Αυτή η ευρεία συνέντευξη διεξήχθη με τον Paul Cudenec του Winter Oak από δύο αναρχικούς υπέρμαχους της ελευθερίας, τους MA και WS, από το Μπράιτον της Αγγλίας.
WS: Μπορείτε να συστηθείτε και να πείτε πώς γίνατε συγγραφέας και δημιουργήσατε τον ιστότοπο Winter Oak;
Paul Cudenec: Είμαι πρώην επαγγελματίας δημοσιογράφος, που έφυγε για 25 χρόνια σε μια τοπική εφημερίδα στο Sussex, και επίσης είμαι ενεργός αναρχικός από τα μέσα της δεκαετίας του 1990. Πριν από δέκα χρόνια απολύθηκα οικειοθελώς για να επικεντρωθώ στη γραφή μου και μετά μετακόμισα στην αγροτική Γαλλία. Αρχικά δημιούργησα το Winter Oak ως όχημα για τη δημοσίευση των βιβλίων μου, αλλά με τα χρόνια ο ιστότοπος γίνεται όλο και περισσότερο το επίκεντρο της συγγραφικής μου δραστηριότητας, ιδιαίτερα των εκθέσεών μου στον παγκόσμιο δεσμό δύναμης, που έλαβαν νέα επείγουσα ανάγκη από τη στιγμή του Covid.
WS: Πώς θα ορίζατε τον «αναρχισμό»; Είναι αριστερά ή δεξιά ή πέρα από τα δύο παραδείγματα;
PC: Είναι πέρα από αυτές τις μονοδιάστατες ετικέτες. Οι αναρχικοί απορρίπτουν την εξουσία με βάση το ότι είμαστε φυσικά ικανοί να διαχειριζόμαστε τις δικές μας ζωές και τις κοινότητές μας χωρίς έλεγχο από πάνω προς τα κάτω από αυτοδιορισμένους ηγεμόνες και εκμεταλλευτές. Επεκτείνουμε την αρχή της αυτοδιάθεσης σε επίπεδο βάσης, σε άτομα.
Η εξουσία πρέπει να υψώνεται από τα κάτω, σε συνεργασία και αλληλοβοήθεια, αντί να επιβάλλεται από τα πάνω. Αυτό δεν είναι ένα μήνυμα που εκτιμάται γενικά είτε από την πολιτική αριστερά είτε από την πολιτική δεξιά, που είναι απλώς δύο σκέλη του ίδιου διαρκώς εξελισσόμενου σώματος ελέγχου και εκμετάλλευσης.
WS: Γιατί το 99% του οργανωμένου αναρχικού κινήματος παγκοσμίως ακολούθησε την αφήγηση του Covid 19; Γιατί καμία απολύτως απώθηση και ακόμη και επιθέσεις σε όσους αμφισβητούσαν την αφήγηση και αμφισβητούσαν αυτούς που ήταν στην εξουσία;
PC: Αυτή είναι μια ερώτηση που με απασχόλησε πολύ το 2020! Δεν μπορούσα να το καταλάβω καθόλου. Μετά από αρκετά χρόνια έρευνας κατάλαβα τον τρόπο με τον οποίο ο αναρχισμός (όπως και άλλα πολιτικά και πολιτιστικά κινήματα) απλώς καταλήφθηκε από το σύστημα, στράφηκε και στράφηκε προς την αντίθετη κατεύθυνση.
WS: Πρόσφατα γράψατε ένα βιβλίο για τη μεγάλη επαναφορά από αναρχική προοπτική, αλλά στο παρελθόν έχετε υποφέρει πολύ από κριτική από στοιχεία του αναρχικού κινήματος σε σχέση με την αντίθεσή σας στη μεγάλη επαναφορά κ.λπ. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Υ.Κ.: Η κριτική μάλιστα είναι συνεχής. Θεωρώ απίστευτο ότι οι αυτοπροσδιοριζόμενοι «αναρχικοί» θα μπορούσαν να θεωρήσουν κακό να αμφισβητήσουν την επιβολή, με δόλια μέσα, μιας παγκόσμιας εταιρικής δικτατορίας! Ο μόνος τρόπος που θα μπορούσε να συμβεί αυτό, κατά τη γνώμη μου, είναι ότι το κίνημα έχει διεισδύσει και έχει μολυνθεί ιδεολογικά σε μαζική κλίμακα. Εκείνοι που συνέχισαν με αυτό απλώς και μόνο λόγω συμμόρφωσης με την ομαδική σκέψη δεν μπορούν πραγματικά να αυτοαποκαλούνται αναρχικοί. Οι αναρχικοί πρέπει να σκεφτούν μόνοι τους, με βάση τη συνείδησή τους και όχι λόγω κοινωνικής πίεσης.
WS: Ποια στοιχεία μπορεί να έχετε στο μυαλό σας ότι ορισμένες ομάδες διαμαρτυρίας όπως οι Antifa, BLM και Extinction Rebellion είναι κρατικές επιχειρήσεις και κατά μία έννοια «στρατιώτες καταιγίδας για το κατεστημένο»;
Υ.Κ.: Τα στοιχεία δεν είναι στο μυαλό μου, αλλά πολύ αληθινά! Έχω ερευνήσει και γράψει μια σειρά άρθρων που αποκαλύπτουν τις συνδέσεις τους με αυτό που αποκαλώ εγκληματοκρατία – τον αυτοσυγκαλυμμένο ιστό ιδρυμάτων, φιλανθρωπικών οργανώσεων, επενδυτικών κεφαλαίων και εθνικών και διεθνών ιδρυμάτων που ελέγχει μεγάλο μέρος της κοινωνικής μας δομής.
Αν και οι ακτιβιστές σε αυτές τις ομάδες αναμφίβολα παρακινούνται πραγματικά από τις διαφημιζόμενες αρχές, αυτά τα κινήματα σίγουρα χειραγωγούνται για μια συνολική ατζέντα που συνδέεται στενά με τον μεταανθρωπισμό, τον καπιταλισμό επιπτώσεων και τον ψηφιακό παγκόσμιο ολοκληρωτισμό δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
Αυτές οι ελεγχόμενες ομάδες όχι μόνο αντικαθιστούν τα γνήσια κινήματα και κατευθύνουν τους ακτιβιστές σε κατευθύνσεις που ευνοούνται από το σύστημα, αλλά χρησιμοποιούνται επίσης για να επιτεθούν σε γνήσιους αντιφρονούντες, με ψεύτικο τρόπο, αναπτύσσοντας την αυτοδικαιωμένη μανία της ξύπνιας ιδεολογίας για να επιβάλει τη συμμόρφωση στις εταιρείες -φιλικές συμπεριφορές.
WS: Έχει το αναρχικό κίνημα συνεπιλεγμένο αν όχι μόνο από το κράτος αλλά και από την πολιτιστική μαρξιστική ιδεολογία και ως εκ τούτου έχει γίνει αυταρχικό; Τότε αυτοί οι αναρχικοί δεν είναι απλώς κομμουνιστές ή σοσιαλιστές; Ιδιαίτερα στη σφαίρα της σύγχρονης «πολιτικής ταυτότητας» και της κλιματικής αλλαγής;
Π.Κ.: Ποτέ δεν είμαι σίγουρος τι σημαίνει «πολιτιστικός μαρξισμός», αλλά πιστεύω ότι ίσως η αρχική επίθεση στην αυθεντική αναρχική σκέψη προήλθε από αυτή την κατεύθυνση. Με την απορρόφηση πάρα πολλών μαρξιστικών υποθέσεων και προκαταλήψεων, όπως μια μάλλον άκαμπτη οικονομική ανάλυση, μια δογματική προσκόλληση στον βιομηχανισμό ως μέσο χειραφέτησης, και συχνά χαρακτηρίζοντας τους εαυτούς τους «ελευθεριακούς κομμουνιστές» παρά ως αναρχικούς (για λόγους που ποτέ δεν κατάλαβα) , οι άνθρωποι του αναρχικού κινήματος άρχισαν να γίνονται λιγότερο αναρχικοί, λιγότερο εμπνευσμένοι, πιο σχολαστικοί, επίπεδοι και βαρετοί όπως οι υπόλοιποι αριστεροί.
Μόλις αυτή η διαδικασία άμβλυνσης έχει κάνει τη δουλειά της, υπονομεύοντας κάθε πραγματικό ενστικτώδες αίσθημα για αναρχισμό, απωθώντας πραγματικούς αναρχικούς και προσελκύοντας μη αναρχικούς σε αυτό το ολοένα και πιο μη αναρχικό κίνημα, το έδαφος ήταν έτοιμο για το επόμενο στάδιο, της διαφθοράς από τις πολιτικές ταυτότητας. από τον ψεύτικο-πράσινο ακτιβισμό «κλίματος», από τον ξύπνιο ακυρώνει την κουλτούρα και όλο τον παραλογισμό, τη στενόμυαλη και την πνευματική επιθετικότητα που τον συνοδεύει.
WS: Αυτό που άλλαξε ότι το αναρχικό κίνημα στην αλλαγή της χιλιετίας ήταν η αντιπαγκοσμιοποίηση (κάποιος σκέφτεται τις διαμαρτυρίες του ΠΟΕ), αλλά τώρα είναι προοδευτικά υπέρ της παγκοσμιοποίησης (κάποιος σκέφτεται αυτούς τους αναρχικούς και αριστερούς κ.λπ. που έκαναν μια αντιδιαμαρτυρία ενάντια σε αυτούς που προκαλούσαν ειρηνικά 15 λεπτά πόλεις στην Οξφόρδη πρόσφατα);
PC: Ναι, πριν από δύο δεκαετίες, ο αναρχισμός βρισκόταν στο επίκεντρο του κινήματος κατά της παγκοσμιοποίησης που κινητοποιούσε δεκάδες χιλιάδες ανθρώπους παντού ενάντια στον συγκεντρωτικό παγκόσμιο εταιρικό-οικονομικό έλεγχο. Αυτή η εξέγερση σταμάτησε με την 11η Σεπτεμβρίου, το 2001, και ακολούθησαν δύο δεκαετίες ιδεολογικού αναπροσανατολισμού. Τώρα οι «mainstream» αναρχικές φωνές καταδικάζουν την αντίθεση στην παγκοσμιοποίηση ως «ακροδεξιά θεωρία συνωμοσίας»! Υποψιάζομαι όλο και περισσότερο ότι η διαδικασία ήταν μια προγραμματισμένη και εσκεμμένη ιδεολογική εξάρθρωση αυτού που ήταν ένα ισχυρό ρεύμα αντίστασης που αμφισβητούσε τα σχέδια της παγκόσμιας μαφίας.
WS: Σε πολλά από τα βιβλία σας, συζητάτε τη θρησκεία και την πνευματικότητα. γιατί πιστεύεις ότι ιστορικά ο αναρχισμός θεωρείται πάντα ως εγγενώς αθεϊστικός και ενάντια σε οποιαδήποτε έννοια του Θεού, της θεότητας, της ψυχής ή του πνεύματος;
PC: Υποθέτω ότι αυτό το στοιχείο στον αναρχισμό προήλθε αρχικά από την αντιπολίτευση στην οργανωμένη θρησκεία που εργάστηκε σε συνδυασμό με τις κοσμικές αρχές για να κρατήσει τους ανθρώπους στη θέση τους. Όταν αυτό συνδυάζεται με την επιρροή της «προοδευτικής» ορθολογιστικής σκέψης, μετατρέπεται σε μια δογματική απόρριψη οτιδήποτε έχει να κάνει με την ψυχή ή το πνεύμα. Αυτό που προσπάθησα να δείξω στη γραφή μου είναι ότι, στην πραγματικότητα, η αναρχική φιλοσοφία είναι μια πολιτική εκδήλωση της κατανόησης του ανθρώπινου ρόλου όπως εκφράζεται από όλες τις πνευματικές παραδόσεις του κόσμου.
Αναρχικοί – αυθεντικοί πάντως! – θεωρήστε το άτομο ως μέρος ενός ευρύτερου συνόλου, αλλά επιμείνετε ότι πρέπει να είναι ελεύθεροι να ακολουθούν τη δική τους έμφυτη ηθική πυξίδα, με ασφάλεια γνωρίζοντας ότι αυτή θα είναι και η έμφυτη ηθική πυξίδα της κοινότητας.
Η αναρχική πίστη στην ηθική, στη βασική καλοσύνη των ανθρώπινων όντων και στον τρόπο που τους εμπιστευόμαστε να διαχειρίζονται τη ζωή τους χωρίς να ελέγχονται από την εξουσία, πηγάζει, κατά τη γνώμη μου, από την κατανόηση ότι το θείο είναι μέσα σε όλους μας, έστω και μόνο θα του επιτρέπαμε να λάμπει και να καθοδηγεί τις σκέψεις και τις πράξεις μας.
WS: Φαίνεσαι να είσαι «πολυετής» σε προσωπική άποψη όσον αφορά τις πεποιθήσεις και την πίστη. έχετε κάποια θρησκευτική πρακτική ή συγκεκριμένο πνευματικό μονοπάτι που ακολουθείτε; Πώς θα ξεχωρίζατε τον αιωνιότητα από το κίνημα και το ήθος της νέας εποχής;
PC: Δεν έχω βρει (ακόμα) μια θρησκευτική πρακτική ή πνευματικό μονοπάτι που θέλω να ακολουθήσω, αλλά αντίθετα έχω εξελίξει τη δική μου προσέγγιση. Θα έλεγα ότι αυτό βασίζεται στην ισχυρή μου αίσθηση ότι ανήκω στον φυσικό κόσμο, και μάλιστα στον κόσμο ως σύνολο, και επίσης στην αίσθηση ότι το μόνο νόημα στη ζωή μου είναι να προσπαθήσω να κάνω τη θέληση αυτής της συνολικής ζωντανής οντότητας του οποίου δεν είμαι παρά ένα μικρό μέρος.
Έχω εμπνευστεί από τον μεσαιωνικό Χριστιανισμό, τον Σουφισμό, τον Ινδουισμό, την ιθαγενή αμερικανική πνευματικότητα και ειδικότερα από αιώνιους όπως οι René Guénon, Ananda Coomaraswamy και Frithjof Schuon που βλέπουν μια κοινή πίστη στο κέντρο του κύκλου των επιφανειακά διαφορετικών θρησκειών. Υποθέτω ότι η κύρια διαφορά με τη σκέψη της Νέας Εποχής είναι ότι η παραδοσιακή πηγή είναι ζωτικής σημασίας για τους πολυετής. Δεν μπορείς απλώς να φτιάξεις πράγματα επειδή ακούγεται ωραίο.
Προσωπικά έχω πρόβλημα με το είδος της «πνευματικότητας» που προωθεί την απεμπλοκή από τον κόσμο και τη μη αντίσταση στο κακό. Ως αντίδοτο, προτείνω το έργο του Sri Aurobindo, ενός αντιιμπεριαλιστή αγωνιστή της ελευθερίας του οποίου η πνευματικότητα αγκαλιάζει την ανάγκη να γίνει κανείς αρκετά δυνατός για να δώσει τον εαυτό του, ανιδιοτελώς, στον αγώνα για ό,τι είναι καλό, ζωντανό και όμορφο.
WS: Υπάρχουν άλλες αναρχικές ομάδες που ήταν δύσπιστες για την αφήγηση του Covid και αμφισβήτησαν το lockdown και δραστηριοποιούνται σε αντίθεση με τη μεγάλη επαναφορά κλπ;
Υ.Κ.: Υπάρχουν διάσπαρτοι στον χώρο, που τώρα ανασυντάσσονται. Το Nevermore Media , στη Βόρεια Αμερική, υπήρξε μια σημαντική φωνή για την αναρχική «αίρεση», όπως και ο ιδρυτής της Food Not Bombs, Keith McHenry, με τον οποίο έδωσα συνέντευξη το 2022. Υπάρχει επίσης η Αντιπροπαγάνδα στην Ισπανία, το Resistenze al Nanomondo στην Ιταλία. ομάδα πράσινων αναρχικών συντρόφων στην Κροατία – θύλακες αντίστασης παντού! Στο Ηνωμένο Βασίλειο συνεργάστηκα με την Real Left , η οποία περιλαμβάνει μερικούς αναρχικούς, και το The Stirrer ήταν ένας βράχος αναρχικής αυθεντικότητας.
Άλλοι έχουν έρθει σε επαφή για να πουν ότι συμφωνούν μαζί μου, αλλά διστάζουν να δημοσιοποιηθούν. Υποψιάζομαι ότι οι «αναρχικοί» υπέρ της Επαναφοράς θα αγνοούνται όλο και περισσότερο όσο περνάει ο καιρός.
MA: Ξέρετε κανέναν αναρχικό στη Γαλλία που δεν συμβαδίζει με την επίσημη αφήγηση του Covid;
Η/Υ: Ένα ή δύο. Υπάρχουν επίσης ένας ή δύο άνθρωποι που δεν συμβιβάστηκαν με την επίσημη αφήγηση που στη συνέχεια συνειδητοποίησαν ότι στην πραγματικότητα είναι αναρχικοί! Αλλά κυρίως η αντίδραση ήταν η ίδια όπως στην αναρχική σκηνή του Ηνωμένου Βασιλείου – σχεδόν σαν να ήταν κατά κάποιο τρόπο κεντρικά συντονισμένη…
Υπήρχε μια τοπική αναρχική (ή ελευθεριακή κομμουνιστική) ομάδα εδώ που κινητοποιήθηκε κατά των διαβατηρίων εμβολίων το 2021, ενώ επέμενε ότι τα «εμβόλια» ήταν από μόνα τους κάτι καλό και ότι οι συνάδελφοι διαδηλωτές δεν πρέπει να αμφισβητήσουν την επιστήμη!
Στη συνέχεια βρέθηκα πίσω στην ίδια πλευρά των οδοφραγμάτων με εκείνους (και τους υπόλοιπους αριστερούς) για το ζήτημα των μεταρρυθμίσεων του συνταξιοδοτικού συστήματος, αλλά η πίστη μου στο πού βρίσκεται τελικά η πίστη τους έχει κλονιστεί σοβαρά.
MA: Πόσο δύσκολο ήταν για τους μη εμβολιασμένους ανθρώπους στη Γαλλία κατά τη διάρκεια των εντολών εμβολίων; Πόση μη συμμόρφωση γενικά πιστεύετε ότι υπήρξε στη Γαλλία για τα lockdown και τη λήψη του τρυπήματος;
PC: Λοιπόν, θα μπορούσαμε ακόμα να πηγαίνουμε σε μαγαζιά, εκτός από ορισμένες τεράστιες υπεραγορές που ούτως ή άλλως δεν συχνάζω. Αλλά δεν μπορούσες να πιεις έναν καφέ σε ένα καφέ. Κάποτε σταμάτησα να οδηγώ χιόνι στα βουνά, περίμενα στο μπαρ να με σερβιριστούν, ξεσκέπαστη, για δέκα λεπτά σε ένα καφέ γεμάτο κόσμο, για να μου πουν ότι χωρίς το διαβατήριο εμβολίου θα μπορούσα να αγοράσω μόνο ένα πακέτο σε πακέτο. Έπρεπε λοιπόν να κατεβάσω τον εσπρέσο μου έξω στη χιονοθύελλα!
Μερικά αξιοπρεπή εστιατόρια συμφώνησαν να ταΐσουν εμένα και έναν φίλο, καθώς ταξιδεύαμε στη Γαλλία το καλοκαίρι του 2021, αν δεν μέναμε πολύ, ενώ τόνισαν ότι θα μπορούσαν να πάνε φυλακή για αυτό! Γενικά τα επίπεδα συμμόρφωσης ήταν απογοητευτικά, αλλά νομίζω ότι ίσως η μη συμμόρφωση ήταν σε μεγάλο βαθμό κρυφή από τα μάτια. Οι άνθρωποι συνέχισαν να κάνουν οικογενειακές συγκεντρώσεις και ούτω καθεξής.
Έχω ακούσει επίσης για πλαστά αρχεία εμβολίων. Ένα ενθαρρυντικό φαινόμενο lockdown ήταν τα flash mobs, όπου άνθρωποι έσκαγαν παντού, έξω από κυβερνητικά κτίρια και σε σιδηροδρομικούς σταθμούς, χορεύοντας ένα όμορφο και προκλητικό τραγούδι των HK et Les Saltimbanks. Δεν υπήρξαν μεγάλες διαμαρτυρίες υπέρ της ελευθερίας εδώ μέχρι που εισήχθησαν τα διαβατήρια εμβολίων και στη συνέχεια πραγματικά απογειώθηκε , προς χαρά μου!
MA: Πιστεύετε ότι πολλοί άνθρωποι στη Γαλλία πιστεύουν ότι οι όροι «αριστερά» και «δεξιά» δεν έχουν νόημα τώρα; Οι Gilets Jaunes και πιο πρόσφατα οι διαμαρτυρίες για τις συντάξεις συγκέντρωσαν διαφορετικούς τύπους ανθρώπων (πολιτικούς, μη πολιτικούς, ψηφοφόρους διαφορετικών κομμάτων, μη ψηφοφόρους κ.λπ.);
PC: Ναι, πάει έτσι, αφού οι Gilets Jaunes πέτυχαν το φαινομενικά αδύνατο κατόρθωμα να προσελκύσουν στις τάξεις τους τόσο τους «ακροαριστερούς» και τους «ακροδεξιούς», καθώς και πολλούς ενδιάμεσους. Η ευρεία αντίθεση στα διαβατήρια για τα εμβόλια, τις μεταρρυθμίσεις στο συνταξιοδοτικό και το διεφθαρμένο καθεστώς Μακρόν στο σύνολό του, σίγουρα βοήθησε αυτή τη διαδικασία. Αλλά το σύστημα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να ενισχύσει το παλιό χάσμα… Η ριζοσπαστική αριστερή αντιπολίτευση στο κοινοβούλιο (το κατά προσέγγιση αντίστοιχο των Εργατικών του Κόρμπιν, υποθέτω) δέχεται συνεχείς επιθέσεις από τα εταιρικά ΜΜΕ, κατηγορούμενα ότι είναι «ισλαμοαριστερή», υποστηρίζοντας τη βία ταραξίες και ούτω καθεξής.
Η πρόσφατη αναταραχή μπορεί να ώθησε πολλούς φοβισμένους ανθρώπους προσωρινά πίσω στο στρατόπεδο του «νόμου και της τάξης», δυστυχώς, προκαλώντας το ερώτημα εάν είμαστε ή όχι μάρτυρες μιας εκδοχής του 21ου αιώνα της «στρατηγικής της έντασης» που αναπτύχθηκε από το ιταλικό κράτος τέσσερα. πριν από δεκαετίες.
MA: Στη Γαλλία και σε όλο τον κόσμο, ποια ελπίδα πιστεύετε ότι υπάρχει ότι ο λαός θα ενωθεί ενάντια στους καταπιεστές και πιστεύετε ότι πολλοί αναρχικοί θα επιστρέψουν έρποντας με την ουρά ανάμεσα στα πόδια τους για να συμμετάσχουν σε αυτό το κίνημα, βλέποντας τελικά τα ψέματα;! Πόσο σημαντικό είναι να το κάνουν αυτό. τα χρειαζόμαστε;
Υ.Κ.: Αν αρκετοί από εμάς θέλουμε και θα κάνουμε μια τέτοια εξέγερση, τότε αναπόφευκτα θα το κάνει. Υπάρχουν πολλά σημάδια ότι οι δυνάμεις παρατήρησαν ότι ξεκίνησε αυτή η ευρεία εξέγερση, εξ ου και οι ολοένα και πιο απελπισμένες προσπάθειές τους να μας δυσφημίσουν, να λογοκρίνουν και να μας φιμώσουν. Θα ήταν ωραίο να σκεφτεί κανείς ότι ορισμένοι «αναρχικοί» θα πρέπει να φάνε τα λόγια τους και να ενωθούν μαζί μας στην ελεύθερη πλευρά των οδοφραγμάτων, αλλά, όχι, δεν τους χρειαζόμαστε.
Ο μεγάλος Γερμανός αναρχικός Γκούσταβ Λαντάουερ είπε ότι δεν πρέπει ποτέ να ανησυχούμε για πιθανή έλλειψη επαναστατών, γιατί όταν συμβαίνει η επανάσταση, απλώς αναδύονται, ως εκ θαύματος, από τον πληθυσμό. Το έχουμε ήδη δει αυτό με τους νέους επαναστάτες ενάντια στη Μεγάλη Επαναφορά. Είναι καιρός ο αναρχισμός, μια όμορφη, βαθιά και δυνατή φιλοσοφία, να έχει τους οπαδούς που του αξίζουν!
WS: Υπάρχει κάτι άλλο που θα θέλατε να προσθέσετε ή να πείτε;
ΤΚ: Θα ήθελα να πω ότι αυτή είναι μια πολύ σημαντική ιστορική περίοδος που διανύουμε. Το διακύβευμα δύσκολα θα μπορούσε να είναι υψηλότερο. Εάν δεν καταφέρουμε να αποτρέψουμε αυτήν την απόπειρα παγκόσμιου πραξικοπήματος, το μέλλον για την ανθρωπότητα και τον κόσμο μας φαίνεται πράγματι ζοφερό. Είναι μια δύσκολη στιγμή που πρέπει να ζήσουμε, αλλά είμαστε επίσης ευλογημένοι που είμαστε παρόντες σε αυτήν, μπορούμε να κάνουμε κάτι για να αλλάξουμε τον ρου της ιστορίας. Θα παροτρύνω όποιον δεν κάνει ήδη ό,τι μπορεί (και είμαι σίγουρος ότι πολλοί το κάνουν!) να κοιτάξει βαθιά μέσα στην καρδιά του και να αναρωτηθεί τι θα μπορούσε να συνεισφέρει προσωπικά για να γείρει τη ζυγαριά μακριά από το κακό, τη σκλαβιά και την καταστροφή και προς το καλό, ελευθερία και ζωή.
WS: Πού μπορεί κανείς να βρει το Winter Oak και να μάθει περισσότερα για τα πολλά βιβλία σας;
Η/Υ: Ο ιστότοπος βρίσκεται στη διεύθυνση http://www.winteroak.org.uk και αν μεταβείτε στην ενότητα Βιβλία θα διαπιστώσετε ότι όλη η δουλειά μου είναι διαθέσιμη για λήψη δωρεάν ως pdf, καθώς και για αγορά ως φυσικά αντίγραφα. Θα ήθελα επίσης να κατευθύνω τους ανθρώπους προς το παράλληλό μου έργο, τον ιστότοπο Organic Radicals στη διεύθυνση orgrad.wordpress.com , όπου ανιχνεύω τα διαφορετικά νήματα πίσω από αυτό που θα ήθελα να γίνει μια ισχυρή νέα φιλοσοφία αντίθεσης στον διεφθαρμένο σύγχρονο κόσμο.
ΜΠΟΥ!ΡΔΕΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΡΧΟΣΟΡΟΙ...
ΚΟΜΟΥΝΟΝΑΖΙΔΕΣ...
ΤΡΑΜΠΟΎΚΟΙ...
ΤΡΑΓΟΜΑΠΕΣ... ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ...
ΕΡΓΑΤΟΜΠΝΔΕΣ...
ΧΑΖΑΡΟΚΑΜΠΑΛΟΙ...
ΣΑΤΑΝΙΛΕΣ...
ΠΑΙΔΟΒΙΑΣΤΕΣ...
ΚΑΝΊΒΑΛΟΙ...
ΚΛΠ ΣΥΓΓΕΝΕΊΣ...
ΛΑΜΟΓΙΑ...
ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!
ΓΕΝΟΚΤΟΝΟΙ!!!
ΌΛΟΙ ΜΙΑ
ΧΑΖΑΡΟΠΑΡΕΑ.
ΓΡΆΨΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΆ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΕΊΝΑΙ ΤΌΣΟ!
ΑΠΛΌ!
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
ΜΈΓΑ ΑΡΧΑΓΓΕΛΕ
ΜΙΧΑΉΛ
Ραλφ Γουαλντο Εμερσον,Χενρυ Νταιηβιντ Θορω,Μαξ Στιρνερ,Ρομπερτ Αντον Γουιλσον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΌΣΑ ΣΧΌΛΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΔΕΝ ΛΈΝΕ ΤΊΠΟΤΑ
ΓΙΑ ΤΟ ΆΡΘΡΟ.
Wtf!?
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΧΌΛΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΜΙΛΆΕΙ
ΤΟ ΊΔΙΟ ΣΧΌΛΙΟ
ΣΤΟ ΣΧΌΛΙΟ
ΤΟ ΓΙΔΙΟ...
ΨΥΧΟΤΡΑΛΑΛΑ
ΜΩΡΈ ΛΕΣ?
ΌΤΑΝ ΉΤΑΝ
ΤΣΙΚΟ
ΝΑΦΑΓΕ
ΚΑΜΊΑ ΜΠΑΛΙΆ
ΣΤΗΝ ΜΟΥΑΠΑ!
ΑΠΟ ΛΆΘΟΣ ΜΠΆΛΑ?
ΘΑ ΈΠΑΙΖΕ ΒΌΛΕΪ
ΜΕ ΜΠΆΛΑ ΤΟΥ
ΜΠΆΣΚΕΤ.
ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΑΒΆ Η ΑΝΤΊΠΑΛΗ ΟΜΑΣ
ΜΊΑ!
ΚΑΙ ΝΤΟΟΟΙΙΙΟΟΟΙΙΙΝΚ!
ΠΆΕΙ ΜΕΤΆ ΑΠΌ ΕΚΕΊ
Ε ΑΥΤΌ ΉΤΑΝ!
Γ
ΜΗ!
C. Ta
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχολιο δεν αφαιρέθηκε από τον συντάκτη
ΑπάντησηΔιαγραφή