνει ότι αυτό που ονομάζεται αστρική όψη της συνείδησης, με το οποίο αλληλεπιδρά ειδικά ο δεξιός εγκέφαλος, μεταφέρεται στη Γη. Αυτό οδηγεί στα κλασικά συμπτώματα της σχιζοφρένειας που περιλαμβάνουν ακουστικές και οπτικές παραισθήσεις. αισθήματα μη πραγματικότητας, καταστάσεις που μοιάζουν με όνειρο, συναισθήματα επικείμενου θανάτου ή ακόμα και όντως νεκρού και σε κάποιο είδος κενής κατάστασης. Ο λόγος για αυτό είναι επειδή ο δεξιός εγκέφαλος, το αδρανές μέρος της συνείδησής μας είναι σε πλήρη λειτουργία και η πραγματικότητα έχει πράγματι γίνει εν μέρει ονειρική επειδή έχουμε φέρει αυτό το μέρος του εαυτού μας, αυτή την ικανότητα πρόσβασης στο αστρικό ονειρικό βασίλειο, στην καθημερινότητά μας ζει. Εκτός από τα αρνητικά αποτελέσματα, υπάρχουν μερικά δευτερεύοντα αποτελέσματα που είναι πολύτιμα στην αποκρυφιστική κοινότητα, όπως η ικανότητα επαφής με πνεύματα, ακόμη και η εκτέλεση κατορθωμάτων πρόγνωσης και προαίσθησης, καθώς υπάρχουν κατορθώματα που το μυαλό μας μπορεί να κάνει στην κατάσταση του ονείρου. όπου δεν υπάρχει αίσθηση του χρόνου και όλα τα γεγονότα του παρελθόντος και του παρόντος μπορούν να προσεγγιστούν από την αστρική συνείδηση.
Αυτή η ενοποίηση και των δύο ημισφαιρίων του εγκεφάλου οδηγεί στην κατάσταση της αρχέγονης ύπαρξης ή Adam Kadmon, ή Adam Auilah στα εβραϊκά, όπου ο άνθρωπος υποτίθεται ότι έχει αφυπνιστεί πλήρως η θεϊκή σπίθα του και είναι ένα με τον δημιουργό και εκδηλώνονται και τα δέκα Sefirot. Είναι αμφισβητήσιμο ότι ο Ιησούς Χριστός υπέστη μια παρόμοια εμπειρία για να επιτύχει τα θαύματά του, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι που υφίστανται αυτήν την εμπειρία πιθανότατα γίνονται σχιζοφρενείς, αλλά για τον Καμπαλιστή και τον Γνωστικό, ο αρχέγονος άνθρωπος είναι η εικόνα του τέλειου ανθρώπου όπως ήταν πριν από την πτώση και κατακερματισμός του μυαλού του σε δύο διακριτά μέρη.
Το σωστό εγκεφαλικό στοιχείο στο μυαλό μας αναφέρεται στη Σίφρα Νττζενιούθα ή στο Βιβλίο του Κρυφού Μυστηρίου και καθιστά σαφές ότι αυτή η πτυχή του εαυτού μας είναι συνήθως κρυμμένη από την κανονική μας αντίληψη:
«Ο Αρχαίος είναι κρυμμένος και κρυμμένος. το Microprosopus εκδηλώνεται, και δεν εκδηλώνεται. Όταν ο κατώτερος άνθρωπος κατεβαίνει (σε αυτόν τον κόσμο), όπως η υπεράνθρωπη μορφή (στον εαυτό του), υπάρχουν δύο πνεύματα. (Έτσι) ο άνθρωπος σχηματίζεται από δύο πλευρές - από τη δεξιά και από την αριστερή."
Μπορούμε εύκολα να καταλάβουμε ότι αυτή η εξήγηση ότι ο άνθρωπος έχει «δύο πνεύματα» και «δύο πλευρές» για τον εαυτό του αναφέρεται στο αριστερό και το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου που είναι πράγματι δύο πνεύματα με την έννοια ότι τα δύο μέρη της συνείδησής μας είναι συνήθως περισσότερα ή λιγότερο πολύ σφιχτά σφραγισμένο ή μονωμένο το ένα από το άλλο.
Για παράδειγμα, μπορεί να θυμόμαστε αποσπάσματα βασικών στιγμών από τα όνειρά μας που καταφέραμε να φέρουμε σε ανάμνηση στην αφυπνισμένη αριστερή συνείδηση του εγκεφάλου, αλλά ποτέ δεν θυμόμαστε ολόκληρο το ποικίλο ονειρικό τοπίο και τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στο μυαλό μας κατά τη διάρκεια της νύχτας. Ομοίως, όταν κοιμόμαστε τείνουμε να έχουμε πολύ μειωμένη επίγνωση της καθημερινότητάς μας, ίσως τα λίγα άτομα από τη φυσική μας ζωή εμφανίζονται κατά καιρούς, αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι μπορεί επίσης να δούμε άτομα που δεν έχουμε δει για πολλούς χρόνια.
Ενώ κοιμόμαστε τείνουμε να ξεχνάμε τις πολλές λεπτομέρειες του ποιοι είμαστε όταν είμαστε ξύπνιοι, και έτσι όταν κοιμόμαστε μπορούμε ξαφνικά να βρεθούμε σε καταστάσεις που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την προσωπική μας κατάσταση στην πραγματική ζωή.
Το Arikh Anpin, που σημαίνει: η απέραντη όψη, αλλιώς γνωστή ως «The Ancient One» ή Macroprosopus, είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την επίτευξη του Kether, του πρώτου και υψηλότερου Sefira που βρίσκεται πλησιέστερα στη θεία εκπόρευση του Ain Soph.
Ο Μακροπρόσωπος και ο Μικρόκοσμος ή ο Μικρόκοσμος και ο Μακρόκοσμος, είναι η έννοια της γνωστής ερμητικής αρχής από τη λεγόμενη Σμαραγδένια Ταμπλέτα του Θωθ που πρωτοεμφανίστηκε στα αραβικά στα τέλη του 8ου αιώνα και είναι το θεμελιώδες κείμενο της Ευρωπαϊκής Αλχημείας. :
«Αυτό που είναι κάτω είναι όπως αυτό που είναι πάνω, και αυτό που είναι πάνω είναι όπως αυτό που είναι κάτω, για να κάνει τα θαύματα του ενός πράγματος».
Αυτό είναι κωδικοποιημένο στο σχέδιο του Μπαφομέτ του Λεβί του Ελίφα, με δύο δάχτυλα να δείχνουν προς τα πάνω και δύο προς τα κάτω, ενώ ένα κηρύκειο φιδιών, ένα μαύρο και ένα άσπρο είναι πλεγμένα γύρω από τη μέση. Αυτό αντιπροσωπεύεται επίσης από τα δύο τρίγωνα του εβραϊκού εξαγράμμου, ή της Σφραγίδας του Σολομώντα, με το πάνω τρίγωνο να αντιπροσωπεύει το πνεύμα που εισέρχεται στην ύλη, ενώ το κάτω τρίγωνο αντιπροσωπεύει την ύλη που ανυψώνεται στον κόσμο των πνευμάτων.
Παρεμπιπτόντως, ο Eliphas Levi, περιέγραψε το Sepher Yetzirah στο Histoire de la Magie ως: «Μια Γένεση του φωτισμού, το Sepher Jezirah είναι μια κλίμακα που αποτελείται από αλήθειες» και ότι «Το Zohar αντιπροσωπεύει την απόλυτη αλήθεια και το Sepher Jezirah παρέχει τα μέσα με το οποίο μπορούμε να αδράξουμε, να το οικειοποιηθούμε και να το χρησιμοποιήσουμε».
Υπάρχει ένα ενδιαφέρον σχόλιο από τον Samael Aun Peor, ιδρυτή του Universal Gnosticism που ήταν επίσης μέλος του κινήματος Fraternitas Rosicruciana Antiqua:
«Η Binah κυβερνάται από τον Shabbatai שבתאי, τον Κρόνο, έχουμε ένα άτομο της Binah στην επίφυση, την πόρτα του ουρανού, η οποία στον Αρσενικό Τράγο του Mendes αναπαρίσταται με έναν πυρσό πάνω σε ένα κερασφόρο κεφάλι κατσίκας (γράμμα Shin ש). Τα δύο κέρατα της κατσίκας (όπως και αυτά του Μωυσή) σχετίζονται με την Μπιναχ Μπίνχα και την Τσοκμάχ חכמה. Το Binah σχετίζεται με το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου και το Chokmah-Uranos με τον Υδροχόο, το δεξί ημισφαίριο του εγκεφάλου. Αποτελούν το Τετραγράμματο του Esh אש ("φωτιά") στο "κεφάλι" μας Rosh ראש. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το όνομα Iod-Hei-Vav-Hei יהוה, το Τετραγράμματο, σχετίζεται με το Chokmah και το Binah στον κόσμο του Atziluth. Πάνω από αυτά στη δάδα ή την επίφυση είναι το Kether, το στέμμα, που κυβερνάται από τον Ποσειδώνα, τα ανώτερα νερά του Χάους. Με άλλα λόγια, οι Ιχθύες, οι ρευστές εκπομπές του Θεομερτμαλόγου, η Χριστονική ουσία του Ηλιακού Λόγου».
Ο Ραβ Κουκ, ο πρώτος Αρχιραβίνος του Ισραήλ, γράφει περίεργα για τον Ζοχάρ:
«Αυτή η σύνθεση, που ονομάζεται Το Βιβλίο του Ζοχάρ, μοιάζει με την Κιβωτό του Νώε, όπου υπήρχαν πολλά είδη, αλλά αυτά τα είδη και οι οικογένειες δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν αν δεν μπουν στην κιβωτό. …Έτσι ο δίκαιος θα μπει στο μυστικό του Φωτός αυτής της σύνθεσης για να επιμείνει, και έτσι είναι η αρετή της σύνθεσης, ότι αμέσως όταν εμπλέκεται, με την επιθυμία του για την αγάπη του Θεού, θα τον τραβήξει όπως ο μαγνήτης τραβάει το σίδερο . Και θα μπει για να σώσει την ψυχή και το πνεύμα του και τη διόρθωσή του. Και ακόμη κι αν είναι πονηρός, δεν υπάρχει φόβος να μπει».
Αυτή είναι μια συμβολική αναπαράσταση της επίτευξης της Φιλοσοφικής Λίθου, δηλαδή η ενοποίηση του δεξιού και του αριστερού ημισφαιρίου του εγκεφάλου και η συνεργασία του Microprosopus ή του αριστερού εγκεφάλου ορθολογικού λογικού σωματικά προσανατολισμένου νου με το Macroprosopus του δεξιού εγκεφάλου, το αστρικό ή πνευματικό στοιχείο του μυαλού μας.
Ο δεξιός εγκέφαλος, όπως γνωρίζουμε, κρύβεται από την επίγνωσή μας, εκτός από τη διάρκεια του ύπνου ή ως αποτέλεσμα της κορύφωσης επιτυχημένων τελετουργιών και μυήσεων της μυστικής κοινωνίας. Στην εισαγωγή της αγγλικής του μετάφρασης της λατινικής μετάφρασης του Knorr Von Rosenroth μερικών από τα βιβλία της Καμπάλα, ο Macgregor Mathers γράφει:
«Για Αυτόν λέγεται ότι είναι εν μέρει κρυμμένος (με την έννοια της σύνδεσής Του με την αρνητική ύπαρξη) και εν μέρει εκδηλώνεται (ως θετική Σεφίρα). Ως εκ τούτου, ο συμβολισμός της απέραντης όψης είναι αυτός ενός προφίλ όπου φαίνεται μόνο η μία πλευρά της όψης. ή, όπως λέγεται στην Καμπαλά, «σε Αυτόν όλα είναι η σωστή πλευρά»».
Στη Σίφρα Νττζενιούθα ή Το Βιβλίο του Κρυφού Μυστηρίου, ένα άλλο από τα κείμενα που συνθέτουν το Ζοχάρ, βρίσκουμε περαιτέρω σαφέστερες αναφορές στη διάκριση μεταξύ του αριστερού φυσικού ημισφαιρίου του εγκεφάλου του φυσικού κόσμου και της δεξιάς, αστρικής ή πνευματικής πτυχής της συνείδησής μας. Και αυτό είναι επίσης κάτι που κωδικοποιείται στον αριστερό και τον δεξιό πυλώνα της Καμπάλα, όπως οι συμβολικοί αριστεροί και δεξιοί πυλώνες του Τεκτονισμού Boaz και Jachin καθώς και οι τρεις βασικοί βαθμοί του Τεκτονισμού που αναφέρονται επίσης στο Zohar:
«Υπάρχουν τρεις μοίρες, ωστόσο ο καθένας είναι ανεξάρτητος, παρόλο που είναι ένας, συνδέονται σε έναν και δεν χωρίζουν τον έναν από τον άλλον».
«Σε σχέση με τη δεξιά πλευρά είχε, τον Neschamotha Qadisha, τις ιερές νοημοσύνη. σε σχέση με την αριστερή πλευρά, ο Nephesh Chiah, η ζωική ψυχή. Ο άνθρωπος αμάρτησε και επεκτάθηκε στην αριστερή πλευρά. και μετά επεκτάθηκαν και αυτοί που είναι άμορφοι. Όταν ενώθηκαν και τα δύο μαζί, έλαβαν χώρα γενιές, σαν από κάποιο ζώο που γεννά πολλές ζωές σε μια σύνδεση».
Στο βιβλίο της Μεγάλης Ιεράς Συνέλευσης του Ζοχάρ βρίσκουμε μια αναφορά σε αυτό που θα μπορούσε να είναι μια νύξη για κάποιο είδος χημικού παράγοντα που είναι καθοριστικός σε αυτόν τον μετασχηματισμό, ο οποίος θα μπορούσε να συμφωνήσει με την Υπόθεση του Αδρενοχρωμίου Hoffer που ήδη περιγράφεται σε αυτό το βιβλίο. Ίσως αυτό δίνει επίσης το κρυμμένο νόημα πίσω από τον τίτλο «Chymical Wedding», όπου ο χημικός μετασχηματισμός είναι μέσα στην αρχή, παρεμπιπτόντως, ο ιστότοπος του Phoenix Masonry έκρινε σκόπιμο να δημοσιεύσει τη μετάφραση του Mather του The Kabbalah Unveiled στον ιστότοπό τους, αποδεικνύοντας νομίζω ότι ο ύποπτος σύνδεση μεταξύ Καμπαλισμού και Τεκτονισμού.
«Και από αυτό το κρανίο αποστάζει επάνω Του μια δροσιά που είναι εξωτερική, και γεμίζει το κεφάλι Του καθημερινά. Και από αυτή τη δροσιά που ρέει από το κεφάλι Του, αυτή που είναι εξωτερική, οι νεκροί ανασταίνουν στον κόσμο που έρχεται. Σχετικά με το οποίο είναι γραμμένο, Cant. στ. 2: «Το κεφάλι μου είναι γεμάτο δροσιά». Δεν είναι γραμμένο «Είναι γεμάτο δροσιά. αλλά NMLA, Nimla, 'είναι γεμάτο.' Και είναι γραμμένο, Ησα. xxvi. 19: «Η δροσιά των φώτων είναι η δροσιά σου». Από τα φώτα - δηλαδή από τη φωτεινότητα του Αρχαίου. Και με αυτή τη δροσιά τρέφονται τα άγια υπεράνθρωπα. Και αυτό είναι εκείνο το μάννα που ετοιμάζεται για τους δίκαιους στον κόσμο που έρχεται. Και αυτή η δροσιά αποστάζει στο έδαφος των ιερών μηλιών. Αυτό είναι που είναι γραμμένο, Έξοδος. xvi. 14: «Και όταν ανέβηκε η δροσιά, ιδού στο πρόσωπο της ερήμου ένα μικρό στρογγυλό πράγμα». Και η όψη αυτής της δροσιάς είναι λευκή, σαν το χρώμα της κρυστάλλινης πέτρας, της οποίας η εμφάνιση έχει όλα τα χρώματα από μόνη της. Αυτό είναι αυτό που είναι γραμμένο, Αριθμ. xi. 7: «Και οι ποικιλίες του σαν ποικιλίες κρυστάλλου».
«Και αυτή η μεμβράνη έχει μια έξοδο προς τον Μικρόπροσωπο, και γι' αυτό ο εγκέφαλός Του εκτείνεται και προχωρά κατά τριάντα δύο μονοπάτια.
Αυτό είναι το ίδιο που είναι γραμμένο: «Και έβγαινε ποτάμι από την Εδέμ» (Γεν. γ΄ 7). Αλλά για ποιο λόγο; Επειδή η μεμβράνη ανοίγει (τότε) ούτε περιβάλλει (εντελώς) τον εγκέφαλο.
Ωστόσο, η μεμβράνη ανοίγει από κάτω. Και αυτό είναι αυτό που είπαμε: Ανάμεσα στις υπογραφές των γραμμάτων (είναι) ThV, Tau, Th; Ωστόσο, το εντυπωσιάζει ως το σημάδι του Παλαιού των Ημερών, από τον οποίο εξαρτάται η τελειότητα της γνώσης, επειδή είναι τέλειος από κάθε πλευρά, και κρυφός, και ήρεμος και σιωπηλός, σαν το καλό κρασί στις οινολάσπες του».
Τα αποτελέσματα της συμμετοχής στο πρόγραμμα της Καμπάλα συνήθως περιορίζονται στο πλαίσιο των οργανώσεων των Ελευθεροτεκτονικών και των Ιλλουμινάτι, αλλά υπάρχει μια ημιδημόσια οργάνωση Καμπάλα που ιδρύθηκε το 1922 από τον Ραβίνο Yehuda Ashlag που ονομάζεται The Kabbalah Center και έχει γραφεία σε όλο τον κόσμο αλλά κυρίως στις Ηνωμένες Πολιτείες, τη Νότια Αμερική και την Ευρώπη.
Στη διαδικτυακή έκδοση της 5ης Οκτωβρίου 2015 του The London Evening Standard υπάρχει ένα άρθρο που περιγράφει λεπτομερώς ορισμένα συγκεκριμένα παράπονα σχετικά με δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στο κέντρο του Λονδίνου:
«Το London Kabbalah Center που χρησιμοποιεί η Madonna έχει εξοργίσει τους γείτονές του που λένε ότι ενοχλήθηκαν από μια 36ωρη συνεδρία ψαλμωδιών στο χώρο στάθμευσης του κτιρίου.
Οι κάτοικοι κοντά στο Kabbalah Centre στο Stratford Place W1, το οποίο συγκαταλέγεται επίσης στη Gwyneth Paltrow μεταξύ των τακτικών θαμώνων, λένε δυνατές προσευχές, τα παλαμάκια και οι ψαλμωδίες τους κρατούσαν ξύπνιους για ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο.
Η ομάδα θορύβου του δημοτικού συμβουλίου του Γουέστμινστερ ξεκίνησε έρευνα μετά από επικοινωνία που ήρθαν το Σαββατοκύριακο, με αξιωματικούς να «έδωσαν συμβουλές» στο κέντρο.
Η Κάθριν Κόρμπετ, η οποία μένει σε ένα διαμέρισμα με θέα στο χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων, είπε ότι το κτίριο τελούσε μαζικές υπαίθριες θρησκευτικές τελετές από το βράδυ της Παρασκευής έως τα μέσα της Κυριακής το πρωί.
«Καθόμουν ακούγοντας τη δική μου μουσική και ακόμα δεν άκουγα τον θόρυβο», είπε. «Ούρλιαζαν και φώναζαν. Όταν τους άκουσα το βράδυ της Παρασκευής, τράβηξα το βίντεο, έκλεισα τα παράθυρά μου και κοιμήθηκα σε μεγάλη ζέστη, αλλά δεν πίστευα ότι θα συνεχιζόταν όλο το βράδυ ».
Το κέντρο θεωρείται ότι έχτισε ένα προσωρινό καταφύγιο στους χώρους ως μέρος των εορτασμών του Σουκότ, μιας εβδομάδας Εβραϊκής γιορτής που σηματοδοτεί το τέλος της συγκομιδής και την Έξοδο των Εβραίων από τη σκλαβιά στην Αίγυπτο».
Το BBC ανέφερε στις 9 Ιανουαρίου 2005 πώς:
«...ανώτερα στελέχη του αμφιλεγόμενου Κέντρου Καμπάλα - της αίρεσης που υποστηρίζεται από αστέρια, όπως η Μαντόνα και η Ντέμι Μουρ - φαίνεται πιθανό να πυροδοτήσει θύελλα διαμαρτυριών λέγοντας ότι οι Εβραίοι που σκοτώθηκαν στο Ολοκαύτωμα έφεραν την πτώση τους πάνω τους.
Ο Eliyahu Yardeni, από το London Kabbalah Centre, έκανε τον εκπληκτικό ισχυρισμό σε έναν μυστικό ρεπόρτερ που ερευνούσε τεχνικές πωλήσεων υψηλής πίεσης που χρησιμοποιεί ο όμιλος, ο οποίος προωθεί τη δική του μάρκα πεποιθήσεων, εν μέρει τον αρχαίο εβραϊκό μυστικισμό και εν μέρει την ψευδοεπιστήμη.
Μιλώντας για τη σφαγή των Εβραίων εν καιρώ πολέμου, ο κ. Yardeni είπε: «Απλώς για να σας πω κάτι άλλο για τα έξι εκατομμύρια Εβραίους που σκοτώθηκαν στο Ολοκαύτωμα: το ερώτημα ήταν ότι το Φως είχε μπλοκαριστεί. Δεν χρησιμοποίησαν την Καμπάλα ».
Το ίδιο άρθρο περιγράφει επίσης κυνικά δόλιους ισχυρισμούς σχετικά με το εμπορικό σήμα του «θεραπευτικού νερού» του Κέντρου Καμπάλα:
«Η έρευνα αποκάλυψε επίσης πώς εκπρόσωποι του Κέντρου Καμπάλα ισχυρίστηκαν ότι τα μπουκάλια με «θεραπευτικό» νερό πηγής που πωλούσε η ομάδα θα μπορούσαν να βοηθήσουν στη θεραπεία του καρκίνου - και πώς πούλησαν μια παρτίδα σε έναν πάσχοντα για εκατοντάδες λίρες.
Ένας δεύτερος ερευνητής, ο οποίος εργάστηκε μυστικά ως εθελοντής του Κέντρου Καμπάλα για τέσσερις μήνες, ενημερώθηκε πώς λειτουργούσε το νερό της Καμπάλα, με έναν θιασώτη να εξηγεί: «Ξεκινάμε με το πιο αγνό αρτεσιανό νερό και μετά κάνουμε τους διάφορους διαλογισμούς, εγχύοντας ενέργεια σε αυτό. '
Ο ιστότοπος του Κέντρου Kabbalah εξήγησε ότι μια διαδικασία που ονομάζεται τεχνολογία Quantum Resonance "αναδομεί τη διαμοριακή δέσμευση του νερού πηγής".
Η έρευνα ανακάλυψε ότι το νερό προέρχεται στην πραγματικότητα από την CJC Bottling, ένα εργοστάσιο εμφιάλωσης στο Οντάριο του Καναδά, το οποίο αποτέλεσε αντικείμενο έρευνας δημόσιας υγείας το 2002 σχετικά με τον τρόπο δοκιμής του νερού του.
Η CJC έλαβε εντολή να βελτιώσει τις τεχνικές κατασκευής, αν και δεν υπήρχε καμία ένδειξη ότι πουλούσε ποτέ μολυσμένο νερό.
Όσον αφορά τη συγκέντρωση κεφαλαίων, η δήλωση συνέχισε: «Ως εγγεγραμμένο φιλανθρωπικό ίδρυμα, το κέντρο πρέπει να συγκεντρώσει πόρους για να καλύψει τα διοικητικά έξοδα και το έργο προβολής, τα αποτελέσματα των οποίων γίνονται αισθητά σε όλο τον κόσμο σε καθημερινή βάση».
Το κέντρο έχει ξεκινήσει μια εκστρατεία 1 εκατομμυρίου δολαρίων ΗΠΑ ζητώντας από τους οπαδούς να δωρίσουν χρήματα ώστε να μπορεί να στείλει τη δική του επωνυμία βιβλίων Zohar και νερό στα θύματα του ασιατικού τσουνάμι.
Στο Ισραήλ, οι αρχές αρνήθηκαν να δώσουν στο φιλανθρωπικό ίδρυμα πιστοποιητικό σωστής διαχείρισης για τρία συνεχόμενα χρόνια λόγω λογιστικών ανεπάρκειων, και στη Βρετανία οι Φιλανθρωπικοί Επίτροποι επέκριναν τους λογαριασμούς του κέντρου για «σημαντικές ελλείψεις στη διαφάνεια».
Ένα τελευταίο άρθρο που αναφέρεται στον ιστότοπο Judiaciaryreport.com σχετικά με το κέντρο της Καμπάλα του Λονδίνου είναι πολύ πιο σοβαρό. Το άρθρο αναφέρει πώς η Phiona Davis, προφανώς έπεσε θύμα ψυχικής κακοποίησης αφού ενεπλάκη στο κέντρο Kabbalah της Madonna στο Λονδίνο. Ο ιστότοπος ισχυρίζεται ότι η Ντέιβις εξαπατήθηκε από 2 εκατομμύρια λίρες και κατασκοπεύτηκε στο σπίτι της με κρυφές κάμερες και παράνομες τηλεφωνικές υποκλοπές. Στη συνέχεια γνωστοποίησαν στη Phiona Davis σε συναντήσεις όσα ήξεραν για εκείνη. Αυτό είναι το βασικό επίκεντρο του φαινομένου που είναι γνωστό ως «Καταδίωξη συμμοριών», για να οδηγήσει το θύμα στην τρέλα και την απόγνωση, που, στο σύστημά τους, είναι η μύηση στο Kether και η λεγόμενη «ένωση» με τον Θεό. Ο ιστότοπος δεν καταλαβαίνει ακριβώς γιατί το έκαναν αυτό και πιστεύει ότι όλα αυτά ήταν για να πάρουν χρήματα από την κα Davis, στην πραγματικότητα η όλη εμπειρία οδήγησε τη Phiona Davis να γίνει ψυχωτική και αυτό την οδήγησε στη δολοφονία δύο ατόμων:
«Η φοιτήτρια μόδας Phiona Davis φέρεται να επιβεβαίωσε στην αστυνομία ότι παρακολουθούσε το κέντρο Kabbalah της Madonna στο Λονδίνο και είπε στην αστυνομία ότι «ελέγχεται» και ότι άνθρωποι από το κέντρο Kabbalah περπατούσαν γύρω από το διαμέρισμά της. Λίγους μήνες αργότερα σκότωσε τον τηλεπωλητή Κιθ Φερνάντεθ μαχαιρώνοντάς τον 58 φορές στο σπίτι της στο Green Lanes του Βόρειου Λονδίνου λέγοντας ότι «ο Θεός έκανε καλό, γιατί αυτό γίνεται μέσω του Θεού».
Την επόμενη μέρα σκότωσε τη γιαγιά της Mary Skerritt μαχαιρώνοντάς την 130 φορές. Στη συνέχεια προσπάθησε να βάλει φωτιά στο διαμέρισμα. Στη συνέχεια βγήκε έξω από το διαμέρισμα στο Στόουκ Νιούινγκτον λέγοντας «Είμαι ο Θεός, είμαι ο καλοπροαίρετος, κάψε τους δαίμονες μέσα της». «Μπορείς να με συλλάβεις, αλλά δεν μπορείς να με τιμωρήσεις. Μόνο ο Θεός μπορεί να με τιμωρήσει ». Εθεάθη επίσης να κρατά τα χέρια της έξω λέγοντας «Εγώ είμαι ο Μεσσίας».
Αργότερα στο αστυνομικό τμήμα του Στόουκ Νιούινγκτον προσπάθησε να στραγγαλίσει τον εαυτό της και άλειψε σταυρούς στον τοίχο σε αίμα και περιττώματα. Φώναξε στην αστυνομία: «Είμαι ο Μεσσίας και ο Βασιλιάς των Βασιλέων. Θα σας συγχωρήσω όλους ».
Σύμφωνα με πληροφορίες, είπε στην αστυνομία ότι νόμιζε ότι ο πρώην φίλος της Κιθ Φερνάντεθ ήταν ρομπότ και η γιαγιά της ο διάβολος. Στάλθηκε στο Broadmoor και μπορεί να απελευθερωθεί μόνο με τη ρητή συγκατάθεση της υπουργού Εσωτερικών».
Ο σκοπός της Καμπάλα είναι ακριβώς να προκαλέσει σχιζοφρενική ασθένεια. Αυτή είναι η επίτευξη του Kether και η «ένωση» με τον Θεό. Εξ ου και όταν η Phiona Davis φέρεται να σχολίασε στους αστυνομικούς και τους πυροσβέστες ότι ήταν ο Θεός/ο Μεσσίας στην αυταπάτη της. Όπως αναφέρθηκε από τη Phiona Davis κάποιο μήνα πριν από τη δολοφονία δύο ανθρώπων, παρακολουθούνταν κρυφά, παρακολουθούνταν, κατασκοπεύονταν και παρενοχλούνταν. Αυτό ήταν το πρόγραμμα της Καμπάλα, για να προκαλέσει μια αλλαγή στη χημεία του εγκεφάλου με διάφορα προσωπικά και ψυχολογικά επεμβατικά μέσα που μπορεί να οδηγήσει σε εντελώς απρόβλεπτες συνέπειες.
-truthspoon-com
ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΕΊΝΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΊΤΕ
ΌΛΟΙ!!!
ΜΌΝΟ!
ΜΕ ΤΗΝ ΠΊΣΤΗ!
ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΚΎΡΙΟ! ΗΜΏΝ ΧΡΙΣΤΌ! ΤΟΝ ΊΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΌ!!!
ΕΊΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌ
ΤΊΜΙΟ!
ΟΡΘΌΝ!
ΚΑΙ Εποικοδομητικό...
ΧΣΤΚΜΕ!
ΓΙΑ ΤΣΙ ΧΑΖΑΡΟΚΑΜΠΑΛΟΒΛΑΚΕΣ
ΚΟΜΟΥΝΟΝΑΖΙΔΕΣ ΣΑΤΑΝΙΛΕΣ ΚΑΜΠΛΑΛΟΒΛΑΚΕΣ ΗΜΙΒΛΑΚΕΣ
ΧΑΖΑΡΟΚΡΟΝΙΟΙ
ΚΑΝΊΒΑΛΟΙ
ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ!
ΉΤΑΝ ΕΊΝΑΙ
ΚΑΙ... ΠΑΡΑΜΈΝΟΥΝ
ΧΑΖΑΡΟΧΑΖΟΙ
ΔΙΑΛΎΘΗΚΑΝ
ΚΑΙ! ΚΑΤΑΡΓΉΘΗΚΑΝ!!!
🤔
ΠΕΊΤΕ ΓΙΑ 6ΩΡΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΎΡΙΕ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΕΛΈΗΣΟΝ ΜΕ/ ΗΜΑΣ
ΕΊΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ!
ΈΞΥΠΝΟΙ!
ΣΩΣΤΆ!?
ΑΥΤΟΊ ΕΊΝΑΙ
ΕΊΛΩΤΕΣ ΤΟΥ ΨΕΎΔΟΥΣ!
🤡👹💩👠💰👺🤡
ΕΣΕΊΣ ΤΗΣ ΑΛΉΘΕΙΑΣ!
ΣΩΣΤΆ!?
ΤΙ???
ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΛΈΣ
ΏΡΕΣ?
ΝΑ ΛΕΣ ΚΎΡΙΕ ΕΛΈΗΣΟΝ?
🤔
Ετσι εξηγείται πως εχουμε μπλεξει τα μπουτια μας .. τοσο πολλοί κασελακηδες παντου εντος , εκτος και επι τα αυτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλα ξεμπερδεματα στον πλανητη Γαία.