Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2024

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΣΕΙΡΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ ΜΕ ΤΙΤΛΟ "ΨΥΧΗ". ΕΞΩΓΗΙΝΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ - ΕΠΙΣΤΗΜΗ - ΑΡΜΑΓΕΔΩΝΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ


 

 Γράφει ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΚΛΑΔΑΣ  

1. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

  Σύνολη η ανθρωπότητα βρίσκεται στην τρέχουσα φάση με σφιγμένη διάθεση μπροστά στην διογκούμενη απειλή μιας διευρυμένης ανάφλεξης, που προωθούν οι δυνάμεις που αντιμάχονται τον άνθρωπο με μοχλό πίεσης το κρατιδιακό μόρφωμα τού ισραήλ. Το υποτιθέμενο μοναδικό “δημοκρατικό κράτος” στην μέση ανατολή, έχοντας ποδοπατήσει σκόπιμα και βάσει σχεδίου κάθε ανθρώπινη νόρμα στην μέση ανατολή, εκτοξεύει δαδιά προς πάσα κατεύθυνση τής μπαρουταποθήκης της. Για πρώτη φορά στην πορεία περισσότερων δεκαετιών η ανθρωπότητα φάνηκε να μην είναι διατεθειμένη να εορτάσει τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, έχοντας απολέσει ολοσχερώς το χαμόγελό της μπροστά στις υφιστάμενες ζοφερές απειλές. Έστω και εάν αυτοί που μπορούν να διακρίνουν, ότι αυτές οι απειλές αφορούν τον έσχατο βρυχηθμό ενός τέρατος, πριν αυτό οδηγηθεί χωρίς δυνατότητα επιστροφής στον σκουπιδοτενεκέ τής ιστορίας, για να ξεκινήσει στην συνέχεια μια νέα, ποιοτικά καλύτερη εξέλιξη προς όφελος των ανθρώπων σε παγκόσμιο επίπεδο, δεν παύει η τρέχουσα φάση να είναι ιδιαίτερα κρίσιμη. Η συντριπτική πλειονότητα των ανθρώπων δεν είναι σε θέση να σταθμίσει το κόστος αίματος, που θα επιβάλλει το τέρας στην διαδικασία ενταφιασμού του. Έτσι, η απειλή, που προέρχεται από την αρμαγεδωνική ατζέντα, επισκιάζει έντονα, συνειδητά ή ασυνείδητα, την ψυχική διάθεση κάθε ανθρώπου.

  Αυτή η διαδικασία έχει απασχολήσει με έμφαση κατά την πρόσφατη περίοδο αυτήν την σελίδα. Και άλλοι όμως ανήσυχοι άνθρωποι, που εκδηλώνουν με γόνιμο και αφυπνιστικό τρόπο την συμμετοχή τους στο διαδίκτυο, καταθέτουν με έμφαση αντίστοιχη προβληματική. Οι σχετικές αφετηρίες δεν μπορεί παρά να είναι ποικιλότροπες, σύμφωνα με το τρόπο, που μπορεί ο καθείς να διακρίνει τούς υφιστάμενους κινδύνους, σε μια προσπάθεια να δοθούν ερμηνείες και να προταθούν διέξοδοι. Όλες αυτές οι προσπάθειες συμβάλλουν σε μια γενικότερη ζύμωση, που στοχεύει να εστιαστεί η δημόσια προσοχή στην κατεύθυνση τού συνειδητού και ενεργού χειρισμού των προκλήσεων που έχουν προκύψει.

  Με θέμα κάποιο συγκεκριμένο σενάριο αρμαγεδωνικού χαρακτήρα, που εκκινεί από την αφετηρία εφαρμογής οπλικών συστημάτων και μεθόδων, που έχουν ενεργειακά χαρακτηριστικά, ξεκίνησε πρόσφατα ο καλός φίλος και υπό μια έννοια διαδικτυακός συνοδοιπόρος, καθότι σε προηγούμενη εποχή έχει προβεί σε αρκετές αναρτήσεις σε αυτήν την σελίδα, ΕργΔημΕργ μια σειρά αναρτήσεων, παίρνοντας αφορμή από ένα βίντεο τού καναλιού “Michael Sandler's Inspire Nation” με τον Dr. Steven GreerΣτο βίντεο αυτό γίνεται αναφορά στούς μηχανισμούς να κατευθυνθεί κάποιος αστεροειδής προς την γη, με στόχο να προκληθούν μεγάλες καταστροφές, καθώς και στις παρεμβάσεις εξωγήινων παραγόντων μα ματαιώσουν στο παρελθόν αντίστοιχες απόπειρες. Στα πλαίσια αυτών των αναρτήσεων, οι οποίες εξακολουθούν να συνεχίζονται, γίνονται πολλαπλές αναφορές σε επιστημονικά θέματα, με αφορμή την εφαρμογή συγκεκριμένων τεχνολογιών σε πρωτότυπα οπλικά συστήματα, καθώς επίσης αναπτύσσεται και μια εκτενής αναφορά, στον τρόπο που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τού Εργοδότη επιχειρείται η χειραγώγηση ενός αστεροειδούς.

  Στην ανάρτηση αυτής τής σειράς, με τίτλο “ψυχή”-2, όπου έχει ενσωματωθεί και το βίντεο με τον Steven Greer, εκφράζει ο συγγραφέας κάποιες αμφιβολίες σχετικά με τις προθέσεις τού ομιλητή και με καλεί να καταθέσω τις εκτιμήσεις μου από συνωμοσιολογική σκοπιά σχετικά. Συγκεκριμένα αναφέρει “Μόνο ένα πράγμα δεν μπορώ να σας πω: εάν ο φιλοξενούμενος της εκπομπής είναι από τις σοβαρές «φίρμες» της «συνομωσιολογίας». (Εγώ, πρώτη φορά τον έμαθα.) Θα μου πείς, κι αν έχει τη φήμη αέρα-πατέρα, αυτά που λέει είναι λιγώτερο αξιόπιστα; Δεν γνωρίζω (καί δεν νομίζω), αλλά αυτό θα το κρίνετε εσείς. Ωστόσο, την σοβαρή απάντηση περί «φίρμας», ή όχι, θεωρώ ότι μπορεί να μας τη δώσει ο αγαπητός «Μποτίλιας», που το έχει ψάξει το θέμα σε επίπεδο προσώπων”. 

 https://ergdhmerg.wordpress.com/2024/01/04/%cf%88%cf%85%cf%87%ce%ae-2/

  Όσο αφορά λοιπόν το βίντεο που ενσωμάτωσε ο ΕργΔημΕργ στην παρούσα σειρά αναρτήσεων από το κανάλι “Michael Sandler's Inspire Nation” με τον Dr. Steven Greer αφορά μια προβληματική, που δεν με έχει απασχολήσει μέχρι σήμερα ιδιαίτερα και δεν τής έχω αποδώσει κάποια σημασία. Η πρόσκληση όμως τού ΕργΔημΕργ να καταθέσω την γνώμη μου για την ποιότητα, που εκτιμώ ότι μπορεί να χαρακτηρίζει τον Dr. Steven Greer από συνωμοσιολογική σκοπιά, αποτελεί μια ιδιαίτερα ευχάριστη πρόκληση για μένα και τον ευχαριστώ γι αυτό από καρδιάς, διότι με αυτόν τον τρόπο, μού παρέχει την ευκαιρία να εκφράσω απόψεις για μια σειρά ζητήματα, που θεωρώ εξόχως σημαντικά και που χωρίς αυτήν την πρόσκληση, τουλάχιστον προς ώρας, θα παρέκαμπτα.

  Το εν λόγω κανάλι ασχολείται κυρίως με ζητήματα ουφολογίας, τα οποία μπορεί μεν να μην εντάσσονται στα ενδιαφέροντά μου, όμως επεκτείνεται και σε μια σειρά άλλα ζητήματα, που θεωρώ ότι αφορούν θέματα αιχμής. Τα νούμερα που χαρακτηρίζουν αυτό το κανάλι είναι τέτοια, που εκ των πραγμάτων το καθιστούν ένα σημαντικό κόμβο προβληματικής στο διαδίκτυο, που δεν αρμόζει να παρακάμψουμε. Με 342.000 συνδρομητές και 1710 βιντεοσκοπήσεις δεν υπάρχει η παραμικρή αμφιβολία, ότι αυτό το κανάλι εξασκεί μια τεράστια επιρροή στον χώρο τής εναλλακτικής ενημέρωσης. Επί πλέον, το συγκεκριμένο βίντεο ασχολείται με υψηλής σημασίας ζητήματα, όπως αυτό τής επιστήμης, τού εξωγήινου παράγοντα και τού αρμαγεδωνισμού, στα οποία αρμόζει η απόδοση συγκεκριμένης προσοχής.

  Ο κάθε άνθρωπος διαμορφώνει την δική του ιδιοσυγκρασία στην πορεία τού χρόνου, οπότε, βάση αυτής αναπτύσσει τις αναζητήσεις και τις έρευνες του. Η επιλογή μου να μην αποδίδω κάποια αξία στην ουφολογία και στις εξωγήινες παρεμβάσεις, έχει προσωπικό χαρακτήρα και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί μέτρο στην αξιολόγηση αυτών των φαινομένων. Ο ΕργΔημΕργ είναι ένας ρηξικέλευθος ερευνητής, που χαρακτηρίζεται από ιδιαίτερη τόλμη στις αναζητήσεις του. Όπως ανέφερα προηγουμένως, έχω την τάση να ακολουθώ μια αυστηρή οδό συνέπειας στην διαμόρφωση των αναζητήσεών μου. Η έρευνα όμως είναι γόνιμο να μην περιχαρακώνεται από περιορισμούς και να διαθέτει την ετοιμότητα να αποτολμά διεισδύσεις σε αχαρτογράφητες περιοχές, που μπορεί να είναι παρακινδυνευμένες σε νοητική βάση. Και είναι αναμφίβολα αναγκαίον, πριν τύχει συστηματικής νοητικής επεξεργασίας κάποιο ζητούμενο, αυτό κατ' αρχήν να εντοπισθεί και να τεθεί. Για την ρηξικέλευθη έρευνα – και αυτό ισχύει ιδιαίτερα στην περίπτωση τού ΕργΔημΕργ – μπορεί η δεοντολογία των προσεγγίσεων να μην ανταποκρίνεται πάντοτε με την συνέπεια που κάποιοι θα ανέμεναν. Πλην όμως, η τολμηρή σκέψη, έστω κι αν αυτή κάποτε επιλέγει νοητικές μεταβάσεις ασταθούς ισορροπίας, είναι αυτή που μπορεί να ανοίγει νέους δρόμους, θέτοντας γόνιμα ερεθίσματα. 

  Επειδή τα θέματα, στα οποία αναφέρομαι στα σχόλιά μου, υποθέτω ότι μπορεί να ενδιαφέρουν και κάποιους από τίς φίλες και φίλους επισκέπτες αυτής τής σελίδας, τα μεταφέρω και εδώ με την μορφή ιδιαίτερης ανάρτησης. Οπωσδήποτε προτείνω όμως, πριν ασχοληθεί κάποιος με όσα σχολιάζω, να προσέξει τις σχετικές αναρτήσεις τού ΕργΔημΕΡγ.

  Επίσης θεωρώ χτήσιμο, πριν ασχοληθεί κάποιος με τούς σχολιασμούς που ακολουθούν, να λάβουν υπ' όψει τους ένα άλλο βίντεο από το ίδιο κανάλι με τον Bruce Liptonτο οποίον αναφέρεται με μοναδικά έξοχο τρόπο στην προβληματική τού αρμαγεδωνισμού από επιστημονική σκοπιά, εμπλέκοντας ταυτοχρόνως ζητήματα ψυχολογίας, λειτουργίας τού εγκεφάλου και βιονοητικής συγκροτήσεως.

 

 

 

 2. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑΣ

  Ο διαδικτυακός χώρος τού ΕργΔημΕργ έχει θέσει κατ' επανάληψη ζητήματα, που αφορούν επιστημονικά και τεχνολογικά δεδομένα σε συνδυασμό με συνωμοσιολογικές θεωρήσεις. Οι γνώσεις που διαθέτω σε ζητήματα επιστημών και τεχνολογίας από γενική σκοπιά είναι πολύ περιορισμένες, παρόλο που μελετώ συνεχώς και με σύστημα αυτούς τούς τομείς. Δεν τυγχάνω επιστήμων κάποιου κλάδου και η πολυετής ενασχόλησή μου ως μηχανικός δομικών έργων με έχει βοηθήσει να μπορώ να μοντελοποιώ σε μαθηματική βάση πολύπλοκες υπαρκτές δομές μέσα σε ελάχιστο χρόνο, για να προτείνω κατασκευαστικές λύσεις και σε περιπτώσεις που είναι υπερεπείγουσες, επειδή εμπεριέχουν κινδύνους. Υπό αυτήν την έννοια, ο αντίστοιχος τρόπος σκέψης που με διέπει, είναι πολύ αυστηρά δομημένος και ανταποκρίνεται στην υποχρέωση να εκτιμώνται μη άμεσα αντιληπτά, αλλά υπαρκτά δεδομένα, κατά το δυνατόν σε ρεαλιστική βάση, χωρίς να υφίστανται περιθώρια απομεμακρυσμένων μεταβάσεων με εικασίες σε παράπλευρες υποθέσεις. Η ανάπτυξη αυτού τού τρόπου σκέψης, που στην περίπτωσή μου ήταν αναγκαίος για την επαγγελματική μου επιβίωση, βρίσκεται στον αντίποδα τής επιστημονικής έρευνας, η οποία αναπτύσσεται συνεχώς στην βάση να ωθούνται οι πρακτικές διαπιστώσεις στην κατεύθυνση νέων εικασιών και θεωριών, οι οποίες εφόσον διερευνηθούν μεθοδολογικά, μπορεί να πιστοποιείται η ισχύ τους, μέχρι να προκύψουν νέες προτάσεις, που αποδίδουν με καλύτερο τρόπο τα δεδομένα τής πραγματικότητος. Η μέχρι σήμερα ενασχόλησή μου με ζητήματα τεχνολογίας και επιστήμης έχει γίνει αποκλειστικά με στόχο να μπορέσω να οργανώσω την σκέψη μου επί συνωμοσιολογικής βάσεως και να να συμβάλλω στο μέτρο τού δυνατού στην θεωρητική συγκρότηση τής συνωμοσιολογίας.

   Συνωμοσιολογικά πονήματα έχουν γραφεί μέχρι σήμερα χιλιάδες και η ανάλογη προβληματική απασχολεί πλέον σε σημαντικό βαθμό την δημοσιότητα. Πλην όμως, παρά την υπερπληθώρα των αντίστοιχων μελετών και θεωρήσεων, δεν υφίστανται μια συστηματική συγκρότηση αυτής τής προβληματικής, η οποία να θέτει με μεθοδικό τρόπο τις βάσεις και τις αρχές της. Η πολυμορφία των υπαρχόντων συνωμοσιολογικών θεωρήσεων και η αντίστοιχη έλλειψη μια δομημένης συγκρότησης αυτής τής προβληματικής, έχει οδηγήσει να επικρατούν τελείως ετερόκλητες ερμηνείες, όσο αφορά τις αφετηρίες της, τα δομικά της χαρακτηριστικά και τις στοχεύσεις που την διέπουν. Κάποιοι, πχ. θεωρούν, ότι τα συνωμοτικά κυκλώματα, που αποσκοπούν στον καθορισμό τού συνολικού γίγνεσθαι στον πλανήτη, διέπονται εν τέλει από την τάση να αποκομίσουν αυτά κάποια οικονομικά οφέλη και γι αυτόν τον λόγο επιχειρούν να μονοπωλήσουν την πολιτική εξουσία. Αυτός ο οικονομιστικός – υλιστικός τρόπος θεώρησης, αντιλαμβάνεται την αφετηρία των συνωμοτικών συγκλήσεων ως ανθρωπογενή. Άλλοι πάλι θεωρούν, ότι στην βάση αυτών των συγκλήσεων λειτουργούν κάποια ιερατεία, τα οποία εξυπηρετούν συμφέροντα και αναγκαιότητες μη ανθρωπίνων υπάρξεων, οπότε σύμφωνα με αυτές τις θεωρήσεις, η ανθρωπότητα υπόκειται σε συγκαλυμμένο ετεροκαθορισμό. Όλες οι συνωμοσιολογικές κατευθύνσεις συμφωνούν όμως πλέον στην παρέμβαση τού βαθέος κράτους, στους χώρους που παρεμβαίνουν εντατικά αντίστοιχα κυκλώματα, το οποίον συνδέουν με παιδοβιασμούς και κατανάλωση αδρενοχρώματος. Αυτές είναι αναμφίβολα πολύ σημαντικές διαπιστώσεις, που μέχρι πριν λίγα χρόνια αποδίδονταν αποκλειστικά σε λίγους συνωμοσιολόγους, Πλην όμως, ενώ αυτές οι διαπιστώσεις ανέτρεψαν το σκηνικό τής άγνοιας και τής αποσιώπησης, αφορούν σημαντικά συμπτώματα, αλλά όχι τις αιτίες τού φαινομένου. Σε αυτά πλαίσια, ενώ ερευνούμε εντατικά περαιτέρω, είναι επόμενον να διατυπώνονται με συνωμοσιολογικό, ή και “συνωμοσιολογικό” γνώμονα ερμηνείες σε συγκεκριμένα ζητήματα, που είτε δεν είναι επαρκείς, είτε δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, λόγω περιορισμένων γνώσεων, ή μη επιτυχούς εφαρμογής ορθών διαπιστώσεων, ή και σκοπίμως.

   Πριν εμφανιστεί ο όρος “συνωμοσιολογία”, κυρίως με απορριπτική διάθεση από κάποιους, που αισθανόντουσαν ότι ενοχλούνται από την διατύπωση απόψεων, που αποσκοπούσαν να ανατρέψουν συγκαλύψεις δεδομένων, οι θιασώτες αυτής τής προβληματικής έκαναν εκ συστήματος αναφορά στην “συνωμοτική θεώρηση τής ιστορίας”, εκτιμώντας, ότι η ιστοριογραφία που έχει επιβληθεί, αποσιωπά και συσκοτίζει σκοπίμως κάποιες ουσιαστικές πλευρές τής ιστορίας, προβάλλοντας μια παραποιημένη εικόνα σχετικά με το συνολικό γίγνεσθαι. Αυτές οι πρώιμες αναφορές έκαναν μνεία των ελάχιστων βιβλίων, που είχαν εκδοθεί πολύ παλαιότερα, με κύριο θέμα την δράση μυστικών εταιριών και τα λεγόμενα “Πρωτόκολλα των Σοφών τής Σιών”. Σε αυτά τα πλαίσια παρουσιάστηκαν και στην Ελλάδα κάποια ελάχιστα βιβλία σχετικά, από τον Γιάννη Φουράκη και τον Αρχιμανδρίτη Χαράλαμπο Βασιλόπουλο. Έκτοτε άνθισε μια πολυποίκιλη βιβλιογραφία σε πολλές χώρες, που στην πορεία βρήκε αξιόλογη διάδοση, ενώ συχνά επεκτάθηκε στον χώρο περιοδικών εκδόσεων. Αυτές οι παρεμβάσεις έθεσαν εγκαίρως πολύ βασικά ζητήματα και αποκάλυψαν με εύστοχη κριτική διάθεση μια σειρά υφιστάμενες συνωμοτικές δομές, όπως η “τριμερής επιτροπή”, το “κλαμπ τής Ρώμης”, η “λέσχη μπίλντερμπεργκ” κά., καθώς και αρκετές από τις υφιστάμενες δυστοπικές ατζέντες, όπως η σχεδιαζόμενη κατάργηση τού ρευστού χρήματος, η παγκοσμιοποίηση και η επιβολή ενός παγκόσμιου κέντρου διεθνούς ελέγχου με ταυτόχρονο περιορισμό τής κυριαρχίας των εθνών, η υπερχρέωση των κρατών, η ισλαμοποίηση τής Ευρώπης και η πλήρης κυριαρχία ελάχιστων χρηματιστικών κέντρων στην παγκόσμια οικονομία και τα σχέδια αποπληθυσμού τού πλανήτη. Οι έγκαιρες και εύστοχες αυτές αποκαλύψεις, όπως και οι αποκαλύψεις, στις οποίες προέβη η διοίκηση Τραμπ στην συνέχεια, σχετικά με τον υποθαλπτικό ρόλο τού βαθέος κράτους και τούς παιδοβιασμούς επέφεραν μια άνευ προηγουμένου αίσθηση σε παγκόσμιο επίπεδο, έστρεψαν την προσοχή σημαντικού αριθμού ανθρώπων προς την προβληματική τής συνωμοσιολογίας και συνέβαλαν να εντείνεται μονίμως σε παγκόσμιο επίπεδο ένα κίνημα αφύπνισης. ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ, ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΑΝ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟΤΟΛΜΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΝ, ΝΑ ΔΙΕΡΥΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΒΑΘΥΤΕΡΑ ΑΙΤΙΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΥΝ ΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑΣ. Γενικά ισχύει, ότι ο εντοπισμός των συμπτωμάτων μιας νόσου μπορεί να εντοπιστεί πολύ ευκολότερα από ότι οι αιτίες που την προκαλούν. Τα συμπτώματα εκδηλώνονται σχεδόν πάντοτε στην επιφάνεια, ενώ οι βαθύτερες αιτίες αφορούν ζυμώσεις στο εσωτερικό ενός οργανισμού. Η διαψιλάφησή τους είναι μια πάρα πολύ δύσκολη διαδικασία, δεδομένου ότι τα κυκλώματα, τα οποία απεργάζονται την διεθνή συνωμοσία, δρουν με απόλυτη συνωμοτικότητα, απαιτούν αυστηρή εχεμύθεια με σκληρούς όρκους από τούς συμβαλλόμενους και το πλέον δυσχερές όλων, είναι ότι η υποχθόνια πρακτική τους, αφήνει να διαφαίνονται σκόπιμα κάποιες τελείως παραπλανητικές πρακτικές ως προς αυτά που εξυφαίνουν, ενώ ταυτοχρόνως προωθούν οι ίδιοι εντέχνως με άψογη υπουλία την στρεβλή “διαφώτιση” όσων ερευνούν, με αποτέλεσμα η άγνοια που έχει επιβληθεί, να επισφραγίζεται και από μια μια επιβεβλημένη ΠΛΗΡΗ σύγχυση των δεδομένων. Έχοντας ασχοληθεί εντατικά με την συνωμοσιιολογία επί 35 έτη, μπορώ να πιστοποιήσω, ότι παρά τα όσα αξιόλογα έχουν αποκαλυφθεί σχετικά μέχρι σήμερα, Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΖΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΕΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ. Αποτολμώ μια τέτοια αποτίμηση τής κατάστασης, διότι μετά από μοκροχρόνιες έρευνες κατόρθωσα να εντοπίσω κάποιους μίτους, που υποδεικνύουν προς τα πού επεκτείνεται ο λαβύρινθος. Και το πρόβλημα είναι, ότι είμαι τεμπέλης και ενώ θα έπρεπε να έχω αναπτύξει πολύ μεγαλύτερη εργατικότητα και έφεση, δυστυχώς εξακολουθώ να βολοδέρνω. Ένα άλλο εμπόδιο που αντιμετωπίζω, είναι η έλλειψη θάρρους που με διέπει, για να διατυπώσω μέσα στο σπήλαιο κάποια λίγα πραγματάκια που έχω διαπιστώσει, λόγω των ανάστροφων μηχανισμών και τού σοκ, που είναι δυνατόν να προκαλέσουν τέτοιες τοποθετήσεις.


3. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑΣ

  Εξ όσων έχω καταθέσει κατά καιρούς, καθίσταται προφανές, ότι αντίκειμαι στην οικονομιστική – υλιστική βάση ερμηνείας τής συνωμοσιολογίας και πρόσκειμαι στην αντίληψη, ότι στην βάση των συνωμοτικών εταιριών κυριαρχούν κάποια ιερατεία. Κατά συνέπεια, βάση τής μελέτης τής συνωμοσιολογίας οφείλει να είναι η θρησκειολογία. Κατ’ επέκταση όμως, εξετάζοντας το φαινόμενο στην ιστορική του διάσταση, βάση τής μελέτης τής θρησκειολογίας αποτελούν η εθνολογία και η ανθρωπολογία, η οποίες ανάγουν την έρευνα στην μελέτη των πρωτογόνων κοινωνιών και τής βαρβαρότητος. Όσο αφορά την έρευνα τής επιστήμης από συνωμοσιολογική σκοπιά η ιστορική της πορεία αποτελεί σημαντικότατο κλάδο τής συνωμοτικής θεώρησης τής ιστορίας. Μόνον σε αυτήν την βάση είναι δυνατόν να δομηθεί με συστηματικό τρόπο μια συνεκτική και λειτουργική γενική συνωμοσιολογική θεωρία, η οποία να αποκαλύπτει τις αιτίες τού φαινομένου και να αναλύει στην πορεία των επί μέρους ιστορικών φάσεων, την πορεία που ακολούθησε η παγκόσμια συνωμοσία.
   Η εξέλιξη τής συνωμοσιολογίας στον αγγλοσαξονικό χώρο, ακολούθησε μια πολύ γόνιμη πορεία στην Αγγλία στις αρχές τού περασμένου αιώνα, με σημαντικές μελέτες σχετικά με τις παρεμβάσεις των μυστικών εταιριών καθ’ όλη την ιστορική περίοδο, όπως έγινε με το βιβλίο τής Nesta Webster „Secret Societies and Subversive Movements“. Στο μνημειώδες αυτό βιβλίο κατατίθενται πολύ σημαντικά ιστορικά στοιχεία, όπως και σε άλλα παρεμφερή έργα, αλλά ταυτοχρόνως διατυπώνονται κατά την εκτίμησή μου και μια σειρά λανθασμένα στερεότυπα, η συνεχής επανάληψη των οποίων και από αρκετούς άλλους, έχει οδηγήσει έκτοτε σε συνωμοσιολογικού χαρακτήρα αποτιμήσεις, που δεν αποκαλύπτουν την ουσία των πραγμάτων.

https://www.gutenberg.org/files/19104/19104-h/19104-h.htm

   Στην πορεία αναπτύχθηκε στην συνέχεια στις ΗΠΑ μια πολύ σημαντική και πλούσια βιβλιογραφία, η οποία εστιάζεται στον ρόλο των τραπεζιτών των ΗΠΑ και την ίδρυση τής FED, μέσω τής οποίας επιχειρήθηκε με μοχλό τούς οίκους ροκφέλερ και ρότσιλντ η χειραγώγηση των εξελίξεων στην παγκόσμια πολιτική κονίστρα. Αυτή ήταν και η κατεύθυνση που κυριάρχησε μέχρι την σύγχρονη φάση, στην οποία κατεύθυνση εντάσσεται και ένα πλέγμα αναλυτών και ιστοσελίδων, που στηρίζουν την Διοίκηση Τραμπ και τούς αγώνες της, όπως το “Infowars“ και ο Benjamin Fulford. Ενώ εκτιμώ την προσφορά όλων αυτών και τις αποκαλύψεις, που έχουν προβεί αυτοί σε πλείστους τομείς, δεν μπορώ να διακρίνω την παραμικρή προσφορά τους σε ζητήματα θεωρητικής τακτοποίησης και εμβάθυνσης στην ουσία τού προβλήματος. Οι συνεχείς γενικές αναφορές, στην “καμπάλ”, στους “χαζάρους” και στο “βαθύ κράτος” δεν διαβλέπω να προσφέρουν κάτι συγκεκριμένο στην κατανόηση τού βάθους των ζητημάτων.
   Στο όλο αυτό σύνολο των προσπαθειών, που μπορεί να έχει επιτελέσει σημαντικό ρόλο στην αποκάλυψη τής συμπτωματολογίας τής διεθνούς συνωμοσίας, αλλά δεν έχει προωθήσει τίποτε συγκεκριμένο ως προς την κατανόηση των λειτουργικών μηχανισμών, εντοπίζω δυο πραγματικά εξαιρετικές και φωτεινές προσπάθειες, που αυτοί που τις προωθούν έχουν επιδιώξει, αλλά και επιτύχει να ριχτεί φως σε διαδικασίες, που αφορούν το βάθος τού φαινομένου.
   Η πρώτη και χρονικά παλαιότερη, αφορά τις παρεμβάσεις τού Joseph Pharrell. Ο Pharrell είναι δόκιμος και δομημένος λειτουργικά συνωμοσιολόγος, ο οποίος έχει επιχειρήσει άκρως ενδιαφέρουσες διεισδύσεις σε πολύ σημαντικά ζητήματα. Χωρίς να έχει προσπαθήσει να συγκροτήσει μια γενικά δομημένη θεώρηση, οι ψηφίδες που έχει ερευνήσει αποτελούν πολύ σημαντικά συστατικά μέρη για την σύνθεση τού συνολικού παζλ. Ο Farrell αναφέρεται επίσης πολύ συχνά σε ζητήματα επιστήμης και τεχνολογίας και είναι από αυτήν την σκοπιά ο πρώτος, που έθεσε με πολύ συστηματικό τρόπο αυτά τα ζητήματα. Έχει εισχωρήσει πολύ βαθιά στην φυσική επιστήμη, παρόλο που έχει σπουδάσει στο Cambridge θεολογία των πατέρων τής εκκλησίας, διαδικασία που δείχνει, ότι έχει εισχωρήσει βαθιά στην Κλασσική Ελληνική Σκέψη, έχοντας δομήσει αντίστοιχα τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα. Η ιστοσελίδα του, τα βιβλία του και τα βίντεό του στο youtube, εκτιμώ ότι αποτελούν μια πολύτιμη πηγή, για όσους επιθυμούν να ασχοληθούν με την συνωμοτική θεώρηση τής επιστήμης.
   Ο δεύτερος άκρως σημαντικός ιστοχώρος, που ανακάλυψα πρόσφατα και που θεωρώ ανεπιφύλακτα στην κυριολεξία θησαυρό γνώσεων και φοβερά σημαντική πηγή για την κατανόηση πληθώρας διαδικασιών είναι τo Καναδέζικο κανάλι στο youtube

https://www.youtube.com/@RisingTideFoundation

τής Synthia Chung και τού Matthew Ehret. Η Synthia Chung είναι μια φοβερά χαρισματική προσωπικότητα και η πλέον ικανή και πολύπλευρη διάνοια, που συνάντησα μέχρι σήμερα στο διαδίκτυο. Έχει ένα πολύ μεγάλο αριθμό βιντεοσκοπήσεων και αυτά που αναφέρονται στην ιστορία τής επιστήμης έχουν ιδιαίτερη αξία. Κάποιες παρουσιάσεις της με βοήθησαν να κατανοήσω ζητήματα, με τα οποία έχω ασχοληθεί επί δεκαετίες και δεν έβρισκα άκρη.


4. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΦΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟ "DISCLOSURE PROJECT"

  Στα πλαίσια των συνωμοσιολογικών ερευνών και αναζητήσεων έχει διαμορφωθεί τις τελευταίες δεκαετίες κυρίως στις ΗΠΑ μια κατεύθυνση, που ασχολείται με το λεγόμενο “Disclosure Project“ τής κυβέρνησης και την παρέμβαση των UFO στο γίγνεσθαι τού πλανήτη. Αυτή η προβληματική ξεκίνησε από τον Erich von Däniken και άλλους ερευνητές, οι οποίοι εξέτασαν σπηλαιογραφήματα τής προϊστορικής περιόδου και παραστάσεις σε αρχαία οικοδομήματα, που απεικονίζουν συσκευές, που μοιάζουν με διαστημόπλοια, κάποιους που φορούν σκάφανδρα και διάφορα αντικείμενα, που μοιάζουν με μηχανισμούς προηγμένης τεχνολογίας. Έκτοτε στα πλαίσια τής εναλλακτικής αρχαιολογίας και τής υπό συνεχή ανάπτυξη “ουφολογίας” σχηματίστηκε μια τάση, που αποδίδει την δημιουργία τού σημερινού ανθρώπου σε παρέμβαση εξωγήινων υπάρξεων μέσω τής γενετικής μετάλλαξης ανθρωποειδών. Σε πρόσφατο κείμενό μου παρουσίασα ένα βίντεο τού Mauro Bigino, που προσπαθεί να αποδείξει με αναφορές σε χωρία τής Βίβλου, ότι τα τα Ελοχίμ τής Παλαιάς Διαθήκης, είναι εξωγήινες υπάρξεις, που δημιούργησαν τούς ανθρώπους μέσω γενετικής μετάλλαξης. Οπότε θεωρώ, ότι η εν λόγω προβληματική μπορεί κάλλιστα να σχετίζεται με τον ένα ή άλλο τρόπο με πραγματικές διαδικασίες. Πλην όμως δεν αποδίδω σε αυτήν την προβληματική κάποια ιδιαίτερη σημασία από συνωμοσιολογική σκοπιά, διότι αναφέρεται σε διαδικασίες και όχι στην ουσία των ανθρωπολογικών δεδομένων. Κατά την εκτίμησή μου, η συνωμοσιολογία είναι σκόπιμο να στηρίζεται κυρίως σε ΑΠΤΕΣ λειτουργικότητες και τελείως δευτερευόντως σε διαδικασίες, που προκύπτουν από εικασίες. Και οι καθοριστικού χαρακτήρα λειτουργικότητες, που συνθέτουν την ανθρωπολογία, προκύπτουν από την συγκεκριμένη πρακτική των ανθρώπων στην ιστορική πορεία. Αυτή η έρευνα αρμόζει να γίνεται, όπως ανάφερα προηγουμένως, με γνώμονα εκκίνησης την θρησκειολογία και να επεκτείνεται σε όλους τούς τομείς. Χαρακτηριστικά, έχει αναφέρει ο πολύ επιφανής θεολόγος Χρήστος Γιανναράς, ότι για την ισχύ τού μηνύματος τής Αγίας Γραφής δεν παίζει τον παραμικρό ρόλο, εάν ο άνθρωπος προήλθε από τον πίθηκο μέσω μιας εξελικτικής διαδικασίας, ή όχι. Η άκρως σημαντική αυτή αναφορά ενός δημοφιλούς θεολόγου, έρχεται να αποκαταστήσει τούς ανθρωπομορφικούς συμβολισμούς των γραφών, παραπέμποντας στην ουσία, που αυτές αποκαλύπτουν. Όταν η συμβολικές διατυπώσεις των Ιερών Κειμένων των διαφόρων θρησκειών και Μυθολογιών εκλαμβάνονται και ερμηνεύονται κατά λέξη, συνήθως οδηγούν σε παιδαριώδεις ερμηνείες και ανόητα συμπεράσματα. Κάποιοι “φωστήρες” έφτασαν να καταγγέλλουν το βιβλίο τής Γενέσεως τής Αγίας Γραφής, ότι αναφέρεται σε “αιμομιξία”, επειδή οι άνθρωποι προήλθαν από τα παιδιά των Πρωτοπλάστων. Ο σοβαρότατος μελετητής Mauro Bigino, προσπαθεί να ανασυνθέσει φυλετικού τύπου ζυμώσεις, που έγιναν στον χώρο τής ανατολικής Μεσογείου, βάσει των αναφορών τής Βίβλου σε συγκεκριμένα πρόσωπα, αποκωδικοποιώντας ανθρωπομορφικούς συμβολισμούς.
   Η ουσία τού ανθρώπου αναδεικνύεται από την συγκεκριμένη πρακτική του και τις λειτουργικές σχέσεις που ανέπτυξε αυτός στην πορεία τής ιστορίας με το περιβάλλον. Το αυτό ισχύει και και για τούς εκπεσόντες, ή τις όποιες άλλες αγγελικές ή δαιμονικές δυνάμεις και ενέργειες, που παρεμβαίνουν στο ανθρώπινο γίγνεσθαι. Κατά πόσοn τα Εξαπτέρυγα, των οποίων κάνει συμβολική χρήση η εκκλησία, ανταποκρίνονται σε αγγελικές δυνάμεις, ή συμβολίζουν διαστημόπλοια κάποιων προηγμένων υπάρξεων, αποτελούν για την συνωμοσιολογία ζητήματα τελείως ήσσονος σημασίας. Αυτό που είναι καθοριστικό από συνωμοσιολογική πλευρά είναι ότι εκπεσόντες τρέφονται από την ενέργεια των ανθρώπων, απαιτούν την τέλεση ανθρωποθυσιών και ωθούν τούς υποταγμένους σε αυτούς ανθρώπους να οργανώνουν απόκρυφες ενώσεις και να τελούν μυστηριακές πρακτικές, επιδιώκοντας να καθορίσουν σε αυτήν την βάση την συνολική οργάνωση των ανθρώπινων κοινωνιών. Όπως επίσης και ότι οι Επουράνιες Δυνάμεις συμβάλλουν αποφασιστικά στην ωρίμανση και χειραφέτηση των ανθρώπων από την αλλοτρίωση των εκπεσόντων, με στόχο την πνευματική τους ανύψωση και τελείωση.


Συνεχίζεται... http://bostopel.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου