Πέμπτη 21 Σεπτεμβρίου 2023

7 σφραγίδες της αποκάλυψης – 7 λυχνάρια και το 24ο ζεύγος ανθρώπινων χρωμοσωμάτων στην «αποκάλυψη του Ιωάννη του Θεολόγου»

ΝΕΡΑΙΔΑ ΚΟΥΚΟΥΒΑΙΑ

Πολλά έχουν γραφτεί για τις «7 σφραγίδες της Αποκάλυψης» στην «Αποκάλυψη του Ιωάννη του Θεολόγου» (εφεξής «Αποκάλυψη»), αλλά θα προσπαθήσω να εξετάσω αυτές τις 7 σφραγίδες με τη σειρά τους σε άλλες πτυχές, διαφορετικές από η γενικά αποδεκτή γραφή και υπάρχουσα σε πολλές πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Στις μεταφράσεις και τα σχόλια της «Αποκάλυψης» που μας παρουσιάζονται στο Διαδίκτυο, παρουσιάζονται μόνο τα γεγονότα των φυσικών καταστροφών της Αποκάλυψης και τίποτα περισσότερο· θα προσπαθήσω να συμπληρώσω τη μετάφραση της «Αποκάλυψης» με άλλες υποθέσεις - άγνωστες πληροφορίες, που είναι αποκλειστικά οι σκέψεις και οι σκέψεις μου. Θα σας πω επίσης τι κατάλαβα από την «Αποκάλυψη» για το 24ο ζεύγος χρωμοσωμάτων στο ανθρώπινο DNA.   Γράφουν στο Διαδίκτυο ότι ο Ιωάννης ο Θεολόγος στην «Αποκάλυψη» περιέγραψε μια σειρά από κρίσεις του Θεού, θα δούμε.

Ποιος μπορεί να ανοίξει ένα βιβλίο σφραγισμένο με 7 σφραγίδες

Αρχικά, δίνουμε προσοχή στην περιγραφή του ποιος μπορεί να ανοίξει το σφραγισμένο με 7 σφραγίδες βιβλίο. Ο συγγραφέας της Αποκάλυψης περιέγραψε το Αρνί με 7 κέρατα και 7 μάτια, προσωποποιώντας τα 7 πνεύματα του Θεού που στάλθηκαν στη γη.



Εικ. 1 «Αρνί με 7 κέρατα και 7 μάτια»

Αυτή είναι μια εικονική αναπαράσταση της τεχνικής διαδικασίας ανοίγματος σφραγίδων στο μόριο DNA.

Έχω ήδη περιγράψει ποιος είναι το Lamb-Ox/Water στο άρθρο «Η σχέση του DNA με φορείς φυσικών πληροφοριών και αρχαίων συμβόλων»[μπορειτε να το δείτε εδώ  http://enaasteri.blogspot.com/2023/09/dna.html] . Επομένως, μπορείτε να ανοίξετε το καθορισμένο βιβλίο στην τεχνική διαδικασία με Νερό/Ταύρο/Αρνί με δύο τρόπους:

- όταν η ακτινοβολία από το νερό επηρεάζει ένα μόριο DNA μέσω μιας ανθρωπογενούς καταστροφής - μια παγκόσμια πλημμύρα, που είναι η αποκάλυψη.

- όταν η ακτινοβολία από το Νερό επηρεάζει ένα μόριο DNA μέσω της κανονικής κίνησης του Νερού σε δεξαμενές σε συνηθισμένους, ειρηνικούς καιρούς 

(Εικ. 2) σε μια συγκεκριμένη στιγμή και χρησιμοποιώντας ορισμένες τεχνολογίες.

Εικ.2 Τεχνολογική διαδικασία - ακτινοβολία Ήλιου στο Νερό σε αιγυπτιακές τοιχογραφίες

Στο Σχ. 2, ο Ήλιος εκπέμπεται στο νερό και το νερό αντανακλά αυτή την ακτινοβολία στα μόρια του ανθρώπινου DNA - το κεφάλι απεικονίζεται στις ακτίνες της ακτινοβολίας από τον Ήλιο που αντανακλάται από το Νερό. Η τοιχογραφία απεικονίζεται κανονικά, δεν χρειάζεται να την αναποδογυρίσετε. Αυτή η τοιχογραφία είναι επίσης μια εικονική αναπαράσταση της τεχνικής διαδικασίας ανοίγματος σφραγίδων στο μόριο DNA.

    Ας επιστρέψουμε στα κεφάλαια της Αποκάλυψης.



Εικ. 3 «Αρνί στο θρόνο»                                                                                                              

 Στο κεφάλαιο 5.6-14 της «Αποκάλυψης» (Εικ. 3), ο Ιησούς μιλάει για το Αρνί: «...τότε τα τέσσερα ζωντανά πλάσματα και οι 24 πρεσβύτεροι έπεσαν μπροστά στο Αρνί, έχοντας το καθένα μια άρπα και χρυσές κούπες γεμάτες θυμίαμα. .. Και τραγούδησαν ένα νέο τραγούδι, λέγοντας: Είσαι άξιος να πάρεις βιβλίο και να ανοίξεις τις σφραγίδες από αυτό, γιατί σκοτώθηκες , και με το αίμα σου μας λύτρωσες στον Θεό από κάθε φυλή και γλώσσα και λαό και έθνος, και έκανες Εμείς οι βασιλιάδες και οι ιερείς στον Θεό μας. και θα βασιλέψουμε στη γη...» (για τα τέσσερα ζώα και τους 24 γέροντες παρακάτω).

Είναι επίσης δυνατό να ανοίξετε το καθορισμένο βιβλίο με τη βοήθεια της τεχνικής διαδικασίας Leo/Fire/Sun σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή και χρησιμοποιώντας ορισμένες τεχνολογίες , που υποδεικνύεται στο Κεφάλαιο 4.9-11. Κεφ.5.1-5 στο Σχ.4.

Έχω ήδη περιγράψει ποιος είναι ο Λέων/Φωτιά/Ήλιος στο άρθρο «Η σχέση του DNA με φορείς φυσικών πληροφοριών και αρχαίων συμβόλων».




Εικ. 4 από την «Αποκάλυψη» - πάνω της βλέπουμε την εικόνα των 7 σφραγίδων στα πόδια του Θεού Πατέρα/Ήλιου με κόκκινο ιμάτιο, που συμβολίζει τον Ήλιο.

 Κεφάλαιο 4.9-11; Κεφ.5.1-5: «...Ιδού, το Λιοντάρι της φυλής του Ιούδα, η Ρίζα του Δαβίδ, έχει νικήσει, και μπορεί να ανοίξει αυτό το βιβλίο και να ανοίξει τις επτά σφραγίδες του. »

     Το άνοιγμα ενός βιβλίου σφραγισμένου με 7 σφραγίδες και η αφαίρεση των 7 σφραγίδων του σημαίνει να κατανοήσουμε πώς και με τι να επηρεάσουμε τις 7 σφραγίδες στο DNA για να αλλάξουν το μόριο DNA, καθώς και να ενεργοποιήσουμε και να αυξήσουμε τον αριθμό των εργαζομένων ζευγών χρωμοσωμάτων που έχουμε αυτήν τη στιγμή στο απόθεμα ανθρώπινου DNA.

Ανάμεσα στις 7 σφραγίδες είναι 4 σφραγίδες της αποκάλυψης - 4 φυσικά στοιχεία

Επίσης, στο άρθρο «Η Αγία Τριάδα, ο Κώδικας DNA και τα Βιομετρικά στοιχεία στο Ημερολόγιο των Μάγια», έχω ήδη συζητήσει τις 3 πρώτες σφραγίδες (την Αγία Τριάδα) και αναφέρω σε αυτό τις επόμενες 4 σφραγίδες αποκάλυψης από τις 7.

Εικ. 5 «7 σφραγίδες - 7 λαμπτήρες»

Αριστερά στο Σχ. 5, απεικονίζονται 3 λαμπτήρες χωριστά - 3 σφραγίδες - ο ατομικός κωδικός DNA ενός ατόμου/ατόμου. Δεξιά στο Σχ. 5, χωριστά, τα υπόλοιπα 4 λυχνάρια - 4 σφραγίδες της αποκάλυψης - 4 φυσικά στοιχεία - 4 χημικές βάσεις: νερό, φωτιά, αέρας (άνεμος), γη - 4 ιππείς της αποκάλυψης, που είναι εναλλάξ συνεπείς με μια χημική αντίδραση με καθεμία από τις 3 σφραγίδες και αυτό παράγει ένα από τα 20 διαφορετικά ανθρώπινα αμινοξέα/τύπους/άτομα.

Ας δούμε και τα 4 ξεχωριστά σε εικόνες στο κεφάλαιο 1.9-20 των «Αποκαλύψεων»:

- «...και γυρίζοντας. Είδα 7 χρυσούς λυχνοστάτες και, ανάμεσα στους επτά λυχνοστάτες, έναν σαν τον Υιό του ανθρώπου, ντυμένο με ένδυμα…» - αυτή είναι η εικόνα του Υιού του ανθρώπου/υλικό σώμα/ γη .

- "...Το κεφάλι και τα μαλλιά του είναι λευκά, σαν λευκό κύμα, σαν χιόνι..." - αυτή είναι μια εικόνα αέρα (άνεμος) .

- "...και τα μάτια Του είναι σαν φλόγα φωτιάς..." - αυτή είναι μια εικόνα φωτιάς .

 "...και η φωνή Του είναι σαν τον ήχο πολλών υδάτων..." - αυτή είναι μια εικόνα νερού .

Στη Βίβλο Piscator (στην Ευρώπη του  17ου αιώνα ,  ο εκδοτικός οίκος  των Ολλανδών  χαράκτων  και  χαρτογράφων  Visscher ) υπάρχουν επίσης παρόμοιες εικόνες 4 σφραγίδων (Εικ. 6) Και τα 4 στοιχεία αποδίδονται παντού στο διαδίκτυο μόνο σε φυσικές καταστροφές , που ονομάστηκαν αποκάλυψη.Θα προσπαθήσουμε



Εικ. 6 Εικονογράφηση από τη Βίβλο Piscator (1639) «The Four Horsemen of the Apocalypse»

Στο Σχ. 6 βλέπω 4 εικόνες φυσικών στοιχείων:

1 - ένα λευκό άλογο, ο αναβάτης του είναι ο Ποσειδώνας σε ένα στέμμα με ένα τόξο στα χέρια του - αυτή είναι η εικόνα του Ταύρου/ Νερού (το τόξο είναι η εικόνα μιας στροφής ποταμού, ο Ποσειδώνας είναι ο βασιλιάς του Νερού).

2 - ένα κόκκινο άλογο, πάνω του υπάρχει ένας αναβάτης με σπαθί για να κόψει τις σκέψεις στην τεχνική διαδικασία - αυτή είναι μια εικόνα της Φωτιάς / Ήλιου.

3 - ένα μαύρο μαύρο άλογο, με έναν αναβάτη πάνω του με κλίμακες/διαστάσεις/μέτρα - αυτή είναι η εικόνα του Υιού του Ανθρώπου/υλικού σώματος/ Γης (άνθρωπος-μέτρο στο Σχ. 7). Ακόμη και ο αρχαίος Έλληνας φιλόσοφος Πρωταγόρας πρότεινε τη θέση: «Ο άνθρωπος είναι το μέτρο όλων των πραγμάτων, ότι υπάρχουν, και ανύπαρκτα, ότι δεν υπάρχουν».




Εικ. 7 «Μέτρο για τον άνθρωπο»

4 - ένα χλωμό άλογο, ο αναβάτης του είναι ένας σκελετός με ελαφριά ρούχα που φτερουγίζει στον άνεμο, στα χέρια του έχει μια τρίαινα - όλα αυτά μαζί συνθέτουν την εικόνα του Αέρα (άνεμος) (τρίαινα - στον Χριστιανισμό, ακολουθώντας την αρχαία Ινδία -Η ευρωπαϊκή παράδοση θεωρείται αφενός σύμβολο της Ανάστασης, σύμβολο του Δημιουργού και Κυβερνήτη του Σύμπαντος, της Αγίας Τριάδας, αφετέρου σύμβολο της απελευθέρωσης.Η τρίαινα στον Χριστιανισμό μοιάζει με ο σταυρός).

Από την άποψη που εξετάζω, αυτά τα 4 φυσικά στοιχεία είναι στην επιστήμη της «χημείας» χημικές αζωτούχες βάσεις - ουσίες : αδενίνη (Α), γουανίνη (G), θυμίνη (Τ) και κυτοσίνη (C), οι οποίες συμμετέχουν στην σχηματισμός/αλλαγή του μορίου DNA και οι 4 σφραγίδες της αποκάλυψης σφραγίζονται εκεί μέσα σε αυτό, συμφωνώντας (μπαίνοντας σε χημική αντίδραση) με τις προηγούμενες 3 σφραγίδες της Αγίας Τριάδας να σχηματιστούν 20 αμινοξέα.

Μπορώ να ονομάσω αποκάλυψη εκείνους τους μετασχηματισμούς στο μόριο DNA που είναι δυνατοί όταν πραγματοποιούνται οι παραπάνω 2 διαδικασίες με το Νερό και τον Ήλιο, με την επακόλουθη απόκτηση αυτών των λειτουργιών και δυνατοτήτων του DNA όταν αφαιρεθούν οι 7 σφραγίδες, τις οποίες περιέγραψα στο προηγούμενο άρθρο «Αγία Τριάδα, κωδικός DNA και βιομετρία στο ημερολόγιο των Μάγια»: κβαντική τηλεμεταφορά. τηλεκίνηση? διόραση και μαντεία. μετεώριση; μετάβαση σε άλλες διαστάσεις κ.λπ.

Κάθε μία από τις 7 λάμπες ξεχωριστά

Κάθε μία από τις 7 σφραγίδες της αποκάλυψης περιγράφεται στην «Αποκάλυψη» με πολύ περίπλοκο και ασαφές τρόπο ξεχωριστά, οπότε μην κρίνετε πολύ σκληρά τι μπορείτε να δείτε όταν διαβάζετε εδώ στις εικόνες και τις περιγραφές τους.



Εικ. 8 «Μήνυμα προς τους Αγγέλους των Εκκλησιών Εφεσίας και Σμύρνης»

Στο κεφάλαιο 2.1-11 της «Αποκάλυψης» υπάρχει ένα ξεχωριστό «Μήνυμα προς τους Αγγέλους των Εκκλησιών Εφεσίας και Σμύρνης» από τον Ιησού / τον Θεό Πατέρα / Ήλιο (Εικ. 8):

1 - Προς τους Αγγέλους της Εκκλησίας της Εφέσου, που κρατά τη σφραγίδα του παρελθόντος από την Αγία Τριάδα :

«...Θυμήσου, λοιπόν, από πού έπεσες, και μετάνοια, και κάνε τα πρώτα έργα . και αν όχι, θα έρθω σύντομα σε σένα και θα αφαιρέσω τη λάμπα σου από τη θέση της, εκτός αν μετανοήσεις...» - πρέπει να καταλάβεις ότι αν κάνεις κάτι λάθος όπως στο παρελθόν, τότε ο Ιησούς/ο Θεός Πατέρας θα σου αφαιρέσει σφραγίδα του παρελθόντος /Ο ήλιος από τη θέση του στο μόριο του DNA, που, πιθανότατα, θα έχει κακή επίδραση στην ανθρώπινη υγεία.

2 - Προς τους Αγγέλους της Εκκλησίας της Σμύρνης, που κρατά τη σφραγίδα του παρόντος από την Αγία Τριάδα : «...Μη φοβάστε τίποτα που θα χρειαστεί να υπομείνετε. Ιδού, ο διάβολος θα σας ρίξει από ανάμεσά σας στη φυλακή για να σας βάλει σε πειρασμό, και θα έχετε θλίψη για δέκα ημέρες. Να είσαι πιστός μέχρι θανάτου, και θα σου δώσω το στέμμα της ζωής...» - πρέπει να καταλάβεις ότι ζήσε όπως ζούσες στο παρόν, άντεξε 10 μέρες χωρίς φως στην αποκάλυψη και θα λάβεις το στέμμα της ζωής για την υπομονή σου , δηλ. θα επιβιώσεις.


Εικ. 9 «Μήνυμα προς τους Αγγέλους των Εκκλησιών της Περγάμου και του Θεάτρου»

Στο κεφάλαιο 2.12-19 της «Αποκάλυψης» υπάρχει ένα ξεχωριστό «Μήνυμα προς τους Αγγέλους των εκκλησιών της Περγάμου και της Φεάτιρας» από τον Ιησού / τον Θεό Πατέρα / Ήλιο (Εικ. 9) :

3 - Προς τους αγγέλους της εκκλησίας της Περγάμου, που κρατά τη σφραγίδα του μέλλοντος από την Αγία Τριάδα : «...σε όποιον νικήσει θα δώσω να φάει το κρυμμένο μάννα , και θα του δώσω μια λευκή πέτρα και πάνω στο πέτρα ένα νέο όνομα γραμμένο , που κανείς δεν ξέρει εκτός από αυτόν που λαμβάνει...» - εικόνα μάννα εδώ πρέπει να γίνει κατανοητό ως η γνωστή ηλιακή πράνα (ενέργεια τσι), την οποία στο μέλλον θα μπορεί κάποιος να φάει αντ' αυτού συνήθους τροφής μετά την αλλαγή των ατμοσφαιρικών συνθηκών στον πλανήτη μας και την ενεργοποίηση πρόσθετων χρωμοσωμάτων στο μόριο του DNA (μετά ή κατά τη στιγμή της αποκάλυψης, καθώς και κατά τη διάρκεια των καθορισμένων τεχνικών διεργασιών).

Η πράνα είναι η παγκόσμια αναπνοή που τρέφει και υποστηρίζει το πνεύμα και το σώμα μας. Η εικόνα μιας λευκής πέτρας με ένα νέο όνομα γραμμένο στην Αποκάλυψη πρέπει να γίνει κατανοητή ως μια νέα σφραγίδα στο μέλλον αντί της παλιάς στην Αγία Τριάδα του καθενός. Μια σφραγίδα με νέο όνομα είναι με μια νέα ατομική εμφάνιση ενός τύπου ατόμου από 20 τύπους/χαρακτήρες (μεταξύ της φυλής των Μάγια), για την οποία μίλησα στο προηγούμενο άρθρο «Η Αγία Τριάδα, κώδικας DNA και βιομετρία στους Μάγια Ημερολόγιο." Υπήρχε δηλαδή ένα άτομο πριν τις αλλαγές με κάποια χαρακτηριστικά χαρακτήρα, και μετά τις αλλαγές θα έχει άλλα γνωρίσματα και άλλη φυσιολογία. Αποδεικνύεται ότι αυτό το νέο, αλλαγμένο άτομο θα μπορεί να σταματήσει να τρώει συνηθισμένα τρόφιμα και να στραφεί στην ηλιακή διατροφή με πράνα.

Υπάρχουν ήδη τέτοιοι άνθρωποι στη Γη τώρα, όπως αυτός ο Ινδός - ο πρανα-φάγος στο Σχ. 10, ο οποίος, πιθανότατα, έχει ήδη διαφορετική φυσιολογία από εσάς και εμένα. Οι γιατροί τον έλεγξαν δύο φορές - αυτό είναι αλήθεια.



Εικ. 10 Ινδός πραναφάγος Prahlad Jani

Ο Prahlad Jani είπε σε όλους ότι δεν έπινε ούτε έτρωγε από την ηλικία των 8-9 ετών και ταυτόχρονα νιώθει εντελώς φυσιολογικός.

Για να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τις δηλώσεις του, ο Prahlad Jani τοποθετήθηκε σε κλινική υπό την επίβλεψη γιατρών 2 φορές. Η πρώτη φορά που εισήχθη στην κλινική υπό την επίβλεψη της  Ένωσης Γενικών Ιατρών του Αχμενταμπάντ  σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Φυσιολογίας και Συμμαχικών Επιστημών ήταν το 2003 για 10 ημέρες. Στην εξέτασή του συμμετείχαν συνολικά σχεδόν 100 ειδικοί. Το ιατρικό προσωπικό της κλινικής απέκλεισε το ενδεχόμενο απάτης. Κατά τη διάρκεια της παραμονής του στο νοσοκομείο βρισκόταν συνεχώς σε δωμάτιο νοσοκομείου εξοπλισμένο με βιντεοκάμερες. Για να διευκολύνει τους παρατηρητές, ο Jani δεν έκανε μπάνιο ή ντους για να αποφύγει την υποψία ότι έπινε νερό ενώ έκανε ντους.

Για 10 ημέρες, ο Prahlad Jani δεν έτρωγε καθόλου και δεν ήπιε ούτε μια σταγόνα νερό. Επίσης, δεν είχε καμία φυσική κίνηση του εντέρου.

Κατά τη διάρκεια της εξέτασης, οι γιατροί ανακάλυψαν ότι η κύστη του ασθενούς ήταν γεμάτη ούρα, αλλά στη συνέχεια η κύστη άδειασε λόγω του ότι απορροφήθηκε από τα τοιχώματά της [6] . Αυτή είναι μια διαφορετική ανθρώπινη φυσιολογία, όχι η ίδια που έχουμε τώρα.

Για δεύτερη φορά, ο Jani τέθηκε υπό την επίβλεψη υπαλλήλων του Defense Institute of Physiology and Allied Sciences της Ινδίας το 2010. Το αποτέλεσμα των γιατρών ήταν παρόμοιο - κατά την περίοδο παρατήρησης ο ασθενής δεν έπαιρνε νερό ή φαγητό.

Η Jani δεν τρώει, δεν πίνει και δεν ανακουφίζει τις φυσικές της ανάγκες. Είναι χαρούμενος, ενεργητικός και φιλικός. Τρέφεται με ηλιακή πράνα. βγαίνοντας έξω και απλώς βρίσκομαι στον Ήλιο για λίγο.

Δηλαδή, με κάποιο τρόπο, υπό συγκεκριμένες συνθήκες και τεχνολογίες τεχνολογικών διεργασιών, σε ηλικία 8-9 ετών (κατά τα λεγόμενά του), άλλαξαν τα μόρια του DNA του και ενεργοποιήθηκε το 24ο ζεύγος χρωμοσωμάτων, γι' αυτό άλλαξε η φυσιολογία του.

Το πιο εκπληκτικό είναι ότι τα νεφρά του εκκρίνουν ούρα σε μικρές ποσότητες, αλλά δεν ανακουφίζει την ανάγκη του, απλά κάπου υποχωρεί. Ένας συνηθισμένος άνθρωπος, με συνηθισμένη φυσιολογία, κάτω από τέτοιες συνθήκες θα πεθάνει από μέθη του σώματος σε λίγες μέρες.

Μας κρύβουν αν γιατροί ή γενετιστές κατά τη διάρκεια αυτής της μελέτης μέτρησαν τον αριθμό των ζευγών χρωμοσωμάτων σε ένα μόριο DNA, οπότε μπορούμε μόνο να μαντέψουμε συγκρίνοντας αυτό το υλικό για τον Ινδό και το υλικό στην «Αποκάλυψη» για τις σφραγίδες της αποκάλυψης. καθώς και για το 24-y ζεύγος χρωμοσωμάτων (παρακάτω) .

4 - Προς τους Αγγέλους της Εκκλησίας των Φεατύρων, που κρατά μία από τις 4 σφραγίδες των φυσικών στοιχείων - την 4η σφραγίδα της Φωτιάς: «...Έτσι λέει ο Υιός του Θεού, του οποίου τα μάτια είναι σαν φλόγα φωτιάς...» - απεικονίζεται η εικόνα της Φωτιάς.


Εικ. 11 «Μήνυμα προς τους Αγγέλους των Εκκλησιών Σάρδεις και Φιλαδέλφειας»

Στο κεφ. 3.1-13 Οι «Αποκαλύψεις» χωρίζουν το «Μήνυμα προς τους Αγγέλους της Εκκλησίας της Σαρδηνίας και της Φιλαδέλφειας» από τον Ιησού/Θεό Πατέρα/Ήλιο (Εικ. 11) :

- Προς τους Αγγέλους της Εκκλησίας της Σαρδηνίας, η οποία κρατά μία από τις 4 σφραγίδες των φυσικών στοιχείων - την 5η σφραγίδα του Νερού : «... έχεις ένα όνομα σαν να είσαι ζωντανός, αλλά είσαι νεκρός ... Αν το κάνεις μην κοιτάς , τότε θα σε βρω σαν κλέφτη, και δεν θα ξέρεις σε ποια ώρα θα έρθω εναντίον σου... Ωστόσο, έχεις αρκετούς ανθρώπους στις Σάρδεις που δεν έχουν μολύνει τα ρούχα τους και θα περπατήσουν μαζί μου μέσα Λευκές ρόμπες... Αυτός που θα νικήσει θα ντυθεί με λευκές ρόμπες. και δεν θα σβήσω το όνομά του από το βιβλίο της ζωής ...» - πρέπει να καταλάβετε ότι εδώ εμφανίζεται η λευκή εικόνα του Νερού - ζωντανός και νεκρός, που είναι πάντα σε κίνηση και αποθηκεύει πληροφορίες.

– Στους αγγέλους της Εκκλησίας της Φιλαδέλφειας, που κρατά μία από τις 4 σφραγίδες των φυσικών στοιχείων - την 6η σφραγίδα του υλικού σώματος/Γης: « ...Θα κάνω αυτόν που θα νικήσει μια κολόνα στο ναό του Θεού μου , και δεν θα βγει πια. και θα γράψω πάνω του το όνομα του Θεού μου και το όνομα της πόλης του Θεού μου, της νέας Ιερουσαλήμ, που κατεβαίνει από τον ουρανό από τον Θεό μου, και το νέο μου όνομα...» - πρέπει να καταλάβουμε με πυλώνα τον σχηματισμό ενός υλικού σώματος/Γης και μια νέα 6η σφραγίδα με νέο όνομα . Μια φώκια με νέο όνομα σημαίνει μια νέα ατομική εμφάνιση, ίσως με νέο/διαφορετικό ανθρώπινο σώμα/φυσιολογία.



Εικ. 12 «Μήνυμα στον Άγγελο της Εκκλησίας της Λαοδικείας»

Στο κεφ. 3.14-22 Οι «Αποκαλύψεις» χωρίζουν το «Μήνυμα στον Άγγελο της Εκκλησίας της Λαοδικείας » από τον Ιησού / τον Θεό Πατέρα / Ήλιο (Εικ. 12) :

7 - Στον Άγγελο της Εκκλησίας της Λαοδίκειας, που κρατά μία από τις 4 σφραγίδες των φυσικών στοιχείων - την 7η σφραγίδα του ανέμου (Αέρας) : «...δεν είσαι ούτε κρύος ούτε ζεστός. Αχ, να ήμουν κρύος ή ζεστός! Αλλά αφού είσαι ζεστός, και ούτε ζεστός ούτε κρύος, θα σε φτύσω από το στόμα Μου»... - πρέπει να καταλάβεις ότι αυτή είναι μια εικόνα του Αέρα (Άνεμος), που μπορεί να είναι ζεστός και κρύος.

Αν πιστεύετε ότι αυτά τα σχόλιά μου σχετικά με τις εικόνες των περιγραφόμενων 7 σφραγίδων της αποκάλυψης είναι τραβηγμένα, τότε ρίξτε μια ματιά στο Σχ. 13 παρακάτω, όλα απεικονίζονται εκεί πιο καθαρά από ό,τι έχω ήδη περιγράψει παραπάνω.

24ο ζεύγος χρωμοσωμάτων στον άνθρωπο

Έχοντας εξετάσει προπαντός τις 7 σφραγίδες της αποκάλυψης, συνεχίζουμε να εξετάζουμε και να διαβάζουμε περαιτέρω την «Αποκάλυψη» και βλέπουμε στην Εικ. 13 εικόνες και των 4 φυσικών στοιχείων μαζί γύρω από το μόριο DNA - Λέων/Φωτιά, Υλικό σώμα/Άνθρωπος/Γη , Ταύρος/Νερό και Αετός/Άνεμος/Αέρας.

Κάτω από αυτά τα φυσικά στοιχεία, κάτω στα αριστερά υπάρχουν 3 λυχνάρια της Αγίας Τριάδας + στα δεξιά υπάρχουν 4 λυχνάρια φυσικών στοιχείων.

Το μόριο του DNA απεικονίζεται ως ένας πράσινος κύκλος με τη μορφή κρυστάλλου και κάτω από αυτό είναι το ανθρώπινο πρόσωπο/ατομική εμφάνιση κάθε ατόμου, ένας καρυότυπος, για να χρησιμοποιήσουμε έναν όρο από τη βιολογία.

Από τη βιολογία : Ο καρυότυπος είναι ένα σύνολο χαρακτηριστικών (αριθμός, μέγεθος, σχήμα κ.λπ.) ενός πλήρους συνόλου , εγγενής στα κύτταρα ενός δεδομένου  βιολογικού είδους ( καρυότυπος ειδών ), ενός δεδομένου οργανισμού ( μεμονωμένος καρυότυπος ) ή μιας σειράς (κλώνος) κυττάρων. Ο καρυότυπος είναι μια συλλογή χρωμοσωμάτων σε ένα σύνολο, που καθορίζεται από τον αριθμό, το μέγεθος και το σχήμα τους.

Μεταξύ της φυλής των Μάγια , αυτός είναι ένας τύπος/πρόσωπο ανάμεσα σε 20 τύπους/ατομικά πρόσωπα/πρόσωπα ενός ατόμου (για περισσότερες λεπτομέρειες, δείτε το άρθρο «Η Αγία Τριάδα, κώδικας DNA και βιομετρικά στοιχεία στο ημερολόγιο των Μάγια»).




Εικ. 13 «24 θρόνοι με 24 άτομα»

- σε πράσινο, ένα μόριο DNA με τη μορφή κρυστάλλου - "... και μπροστά από το θρόνο είναι μια γυάλινη θάλασσα, σαν κρύσταλλος..."

- στο πράσινο μόριο υπάρχει το 24ο ζεύγος χρωμοσωμάτων με τη μορφή 24 πρεσβυτέρων - «και υπάρχουν 24 θρόνοι γύρω από τον θρόνο. και είδα 24 γέροντες να κάθονται σε θρόνους...»·

- ένα από τα ζώα - Λέων-εικόνα της Φωτιάς/Ήλιου - φυσικό στοιχείο - "...Και το πρώτο ζώο ήταν σαν λιοντάρι...";

- το δεύτερο από τα ζώα - Ταύρος / Ταύρος / Αρνί - η εικόνα του Νερού - ένα φυσικό στοιχείο - "... και το δεύτερο ζώο είναι σαν ένα μοσχάρι..."

- 3ο από τα ζώα - η εικόνα του υλικού σώματος/άνθρωπος/Γη - ένα φυσικό στοιχείο - «...και το τρίτο ζώο είχε πρόσωπο σαν άνθρωπος...»;  

- Το 4ο από τα ζώα είναι η εικόνα του Αετού/Άνεμος/Αέρας - ένα φυσικό στοιχείο - «... και το τέταρτο ζώο είναι σαν ιπτάμενος αετός...».

Εξετάσαμε προσεκτικά το Σχ. 13, διαβάσαμε το κεφάλαιο 4.1-8 των «Αποκαλύψεων» σε αυτό, τώρα ας μιλήσουμε ξεχωριστά για τα ανθρώπινα χρωμοσώματα.

Από τη βιολογία : «Τα χρωμοσώματα (   χρῶμα  «χρώμα»,   σῶμα - «σώμα») είναι  δομές  νουκλεοπρωτεϊνών στον πυρήνα  ενός ευκαρυωτικού  κυττάρου , στον οποίο συγκεντρώνονται οι περισσότερες  κληρονομικές  πληροφορίες και προορίζονται για την αποθήκευση, εφαρμογή και μετάδοσή τους. ”

Από τη Wikipedia : «Ένα σημαντικό βήμα στην ανάπτυξη της ανθρώπινης κυτταρογενετικής ήταν η ανακάλυψη του χρωμοσώματος Υ το 1921 από τον Αμερικανό επιστήμονα Theophilus Painter. Κατά τη διάρκεια της έρευνάς του, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ένα ανθρώπινο κύτταρο περιέχει 48 χρωμοσώματα με τη διαίρεση των φυλετικών χρωμοσωμάτων σε θηλυκό XX και αρσενικό XY.

  Της μελέτης του συνόλου των ανθρώπινων χρωμοσωμάτων προηγήθηκε η εργασία του επιστήμονα σε αυτόν τον τομέα σε δύο είδη πιθήκων: τον Brown Cebus και τον Old World Rhesus (Rhesus macacus). Συγκρίνοντας τα χρωμοσώματα των θηλαστικών και των ανθρώπων, ο επιστήμονας καταλήγει στο συμπέρασμα ότι έχουν έναν κοινό παράγοντα που καθορίζει το φύλο ενός ατόμου. Ωστόσο, ο αριθμός των ανθρώπινων χρωμοσωμάτων παρέμενε ασαφής. Λαμβάνοντας ως δείγμα ένα από τα «καλύτερα» κύτταρα που εντόπισε κατά τη διάρκεια της έρευνάς του, ο Painter καταλήγει στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν 48 χρωμοσώματα σε ένα ανθρώπινο κύτταρο . Έκτοτε, για πολλά χρόνια, ο επιστημονικός κόσμος έχει δημιουργήσει την εσφαλμένη άποψη ότι ο καρυότυπος του ανθρώπου περιέχει 48 χρωμοσώματαΤο συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε ο επιστήμονας μπορεί να εξηγηθεί πλήρως από την ατέλεια των τεχνολογιών καρυότυπου κυττάρων που ήταν γνωστές και χρησιμοποιήθηκαν στη δεκαετία του '20 του περασμένου αιώνα. Επίσης, υλικό που λαμβάνεται από άτομα με ψυχικές διαταραχές θα μπορούσε να περιέχει διαφορετικό αριθμό χρωμοσωμάτων (47, 48 ή ακόμα περισσότερα) και να καταδεικνύει την παρουσία μετατοπίσεων συχνότερα από ό,τι υλικό που λαμβάνεται από απλούς ανθρώπους».

Δηλαδή, ένας γενετικός επιστήμονας ανακάλυψε 48 χρωμοσώματα, τα μελέτησε για πολύ καιρό, δημοσίευσε την ανακάλυψή του, την οποία αναγνώρισαν άλλοι επιστήμονες στον κόσμο, και μετά όλα αυτά ονομάστηκαν απλά λανθασμένα , ναι, έτσι το πίστεψα. ((

Διαβάστε περισσότερα από τη Wikipedia και το Διαδίκτυο:

«Η δεκαετία του '50 του περασμένου αιώνα χαρακτηρίστηκε από μια ισχυρή ανακάλυψη στη μελέτη της ανθρώπινης κυτταρικής δομής. 22 Δεκεμβρίου 1955 Στις 2 η ώρα τα ξημερώματα, στο εργαστήριο του καθηγητή Albert Levan στο Lund, ο γεννημένος στην Κίνα επιστήμονας Jo Hin Thio έκανε μια ανακάλυψη που επιβεβαίωσε την παρουσία 46 χρωμοσωμάτων σε ένα ανθρώπινο κύτταρο.
Στην Κοπεγχάγη, στο Συνέδριο Γενετικής, αναγνωρίστηκε επίσημα η παρουσία 46 χρωμοσωμάτων σε ένα ανθρώπινο κύτταρο».

Δηλαδή, όλα ανακαλύφθηκαν ήδη το 1921 με τον αριθμό 48, αλλά ξαφνικά το 1955. κάποιος υποτίθεται ότι τα ανακάλυψε όλα εκ νέου και τώρα με τον αριθμό 46, καταλαβαίνεις;(

Από τη Βικιπαίδεια και

Προσωπικά, δεν έχω λόγο να μην εμπιστευτώ τον πρωτοπόρο γενετιστή Ζωγράφο, ο οποίος το 1921. ανακάλυψε 48 χρωμοσώματα σε ένα μόριο ανθρώπινου DNA, κάποιος έπρεπε απλώς να κρύψει αυτόν τον αριθμό και να δηλώσει ότι ο αριθμός των χρωμοσωμάτων σε ένα άτομο είναι 46 (23 ζεύγη). Οι πίθηκοι έχουν ακόμη και 48 χρωμοσώματα (αποδεδειγμένα).

Μελετώντας την «Αποκάλυψη» του Ιωάννη του Θεολόγου, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι για το θέμα αυτό παραπλανόμαστε και πάλι στην επιστημονική κοινότητα, γιατί στην «Αποκάλυψη» υπάρχουν 24 εικόνες παλαιότερων και η προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτή είναι η κρυπτογραφημένη ενεργοποίηση του 24ου ζεύγους χρωμοσωμάτων (48 τεμάχια), δηλ. ενεργοποίηση μέσω των τεχνικών διαδικασιών που περιγράφονται στην αποκάλυψη και από εμένα. Επιπλέον, είναι η ενεργοποίηση, και όχι ο σχηματισμός του 24ου ζεύγους, που κρυπτογραφείται στις εικόνες, επειδή από το πουθενά ένα επιπλέον 24ο ζευγάρι δεν θα αφαιρεθεί από ένα άτομο για να το σχηματίσει. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει σε εμάς τώρα σε ΟΛΟΥΣ τους γενετικά υγιείς ανθρώπους αρχικά, είναι απλά σε μη ενεργοποιημένη κατάσταση στην «σκουπίδια» ποσότητα του υπόλοιπου DNA, όπως μας παρουσιάζεται.

Επιπλέον, έχω σχηματίσει ισχυρή άποψη, μελετώντας ένα παρόμοιο θέμα, ότι έχουμε ακόμη περισσότερα ζεύγη χρωμοσωμάτων στον άνθρωπο από τα 48, αλλά όλα αυτά είναι πλέον σε μια «άχρηστη» αδρανοποιημένη κατάσταση.

Για παράδειγμα, το Σχ. 14 δείχνει 25 ζεύγη χρωμοσωμάτων στο Δέντρο της Ζωής - δηλαδή 50 κομμάτια, ενώ 2 ζεύγη έχουν διαγραφεί, κάπως κρυμμένα, κάτι που αποκαλώ τώρα αδρανοποιημένα ζεύγη. Δηλαδή, υπό κανονικές συνθήκες, στη χώρα μας ενεργοποιούνται μόνο τα 23 από τα 25 ζευγάρια.



Εικ. 14 Δέντρο της ζωής μεταξύ των Σουμερίων με 25 ζεύγη χρωμοσωμάτων, όπου 2 ζεύγη «αντιγράφονται»

Ψάχνω για χρυσό των Ίνκας



Εικ. 15 Χρυσός σε μάσκες Ίνκας - χρυσή κορώνα/στεφάνι στο κεφάλι - εικόνα

Ας κάνουμε μια μικρή παρέκβαση και ας δούμε τον γνωστό θρύλο για τον άπιαστο χρυσό των Ίνκας στο Περού και σε άλλα μέρη όπου τον αναζητούσαν χρόνια, αιώνες και κανείς δεν τον βρήκε πουθενά. Νομίζω. τι θα σας ενδιαφέρει. Ταυτόχρονα, δεν θα παρεκκλίνουμε ούτε ένα βαθμό από το θέμα μας.

Διάβασα αυτή τη θρυλική ιστορία στο περιοδικό «Aound the World» για την Αυτοκρατορία των Ίνκας: «Όταν ο φίλος μου (φοιτητής από το Περού που μιλούσε Κέτσουα, τη γλώσσα των Ίνκας) ήταν στη διπλωματική υπηρεσία και εργαζόταν στη Μόσχα, συναντηθήκαμε με τον περισσότερες από μία φορές. Και μια μέρα μου είπε αυτή την ιστορία:

«Ο πατέρας μου έζησε για έναν ολόκληρο χρόνο ανάμεσα στους Ινδιάνους του περουβιανού selva (δάσος στη Νότια Αμερική, ζούγκλα) - μελέτησε τη ζωή, τα έθιμα και τα έθιμά τους. Μια μέρα παρατήρησε ότι μια μικρή φυλή που μιλούσε Κέτσουα ασκούσε το αρχαίο τελετουργικό των Ίνκας «maskapaicha», παρόμοιο με μια ιεροτελεστία μύησης. Αυτό το τελετουργικό τελείωνε με τον νεαρό άνδρα, ο οποίος είχε περάσει ορισμένες δοκιμασίες, να τοποθετήσει ένα χρυσό ή ασημένιο στεφάνι στο κεφάλι του , μυώντας τον έτσι σε άντρα. Ο πατέρας μου ξαφνιάστηκε που το τελετουργικό δεν γινόταν στο χωριό, αλλά σε ένα εντελώς διαφορετικό μέρος. Πού ακριβώς όμως;

Αποδεικνύεται ότι ο νεαρός άνδρας, ετοιμαζόμενος να γίνει άντρας, έπλευσε με κανό κατά μήκος ενός μικρού ποταμού και επέστρεψε - ήδη με ένα τσέρκι στο κεφάλι του - κατά μήκος ενός άλλου. Ως εκ τούτου, κάπου στο πάνω μέρος αυτών των δύο ποταμών, συμπέρανε ο πατέρας μου, υπήρχε μια πλούσια πηγή πολύτιμων μετάλλων, που μπορούσε να κρυφτεί μόνο σε ένα μόνο μέρος - την αρχαία πόλη των Ίνκας, Παϊτίτι.

Το Mascapaicha - Mascapaicha ή Maskaypacha (  Κέτσουα : "Maskhay" -  αναζήτηση  και "Pacha" -  χώρος  ή  χρόνος ) είναι το βασιλικό  στέμμα  του αυτοκράτορα του   Tahuantinsuyu  , πιο γνωστό ως Αυτοκρατορία των Ίνκας . 

Στη συνέχεια, θα εξετάσω και θα σχολιάσω αυτόν τον θρύλο-ιστορία για λογαριασμό μου, γιατί... έχει άμεση σχέση με το θέμα μας . Ας προσπαθήσουμε να βρούμε μαζί σας, αγαπητοί αναγνώστες, τον άπιαστο χρυσό των Ίνκας αυτή τη στιγμή.

Πολλοί άνθρωποι για πολλούς αιώνες στη σειρά αναζητούν παντού αυτήν την πλούσια πηγή πολύτιμων μετάλλων, που ονομάζεται χρυσός των Ίνκας, και δεν θα καταλάβουν ότι οι αρχαίοι θρύλοι αποτελούνται επίσης από εικόνες, όπως σε αυτόν τον μύθο - ο χρυσός των Ίνκας είναι μια εικόνα μιας πλούσιας πηγής από πολύτιμο "μέταλλο" - "χρυσός" - Αυτή είναι η εικόνα του χρυσού Ήλιου/Σελήνης. Και η προαναφερθείσα ιεροτελεστία/τελετουργικό της «maskapaicha» μεταξύ των Ίνκας λαμβάνει χώρα κάπου σε έναν τοπικό ποταμό-δεξαμενή (η εικόνα ενός Ταύρου) σε ένα συγκεκριμένο ισχυρό μέρος, όπου κάθε νεαρός άνδρας από τη φυλή των Ίνκας κολυμπούσε κατά μήκος ενός ποταμού και επέστρεψε κατά μήκος ενός άλλου (Εικ. 16), συμμετέχοντας σε μια συγκεκριμένη τεχνική διαδικασία με την ακτινοβολία του Νερού από τον Ήλιο/Σελήνη σε ένα άτομο, όπως στο Σχ. 2 . Και επέστρεψε από εκεί με μια χρυσή ή ασημένια στεφάνη «στο κεφάλι» - μια εικόνα της ηλιακής/σεληνιακής φώκιαςστο κεφάλι από ακτινοβολία, ανάλογα με το πότε γεννήθηκε - μέρα ή νύχτα. Υποθέτω ότι και τα κορίτσια θα μπορούσαν να κάνουν παρόμοιες τελετουργίες, γιατί... όλοι θα μπορούσαν να το είχαν κάνει, απλώς κρατιέται ξανά κρυφό.



Εικ. 16 Ποταμός Αμαζόνιος στη Νότια Αμερική

Οι Ίνκας γνώριζαν την αρχαία τεχνολογία των τεχνικών διαδικασιών που περιγράφηκαν παραπάνω με τη Φωτιά/Ήλιο/Φεγγάρι και το Νερό, η οποία είχε χαθεί για εμάς, και, φυσικά, τη χρησιμοποιούσαν στη ζωή τους με παρόμοιες τελετουργίες για να ενεργοποιήσουν το 24ο ζεύγος χρωμοσωμάτων (από « Αποκάλυψη») με τη δυνατότητα χρήσης των μορίων DNA τους σύμφωνα με τις αρχές λειτουργίας ενός κβαντικού υπολογιστή. Το τελετουργικό «Maskapaicha», σε αναζήτηση του χώρου/χρόνου, τροποποίησε ένα άτομο για τις δυνατότητες χρήσης του πιο ακριβού και χρυσού.

Οι Ίνκας τα έκαναν όλα αυτά για να ενεργοποιήσουν και να χρησιμοποιήσουν τις μαγικές μας ικανότητες του σώματος, για τις οποίες έγραψα στο άρθρο «Η Αγία Τριάδα, ο Κώδικας DNA και η Βιομετρία στο Ημερολόγιο των Μάγια», χρησιμοποιώντας το 24ο ζεύγος χρωμοσωμάτων. Αυτές οι μαγικές ικανότητες του μορίου του DNA είναι ο μυστικός «χρυσός» των Ίνκας, γιατί... μπορούν να χρησιμοποιηθούν για θεραπεία, και για αναζωογόνηση, και για μετάβαση σε άλλες διαστάσεις, και για αιώρηση, και για ανάγνωση των σκέψεων άλλων ανθρώπων, και για διανοητική επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων κ.λπ., κ.λπ. Τι θα μπορούσε να είναι πιο πολύτιμο από την υγεία και τη μακροζωία; Αυτό είναι το πιο ακριβό, δηλ. χρυσό για κάθε άνθρωπο. Και ταυτόχρονα, έχοντας βρει/ αποκτήσει αυτό το πολυτιμότερο πράγμα, ο άνθρωπος γίνεται ο πλουσιότερος, γιατί... υγιής και μακροχρόνια και η υγεία, όπως γνωρίζουμε, δεν μπορεί να αγοραστεί με κανένα χρηματικό ποσό.

Οι Ίνκας προσπάθησαν επίσης να μεταφέρουν στους απογόνους τους αυτές τις χρυσές πληροφορίες, τις οποίες έχω ήδη σχολιάσει, μέσα από εικόνες στους θρύλους τους για χρυσούς κρίκους, τελετουργίες και δεξαμενές.

Έτσι, ο « χρυσός» των Ίνκας δεν πρέπει να αναζητηθεί στο Περού, ή μάλλον, όχι μόνο στο Περού, και δεν πρέπει να αναζητήσετε πολύτιμο μέταλλο-χρυσό σε είδος, αλλά να αναζητήσετε αρχαία γνώση χρυσού και τεχνολογίες χρυσού που μας χάνονται για τεχνικές διεργασίες στις εικόνες που περιγράφονται στο άρθρο «Η σχέση του DNA με φορείς φυσικών πληροφοριών και αρχαίων συμβόλων».

Έτσι, συνοψίζοντας την εξέταση των 7 σφραγίδων της αποκάλυψης στην «Αποκάλυψη», διαφορετική από την οπτική γωνία των φυσικών καταστροφών, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι υπό τις συνθήκες των περιγραφόμενων τεχνικών διαδικασιών και με ορισμένες τεχνολογίες, θα ανοίξουν και οι 7 σφραγίδες, αντίστοιχα, και θα συμβούν αλλαγές στο ανθρώπινο μόριο DNA, και συγκεκριμένα :

- αλλαγή της 3ης σφραγίδας του μέλλοντος από την Αγία Τριάδα στον άνθρωπο.

- αλλαγή της 6ης σφραγίδας φυσικών στοιχείων - υλικό σώμα/άτομο/Γη.

- σε αυτήν την περίπτωση, το άτομο θα τροποποιηθεί - και οι 20 τύποι/άτομα θα έχουν διαφορετικό καρεότυπο/τύπο χαρακτήρα/χαρακτηριστικά γνωρίσματα και διαφορετικό μόριο DNA, διαφορετική φυσιολογία, με διαφορετικό αριθμό ενεργοποιημένων χρωμοσωμάτων.

- το αποτέλεσμα των αλλαγών θα είναι ο 21ος επιπλέον ατομικός τύπος/άτομο/αμινοξύ ενός ατόμου (στο Σχ. 17, κάντε τα μαθηματικά μόνοι σας).



Εικ. 17 «21 τύποι/πρόσωπα ατόμου»  

Σε αυτή την περίπτωση, ενεργοποιείται το 24ο ζεύγος χρωμοσωμάτων στο μόριο του ανθρώπινου DNA, επιτρέποντας σε ένα άτομο να χρησιμοποιήσει τις κρυμμένες μαγικές του ικανότητες και, για παράδειγμα, την ικανότητα να μετακινηθεί σε άλλη διάσταση:

- κατά τη διάρκεια των κατακλυσμών της αποκάλυψης για την ευκαιρία να επιβιώσει σε μια άλλη διάσταση και σε ένα άλλο σώμα με διαφορετικό DNA,

- και σε συνηθισμένες ήσυχες εποχές - για χάρη του ενδιαφέροντος και της γνώσης του εαυτού του, και τελικά για τη δυνατότητα αναζωογόνησης, απόκτησης υγείας και μακροζωίας, ίσως και αθανασίας.

Υ.Γ. Παρεμπιπτόντως, στη Ρωσία έχουμε και τέτοια μαγικά ποτάμια σε μερικά δυνατά μέρη, για παράδειγμα, τον ποταμό Iset/Isis (αιγυπτιακό) στην περιοχή Sverdlovsk και στην ίδια την πόλη Αικατερίνμπουργκ, όπου γεννήθηκα, ανακάλυψα αυτά τα αρχαία. έχασες τεχνολογίες και κατάφερες να τις χρησιμοποιήσεις για τον εαυτό σου, έχοντας λάβει 100% επιβεβαίωση του αποτελέσματος.

https://www.tart-aria.info/author/juliya41470/

1 σχόλιο:

  1. ΧΑΖΆΡΟΙ ΓΡΑΨΑΝ...
    ΧΑΖΑΡΟΚΡΟΝΙΟΙ
    ΣΒΗΣΑΝ...
    ΣΒΗΣΑΝ ΓΡΑΨΑΝ
    ΚΑΙ ΠΆΡΕ ΝΑΧΕΙΣ!
    ΣΙΏΝ... ΙΣΡΑΉΛ
    ΚΑΙ ΚΌΝΤΡΑ ΙΣΡΑΉΛ
    ΚΑΙ ΠΆΡΕ ΝΑΧΕΙΣ ΑΒΡΑΑΜΙΔΕΣ
    ΙΣΑΑΚΙΔΕΣ
    ΣΑΡΕΣΕ ΜΑΡΕΣ
    ΚΟΥΤΑΜΑΡΕΣ !
    ΓΙΑ ΠΟΛΎ...ΔΟΎΛΟΥΣ !
    ΑΜΑΡΤΟΛΟΥΣ !!!

    9:11...!!!
    ΨΑΛΜΩΔΕΙΤΕ
    ΤΟΝ " κύριο "
    ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΕΊ ΣΤΗΝ
    ΣΙΏΝ
    ΑΝΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΈΘΝΗ
    ΤΑΑΑ... κατορθώματα του

    (ΣΙΓΆ ! ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΏΜΑΤΑ
    ΡΕ ! ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ !!!)
    ΑΝΆΞΙΟΙ ΆΘΛΙΟΙ ΗΜΙΒΛΑΚΕΣ ΣΑΤΑΝΙΛΕΣ ΚΑΜΠΛΑΛΟΒΛΑΚΕΣ ΧΑΖΑΡΟΚΡΟΝΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή